تعبیر خواب اسطوخودوس

بسیار اتفاق می افتد که در رویاهای خود با گیاهانی رو به رو شویم که در واقعیت ممکن است شناخت کاملی نسبت به آن ها نداشته باشیم. گیاهان طیف وسیعی از سمبل ها را شکل می دهند و هر کدام، تضمین کننده ی بخشی از سلامت روانی ما هستند. همان طور که در زندگی بیداری، بخش زیادی از گیاهان، استفاده ی خوراکی و طبی داشته اند.

به نظر می رسد که گیاهان، به موازات بدن انسان، تقویت کننده ی ویژگی هایی هستند که تضمین کننده ی سلامت جسمی و روانی او می باشند. از این رو گیاهان، ورای خاصیت دارویی، داستان های افسانه ای خاصی را به خود اختصاص داده اند و در برخی فرهنگ ها از ارزش معنوی برخوردار گشته اند. اسطوخودوس از آن دسته گیاهانی است که در فرهنگ عمومی، به عنوان گیاهی ارزشمند شناخته شده است و با مفاهیمی مثل تقویت قدرت روانی و آرامش فکری مرتبط می باشد.

این گیاه در خواب ظاهر می شود تا قدرت های پنهان درون شخصیت شما را آشکار کند. به طور مثال اگر هم اکنون و در زندگی بیداری، خود را در معرض چالش هایی مشاهده می کنید که فشار روانی زیادی را در ادامه ممکن است در شما ایجاد کند، دیدن گیاه اسطوخودوس در خواب، پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که به جای پذیرفتن استرس و نگرانی، مهارت های روانی خود را در زمینه ی کسب آرامش و تعادل، تقویت کنید.

تعبیر خواب گل اسطوخودوس: گل ها از دیرباز با زنانگی و زیبایی هایی که در فرهنگ عامه مختص زنان بوده اند مرتبط می باشد. دیدن این سمبل در خواب می تواند به دیدگاه های شما درباره ی زیبایی و نقشی که در سلامت روانی انسان ایفا می کند اشاره داشته باشد. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که زیبایی تا چه اندازه باعث می شود تا احساس بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم.

گل اسطوخودوس در خواب ظاهر می شود تا شما را به کسب آرامش روانی دعوت کرده و از شما بخواهد تا با اعتماد به نفس، با استرس های روزمره ی خود در محیط کار یا تحصیل رو به رو شوید.

گیاه اسطوخودوس از شما می خواهد تا صرفا مطبوع جلوه کنید. زمانی که در خواب با این گیاه رو به رو می شوید، به این معنا نیست که آن را در دنیای واقعی تهیه کرده و استفاده کنید، بلکه صرفا کافی است تا ویژگی های مربوط به آن را شناخته و در زندگی روزمره ی خود به کار بگیرید.

دیدم گیاه اسطوخودوس می تواند به تلاش شما برای دور کردن خاطرات و حرف های آزار دهنده و بی اهمیت اشاره داشته باشد که حضور آن ها در ذهن شما، باعث ایجاد نگرانی و درگیری می شود. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که با تقویت آرامش روانی می توان، با این ناراحتی های جزئی مبارزه کرد و بر آن ها غلبه نمود.

تهیه کننده : توپ تاپ

2 نظر

  1. شهرزاد شکرویشهرزاد شکرویsays:

    من دیشب خواب دیدم یه نفر یه بسته گیاه به من داد گفت اسطوخدوس است خیلی دوست داشتم رنگ زیبایی هم داشت.باز توی همون خواب دیدم خونه ی یه آدم ثروتمند مهمانم و دارم واسشون اسطوخدوس و زعفران تازه بصورت دمنوش درست میکنم که همه بخوریم.تعبیرش چیه؟ممنون

  2. امیر علی امام دوستامیر علی امام دوستsays:

    دی دن گیاه اطوخودوس در خواب دقیقا درسته