تعبیر خواب آویشن

آویشن از گیاهانی است که معمولا به عنوان یک طعم دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است در حالی آویشن را در خواب خود مشاهده کنید که در زندگی بیداری، اطلاعی از کیفیات این گیاه نداشته باشید یا آن ها را به ندرت مصرف کنید. بسیار اهمیت دارد که با دیدن آویشن در خواب خود چه احساسی پیدا می کنید. به طور مثال اگر در خواب در حال خوردن آویشن هستید، چه احساسی به شما دست می دهد یا طعم آن در نظر شما چگونه است.

گیاهان را می توان بر اساس خاصیت و تاثیر آن ها در فرهنگ عمومی یا طب سنتی مورد بررسی قرار و تفسیر کرد اما در معنای کلی می تواند گفت که گیاهانی مثل آویشن، زمانی که در خواب ظاهر می شوند، اشاره به دیدگاه ها و افکاری دارند که می توانند الهام بخش ما برای رفع یک فقدان روانی واقع شوند. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری، در چه زمینه هایی دچار چالش ها یا پرسش های فکری شده اید؟

این معنا قوی تر می شود زمانی که در خواب، خود را مشغول خوردن یا نوشیدن آویشن یا دم کرده ی آویشن مشاهده کنید. شما نیازمند منبعی الهام بخش هستید که افکار شما را رشد داده و به شما کمک کند تا راه حلی برای مشکلات فعلی پیدا کنید. دمنوش یا دمکرده ی آویشن در خواب می تواند به نیاز شخصی شما برای حضور در موقعیت ها و جمع های آرام بخش اشاره داشته باشد. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که چگونه می توانید محیط های صمیمی تر و آرامش بخش تری را برای خود فراهم آورید؟ چه عادت ها یا رفتار هایی به شما کمک می کنند تا به تخلیه ی افکار منفی بپردازید؟

تعبیر خواب خوردن دم کردنی آویشن

خوابی با موضوع آویشن در خواب می تواند نشان دهنده ی دیدگاه های شما درباره ی مسائل احساسی و نحوه ی رشد فرد در جریان یک رابطه ی احساسی نیز اشاره داشته باشد. ممکن است در این زمان به مشکل در انتخاب و تصمیم گیری برخورده باشید. این خواب از شما می خواهد تا رشد شخصی و فکری خود را دست کم نگرفته و از خرد و تجربه خود برای تصمیم گیری در مورد مسائلی که در روز ها یا ماه های اخیر و در رابطه با مسائل رمانتیک برای شما چالش ایجاد کرده اند؛ استفاده کنید.

همچنین این خواب از شما می خواهد تا در تصمیم گیری خود با قدرت بالایی عمل کرده و خود را در مسیری مشاهده کنید که در نهایت می تواند به رشد بیشتر افکار و شخصیت شما کمک کند. در بیان عقاید و احساسات خود قاطعانه و پر قدرت باشید و اجازه ندهید که هاله ای از ترس یا تردید شما را در بیان افکار و خواسته هایتان دچار سسی کند.

زمانی که در خواب خود با گیاه آویشن رو به رو می شوید در حالی که نسبت به طعم و بوی آن احساس مثبتی دارید باید بدانید که این خواب به قدرت روانی شما در درک و تشخص افکار و شخصیت ها اشاره دارد که ممکن است در زندگی بیداری آن ها را دست کم گرفته باشید. این موضوع قوی تر می شود زمانی که در خواب خود با یک زمین کشاورزی آویشن رو به رو شوید. این خواب از شما می خواهد تا این قدرت روانی شما دست کم نگرفته و از آن برای گسترش مهارت های خود در زمینه های مختلف زندگی استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی و مرتبط:

تعبیر خواب گیاه شناسی

تعبیر خواب اسطوخودوس

2 نظر

  1. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    درود و وقت بخیر در عالم خواب داشتم به کسی پیشنهاد مصرف دمنوش آویشن را می دادم و در خواب در این فکریودم که آویشن های که من دارم از نوع کوهی و عالی هست بهش بدهم یا نه ؟ ممنون می شوم از پاسخ تون با سپاس

  2. محیامحیاsays:

    سلام خواب دیدم که آویشن خشک داشتم و چندتا استکان چایی یه نفر بهم زعفرون داد و من کمی به چایی ام زعفرون زدم و بقیش رو ریختم رو اویشن هام تعبیرش چیه