تعبیر خواب برهنه و عریان بودن

خواب ها همیشه حاوی رمز و راز هستند و به خاطر ناشناخته بودن شان همیشه برای انسان ها جالب بوده اند ، اغلب آن ها نشانه ای از امیال سرکوب شده و محفوظ در ضمیر ناخودآگاه فرد خواب بیننده می باشند ، بعضی از خواب ها نیز سمبلی از رؤیاهای دست نیافتنی هستند .خواب برهنه و عریان بودن ، رؤیایی سراسر استرس است که اکثر نویسندگان تعبیر آن را ورود به حرفه ای جدید و یا مکان شغلی نو می دانند که به طور کلی می توان گفت این خواب نشانه جلب توجه در امور اجتماعی می باشد .

تعبیر خواب برهنه و عریان بودن از دیدگاه آنلی بیتون :

برهنه دیدن خود در خواب نشانه این است که به کارهایی دست می زنید که برای تان رسوایی به دنبال دارد .اگر در خواب ناگهان متوجه برهنگی خود شوید و سعی کنید که به وسیله ی چیزی خود را بپوشانید به معنی رها کردن رفتارهای زشت و امیال نامشروع می باشد .عریان دیدن دیگران در خواب نشان دهنده ی این است که اشخاصی قصد اغفال شما را دارند تا به وظایف خود در زندگی عمل نکنید .

توصیه میکنیم حتما با مطالعه مطلب: تعبیر خواب مرد برهنه دیدن از معانی آن مطلع شوید.

*تعبیر خواب برهنه و عریان بودن از دیدگاه کتاب سرزمین رؤیاها :

اگر در خواب مردان و زنان برهنه را با یکدیگر ببینید به معنی وفاداری و نجابت شما در زندگی تان است .اگر افراد برهنه ای را در خواب ببینید که در حال دویدن هستند علامت از دست دادن اهداف تان می باشد .اگر زنی در خواب ببیند که عریان است نشانه نا امیدی و ناراحتی از همه جوانب زندگی می باشد .دیدن زن زیبای عریان در خواب به معنی کسب ثروت است و چنان چه زن عریان ، معمولی باشد علامت داشتن اهداف و انگیزه های بزرگ در زندگی است و اگر زن عریان ، زشت باشد نشانه برآورده نشدن آرزوها می باشد .اگر در خواب یک دختر جوان و زیبای عریان ببینید نشانه خود بینی و غرور شما است .اگر در خواب زن خود را عریان ببینید به معنی غیبت اقوام و آشنایان درباره شما می باشد .دیدن تعداد زیادی زن عریان نشانه بلند نظری اطرافیان نسبت به شما است .اگر در خواب با یک فرد عریان ، خوابیده باشید نشان دهنده ی ایجاد استرس و آشفتگی در امور زندگی شما خواهد بود .

تعبیر خواب لخت بودن

تعبیر خواب برهنه و عریان بودن از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی :

اگر در خواب عریان باشید و سپس لباس بپوشید علامت در امان بودن از آسیب می باشد و اگر در حال برهنگی ، فردی لباس بر تن شما کرد و یا کمک نمود که خودتان لباس بپوشید به معنی این است که به یاری فردی از بدبختی و رسوایی رهایی پیدا می کنید .اگر در خواب خود را عریان ببینید نشانه این است که دیگران به شخصیت واقعی شما پی خواهند برد و اگر خود را عریان ببینید در حالی که عورت شما پوشیده است علامت ترسیدن از چیزی است که آشکار شدن آن باعث بد نامی شما نخواهد شد .اگر در خواب فردی را عریان دیدید به معنی این است که از شخصیت اصلی او با خبر خواهید شد.به طور کلی لخت و برهنه بودن در خواب نشانه این است که دست به کاری خواهید زد که بدنامی به دنبال دارد و اطرافیان پشت سر شما بد خواهند گفت .

تعبیر خواب برهنه و عریان بودن از دیدگاه کارل گوستاو یونگ :

برهنگی و آسیب پذیری : نداشتن لباس و عریان بودن ، انسان را آسیب پذیر می کند که در این حالت چیزی برای پنهان کردن ندارد ، خواب عریان دیدن خود می تواند نشانه ای از شرایط زندگی شما باشد که خود را تنها حس می کنید و یا نمی توانید از خود دفاع کنید ، احتمالا رابطه ای دارید که ریسک کنار گذاشتن شما از سوی مخاطب تان وجود دارد .

- برهنگی و ناامنی : اگر در خواب خود را لخت ببینید ممکن است نشان دهنده ی مشکلاتی باشد که منجر به احساس عدم امنیت در زندگی شما هستند ، به این صورت که شما درگیر قضاوت دیگران نسبت به خود هستید ، اینکه پشت سرتان چه می گویند و انتقاد آن ها از شما چیست . عریان بودن به طور کلی نشانگر بر سر زبان افتادن شماست که در اکثر موقعیت ها این افکار فقط زاییده ی ذهن شماست و واقعیت خارجی ندارد .

توصیه میکنیم از مطلب پربازدید سایت با موضوع : تعبير خواب برهنه بودن مرده ، دیدن نمایید.

- برهنگی و ترس از نمایان بودن : وقتی در خواب متوجه برهنگی خود در مکان عمومی می شوید ، می تواند به معنی ترس شما از این باشد که با آشکار شدن نیات قلبی و شخصیت واقعی تان خجالت زده خواهید شد .لباس ها وسایلی هستند که از طریق آن خود را می پوشانید و با استفاده از نوع خاصی از آن ها می توانید شخصیت واقعی خود را به راحتی پنهان نمایید و هویت جدیدی بسازید ، در صورتی که بدون لباس همه چیز شما در نظر اطرافیان آشکار است و قادر به دفاع از خود نیستید و خواب عریان بودن شما نشانه این است که شما شخصیت ساختگی دارید و خود واقعی تان نیستید .استرس و آشفتگی ناشی از این خواب می تواند بیشتر در موقعیت هایی نمود پیدا کند که شما بخواهید دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهید ، مثلا در مکان شغلی جدیدتان و یا در رابطه ای که تازه شروع کرده اید ، ترس از نشان دادن احساس واقعی خود دارید تا مبادا دیگران شما را مسخره کنند و بر سر زبان ها بیفتید .

تعبیر خواب برهنه دیدن دیگران

- برهنگی و احساس آماده نبودن : عریان بودن در خواب نشانه ای از غافل گیر شدن است به این معنا که خود را برای به عهده گرفتن وظایف جدید آماده نمی دانید و فکر می کنید قادر به انجام آن نیستید . برهنه دیدن خودتان در محل کار و یا کلاس درس نشان دهنده ی این است که شما احساس می کنید آمادگی انجام یک پروژه کاری و یا گذراندن دوره آموزشی جدیدی را ندارید ، چرا که ترس از بر ملا شدن ناتوانایی های خود دارید ، همچنین خواب عریان دیدن خودتان می تواند نشانگر تعیین اهدافی دست نیافتنی در امور زندگی شما باشد .

- برهنگی و تکبر : خواب هایی که شما در آن خودتان را عریان ببینید می تواند نشانه غرور و خود بزرگ بینی شما در شرایط فعلی زندگی تان باشد ، به این صورت که شما همیشه از بالا به دیگران نگاه می کنید و احساس برتر بودن می کنید . این خواب که شما را مثل طفل تازه متولد شده بدون لباس نشان می دهد نشانه ذات حقیقی شماست و به این معناست که شما باید در زندگی خود تواضع بیشتری داشته باشید .

برای درک بهتر این موضوع میتوانید از مطلب : تعبیر خواب زن برهنه و بدکاره ، نیز دیدن کنید.

- برهنگی و آزادی بیان : اگر در خواب ببینید که لخت هستید و این قضیه باعث فخر شماست و خجالت زده نیستید نشانه آزادی بی قید و شرط شماست و اینکه شخصیت واقعی خودتان را دوست دارید و پنهان کاری نمی کنید ، این خواب نشان دهنده ی ذات ساده و بی آلایش شماست که در ابراز عقایدتان صادق هستید و به راحتی آن ها را بیان می کنید . در این مقاله مطالبی در مورد تعبیر خواب برهنه و عریان بودن ارائه گردید و نقل قول هایی از چندین معبر بیان شد ، شما می توانید با مطالعه این محتوا به راحتی خواب خودتان را با توجه به شرایط فعلی تان تفسیر نمایید .

چنان چه در همین زمینه نیاز به مشاوره فوری دارید به بخش : تماس با ما مراجعه نمایید.

مدت زمان لازم برای مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه می باشد .

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

90 نظر

  1. سمیهسمیهsays:

    با سلام٬ من خواب دیدم خودم بدون اینکه خجالت بکشم لباسم رو از تنم در اوردم٬ بعد یکی که برام اشنا بود و سن و سال زیادی هک داشن می اومد سمتم اما من هر بار که اون شخص می اومد سمت من٬ من خودم رو عقب میکشیدم لطفا تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، احتمال دارد در مورد بعضی از مسائل زندگی تان دچار نومیدی شوید.

  2. حميدحميدsays:

    خواب ديدم در خانه اي جمع بوديم خوانواد نامزدم بودن و شايدم خانواده خودمم بودن و لباس هاي نامزدم طوري بود ي سر سينه و ناحيه تناسليش معلوم ميشد و هي لباسشو ميكشيد روش و مردي نامحرم ب دليل حضور من در مواقع معلوم شدن اعضاي معشوقم جرعت نگاه كردن نداشت تا من بهش گفتم برو لباساي مناسب بپوش و اين كارو كرد و بدنش در امان ماند و تعبيرش را به من بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  3. حميدحميدsays:

    در خانه اي بوديم و مردي پول دار با كت شلوار و چند زن اونجا بودن منو خواهرم و مادرم در اتاق و داشتم شامي يا كتلت ميخوردم ك خواهرم لخت بود سينه اش لحظه اي معلوم شد و با دست اونو ميپوشوند و ميگفت اين مرد فوقالعاده پول داره و فلان ماشينو داره و بعد ان مرد با يكي از خانوم ها ك گويا همسرش بود رفت بيرون و خواهرم ميگفت ميخواد ازش درخواست پول كنه اونم كمك مالي ميكنه و من خواستم براي منم پول بخوادو خواهرم ميكفت فقط براي خودم و از حسادت وعصبانيت ي تكه غذامو ب صورت خواهرم پرتاب و ب چشمش خورد و من ناراحت شدم و يجام شب بود و ميتونستم ب راحتي پرواز كنم و بلند بلند بپرم و ب بالاي ساختمان ها بروم و يجام ي دوست قديميمو ديدم و سلام و عليك كرديمو و.. يجام يادمه يكي از اشنايان قديميو ك خيلي وقته نديدمو ديدم و انگار ازش ميترسيدمو منو كتك ميزد و باقيشو يادم ني الانم امروز تولدم بود از طرفي نامزد دارم از خوابم دلنگرانم❤️

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، باید مراقب باشید تا خدای ناکرده غفلت و یا وسوسه سبب نشود تا دست به گناه بزنید و در واقع این مورد یک هشدار محسوب می شود.

  4. حميدحميدsays:

    باسلام استاد بزرگ منظور از تعبير بالا ك فرموديد اين خواب يه هشدار است بايد مراقب باشم وسوسه باعث دست زدن به گناه نشود دقيقا منظور از گناه چيست؟؟؟پول حرام يا خيانت به نامزدم يا؟؟؟تعبير اين خواب دقيقا بر چه راستايي معنا ميدهد؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لطفا کامنت هایی را که در مورد تعبیر نیاز به توضیح بیشتر دارید را از طریق ارتباط با مدیر مطرح کنید ! ، منظور مراقبت در همه ی امور و بصورت کلی می باشد.

  5. همایونهمایونsays:

    سلام خسته نباشید. من در خواب دیدم که لباس و شلوار نپوشیده ام و شورت تنم هست. شخصی که پیشه آن بودم هم دقیق درخاطرم نیست. تعبیر این خواب پیست؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس عدم اعتماد به نفس در روابط اجتماعی بر شما غلبه کند.

  6. لیلا محمدی**لیلا محمدی**says:

    سلام.متاهلم.خواب دیدم‌ عروس مادرم جلوی شوهرم شلوار نپوشیده و بدون هیچ شرمی جلوش اومد و رفت.من عصبانی بودن به مادرم گفتم چه نیازی بود فلانی با این وضعیت جلوی ما بیاد و بره.در واقعیت هم عروس مشکل اخلاقی ندارد. بعد در اشپزخانه پدری رفتم و وتعداد بسیار زیادی‌ مرغ پرکنده و‌بدون سر بود انگار مهمانی بزرگی‌قرار باشد.احساس بدی نسبت به مرغ ها نداشتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، در مسائلی خصوصی زندگی شما دخالت کنند.

  7. ستارهستارهsays:

    سلام خواب دیدم پاهام کامل برهنه هست و دارم در محل خودمان راه میرم یهو احساس شرم کردم و پشت یه ماشین پنهان شدم و یه سری شلوار و پارچه و روسری انداختم روی خودم زیرش پنهان کردم خودمو. دوستم همراهم بود بعد یهو سر از مغازه مانتو شلوار فروشی دراوردیم و یک تیپ خیلی زیبا پوشیدم و خودمو تو آیینه نگاه میکردم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران در مورد مسائل خصوصی زندگی شما قضاوت و دخالت داشته باشند.

  8. متینمتینsays:

    سلام من خواب دیدم خواهر لخت هست کامل ولی دارم بدنش را به دیگران نشان میدم دقیقا درست یادم نیس ولی بین همین چیزا بود معنیش میگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران در عقاید و افکار شخصی شما دخالت داشته باشند.

  9. عسکریعسکریsays:

    سلام خواب دیدم که رفتم توی حموم میخوام حموم کنم ولی اقوام بچه ها نمیزارن که این کار رو بکنم منم آب دوش رو گرفتم روشون اونا هم رفتن بعد دیدم دختر عموم لخت بود وعورتش هم یدم ولی براش مهم نبود رفت توی اتاق دیگه تا دوش بگیره تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران در مسائل خصوصی زندگی شما دخالت کرده و به جای شما تصمیم گیری کنند.

  10. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم توی گوشیم چند تا فیلم مستهجن وجود داره و من دائما در حال وسوسه شدن برای دیدن اون فیلمها هستم و هی میخام نگاه کنم و هی پشیمون میشم و در آخر کار نگاه نمیکنم و بیخیال میشم...ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به شکست ها یا اشتباهات گذشته آرامش روانی شما را مختل کند.

  11. محسنمحسنsays:

    باسلام . خواب دیدم که سرکارم هستم و با یکی از رقیبای کارم اونجا هم صحبت شدم و گفتم اینجا ما کار نکردیم معلوم نیست که چه کسی کار کرده و همینطور که راه میرفتیمو حرف میزدیم دو تا آلوچه(گوجه سبز) رو زمین افتاده بود تو زمین اون بود منم ازش اجازه گرفتم و یکیشونو برداشتم و خوردمش خیلیم خوشمزه بود و اصلآ ترش نبود خیلی آبدار بود . بعد بهم گفت که تو اینجا کار میکنی و این حرفات بخاطر اینه که ما اینجا نیایم و از کار دلسردمون کنی منم انکارش میکردم . بعد برگشتم دیدم که برهنه هستم یعنی فقط شلوار پام بود و بالا تنه لباس نداشتم لخت بودم و بسرعت فرار کردم که کسی منو نشناسه تو خواب فکر کردم که یبار دیگه لخت اونجا بودم البته فقط بالا تنه! بعد بطرف ماشینم و سرکار خودم برگشتم دیدم که رنگ ماشینم قرمز شده (در اصل نقره ایه)و جعبه ماشینمو پر از وسایل دوستام کردم که از اونجا بریم وسایل دوستامم ساکو کیفو پتو و ازین چیزا بود کل جعبه ماشینمو پر کرده بود . لطفآ تعبیرشو لطف کنید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی تردید ها و ترس هایی است که نسبت به آینده در ذهن شما وجود داشته و لزوما ریشه ی منطقی ندارند. این خواب از شما می خواهد تا با این افکار منفی مبارزه کرده و اجازه ندهید بر شما غلبه پیدا کنند.

  12. قدسیهقدسیهsays:

    سلام خواب دیدم که دو پسرم با هواپیما به تهران برای درس خوندن رفتن و من به دستشویی عمومی رفتم وقتی داشتم دست هام رو می شستم دیدم یک رفتگر و یک‌کارگر با لباس کار از لای در من رو نگاه می کنن و همین موقع متوجه شدم که لخت هستم هر خوااستم گیره درب رو از تو بندازم دیدم گیره نداره و اون کارگره با اینکه دور شده بود باز هم‌به من نگاههای بدی می کرد و من خیلی عصبانی و ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما فردی همه کاره و توانمند در انجام بیشتر امور هستید

  13. فرزانهفرزانهsays:

    سلام من خواب دیدم خونه خالم اینا مهمونم چون مامان و بابام رفتن مسافرت،طرفای عصر گفتم میرم شنا و صحنه بعد دیدم تو دریا هستم،دریا آبش نیمه سرد بود و رنگش مثه زرد و آبی بود اما من کلا توجهی ب این موارد ک تو دریا هستم و اینا نداشتم،یه تعداد زیادی از مردم هم تو دریا بودن و منم کلا در واقعیت شنا کردنم خوب نیست و با احتیاط شنا میکردم و سعی میکردم نیام بالا چون فقط یه شورت و دمپایی داشتم و نگران برهنگیم بودم،بعدش یکی از دمپاییم تو اب رها شد و رو اب مونده بودو من رفتم دنبالش و یکم بعدش تونستم بگیرمش و تو اب پوشیدمش،بعد از این رفتم ب سمت جایی ک باید از اب میومدم بیرون ولی چون مردم اونجا بود با سختی جلو سینمو گرفتمو خودمو رسوندم ب یه خانمی ک مسئول چیزی بود و گفتم من لباس ندارم کلی لباس بهم نشون داد ک منم رقبتم نمیشد ولی گفتم بهتر از برهنگیه،در اخر یه سینه بند پوشیدم و یه حوله بلند کلاه دار زرد ک در واقعیت هم این حوله رو با سایز کوتاه تر دارم بعدش یه تعداد لباس دیگه دستم بود ک میخواستم بزارم سرجاشون ولی هی از دستم میفتاد تو سطل زباله کناریم ولی در اخر گذاشتمشون در سرجاشون ب خصوص ک من تو خواب احساس استرس داشتم چون میدونستم دیره و منم گوشیم خاموشه و خالم اینا نگران میشن ولی با این حال کلی وقت تلف کردم تو خواب،بعد از خانومه پرسیدم اینجا حمام داره؟گفت اره گفتم شامپو چی؟گفت نه‌.من همونجا یه داروخونه دیدم و گفتم حتما اون داره چون خیلی احساس کثیفی میکردم،رفتم داروخونه و از یه خانم پرسیدم و منو بردن ک بهم شامپو معرفی کنن و در اخر یه شامپو با اسانس شکلات برداشتم و دیدم قفسه پایین شامپو ها شکلاتهای خارجیه و ازش برداشتم و خوردم خیلی خوشمزه بود و تصمیم گرفتم بخرم با اینکه شکلات بسته بندی بود چشیدم و درش رو بستم و اونم اخرین بستش بود،وقتی ک دقت کردم دیدم مثه داروخونه و سوپری باهمه،شکلاتهای زیادی دیدم و خیلی چرخیدم اونجا جوری ک داشتن میبستن مغازه رو در اخر رفتم پای صندوق ک حساب کنم ولی پشیمون شدم گفتم بزارید برم اسمارتیزاتونم بچشم،اسمارتیزای شیشه ای و سفید و صورتی بود ولی خوشم نیومد،شکلاتایی هم ک خریدم رنگی بودن،وقتی دیدم خیلی دیر کردم تصمیم گرفتم حمام نکنم و برگردم خونه خالم،وقتی رفتم نگران نشده بودن و با دختر خالم مخصوص حرف زدن شدم و احساس کردم وضع مالیشون تغییر کرده،یه سری وسایل مثه گل سر و ای چیزا میفروختن و منم خیلی خوشم اومد و چندتا برداشتم ولی هرکاری کردم باهام حساب نکردن و بعدش منو برد و ماشین جدیدشون رو نشون داد ک خارجی بود،و صحنه اخر تو خونه خودمون بودم پیش مامانم نشسته بودم ک داشت با تلفن صحبت میکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به انرژی و توانایی های خود اعتماد کرده و به نیروی درونی خود تکیه کنید تا به خواسته های دل برسید. اگرچه برای رسیدن به هدف راه پر پیچ و خمی در پیش دارید اما امید خود را از دست ندهید.

  14. مهساعسکریمهساعسکریsays:

    باسلام خواهرم متاهل است خواب دیده درحمام است وبقیه خواهرادارن اونومیشورن بعد1کی ازخواهرام میگه دیدی موهات چقدربلندشده میگه آره ومامانموصدامیکته مادرمن 8ماه است فوت کرده ومامانم میگه آره مامان چقدرموهات قشنگه بلندشده درضمن مامانم جوان وزیبادیده شده بعدهمونطگرکه خواهرم دم درحمام است لباس تنش نیست نگااه میکنه شوهر1کی ازخواهرام یواشکی داره نگاه میکنه وخواهرم خودشومیکشه کتارمیشه بگین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار تکبر و خود خواهی شده واگردامن بزنید به این اخلاق باناکامی مواجه خواهید شد

  15. ParastooParastoosays:

    سلام .من دیشب خواب دیدم با ی پسری تو حمومم و من لختم و ی نفر از بالای در حموم یواشکی از من عکس گرفت بعد تهدید میکرد ک عکسو پخش میکنه...اون پسرم تو خواب ندیدم فقط ی حسی بود ک انگار جنس مذکر بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای فاش شدت راز و یا حقیقتی است که پنهان شده‌

  16. شیداشیداsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم تو یه اتاق لباس عوض می کنم و وقتی که برهنه بودم یکی از پسر های هم کلاسی های رشته خودم اومد و اصرار داشت منو برهنه ببینه ومن ترسیده بودم سریع لباسام رو پوشیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای فاش شدن راز و یا معلوم شدن حقیقتی است.

  17. یاسیاسsays:

    سلام. خواب دیدم نیمه برهنه هستم. یک حوله دورم بود اما میدونستم از زیر لباس ندارم. تو یه جای بزرگ بودم و آدم هم اونجا زیاد بود. دنبال لباس میگشتم. رسیدم به یه خانم و آقای مسنی . از خانم طلب لباس کردم گفت لباسای تو مغازم تمام شده. گریه کردم و التماسش کردم که از لباسای شخصیش بهم بده که شوهرش بهش گفت بده بهش. بهم لبخند زدن که میخوان لباس به من بدن که دیگه نترسم . از خواب بیدار شدم.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان اشاره به فاش شدن راز و اتفاقاتی دارد که موجب ناراحتیتان میشود.

  18. محمدمحمدsays:

    سلام،من خواب دیدم ک ی جا رفتم سرکار و داشتم پیش روشویی دست و صورتم را میشستم بعد رفتم ی جا ک بقیه نشسته بودن و یکی ازمسئولین اونجا داشت یکی یکی مشخصات بچه هایی ک اونجابودن رو میپرسید وقتی نزدیک ب نوبت من شد حس کردم شلوار پاهام نیس استرس و ترس شدیدی گرفتم،وقتی نوبت من شد و من داشتم جواب میدادم همه توجهشون ب من بود و یا میخندیدن یا تعجب کرده بودن بعد ک ب خودم نگاه کردم دیدم شلوار پام هست و فهمیدم علت خنده و تعجب اونها برهنگی من نبوده.این در حالی که من با داییم شریکم و باید تصمیم همین روز ک پولمو ازش بگیرم یا خونه رو باهاش نگه دارم اخه ممکنه خونه همین مدت ب صورت نجومی قیمتش بره بالا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است مراقب خود باشید تا رازهایتان برملا و فاش نشود

  19. تیناتیناsays:

    سلام من خواب دیدم که گرمم بود لباسم رو در آوردم و تو یه محیطی انگار مثل دانشگاه بودم بعد من خودمو میپوشوندم کسی هم منو نگاه نمیکرد و سعی میکردم جایی رو پیدا کنم که بتونم لباسم رو بپوشم . رفتم تو یه اتاقی و لباسم ر پوشیدم وقتی از اتاق که اومدم بیرون یه آقایی فامیلی من رو صدا میزد من رفتم پیشش و ایشون روپوش سفید (لباس دکتر) رو بهم دادن تعبیرش چی میشه؟ باید بگم که من رشتم علوم آزمایشگاهیه و این لباس رو در واقعیت زیاد میپوشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه ناراحتی و یا نگرانی بابت تغیراتی در زندگیتان است

  20. ساراساراsays:

    خواب دیدم با پدرم سر کوچه خونمون رفتم (رابطه خوبی با پدرم ندارم )...بعدپرنده ای هی بمن نوک میزد من از خودم دورش کردم سرم رو که برگردوندم دیدم مادرم توی کوچه برهنه شده و گریه میکنه قفل بزرگی هم به در خونه زده شده و نمیتونیم بریم داخل... چادری که داشتم رو دور مادرم پیچیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اسرارتان برای دیگران فاش شود

  21. بابک باقریبابک باقریsays:

    سلام خواب دیدم که داخل خونه ی دایی ام هستم دو تا بچه غریبه هم بودن کنارم من میرم داخل آشپزخانه انگار که حمامشان هم آنجا بوده باشد و چراغ حمامشان را آن دو بچه خاموش کنند و من کتکشان بزنم چرا دارید خاموش می کنید داخل حمام هم زن دایی ام را دیدم که لخت و عریان بود من دیدمش و نگاهم را ازش میگرفتم جلوی در حمام با لخت و عریان آمد بیرون انگار که آلت تناسلی مردانه داشته باشد و نزدیک سینه اش هم مو مردانه روییده باشد و من رو دید صحبت هم کرد خودش را نپوشاند ولی من نگاهش نمی کردم خیلی کم نگاهش کردم ماجرا رو گفتم که بچه ها چراغ حمام را خاموش می کردند بعدش انگار که داخل بره و من هم بدنشو نبینم و در آخر من رو دید انگار رو زمین نشسته باشد و دستش را روی آلت تناسلی مردانه اش بگذارد و من تو خواب گفتم زن دایی چرا دوجنسس چرا دایی باهاش ازدواج کردش تو ذهنم در خواب گفتم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات روزمره زندگیتان است

  22. سارا،احمدیسارا،احمدیsays:

    سلام ،خواب دیدم دارم صحن حیاط رو دارم جاروب میکنم و همونجا( دور از شرافت مجلس )،مدفوع میکنم و هی بالاش خاک می ریزم و همینجوری ادامه میدم و نمی فهمم چه وقت بیدار شدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه لست

  23. زهرا ،اشرفیزهرا ،اشرفیsays:

    سلام و علیکم ،خواب دیدم از یه کوچه دارم رد میشم، مثل همیشه شلوغه ولی نمیدونم چرا یه کمی هراس دارم ،بعد یه پیر زنی چاق اندام از پشتم میاد یعنی نمیدونم چرا خیلی خوشحال میشم ،بعد همینجوری به راهم ادامه میدم ولی بعد از چند دقیقه ای متوجه میشم هرجا که میرم این زن هم دنبالم میکنه ،خیلی دلشوره میگیرم ناگهانی، مغزم فرمان میده پشت سرمو نگاه کنم بعد یه دفعه ای پشت سرمو نگاه میکنم که دقیق ببینمش و چیزی بپرسم یه دفعه از پشت سرم میگیره و به زمین می‌ اندازتم، یه دست و شو رو گلوم می ذاره، دست دیگرشو رو پشتم می ذاره، هر چه فریاد میزنم صدام از گلوم خارج نمیشه و خیلی میترسم و بعد با خودم میگه که کوچه بی این شلوغی نمی بینه منو ؟ یه نکته یادتون باشه ! من همراه او پیر زنه اصلا لام تا کام حرف نزدم ،فقط کمی از بودنش اول خوش بودم که نمیدونم چرا و بعد بدون دلیل میندازتم رو زمین و انگار سعی داره که نفسم و بگیره دقیقا نماز صبح و خواندم بعد رو سجده بودم که همین خواب و دیدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تغیرات و امور روزمره زندگیتان است

  24. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم تو خونه‌ قدیمیمون هستیم خواهرم لخت بود و رفته بود اتاق تا لباساشو بپوشه اما من یه لحظه لخت دیدمش از اون طرفم برادرم هم اونجا‌ بود میخواست نگاه کنه اما شرم و ترس نذاشت‌ نگاه کنه بعد داداشم لخت بود خودشم‌ تو حال پیش ما بود من چشمامو بسته‌ بودم‌ و اصلا بدنشو ندیدم بعد اینکه‌ لباس پوشید من بهش میگفتم تو‌همیشه‌ اینطوری میگردی؟زشته و از این حرفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه فاش شدن راز و حقیقتی است که موجب ناراحتیتان میشود

  25. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم میخاستم برم خونه یکی از فامیلا که بهم راه ندادن برم پیششون منم داشتم تو راه گریه میکردم و برمیگشتم که یهو خودم و داداش کوچیکم رو باهم دیدم داشتیم برمیگشتیم ومیخواستیم بریم محل خودمون ولی تو مسیر سراز یه جاهای دیگه دراوردیم بعد تو راه لباس تنم بود که یهو سر از یه رودخونه ای و یه مکان اشنا دراوردیم خلاصه من در واقعیت شنا کردن بلد نیستم ولی توی خواب ماهرانه شنا میکردم تو رودخانه بعد رفتیم از رودخانه بیرون که متوجه شدم لباس تنم نیست و بدنم عریان منم خجالت میکشیدم و دنبال چیزی میگشتم که بتونم خودمو باهاش بپوشونم بعد اونجا یع کلبه ای بود بنظرم من رفتم اون سمت تا ببینم کسی هست که بمن لباس بده رفتم اونجا که نمیدونم یه پارچه بود یا پلاستیک بزرگ بود گرفتم جلوی خودم تا بدنم معلوم نباشه که یهو دیدم دوتا پسرجووون متوجه من شدن اومدن سمتم منم ترسیده بودم و گریه میکردم و میزدم به در کلبه کمک میخاستم بعد یه مردی درو بازکرد و اون دوتا پسره هم رفتن منم از مرده خواستم اگه لباسی چیزی داره بم بده بپوشم از لباس های دختر یا همسرش دیگه از خواب بیدارشدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه عدم موفقیت در انجام کاری و یا بدست آوردن چیزی است

  26. س.نس.نsays:

    سلام.وقتتون به خیر من خواب دیدم که من وداداشم وبچهاشون داریم میریم یه جایی که سرسبز بود ودرخت توت سباه وقرمز بود نخوردیم ومن یه بقچه بزرگ لباس از خودم داشتم که میخواستیم اونها روخا ک کنیم که زن داداشم گفت لباسهای خوبشو جدا کن وبردار برای خودت.که یه دفعه دیدم زن داداشم لخت هست وسوار دوچرخه وخیلی مراقب هست که هیچ کس اونو نبینه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است اسرارتان در برابر دیگران فاش شود

  27. ل.ال.اsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم پسر عموم مرده و داخل قبر گذاشتن و روش خاک ریختن و من هم قدم بلندتر از بقیه هست و لباس تنم نیست اما حس بدی ندارم و سینه هام خیلی زیبا است

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معناست که شما در لحظه کنونی زندگی می کنید اما بایستی کمی بیشتر درخصوص خود و زندگی بیندیشید.

  28. محمدمحمدsays:

    با سلام و عرض ادب در خواب دیدم که مادرم در حال نماز بود و لحظه ای لباس ایشان کنار رفت و من اندام جنسی ایشان را دیدم و فوراً رویم را برگردانیدم. ممنون میشم من را راهنمایی بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است اسراری در نزدتان فاش شود

  29. مریمریsays:

    سلام من خواب دیدم که روی تخت خیالی که توی خواب از معشوقم بود روبه پشت خوابیدم و. لخت بودم و. انگار تو خواب تپل تر. بودم و سینه ام خیلی بزرگ بودن و فقط شرت داشتم و انگار اصلا خجالت هم نمیکشیدم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسرارتان فاش شود

  30. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من خواب دیدم توی محل کارم یهو در باز شد و من متوجه شدم عریانم اما بدنمو خیلی دوست داشتم، فوق العاده زیبا بودم، همکارم اومد تو اما تا متوجه من شد نگاهشو ب زمین دوخت و اصلا بهم نگاه نکرد تمام مدت ب این فک میکردم اون چه فکری در مورد من می‌کنه که وقتی رفت تو اتاق کارش بهم گفت اگه توضیحی داریبیا برام بگو من به حرفات گوش میدم من برای اینکه به بهانه ای برم تو اتاقش رفتم براش برنج و خورشت قیمه ریختم یه مقدار از برنج هم خوردم و براش بردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد در طی روزهای اتی ممکن است اسراری از جانب شما برای دیگران فاش شود

  31. سپیدهسپیدهsays:

    سلام. وقت بخیر. من خواب دیدم خواهرم کاملا لخت شده.. بعد همه‌اش میگفت من خوبم اینطوری؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه فاش شدن راز و حقیقت است

  32. سپیدهسپیدهsays:

    سلام. من کامنت بالا خوابم رو گفتم. ممنونم که پاسخ دادید. بعد این تعبیر برای بیننده خواب، یعنی من هست یا خواهرم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای بیننده خواب است

  33. اوا۳۰اوا۳۰says:

    سلام ودرود ممنون بابت پاسخگویی من خواب دیدم یک خانمی لخت شده البته خانمرو میشناختم کسی بود ک خونمو فروختم بهش داخل همون خونه لخت شده ودرحال گریه کردنه ولی عورتش دیده نمیشه میخاستم تعبیرشو بدونم تعبیرش برای منه یا اون خانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر فاش شدن اسرار و رازهایتان است

  34. اوا۳۰اوا۳۰says:

    سلام ودرود اقای مدیر بازم خواب برهنه شدن دیدم خواب دیدم زنموی من خیلی لاغر شده و لخت ایستاده جلوی من

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری در نزدتان فاش شود

  35. رز سرخرز سرخsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که قبلا دوستش داشتم اومده خونمون ،مادرم داشت تو اتاق لباسشو در میاورد و برهنه بود و ناگهان دیدم اون پسر اتفاقی بدن برهنه مادرم رو دید و من کلی باهاش دعوا کردم و گفتم و قتی میخوای بیای داخل در بزن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری در زندگی برایتان هویداشود

  36. ......says:

    سلام دیشب خواب دیدم یکی توخونمونه وجلوی من وشوهرم لخته و( ببخشید)عورت مردونه وبزرگ داره من از این وضعیت خیلی ناراحت بودم ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه فاش شدن و برملا شدن راز و یا حقیقتی از زندگیتان است

  37. Elahe10r8Elahe10r8says:

    سلام خواب دیدم پدرم خیلی عادی به صورت کاملا عریان نشسته بود و نماز میخوند البته من از پشت دیدمش ولی کاملا لخت بود و در ادامه ی خوابم لباس تنش بود اما هنگام نماز خواندن نه! تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر برملا شدن اسراری است که پنهان کرده اید

  38. علیعلیsays:

    سلام در خواب دیدم در حمام خانه لخت مادر زا زیر دوش حمام هستم که یک دفعه تعداد زیادی داخل حمام شودند و شروع به شستن دست و پایشان شودند و من ناگهان سری دستم را جلو عورتم گرفتم و خجالت میکشیدم بعد چند لحظه اعصبانی شودم و داد فریاد و فحاشی کردم تا بروند بیرون و در را ببندن وقتی همه رفتند خود را پوشیده دیدم و مضطرب که حمام نکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری از شما در نزد دیگران فاش شود

  39. SnzSnzsays:

    سلام خسته نباشید چند شب پیش خواب دیدم تو مهمانی هستم خیلی ببخشید بند لباس زیرم‌ باز شده با دوستم اومدیم داخل اتاق ک ببنده برام اتاق در چوبی بزرگ داش بعد درش از این قدیمیا بود که شیشه های کوچیک دارن رنگ شیشه ها شامپاینی بود از این ها که ب بیرون دید ندارن وقتی دوستم لباسمو زد بالا تا بندو ببنده در باز شد دایی مادرم اومد داخل بهم گف فک میکنی از بیرون دید نداره اما دیگران متوجه میشن بعد من خودمو فرو کرده بودم زیر میز تا دایی نتونن بدن منو ببینن تعبیر خوابم رو لطف میکنید خیلی منو ترسونده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری از شما در نزد دیگران فاش شود

  40. سرگردونسرگردونsays:

    خواب دیدم خونه همسایمون بودم بعد رفتم خونشون حموم خونه ی اوناهم کلی مهمون بود بعد ازحموم که دراومدم لباس نداشتم حوله رو به خودم پیچیدم اومدم کنار مهمونا نشستم ولی خجالت میکشیدم ولی بدنمو تاحدودی پوشنده بودم بعد اروم رفتم یه طرف دور ازجشم کسی لباس بپوشم اونم پیرهنی که می خواستم بپوشم اونقد تنم کوچیک بود که پاره شد ولی باز پوشیدمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اسرار و رازهایی از شما در نزد دیگران فاش شود

  41. نازنیننازنینsays:

    خواب دیدم لخت بودم داشتم توخیابون راه میرفتم ولی کلی خجالت میکشیدم ببخشید ولی دستمو ازخجالت رو ی یه قسمتایی ازبدنم میداشتم ولی تنم شلوارداشتم فقط پیرهن نداشتم بعد هی باخودم میگفتم کاش پیشم لباس بود بعد خواهرم برام لباس اورد منم کلی خوشحال شدم وپوشیدمشون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به حرفه ای جدیدی وارد شوید

  42. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر من خواب دیدم که برهنه هستم اما قسمت بالاتنه و پایین تنه پوشیده هست و در آغوش مردی هستم که او نیز برهنه هست اما پایین تنه اش پوشیده بود و جلوی آینه ایستاده بودیم و او من را محکم در آغوش گرفته بود و در اینه همدیگر را تماشا میکردیم(من ان مرد را نشناختم اما گویا حس خوبی نسبت به او داشتم) بعد اون دراز کشید و شروع کرد به بوسیدن من که من او را ازین کار باز داشتم و نمیخواستم که ادامه بدهد و دومرتبه جلوی آینه ایستادیم تعبیرش چی هست؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری در نزد شما فاش شود بهتر است در رابطه با دیگران مهربانتر باشید

  43. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم توخونمون پدرم برهنه نشسته ویه خواهرم که مثل خودم مجردهست وازم دوسال بزرگترهست اونم اون طرف خونه برهنه نشسته منم توخواب هم تعجب کردم هم سوال شده بودچرااین دوتااینطوری هستن بعددیدم صدادراومد یکی ازداداشام داره میادتوخونه منم گفتم که داره میادکه اون خواهرم بابرهنگیش دویدرفت تواتاق خواب ک لباس بپوشه بعدبرگشتم نگاه کردم دیدم پدرم شلوارداره بعدداداشام واردخونه شدونشست منم رفتم توآشپزخونه که کتری بزارم واسه چایی چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران در مورد مسائل خصوصی زندگی شما قضاوت و دخالت داشته باشند.

  44. فاطمهفاطمهsays:

    سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار شوهرم دیشب در خواب دیده که من لختم فقط عورتم پیدا نبوده،ممنون از وقتی که میذارید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است در حفظ ارزش و آبروی خود با دقت بیشتری عمل کنید

  45. BaranBaransays:

    سلام.خواب دیدم مایو پوشیدم و کنار دریا هستم داشتم میرفتم داخل آب که مرد مجرد آشنایی اومد و من سعی کردم پاهامو بپوشونم. توی دلم گفتم خوبه این آدم اینجوری توی همچین جایی میتونه همسر انتخاب کنه( توی صحبت واقعی میگفت اینجا آدمها بهتر همسر انتخاب می کنند) با هم رفتیم و کمی بعد رفت پیش برادرم صحبت کنند.رفتم در مکانی پوشیده تا دوش گرفته و لباس بپوشم که دیدم مردی نا آشنا پشت این مکان هست و منو کاملا میبینه.عصبانی شدم خودمو پوشاندم و بعد که لباس پوشیدم آمدم بیرون و روی این آدم آب میریختم و فریاد میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه فاش شدن برخی اسرار و حقایق زندگیتان است

  46. سجاد نصیریسجاد نصیریsays:

    سلام من خواب دیدم انگار تو خیابون هستم شلوار پام نبود ولی با هوله خودمو پیچونده بودم بعد از اونجا چندتا فامیل رد شدن یکیشون عمم بود بهم گفتن بیا بریم بهشون گفتم برید من بیام عمم سعی کرد نگام کنه پشت ماشین قایم میشدم بعد رفتن من تلفن دستم انگار میخواستم به کسی رنگ بزنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در میان جمعی ضایع شوید و مورد تمسخر قرار بگیرید

  47. لیلیلیلیsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم دست بچه هامو گرفته بودم داشتم در خیابان میرفتیم یدفه فهمیدم حجاب ندارم و وسر یه کوچه بن بست رسیدیم که سر کوچه پدرشوهر م که فوت شده اند با دو سه‌نفر دیگه نشسته بودن خیلی برام سخت بود وخودمو رسوندم داخل کوچه که یدفه پسر کوچکم دستشو ول کرد رفت و من نمیتونستم به خاطر وضعیتم برم بیارمش وترس اینو داشتم بره تو خیابون یا پیش پدر شوهرم لطفا تعبیر خواب رو برام بگید بینهایت سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه فاش شدن برخی اسرار زندگیتان است

  48. ااsays:

    سلام، وقت بخیر، خواب دیدم یه گروهی بودیم که مادرم و خواهرم هم بودن یهو از خانه زدیم بیرون و فرار کردیم ولی نفهمیدم چرا؟! یه چیزی از پشت گازم گرفت، ترسیدم مادرم گفت اگه لباس میپوشیدی اینجوریی نبود، بعد دیدم تقریبا برهنه م، مادرم درش اورد اون موجودو نگاش کردم یه لاکپشت بزرگ بود که روبه پشت افتاد، بازم فرار کردیم، من رسیدم به یه جای دیگه که جمعیت بود یه خانم گیر داد شماره ای که باهاش تماس گرفته رو ببینم اما من گیج بودم و نمیتونستم پیداش کنم و همش میخواستم یجوری فرار کنم و در اخر توضیح دادم که هنگم و دادم گوشیشو و رفتم، اونجا برهنه بودم، وقتی رسیدم خانه برهنه نبودم و لباسمو عوض کردم بخوابم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در حفظ اسرار و حقایق زندگیتان دقت بیشتری داشته باشید تا برای برخی سود جویان فاش نشود

  49. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام من خواب دیدم که در یک محیط ورزشی همه دارند ورزش میکنند و چند نفری میخان با من صحبت کنند ولی من لختم و فقط عورتمو پوشوندم و از دوستام معذرتخواهی میکنم که فعلا نمیتونم باهاشون صحبت کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است برخی اسرار زندگیتان برای دیگران فاش شود

  50. فاطمهفاطمهsays:

    سلام برشما.خداقوت. خواب دیدم کاملاعریان بودم داخل حمام ، برادرم که بالباس بود پشت سرم بود وگویی نگرانم بود و حضورداشت تا کسی ازاری بهم نرسونه. دوتا مرد عریان هم بودن که یکی شونو میشناختم ویه خانوم مسن عریان هم بود که ایشون روهم میشناختم که داشتن حمام میکردن ،انگار منتظربودیم اون خانوم کارشون تموم بشه وما شروع به استحمام کنیم.من شلنگ اب دستم بود وبااب پرفشاری که میومد ازش داشتم کف حمام رو میشستم تاحمام تمیزبشه.یه اقایی که عریان بود وارد حمام شد ولی من خیلی جدی باهاش دعواکردم که چرااومده داخل وبهش اب ریختم و بیرونش کردم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است برخی اسرار زندگیتان برای افراد سود جو برملا شود

  51. ترلانترلانsays:

    سلام من خواب دیدم خونه کسی بودیم بعد همه لباس داشتن ولی من لخت بودم بعداولش خجالت نمی کشیدم ولی بعدش یه لحظه احساس خجالت کردم از اطافیانم یه حوله برداشتم گرفتم جلو بدنم بعد رفتم اتاق جلو اینه دیدم شکل محل خروج ادرارم تغییر شکل داده وببخشید مایع خارج میشد که خودمم تعجب کردم که چرا اینطوری شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده ثروت است ونشان دهنده ان است که اسراری از شما ممکن است فاش شود

  52. سهیلاسهیلاsays:

    با سلام و احترام، خواب دیدم جایی هستم که همه افراد اونجا لخت هستن هم مرد و هم زن، مردها در قسمت پایین برای من شطرنجی و مات بودن که من نمیتونستم اونجاشونو ببینم و زنها هم اصلا عورتشون به چشمم نمیومد و ندیدم ولی کل بدن من معلوم بود،توی جایی مثل حمام عمومی، زنها حمام میکردن،من نگاهی به پایین بدنم انداختم دیدم لای پام روی رونم خون هست فهمیدم خون قاعدگیه،مامانمو دیدم که اون انگار لباس داشت و به من کمک میکرد و میگفت که زودتر دوش بگیرمو لباس بپوشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی محرمانه در نزد شما فاش شود باید حواستان باشد که محرم اسرار دیکران باشید

  53. بیتابیتاsays:

    سلام خواب دیدم در پیاده رو خیابان یک دوش اب بود من به زیر دوش رفتم که یهو لباسام غیب شدن و برهنه شدم که یک خانم و یک اقا سریع به کمک من اومدن منو بردن تو ی اتاق و بهم لباس دادن باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری از جانب شما در نزد دیگران فاش شود

  54. زهرازهراsays:

    سلام من بیمارم و خواب دیدم جلویربیمارستانی که بستری بودم با سوتین ایستادم یعنی شلوار پوشیده بودم و سوتین تنم بود و دنبال لباس میگشتم دیشبم خواب دیدم سینه هام لخته و یع مرد قوی هیکل و تیره پوست از من محافظت میکنه در برابر کسایی که به من سنگ پرتاب میکنن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است کمی بیشتر مراقب روابط خود با دیگران باشید و احتیاط را رعایت کنید

  55. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام. در خواب دیدم که در جایی روی شکم دراز کشیده ام وروی خود پتویی دارم. اما پتو پشت من را کامل نپوشانده و هردو باسنم نمایان هستند. همکارم آنجا بود من شرمزده بودم. ایشان روی خود را به سمت دیگری کرد و پتو را کامل روی من انداخت. خوابم چه تعبیری دارد؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که سعی در پوشاندن مسائلی در زندگیتان را دارید که فاش خواهدشد

  56. ترلاترلاsays:

    سلام من اول خواب دیدم که رفتم پیش پسری که دوسش دارم وکنارش دراز کشیدم البته دوتامونم لباس داشتیم ومحکم همو بغل کرده بودیم بعداز اون من رفتم یه جای دیگه که اونجا پسری رو که دوسش داشتم نبود ولی کل اقوام پدریم اونجا بودن وهمشون لخت بودن ولی عورت اون ها پوشیده بود منم تو خواب هنون وضعیتو داشتم ولی کنار وایستاده بودم ودوتا ازاقواممون باهنسرشون ببخشید رابطه برقرار کردن جلوی تموم افراد ی که اونجا بودن من هم کنار وایستاده بودم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اطرافیانتون کارایی انجام میدن که اصلا نگران قضاوت دیگران نیستن

  57. ثناثناsays:

    سلام. خواب دیدم جایی هستیم نمیدونم کجا بود ولی با ی عده دختر پسر بودیم. انگار ی پسری اونجا منو دوست داشت. من ی پیرهن تنم بود و داشتم میرقصیدم ک یکدفعه متوجه شدم سینه هام بیرونه و لباس قثمت بالایی بدنم رو نپوشونده. ولی اهمیت ندادم و به رقصم ادامه دادم و از اون آقا هم ک انگار منو دوست داشت ی بوسه لب گرفتم. اما یهو یاد عشق واقعی خودم افتادم. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما اعمالی دارید که جنبه ی گناه دارن برای همین سعی کنین در مسیر درست قدم بردارید و از خدا کمک بخواین

  58. h.chh.chsays:

    سلام من خواب ديدم خونه ى خالم اينا همه نشسته بودن منم لختِ لخت نشسته بودم انگار واسم عادى بود،بدنم مثل بدن يك زن شايدم بيشتر باز بود😐 تعبيرش چيه😐

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری از جانب شما نزد دیگان فاش شود

  59. girlgirlsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که در دستشویی خونه خودمون هستم و یهویی یه بچه حدودا هفت هشت ساله نمیدونم دختر بود یا پسر در رو باز کرد و میخواست به زور بیاد داخل اما من نمیذاشتم برهنه هم بودم و اون بچه نگاهش به ناحیه شرمگاهی من افتاد و من سعی میکردم که با دست خودم رو بپوشونم و در اخر اونو به زور بیرون کردم و در رو بستم تعبیر کنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی قصد داره از راز شما با خبر شه

  60. موناموناsays:

    سلام.مادرم خواب دیدند که من در خواب لخت بودم اما چادر نماز سفیدم رو سر کرده بودم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما شخص ریاکاری نیستید و سعی دارین که همیشه خودتون باشید و این باعث رضایت خداوند از شماست

  61. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خوابم اینطوری بودکه یکی ازداداشام ازم فیلمی نشون دادتوتلویزیون که من توخونه ای بودم پاروپا نشسته بودم لباس تنم بودولی شلوارنداشتم دامن داشتم هااماطوری پاروپانشسته بودم توفیلم معلوم بودبعدبلوزداشتم امایقه بلوزجوری بازبودکه سینه هام دیده میشدبعدمن داشتم دست میزدم هم پایین روهم سینه هاروبعدفیلم احساس شرم کردم جلوداداشم خجالت کشیدم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حرف هایی در جمع خانوادتون یا به یکی از عزیزانتون می زنید که ازش پشیمون میشین

  62. زهرازهراsays:

    سلام٫ من با یه پسری فقط دوست اجتماعی هستیم و رابطه ی بیشتری نداریم تو خواب دیدم براش یه چندتا عکس لخت فرستاده بودم که چهره مم توی عکسا کاملا واضح بود و پشیمان بودم و متعجب که چرا اینکارو کردم٫ عکسا رو حذف دو طرفه کردم٫ توی خواب یه اقای عصبانی منو دوسداشت بهش پیام داد که بخاطر توئه که منو رد میکنه؟ اونم میگفت نه چیزی بین ما نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کاری می کنین که باعث پشیمانیتون میشه

  63. دریادریاsays:

    سلام من مجردم در خواب دیدم من وآقایی توی خونه روی مبل نشستیم اون آقا توی خواب شوهرم است و دوتا بچه یکی دختر و پسر داریم و همگی لخت هستیم دختره روی پای پدرش شاد و بازی می کنه و پسره هم دستای خواهرش رو گرفته و باش بازی می کنه و پدرشون با عشق و لذت بشون نگاه می کنه منم لذت می بردم که شوهرم از داشتن بچه شاده گفتم بچه هام دو قلو هستن چرا پسره کمی بزرگتره اصلا ناراحت نبودم که لخت هستیم ولی فقط من مقنعه سرم بود خیلی لذت می بردم که برای شوهرم بچه اوردم و شادش کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوشی و اتفاق های خوب در زندگیتون

  64. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم بالا تنه بدنم برهنه است و پیراهنی تنم نیست ولی شلوار پامه و پایین تنه پوشیده است و دارم اروم میدوم و در حین دویدن چند فرد رو دیدم که دارن میدون و نگران شدم که کی هستن اینا بعد دیدم لباس گرمکن تنشون هست و ورزشکارن بعد ازشون رد شدم رفتم یه جا یه توقف چند ثانیه ای کردم برگشتم پشت سرمو دیدم بعد یک شیر نر جوان و قبراق دیدم که کمی ترسیدم بعد متوجه شدم اصلا کاری نه با من و نه هیچکس نداره و اسوده شدم و سرمو برگردونوم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اسراری از شما در نزد دیگران فاش شود مراقب باشید

  65. هانیهانیsays:

    سلام خواب دیدم ک شب بود و من لخت بودم و مردم رد میشدن ولی من تو تاریکی بودم و پشت یک برگ درخت قایم شدم و با سرعت زیاد دویدم ب سمت خونمون و پشتمو ک کردم دیدم یک پسر کوچک دنبالمه و وقتی از پله ها بالا رفتم اون پسر از پله ها بالا رفت و توجهی به من نکرد و من رسیدم به خونه به مامانم با حالت گریه میگفتم چرا لباس ندارم؟؟؟تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری از شما نزد دیگران فاش شود

  66. RahaRahasays:

    سلام صبح ساعت 11 ،12 خواب دیدم تو خیابون راه میرم وشب بود ویهو متوجه یه ماشین میشم چراغای ماشین سمتم روشن بود تو دلم حس کردم میخواد منو بدزده اما وقتی منو دیدکه دیدمش از خیابون دورزد من همین که فهمیدم با سرعت شروع دیدون کردم اینقدر سریع دویدم که اصن نمدونستم چطوری اینطور میدوم مث موشک نمدونم یه همچین چیزی خیلی ترسیده بودم بعدش نزدیک خونمون که شدم با این که دیدم در یکم بازه اما راهمو کج کردم بدون توقف رفتم تو خیابون به سمت خونه که همه خانواده ام اونجا بود فامیلام هم اونجا بودن اونجا ک رسیدم درش باز بود وارد شدم و یکم ایستادم چک کنم کی داخله کسی نبود با این خیلی سریع دویدم اما نفس زدنی در کار نبود وقتی توقف کردم رفتم داخل  بعد چند تا بلوز رو هم پوشیده بودم  دوتا در اوردم بعد متوجه شدم پسر عمم از در اومد تو کت و شلوار پوشیده بود (قبلا رابطه بین ما بود ولی الان 2 ساله جدا شدم الا به تکرار هر یه شب در میون من خوابشو مبینم دلیلشم نمدونم ) یکم جا خوردم  اونم منو دید یجوری نگام کرد بعد بلوزامو برداشتم و راهم کج کردم و سعی کردم برگردم بیرون و فرار کنم همین که از در پامو بیرون گذاشتم  دیدم که دوستم با مادرش سوار یه ماشینین مث ماشین اشغال بود با مادرش پیاده شد  دوستم (پسر عمم خواستگاریش کرد 6 هفت ماه پیش در واقعیت )با مادرش وارد خونه شدن بعد احوال پرسی از شون پرسیدم اینجاچ میکنیدب یه در دیگ که تو حیاط بود اشاره کردن که خونه اونا بودو خونه کوچک بود و اون در که من ازش وارد شدم یه خونه خیلی بزرگ مجللتر بود که ظاهر اینو ساختن ک توش زندگی کنن اما چون خونه عمم اونجا ساکن هستند منتظرن ک خونه رو خالی کنن وبرن توش زندگی کنن در همین حال عمم  مامانم بقیه اومدن  دوستپ داخلو نگا کرد وقتی پسر عممو دید رفتم اونور که نبیتش انگار خجالت کشید من فرار کردن داخل گفتم برم حموم وجلو چشم پسر عمم نباشم اگ من باشم نمتونه بره پیش دوست یعنی جوری که راحت باشه و بخاطرم معذب نباشن رفتم تو حموم که حموم کنم همین که در بستم داشتم لباسمو در میوردم یهو خفه شدم انگار هوایی نبودوتموم شده بود اینقدر کوچیک بود حمامش که جا فقط واسه ایستادن هست و سقفش خیلی کوتاه بود در باز نمیشد یکم زور زدم یکم باز شد باز شد نمی تونستم رد بشم صدا میکردم یکی کمک کنه یهو از سمت دیگ در باز شد پسر عمم اومد تو لخت بودم ولی انگار یه چیزی مث پارچه خیلی خفیفی رومه حتی نمی تونستم حسش کنم ولی روم بود بهش گفتم چیکار میکنی برو بیرو این در که  باز کرد اون سمتش ویترینی بودی که حجشم یکم بزرگ بود و دیوارش شیشه ای بوداما بازم دونفر جفت هم جا نمیشدن همین که بیرونش میکردم بیرونن یهو میبینیم که عمو هام دارن میان سمتمون و مستقیما بر میگردیم تو بعداون بغلم میکنه ورو لبام میبوستم من انگارخوشم اومد ولی یاد این افتادم که دیوار روبرومون شیشس،پس به پسرعمم میگم چیکا کنیم الا میبینمون مارو میکشن تو این وضع پشتش قایم میشم که منو نبینن امااوناانگار ما نمیدیدن کارشون میکنن راحت.. پسر عمم در باز میکنه یکم اب میپاش رو برادرش در میبنده اون پیچاره نمدونه اا کجا میاد دوباره این کارو میکنه اونم متوجه نمیشه ازش میپرسم ک چرا نمفهمه تویی و عموهام درس روبرو مونن چرا نمیبیننمون بهم میگ که این شیشیه ها یه سمتن فقط ما میتونیم ببینمشون اونا نمتونن ،ما منتظرم میمونیم یه بار بحث میکنیم.. حرف میزنم تو در همین انتظار ک همه برن بیرون وما بریم بیرون از اینجا از خواب بیدار میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین تغییراتی رخ می دهد

  67. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم بهمراه دوست مجردم داشتیم تو سایتهای دوستابی و البته بر خلاف میل باطنی من دنبال دختر میگشتیم و دوستم دنبال دختر خوش هیکل و زیبا بود و من دنبال دختر با اصل و نسب و چون عکس پروفایل دخترها لخت بود من دایم تحریک و جنب میشدم و دایم آلتم رو میشستم و بخاطر حیا نمیزاشتم کسی اینو بفهمه و بعد دوستم اطلاعات دو سه نفرو برداشت و رفت و منم یه نفرو دیدم که اسم و رسم مناسبی داشت که گفتم شاید این با ابرو باشه و بعد اماده رفتن شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مراقب تمایل و غرایزتون باشین

  68. مریم ساداتمریم ساداتsays:

    سلام همسرم خواب دیده ک من عکسای لختیم پخش شده تو سایت و خودمم در حال پخش کردن عکسای لخت از همسرم هستم. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به رفتار و اعمال هم توجه زیادی دارین

  69. رهارهاsays:

    سلام خواب دیدم پسری که سالها پیش خواستگارم بوده برام نون و غذا اورده موقع خداحافظی متوجه شدم لختم ولی با یه پارچه ای چیزی خودمو پوشوندم و جوری که کسی متوجه نشه داشتم میرفتم . تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افراد دورو در زندگیتان باشید

  70. FatemehFatemehsays:

    سلام خسته نباشید من در خواب دیدم که دوستم(پسر)که جدا شدیم از پنجره که داشت دستگیرشو درست میکرد داخل جمع زنانه ای که در نماز خانه بود میوفته و من از اون صورتمو پنهان میکنم و فقط چشمام و نمیپوشونم و وقتی که میخواست از پنجره بره بیرون یهو میبینم که لخته(البته از پشت که داشت میرفت)و روی کمرش انگار رد های قرمز بودخیلی هم زیاد بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در مسیر اشتباهی قدم گذاشته

  71. سونیاسونیاsays:

    سلام .‌‌‌خواب دیدم لخت بودم و لی با چیزی که شبیه پلاستیک و کاغذ رنگی بدنمو پوشانده بودم کسی نبینه درست از کوچه هایی میرفتم تا کسی منو نبینه دیدم سخته اینجور راه رفتن برای اینکه کسی بدنمو نبینه با سرعت بر میگشتم خونم ...تعبیر خوابمو بگین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کاری میکنین که حساستون میکنه

  72. سینانظمیسینانظمیsays:

    سلام خواب دیدم کسی که همو خیلی دوست داریم شب اومده رختخوابشو کناره من پهن کرده ولخت لخت بوداما عورتش پیدانبودوهی یجوری به من میزدکه ازخواب بیدارم کنه،ونزددیکترین کسای هردومونم اونجابودن،منم چندبارناخواسته لمسش کردم،اما بی تابه لمس کردنش بودم میترسیدم،یاخودش ناراحت بشه یایکی حواسش بهم باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  73. روشنکروشنکsays:

    سلام خواب دیدم اومدم سوار ماشینم شدم که برم یه زن و مرد جوان سوار کردم که سر مسیر برسونم زمانیکه آنها خواستند پیاده شوند دیدم شرت ندارم ‌قسمت پایینم عریان است که آنها مرا دیده بودند ولی من خبر نداشتم بعد خودمو پوشاندم ‌خجالت کشیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری در نزدتان فاش شود

  74. الفالفsays:

    سلام من خواب دیدم زن همسایم که خواهرشوهرم هست ودرب خونه هامون جفت هم وطبقه بالاهستیم عریان هست وهمسرم هم درحیاط هست وبه همسرم میگه لوله آب روبرام بازکن من خیلی عصبانی وناراحت شدم همسرم آب روبدون نگاه کردن بهش بازکردواومدداخل خونه من که عصبانی بودم کلی غرزدم وگریه کردم وبه مادرش شکایت کردم وگفتم اگراين کاروبکنه منم میتونم جلوی بقیه وشوهرش رعایت نکنم ممنون ميشم تعبیرشوبگید.

  75. SSsays:

    سلام من خواب دیدم که با خانواده تو بالاپشت بوم بودیم بعد خانواده اونطرف بودن توی خواب من خیلی دوست داشتم لخت شم اما مادرم اجازه نمیداد بعد وقتی خانواده رفتن اونطرف من لخت شدم و رفتم لب دیوار تا بقیه ببینن من لختم داشتم سعی میکردم بدنمو به مردم نشون بدم اما عورتم پوشیده بود(در حال استمنا هم بودم موقع نشون دادن بدنم)

  76. HadieHadiesays:

    سلام.من خواب دیدم به همراه خواهر وخاله ام میخوایم به جایی بریم و چادر پوشیدیم یک دفعه چادر خواهر کنار رفت وما دیدیم که نیمه ی بالای تنش برهنه است ما تعجب کردیم و من بهش گفتم برگردیم ولباس بپوش زشته اینطور ولی خواهرم انگار براش عادی بود و گفت نه بریم دیره ... البته در واقعیت هم چادر میپوشیم.

  77. هلیاهلیاsays:

    سلام خسته نباشید، من مادرم خواب دیده که من شلوار دارم ولی از بالاتنه برهنه هستم و دارم تو خیابون راه میرم ،اونم میبینه داد میزنه که بیا تو خونه چرا لختی و اینا ... همه دیدنت .. منم گفتم گه نبابا کسی نبود که بخواد ببینه بعد اونم ادمای تو خیابون رو بهم نشون داد گفت ک ایناها دیدنت و فلان... چه تعبیری میتونه داشته باشه؟

  78. الیساالیساsays:

    سلام من خواب دیدم که دوست صمیمیم که قبلا ازم فیلم گرفته بود و من تو فیلمش لخت بودم و یه روسری یا یه پارچه رو شونم بود بعد مسخره بازی هم تو فیلم در می آوردم رو پخش کرده و حاضر نیست پاکش کنه منم تحدیدش کردم راز تو به بقیه میگم اونم پشیمون شد و پاکش کرد یعنی دیگه بیخیال بودم تو خواب مثل اینکه پاک کرده تعبیر این خواب چیه؟

  79. همتاهمتاsays:

    سلام،خواب دیدم تو حیاطه عموم اینا دارم حمام میکنم ولی هیچ نوع دیواری یا پوشیدگی نیست،خیلی راحت لباس هایم را در اوردم و حموم کردم،انگار اون ها منو نمیدین چون نگاه نمیکردن،حتی عموم از مادرم پرسید فلانی کجاست گفت داره حمام میکنه.مادرم و زن عموم،عموم و پسر عموم اونجا بودن،هیچکدوم منو نمیدیدن ولی چیزی دورم نبود که مانع دید اون ها بشه...لطفا بهم بگید تعبیرش چی میشه؟

  80. ساراساراsays:

    سلام خواب ديدم از كمر به بالا لباس نداشتم و سعي ميكردم با موهام بپوشونم بعد قبلش هم توي خواب يك مرد جون اشنايي اومده بود خواستگاريم

  81. ر . شر . شsays:

    سلام . اگر خانمی خواب ببیند تا از در خانه ای وارد شده و خانم دیگری شلوار نداشته و سعی دارد خود را پنهان کند چه تعبیری دارد . اگر تعبیر بدی دارد آیا برای بیننده است یا خانمی که سعی در پوشاندن خود داشته . ممنون

  82. ر . شر . شsays:

    سلام . اگر خانمی خواب ببیند تا از در خانه ای وارد شده و خانم دیگری شلوار نداشته و سعی دارد خود را پنهان کند چه تعبیری دارد . اگر تعبیر بدی دارد آیا برای بیننده است یا خانمی که سعی در پوشاندن خود داشته . ممنون

  83. وحیدوحیدsays:

    سلام استاد بنده خواب دیدم نزديک محل کارم که آزانس هست لخت بودم بعد خجالت کشیدم پشت یکنفر قائم شدم و رفتم لباس پوشیدم فک کنم شلوار پدرم بود پوشیدم خیلی هم شیک شده بودم بعد پوشیدن اون شلوار و چند دقیقه بعد این خواب دیدم شیرینی پخش میکنن من رفتم به شخصی که شیرینی پخش می‌کرد ازش گرفتم و خودم پخش کردم و دو تا هم شیرینی خوردم درضمن شیرینی ها خامه ای بودن

  84. دلربادلرباsays:

    سلام وقتتون بخیرمن اسمم پریاست دوستم دوشب پیش خوابی برای من دیده که رفتم درخونشوش ولخت مادرزادبودم وخیلی خوشحالم میشه تعبیرش روبرایم بگیدممنون

  85. محمد متین نوریمحمد متین نوریsays:

    سلام استاد من خواب دیدم کهدر حمام هستم و کاملن لختم و خالم میاید منو نگاه کردهو میگوید وایسا الان میام میشورمت تبیر این خواب من چیست

  86. سبا صفریسبا صفریsays:

    من خواب دیدم پدرم به زور در یک مکان عمومی لباس منو در میاره خودش میپوشه بعد با کلی اسرار من بهم میده

  87. سید محمد میرحسینیسید محمد میرحسینیsays:

    سلام من خواب دیدم خودم با دوست صمیمیم عریان هستیم وداریم با هم کار های ناپسند انجام میدیم

  88. ناشناسناشناسsays:

    خواب دیدم برهنه هستم اما موهای سرم خیلی دراز بودند و منو پوسیده بودند

  89. خانی پورخانی پورsays:

    من خواب دیدم در مقبره راه میرم وکنار قبور دوتا زن یکی بره دومی لباسش را در میاورد واستحمامش میداد ودر اخر کنار رودی رفتم که در آن زنان شنا میکردن وعریان هستن ویک حیوانی بیرون میاد وشکلش عوض میشود ومن آن حیوان میکشم .

  90. JacobJacobsays:

    سلام من خواب دیدم دختران زیبای لخت دور ور من هستن و من سوار یک کشتی قایقی هستم و بیشتر از ۷تا دختر با پوست های سفید و موهای بلوند و قرمز و قهوه‌ای دور من هستن و همه شاد بودیم ولی من لخت نبودم یک لباس نخی گل گلی گشاد و یک شلوارک سفید آبی تن من هست و هوا هم خیلی گرم بود