تعبیر خواب اذیت و آزار

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود احساس کنیم که دیگران به اشکال مختلف ما را آزار می دهند و پس از بیداری شدن نوعی احساس بدبینی یا ترس وجود ما را آکنده کند یا احساس کنیم که به زودی اتفاق بدی ممکن است رخ دهد.

باید بدانید که خواب، تصویرگر حالات درونی و ترس های درونی خودتان است. خوابی با مضمون آزار و اذیت می تواند تصویرگر فردی باشد که به طور مداوم خود را سرزنش کرده و در تنگنا های مختلف قرار می دهد. فرقی ندارد که چه کسی در خواب شما مورد اذیت و آزار قرار می گیرد. تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند.

تعبیر خواب اذیت و آزار سگ: حیواناتی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل غرایز مختلف موجود در رفتار و شخصیت خودمان هستند. انسان ها تنها موجوداتی هستند که می توانند غرایز خود را شناخته و کنترل و تربیت آن ها بپردازند. سگ در خواب می تواند با غرایزی مثل ترحم، وفا داری و محبت مرتبط باشد. این خواب از شما می خواهد تا وجود این غرایز را در وجود خود پذیرفته و از سرکوب و سرزنش افکار و خواسته های خود دست بکشید.

شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که چنین امیال و غرایزی در همه ی انسان ها وجود دارند و لازم است تا به جای سرکوب یا سرزنش، به شناخت و تربیت این غرایز بپردازیم و به شکلی منطقی آن ها را بروز دهیم.

همان طور که در دنیای واقعی، اهلی کردن حیوانات برای معیشت و زندگی انسان مفید بوده است، کنترل و تربیت غرایز نیز به ما کمک می کند تا مهارت های روانی خود را در زمینه های مختلف زندگی گسترش دهیم.

تعبیر خواب آزار و اذیت جن: جن در تعبیر خواب روان شناسی، به احساس بدبینی و از خود بیگانگی فرد اشاره دارد. این خواب همچنین می تواند به فردی اشاره داشته باشد که به قضاوت های هیجانی و غیر منطقی درباره ی انسان ها می پردازد و همین کار موجب فاصله گرفتن او از دیگران و انزوایش شده است.

اگر در خواب احساس کنید که توسط یک جن، مورد آزار و اذیت قرار گرفته اید، توجه داشته باشید که شما در حال تجربه ی یک ترس در زندگی بیداری خود هستید. تداوم افکار منفی و هیجانی، دیدگاه های شما نسبت به دیگران را گنگ و مرموز ساخته است. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری، چه دیدگاه ها یا ترس هایی، موجب فاصله گرفتن شما از دیگران شده است؟

منشا چنین ترس ها یا افکاری چیست و چگونه اجازه می دهید که این افکار شما را کنترل کنند؟ چگونه می توانید با این ترس به شکلی منطقی رو به رو شده و آن را برطرف نمایید؟

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

8 نظر

  1. لیلیلیلیsays:

    سلام استاد خسته نباشید دیشب خواب دیدم انگاربالای پشت بوم خونمون بودم،،همسایه مون دوتاپسرجوون داره که آدمای نادرستین چندبارحرکتایی ازشون دیدیم که واقعاباعث آزارن،،توخواب دیدم بالای پشت بوم بودم بعدپسراشون منودیدن یکی ازپسراشون ازدیوارپریدجلوی راه پله روسدکردو دومی هم اومدسمتم باخنده های خیلی زشت منومحاصره کردن من ترسیده بودم ولی توخواب اصلاتسلیمشون نشدم،،یامیزدمشون یانشکونشون میگیرفتم واوناهم اذیت میشدن خلاصه بهشون مجال ندادم... لطفابفرماییدتعبیرچیست؟ خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و به داشته های آن ها غبطه نخورید، شما نیز استعدادها و توانایی هایی دارید که مختص شخص شماست و دیگران از آن محروم اند.

  2. سحرسحرsays:

    سلام اسناد خسته نباشید.. با خوندن تعبیر خواب آزار اذیت جواب خودمو نگرفتم.اخه من هیچکدوم از اونهایی که گفته شده در درونم نیست. ممنون میشم تعبیر خوابمو بگید... دیشب خواب دیدم در موقعیت های مختلف یه نیروی غیبی منو ادیت میکنه و من اونو نمیتونم به دیگران توضیح بدم..و همش از اینو اون میخوام که کمکم کنن که ادیت نکنه منو..توی هر موقعیت شادی یه اذیت روحی میکرد منو که حتی الان هم قادر به گفتنش نیستم چون تو خواب حسش کردم فقط..تو خواب یادمه حس میکرد اون یه جنه که اذیتم میکنه...و یادمه زنگ زدم و از دوس پسر قبلیم که اصلا حسی بهش ندارم و ادم قابل اعتمادی نیست کمک خواستم.اما اون با بی اعتنایی ردش کرد...

  3. FFsays:

    سلام نزدیکای ظهر خواب دیدم یه ادم گردن کلفت تو خواب همسرم بودو اذیتم میکرد خیلی هیکلی بود ومنو تو محدوده اشپزخونه گذاشته بود و نمیذاشت جایی برم من میخاستم فرار کنم اما هر وقت قصد فرار میکردم منو میگرفت و نمیذاشت برم خیلی اذیت میشدم تا اینکه از حیات پشتیمون با یه دوستی که نمیدونم کی بود فرار کردم اونم افتاد دنبالم یه ماشین نا اشنا واستاد سوارش شدیم اونم داشت میومد . ببخشید خواب ساعت ۱۱ظهر تعبیر میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه نگرانیتان بابت مشکلاتی است

  4. دنیادنیاsays:

    سلام نزدیک اذان صبح خواب دیدم که به پسر خاله ام گفتم چرا با من بد رفتاری می کنی او هم در جواب شعری به من گفت که من وقتی آن را معنی کردم معنی اش این بود که چون تو عاشق من هستی وبعد از چند وقت من او را تنها یابیدم و دور او مانند طوفان می چرخیدم و از هر طرف او را با دستم هل می دادم او هم سعی می کرد مرا ببیند ولی من خیلی سریع از پشت کمر او را هل می دادم و یک جوری می خواستم به او نشان دهم که از او متنفر هستم با این کارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر این است که ممکن است مورد لطف قرار بگیرید

  5. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام من خواب دیدم تو ماشینم با دوستام و چندتا بسیچی هم اومدن و گیر دادن بهمون و یه روزنامه را از کف ماشین برداشتن و شروع کردن به ازارو اذیت کردن من و یکشون اومد و شلوار من را کشید پایین که سریع کشبیدم بالا و بعد رفتم به یه اخوند که لباس سبز تنش بود گفتم بعد خواب دیدم یه جن زن تو تنمه و گفت اگر باهام نباشی اذیتتد میکنم بعد خوش را نشون داد اول خیلی زشت بود بعد خوشکل شد ومن باهاش نزدیکی کردم ولی بعد زنم اومد و یه چی پرت کرد طرفم و رفت من خیلی بهم ریختم میشه اینا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا مغلوب فقدان های به وجود آمده نشده و قدرت روانی خود را دست کم نگیرید.

  6. ‍‍F‍‍Fsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که درهنگام ظهر است و من برای تععمیر دوچرخه ام ازخانه ای که نمیشناسمش ولی درخواب خانمان و محله ما بود. وارد کوچه شدم که مردی با موتور عبور کرد و تا مرا دید میخواست مرا با بطری شیشه ای بزند ولی تا فهمید دخترم نگاهش عوض شد و از موتور پیاده شد و به من نزدیک می شد و من از او دور می شدم تا به خیابان که کمی امنیت داشت رسیدم تعبیرش چه چیزی است؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  7. مریم گلیمریم گلیsays:

    سلام من خواب دیدم ک توی خواب خواب بودم و نمیزاشتن بخوابم ینی همش آشفته بودم و تو خواب منو بد خواب کرده بودن و نمیزاشتن من حالم خوب باشه حتی کنار معشوقم باشم فقط آشفته بودم و بد خواب شده بودم و انگار تو خواب هی چیز و نمیشد کنترل کرد? مال امروز صبحه خواب تعبیرش چیه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بخاطر اتفاقاتی خودرا مورد سرزنش قرار دهید

  8. مهسانمهسانsays:

    سلام، وقتتون بخیر🌸 من خواب دیدم که درحال خداحافظی با پدر و مادر و برادرم هستم که دارن جایی میرن ولی من با اونا نمیرم. وقتی میرن من هم میرم سمت اسانسور که برم خونه ولی یه آقایی با کت و شلوار قهوه ای میاد و مثل من منتظر اسانسور میشه تا اسانسور میاد اون میزنه طبقه چهار ولی سوار نمیشه و به جاش یه آقای دیگه ای سریع میاد و سوار اسانسور میشه و میره. من و اون میمونیم پایین و من با خودم شک میکنم که چرا اون اقا طبقه اش رو زد ولی نرفت تا اینکه بهش نگاه میکنم و اون سعی میکنه بهم نزدیک بشه و دست بزنه ولی من شدیدا مقاومت میکنم و سعی میکنم که از دستش فرار کنم. ممنون میشم تعبیرش رو بگید🙏