تعبیر خواب درد مفاصل

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود، بدن خود را با مشکلات یا چالش های مختلفی مشاهده کنیم و پس از بیدار شدن احساس کنیم که ممکن است اتفاق بدی برای ما رخ دهد یا دچار یک بیماری شویم. بدن ما در خواب، به صورت سمبلیک ظاهر می شود و حالتی که از بدن خود یا دیگران مشاهده می کنیم، در واقع تصویرگر حالات روانی خودمان است. تفاوتی ندارد که در خواب شما چه کسی دچار درد مفاصل شده است. تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این شخص خاص، شما را به یاد چه چالش یا مشکلی در زندگی بیداری تان می اندازد یا چه ویژگی های شخصیتی مشترکی با این شخص دارید؟

درد مفاصل در خواب می تواند به نیاز درونی شما برای کسب محبت و آغوش گرم یا نوعی حمایت عاطفی اشاره داشته باشد. در واقع این خواب نشان دهنده ی نوعی فقدان است که در درون خود مشاهده می کنید. لازم است تا منشا این فقدان یا فکر منفی را مورد بازنگری قرار دهید. در واقع چه عادت یا اتفاقاتی منجر شده است تا این فقدان در شما شکل بگیرد؟ این محبت را از چه کسانی باید دریافت می کردید یا انتظار دارید که چه کسانی به شما محبت کنند؟ این انتظار صرفا به دست دیگران برآورده نمی شود. این خواب از شما می خواهد تا به جای انتظار از دیگران، نسبت به خودتان توجه بیشتری داشته باشید و اجازه ندهید که فکر کردن به ضعف ها یا فقدان های زندگی و تلاش برای جلب ترحم و توجه، ناراحتی و رنج روانی شما را شدید تر کند.

بسیار اهمیت دارد که در خواب، کدام عضو بدن خود را دچار درد مفاصل مشاهده می کنید. درد در ناحیه ی پا می تواند به احساس ضعفی داشته باشد که در مورد خودتان احساس می کنید. ممکن است فکر کنید که هیچ حامی یا پشتیبانی برای رسیدن به اهداف خود و پیشرفت در زندگی ندارید و فشار های روانی در حال از بین بردن قوای روانی یا ایجاد خلل در عملکرد شما هستند. این خواب از شما می خواهد تا دلیل این احساس منفی ای که نسبت به خودتان دارید را شناخته و اجازه ندهید که تداوم این احساس ضعف، موجب سست شدن شما از پیگیری خواسته هایتان در زندگی شود.

اگر درد را در ناحیه ی دست های خود مشاهده کنید، باید بدانید که دست در تعبیر خواب روان شناسی، اشاره به قدرت تاثیر گذاری یا خلاقیت شما می باشد که ممکن است در این زمان آن را نادیده گرفته یا احساس کنید که در این زمینه، نیازمند توجه و حمایت هستید. این خواب از شما می خواهد تا بدون چشم داشت از محیط و دیگران، به بروز استعداد ها و مهارت های خود بپردازید و اجازه ندهید که تداوم احساس عدم اعتماد به نفس، باعث فرسایش قدرت روانی شما شود.

گردآورنده: توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. HosseinHosseinsays:

    سلام خسته نباشيد اقا ببخشيد من خواب ديدم سر كلاس درس هستيم انگار من رفيقم روي نيمكت نشستسم ك يهو سه تا دختر اومدن يكيش كنار من نشست دوتا ديگ نيمكت پشت سر من نشستن اغا من توجه ي نميكردم به اينا فقط به تدريس درس معلم گوش ميدادم تا ك يه دختر يه كم تپل اومد پشت سر من و با دختر نيمكت پشت حرف و با باسن خودش به كمر من فشار ميورد يه درد عجيبي تو كمر من ايجاد ميشد حتي استخونا كمرم درد ميگيرم تا اينكه من دست گذاشتم رو ميز و به عقب هول دادم فشار دادم ك اون دردش گرفت و وقتي ميخواصت بره با دست زد رو شونه من بعدش من از جا بلند شدم تا دقيق تر به تدريس گوش بدم تا ك كلاس تمام شد رفيقم گفت دخترا به تو و يكي از دوست تاا (ك الان فقط تو دنياي مجازي اشنا شدم باهاش) خيلي نگا ميكردن به شما دوتا ممنون ميشم تعبيرش كنيد مرسي به خاطر زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر مسائل و اتفافات روزمره در زندگیتان است و تعبیری درست ندارد