شوهرم خیلی خودخواهه

امروز یک پرسش و پاسخ درباره بحث مهم خودخواه بودن بعضی از مردان که باعث کلافه شدن و نگرانی خانم ها شده است داریم

پرسش: سلام من 1ماه ازدواج کردم دوس دارم از همین الان با مشاوره پیش برم تا زندگی خوبی داشته باشم.احساس میکنم همسرم یکم خودخواهه منو تقریبا از زندگی گذشتم جدا کرده از رفت و امد با دوستای دوران مجردم منع کرده چه مجرد باشن چه متاهل البته اگه اونا بیان پیشم مشکلی نداره اما دوس نداره من با اونا بیرون برم یا خونشون برم اما خودش  هنوزم  با دوستاش رفت و امد داره دوس دارم به حرفاش گوش کنم برام مشکلی نداره اما نمیخوام همیشه حرف اون باشه به حرفام گوش میده اما واقعا من نمیدونم چه روشی پیش بگیرم شما کمکم کنید 2تا خواهر داره حتی به زبون میاره که من دلم میخاد تو مثل خواهرم باشی منو با اونا مقایسه میکنه
پاسخ توسط دکتر روانشناس: دوست گرامی بعد از ازدواج قطعا تعاملات شکل جدیدی به خود میگیرد و نباید شبیه به روزهای تجرد باشد. ارتباط با دوستان باید محدود تر ازقبل باشد و حتی الامکان روابط خانوادگی باشد. مثلا دیگر چندان جالب نیست که شما با دوستان تان به گردش بروید، به منزل هم بروید، وقت گذرانی های زیاد کنید و .. بلکه بهتر است اگر چنین برنامه هایی دارید کاملا خانوادگی باشد.
البته قطع این دست روابط به طور مطلق هم توصیه نمی شود بلکه با هماهنگی و موافقت همسرتان مثلا سالی چند بار دوستان تان به منزل تان بیایند و شما هم به منزل انها بروید ولی این برنامه ریزی خیلی محدود و حساب شده باشد نه اینکه دایمی و همیشگی باشد.بعد از ازدواج بهتر است ارتباطات دوستانه شما خانوادگی و متاهلی به خود بگیرد چه برای شما چه برای همسرتان.

دکتر مجیدی پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه است همینک سوال خود را مطرح کنید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...