چگونه معشوق را عاشق خود کنم ؟

هر انسانی در زندگی، فرد خاصی را دوست دارد و می خواهد به او برسد. در واقع می توان گفت عاشق اوست. اما در بیشتر مواقع برای رسیدن به خواسته خود دچار مشکل می شود و به جایی می رسد که احساس تاسف و حسرت به او دست می دهد. در چنین زمانی است که باید به قانون جاذبه عشق مراجعه کند و از آن کمک بگیرد. در این مقاله سعی شده است به تعدادی از راه های جذب معشوق به خود اشاره شود.

برای هر انسانی در زندگی فرد خاصی وجود دارد که با سایر افراد درگیر در زندگی برایش متفاوت است. کسی که آن شخص او را دوست دارد و می خواهد به طریقی توجه اش را به خود جلب کند.

تعریف عشق

بی شک می توان گفت عشق زیباترین احساسی است که یک فرد می تواند در زندگیش تجربه کند. عشق یک احساس عمیق و لذت بخش است که در آن فرد عاشق،  معشوق خود را از عمق وجودش می پرستد. شاید بتوان گفت که عشق یک هدیه الهی است که نصیب انسان می شود و به انسان انگیزه و امید به زندگی می دهد. بیشتر مردم تصور می کنند که عشق یک پدیده غیر قابل کنترل می باشد و عاشق شدن دست سرنوشت است و انسان ها هیچ قدرتی برای کنترل آن ندارند ولی همانطور که گفته شد، عشق یک احساس روانشناسی است و همانند سایر احساساتی که روزانه درگیر آنها می باشیم قابل کنترل است.ترس، استرس، اضطراب، ترحم، نفرت و ... مجموعه احساساتی هستند که ممکن است هر انسانی روزانه با آنها مواجه شود. همه این احساسات نامبرده شده قابل کنترل هستند. عشق نیز هیچ تفاوتی با این احساسات ندارد و همانند آنها قابل کنترل می باشد. کنترل عشق به عنوان یک احساس، به آسانی کنترل سایر احساسات می باشد. تنها مشکلی که انسان ها را در مقابل عشق ضعیف نشان می دهد اعنقاد و باور انسان ها می باشد. همه ما به این مطلب اعتقاد داریم که عشق چیزی است که به خودی خود اتفاق می افتد و در دست سرنوشت است و انسان هیچ دخالتی در آن ندارد و این همان مطلبی است که در کنترل عشق مشکل ایجاد می کند.

چگونه معشوق خود را شیفته خود کنیم

پس تا اینجا متوجه شدیم که عشق یک احساس قابل کنترل است. حتی با استفاده از روانشناسی عشق و قانون جاذبه عشق می توان کاری کرد که معشوقتان عاشق شما گردد و به غیر از شما کس دیگری را نبیند. البته باید یه این مورد هم اشاره نمود که هیچ تضمینی نیست که با استفاده از این قانون معشوق شما حتما و 100 درصد عاشق شما خواهد گردید ولی آنچه که مشخص است این است که با این روش نتیجه کاملا متفاوت و موثرتری خواهید گرفت. پس در شرایطی که می دانید استفاده از قانون جاذبه عشق می تواند احتمال اینکه معشوقتان شیفته شما گردد را چند برابر کند، پس چرا آن را امتحان نکنید؟

قانون جاذبه عشق چیست؟

بی شک معشوق شما، مهمترین فرد برای شما در زندگی است و می خواهید به هر طریقی که شده او را مال خود کنید. اکثر افراد زمانی که در مسائل احساسی به هدف خود نمی رسند دچار افسردگی و ناراحتی های شدید روحی می شوند.  پس مشخص است که برای رسیدن به معشوق باید تلاش کنید و هیچ دلیلی ندارد که امید خود را برای رسیدن به او از دست بدهید و دست از تلاش بردارید.در چنین شرایطی این سوال پیش می آید که چگونه می توان کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم؟ اینجاست که قانون جاذبه عشق مطرح می گردد.ساده ترین بیان قانون جاذبه این است که اگر به چیزی فکر کنید آن را به طرف خود جذب خواهید کرد. به عبارت بهتر، هر انسانی می تواند به واسطه قدرت ذهن خود هر چیزی را می خواهد به واقعیت تبدیل نماید.شاید این قانون در ابتدا به نظر شما چیز عجیبی باشد، ولی هنگامی که به زندگی و گذشته خود فکر کنید، خواهید دید که این قانون همیشه بر زندگی همه انسان ها حاکم است و بی آن که به وجود این قانون پی ببریم همواره از آن در زندگیمان استفاده نموده ایم. به عنوان مثال برای همه ما پیش آمده است که در یک روز خاص به یک فرد یا یک موضوعی فکر کنیم و دقیقا همان روز خبری در رابطه با آن موضوع به گوش ما برسد. یا اینکه در رابطه با یک مطلبی احساس بدی داشته باشیم و درست در همین رابطه یک اتفاق بدی رقم بخورد.

چگونه معشوق را جذب کنیم

خالق قانون جذب خانم راندا برن، در یک تعریف ساده قانون جاذبه را اینگونه بیان می کند. وی می گوید: "ما هر آنچه را که به آن فکر می کنیم، چه خوب باشد چه بد، به سمت خودمان جذب می کنیم."در جایی دیگر نیز می گوید: "بر اساس قانون جذب، افکار به اشیاء، افراد و اتفاقات پیش روی شما در زندگی تبدیل می شوند." آخرین تعریفی که از قانون جاذبه ارائه می دهیم بیشتر پرداختن به مفهوم این قانون است. این قانون می گوید که انسان هیچگاه اجازه ندارد از بخشندگی خداوند متعال نا امید شود و همیشه باید در رویارویی با مشکلات زندگی مثبت اندیش و امیدوار باشد.تا اینجا با قانون جاذبه عشق آشنا شدیم. اما حال باید یاد بگیریم که چگونه می توان با استفاده از آن معشوق را عاشق خود نمود. اما قبل از پرداختن به این موارد به طور مختصر با نحوه عاشق شدن آشنا می شویم. زیرا برای اینکه بتوانیم درک بهتری از قانون جاذبه عشق داشته باشیم لازم است بدانیم چطور عاشق می شویم.!

چگونه عاشق می شویم؟

هر فردی در ذهن خود معیارهایی از یک شخص آرمانی دارد که این معیار ها برای هر فرد متفاوت با دیگری است و بر اساس ارزش ها و اعتقادات و تجربیات افراد ایجاد می شود که به آن نقشه عشق می گویند. برای آنکه یک انسان عاشق فردی شود، آن فرد باید با معیار های موجود در لیست همخوانی داشته باشد. یعنی اگر فردی یک یا چند مورد از این معیار ها را نداشته باشد، به صورت خودکار ویژگی تبدیل شدن به عشق زندگی شما را از دست خواهد داد. ارزیابی اینکه یک فرد ویژگی های لیست شما را دارد یا نه به صورت خودکار و توسط ذهن انجام میگیرد. بنابراین ممکن است به یکباره عاشق فردی شوید و ندانید اصلا چرا عاشق او شده اید.به همین دلیل است که بیشتر مردم عشق را امری غیر ارادی و وابسته به سرنوشت می دانند. در حالیکه این امر هیچ ارتباطی به سرنوشت ندارد و فقط وابسته به ذهن ناخودآگاه هر فرد است که ارزیابی کند فرد با لیست شما هماهنگی دارد یا خیر.

راه های جذب معشوق

راه های جذب معشوق

بی شک اگر این امکان وجود داشت هر کس به راحتی به معشوق خود برسد خیلی خوب می شد. در آنصورت دیگر نیازی به نقش بازی کردن و استفاده از قانون جاذبه عشق هم نبود. اما در دنیای واقعی این اتفاق به ندرت می افتد. ممکن است فردی ماه ها برای به دست آوردن معشوق خود تلاش کند و خود را به آب و آتش بزند ولی در نهایت کارهایش بی نتیجه بماند و حسرت داشتن معشوقش را بخورد. آنجاست که استفاده از راه های پیشنهادی در این مطلب می تواند به او کمک کند. البته این مطالب به گونه ای نیست که فرد را علی رغم میل باطنیش مجبور به ایجاد رابطه کند و فقط احتمال اینکه معشوقتان عاشق شما گردد را افزایش می دهد.

  1. 1. اعتماد داشتن به خود

اینکه خود را باور داشته باشید تاثیر زیادی در عاشق کردن معشوقتان دارد. بدون اهمیت دادن به حرف و نظر دیگران نسبت به شما، این موضوع را باور کنید که شما بهترین هستید و دیگران باید برای با شما بودن تلاش کنند. باور کنید که شما ویژگی های زیادی دارید که باعث می شود شما لیاقت دوست داشته شدن داشته باشید. در اینصورت هیچگاه شخصی را مجبور به این نمیکنید که از شما خوشش بیاید یا با شما دوست شود. زیرا شما خود را بیشتر از هر فرد دیگر دوست دارید. این اعتماد به نفس شما مقاومت معشوقتان را می شکند و او را به سمت شما جذب می کند.

  1. 2. نگاه کردن به معشوق خود هنگام حرف زدن

روانشناسان با انجام تحقیقات و آزمایش های مختلف به این نتیجه رسیده اند که هنگامی که دو فرد که عاشق یکدیگر می باشند باهم گفتگو می کنند، مدت زمان بیشتری نسبت به گفتگو با سایر افراد به همدیگر زل می زنند. حتی می توان با محاسبه مدت زمانی که دو نفر عاشقانه به هم زل زده اند میزان عشق و دلباختگی بین آنها را تخمین زد. زل زدن به معشوقتان هنگام مکالمه با وی می تواند کمک زیادی به شما در عاشق کردن او بکند. به اینصورت که زمانی که شما به او زل می زنید، مغز او را فریب می دهید. مغز معشوق شما آخرین باری را به یاد می آورد که یک نفر تا این اندازه به او نگاه کرده است و از این نگاه چنین برداشت می کند که عشق و علاقه ای بین شما و او وجود دارد. بنابراین فکر میکند که عاشق شما است.

  1. 3. ایجاد معیار های معشوق در خود

همانطور که قبلا گفته شد، همه ما در ذهن خود یک نقشه عشق داریم که معیار های فرد ایده آل برای ما در آن وجود دارد. سعی کنید ابتدا معشوق خود را به خوبی بشناسید و معیار های او را برای عاشق شدن بیابید. برای این کار می توانید اطلاعاتی درباره پیشینه و علایق او به دست آورید. سپس سعی کنید آن معیار ها را در خود ایجاد کنید.. هر چه بیشتر معشوق خود را بشناسید و سعی کنید معیار های عاشق شدن او را در خود ایجاد کنید راحت تر به او خواهید رسید.

  1. 4. برآورده نمودن نیاز های معشوق

زمانیکه یک فرد به دنبال ایجاد یک رابطه می باشد، در واقع به دنبال شخصی است که علاوه بر اینکه نقاط قوت آن فرد را دارد بتواند نقاط ضعفش را نیز پوشش دهد. برای مثال شخصی که خیلی باهوش است ولی اعتماد به نفس ندارد، برای ایجاد رابطه به دنبال فردی خواهد بود که علاوه بر باهوش بودن اعتماد به نفس بالایی نیز داشته باشد. اگر شما آن شخص با اعتماد به نفس بالا باشید ناخودآگاه به ذهن آن فرد پیام می دهید و می گویید من آن چیزی را که دنبالش می گردی را دارم. پس می توانید با یافتن نقاط قوت و ضعف معشوق خود و هماهنگ کردن خود با آنها به عاشق کردن او امید وار باشید.

  1. 5. عشق ورزیدن بدون ترس از صدمات آن

ترسناک ترین قسمت عشق، ترس از آسیب دیدن هنگامی است که خود را کاملا به عشق سپرده اید. این ترس، به صورت ناخودآگاه باعث ایجاد تغییر در رفتار شما با معشوقتان می شود و مانع نزدیکی بیشتر شما به وی می شود. در این هنگام معشوق شما این شک و دودلی را در شما احساس خواهد کرد و اینگونه فکر خواهد نمود که شما او را دوست ندارید. این ریسک را بپذیرید و خود را به عشق بسپارید.

  1. 6. خوشحال و خنده رو بودن

کارهایی را انجام دهید که شما را شاد نگه دارد و باعث خوشحالی شما گردد. این کار می تواند تماشای یک فیلم خنده دار، یا رفتن به مکان های مورد علاقه خود مثل پارک یا سینما و ... باشد.  زیرا مردم به خنده و شادی علاقه دارند و مردان نیز علاقه به زنانی دارند که روحیه شادی داشته باشند و اکثر اوقات دارای آرامش باشند.

  1. 7. بلند پرواز بودن

داشتن روحیه بلندپروازی برای مردان جذابیت خاصی دارد. برای زندگی خود هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن ها تلاش کنید. اگر اینکار را انجام دهید از نظر دیگران جذاب تر خواهید بود. در واقع با این کار به آن ها نشان می دهید که زندگی شما پر از هیجان و با برنامه است. اگر به دنبال فردی باشید که تمامی مشکلات شما را حل کند و شما نیازی به کار کردن و یا سختی کشیدن نداشته باشید دیگر برای هیچ مردی جذابیت نخواهید داشت.

  1. 8. مثبت اندیش بودن

به خصوصیات مثبت و خوب معشوقتان که می خواهید با استفاده از قانون جاذبه عشق به سمت خود جذب نمایید، فکر کنید. در وی به دنبال یک ویژگی خوب باشید که بتوانید به واسطه آن از معشوقتان قدردانی نمایید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...