تعبیر خواب گرفتن پرنده زیبا

toptoop.irتعبیر خواب گرفتن پرنده زیبا

یکی از دوستان این موضوع را مطرح کرده بود تعبیر خواب گرفتن پرنده در دست چیه؟دیشب خواب دیدم که پرنده ای بسیار زیبا را در دست گرفته بودم و او را نوازش میکردم در واقع بیشترین سوالاتی که در زمینه تعبیر خواب گرفتن پرنده مطرح شده بود با همین موضوعی که بیان کردیم پرسیده شده بود ابن سیرین میگویند همیشه و همیشه دیدن پرنده در خواب نشان از خیر و برکت و افزایش روزی میباشد بطور کلی در واقعیت هم نگهدار پرنده در خانه حالا از هر نوعی فرقی نمیکند موجب برکت و روزی است در حقیقت در خواب نیز مصداقی از همین حرف نیز وجود دارد فارغ از رنگ و جنس پرنده مال و نعمت را اکثر معبران برای خواب دیدن پرنده مطرح کرده اند که در این مورد چند استثنا نیز وجود دارد اگر کسی در خواب ببینید پرنده ای وحشی را شکار میکند و بعد در دست میگیرد به نشان فقر و بدبختی میباشد اگر کسی در خواب ببینید ایستاده در حال نگاه کردن به آسمان میباشد و در همین حال تعدادی پرنده ی زیبایی را می بینید به نشان خبری خوش و خیر در زندگی میباشد که مسیر زندگی را تغییر خواهد داد و موجب آسایش و آرامش جان میباشد اگر کسی در خواب ببینید که از مرده ای پرنده ای را میگیرد به نشانه ی طولانی شدن عمر و زندگی آرام و با برکت میباشد نگاهی به تعابیری که رد بالا برای این موضوع ذکر شد بیندازید خواهید فهمید که خواب دیدن پرنده بیشتر معنای برکت آرامش جان مال و نعمت و فراوانی میباشد

تهیه و تنظیم:توپ تاپ

355 نظر

  1. نویدنویدsays:

    من دیشب خواب دیدم یک پرنده خیلی زیبا و رنگی در حیاط بود و خودش روی دستم نشست و آوردمش داخل خانه و خیلی خوشحالم کرد...حالا امیدوارم تعبیرش با مطالبی که شما گفتید مطابقت کنه با تشکر فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام اینکه پرنده را از حیاط به خانه بردید دلالت بر این است که برکت وارد منزل شما میشود و رزق و روزیتان افزایش پیدا خواهد کرد انشالله

  2. زهرازهراsays:

    سلام من چند شب پیش خواب دیدم چند پرنده در اسمان حیاط خانه مان بودند که خیلی هم زیبا نبودند بعد پرنده ای بر دیوارمان نشست که زیبایی سحر آمیز داشت و بزرگ و با شکوه بود و من فقط غرق دیدن اون پرنده بودم.... نمیدونم دیدن دو مدل پرنده دقیقا میتونه چی باشه... انشالله که خوب باشه :) مرسی :)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون شما در خوابتان فقط نظاره گر این پرندگان بودید دلالت بر این دارد که روزی و یا مالتان زیاد میشود همچنین نعمت و برکت بواسطه ی کار ثواب از معانی این خواب است

  3. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم طبقه بالای خونمون که خالی هست چند مدل پرنده (چندتا مرغ عشق زیبا.شاه مرغ .غناری و ... بودن و یکیشونو گرفتم که خیلی وزنش زیاد بود و چند بار به خودم گفتم عجب گوشتی داره و میخواستم سرشو ببرم .ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این که شما پرندگان زیبا را در دست داشتید به نشانه ی یک فرصت طلایی است که در راه شما قرار میگرد و قصد بریدن سر پرندگان نشانه ی به باد دادن این فرصت و افسوس خوردن زیاد است !

  4. محمد حسنمحمد حسنsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم چندتا کفتر اومدن داخل خونمون و من داشتم همشونو یکی یکی میگرفتم.بعد یه کفتر سفید اومد داخل حیاط که روی کمرش خونی بود و شقه سمت راستش پر نداشت و تمام اعضای داخلی بدنش از بیرون کاملا پیدا بود.لطفا بگین تعبیرش چیه.سپاسگذارم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید. دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک می گیرند.

  5. E.AE.Asays:

    سلام من دو شب پیش خواب دیدم که پرنده بسیار زیبایی رو در دست گرفتم ولی پرنده سعی داشت فرار کنه و با پاهاش دستم رو هم زخمی کرد من اونو به خانه بردم به خانواده نشون بدم ولی از دست یکی از اعضای خانواده در رفت (حالا دقیق نمی دونم تعبیرش چیه)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعصب یا قهر و کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد

  6. ششsays:

    با سلام من خواب دیدم از جلو خونه پدریم رد میشدم و دیدم یه مرد بسیار هیکلمند وارد خونه شد.داخل حیاط خونه تعداد زیادی کفتر سفید بود و اون مرد میخواست به کفترها سم بده .ناگهان داد زدم که این کارو نکن بعد با صدای بلند گفتم زنگ بزنین به 110.در همین حال اون از خونه بیرون اومد و سوار موتورش شد که بره که من با سنگ زدم به کمرش .ناگهان چندتا جسم دستش بود که میگفت اینا مواد منفجره هستن.من بهش گفتم قدرت خدا از تو بالاتره و اون مواد منفجره رو به هوا پرتاب کرد و به زمین که میخوردن هیچ اثری نداشت.این کارو چند بار تکرار کرد و منم بهش میگفتم قدرت خدا از تو بالا تره که از خواب بیدار شدم.ضمنا پدر و مادرم فوت شدن.لطفا بگین تعبیرش چیه.سپاس.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی کنی و راهی را انتخاب کنی که این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در کام تاریکی خواهد رفت.

  7. م.فم.فsays:

    دیشب خواب دیدم تو حمامی در حال استحمام هستم از بالای سر روی یک دیوار یا سکویی پرنده زیبا و رنگارنگ دیدم داخل خود حمام ک یکی اومد جلو گفت ۳ تا ارزو کن براوره کنم از سمتی حمام پنجره ای داشت رو به بیابون با پرنده های شکاری تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

  8. مازیارمازیارsays:

    سلام من خواب دیدم که خوابیدم، و پرنده زیبایی وارد اتاق شد چون خواب آلود بودم پتو را رویش اندختم و او را گرفتم!! و نوازشش کردم تا ترسش کم شود و در کنار خودم خواباندم و اون هم کنار صورت من خوابید :)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدون شک نشانه ی رسیدن به حاجت هایی است که هم اکنون در سر دارید

  9. salarsalarsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دارم توی خیابان راه میرم که دیدم که پرنده سفید زیبایی روی شاخه ی درخت نشسته منم آرام رفتم که منو نبینه وقتی که میخواستم بگیرمش در رفت در ضمن چشماشم خیلی بزرگ بود که داشت منو نگاه میکرد.

  10. MehdiMehdisays:

    سلام دیشب خواب دیدم چند تا پرنده بلبل و گنجشک تو خونمون داریم ولی من نمیدونستم این پرنده ها مال کیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مسیله ای پیش اومده ذهنتو مشغول کرده ولی درست میشه مشاجره در مسایل مالی و کاری که حل میشه نگران نباش

  11. هومانهومانsays:

    خواب دیدم با چندتا از اقوام رفتم تو باغ یک اشنا کفتر بدزدم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دزدیدن کفتر به نشانه ی کم شدن رزق و روزی است و نگهداری آن به معنای ازدیاد روزی ست

  12. منصورمنصورsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم پسر خالم یک قفس پر از پرندگان زیبا بهم داد و کمی هم ناراحت بود چون یک جورایی مجبور شده بود این کارو انجام بده.بیرون قفس یک پرنده سبز هم بود که گرفتمش و میخواستم بزارم داخل قفس.چند تا مرغ عشق سفید هم بیرون قفس بودن که رام بودن.یک بارم خواب دیدم یه نفر یک اکواریم پر از ماهی های قرمز بهم داد و یه طرف اکواریم شیشه نداشت و لی با این حساب اب بیرون نمی ریخت.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با انسانی آگاه و باتجربه مشورت کنید و دستوراتش را انجام دهید تا به موفقیت دست یابید. برای هدف تان برنامه ریزی کنید. موفقیت بدون برنامه ممکن نیست.

  13. محمدمهدیمحمدمهدیsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم که یه پرنده (تو مایه های اردک اما با نوکی کوچیک) رو که پشت سرم نشسته بود با دستام گرفتم با اینکه در واقعیت اصلا اینجور کارهای رو انجام نمیدم، وبعد چند ساعتی که اون پرنده رو به بقیه نشون دادم آزادش کردم. بنظر شما تعبیراین خواب من چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ازاد کردن پرندگان در رویاهای ما به فرموده ی یوسف نبی به نشانه ی رها جستن از غم بیماری و وابستگی های دنیوی می باشد و بسیار خوب است

  14. سیناسیناsays:

    سلام. من خواب دیدم که با خانمم در یه فضای باز یه پرنده بزرگ و رنگی و شیطون رو گرفتم و توی دست خانمم یک زنبیل بود که گذاشتمش اون تو ولی دیدم که توی زنبیل از قبل یه پرنده دیگه هم هستش که کوچیکتر و آرومتر بود. اینطوری شدن دوتا پرنده. توی تو فضای باز پر از پرنده بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

  15. علیعلیsays:

    سلام، من خواب دیدم که پرنده ای روی درختی بود و وقتی پرنده، من دید اومد روی شانه ام نشست یه چیزی هم توی دهنش بود ولی یادم نمیاد چی بود ولی احتمالا بچه اش بود و دوباره روی شانه ام پرواز کرد و رفت. به نظرتون تعبیر خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقاتی رخ میدهد که موجب خوشحالی و مسرت فراوان شما خواهد شد این شادی به علت ورود فردی جدید به زندگی شما خواهد بود.

  16. علي قعلي قsays:

    ديشب خواب ديدم ي پرنده خيلي زيباي دو رنگ رو كه تا اومد پر بزنه با دستم گرفتمش خيلي تركيب رنگ قشنگي داشت بعد ديدم اونورتر 2 تا ديگه از همين هستن كه يكي مرده يكي حالت مريضي داره به اوني كه مرده دست نزدم ولي به اون مريضه دست زدم ولي بعد ولش كردم گفتم مريضم ميكنه بعد بردم پيش يكي از بستگان كه ببينم چقد ميارزه گفت بين 3 ميليون تا 17 ميليون ديگه خوابم تموم شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تصمیم شما باعث سربلندی تان و نیز مایه ی افتخاربرای همگان خواهد شد. دنیای مادی و معنوی تان تضمین می شود

  17. شاهينشاهينsays:

    سلام من بهمن سال 95 يكي از صميمي ترين دوستانمو از دست دادم فقط 30 سالش بود و ما از دوران دبيرستان با هم دوست بوديم بيشتر جوونيامون و تفريحامون حالا درست يا غلط هم با هم بوده من 2 بار بيشتر سر خاكش نرفتم از پارسال دوبار تا حالا خوابشو ديدم كه ميگه من نمردم و ميخنده ي بارم ميگفت من زنده ام بيا سوار ماشين شو كه بريم بيرون و كنارش تو ماشين يكي ديگه از دوستامون نشسته بود كه اون زنده اس ولي من گفتم من نميام تعبيرش چيه ممنون ميشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک جوان پر شور ، احساساتی و خیال پرداز .

  18. مهتابمهتابsays:

    من خواب دیدم تو خونه پدریم بودیم با یه عده و از یه صفحه عجیب فلزی توی حیاط خونه نورهایی به طرف آسمان رفت و در آسمان تبدیل به یه سیمرغ خیلی خوشرنگ و بزرگ شد و اون اومد روی شانه من نشست و من هم که در دنیای واقعی عاشق پرنده ها هستم اونو نوازش و بوس میکردم و اون هم خوشش میومد. میشه تعبیرش را بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دیدار و ملاقات عاشقانه یا دیدار با فردی که به او عشق می ورزید و دائما به یاد او هستید

  19. عاطفهعاطفهsays:

    سلام، من دیشب خواب دیدم تو یه خرابه ای بودم و برای از دست دادن چیزی که تو دستام بود حسرت میخوردم یادم نمیاد اما چیزی مثل حیون به ذهنم میاد. که در این حین یه پرنده خیلی خیلی زیبا با بالهای بزرگ قرمز و نارنجی با منقاری قشنگ اومد پیشم و من نوازشش کردم و تو دستام اروم گرفت، بزرگ بود، با ناراحای گفتم امکانش هست با من بمونی و اون هم گفت آره و با خوردم میبردمش به خونه، و اون چیزی که تو دستم بود رو برای گرفتن پرنده گذاشتم تو پیراهنم و بین راه افتاد و رفت توی زمین. و پرنده رو به آغوش گرفتم. و بردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات و گرفتاریهایی در کمین شما نشسته اند. مراقب باشید که غافلگیر نشوید. در هر کاری که تصمیم به انجام آن دارید مواظب باشید.

  20. الههالههsays:

    سلام.من خواب دیدم یک دسته پرنده بزرگ عجیب سفید در آسمان پرواز میکنند که همه ازشون میترسن.یکی ازین پرنده ها وارد خونه ما شد و من گردنشو گرفتم در حالتی که داشت خفه میشد .تو خواب حس اینو داشتم که بقیه ها میترسن از پرنده .ولی من پرندرو ازادش کردم .میشه لطفا تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پرنده ی سفید در رویای شما نشانه ی فرصت و شانس است و شما موفق با گرفتن آن شده اید پس بدون شک روزهای خوبی را در اینده پشت سر خواهید گذاشت

  21. زهرازهراsays:

    با سلام و عرض خسته نباشید.. من دیشب خواب دیدم که حوالی عصر بود و همراه مامانم تو حیاط خونمون نشسته بودیم که یهو یه پرنده سیاه و کمی هم بزرگ بود یعنی کوچیک نبود هی به سمتمون میومد و البته موقعی نزدیک شد پرو بالشو که کمی باز کرد متوجه شدم یه رنگ حالت سبز ابی براق بین رنگ مشکی پروبالش وجود داره و همین کمی جذابش میکرد و هی به سمتمون میومد یعنی بیشتر سمت من و هی میرفت عقب تو هوا و باز به سمتم میومد اما خب بهم برخورد نمی کرد و منم هر بار یه جورایی می ترسیدم و دستم رو برا دفاع جلوی خودم نگه می داشتم تا اینکه بعد از چند مرتبه تکرار این اتفاق با عصبانیت از جام بلند شدم و رفتم گوشه ای و اون پرنده رفت بالای پشت بوم خونه ، کنار دیوار و انگار هنوز بهم نگاه میکرد.. تعبیرش چیه؟؟ ( البته اینم بگم که قبل از خواب فرد مورد علاقمو دیدم البته من نتونستم ببینمشتو ماشین بود ولی اون من رو دید و البته اونم به من علاقه ای داره و ابراز نکرده و من کلا قبل از خواب همش به این فکر میکردم ،، میتونه به این مربوط باشه؟؟))

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از دعوا پرهیز کنید.شادی ک احساس میکنید از خانه اتان رفته ب شما و خانه اتان برمیگردد و دوباره در کنار عشق خود روزهای شاد را خواهید گذراند.

  22. امیررضاامیررضاsays:

    سلام خسته نباشید . من خواب دیدم که توی یه دشت بودم که آب و هوای خشکی داشت و شبیه بیابون بود . بعدش سه تا پرنده خیلی خیلی زیبا دیدم که رنگشون طلایی و نارنجی بود و شبیه مرغ و هدهد بودن و کوچیک هم بودن . اونا رو گرفتم و بردم خونه .. یکی از اونا رو کشتم و بدون اینکه سرشون رو ذبح کنم همراه مرغ پختمش ... اون دوتای دیگه رو هم به مادرم نشون دادم و مادرم گفت گناه دارن آزادشون کن . منم فقط یکیش رو آزاد کردم بعدش خوابم تموم شد . اون سه تا پرنده واقعا خیلی زیبا بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تلاش و سخت کوشی شجاعت و درایت

  23. جواد رمضان نیاجواد رمضان نیاsays:

    من قراره با یکی شراکت کنم‌تو یه کاری بعد دیشب خواب دیدم با همون شریکم دو تا پرنده سرشون رو از آب آوردن بیرون و ما اونارو گرفتیم بعد واسه من یه کم‌ کوچیک تر بود واسه شریکم یه کم بزرگ تر البته من خودم بزرگو به نشانه ی احترام دادم بهش تعیبرشو میخواستم بی زحمت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب است اما هشدار نیز هست مراقب باشید بخاطر روابط کاری احترام ها شکسته نشوند

  24. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم سه طوطی خیلی زیبا در قفس خیلی کوچک دارم که یک نر ودو ماده بودند. یکبار هم خواب دیدم که یک طوطی در قفس دارم وآن رفت در خواب به پدرم گفتم بابا این طوطی داره فرار میکنه پدرم گفت نگران نباش اشکالی نداره .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گذاشتن پرندگان زینتی در طوطی به معنی حبس شدن بخشی از غم ها در قفس است و این تعبیر زیبا روایت خالد اصفهانی در کتاب علم شب می باشد بخش دوم خوابتان نیز همین معنا را دارد

  25. امیرامیرsays:

    سلام. خواب دیدم یک پرنده سیاه ( شبیه به مزرغ مینا)دارم که فرار کرد . ولی سپس دوباره بازگشت. و بعد برادرم یک پرنده سبز رنگ بسیااار زیبا برای من اورد و به من داد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پرنده ی سیاهی که از دست شما فرار کرده غم ها و مشکلاتتان بوده و پرنده سبز رنگی که بدستتان رسیده شادی و رضایت برای شماست

  26. ثناثناsays:

    سلام روزتون بخیر من خواب دیدم ک اولش ی مرغ رنجور تو اتاقم دارم بعدش نمیدونم چیشد یهو دیدم مرغه خیلییی خوشگل شد چشو ابروش پراش سفید وبلند شد. نازش کردم(مث ادم واکنش نشون میداد) بهم خندید و اومد رو سرم پراشو برام باز کرد مث تور لباس عروس شد ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تغییر حالت و یا شکل این مرغ در رویای شما بیانگر احساسات زیبا و جدیدی است که وارد زندگی شحصی شما می شود و برخی از غم های کهنه یا جدید شما را می شوید

  27. الهامالهامsays:

    باسلام و خسته نباشید، من خواب دیدم کبوتری سفید رنگ که در حال فرار بود و نمیشد گرفتش پسرم گرفت اون را و به پیشم اورد و کبوتر اشک میریخت ، لطفن تعبیر کنید خیلی متشکرم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بعضي كارها تو را خسته و فرسوده مي‌كند. بايد پشت سر آن دست به كارهايي بزني كه شادابي و نشاط به همراه داشته باشد تا كفه ترازوي زندگي تعادل پيدا كند.

  28. فاطمه علیوندفاطمه علیوندsays:

    سلام من توخواب دیدم یه قفس دارم پربودازپرنده های زیباونقدرزیادبودن که کم مونده بودقفس بترکه بعضی هاشم درحال پروازبودن وازکنارمن جم نمیخوردن دستمومیکردم تونوازششون میکردم خیلی زیادبودن تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گوش به زنگ باش چون خبر خوشي در راهه و روحيه‌اي تازه پيدا مي‌كني. همچنان با انرژي باش و از لحظات لذت ببر.

  29. ناشناس پسرناشناس پسرsays:

    سلام خسته نباشيد خدمت استاد،،من نگارن خوابم هستم،، خواب ديدم خونه خالم اينا بوديم مادرم هم بود و زن دايي و بچه هش ك وسط خونه ابي زلال و تمييز در حال پاشيده شدن وكنارشم چشمه اي كوچك و دل نشين و اب تمييزي دران جاري و خروشان بود و مادرم هم تشويق ميكرد انگار براي اب تني و من دستمو تو چشمه ميكردم و سر و صورتم را زير پاچش اب تمييز ميگرفتم و لذت ميبردم و ادامه خواب يه جايي بوديم ك منو يكي از دوستا ي قديمي ك نديدمش خيلي وقته لخت بودم و با الت هم ور ميرفتيم و يادم ني مني هم از كدوممون اومد و انگار الت ب دهان هم ميكرديم يادم ني اينجاشو و يكي هم انگار مارو ديد و بعد همون پسره با ماشين ميرفت من با ماشينم بودم و رفت انگار پيش معشوقش و ازين ك منم دارم ميبينمش انگار غيرتي و ناراحت بود واز رفتارش معلوم بودو همون پسر يادمه تو حياط اشنايي انگار خونه يكي از دايي هام بود يه قناري يا نميدونم سره ك خونمونم سره داريم ما در واقعيت،،ك اون قناري قهوه اي رنگ بود و فك نميكنم زيبا بوده باشه و لاي ميله باز بود بيرون پريد و نشست رو ديوار كنار و من گفتم واي فرار كرد و دوستم هيچي نميگفت و من گفتم خدا كنه اسمون و نبينه بره،،بعد خواب ديدم باز خونه خالم كه چشمه بود بودم و يه سگ پشمالو پا كوناه ميپريم رو دست و پام واهلي و رامم بود و خانوادمم كنارم دراز كشيد بودن و ممنون ميشم تعبيرش رو بگيد من نگرانم و الانم خيلي عاشق يه دختري هستم خواستم ببينم تعبيرش چيست باتشكر فراوان و مغذرت بابت پر حرفي هايم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بخش اول رویای شما اشاره به زیاد شدن احساسات و عواطف در زندگی اشاره دارد بخش دوم نیز به سپری شدن روزهای خوش و شیرین همراه با معشوق دلالت دارد

  30. ناشناس پسرناشناس پسرsays:

    سلام و خسته نباشد ببخشيد بازهم مزاحمتان شدم چن روز پيش خوابي ديدم ك ميخواستم مطرح كنم اما ب دليل دير كرد ان را يادم رفت و فقط قسمتي را يادمه ك مادرم تيشرتش را بالا زد و من اول عروسك نوزادي ديدم ك گفتم حامله اي؟ بعد ك دقت كردم قناري رنگي ديدم ك در قفس ان اسباب بازي خرگوش سفيدي است ك در حقيقت خونمون سره داريم و همونو ديدم و زير لباس مادرم بود باقفس ك بمن نشونش داد و الانم شديدا عاشق دختري هستم و ب مادرم هم از ترس بهم خوردن هنوز نگفتم با عرض معذرت بابت زحمات من با تشكر و خسته نباشيد استاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با سلام ، قناری رنگی در این خواب نماد احساسات و عواطف شما هستند که ممکن است بتدریج پر رنگ تر شود ، پیشنهاد می شود در این زمینه فعلا با کسی سخنی نگویید

  31. رحیمرحیمsays:

    با عرض سلام چند روز پیش عصری خواب دیدم برادرم تو حیاط دنبال یه یا کریم بود که بگیردش که پرنده اومد سمت من. منم یه گوشه خفتش کردم و گرفتمش کفتره خیلی تقلا میکرد که از دستم دربره ولی من محکم تو دستام گرفته بودمشو و هی داد میزدم به برادرم میگفتم که بیا اینو بگیر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دنبال کردن یا کریم و یا از بین بردن آن خوب نیست و ممکن است باعث بدبیاری و یا دردسر در زندگی برای خانواده تان شد حتما صدقه ی این رویا را برای دفع بلا بدهید

  32. ن. دخترن. دخترsays:

    سلام. من خواب دیدم وارد اتاقم شدم که یه گنجشک یهو اومد رو دستم نشست و ازم نمیترسید و انگشتامو محکم گرفته بود، بعد دوباره پرواز کرد و اون طرف تر رفت متوجه شدم که نمیتونه خوب پرواز کنه اما اصلا آسیب دیده نبود، بعد براش آب و نون آوردم و اون خیلی راحت نون میخورد و میومد دوباره رو دست و روی شونه ام مینشیت و کلا از اتاقم بیرون نمیرفت. گنجشک پیشم بود که خواهرم اومد تو اتاق و سه تا چل چله که یکی مادرشون بود و دوتا بچه هاش بودن تو دستش بود، اونجا تازه فهمیدم که رو در آشپزخونه لونه دارن و خواهرم رفت و اونا رو گذاشت تو لونه شون همون بالای در، تعبیرش چیه؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه شما در این رویا با پنجشک ارتباط خیلی نزدیکی پیدا کرده اید خوب است و بیانگر نزدیک تر شدن شما به برخی از اهداف از قبل تعیین شده می باشد

  33. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب ديدم تو حرمحضرت معصومه بوديم با خانواده رو ميز و صندلي نشسته بوديم يه خانم اومد نشست كنارمون بعد كفتش منتظر يه برنده أم كه هر جند وقت يبار مياد خيلي كمياب و زيباست منتظرم.بياد انكار ربطي داشت به حاجت كرفتن بعدخسته شد رفت يهو ديدم برنده بالاي رواقها اومد نشست من خوشحال شدم كفتم اين برنده ايأي كه كفت حالا اون خانمه رفت ججوري بيداش كنم بكم اومده برنده بعد از اون بالا اومد بايين و واقعا زيبا بود شبيه طوطي يا كاسكو و رنكهاش تغيير ميكرد واقعا زيبا بود و من در حيرت بودم و با خانوادم نكاش ميكرديم و من ميخواستم فيلم بكيرم ازش حس خوبي داشتم ممنون ميشم اكه تعبير كنيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به بنده گفت که سودی از جایی نصیب شما می‌شود که انتظارش را ندارید

  34. ویداویداsays:

    سلام لطفا به من کمک کنید من خواب دیدم با خانواده ام تو خونمون بودیم که یهو یه طوطی خاکستری با دم قرمز و زرد وارد خونه شد رو زمین پرید تا اومد پیش من حرف میزد بعد با منقارش شلوارمو میکشید من میترسیدم بهش دست بزنم با گوشیم نازش کردم چنتا گنجشک هم اومدن تو خونه .پدرم طوطی رو از رو پام برداشت بعد دیدم از چشم چپش آب میاد انگار که چشمش یه مقدار بسته تر بود بال چپی هم خوب باز نمیشد معلوم بود ایراد داره در ادامه ی خوابم یه بره سفید اومد تو اونم باز اومد سمت من منم چون میترسیدم رفتم رو اپن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یعنی از رنج و غم و اندوه رها می‌شوی و از ترس و بیم ایمن خواهی شد

  35. سعيدسعيدsays:

    من پسرم در حقيقت معشوقم ك تو واقعيت با يه پسر خيلي صميميه هم كلاسيشه و خودش ميگه مثه داداشمه خواب ديدم با اونه و ب من خيانت ميكنه خيلي ب اين موضوع فك ميكنم و ناراحتم وخواب ديدم تو خانه اي شلوغيم و اونم هست و بيحجاب و نشسته كنارم و يادمه انگار خوابيد پاشو داد بالا و دوباره نشيت و خواب ديدم تو يجا تنها بوديم پسر عموم زنگ زد جواب دادم گفت اون دخترو ول كن مامانت همش ناراحته گفتم ب تو ربط نداره قطع كردم و يجا با معشوقم تو ي بودم يه كتوني برداشت گفت بخرش رنگ ابي روشن بعد يكتوني ديگه سفيد دستم ديدم چون لژ داشت نميخواستم ميگفتم مثه كفش قبليام ميخوام ولي تو ذهنم گفتم برندارم زشته بگيرم فوقش نميپوشم،استاد ادامش رو بزاريد بگم خواهشن برام مهمه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانة آن است که از موقعیتی ظاهراً کم اهمیت، منفعت زیادی به دست خواهید آورد.( دو کامنت بعدی بخاطر جلوگیری از شلوغی مطلب حذف شد) برای ارسال پیام طولانی باید به مدیر سایت پیغام بفرستید

  36. نسریننسرینsays:

    سلام. من در خواب دیدم از آب مرغ معمولی میگرفتیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که اوقات خوشی خواهید داشت

  37. خوباخوباsays:

    سلام بعداظهر خواب دیدم بال هایی شبیه بال های فرشته ها به رنگ سیاه دارم و پرواز های کوتاه انجام میدادم پرواز میکردمو یه صد متر دیگه دوباره به زمین مینشستم و همراه خودم یه پرنده به سایز بلبل داشتم که از جنس طلا بود این پرنده طلایی که همه جا باهام بود تبدیل شد به زنبور طلایی و حمله کرد نیشم بزنه ولی اجازه ندادم و داخل شیشه حبسش کردم و رنگش عوض شد اطرافش زنبور های درشت دیگه هم بود که اونارو کشتم ممنون میشم اگه خوابم تعبیر داره تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‏ آن است كه باید بیشتر مراقب خود باشید.

  38. زهرازهراsays:

    سلام من خواب ی گنجشک دیدم با من دستی بود ینی ازم نمیترسید و انگار بهم پناه اورده بود منم ک گنجشک خیلی دوس داشتم پیش خودم نگهش داشتم و بهش غذا میدادم، ممنون از سایتتون???

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ایام خوش به سمت خانواده تان نزدیک می شود

  39. n.mn.msays:

    سلام.من خواب دیدم که یه جوجه رو پیدا میکنم واونوتو دستم میگیرم .رنگش شبیه پرنده بلدرچین بود. تصمیم میگیرم اونو نگه دارم و بعد میبینم که اون بزرگ شده تقریبا اندازه یه فلامینگو و اون پرنده اگه کسی منو اذیت میکرد بهش حمله میکرد.من اونو بغلش میکردم ونازش میکردم وخیلی حس خوبی به من میداد اما بعد من اونو تو یه جنگل گمش میکنم و میرم دنبالش که پیداش کنم و سرراهم یه عالمه لاک پشت تو اندازه های مختلف میبینم که یکی داشت اونارو میفروخت. اما اخرسر نتونستم پیداش کنم.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما به مدارج عالی خواهید رسید

  40. ناشناسناشناسsays:

    با سلام من امروز خواب دیدم که یک جغد خیلی زیبا در یک کوچه روی یک تنه درخت که روی زمین بود نشسته بود و خیلی دوست داشتنی بود و نازش کردم تنش خیلی لطیف بود بعد رومو برگردوندم که به داداشم بگم که ببینه اون پرنده چقد قشنگه یهو اون جغد دستمو نوک زد خیلی سریع بود ولی درد نداشت و داداشم گفت اون پرنده میخواد ازدواج کنه، ممنون میشم اگه لطف کنید و تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لمس کردن و یا ناز کردن پرنده ای با اسم جغد به فرمایش امام صادق (ع) خوب است و سبب رد شدن خطر و بلا از سمت صاحب رویاست

  41. فریبافریباsays:

    سلام میشه تعبیر خواب منو بگین.. خواب دیدم رفته بودم خونه پدر بزرگم مامان و ابجی و خالم و پدربزرگم ک مریضه بودن ولی فک کنم خواب بودن، بعد چون ی قسمت در باز بود دیدم ی پرنده ی کاملا سیاه ازینا که نوک خیلی بزرگ و گنده ای دارن اومده داخل ب خودم گفتم کلاغه، یکم ترسیدم و گرفتمش بندازمش بیرون بعد یهو دیدم ک ی پرنده سبز تو دستمه شبیه طوطی ولی باز ب خودم گفتم طوطی نیس خلاصه هی میخاس نوکم بزنه و فرار کنه ینی حس کردم بدجنسه بخاطر همین گردنشو پیچوندم و شکست درهمین حین ی چیزی گف ک اصن یادم نیس..هنوز یکم جون داشت بعد بردمش گزاشتمش تو ی لونه روی درخت.. خودم هرچی فک میکنم نمیفهمم تعبیرشو نگرانم??

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه پرنده ی زشت و سیاه رنگ به یکباره به یک پرنده ی زیبا با اسم طوطی تبدیل شده خوب است ، اگر فقط شما پرنده ی سیاه دیده بودید بد بود و تعبیر آن نیز نحس ولی خوشبختانه به خیر گذشته است

  42. SadafSadafsays:

    خواب دیدم پرنده ای از بالای سر من در ارتفاع کم پرواز میکنه منم سرمو میکشم پایین و میترسیدم و احساس میکردم میخواد بمن اسیب بزنه از احاظ ظاهری پرنده بزرگ جثه و وحشی نبود. بار سومی که از بالای سرم رد میشه با نوکش دستمو گاز میگیره و حتی روی دستم میشینه و دیگه پر نمیزنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از یک رفاقت بزرگ خبر می‌دهد.

  43. حسینحسینsays:

    سلام اولا بسیار ممنون که جوابگوی مردم هستین انشالله همیشه سلامت باشین دوما دم صبح خواب دیدم با پدرم در حال راه رفتن هستیم که سه مرغ عشق رنگی ابی سبز..... میبینیم که بالای یک ساختمون یه طبقه نشستن اول پدرم خواست با دست بگیرشون بعد خودم که نشد ولی در انتها باشلنگ اب ریختیم روشون و گرفتیمشون من سهوتاشونو گذاشتم تو جیبم که بیاریمشون خونه بذاریم تو قفس پرندهامون......خیلی دلم میخواد تعبیر درستشو‌بدونم ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      امتیازهای ویژه، افتخارات

  44. سعیدسعیدsays:

    با سلام.من بعد ظهر یه خابی دیدم ک تو خرابه ایم کنار خرابه یه درخت بزرگ بود ک چندین پرنده زیبا روش بود نمیدونم اونها رو گرفتم یا خودشون اومدن سمت من پرندها هم یکیش رنگش یادمه سفید با بالهای خال خالی مشکی خیلی زیبا ک تو خاب میگفتم چقدر خوشگله بعد یدفه تو خونه خودمو دیدم دور برم این پرندها بودن ممنون میشم تعبیرش بگین یا ک اصن خواب بعد ظهر راسته یا نه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون موضوع آن پرنده بوده بله تعبیر دارد و نشانه ی فرا رسیدن یا آغاز شدن روزهای خوب و لذت بخش برای شماست

  45. مهسامهساsays:

    سلام، میشه تعبیر خواب منو هم بگید؟ من در خواب دیدم که پرنده قرمز بزرگی تو خونه دارم(تقریباشبیه فلامینگو بود) ودرحال نوازش کردنش هستم(حس خوبی داشتم) و اونم بعضی وقتا میرفت رو طاقچه مینشست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نوزاش کردن پرنده هایی با رنگ قرمز بیانگر آشتی کردن ، بهبود در کیفیت زندگی و درخشش در آینده تعبیر می شود و این فرمایش امام صادق (ع) می باشد

  46. بارانبارانsays:

    سلام من خواب دیدم یک گنجشک پشت پنجره خونه ام مرده بود من برداشتمش رفتم بهش اب دادم کم کم داشت زنده میشد بعد رفتم یخچال بهش سیب رنده کردم دادم سیبارو هم دادم به عنوان غذا دادم بهش.دیدم کاملا خوب شد بعد گذاشتمش بالای کمد بهش گفتم اینجا بمون من برم به مهمونهام برسم بعدا میام پیشت.اونم مثل اینکه حرف منو فهمیدوقبول کرد.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گنجشک ها پرندگان زیبا و بی آزاری هستند مراقب شما در این رویا از آن ها نیکوست و بیان میدارد از جانب کسی خیر و منفعت می بینید

  47. مريممريمsays:

    اين خوابو راجبم كسي ديده??:لطفا در تعبيرش كمكم كنيد dihsab khab didam to dastet 1 parande zibas , engar man az poshte shishe mibinamet, chand nafar mikhan bian parandaro begiran, to zehnam miad ke bet tajavoz mikonan, harchi dad mizadam dortar misham, dad zadam khoda age injor shod esmetam nimiaram dige, bad omadi gofti reza khastam emtehanet konam , migam injori, ashofte bod, ba larz bidar shodam asabi bodam ta 3 st bad, manisho nimidonam

  48. مهسامهساsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه پرنده خیلی قشنگ دارم که چشمای درشتی داره و اینکه من اونو توی دستان میگیرم و بوسش میکنم و مدام با هم در حال صحبت کردیم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پرنده ی قشنگ با چشمان درشت اقبال و سرنوشت خوشایند شما را به رخ می کشد و نیکوست

  49. نازینازیsays:

    سلام تعبیر خواب اینکه توی محیط تحصیل ببینی دوتا باغچه پر از طاووس هست نر و ماده که یکیشون توی باغچه کنار یه لاشه مومیایی مرده بود چیه.. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به اعتقاد یوسف پیامبر پرندگانی با اسم طاووس چه زنده و چه مرده در رویاهای ما ، زندگی را در واقعیت بتدریج زیباتر و بهتر میکنند

  50. علی علمدارعلی علمدارsays:

    سلام دیشب خواب دیدم پرنده های خوش خط وخال روی درخت انجیر خانه ما بودن ودرخت انجیرمون انگار داشت خشک میشد پرنده ها خیلی زیبا بودن وهفت هشت مدل بودن خیلی قشنگ بودن ومنم همینجوری نگاه میکردم .لطف کنید راهنماییم کنید باتشکر .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چيز مهمى را بدست خواهید آورد که برای شما ارزشمند است

  51. حیدریحیدریsays:

    سلام، خواب دیدم با مادرم از یه راهی میرفتیم که به بقیه خانواده که منتظر ما بودن ملحق بشیم، در اون راه پنج تا از پرنده های سفیدی که سرشون توی سبزه ها بود شکار کردم و میگفتم ببریم با بقیه بخوریم که مادرم یکسره مخالفت میکرد، ناگفته نمونه یکی از اون پرنده ها خودش مرده بود. ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شکار کردن پرنده های سفید و زیبا خوب نیست و باید مراقب باشید تا خدای ناکرده سبب دلخوری و یا غصه شخصی بطور ناخواسته نشوید

  52. ارمغانارمغانsays:

    سلام روزبخیر.صبح خواب دیدم روی یه درخت سرسبز طوطی های سفید زیادی هستن که دارن بزاق دهانشون رو روی شاخه ها میزارن و بعدش جفتشون همین کار رو همون قسمت شاخه انجام میداد داخل خوابم اینطور فک میکردم که دارن جفت گیری میکنن و بعدش دیدم که یه طوطی سفیدش روی دست خودم هست و داره دقیقا همون کار رو روی انگشتم انجام میده ترسیدم خواستم پروازش بدم و دستم رو تکون دادم ولی محکمتر فشار داد و نرفت. متشکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      طوطی که در دست داشته اید بدون شک سبب قشنگتر شدن زندگی شما از جهات مختلفی در واقعیت خواهد شد

  53. سپیدسپیدsays:

    من خواب دیدم همراه استادم هستم و شخصی رو میبینم که خیلی ناامیده و به چیزی که میخواسته نرسیده وخیلی غمگینه و وقتی داشت حرف میزد یاد خودم افتادم که به چیزی که میخواستم نرسیدم ولی به اسمون نگاه کردم تو دلم گفتم با توکل به تو هست که راه جدیدی تو زندگیم باز کردم و ناامیدیمو کنار گذاشتم (داشتم این جمله رو تو دلم به خدا میگفتم) که یهو استادم گفت بیا این پرنده مال تو و یه پرنده زرد رنگ خوشگل و کوچیکی تو دستم گذاست اول انگار مریض بود ولی هی تو دستم میپرید و باز میامد تو دستم هی حالش بهتر میشد و هی زیبا تر میشد و اصلا فرار نمیکرد انگار که خیلی وقته بهم خو گرفته بود و منم ذوق میکردم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ان شالله که قول موفقیت در آینده را میدهد

  54. احمد محسنیاحمد محسنیsays:

    سلام ادب دیشب درخواب ددرخوابم پرنده ای مثل جوجه گنجشک از درختی به درختی میپرید او را درحال پرواز گرفتم ولی وقتی در دستم گرفتم یک جوجه پرنده دیگر ی شد سفید زیبا وچند خط تیره رویش بود خیلی آرام و رام بود لطفا بفرمایید تعبیرش چیست. ضمنا یک معامله ملکی هم در پیش دارم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلیل است بر یافتن مراد در آینده ی دور

  55. علیعلیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه جاییم تعداد زیادی پرنده خوشگل دیدم حالا نمیدونم فنچ بودن یا قناری ولی قشنگ بودن از اینکه مال من باشن ذوق کرده بودم و سریع همشونو گرفتن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آسایش بیشتر در خانه معنا می شود

  56. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم عمه و دختر عمممنزل ما هستن که دختر غمم گفت طوطیم رو گم کردم منم رفتم تو اتاق دیدم یه پرنده ای که هم آبی رنگه وهم مقداری رنگ زرد داشت اونجاست با دست گرفتمش که دیدم دوتا پرنده از همون نوع مردن بردمش پیش دخترعمم با اینکه میدونستم طوطی نیست که یه دفعه پرنده وحشی شد اومدم بزارمش تو قفس ولی در قفس باز نشد پنجه هاش رو شدیدا تو دستم فرو کرد منم دستم رو باز کردم که بره ولی نرفت منقارش رو از هم باز کرد من دیدم که چقدر دندونای تیزی داره لطفا تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوشبختی و سلامت

  57. ممsays:

    سلام مادرم خواب دیده که من با تیر و کمان به ی پرنده سفید تیر زدم و تیر از اون طرفش زده بیرون تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شکار کردن پرندگان زیبا صورت خوشی ندارد حتما صدقه دهید

  58. محمد.محمد.says:

    سلام. خواب دیدم با دوستم تو یه اتاقکی هستیم. اومدم دنبال پرنده ها برای ازادکردنشون .دوتا بودن یکی سفید یکی تیره تر و مخلوط. دیدم دوستم پرنده تیره ترو رو با یه باند پارچه ایی سفید به دورش بسته و یه پتو یا پارچه روش انداخته. پرنده ها خیلی بزرگ بودن قد پنگوئن. گفتم چرا اینطوری بستیش. ازادشون کردم اوردم تو کوچه ولی پرواز نمیکردن . یهو کوچیکتر شدن من هی پرتشون میکردم به اسمون ولی میوفتادن تا ک مردن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما در هر صورت در این رویا در مورد پرندگان نیت خیر و خوبی داشته اید پس تعبیر هم یعنی رخ دادن اتفاقات مثبت و نجات دهنده در زندگی تان.

  59. سیم سیمسیم سیمsays:

    سلام خسته نباشید.من خواب دیدم یه پرنده خیلی قشنگ تو اسمون داره پرواز میکنه و من تویه حیاط خونمون دارم بهش نگاه میکنم کل خانوادم هم داخل خونه دور هم نشسته بودن.بعد انگاری یکی تو ذهنم داشت میگفت این پرنده برای حضرت سلیمانه.بعد اون پرنده رو دیدم ک اومد تو خونه و نشست تو حیاطمون .بعد اومد تو خونه کنار داداش بزرگم نشست بعد ک پرید تو حیاط مامانم گفت اذیتش نکنین و نگیرینش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فرصت های تازه و خوبی برایتان فراهم خواهد شد

  60. الینا امیریالینا امیریsays:

    سلام. روز بخیر. دیشب ( البته دم صبح بود بعد از طللوع آفتاب ) خواب دیدم یه جایی هستم که یک عالمه مرغ و خروس اونجا هستش و من چون از مرغ و خروس میترسم نمیتونستم از اونجا رد بشم مونده بودم چیکار کنم . یکی از دوستام یکی از مرغ ها رو بغل کرد آورد نزدیک من گفت ببین اصلا ترس نداره و دست من رو کشید روی مرغه و من از این کار خیلی ترسیده بودم که از خواب پریدم ... خیلی دوست دارم بدونم تعبیرش چی می شه ... ممنون از لطف شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تغییرات هیجان انگیزی به سوی بهتر شدن را تجربه خواهید کرد

  61. الالsays:

    سلام دیشب تا چشمم رو گذاشتم روی هم که بخوابم یه پرنده ی مشکی با جثه ای اندازه ی همین پرنده که عکسش روی سایت شماست دیدم و داشت به من نگاه می کرد خیلی ناز بود ، دون دون های قرمز و روی سینش یه تیکه قرمز بود . من در بیداری هم عاشق پرنده هایی با همین جثه ام. زود از خواب بیدار شدم که خوابم یادم بمونه. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این پرنده سیاه رنگ زیبا نمادی از بعضی از آرزوها یا اهداف شماست و معنای خوشی دارد

  62. سمانهسمانهsays:

    سلام..‌‌.اگه کسی درخواب ببیند رو درختی دو بلبل درحال آواز خواندن اند و یواش نزدیکشو بشه و بگیردشون و یکشو یکم لاغر تر از دیگری بوده باشه وهردوتاشو بگذاره تو قفس تعبیرش یعنی چه...باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، پرنده ای که لاغر بوده حامل خبر است ، ولی نه برای شما بلکه در مورد برخی از فشار ها و یا کم و کاستی های جدید که برای جامعه و یا کشور در راه خواهد بود.

  63. فریبافریباsays:

    باسلام من دیشب خوابدیدم یک پرنده شبیه قناری اما خاکستری رنگ رومیخواستم بندازم توقفس گرفتمش اما وقتی انداختمش توقفس قفس ی در دیگه داشت و اون فرار کرد هی گفتم مامانم جوجم رفت بعددیدم پرندهه خودش بعد چندساعت اومد رو شونم نشست ممنون میشم تعبیرشوبگین پریش هم خواب دیدم ی دختربچه میگه دارن در میزنن باتوکاردارن هرچی پرسیدم نگفت کیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، گرفتن پرنده ای شبیه به قناری و محبوس کردنش معنای خوشی ندارد اما این که گفتید دوباره روی شانه ی شما نشسته نیکوست و بخش بد آن را خنثی می کند.

  64. محمد كاظميمحمد كاظميsays:

    سلام به استاد ارجمند بنده هميشه مزاحم شما هستم از خداوند براي حضرتعالي عمر طولاني و با عزت مسئلت دارم . خواب ديدم دسته اي از گنجشك ها حدود يكصد تا در حال پرواز هستند يكي از گنجشك ها كه نوك بزرگتري داشت پايين اومد و تكه ناني از زمين برداشت و بدون اينكه بال بزنه در ارتفاع 10متري ايستاد و براي من بال نزدن و سقوط نكردن اين حيوان سوال بود بعد زمان كمي اين گنجشك به دختر زيباي تقريبا ژاپني تبديل شد و به هم خيره شده بوديم و اين گنجشك كه به دختر تبديل شده بود همچنان در همان ارتفاع ايستاده بود. با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، توقف گنجشک بدون بال زدن در آسمان نشانه ی خوبی نیست و خبر دهنده از پیش امدن اوضاع ناآرام برای جامعه در ایام پیش رو است.که این اوضاع روی قشر ضعیف و متوسط جامعه تاثیر منفی خواهد داشت.

  65. الههالههsays:

    درود وقت بخیر خواب دیدم درجایی ناشناس هستم یک قمری (یاکریم ) روی دستم نشست و من اونو نوازش میکردم اوهم لذت میبرد و بالش را بالا آوردتا بیشتر نوازش شود یک زوج جوانم که فامیل ما هستن و به تازگی زندگیشونو میخوان شروع کنن مشغول تماشای من و پرنده بودن در آخرم من پرنده رو رها کردم یا پردادمش بره ! ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نوازش و یا گرفتن یاکریم در رویاهای ما نشانه ی بسیار خوبی است ولی به شرط آنکه آن را نیازاریم .

  66. الالsays:

    سلام خواب دیدم یه پوست گردوی بزرگ پوست کنده شده به اندازه کف دست که باز بود آشیانه ی پرنده در خونه مون بود و من پیداش کردم. داخل آشیانه پر از مدفوع و مغز های کوچک گردو بود و یه تخم گنجشک و یه دونه گنجشک بود خود گنجشک رو به راحتی در دست می گرفتم. تخم گنجشگ یه گردوی کوچک بود که پوست سبزش کنده شده بود که باز بود و نگاه کردم دیدم جوجه ی داخلش مرده خواستم آشیانه رو تمیز کنم داخل آشیانه را پر از آب زلال کردم و تمام مدفوع ها را خالی ردم و وقتی آب به تخم رسید جوجه زنده شد و پرواز کرد که بالهاش شبیه بال پرستو بود. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوب است و آشیانه پرنده در این رویا نمادی از آزادی ، پیشرفت در آینده و حرکت های مثبت در زندگی تان می باشد.

  67. سعيدسعيدsays:

    يادمه پرنده اي بود ك نميدونم چرا اولش حس ميكردم گاوه ولي پرنده بود و وقتي دقت كردم شايد قو بود يا قاز نميدونم ولي سفيد يك دست و زيبا و من يادم ني كنارم كي بود ك كاهو خورد ميكرد در يك لگن و اون پرتده اونو ميخورد و منم سرشو نوازش ميكردم و ي لحظه زير گردنم ناز كردم ك صدايي داد و انگار خوشش نيومد(منم قصدم در رابطه اي جدي براي ازدواجه)تعبير چيست نگرانم❤️

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، زیاد وارد حاشیه ها نشوید ، و در اموری که به شما ارتباطی ندارند مداخله نکنید تا خدای ناکرده از جانب دیگران بی احترامی نبینید.

  68. پروانهپروانهsays:

    سلام.دیشب خوابی دیدم راجع ب ی پرنده.من الان مهمانی خونه خواهرم هستم.خواب دیدم تواتاق خواهرزادم صدای ناله اومد وی پرنده سیاه کوچیک زخمی افتاده بود ک فکرمیکنم مرغ مینا بود.وقتی دیدمش ب خواهرم گفتم عه این همونیه ک توخونه من ازدر پروازکرد اومد خونه ها.پس چرا زخمیه؟یعنی انگار توخونه من اومده بود.ولی اونوقت زخمیشو خونه خواهرم دیدم.بردم با کمک خواهرم زخمشو ببندم خیلی خون میومد ومیریخت روی زمین.حتی حس کردم کلماتی میگه وگاهی حرف میزنه.اومدم بالشو ببندم دیدم استخوناش زده بیرون ونمیدونستم چطور ببندمش.ک بیدارشدم.این خوابو قبل ازاذان صبح دیدم. لطفا بهم تعبیرشو بگید.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نباید از غم ها و یا بعضی از بدشانسی های کوتاه مدت و کم اهمیت هراس داشته باشید ، آن ها با سرعت برطرف خواهند شد.

  69. فردوسفردوسsays:

    سلام امروز صبح حدودای اذان خواب دیدم که انگار یه گنجشک خواهرم بهم داد و بهم گفته بود این گنجشک یعنی حضرت فاطمست که به رحمت خدا رفته و ازم خواست که غسلش بدم و من موقع غسل انگار همه پراشو کنده بودم و دو تا بالشم کنده بودم و خواهرم ناراحت بود میگفت چرا بالاشو کندی این حضرت فاطمه بوده و گناه داشته .بعدم با فاصله کمی زن لری رو دیدم که سرپا داشت زایمان میکرد و دو تا خانم که از اقوامش بودن کنارش بودن و خانمه سرپا پسرشو یهو بدنیا آورد و یکی از خانما بچشو گرفت که نیفته ( دقیق جزئیاتش یادم نیست اما فکر کنم بچه یه دستش ناقص بود ).برام دیدن این دوخواب پشت سرهم دم صبح عجیبه .لطف میکنید بهم تعبیرشو بگید .من دختر مجرد هستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، هم نشان دهنده ی سلامتی و منفعت است و هم ایمنی از شر و یا فساد معنا می شود.

  70. شایانشایانsays:

    سلام من خواب دیدم یک پرنده تقریبا بین هفت یا سه رنگ در حیاطمان نشسته من نزدیک اش شدم عکس العملی نداشت بعد از بس که قیافه اش خوشم امد درجا با دست بهش حمله کردم و در دستانم اسیر اش کردم بعد یکهو پرنده شروع به حرف زدن کرد که ولم کن منم گفتم یک مدت می گیرمت بعد ولت می کنم تو خواب هر ادمی هم میدیم با پرنده که حرف میزدم خیال می کرد دیوانه ام بعد چون پرنده طوطی نبود الکی گفتم طوی است که کسی گیر ندهد بعد با پرنده در جوی اب رفتم و پاهایم را شستم که پرنده باز مقاومت کرد به طور عجیبی گردنش دراز شد نزدیک نیم متر و گردنش کشیده شد داخل اب به طور عجیبی سنگین شد که بیرون اب نبرش ولی من مقاومت کردم و بردمش بیرون کلا تو خواب پرندهه خیلی حرف و گیر میداد که ولش کنم بعد یکهو از خواب پریدم تعبیر اش چیه ؟در ضمن من این خواب و نزدیک یازده وسی یا 40 دقیقه شب دیدم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، موقعیت هایی را به چنگ خواهد آورد ولی بدلیل تعجیل ممکن است آن ها را از دست بدهید و باید در این مورد احتیاط نمایید.

  71. علیرضاعلیرضاsays:

    درود...خواب دیدم پرنده ای دو رنگ رو که نزدیکم پرواز میکرد رو گرفتم و به همه نشون دادم و بعدش به سمت آسمان (شب بود و پر ستاره) پرتاب کردم که بره اما خورد به یک جایی و در جا تلف شد...خواستم تعبیرشو بدونم...سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

  72. پرنیاپرنیاsays:

    سلام.خواب دیدم دوتا مرغ عشق تو قفس بودندتو دست یکی همسایه هامون آب خورد ولی من اومدم از قفس جابه جاش کنم دستم رو گرفت ول نمیکرد انقدر کشیدم و زخم شد و خون اومد به زور از دهنش در اوردم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدان اراده و پشتکار و توکل به خدا از عوامل مهم و اصلی پیروزی است

  73. رضارضاsays:

    سلام خسته نباشید بنده در خواب مشاهده کردم که یک پرنده زیبا به سمت بنده اومد و با من همراه شد و هر جا که بنده میرفتم همراهم می آمد بعد از مدتی حیوانی که فکر میکنم بیشتر شبیه سنجاب بود هم به نزد بنده اومد(البته سنجاب هم به در خواب به چشمم زیبا و بانمک می آمد و گاهی نوازشش هم ميکردم) همراه بنده شد.چیزی که ذهن بنده رو مشغول کرده این است که در خواب دیدم که این دو حیوان بسیار دوستانه کنار هم مینشینند و با هم بازی میکنند و این امر در خواب باعث تعجب بنده و هر کس که این این ماجرا را تماشا میکرد شده بود.در ادامه در خواب دیدم که گویا کاری برای من پیش اومده و قراره جایی برم اما میخوام این دو حیوان تنها بذارم و به دنبال کارهام برم و این احساس رو داشتم که این دو حیوان حتما در همین جایی که هستند منتظرم میمانند تا من برگردم اما مردمی که شاهد این ماجرا بودند من رو از این کار نهى میکردند و مخصوصا مردی جلو آمد و با تعجب گفت:آیا میخوای این ها رو تنها بذاری و بری؟فرار میکنند که! چه جالب که این دو تا حیوون با هم جورن!اگه تو بری این ها پیش هم باقی میمونند؟ این کارو نکن... آیا خواب بنده تعبیری داره و اگر داره چیه؟ خیلی ممنون از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر با درایت و اندیشه کافی دست به عمل بزنید انشالله موفقیت با شما خواهد بود. دست از گله و شکایت برداشته و دوستان خود را خوب بشناسید.

  74. ZahraZahrasays:

    سلام خواب دیدم دوتا پرنده کوچک و زیبا یکی سفید و یکی رنگی روبه روهم هستند وبه من نگاه میکنند سفیده داست میمد طرفم از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این یعنی دو حالت و یا دو اتفاق خوشایند و قابل انتظار در زندگی تان.

  75. ساحل فیضیساحل فیضیsays:

    سلام،ممنون میشم اگه خوابمو تعبیر کنید دیشب خواب دیدم ی پرنده شبیه گنجشک وارد اطاقم شده،دنبالش میگشتم کجای خونه است،تا این که دیدم ی گوشه خونه روی شاخه های درختی که توی اطاقم بود نشسته،بعد گرفتمش و دیدم این که شبیه طوطی است پراش هم رنگارنگ شده بود و منقارش هم مثل طوطی بود ، بعد که تو دستم بود انگشت منو هم با منقارش گاز گرفت که درد نداشت، تمام،میخوام بدونم تعبیرش چیه.تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، برخوردهای ملایم و مهربان و احساس مسئولیت تعبیر می شود.

  76. FatemeeFatemeesays:

    سلام من خواب دیدم که روو یه چوب توو خونمون گردنه یه پرندس و من با دستم روش میکشم تبدیل میشه به بدن پرنده بعدسرشو کامل میکنم بعدبا دستم انگار یچیزی دورش میپیچمو یدفه تبدیل میشه به بال هاش بال های خیلی خوشگل پرنده ابی و سفید خیلی خوشگل شدو زنده شد تعبیرش چی؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا قول میدهد تا به یکی از خواسته های خود در اینده دست پیدا کنید که البته اصلا موضوع آن مشخص نیست.

  77. پری چهرپری چهرsays:

    سلام خسته نباشد. من خواب دیدم با بچه همسایه بازی میکردم موقع خداحافظی در کمد لباسشو باز کرد دیدم یک پرنده کوچک مانند قناری فکر کنم زرد با خالهای نارنجی در یک قفس کوچک داشت. من گفتم گناه داره چرا در تاریکی نگهش می داری. در قفس را باز کردم آمد نشست رو دستم و شروع کرد نامفهوم باهام حرف زدن چند بار پرید از روی دستم ولی باز نشست روی دستم و هر بار می دیدم کرم کوچکی و باریک از تن او به روی دستم افتاده و من آنها را کشتم. پرنده را در قفس گذاشتم و به صاحب پرنده گفتم دوا برای پرنده اش بخرد تا خوب شود. چه معنی میتونه داشته باشه این خواب. ممنون میشم اگه بگین. روز خوش.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از این میدهد که زندگی روی خوش و جدیدش را به این خانواده (بچه همسایه) در آینده نزدیک نشان خواهد داد.

  78. ZahranZahransays:

    سلام وقتتون بخير من تو واقعيت فوبياي شديد پرنده دارم كلا از يه مرغ و كبوتر گرفته تا بقيه از همشون از بچگي ميترسم (دوستشون دارم ولي از پر ميترسم).حالا ديشب خواب ديدم تو خونه شبيه دوران بچگيم هستيم با مادر بزرگم كه چند سال پيش فوت كردن داشت اشپزي ميكرد كه يهو يه پرنده خيلي بزرگ با بالعاي رنگي الي قرمز سبز نوك شبيه طوطي و عقاب اينا اومد تو اتاق از پنجره من ترسيدم مثل هميشه فرستادمش بيرون از پنجره يعني پنجره رو باز كردم خودش رفت خيلييي بزرگ بود مادربزرگم گفت نترس وحشي و شكاري نبود كاريت نداشت بعد پريدم از خواب تعبيرشو لطفا ميگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، اینکه در واقعیت نسبت به پرندگان فوبیا دارید هیچ اشکالی ندارد ، این رویا نیز خبر میدهد آینده ی آرامتر و مطلوب تری در انتظارتان خواهد بود .

  79. MOJTABAMOJTABAsays:

    سلام بنده ديشب خواب ديدم كه تو يكي از اتاقاي خونمون يه قناري كه خودم اورده بودمش از بيرون از خونه آزادانه داره ميچرخه ميرفتم سمتش فرار ميكرد ولي با كلي زحمت بالاخره گرفتمش و از اتاق بردمش بيرون كه توي دستم شروع كرد به سر و صدا كردن و دوباره برگشتم تو اتاق و ازادش كردم . اگر امكان داره خوابم رو تعبير كنيد . باتشكر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به لزوم ریسک پذیری در زندگی بیداری دارد.

  80. مهشیدمهشیدsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم پشت پنجره خونه یه طاووس نشسته بود پرهاشو باز کرد خودنمایی کرد و منم گفتم بیاید ببینیو طاووس اینجاس بعد که اومد خونه شبیه یه زن خارجی شد و روبوسی و اشنایی و بعد شبیه مرد خارجی شد! کلا نفمیدم طاووس بود اخر یا زن یا مرد! در تعبیرها دیدم طاووس فریبه. نظر شما چیه؟ ممنون از سایت خیلی خوب و زحمتی که در پاسخ به سوالها میکشین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حیوانات زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به غرایز درونی خودمان دارند. طاووس در خواب می تواند به تلاش شما برای امیالی اشاره داشته باشد که از شما می خواهد تا به بروز استعداد ها و مهارت های خود بپردازید. لازم است تا این غریزه ی روانی را شناخته و از آن برای گسترش زمینه های مختلف زندگی خود و رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

  81. کیمیا برازندهکیمیا برازندهsays:

    سلام من ماه پیش خواب دیدم دریک ویلا وباغ قدیمی که دردوران کودکی پدرم مالک ان بودهستم درحیاط باغ نشسته بودم ناگهان پرنده ای که درخواب برایه من بود رویه زمین افتاده بودمانندحالت خفگی وبالهایش راتکان میداد من فکرکردم پرنده ام دارد میمیردیک کبوتربزرگ سفید بود که تکه هایی کوچکی ازبدنش خاکستری رنگ بوداما همینکه درحال تکان خوردن بود ناگهان اززیر دوبالش دوپرنده بسیارزیبا بیرون امدند که بالهایی به رنگ قرمز اتشین داشتند وهرسه به پرواز درامدند وکبوترمن هم هم رنگ انان شد ودایم درهمان مکان پرواز میکردند ومن اززیبایی انان لذت میبردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به لزوم ریسک پذیری و کسب تجربه های جدید در زندگی بیداری اشاره دارد.

  82. فرانکفرانکsays:

    سلام خواب دیدم رفتم آبعلی، نصف کوه برفی بود، نصف دیگش برفا آب شده بود، هواش عالی بود، مثل بهار، آفتاب می‌تابید،سرد نبود، محو تماشای اون تیکه که برفاش آب شده بود بودم، خیلی زیبا بود ،اونجاها میگشتم که متوجه دم ماری که از زیر ماشین بیرون مونده بود شدم، ترسیدم، از اونجا فاصله گرفتم و رفتم تو اتاق هتلی که پنجرش رو به منظره ایی زیبا بود، ( یه راه باریک که کناره هاش سرسبزی بود) و من مبهوت زیبایی،خواستم عکس بگیرم، یکهو وسط اون راه طاووس دیدم،حیرت کردم، غیب شد، یه قرقاول دیدم ،فک کردم اشتباه دیدم طاوس رو ، از قرقاول فاصله گرفتم، که باز اون طاوس از لای سرسبزی اومد بیرون ،وقتی دقت کردم برا عکس گرفتن ازش باز قرقاول اومد سمتم صدا ازش نمیشنیدم ولی پر سر وصدا بود، ازش فرار کردم ترسیدم، باز من خواستم طاوس ببینم که انگار حیوون دیگه ای اومد سمتم شبیه خرس که اینبار کلا فرار کردم از اتاق(یه حالتی بود انگار نمیذاشتن من طاوس رو ببینم)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود، قدرت ریسک پذیری تان را تقویت کنید.

  83. فریبافریباsays:

    سلام .ببخشید من زیادخواب پر میبینم،دیشب خواب دیدم یه پرسفیدخیلی قشنگ به لباسم چسپیده بود ،ازلباسم کندم ونیگاش کردم ،خیلی قشنگ بود میخواستم بذارمش توکیفم ونگهش دارم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا انگیزه ها و ایده های کوچکی که در طول روز به ذهنتان خطور می کند را به صورت یادداشت یا نشانه ثبت کنید.

  84. لیلالیلاsays:

    باسلام من امروز ساعت ۹ تا ۱۰ صبح خواب دیدم که ۲ تا پرنده کرکس سیاه روی درخت نشسته و به من نگاه میکنند لطفا تعبیرش را بگویید و صدقه انداختم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بدبینی نسبت به آینده را از خود دور کنید.

  85. نرگسنرگسsays:

    سلام،من صبح خواب دیدم ک لباسامون رو از روی بند جمع میکردم و انگار اون لباس ها مث ی سوغاتی بوده و من ی رنگ سبز فیروزه ای رو انتخاب میکنم و به برادرم میگم این مال من و اون میگه باشع بعد برادرم ی پرنده های آبی ک انگار کاغذی بود رو روی بند لباس ها میزاشت و من منتظر میشدم ک آواز بخونه و اون ها هر چند دقیقه یکبار آواز میخوندن بعد فروشنده اون پرنده ها به برادرم گفته بوده ک برای غذاشون حبه قند رو درجاهای مختلف حیاطمون بزاره و ماهم همین کارو کرده بودیم و من یک حبه قند رو کف دستم گرفته بودیم ک یکی از اون پرنده ها میاد و کف دستم و از اون قند ها میخوره و بعد از اینکه حبه قند هم کلا از دستم میافته باز یخورده از شکر اون قند کف دستم بوده و باز هم اون پرنده آبی میاد کف دستم میشینه و نوک میزنه ومیخوره ممنون میشم تعبیرشو بگید. ی سوال این ک میگن( قبل خوابت نیت کنی ک اگ به این خواستم برسم انشالله ی خواب خوب میبینم) واقعا حقیقت دارع؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا چنان چه مایل به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود هستید به تقویت قدرت ریسک پذیری خود بپردازید.

  86. مجید کاظمیمجید کاظمیsays:

    با سلام من در خواب دیدم پرنده کوچمو زیبا و خیلی خوش رنگ در دستم دارم لطف می فرمایید اگر تعبیرش را بگویید . متشکرم از زحمات شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا احترام و امتیاز معنا می شود.

  87. مهمهsays:

    سلام من خواب دیدم پرنده ای زیبا روی پله های ورودی خانه افتاده و نمیتواند پرواز کند وقتی دقت کردم دیدم پای پرنده زخمی شده برداشتمش و آوردم به خانه پاش رو بستم و خودش پرواز کرد و رفت داخل یک گونی پر از گندم یا برنج بود درست یادم نیست با ارامش خوابید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا بیان میدارد که از روابط اجتماعی با دیگران سود اندکی خواهید برد.

  88. زهرا فرهادیزهرا فرهادیsays:

    سلام شب خوش ، خواب دیدم که در کنار یک چشمه در کوهستانی سرسبز که برام آشناست نشسته ام و دستم را در آب چشمه میزارم بسیار خنک بود، بعد دوتا کبک چاقو چله دیدم که روی بلندی کوه داشتند دانه میخوردم و ناگهان کبکی که جلو بود کبک پشت سرش رو خورد ( برای خوردن از قسمت دم کبک شروع کرد به خوردن و سریع یک لقمه ی چپش کرد). بعد داییم با یک گونی پارچه ای، کبکی که فرز( همون که اون یکی را خورد) بود ،را برایم گرفت. ببخشید که تعداد خواب هایم زیاد شده. داییم متاهل و من مجرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که احساس ترس پروژه ها و انگیزه های شما را متوقف کند.

  89. کوسار امینکوسار امینsays:

    سلام..دیشب خواب دیدم که تعداد پرنده زیبا که شبیه گنجشک بودن بادستانم گرفته بودم.. توخواب نیتم این بود که بگیرمشون و بعدا رهاشون کنم.. این پرنده ها که دستم بودند پرنوه ی دیگر میومد انهارا از دستم آزاد کند دوباره آن رو می گرفتم.. حتی یه نفر نزدیکم بود میگفت چه ایده جالب برای شکار آنها.. بعدا تمام پرنده های که گرفته بودم رهاشونو کردم.. که زیباهم بودند.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا برای رسیدن به اهداف خود قدرت ریسک پذیری تان را تقویت کنید.

  90. بهزاد کاکابهزاد کاکاsays:

    من خواب دیدم که سه تا پرنده زیبا مث سهره و قناری و طوطی گرفتم و انداختمشون تو قفس و تو این خواب خوشحال بودم خواهشا تعبیرشو برام بگید منتظرتون هستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدرت ریسک پذیری خود را تقویت کرده و به پیگیری مهارت ها و اهداف جدید در زندگی خود بپردازید.

  91. آسیهآسیهsays:

    سلام.خواب دیدم که جایی هستم مثل محل کاره و دوتا از همکاران خانم هم بودن. ولی شبیه یه قسمتی از طبیعت هم بود مثل کنار کوه. چندتا پرنده که ناز بودن به نظرم گنجشک بودن چندتا ازشون بود که کوچیکتر بودن جوجه بودن هنوز همشون شروع کردن به پرواز از گنجشک کوچیکه خیلی خوشم اومد گفتم چقد تو عزیزی بیا پیشم بعد چشامو بستم باز که کردم دیدم اومده پیشم باورم نمیشد که حرفمو بفهمه دیدم نزدیکتر شد طوری که نوکشو گذاشته بود رو لبم انگار داشتیم همو می بوسیدیم خیلی آرامش بخش بود برام

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به قدرت روانی شما برای دست زدن به ریسک های مثبت و جدیدی اشاره دارد که به گسترش منافع شما کمک خواهند کرد.

  92. ملیحهملیحهsays:

    سلام خواب دیدم چند تا پرنده تو خونمون بودن مثل اینکه مال من بودم خیلی دو و ورشون تاب میخوردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشانه آن است که با خوشحالی غیرمنتظره ای در آینده مواجه خواهید شد

  93. هادی محمدیانهادی محمدیانsays:

    سلام خسته نباشید همسرم دیشب خواب میبیه تو راه خونه مادرش ی طوطی آبی میبیه که نمیتونه بپره فقط از رو ی شاخه به شاخه دیگه میره یکی دیگه هم دنبال طوطی میخواد بگیرتش اما همسر من موفق میشه میبره خونه مادرش اونجا هم ی طوطی سفید کاسکو هست میگه آوردم اونکی طوطیم تنها نباشه البته انگار صاحب طوطی یکی از همسایه هاست ومیشناستش ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از بیننده می خواهد تا به مطالعه ی تجربیان انسان هایی بپردازید که ریسک ها و برنامه هایی مشابه با او در زندگی داشته اند و به پیروزی رسیده اند. مانند کسانی که در کسب و کار های مشابه با او به موفقیت رسیده اند.

  94. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم که یه پرنده هی تلاش میکنه پرواز کنه اما انگار نمیتونه خیلی پرواز کنه کوتاه پرواز میکنه میشینه تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به تقویت اعتماد به نفس خود در زمینه هایی بپردازید که به شما کمک می کند تا قدرت ریسک پذیری خود را افزایش دهید.

  95. پریا احمدیپریا احمدیsays:

    با سلام,دیشب خواب دیدم تو یه راهرو یه جوجه یاکریم مریض پیدا کردم,بهش رسیدم و ازش مراقبت کردم ,یه قفس بود خودش رفت تو ش که پیشم بمونه هرچی بهش میگفتم پزواز کن و برو نمیرفت و دلش میخواست بمونه پیشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، به این معناست که شما کار خوبی انجام داده‌اید.

  96. شيرينشيرينsays:

    سلام خواب ديدم كه يك گنجشك روي دستم نشست و من اون رو نوازش كردم اما اون محكم نوك زد به دستم و دستمو زخمي كرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ناامیدی نسبت به آینده شما را از پرداختن به کار های خلاقانه باز دارد.

  97. ناشناسناشناسsays:

    با سلام.در خواب دیدم که از زیر یک صخره بزرگ کبک های بزرگ گرفته تا بچه هایشان به طرف من میان و من هم با دستم همشونو میگیرم به قدری که دیگ دستام پر میشه.تعبیریش کنین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به تقویت قدرت ریسک پذیری خود بپردازید.

  98. زهرا هاشمیزهرا هاشمیsays:

    سلام‌.من دیشب تو خواب دیدم با دوستم تو یه باغ خیلی قشنگ داریم قدم میزنیم بعد روی یه بوته گل بزرگ و خوشگل سه تا پرنده خیلی خوشگل نشسته بودن یکیش طوطی قرمز با نوک بلند بود و دوتا پرنده رنگی رنگی خیلی قشنگ دیگه به دوستم گفتم وایسا میخوام طوطیو بگیرم که طوطی با پرنده بقلیش پرواز کرد رفت سومیش حواسش نبود تا خواستم بگیرمش فرار کرد از پرنده ها میترسیدم ولی انقد قشنگ بودن ک میخواستم بگیرمشون ممنون میشم اگه بگین تعبیرش چیه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از قدرت ریسک پذیری خود برای یادگیری مهارت های جدید در زندگی بیداری استفاده کنید.

  99. مهدی ..همهدی ..هsays:

    من خواب دیدم پرنده های زیبای زیادی وارد خونه شدن و همه رو تو قفس میذاشتم خیلی زیاد بودن و بسیار زیبا قفس قسمتیش تو نداشت ولی پرنده ها نمیرفتن برادر مرحومم هم بودش تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا برای رسیدن به اهداف خود، ریسک پذیری لازم را نیز بپذیرید.

  100. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یک دسته حیوان دارن میرن باهم جایی خیلی یادم نیست چه جور حیواناتی بودن ولی ته دسته کلاغا بودن دیدم ی کلاغو ی پسر بچه داره اذیت میکنه داشت دود از منقارش میزد بیرون انگار داشت آتیش میگرفت که من رفتم جلوشو گرفتم که کلاغو اذیت نکنه تا ی جایی هم باکلاغ رفتم تا کسی اذیتش نکنه منقار کلاغه خیلی بد شکل شده بود تا ی جایی رفتم که دیدم حیوانات دارن غذا میخورن ، منم به کلاغه زخمی با دستم غذا دادم ذرت میدادم بعد ریختم زمین تا از زمین بخوره ولی نخورد،میخواست از دستم بخوره میشه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ناامیدی، قدرت ریسک پذیری شما را تضعیف کند.

  101. محسنمحسنsays:

    سلام من خواب دیدم که تو یه کوچه دوستم میان چند پرنده گفت که یکیشون عقابه و منم دیدمش و یکی از دوستام رفت بگیرتش ولی نتونست و عقاب پرواز نکرد بلکه با دویدن از دستش گریخت و من رفتم دنبالش که بگیرمش رفت بالای یه درخت منم رفتم بالا از درخت که بگیرمش دیدم که خیلی زیباست و تاج داشت ولی خیلی بزرگ شده بود و من جرآت نزدیک شدن بهش نداشتم دو سه بار تلاش کردم که بگیرمش ولی عقابه عصبانی شد و دنبالم اومد که بهم حمله کنه ولی هیچ صدمه ای بهم نزد ! بعد ولش کردیم از یه جایی رفتیم که گل و لای داشت از میون گل و لای ها به خشکی رسیدم و یه دوست قدیدمیمو دیدم از دیدن هم خیلی خوشحال شدیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به به تصمیم ها و ریسک های جدیدی دارد که در زندگی بیداری در معرض رو به رو شدن با آن ها هستید و لازم است برای گرفتن این تصمیمات هوشیار و دقیق باشید.

  102. PenelopePenelopesays:

    دومین باره خواب پرنده میبینم اینبار خواب دیدم مارو فرستادن دو تا پرنده از همسایه بگیریم برا کارمون لازم داشتیم پرنده ی من نارنجی و تپل بود بعدش یهو از دستم پرید و پرواز کرد من صداشو درآوردم دوباره اومد رو دستم و اینبار خوب گرفتمش و نوازشش کردم و بردم خونه ی خدابیامرز مامان بزرگم چون اونام پرنده نگه مینداشتن خونشون قفس داشتن منم پرنده رو گذاشتم تو قفس یهو دیدم تو قفس یه مرغ عشق یا همچین چیزی توشه که اونم رنگش نارنجیه و از پرنده ی من خیلی کوچیکتره ولی اینا خیلی ازهم خوششون اومد مث اینک عاشق شده باشن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به تغییرات جدیدی دارد که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد.

  103. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت دیشب خواب دیدم یه بلبل داشت رو درخت میخوند شوهرم دید راحت گرفتش خیلی بزرگ بود سرش زرد رنگ بود بعدشوهرم داد دستم توی دستم همش میخواست بره من محکم گرفته بودمش بعد کامل یادم نیس نگا کردم دیدم یه تمساح کوچولو توی دستمه همش دهنش باز می‌کرد گاز بگیره من دهنش می‌بستم بعد خواستم بزارمش توی یه آکواریوم نزاشتن گفتن این بزرگ شه خیلی اذیت می کنه بردم جایی آزادش کردم ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، برای کاری که هیچ منفعتی برای شما نداشته دچار اندوه شده اید که کاملا بی دلیل و بدون منطق است

  104. حميدحميدsays:

    باسلام استاد بنده با نامزدم ب مشكلاتي خورده بوديم و خداروشكر دوباره محرم شديم و قصدمون ازدواجه و من يادمه خواب هاي زيادي ديدم اما فقط همين قسمتشو يادمه ك يك قناري زرد رنگ بود ك فكر كنم سرشم كاكول پري طوسي بود و توي راه پله ناشناسي بودم ك نميدونم تو قفس بود يا اصلا تو قفس نيود يا ميخواستم بيارمش بيرون يا ببرمش بيرون ك يادم ني فقط يادمه با سرع تو راه رو پرواز كرد و من استرس اينو داشتم الان ميره و من بدبخت ميشم چجوري بگيرمش ك همون لحظه خورد تو ديوار راهرو و من سريع گرفتمش و نميدونم از شدت ظريه انگاري اشيب ديده بود و ناراحت بودم ك مرده يا زندس!!!ايا خداي نكرزه نامزدم ب من خيانت ميكند؟يا ايا بيمار ميشود؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی آن است که موضوعی باعث ناراحتی شما می‌شود.

  105. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یه پرنده ی کوچولوی رنگارنگ زیبا تو خونمونه هر جامیرفتم بود یه بچه کبوتر هم تو حیاط لونه ساخته بود خیلی خوشگل بود شوهر خالم اومده بود وسایل دختر شو ببره چند تا گردنبند و دستبند بدلی بود که گذاشتم تو جعبه براش یه عالمه مداد مشکی و قهوه ای و صورتی هم بود یه دفعه دیدم پرنده رنگیه نیست بامامان بحثم شد گفت دخترم پرنده نیست من دنبالش میگشتم همش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبرهای خوبی به شما خواهد رسید و لطف شخصی شامل حال شما خواهد شد.

  106. حسین شاهزادهحسین شاهزادهsays:

    دیشب خواب دیدم عنکبوت نسبتا بزرگی در خانه است آمدم آنرا با کفش شکار کنم که ناگهان دیدم پرنده ای با پرهای بیشتر آبی رنگ را کشتم و پس از آن مجدد به سراغ عنکبوت رفتم و آنرا کشتم و از اینکه پرنده را کشته بودم کمی متاثر بودم ممنون میشوم تعبیر آنرا داشته باشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.

  107. مهرابمهرابsays:

    ببخشید دیشب یه خوابی دیدم که یه پرنده ای دیدم ک تو اینترنت سرچ کردم گفته بودن ک اروپاییان در قرن۱۹اونو خشک میکردن ولی من یکی از اونهارو دیدم و گرفتمش ولی نزدیک بود دستمو نوک بزنه ک یه دست ارونی روش کشیدم و ولش کردم بره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، میتواند نشان دهنده ی دستیابی به اهداف همراه با تلاش یا سختی باشد.

  108. تیناتیناsays:

    سلام. دختر مجردی هستم امروز صبح خواب دیدم تو حیاط خونمون به دیوار یه قفس پرنده آویزونه. تو قفس حدود ۷ تا پرنده بود که ۵ تاشون قرمز بودن و دوتاشون سبز. انگار مامانم خریده بودشون. قفسشون نزدیک در حیاط آویزون بود من همینطور نگاشون میکردم یه دفه نمیدونم کدوم یکی از خواهرام مثه اینکه در قفس رو باز کرده بود که وقتی من رفتم کنارشون همشون از قفس اومده بودن بیرون و تو کوچه رفته بودن وقتی از در حیاط تو کوچه رو نگا کردم دیدم چندتاشون افتادن رو زمین و مُردن و یکی از دوتا سبز رنگا که کوچیکتر بود رو دیدم رو زمین دم در حیاطمون مرده بود برداشتم و با ناراحتی نگاش کردم. بعدشم با ناراحتی به خواهرام میگفتم من به مامان گفته بودم پرنده به خودمون نمیاد و نباید تو خونه نگه داریم. لطفا تعبیرشو بگید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که بر خصومت و هم چشمی دیگران غلبه خواهید کرد.

  109. MohiMohisays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که از دریایی که خیلی کوچیکه شاید یک متر که اون طرفش آدمایی نشسته و این طرفش خونمون دارم چیزی میگیرم.... تور ماهی گیری و مینداختم تو آب و زمانی م درش میاوردم به جای ماهی طوطی برزیلی که خیلی خوشگل و خوش آواز هم هست به دستم میرسید با رنگای مختلف و من این کارو بخاطر پیشنهاد یه نفر انجام میدادم ک میگفت باید بفروشیموشون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قلبی پاک، خانواده خوب و زندگی مرفهی دارید، سعی کنید زندگی خود را حفظ کرده و به بیراهه کشیده نشوید.

  110. رویا قلیچرویا قلیچsays:

    با سلام. من دیشب خواب دیدم به همراه خانمی که فکر میکنم همکارم بودداشتیم پرندگان کوچک زیادی ‌که فکر کنم جوجه بودند و سبزرنگ که داخل ظرفی بودند. بصورت مشت مشت برمیداشتیم وداخل قفس کوچکی می انداختیم. خیلی هم ذوق کرده بودم. میشه لطف کنید و تعبیر کنید... ‌

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ ممکن است با برخی از اطرافیان خود در آینده دست به کارهای سرگرم کننده ، مهیج و البته لذت بخش بزنید.

  111. حميدحميدsays:

    سلام بنده نامزدكردم وازظرفس خواهرم چندساله بيماره وبعداين همه وقت تصميم به بستريش دربيمارستان گرفته شدوبنده خوابي ديدم استاد:شب در خيابان بوديم و مادرم و چندتافاميلامون ك چهرشون مشخص نبود گردهم راجب خواهرم حرف ميزدن و من ميخواستم برم بگم براي سلامتيش دعا كنيد ك روم نميشد و يه پرنده تيره(سياه خاكستري)شبيه گنجشك كمي بزرگتر بود انگار مال مابود توقفس بود ك فراركردونشست رودرحت كنارقفسش ك محكم گرفتمش و انقد زورش زياد بود از دستم اومد بيرون و كلي زور ميزد و پرهاي دمش همه تو دستم كنده شد اما خودش همون لحظه برگشت بقفسش و خيالم راحت شد!!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، می باید مراقب باشید تا برخی از نیروها و یا افکار منفی و مخرب اطرافیان امید و نشاط را از زندگی تان بیرون نکند و بطور کلی دوری از تشنج و اشخاص منفی از معانی این مورد است.

  112. ماریا شیرازیماریا شیرازیsays:

    سلام و عرض ادب من خواب دیدم یک جوجه پنبه صورتی پررنگ خریدم که این جوجه توی دستم بود و هی میخواست به این طرف و اونطرف بره و شیطونی میکرد و کثیف میشد من میشستمش حتی یک دفعه رفت داخل توالت بعد این جوجه تو دستم که بود بعدش شد شبیه یه پرنده بالدار کوچیک که به رنگ سفید و آبی بود ، تو دستم خیلی تقلا میکرد که اینور و اونور بره(مثل جوجه پرنده هایی بود که تازه بال درآوردن) ولی من محکم گرفته بودمش که نره. بعدبا خودم فکر کردم گناه داره تصمیم گرفتم که آزادش کنم که پرواز کنه بره،بالش دادم تو آسمون دوتا بال زد تونست بال بگیره و بزرگ شه پرواز کرد با حالت خوشحالی بعد زیر سینش دوتاشکل قلب قرمز و آبی درست شد رفت و من از رفتنش دلم گرفت مثل حس دلتنگی فکر کنم گریه هم کردم. اگه لطف کنید تعبیرشو بهم بگید ممنونتون میشم.سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حادثه ای خوب برای شما و خانواده‌تان اتفاق می‌افتد

  113. فاضلفاضلsays:

    سلام من خواب دیدم دوتا پرنده ازکنارم پرواز کردن اندازه گنجیشک اما زیبا و سفید بار های طلایی من تو آسمون یکیشو گرفتم و هی وول می‌خورد از دستم بردمش خونه اونجا یه گربه سیاه بود اونم چاق بود و رنگ عوض می‌کرد فکرکنم می‌خواستیم گربه رو بدیم به کسی یکم وحشی بود. تعبیرش چيه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر در پیش بودن روزهای خوش است.

  114. سمیراسمیراsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون تو خواب دیدم تو بالکن نشستم طلوع خورشید بود و یهو ی پرنده خیلی رزیبا و رنگ های فوق العاده ای داشت روی درخت نشست و من محو دیدنش بودم. وقتی پرهاشو باز میکرد رنگشاش بیشتر میشد و اخر سر به شکل وریخت مرغ شد ی مرغ خیلی زیبا ولی همچنان پرنده بود و پرواز میکرد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حرمت و عزت و احترام و آبرو به دست می‌آورید.

  115. ماریاماریاsays:

    عرض سلام و ادب، ضمن تشکر از سایت خوبتون ، خواب دیدم یه چیزی مثل مگس پرواز میکرد دورو برم که من زدم روش که بکشمش، متوجه شدم پرنده ی کوچیکه ، پرنده روی یه درختچه نشست اول میخواستم بزنمش که بیحال شه بگیرمش چون دستی نبود(چند بار هم زدم بیحال شد تا اومدم بگیرمش سرحال میشد) بعد تصمیم گرفتم بهش غذا بدم وقتی رفتم نزدیک درخت یه پرنده دیگه که یکم از اون بزرگتر بود هم دیدم که چندتا شاخ کوچولو رو سرش بود (مثل خار) بعد بهشون غذا دادم پرنده دومی انگار نر بود، وقتی بهش غذا دادم انگار به من علاقه مند شد و واسم هنر نمایی میکرد طوری که مردایی که نزدیکم بودن به غیرتشون برخورد،منم پرنده رو ناز کردم. بعد این پرنده که رنگای مختلف داشت(بیشتر قهوه ای تو ذهنمه) پرواز میکرد میومد رو سرو شونه و دست من مینشست و هی دورم میچرخید، همینطور که پرواز میکرد دورم یهو خورد به سینه همکارم که خانم هستن و افتاد و مرد. میخواستم بپرسم اینکه آخرش اینطوری افتاد مرد تعبیر خاصی داره؟ تشکر میکنم از مهربانیتون که لطف میکنید و پاسخ تعبیر خوابا رو میدید.♡

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است برخی از اطرفیان رفتارهای آزاردهنده ای از خود نشان دهنده که باعث رنجش و یا ناراحتی کوتاه مدت برای شما شود.

  116. پرستو تهرانیپرستو تهرانیsays:

    سلام خواب دیدم تو یه دشت سرسبز خیلی زیبا بودم.تو آسمون یه پرنده سفید خیلییی زیبا بود که پرواز می کرد و من محوش شده بودم یه آقای مسنی سعی داشت که اون پرنده رو بکشه و شکار کنه دست نشونش خوب بود ولی به پرنده نمیخورد تیراش و نمیتونست بزنه.ممنون میشم تعبیرش رو بگین⚘

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است از نزدیک شاهد دلتنگی و یا ناامید شدن برخی از افراد در اطراف خود باشید و سعی در دلداری آن ها داشته باشید.

  117. NiloofarNiloofarsays:

    سلام من ديروز خواب ديدم ، كنار يه درياچه يا نميدونم جايي بود كه آب داشت بودم ، ناراحت هم بودم،يهو از بالا دوتا قوي سفيد اومدن نشستن جلوم بعد رفتن تو آب نشستن ،منم نگاشون ميكردم ميگفتم چقدر خوشگلن اي كاش يكيشون قوي سياه ميشد .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لذت و شادی در انتظار شماست.

  118. ندانداsays:

    سلام، خواب دیدم توی اتاقم هستم بعد ی پرنده اومد، لونه هم داشت، یعنی لونش هم تو اتاق بود ، درصد بسیار ضعیفی حس میکنم کلاغ بود,,,در کل لونه پرنده باعث جلب توجهم شد،،،

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نمایانگر از دست رفتن انرژی یا انگیزه است.

  119. علیعلیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یه پرنده در حینی که داشت سمت من میامد بین شاخه ها گیر کرد و من گرفتمش.تعبیرش چیست ممنون میشم کمک کنید ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک تغییر در زندگی شما روی خواهد داد.

  120. TTsays:

    سلام . خواب دیدم که از تراس یه خونه ای که تو خواب انگار‌ خونه امون بود از سمت تراس صدای خیلی زیبای یه پرنده ای رو شنیدم اینقدر آوازش قشنگ بود که رفتم در تراس باز کردم ببینم چه پرنده ایه. دیدم که یه پرنده کوچیک که فکر‌کنم رنگش طوسی سیر بود منقار درازی هم داشت ،انگار که صدام میزد که در رو براش باز کنم بیاد تو من اومدم یواش گرفتمش ولی اول به دستم نوک میزد که ولش کنم من نازش کردم و اون دیگه نوک نزد و توی دستم موند . منقار این پرنده و صدا و آوازش خیلی ذهنم رو درگیر کرده میشه دقیق برام تعبیر کنید ؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیشتر قول اتفاق های خوب و مطلوب را در آینده میدهد که همراه با آرامش هستند

  121. GGsays:

    سلام. خداقوت. خواب می دیدم کلی پرنده کوچک اما در عین حال زیبا را یکی از همکاران که در قفس هستن به من داد و من داشتم تک تک آنها را توی اتاق کارم آزاد می کردم. پرنده های کوچک و زیبا با نگاه مهربانانه به من نگاه می کردند و بابت آزاد کردنشان خوشحال بودند.در ضمن برخی از پرنده ها رنگ پرشان سیاه برخی سفید و برخی دارای خال ها سفید به همراه پرسیاه بودند. ممنون از پاسخ شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام پرنده دیدن مراداست مگراینکه کلاغ و کرکس باشد و بقیه مبارک و خوب است

  122. فائزهفائزهsays:

    سلام وقت به خیر من خواب دیدم با اعضای خانواده در تراس بزرگی نشستیم که سقف داشت کفش سنگفرش بود و هوای بهاری و ما رو سنگرفش آن نشسته بودیم و روربرو یه باغ بسیار زیبا بود که به این تراس وصل بود و گرم صحبت بودیم که قمری کوچکی نزدیک ما به زمین نشست من به بقیه گفتم تکون نخورن که قمری نترسه اما با کمال تعجب دیدم قمری به سمت من اومد و روی پای من نشست بعد یک گنجشک بسیار زیبا در کف دو دستم نشست و من گرمای بدنشو حس کردم و با آرامش نازش کردم قمری هم خودشو به دست من رسوند در همون حال چند گنجشک و قمری از آسمان اومدن و بر شانه هایم نشستن خیلی لحظه زیبایی بود و پر از عشق من تعجب زده اما خوشحال تکون نمیخوردم که مبادا بترسن ممنون از وقتی که میزارید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      پرنده اگر کلاغ یا کرکس نباشد نشانه خبر خوش و شادکامی است و جای نگرانی وجود ندارد

  123. پریا رحمانیپریا رحمانیsays:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید تعبیر این خواب چیه؟من باردارم دیشب خواب دیدم دوتا پرنده کوچیک ک پاهاشون بسته بودو باز میکنم و ازادشون میکنم.بعد دوتا کفتر سفید وتوپولو ک تو قفس بودن ازاد میکنم یکیشون میپره رو شونم میشینه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراد است و به مقصودتان خواهیدرسید

  124. ندا مقدسیندا مقدسیsays:

    من خواب دیدم چندتا پرنده خیلی زیبا با رنگهای خیلی قشنگ در اسمان پرواز میکنن همه مجذوب شده بودن. تو همون حال از خدا خواستم یه قالی باشه بندازیم زیرمون و پرنده ها رو نگا کنیم یکی از پرنده های ابی رنگ و خوشگل تبدیل به قالی شد و کنار من رو زمین افتاد. بعد یه جوجه زخمی هم افتاد رو زمین من برداشتمش گفتم خودم میبرمش خونه ازش مراقبت میکنم کمکش میکنم دوباره پرواز کنه...جوجه حرف میزد انگار داشت تشکر میکرد ازم...بعد دیدم یکی از اون پرنده های خیلی زیبا هم رو شونم نشسته بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی خود دچار بلا تکلیفی بشوید که خوشایندتان نباشد

  125. سمیراسمیراsays:

    سلام ممنون از سایت خیلی خوبتون من تو خواب دیدم وقتی شب بوده درختای ی باغ رو قطع کردن و ی عالمه گنجشک اونجا بود ک بعضی هاشون زخمی و بعضی هاشون مرده بودن اون تعدادی ک زنده بودن بهذزخمی ها کمک میکردن و دو تایی ی گنجشک زخمی رو میبردن ی جای دیگه تعبیرش چیه؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای خیرخواهی و انجام کارهای درست در زندگیتان است.

  126. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من‌ بعد از ظهر خواب دیدم تو پذیرایی خونه نشستم و سه تا پرنده خوشگل و رنگارنگ و کوچیک و دوتا طوطی (که تو واقعیت یکی از فامیلا داره و هرازگاهی میده ما نگه میداریم)تو خونه پرواز میکنن و خودشونو به‌پنجره میزنن و من با داداشم حرف میزدم انگار داداشم میخواست زمین بگیره راجب زمین حرف میزد و اون سه تا پرنده انگار برای خوردن بودن و من اونا رو تو خواب احساس میکرردم بادمجان سیاه هستن داداشم یکی از پرنده هارو زنده زنده میخورد و منم گفتم این چه کاریه میکنی و یکی از پرنده ها اومد نشست وسط سر من و من ترسیدم از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سسلام خواب عصر تعبیر درستی ندارد بااین حال دیدن پرنده براحوال خوش دلالت میکند مگر کرکس و کلاغ

  127. زهرامحمدیزهرامحمدیsays:

    سلام،من طرف صبح بودکه خواب دیدم رفتم توحیاط وروپشت بوم یه مرغ چاق وسبزنشسته، من دستمودرازکردم واونکه آروم نشسته بودوتونستم بگیرم خیلی مرغش زیبابود سبزبود وروگردنش گلای سفید کارشده بود وتاج هم داشت همچنین دیدم یه مرغ سبر دیگه هم همون بالاست وبابام وقتی برام آوردش دیدم قهوه ایه ومن گفتم این اونیکه گفتم نیست واون مرغ اولیه که سبز بودهم رفت تو خونمون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای بخت و اقبال خوش و افزایش خیر و برکت در زندگیتان است.

  128. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم که به کوهی رفتم وناگهان درآسمان پرنده ی زیبا وهفت رنگی رو دیدم که درآسمان پرواز میکند ومحو پرنده زیبا شدم وبامی رادیدم که پراز اینگونه پرنده های زیبا بود سریع به خانه رفتم وازاهالی خانه خواستم تاآنها هم بیایند وپرنده هارو ببینند بعد که همه دوباره رفتیم ناگهان یکی از این پرندگان زیبا بردوش پدرم نشست وبعد که دوباره به سمت پدرم برگشتم آن پرنده رفته بود وتمام پرندگان روی بام هم رفته بودند تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن پرنده بیانگر پیش امدن روزهای خوش و شاد است که بر مراد تعبیر میشود

  129. ایرج عالمیایرج عالمیsays:

    سلام وخسته نباشید خواب یه فرشته دیدم که یه هدهد وقمری بزرگ بهم داد ولونه ای نشون داد که اونا رو انداختمدتو لونه که قمری کوچیکتر شد بعد فرشته که خیلی زیبا بود کوچیک شد وبغلم گرفتم که اگه بزرگ بود ازدواج میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر کامروایی و خوشی است وبه جز کلاغ که تعبیر خوشی ندارد

  130. مهسامهساsays:

    سلام من یه شبی خواب خواهرمو دیدم که اینگار می خواست چیزی بهم بگه یا چیزی بده بهم واس خوردن، این قسمتشو دقیق یادم نمیاد اما در ادامه اش دیدم من روی یه سکو یا پله ای نشستم(شاید پله خونمون بود) و یه پرنده ای که قد و قواره اش کوچیک بود(بزرگ نبود خیلی) ولی خیلی زیبا بود داره رو به روی من پرواز میکنه و منو نگاه میکنه، منم دارم نگاش میکنم و میگم چقدر قشنگه. هی رو به روی من پرواز میکنه و منو نگاه میکرد، منم همینطوری نگاش میکردم. اولین باری بود که خواب پرنده میدیدم. میشه تعبیرشو بفرمائید. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به دست اوردن مراد است و اگر خوش رنگ و اواز نیز باشد بر سربلندی تعبیر میشود

  131. SaraSarasays:

    سلام و مرسی از سایت خوبتون من خواب دیدم تو حیاط خونه هستم و یه عقاب زیبا تو آسمون پرواز میکرد من اول محو پروازش شده بودم و بعدش یه کم ترسیدم که نکنه حمله کنه بعدش دیدم تو خونه عموم فرود اومد و خیالم راحت شد.بعد از اون یه هدهد سفیدبا تاج سبز اومد نشست رو دیوار و داداشم گفت ببین چقدر قشنگه .میشه خواهش کنم نعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراد است و نشانگر رسیدن به مراد و ارزوهایتان در اینده

  132. ندا علی نژادندا علی نژادsays:

    سلام من خواب دیدم مرغ مینای ما فرار کرده یبار گرفتم و دوباره فرار کرد و من هعی دنبال اونم که بگیرمش بعد خودش میره توی قفسش بعر وقتی نگاه به قفس میکنم بجای مرغ مینا یاکریم میبینم ولی بعد دوباره نگاه میکنم که میبینم مینامون هست ولی ب همراه یه کبوتر سفید یه قفس کنارش دارم اونام کبوتر سفید هستن با یه طرح قرمز رو پرشون بعد داشتم نگاه میکردم که دیدم دو تا قناری زرد و سفید هست در قفسو باز میکنم که میرن توش که یکی ماده بود و دیگری بچه قناری یه قناری بزرگ نرم هست وه سعی داره اینا رو ازاد کنه هعی نوکشو میندازه رو در قفس که باز کنه من میخواستم بگیرم ولی زرنگ بود نمیتونستم برای همین بیخیال شدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مراد تعبیر میشود و براورده شدن ارزوها و مرادهای زندگیتان

  133. محمد آقایی صائممحمد آقایی صائمsays:

    سلام.من خواب دیدم تو ۱ اتاقی تاریک بودم...چند تا موش تو اونجا بودن...چند تا پرنده اونجا بودن ولی نمیدونم چه پرنده ایی بودن. پرنده ها از دست موش ها فرار میکردن و موش ها هم هی سراغ پرنده ها میومدن و منم نگاهشون میکردم..بعدش دیدم موش ها دارن اذیت میکنن رفتم داخل و یهو یکی از پرنده ها سریع اومد کنار پای من وایساد و انگار از من کمک میخاست تا موش ها اذیتش نکنن منم سریع برداشتمش و بغلش کردم و نازش کردم و دیدم چه نفس نفسی میزنه و منم هی نازش میکردم و موش ها هم اینور و اونور میدویدن و منم هی اونارو با پام فراری میدادم تا نزدیک نشن و هی پرنده رو نازش میکردم و هی موش هارو فراری میدادم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مراد تعبیر میشود و براوده شدن حوائج است

  134. حسینحسینsays:

    با سلام منم دیشب خواب دیدم کلی گنجشک از ترس رفتن تو یه لونه قایم شدن رفتم همشونو با لونه گرفتم اومدم نشون خوانواده دادم بعضی هاشونم دستمو گاز میگرفتن. بعد یکی یکی آزادشون میکردم میرفتن فقط یکیش خیلی کوچیک بود نمیتونست پرواز کنه همون اطراف خودم میچرخید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کمک شما به دیگران است

  135. زهرازهراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه پرنده کوچیک اومد سمتم و پرنده رو گرفتم کمی نوازشش کردم و یه لحظه دیدم مادر جوجه داره میاد سمتم. بعد پرنده رو پرواز دادم سمت مادرش. بعد دیدم به جز اون پرنده کلی جوجه دیگه هم هستن که هنوز پرواز کردن بلد نیستن یهو یه پلنگ اومد و چندتاشو شکار کرد میخواست حمله کنه بقیه رو هم شکار کنه یه نفر اومد و با کشتن پلنگ مانع شد. جالبه توو خواب با خودم میگفتم کسی که زور داره همیشه حق نیست و حق نداره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان با خوش شانسی روبرو شوید

  136. حدیثحدیثsays:

    سلام وقت بخیر.من خواب دیدم که انگار یجا گیر افتاده بودم توو یه خونه یه سوراخ پیدا میکنم ازش فرار میکنم میبینم حیازط بابابزرگمم و خوشحال میشمو خوشحالی میکنم بارونم میزد عمو با پدرمم از پشت پنجره منو نگاه میکردن بعد میام برم دسشویی انگار از سطح زمین دسشویی پایین تر بود از روشنایی دسشویی یه بره میبینم باخودم میگم نیاد بیوفته توو دسشویی بعد بره میاد از روشنایی توو میگیرم میزارمش پایین ولی همش میپرید پرشای بلند میکرد اندازه قد خودم میپرید رنگش قهوه ای تیره بودانگار یه پرنده مشکی ام بود که پاهاش بلند بود .داداشمو صدا میزنم بیاد ببرتش بیرون بعد داداشم میاد پرنده رو میده دستم میگه نگهش دار تا من بررو بگیرم بعد پرندرو ازت بگیرم .پرنده تند تند پاهاشو تکون میدادو من محکم پاشو میگرفتم ولی باز تکون میدادو انگار بدم میومد حس میکردم الان چنگ میندازه دستمو البته ننداخت و به داداشم گفتم زودباش بگیر اینو از من بعد بیدار شدم از خواب تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه ترس و فرار از مسایلی و اتفاقاتی است که موجب نگرانی حالتان میشوند

  137. مهیش اسکندریمهیش اسکندریsays:

    سلام من خواب دیدم کلی پرنده ی خوشگل و طوطی و گنجشک و .... تو قفس های جدا هستند منم تو حیاطم بعدش اونا خودشون دره قفسو باز کردن و اومدن نشستن رو دستم تعبیرشو میشه بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مراد تعبیر میشود و براورده شدن خواسته ها

  138. مرضیهمرضیهsays:

    سلام من نزدیکای صبح نمیدونم قبل یابعداز اذان بود خواب دیدم تو مکانی هستم که یک پرنده کوچک ولی بسیاااار زیبا و به رنگ طلایی خوشرنگ پرواز میکنه و جایی میشینه و به من نگاه میکنه و من مشتاق گرفتنش میشم خیلی آروم دستم رو بالا میگیرم و صدا در میارم وپرنده میاد میشنه رو دستم و من نوازشش میکنم دوبار من پرنده رو دست میگیرم واینکه آخرین بار آرزوهام رو بهش میگم و پروازش میدم یه بار هم میگیرمش تا بیارمش به خونه و به والدینم نشون بدم ولی بعد پروازش میدم چون یکی تو خواب بهم گفت گناه داره آزادش کن.تعبیرش چی میتونه باشه؟ممنون میشم جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان با خوش شانسی روبرو شوید

  139. شادیشادیsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم ی پرنده رنگارنگ و خیلی چاق و درشت ک یکم شکل مرغ ماهی خوار بود با دم رنگارنگ و کشیده از پنجره اومد تو خونه تا ب قفسی که توش ی طوطی و قناری زرد بود حمله کنه تو خواب حس میکردم این طوطی و قناری امانته دستم پرنده زد قناری زرد و کُشت و طوطی سبز و از قفس فراری داد منم واسه اینکه بیشتر خرابی ب بار نیاره ی دمپایی زنونه پرت کردم طرفش ی پَر بزرگ و رنگی و خیلی خیلی خوشگل ازش جدا شد و آروم آروم اومد پایین بعد پرنده با ناراحتی خودشو توی قفس کوچیک جا داد یادم نمیاد دیگه توی قفس موند یا پرید رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  140. احسان مقدمیاحسان مقدمیsays:

    با عرض سلام.من خواب دیدم دو تا جغد روی پنجره خونه داخل اتاق نشستن یکی رو فرستادم بگیره ولی یکی از جغدا پرواز کرد من سریع رفتم جغد رو گرفتم بعد دیدم یه پرنده مثل یا کریم پشت پرده هست ولی خیلی زیبا تر بود از یا کریم اونم با یه دست دیگم گرفتم.بعد رفتم داییم رو دیدم دو تا دستش انگار فلج شده بود و لکه قرمز داشت.بعد رفتم داخل خونه مادرم و خالم داشتن لباس زیبا میپوشیدن که برن عروسی ولی نمیدونم عروسی کی بود.ولی من پیشنهاد میدادم این خوشرنگ تره اینو بپوش.با تشکر فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مراد است و رسیدن به ارزوها

  141. 아레조아레조says:

    با سلام، دیدم که در بالکن منزلمون یک پرنده زیبا و استثنایی اومده و من میخواستم اونو بگیرم وقتی شروع کردم به سوت زدن اون پرنده اومد و روی دستم نشست ، چه تعبیری دارد، باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مراد است

  142. حسینحسینsays:

    خواب دیدم بر پشت بال یه کلاغ دارم روی حرم امام رضا پرواز میکنم .بعدش خودم شروع به پرواز کردم تقریبا نزدیک زمین پرواز میکردم خیلی خوب بلد نبودم پرواز کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه آرزوها و خواسته های شماست

  143. مریممریمsays:

    سلام .ما یک ماه پیش یک پرستویی داشتیم تو خونمون که چند روز پیشمون موند بعد مرد.دیشب خواب دیدم که در یخچال رو باز کردم و دیدم توی یک کاسه توی آب سرد افتاده و داره غرق میشه اون رو در اوودم و دیدم .به مامانم گفتم مامان نگاه کن پرستو نمرده و رنگش که قهوه ای بود به سفید تغییر کرده.این پرنده رنگش سفید و چشماش آبی رنگه خیلی زیبا بود و توی هال خونمون گذاشتم .بعد نگاه میکردم دمش رو باز کرد و به طاووس تبدیل شد یک طاووس کوچک شد به خونوادم گفتم و رفتم که به بابام بگم برگشتم دیدم پرنده سفید شده و با یک پرنده جفت گیری میکنه و و بعدش کنارش پرنده های سفید کوچک که بچه های همین پرنده بودن خونمون رو پر کرده و خونمون پر پرنده کوچک سفید شده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی است که میتواند جنبه مثبتی روی زندگیتان داشته باشد

  144. سید امید اوانیسید امید اوانیsays:

    درود استاد ارجمند این خوابی که می خوام براتون بگم به نظر می رسه که یه نشانه مهمی تو زندگی منه! چون سالی چند بار این خواب با کلیات یکسان ولی جزئیات متفاوت برای من تکرار می شه،لطفا تعبیرش کنید.خواب می بینم تعداد حدود ۲۰ تا ۳۰ پرنده تزئینی داخل قفس های مختلف اسیر کردم و مدت نسبتا طولانی  فراموش کردم بهشون آب و غذا بدم یه هو یادم می افته  که باید بهشون سر می زدم وکلی نگران میشم و ووقتی که میرم  بهشون سر بزنم و براشون آب بریزم و غذا می بینم تعدادی از تشنگی و گرسنگی مُردن،ولی اکثرن زنده ان،البته ناگفته نماند حدود دوازده سال من نوعی پرنده تزئینی داشتم که دو سال پیش مُرد و همیشه احساس عذاب وجدان داشتم که به پرندم خیلی نمی رسم و یکی از اون پرنده های تزئینی که در خواب می بینم از این نوع پرنده ای که قبلا داشتم(نوعی طوطی کوچک) است.البته دیشب خواب دیدم ۲ عدد گربه هم در کمال تعجب با اینکه من ابتدا مطمئن بودم که اتای امن باشه  در اتاقی که پرنده ها اسیر بودن پیدا کردم که تعدادی پرنده رو خورده بودن ولی خودشون از بی آبی ضعیف شده بودن ولی وقتی منو دیدن از اتاق فرار کردن ولی به خیلی از پرنده های توی قفسها نتونسته بودن آسیب برسونن،استاد ممنون می شم خواب منو تعبیر کنید چون خیلی برام مهه این خواب تکراری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهایی است که بی ثمر به نتیجه میرسند و یا عدم موفقیت در انجام کاری است

  145. سحرسحرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم اندازه 15تا طوطی داشتم که همشون فرق داشتن باهم از زیر و درشت همشون تو قفس بودن بجز کاسکت که از همه بزرگتر بود رو دستم نشسته بود و برام دلبری میکرد که منو نوازش کن بقیشون و هر چند دقیقه یا بار یکی یکی میآوردم بیرون که حوصلشون سر نره میشه بگید تعبیرش چیه ، البته من توی واقعیت دوتا عروس هلندی دارم که دوتا جوجه یک ماهه دارن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  146. شیداشیداsays:

    سلام من خواب دیدم دوتا قفس مرغ عشق دارم ویه کبوتر که تو قفسع دارم که یکی از مرغ عشق ها مرتب می خواست فرار کنه ولی من می گرفتمش و یکی از مرغ عشق ها بیشتر بدنش سفید و ابی بود و یکی دیگش تو مایه های ابی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  147. نسیمنسیمsays:

    سلام. خوابی که تعریف می کنم خواهرم دیده و با صدای اذان صبح از خواب بیدار شده. خواب دیده که من دو تا کلاغ رو تو دستم گرفتم. بعد به من گفته آخه اینم حیوونه تو نگه میداری و من جواب دادم: آخه ببین چه رنگی دارن و اون دیده که کلاغ ها فیروزه ای رنگ هستن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مراد و بدست اوردن مقصصود تعبیر میشود

  148. سپهر سپهریسپهر سپهریsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم.خواهر من بارداره و چند شب پیش خواب دیده که کبک به دنیا آورده، ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید.با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان نشانه اتفاقات خوشایندی برای ایشان است

  149. فاطمه غفاریفاطمه غفاریsays:

    من خواب دیدم ک حس کردم با شوهرم ک تازه عقد کردیم تو حیاط هستیم چنتا پرنده میان و میرن من بعضی وقتی اونارو میپروندم اونا میرفتن و میومدن بعد حس کردم حرف میزدن ولی یادم نمیاد چی و اخر یکیشون نمیدونم چجوری تو دستم داشتم و نوکشو بوس میکردم نوزش میکردم بعد گنجشک خودش انگار اصرار داشت بغلش کنم منم ب میل خودش ب خودم. چسبوندم تو ذهنم دراز کشیده بودم و همینطور ک خوابیده بودم پرنده سعی داشت زیرم خودشو جا کنه وقتیم بیدار بودم دستنم همونجا بود ک پرندهه بود چنبار با دستم گشتم پیداش نکردم چون بیدار شده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بر رسیدن به خواسته ها و مراد یافتن تعبیرمیشود

  150. شیماشیماsays:

    سلام . خواب دیدم دیشب که دوتا پرنده از کبوتر بزرگتر و خوشگلتر یکیش سفید اون یکی هم خاکستری سفید بود این دوتا کف خونه راه میرفتن زیاد که راه میرفتن یکیشون رو میزاشتم رو اون یکی تبدیل ب یکی میشد بعد یکی راه میرفت بعد دوباره بر میداشتم از روش دوباره دوتا میشدن راه میرفتن صدا میدادن .ممنون میشم تعبیرربفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن صلح و خبر خوب است در بین ملل تعبیر میشود

  151. نجمهنجمهsays:

    سلام من مجردم، خواب دیدم یک عقاب از اسمان اومد داخل حیاط و من خیلی ترسیدم که منو نبره و داخل خونه قایم شدم که منو نبینه میخواست به من حمله کنه ومرا ببرد، خیلی ممنونم تعبیر بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است از رفتار کسی ناراحت شوید

  152. یوسفیوسفsays:

    من دیشب در خواب دیدم نمیدونم قناری یا بلبل بود خیلی اروم و بدون دردسر گرفتمش نوازشش میکردم یکمم میخوند تقریبا نارنجی رنگ بود ولی دمش کوتاه بود و نوازشش کردم گذاشتم تو قفس و میخوند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احترام و حیا است .

  153. میترامیتراsays:

    سلام .خواب دیدم تود تراس یا حیاط خلوت کمددبود و یه پرنده رنگی تو قفس بود و ا ومبود و یه پرنده زدون قغس توکشو پایین کمد بود و تو خواب یادم اومد حدود دو سه سال پیش خیلی اذیت می کردند گذاشتم تو کمد و این پرنده چاق شده بود وپرهاش رنگ رنگی وخوشگل بود اندازه یه جوجه خروسی که بالغ میشه ازش می تر سیدم و اومد بیرون کشو و به شوهرم میگفتم اگر بگیریش گوشتت رو میکنه یکدفعه انقدر مدفوع و ادارا کرد که ادراش راه افتاد توی حیات خلوت و زیاد بود و با این کار جثه اس کوچیکشد اندازه یه مرغ عشق به شوهرم گفتم نگیرش و پشتش برو تا بره سمت حیاط.تا وارد حیاط شد شکل یه مرغ یا نمی دونم خروس سفید شدو مثل وحشی ها داشت تمام گل هامو می کند و میخورد و دیدم رفت سمت گنجشکی که داشت جوجه اش رو غذا می داد و میخواست جوجه رو بخوره و داشت نوکش می زدکه دویدم جوجه رو برداشتم و اومدم تو از پشت شیشه نگاهش میکردم وبه شوهرم که تو حیاط بود گفتم در خونه رو باز بذار بره و اول فکر کردم پدر و مادر گنجشک دارند لبه دیوار صدا می کنند و نگاه کردم دیدم دو تاپرنده کنار هم نشسته بودند و جثه مثل کبک داشتند یکمی درشت تر وبا پرهای رنگی و خوشگل .بیصدا و چشم گرد که از سر تا گردنشون پر نداشت تو حیاط رو که مرغ وحشی بود از اینطرف و انطرف می رفت رو نگاه می کردند.یادم نیست از حیاد رفت تو کوچه یا نه! ببخشید طولانی شد ممنون میشم تعبیرش رو بفرماین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، بطور کلی نمادی از زیبایی ها و یا تغییرات مطلوب و تدریجی است که در آینده و با گذشت بیشتر زمان تجربه خواهید کرد.

  154. مجیب اسماعیل غانمیمجیب اسماعیل غانمیsays:

    باعرض سلام و عرض خواب دیدم به دستشویی رفتم و در داخل سنگ دستشویی پرنده ای شبیه توتی و رنگ ان طوسی بود که ان را گرفتم لطفا بفرمائید تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اقدامات کنونی شما بسیار مهم است چرا که آینده شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

  155. ملودملودsays:

    با سلام و خسته نباشید..خواب دیدم تو حیاطمون یه قفس داشتم توش یه پرنده کوچیک سفید بود دستم گرفتمش و بوسش کردم پرش دادم گفتم برو.در حد یک متر پرواز کرد بعد دوباره برگشت نشست رو دستم.بازم پرش دادم..اینبار رفت و رو لبه پشت بام همسایه نشست و رنگش تبدیل به خاکستری شد و همون جا موند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده مراد است و به دست اوردن خواسته هایتان

  156. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خواب دیدم تو خونه هستم و پرندگان خیلی عجیبی که تا حالا ندیده بودم و رنگی رنگی و خیلیم زیبا بودن تو خونه رفت و آمد میکردن یکیشون گرفتم تو دستم خیلی زیبا بود داشتم به دوستم نشونش میدادم بعد نگاه کردم دیدم دندون داره پنجه داره ترسیدم گازم بگیره گذاشتمش زمین دیدم چند تا جوجه بزرگ و کوچیک داره از زیر پروبالش میزنه بیرون خندیدم به دوستم نشون دادم بعد نمیدونم چی شد دوستم دیدم لخت شده باسن لختش و دیدم داره با کسی ور میره بعد اون طرف که یادم نیست خانم بود اقا بود جنسیتش یادم نمیا اومد سمتم لب میگرفت ازش و من خیلی تحریک شدم شلوارم تا نصفه پایین بود با دستش داشت من و میمالوند که خواهرم از خواب بیدارم کرد خیلیم خیس و تحریک شده بودم تعبیرش چیه ممنونم از پاسختون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است قسمت اول خوابتان و قسمت دوم نشان دهنده رویای شیطانی است به نظر رویای شما پریشان بوده است

  157. بهاربهارsays:

    باسلام دیشب خواب دیدم خونه خواهرم هستیم ک درواقعیت سالهاست دیگه اونجا نیستن ک خونه رو عوض کردن پا تو حیاط بودیم یهو دیدم پرنده ای مثل قمری وای مطمئنم قمری نبود اومد رو شونم نشست خیلی بامن صمیمی بود ومن نوازشش میگردم بعد باهم رفتیم داخل خونه طوری ک بچه های خواهرم بدشون اومد وپیش خودشون فکر کردن من پز میدم و خودنمایی میکنمحتی یکی از بچه های خواهرم ب من متلک هم انداخت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه آداب و معاشرت با اقوام است

  158. AlirezaAlirezasays:

    باسلام‌بنده‌خواب‌دیدم‌که‌داخل‌قفسی‌ مملوازپرندگان‌زیبامیرم که‌فنچومرغ‌عشقوکبوتران سفید‌بودندکه‌کبوتری‌میخواست‌بره‌بیرون‌دروبستم وازکنج‌قفس‌فنچیوبرداشتم‌که‌تخم‌داشت بعدرهاش کردم‌درون‌قفس‌وجفتش‌اومدو روی‌تخم‌هاش نشست‌بعدش‌یه‌مرغ‌عشق‌گرفتم‌که‌دستموبانکش داشت‌فشارمیدادوزخمی‌میکردکه‌ازخواب‌بیدارشدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مراد است و به خواسته های خود رسیدن

  159. ZahraZahrasays:

    سلام وقتتون بخیر،پدرم خواب دیدن که کبکی را از لانه اش برداشته و قصد میکند که سرش را ببرد،موقع بریدن سر کبک متوجه میشود که سر کبک را به اشتباه از پشت بریده و اینبار سر کبک را از جلو هم میبرد...لطفا راهنمایی بفرمایید!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده آرامش در زندگی و رضایت از آن می باشد.

  160. محسن گودرزیمحسن گودرزیsays:

    با سلام پرنده ای زیبا رو تو شرکت دیدم درهارو بستم و انو گرفتم نوازشش کردم اما دیدم گریه میکنه و بچه هاشو صدا کرد دلم پریشون شد درو باز کردم گفتم برو کاریت نداشتم برو لطفا مرا راهنمایی کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است و رسیدن به خواسته های خود

  161. سیاوشسیاوشsays:

    سلام و عرض ادب نزدیک صبح خواب دیدم، برادرم با یه دکتر کار داشت، اون دکتر داخل باغ خودش بود که برادرم منو همراه خودش برد، دم در باغ که منتظر بودیم دکتر بیاد بیرون، من یه پرنده خیلی زیبا فکر کنم طوطی کوتوله خوش رنگ دیدم، که تونستم به راحتی با دست اونو بگیرم و همراه خودمون ببرمش. ولی بعد از خواب بیدار شدم، تعبیرش چی می شه؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده مراد و رسیدن به خواسته های خود است

  162. وحید چراغیوحید چراغیsays:

    باعرض سلام من دیشب خواب دیدم سه پرنده کرفتم ودر سلطل کرد در دار کذاشتم بی زحمت تعبیر خواب من را به کوید با تشکر فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یادآور این موضوع است که حل کردن مشکلات به تصمیمات و اقدامات جدید احتیاج دارد.

  163. مهیامهیاsays:

    سلام.طوطی عروس هلندیم حدود یکی دوماه پیش فرار کرده .ولی خواب دیدم که تو یه خیابونی هستیم طوطیمو دیدم قفسش رو اوردم جلو که خودش بیاد تو قفسش صداش میکردم یواش یواش میومد سمتم که اومد رو دستم رام شده بود خیلی ذوق میکردم که پشیمون شده و پیشم اومده.تعبیرش چیه لطفا؟پیشاپیش ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است به معنای ارزش ها، اعتماد به نفس، میزان نفوذ، جذابیت و روابط اجتماعی شما با دیگران باشد

  164. نفسنفسsays:

    سلام.خسته نباشید تعبیرخواب کثیف شدن صورت کسی درخواب توسط فصله پرندگان چیه سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشانه رفع غم و اندوه است

  165. کیمیاکیمیاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم داخل یه خونه بودیم که اصلا برام آشنا نبود وارد حیاط خونه شدم همون موقع یه پرنده بزرگ و خیلی خوشگل نشست تو باغچه بدنش کرمی رنگ با خال های مشکی دم کوتاهی داشت ولی کاکل خیلی بزرگی داشت که طرحش مثل دم طاووس بود هرچی هم مامانمو صدا زدم که بیاد ببینه نیومد اونم بعد از چند دقیقه پرید رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اخبار خوشایند و شاکامی در زندگی پیش رویتان است

  166. SomSomsays:

    سلام. خواب دیدم رفتیم پیش دوست پدرم .از میون اسباب ودیوار یک جفت پرنده رنگی بیرون اوردوبه ما نشون دادوگذاشت بیرون .یه جفت شدن تعدا زیادی پرنده رنگی زیبا که من وپدرم پرنده ها رو به هم نشون میدادیم واز دیدنش لذت میبردیم.بعد کنار محوطه پرنده ها موشی دیدم که غذا از طرفی به طرف دیگه میبرد .از اشناهاآب توی لونه اون میرخت ومن می گفتم اون اذیت نکن.هم دلم به حال موش میسوخت وهم حس خوبی نسبت به بودنش نداشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مراد است و بر اورده شدن خواسته هایتان

  167. مهدیه زمان زادهمهدیه زمان زادهsays:

    من دیشب خواب دیدم پرنده ای بسیار زیبا که نزدیک 2000رنگ را داشت به دستم گرفتم پرنده خیلی کوچک بود بردم پرنده را به پدر بزرگم نشان دادم پدر بزرگم اسم پرنده را گفت و گفت که این پرنده بسیار نادر است و نزدیک 400 500 میلیون پول آن پرنده است ما پرنده را نزد کسی بردیم تا پرنده را بفروشیم آنها میخواستند سرما کلا بگذارن مافهمیدیم و فرار کردیم آنها مارا دنبال کردند در همین هین در قفس باز شد و پرنده فرار کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده قدرت و نفوذ شما در زندگی است.

  168. minaminasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که در ظرفی دو پرنده ی کوچک که انگار جفت هم بودند را از جایی برداشته ام و با خودم می گویم که باید آنها را نجات بدهم. وقتی از ظرف بیرون آوردمشان چند بار از دستم فرار کردند و روی شانه یا بازویم نشستند که به راحتی گرفتمشان و بعد هر دو را به سمتی که دری باز بود گرفتم تا پرواز کردند و رفتند. و همش به خودم می گفتم این دو جفت هم هستند باید باهم باشند. جفت ماده اولش نتونست خوب پرواز کنه که دوباره کمکش کردم و اون هم رفت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است و رسیدن به خواسته هایتان

  169. LiliLilisays:

    سلام ، من خواب دیدم یه کبوتر زخمی بیرون افتاده بو خواستم کمکش کنم ولی یه پسر زود تر از من اومد و کمکش کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر محبت است

  170. گل رزگل رزsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یه پرنده ی سفید که هر طرفش یه رنگیه و خیلی زیباست تو راه باغمون می بینم و اون پرنده همش میپره این ور اون ور و دوباره میاد رو دست من میشینه و من اونو میارم خونمون که نگهش دارم تو قفس و با خودم میگم زندانیش نمیکنم این پرندا هر چقدرم بپره دوباره میاد پیشم، سر راهم یه قوی سفید و بزرگ رو هم می بینم که باهام حرف میزنه و ناراحته ولی من بهش میگم تو چقدر خوشگلی و خیلی خوشحال میشه در ضمن اون پرنده ای هم که تو دستم بود باهام حرف میزد و هر از گاهی میخندید تعبیرش چی میتونه باشه؟ انشالله که خیر باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان با خوش شانسی روبرو شوید

  171. هاناهاناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یه پرستوی زخمی روی زمینه بود بال میزد ولی نمیتونس پرواز کنه من رفتم وگرفتمش بعد پرنده خیلی بزرگ بود اندازه یه عقاب بود تو بغلم جا گرفت وچسبید بهم انگار که واقعا نیاز داشته من بگیرمش من نوازشش کردم اونم سرشو گذاشت روشونم هم خودم آرامش داشتم هم اون . آبش دادم خورد نوکش خیلی دراز بود همش تو بغلم بود رفتم تو یه باغی که میوه انگور داشت میدونستم مال مردمه وراضی نیستن ولی گفتم طوری نیست بهش دادم بخوره خواست بخوره ولی نتونست بخوره به من نوک زد که یه کوچولو زخمیم کرد.ولی وقتی توی خونمون بهش هندونه دادم خیلی شیرین خوشمزه شروع کرد به خوردن . ممنون میشم کمکم کنین تا متوجه معنی این خواب بشم . سپاس گذارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کمک و همدلی شما نسبت به دیگران است

  172. FereshtehFereshtehsays:

    سلام دیشب خواب دیدم عقاب تو آسمون پرواز میکرد من تو حیاط بودم اولش بعد خواهرم داشت میومد تو خونه عقاب هم داشت میومد به سمت خونه(یا من)ازش ترسیدم منتظر بودم خواهرم بیاد تو تا من در خونه رو سریع ببندم خیلی کم مونده بود همزمان با خواهرم برسه تو خونه که تا خواهرم رسید من سریع در رو بستم و به خواهرم گفتم زود بیا داخل دیگ چیزی نمونده بود عقابم برسه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ارزوها و خواسته های شما و نشان دهنده غرور است

  173. مینا محمدیمینا محمدیsays:

    سلام.خسته نباشیدتعبیرخواب پرنده ابی رنگ.رو دردست گرفتن درخواب چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوبی در انتظار شماست.

  174. شمیمشمیمsays:

    با سلام.من یه شب باخودم و خدای خودم خلوت کرده بودمو و در مورد آفرینش وفلسفه و اینکه دلم میخواد بهش نزدیکتر بشم صحبت میکردم و درد دل میکردم.چون یه مدته که از نظر روانشناختی و هویتی بدجوری بهم ریختم.من همون شب خواب دیدم که یه جایی بودم و یه پرنده ای با زیبایی خیره کننده ای با دمی که بیشتر شبیه دم روباه بود و منقار بلند وبسیار ظریفی داشت رفت پیش خواهرم که از من کوچیکتره و بعدش پرواز کرد سمت من و رو دستم نشست.من و پرنده همینطور به هم نگاه میکردیم و من داشتم با خودم فکر میکردم که ببرمش خونه یا نه آخه من زیاد به زندونی کردن پرنده ها تو خونه اعتقاد ندارم. میخواستم بدونم تعبیرش چیه اخه خیلی ذهنمو مشغول کرده و اصلا به شب قبلش ربطی داره یا نه. باتشکر از شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است و تلاش برای رسیدن به خواسته هایتان است

  175. اکرم قربانیاکرم قربانیsays:

    سلام خواب دیدم ی پرنده سهره گرفتم و انداختم تو قفس اواز میخوند اما ی کمم کسل بود بعد ی نفر اومد دنبالش و ادعا میکرد صاحبشه اما من نمیخواستم پرنده رو بهش بدم چون خیلی ازش خوشم اومده بود و دوسش داشتم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه از خیر و برکت و روزی در زندگیتان باشد

  176. مریم محمدیمریم محمدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پرنده ای که تازه خریدیم باعث شده پرنده های زیادی به خونمون بیان اولین پرنده بدنش مثل طوطی و سبز بودولی سرش مثل کرکس و صورتی بودکه داشت طوطی سفیدمون رو میزد زودرفتم به سختی گرفتمش وانداختمش به قفس بعدش دیدم هی پرنده های زیادی دارن میان خونمون که خیلی زیبا بودن هرکدوم یه بچه هم داشتن ،همشون بامن بازی میکردن ودر دهان هرکدومشون یکی ازپرهاشون بودکه خیلی زیبا بودوهمشون اون پرهارو به من دادن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به احساساتی اشاره دارد که از بی احتیاطی در برخی کارها حاصل می شود.

  177. rahmat hrahmat hsays:

    عرض سلام امروز خواب دیدم داخل خونه صدای عجیبی میاد بعد که اطراف رو گشتم یک یاکریم پیدا کردم که حس کردم صدای اون بوده. گرفتمش واز پنجره اونو بیرون انداختم موقع بیرون انداختن پای یاکریم به لبه پنجره گیر کرد و آسیب دید وقتی بیرون رفت روی صندوق عقب یک ماشین که جلو در خونمون پارک شده (که در واقعیت هم اکثرا همونجا پارکه)افتاد من همش نگران بودم گربه بهش حمله نکنه ولی بعد چند بار بال زدن پاش که اسیب دیده بود خوب شد وپرید.ساعت خواب بین ۶:۳۰ تا ۸ بود.تشکر از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اتفاقاتی روبرو شوید که برایتان هیجان انگیز باشد

  178. لیلالیلاsays:

    من یه مرغ عشق داشتم که خیلی دوسش داشتم حتی حرف زدن بهش یاد دادم اما به دلایلی چند سال پیش فروختمش . دیشب خواب دیدم داخل تراس بود رفتم جلو ترسید میخواست پرواز کنه بره اما با دستم محکم تو هوا در حال پرواز گرفتمش اونم به زور میخواست بره اما من نزاشتم و گذاشتمش داخل قفس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ممکن است بعضی از خاطرات کهنه برایتان زنده شوند و بخاطر آن احساس دلتنگی یا غم کنید

  179. فاضلفاضلsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم در خانه مادر بزرگم ۳ تا پرنده زیبا به رنگ سفید قرمز و زرد بودن یکیش به اندازه کبوتر بود و دیگری به اندازه ی گنجشک بود اول اونی که اندازه کبوتر بود گرفتم وای مرد و دومی که اندازه گنجشک بود گرفتم گذاشتم داخل جیب شلوارم ولی اونم خفه شد و مرد منم همش از خودم میپرسم چرا مردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه برکت و روزی در زندگیتان است

  180. Elahe10r8Elahe10r8says:

    سلام وقت بخیر.دخترمجردی هستم که خواب دیدم تو کوچمون یه عمارت خیلی زیبا و بزرگ بود واردش شدم یه طاووس بزرگ و رنگارنگ ازینطرف عمارت پرواز میکرد به اونطرف و من محو تماشاش بود طاووس ماده بود چون من تو ایوون عمارت وایساده بودم کنار دوتا جوجه هاش و حتی یکیشو بغل کردم بعد اومد پیش من اون طاووس ماده و پیش جوجه هاش.تعبیرشو لطف میکنید که چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که باید در رفتار خود دقت بیشتری انجام دهید

  181. فاطمه 134فاطمه 134says:

    همسرم خوار دیدن که چند تا پرنده ی رنگاوارنگ و زیبا دادن به سایزهای مختلف. بلبل هم در بین پرندگان بوده. اما یکی از بلبل ها انگار حالش خوب نبوده و یکهو تمام پرهاش میریزه.... حتی با پرها گوشت تن بلبل هم در بعضی ها میریزه.... گفت پرهاش رو مثل یه لباس در آورد. ممنون میشم تعبیرش را بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه افزایش برکت و روزی است

  182. الههالههsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یک پرنده زیبا سرخ رنگ با نوک نازک که قشنگم بود رو با دستم میگیرم بعد این پرنده نوکش رو مثل سوزن فرو میکنه در انگشت من و خون منو میخوره این کار رو چند بار انجام میده و من نمیتونستم از انگشتم جداش کنم تا اینکه باد میکنه و خودش میوفته و رنگشم تیره میشه!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است فرصت های طلایی و جذابی سر راهتان قرار بگیرد

  183. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم تو اتاقی هستم پنجره به بالکن داره تو این بالکن پر پرنده هست که همه میخوندم عکس میگرفتم از اونا چند تاشون سیاه رنگ بود اما یه پرنده بزرگ و خوش رنگ که بالهای خیلی زیبایی داشت بالهای رنگارنگ با زمینه ابی من اونو گرفتم تو دستم اب هم دادم بهش که تشنه هم بود گردن درازی هم داشت موقع اب خوردن نوکی هم به دستم زد اما خیلی حس قشنگی داشت بالهاش مثل پارچه مخمل میدرخشید معناش چی میتونه باشه ؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به دست اوردن مراد در زندگیتان است و بر به دست اوردن خواسته هایتان تعبیر میشود

  184. شمیمشمیمsays:

    سلام خواب دیدم سه پرنده بزرگ و سبز رنگ پشت پنجره اتاقم هستن یکیشون اوند تو و من با دست گرفتمش می خواستم ازش عکس بگیرم ولی انقد تقلا کرد که دستم درد گرفت و ولش کردم رفت بیرون و دستم یه خراش خیلی کوچک برداشت.پرنده ها خوشگل و جالب بودن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است و تلاش برای رسیدن به مرادتان

  185. حانیهحانیهsays:

    سلام وقتتون بخیر ... من دیروز خواب دیدم با خانوادم رفته بودیم جایی بعد یه پرنده رو دیدم اندازش شبیه کلاغ بود گردنش قرمز بود و بدنش سیاه و نوک و پاهاش زرد بود حرف هم میزد پرید اومد روبروم نشست اشاره کردم به شانم و بهش گفتم بیا سر شونم بشین اونم اومد نشست و بعد من گرفتمش با اینکه به دستم نوک میزد و زخم میکرد بعد بوسش کردم و رفتم نشونه خواهرم دادم اونم نازش میکرد بعد یادم نیست ولش کردم نکردم نمیدونم ...میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دیگران را با رفتار و حرف هایتان ناراحت کنید

  186. جوادجوادsays:

    سلام خسته نباشید !خواب دیدم پدرم تعداد زیادی تخم ی نوع پرنده ای دقیق نمی‌دونم چ پرنده ای بود ! احتمالا شاهین یا عقاب (تخم ها هم نسبتا ریز بود)در جایی خاص مث دستگاه جوجه کش گذاشته بود برا اینک اینک جوجه بشن !و منم خبر نداشتم از اون کارش و وقتی ک دیدم متوجه شدم !در ضمن کنار اون تخم ها مقداری گوشت مرغ و گوسفند یخ زده وجود داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رزق و روزی حلال در زندگی شماست

  187. SaraSarasays:

    سلام ودرود.من دیشب خواب دیدم داخل یه اتاقی که نمیدونم کجا بودیک چیز مشکی افتاده ویکدفعه متوجه شدم که این خفاش که جم شده وناگهان بلند شد بال دراورد وفهمیدم یک خفاش مشکیه وقتی پرواز کرد سمتم منم فرارکردم اومدم بیرون اتاق درو بستم وموندداخل اتاق .تعبیراین خواب چیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است و رسیدن اخباری خوشایند در زندکی به شما

  188. سولماز محمدیسولماز محمدیsays:

    سلام استاد... وقت بخیر من دیشب خواب دیدم سینه سرخی که سایزش از سایز واقعی سینه سرخ خیلی بزرگتر بود اومد رو دستم نشست من آنقدر ناز و نوازشش کردم و بعد دلم نیومد بزارمش تو قفس، اونو رهاش کردم گذاشتم آزاد بشه... به نظر شما چه تعبیری داره؟ فکرم رو خیلی مشغول کرده چون خیلی خوشگل بود شایدم شبیه بلبل بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد و رسیدن به خواسته هایتان است

  189. پریساپریساsays:

    سلام من دو بار خواب دیدم دو پرنده که رنگشون مشکی هست در آسمان دوتایی پرواز میکنن از من دور هستن و من اونها رو نگاه میکنم ولی دیشب خواب دیدم اون دو پرنده با هم هستن و انقدر بالا رفتن به سمت آسمان تا محو شدند.ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید. با توجه به اینکه من در بیداری دو مشکل خیلی سخت دارم که حدودا دو ساله برای رفعش همش دعا میکنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تلاش شما برای به دست اوردن خواسته هایتان است

  190. محمدمحمدsays:

    سلام من یه سهره تو خونه دارم دیشب خواب دیدم من آرد و اب رو قاطی کردم تا خمیر شد اما نمیدونم محتویاتش چی بود گذاشتم پیشش بعد که رفتم اول فک کردم مرده اما وقتی زدم دمش بلند شد و پرهاش سیخ شد و خیلی ترسناک شده بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است و رسیدن به خواسته هایتان

  191. شیرینشیرینsays:

    سلام من خواب دیدم ی گنجشک خیلی خوشرنگ و تمیز کنار جوی آبی زلال بود نزدیکش شدم داشت آب میخورد ..بعد دستمو بردم جلو ازم نترسید و نپرید .دست به سرش میکشیدم و خوشم میومد..لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر تندرستی و مراد در زندگی تعبیر میشود

  192. اوا۳۰اوا۳۰says:

    سلام خسته نباشید پسرم خوابی دیده ک تعبیرش را از شما میخاستم خواب دیده در ارتفاع بلندی یه خانه ای زیبا هست ک ظاهر خانه پراز درخت و سرسبز بود دورش سیمرغ زیاد بودمیچرخیدن تشکر ازشما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه محبت و دوستی با اهل خانواده است

  193. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم که توی دستم یه دونه پرنده ی عروس هلندی هس که من پر ها و دمشو کندم اما اصلا خون نیومد و پرنده همچنان زنده بود و یه چیزی مثل ریش از پایین منقارش هی بلند میشد و وقتی پرنده سرشو بالا میاورد اون ریش میریخت. لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، نمادی از لطافت و یا زیبایی های تازه ای است که در ادامه ی زندگی در مورد مسائل شخصی خودتان تجربه خواهید کرد.

  194. Yaser FathiYaser Fathisays:

    سلام ..دیشب خواب دیدم یک بلبل تو سطح شهر در حال پرواز بود که یک دفعه اومد تو دستم نشست منم محکم گرفتم بردمش خونه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ارزوها و مراد شما در زندگی است

  195. فاطمه کوهیفاطمه کوهیsays:

    با سلام و خسته نباشید دیشب خواب دیدم توی یکی از کوچه های شهرستانمون نشتم اونوقت در همون حین یه بچه شاهین که رنگ مشکی و نقطه نقطه قهوه ای داشت مثل اینکه با من اخت باشه خود به خود روی شونه هام و انگشتم نشست این کار بار ها تکرار شد ینی هر جا که میرفتم تا صداش میزدم فوری میومد حتی پسر داییم یک بار سعی کرد اونو ازم بگیره ولی نتونست تعبیرشو لطف میکنین ??❤

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلح و مراد است و نشان دهنده زیبایی های زندگی است

  196. اميرحسين مظاهرىاميرحسين مظاهرىsays:

    سلام خدمت استاد معزز درخواب ديدم كه با بالهاى همچون عقاب و مانند عقاب با سرعت در آسمان أوج ميگيرم و مشغول پروازم و ميخواستم توپ ورزشى شكار كنم و خودم را در آسمان جمكران ميديدم و بعد هم در كنار مدرسه اى به سرعت فرود آمدم ديشب هم ميديدم كه در شهر همچون كلاغ پرواز ميكنم همه ى مردم راه ميرفتند و من با پرواز كردن ازين سو به آن سو ميرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه وفاداری و محبت نسبت به خانواده است

  197. فرزانهفرزانهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پدر مرحومم تو خواب کلی سر پرنده بهم داد و فکر کنم میگفت ببر و بخور ممنون میشم تعبیرشو بگید . تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اوضاع و احوال خوب ایشان و دعای خیر است

  198. احمد جوناحمد جونsays:

    با سلام و عرض ادب من دیروز فکر میکنم از اذان مغرب گذشته بود، خواب دیدم که در مطب پزشکی هستم و دارم با ایشون مفصل صحبت میکنم که خیلی ناگهانی دختر جوانی آمد و فکر میکنم کبک یا سار ولی فکر کنم کبک بود چون در خواب مطمئن بودم از بلدرچین بزرگتر بود، در دهان من‌ گذاشت که بخورم اواسط خوردن متوجه شدم که در حال تهیه فیلم تبلیغاتی بودند و فیلم تهیه شده و باقی خوراکی را رها کرد و گفت خودت بخور بقیه اش رو ، اگر لطف کنید تعبیرش رو بگید خیلی ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه آزرده خاطر شدن و کم حوصلگی است

  199. مریممریمsays:

    سلام.من منتظر به خبراز وکیلمهستم.دیشب خواب دیدم وکیلم چهار تا پرنده اورده می گه با اینا غذا درست کن خیلی خوشمزه هست من بهش گفتم یه خروس دارم اون و غذا درست می کنم گفت باشه دو تا از اینا رو هم درست کن در ضمن پرندهها گوشت حلال بودن و زنده.ممنون می شه تعبیر خواب را بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه گرفتاری در موضوعی و یا انجام کاری است

  200. مرضیمرضیsays:

    سلام. من خواب دیدم یه گنجشکو ازاد کردم یه جایی گیر کرده بود بعد بهش اب میدادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ارامش جان و نعمت است

  201. مهسامهساsays:

    دیشب خواب دیدم یه پرنده که احتمالا گنجشک بود و یه جایی گیر کرده بود را نجات دادم و به او اب میدادم . ممنون میشم واسم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر مراد است و رسیدن به خواسته هایتان

  202. هانيه قره سفلوهانيه قره سفلوsays:

    سلام خواب ميديدم رفتم مازندران اسم شهرشو نميدونستم ولي خيلي خوشگل بوديدفعه رسيديم به ساحل ,,بعد اونجا يه جايي درست كرده بودن يه عالمه قو بود قوها سفيد بودن كلبه هاي چوبي كنار ساحل كه مال قوها بود ميرفتن داخلشو هي ميومدن بيرون و وروديش هم يه جاي دروازه مانند چوبي بود هرچي خواستم برم داخل كلبه هاشون راهشو پيدا نكردم بعدش خالم گفت چون بعداظهره راهشو بستن، تو خوابم يعني ساعت چهاربعداظهر بود من گفتم عه خب عب نداره صبر ميكنيم تا باز بشه دوباره،، ديگه بيدار شدم تعبير خواب من چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مراد و تلاش برای رسیدن به خواسته هایتان در زندگی است

  203. هانيه قره سفلوهانيه قره سفلوsays:

    سلام خواب ميديدم رفتم مازندران اسم شهرشو نميدونستم ولي خيلي خوشگل بوديدفعه رسيديم به ساحل ,,بعد اونجا يه جايي درست كرده بودن يه عالمه قو بود قوها سفيد بودن كلبه هاي چوبي كنار ساحل كه مال قوها بود ميرفتن داخلشو هي ميومدن بيرون و وروديش هم يه جاي دروازه مانند چوبي بود هرچي خواستم برم داخل كلبه هاشون راهشو پيدا نكردم بعدش خالم گفت چون بعداظهره راهشو بستن، تو خوابم يعني ساعت چهاربعداظهر بود من گفتم عه خب عب نداره صبر ميكنيم تا باز بشه دوباره،، ديگه بيدار شدم تعبير خواب من چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده برکت و ارامش و اسایش در زندگیتان است

  204. معصومه نبویمعصومه نبویsays:

    سلام من خواب دیدم که شب است در حیاط خانه روی بند لباسی پرنده ای را دیدم اول فکر کردم گنجشک است ، به جایش سه تا مرغ عشق دیدم که رو ی بند آویز لباس کنار دیوار نشسته اند بعد دوتا طوطی بزرگ به رنگ سفید با تاج زرد رو دیدم رو دیوار خونمون که نشسته بودن آن طرف تر یک مرغ عشق را دیدم که تقریبا نزدیک زمین نشسته بود به رنگ سفید آبی به پدرم گفتم این همان مرغ عشق خودمان است که فرار کرده بود وحالا برگشته بگیرش ولی پدرم رفت و آن مرغ عشق خودش آمد روی دستم ونشست ولی بعد رنگش به قرمز تغییر پیدا کرد و من فکر کردم طوطی است ظرفی دردستم بود که کمی اب توش بود سرش را کرد داخل ظرف واب خورد اما ناگهان سرش را دیدم که کاملا به زیر اب رفته از ترس اینکه نمیرد ظرف آب از دستام افتاد زمین واونم بی جون وخیس روی زمین افتاده بود و می خواستم برم سمتش و میترسیدم کسی روش پا بذاره ... تعبیرش چی میشه ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، اتفاقات رنگارنگ و مختلفی را در ادامه ی زندگی تجربه خواهید کرد.

  205. aasays:

    سلام دیشب خواب دیدم که پرنده ای شبیه مرغ مینا اومد کنا رختخوابم و نوکشو فرو برد زمین. به فال نیک گرفتم و فکر میکردم که این کارش یعنی یه شانس حتمی. همینطور که تو رختخواب دراز کشیده بودم اومد کنارم تو رختخواب. من میترسیدم ولی سعی میکردم به ترس غلبه کنم. چند بار با دست فشارش دادم و از رختخواب بلند شدم. فکر میکردم در اثر فشار صدمه دیده. آقای آشنایی اومد و اونو در دستاش گرفت. کمی از یکی از بالهاش خون اومده بود. اونو چسب زدو پرنده تو دستاش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای ارزشمند است

  206. زهرا منصوریزهرا منصوریsays:

    سلام من خواب دیدم دسته ای از پرنده ها دارن تو آسمون پرواز میکنن رنگشون سیاه بود فک کنم پرستو بودند تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشان دهنده خیر و برکت در زندگیتان باشد

  207. هاجربهلول زادههاجربهلول زادهsays:

    سلام،من دیروز صبح خواب دیدم من با عده ای در باغ بسیار بزرگی هستیم و بعدش یک زوج فرزند نوزادشون رو گم کردن و هممون دنبال بچه گشتیم و من در انتها باغ نوزاد رو در گهواره که دورش پارچه بسیارسفید رنگ پیداش کردم و به خانوادش دادم ...در ادامه خواب سه پرنده بسیار گوچک خاکستری رنگ مثل گنجشک پیدا کردم و خیلی دوستشون داشتم پس تو پلاستیک گذاشتمشون ولی بعد از چند دقیقه شروع ب جیغ و فریاد و جیک جیک کردن و میخواستند فرار کنن منم تلاش کردم ساکتشون کنم ولی خسته شدم و رهاشون کردم...تعبیرش چیه؟ممنون میشم جوابم رو زود بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده زیاد شدن رزق و روزی در زندگیتان است و بیانگر مراد است

  208. فتانفتانsays:

    با سلام خواب دیدم یک طاووس پرهاشو باز کرد و پرواز کرد و مجدد برگشت سمت من در این حین صدای معشوقه ی اسبق اومد که میگفت برلی تولدت کادو میخرم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است ورسیدن به خواسته هایتان است

  209. سماسماsays:

    با سلام.درخواب دیدم پدرم ی پرنده اورد شبیه طوطی بود اما طوطی نبود قیافه ای خشنی داشت میپرید اما دستمو که میگرفتم به سمتش میومد مینشست رودستم و من خیلی خوشم میومد .بعد دیدم ی قفس پر از پرنده داریم پر از پرنده های کوچیک و بررگ رنگشون زرد و ابی فیروزه ای و سبز رنگ بود خیلی خوشم اومده یکی از پرنده ها از بالا قفس به پرنده ای که پایین قفس بود دهنش غذا میذاشت.باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است فرصت های طلایی در زندگی نصیبتان شود مراقب باشد که فرصت هارا از دست ندهید

  210. سانازسانازsays:

    خواب دیدم یه پرنده گرفتم بادخترم گذاشتم توساک زیپشوبستم تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رنجیدن دیگران از شماست

  211. صفوراصفوراsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که قبل ازدواج عاشق هم بودیم و به هم نرسیدیم و الانم تو دلم دوستش دارم و ازدواج کرده تو خوابم با همسرشه و همش میبینم و باهمن و به منم هی نگاه میکنه بعد یه قفس تو خوابم دیدم که توش۲تا پرنده نرو ماهده خیلی قشنگ بودن که لونه هم برای تخم گذاریشون بود و تو خوای احساس میکردم این پرنده هارو قبلا همین فرد بم داده و خواب داشتم دردو دل میکردم با پرنده و اون پرندم پرهاش بنفش بودو هی خودشو بم میچسبوندو نازم میکردو به حرفام گوش میکرد البته دردو دلمم با پرنده بیشتر در مورد همون فرد هم بود و تو خواب ناراحت میشدم وقتی میدیدم با زنشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید. دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک می گیرند.

  212. صفوراصفوراsays:

    ببخشید اینارم تو خوابم دیدم که تو لونه پرنده هارو نگاه کردم دیدم تخم نزاشتن بعد یهو دیدم یه جوجه خوشکل صورتی از تو قفسش درومد گفتم ااا پس جوجه آوردن خوشحال شدم و دیدم ۴تا پرنده شدن و از قفس بیرون اومدن و گرفتمشون انداختمشون باز تو قفس ولی همش تو دلم حسرت معشوق از دست دادمو میخوردم و نگاهش میکردم که پیش زنشه ولی اون پرنده که خودشو بم میچسبوندو محبت میکرد و دردو دلامو در مورد همون معشوقم بش میکردم فکر کنم ماده بود خیلی ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعصب یا قهر و کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد

  213. pooya ۱۳۶۷pooya ۱۳۶۷says:

    سلام من دیشب خواب دیدم وارد حیاط خانه شدم پرنده های زیادی بودن که طاووس پرهاش رو باز کرد و کبوتر از رو بام اومد پایین و به بچه اش غذا داد ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حسرت خوردن بابت کاری است که انجام شده

  214. MaryMarysays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه کاسکو سخنگو از روی شاخه درخت با من حرف میزنه و منم رفتم چای و شیرینی آوردم تا با هم همینطور حرف بزنیم که یهو یه آقایی اومد و کاسکو رو گرفت و اونو بدجور اسیر کرد حتی نوکشو با سیم بسته بود منم فقط چایی رو ریختم تو صورت یارو اما کاری از دستم بر نیومد تعبیرش چیه لطفا بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است همنشین مناسب و درستکاری را برای خودتان انتخاب کنید

  215. روشنکروشنکsays:

    سلام خواب دیدم که تو بالکن خونمون یک طوطی سفید خیلی زیبا با تیکه پرهای رنگی زیبا نشسته چند باری اومد تو بالکن نشست تو این بالکن ما همیشه برای گنجشک ها و قمری ها تو عالم واقعیت اب و غذا میزاریم اونم تو همین بالکن دیدم و پنجره اروم باز کردم حس کردم این پرنده دستی و رام هست و مامانم میگفت نگیرش فرار میکنه ولی من اروم گرفتمش تو بغلم و اوردم اش تو پذیرایی دیدم یه طوطی سخنگو هست و کلماتی مثل مامان میگه زیاد بلد بود حرف بزنه نازش کردم و به اشپزخونه رفتم پیش مادرم و گفتم این طوطی حرف میزنه و خیلی گرون هم هست تپل و زیبا بود مثل طوطی ها سبز هم نبود و به نظر مهربون تر از اونا میومد میخواستم نگهش دارم و از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با رفتارها و اعمال خود ممکن است موجب آزار و اذیت شخصی شوید

  216. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم دو تا بلبل هست توی فکنم یه قفس بودن بعد یکیش بلبله وحشی بود و خودشو انداخته بود رو یه بلبله دیگه که بنظرم اهلی بود و بلبله وحشیه داشت گوشته گردنه بلبله اهلی رو میخورد و البته باید بگم رنگه بلبله وحشیه یعنی موهای سرش مشکی تر از موهای سره بلبله اهلیه بود و همیطور دیدمکه اون بلبل وحشی نه تنها خودش از گوشته اون میخورد بلکه از گوشته خوده اون بلبله تو دهنه اون بلبه اهلیه هم داشت میذاشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بخاطر اعمال و رفتار شما شخصی ناراحت و آزرده خاطر شود

  217. هاجرهاجرsays:

    سلام،خواب دیدم که ی مارمولک وسط حیاط ما هستش و من با برادرانم در حال صحبت کردن بودیم که ناگهان همان مارمولک را دیدیم در حال جست و جو بود و دم اش هر لحظه درازتر میشد و به بیست متر رسید و بدن او روی هوا معلق مانده بود و ما جویای این بودیم که این مارمولک به دنبال چیست،در نهایت فهمیدیم که این مارمولک به دنبال خانواده اش بود،ناگهان دم بلند اش به من برخورد کرد و من در خواب بیهوش شدم و بعدش بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعصب یا قهر و کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد

  218. هاجرهاجرsays:

    سلام،خواب دیدم که ی مارمولک وسط حیاط ما هستش و من با برادرانم در حال صحبت کردن بودیم که ناگهان همان مارمولک را دیدیم در حال جست و جو بود و دم اش هر لحظه درازتر میشد و به بیست متر رسید و بدن او روی هوا معلق مانده بود و ما جویای این بودیم که این مارمولک به دنبال چیست،در نهایت فهمیدیم که این مارمولک به دنبال خانواده اش بود،ناگهان دم بلند اش به من برخورد کرد و من در خواب بیهوش شدم و بعدش بیدار شدم.میشه خوابم رو زود تعبیر کنید لطفا....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در اطرافتان نزدیکان دورو و نیرنگ بازی دارید که میخواهند موجب ناراحتیتان شوند

  219. ایلیا قدوسیایلیا قدوسیsays:

    من خواب دیدم ک پرنده زیبای رو دارم فشار میدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است برخی اطرافیانتان را با رفتار و اعمال خود برنجانید و ناراحت کنید

  220. سعید نظریسعید نظریsays:

    سلام.من دیشب ۴صبح اینا بود خواب دیدم .طوطی خیلی بزرگی بربام ساختمونهای آسمان در حال پروازه.پرهاش آبی هم داشت خوش رنگ.خونه هامون مثل قبل ویلایی بود و من هم ۱۲ ساله بودم تقریبی.همه همسایه ها میخواستن این پرنده رو بگیرن ک ۱هو ب سمت خانه ما اومد.من و پدرم و برادرک ک پس فردا سالگرد فوتش هست. این پرنده رو گرفتیم.بقدری بزرگ بود .حتی فکر میکردم الان مارو میزنه مثل دیگر همسایه ها.اما نزد.و با ما مهربون بود انگار رام مابود.اما ما گرفته بودیمش.سرشو من بالهایش زو پدرم و برادر م.میشه خواهش کنم تعببرش چی میشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فارغ از رنگ و جنس پرنده مال و نعمت را اکثر معبران برای خواب دیدن پرنده مطرح کرده اند که در این مورد چند استثنا نیز وجود دارد اگر کسی در خواب ببینید پرنده ای وحشی را شکار میکند و بعد در دست میگیرد به نشان فقر و بدبختی میباشد

  221. مهرانگیزمهرانگیزsays:

    با سلام.خواب دیدم که تو روستای خودمون که قبلا یه جاش بود میرفتیم از اونجا آپ پر میکردیم میوردیم رفتم اونجا .بعد دیدم که توی آب تعداد زیادی پرنده اومده ک خیلی زیبا هسن بعد اونجا به همه میگفتم از این پرنده ها تا حالا هیچ جایی ندیده بودم اینا تازه اومدن بعد این پرنده ها رفتن بالای درخت منم رفتم تعداد زیادشونو گرفتم کردم تو قفس بعد تعدادی رو هم زدم زیر بغلم که مادرم هم اومد پیشم ک بهش گفتم کمکم کنه.البته این پرنده ها یه جورایی شبیه اردک بودن ولی خیلی زیبا بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید. دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک می گیرند

  222. ......says:

    سلام خواب دیدم یه مراسمیه همه بودن یکی از زنای فامیل که بهم محبت وتوجه زیادی داره توخوابم تا منو دید اومد بغلم کرد وکنار خودش نشوند و ازغمی که تودلش داشت گریه کرد منم باهاش هم نوایی کردم واشک تو چشام جمع شد جلومون یهویی حالت دریاچه شد و یه پرنده ماهی خوار یه ماهی کپور که رنگشم یه قرمزی بسیار کم وقشنگی داشت بامهارت خوردش ماهم این مهارتشو تحسین میکردیم که مایه ماهی رو میخوایم تمیز کنیم صدبار از زیر دستمون در میره ولی این حیوون باچند حرکت خوردش ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر برخی اعمال و رفتارهایتان دیگران مورد آزار و اذیت قرار بگیرند

  223. افسانهافسانهsays:

    سلام. من خواب دیدم همسرم به شدت می خواست یه پرنده خاکستری و معمولی رو درون جعبه ای نگه داره ولی اون پرنده پرید و رفت و شوهرم ناراحت شد. من به آسمون نگاه می کردم که دیدم یه پرنده صورتی خیلی خوشگل که تا به حال مثلشو ندیده بود از آسمون به زمین اومد و خودش رفت توی بغل شوهرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دیگران از برخی رفتارتان ناراحت و آزرده شوند

  224. حوریاحوریاsays:

    سلام،من خواب دیدم توی کوچمون با دوستم که پسر هست و صمیمی هستیم راه میرم که یه دفعه‌ یه پرنده جلوی ما پرواز میکنه پروازش عادیه اما سرش به سمت به پایین هست ینی برعکس بود و من هیجان زده بودم که چطور داره پرواز میکنه و همش به دوستم میگفتم و اونم یه جوری رفتار میکرد که انگار عادیه و بعدش یه گربه سیاه اومد سمت ما و من چون گربه ها رو خیلی دوس دارم یکم به سمتش رفتم اما دیدم که زل میزنه به من و انگار از من خوشش نمیاد ومنم ترسیدم و‌رفتم تو بغل دوستم و وقتی که تو بغلش بودم گربه سرجاش میموند ولی تا یکم از دوستم جدا میشدم سریع میخواست حمله کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای ارزشمندی در زندگیتان است

  225. امينامينsays:

    سلام استادديشب خواب ديدم يه كبك داشتم ميخواستم آزادش كنم امانوكش درازشده بودميخواستم نوكش روكوتاه كنم تابتونه راحت دونه روبرداره وبخوره اون روتودستام گرفته بودم نوك بالاش دراز شده بودميخواستم كوتاه كنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بخاطر انجام برخی رفتارهایتان دیگران ناراحت شوند

  226. hdhdsays:

    سلام استاددخترم بعدازظهرجمعه باوحشت ازخواب بیدارشدخواب دیده یک پرنده خیلی بزرگ ووحشتناک داخل شهر به مردم حمله میکنه وصداشم همه وحشت کردن ی جایی شبیه پارک حیوانات بوده که پدرشم میبره یک جای بلند ومیخوره منودخترانم به سمت مسجد فرارمیکنیم وهشدارمیدیم که امام جماعت باخیال اسوده میگه نترسید قران بخوانید همه قران میخونن پرنده کوچیک وکوچکترمیشه که یک صدایی میادبه خداایمان بیاریددراین وضعم امام جماعت خوابیده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به دست اوردن مراد در زندگیتان است که برشادکامی نیز تعبیر میشود

  227. ايمانايمانsays:

    سلام خواب ديدم با يكي از همكارام هستم كه داريم صحبت ميكنيم راجعبه فيله گوساله كه ميگفت من فيله گوساله ميخورم شما چرا نميخوري ، سر فريزر رفتم كه ببينم فيله هست يانه ديدم بجاش يه كيسه پاستيل يخ زده هستش بعد پرواز كردم رفتم سر يه تير چراغ برق خيلي بلند كه لانه يه پرنده ماقبل تاريخ بود خيلي بزرگ بود يه تخم بزرگ اندازه شترمرغ بود با نشستن من روي لانه افتاد پايين پرنده هه رو ميديدم روي خونه اي بلند نشسته بود بالهاشو باز و بسته ميكرد تو اين استرس بودم كه الان مياد منو تكه تكه ميكنه يه چيزي شبيه كايت دستم بود ميخواستم بپرم اين طرف اونطرف رو نگاه كردم ببينم كدوم خونه نزديكتره بعد پريدم كايت عمل نكرد افتادم پايين گفتم الانه كه پاهام بشكنه كه سالم اومدم زمين هيچچيم نشد تشكر ميكنم تعبير بفرماييد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام معنای برکت آرامش جان مال و نعمت و فراوانی میباشد که بر براورده شدن ارزوهایتان نیز تعبیر میشود

  228. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم دسته ایی از فلامینگوهای زیبا به رنگ سفید و صورتی در رودخانه مشغول اب خوردن هستن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است

  229. ناشناسناشناسsays:

    باسلام خدمت مدیر عزیز وبزرگوار ....من خواب دیدم ک من ویک آقایی ک قبلا دوستش داشتم واون هم ادعای دوست داشتن منو میکرد وبعدا ب دلایل واهی منو رها کردتو یه مکان کنار هم نشسته بودیم ک متوجه شدم ی کبوتر سفید کنارش افتاده بود وبی رمق بود وشایدم داشت جون میداد درهمون حین پرنده بسیار زیبا ورنگی هم داشت رو سرمون پرواز میکرد ک من احساس کردم همون آقایی ک من دوستش داشتم این پرنده درحال پرواز وزیبا را دوست داره منم درحال پرواز گرفتمش ودادمش ب اون آقا .ممنون میشم تعبیرش کنید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انسانهای خردمند و عاقل به خود تکیه خواهند کرد سعی کنید کمی بیشتر به خودتان بها دهید

  230. نیکی صبرینیکی صبریsays:

    سلام.در چرت عصر خواب دیدم در ی خانه خوابیدم و بیدار که شدم در روی دیوار اتاق قفس بزرگی بود که داخلش یک قرقاول بزرگ سفید و چند تا کوچیک قرار داشتن که مال ما نبودن ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مراد است البته خواب عصر تعبیری درست ندارد

  231. لیالیاsays:

    سلام. من متاهل هستم با یه عالمه مشکلات تو زندگی. خواب دیدم که داخل اتاق بودم و پشت میز مطالعه نشسته بودم بعد متوجه شدم چندتا مورچه کوچیک پشت صندلی و یه چندتایی روی زمین هستن با خودم داشتم فکر میکردم که برم سم رو بیارم و سمپاشی کنم. بعد یهو متوجه شدم یه پرنده خیلی قشنگ که بدنش سبز رنگ و پرهاش مشکی بود از پست پرده اومد وسط اتاق. خواهر و مادرم هم تو اتاق بودن. پرنده میخواست از در بره بیرون که من به خواهرم گفت نذار فرار کنه اما پرنده به سمت باغچه داخل حیاط پرواز کرد باز دوباره نشست تو باغچه. با خودم گفتم این پرنده بیشتر از این نمیتونه پرواز کنه پس هیچ جا نمیره و خوشحال بودم. تو خواب همش فکر میکردم مرغ میناست ولی رنگش متفاوت بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اخباری خوشایند است که ممکن است مسیر زندگیتان را تغییر دهد

  232. سونیاسونیاsays:

    سلام و‌خسته نباشید به مدیریت خوب این سایت دیشب خواب دیدم سر یه کوهی بالا بلندی خونه ای داشتم دو تا مرغ خیلی زیبا که بالهاش رنگ‌طاووس بود وارد خونمون شدن انگار مرغ همسایه یا مال کسی بود مهمونم داشتیم به همسرم گفتم مرغا را یواشکی بگیر بکش بخوریم‌ همسرم‌کشت ولی برای مهمونا از مرغ یه چیزی شبیه شیرینی تو فر درست کرده بود ممنون میشم تعبیرش بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کسانی را با رفتار خود برنجانید و ناراحت کنید

  233. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم یه عالمه پرنده تو اسمون پرواز میکنن دهنشون یه اهن چند متری میبردن یهو انداختن رو زمین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مراد است

  234. NuriNurisays:

    سلام من دیشب خواب دیدم جایی شبیه بازار بودم و یک پرنده ی ای شبیه عروس هلندی ی را گرفتم دستم و ب خانه آمدم کمی پرنده را نوازش کردم و اطرافیانم و خودم مدام از زیبایی اون تعریف میکردیم و خوشحال بودم پرنده در مشتم بود سفید رنگ و بسیار زیبا بعد از مدتی ب حیاط رفتم و اورا آزاد کردم و در خواب دیدم ک پیش صاحب اصلی اش بازگشت من در واقعیت ب شدت از پرندگان میترسم اما در خواب بدونه هیچ اضطرابی ان را بغل کرده بودم و خوشحال بودم تعبیرش چی میتونه باشه؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است و اخبار خوش که برای به دست اوردن ان در تلاش هستید

  235. نازنین عاشوزینازنین عاشوزیsays:

    سلام من خواب دیدم که پرنده با بال و دم بلند ، پرهایش رنگی بود ، بسیار زیبا ، چند دور پشت پنجره خانه چرخید بعد وارد اتاق ما شد و به سمت آمد ، روی سینه من نشست، و عین یه نوزاد از من شیر خورد. خیلی هم شاد خندان بود، من هم همین طور

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر خیر و برکت و روزی در زندگیتان باشد که برایتان ایجاد شادی خواهدکرد

  236. انسیانسیsays:

    خواب دیدم ی قفس پرنده هستش توش س تا پرندس که دوتاشون آرومن ولی یکیشون آبی رنگ و کوچولوعه خیلی بیتابی میکنه بال بال میزنه بیاد بیرون. دلم سوخت در قفسو باز کردم با ی پارچه گرفتمش آوردمش بیرون لای پارچه رو که باز کردم دیدم سرش از بدنش جدا شده خیلی ناراحت شدم من خیلی آروم گرفته بودمش که آسیب نبینه ولی دیدم بدن بدون سرش داره لای باغچه راه میره اومدم بگیرمش یهو همون پارچه که توش پیچیده بودمش رو با پاش گرفت همونجور بدون سر پرواز کرد برگشتم با نگاهم دنبالشکردم ببینم کجامیره دیدم پشت سرم ی چیزی مثل امامزاده اس رفت تو اونجا همينکه ب اونجا رسید ی عالمه کبوتر از امامزاده پرواز کنان اومدن بیرون آسمون پر از پرنده های سفید شده بود همه به آسمون نگاه می کردن ی چند تا پرچم خیلی بزرگ سفید که نوشته های سبز داشت اونجا بود باد زد یکیشون افتاد همه دویدن سمتش که بهش دست بزنن حاجت بگیرن منم دویدم همینکه ی قسمت از اون پرچمو گرفتم یهو زار زار گریه کردم فهمیدم پرچم حرم امام رضاس اونجا هم حرم امام رضا بوده دائم امام رضا علیه السلام رو صدا میکردم گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است خیر و برکت وارد خانه شما میشود و بسیار نیکوست

  237. مهدیمهدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم از یه جایی دارم رد میشم یه پرنده سهره که از اندازه طبیعی هم بزرگتره رو با دست زدم گیج شد گرفتمش دستم میخواست از دستم فرار کنه ولی من گرفته بودمش همش هم حواسم بود که محکم نگیرمش بمیره و خیلی خوشحال بودم.ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر زیاد شدن رزق روزی در زندگیتان است و موجب افزایش مال میشود

  238. سیناسیناsays:

    با سلام خواب دیدم که دو تا طوطی خونگی دارم که بچه دار شدن و دارن به بچه هاشون غذا میدن ، خودمم تو خواب تعجب میکردم که چرا من موقعی که تخم گذاشته بودن تخم هاشون رو ندیدم و موقعی که بچه هاشون از تخم بیرون اومدن من تازه فهمیدم که بچه دار شدن خیلی ممنون ار تعبیرتون .....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر مراد باشد و نشان دهنده منفعت است

  239. مريممريمsays:

    سلام و صبحتون بخير ديشب خواب ميديدم با ماشينم از جاده اي رد ميشديم چشمم افتاد به پرنده اي كه اسمش توي خوابم سيساك بود ( در صورتي كه من در عالم بيداري اصلا يه همچين اسمي تا حالا نشنيده بودم ولي گويا پرنده اي به اين نام وجود دارد ؛ مرغ سيساك يا مرغ گينه ).خيلي خوشگل بود و همش به خواهرم ميگفتم شبيه پرنده هايي خارجي ميمونه. توي يه گندم زار با جوجه هاش بود.يه گله گوسفند هم اونجا بود رفتيم توي مزرعه و همينطوري داشتم ازشون فيلم ميگرفتم و خواهرم پرنده را بغل كرد و داشت نوازشش ميكرد .ممنون ميشم تعبير بفرماييد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مراد است و بر اتفاقات خوشایند و شادی بخشی در زندگیتان دلالت دارد که برایتان سودمند خواهدبود

  240. فاطمه....فاطمه....says:

    سلام من خواب دیدم در یک فضای باز پرنده های (کفتر) زیادی ک در واقعیت داریم، تو یک قفس بزرگ نگه داشته بودیم، و آن ها درحال پرواز کردن بودن و من وپدر مادرم سعی داشتیم اونارو بکشونیم برن تو لونه هاشون، غذا پرت میکردیم تو خونشون،پرنده رو تو دست میگرفتم و پرت میکردم تو قفس، کم کم رفتن داخل، بعد دورشونو حصار کشیدیم ک نتونن برن بیرون و ازشون مواظبت میکردیم، یه قسمت قفس چهارتا کبوتر بود دوتاشو دادیم به کسی، دوتای دیگه باقی موندن، جفت بودن،صداشون درنمیومد من خیلی این دوتا رو نگاه میکردم و نگران سلامتیشون بودم، تو ظرفشون غذا گذاشتم.. تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده بلند پروازی هایی باشد که در زندگی در ذهن دارید و بیانگر مراد و خواسته های شما میباشد

  241. اتانازاتانازsays:

    با سلام و احترام .اول بگم من دخترم و مجردم . من دیشب خواب دیدم که تعداد زیادی پرنده توی اتاق خانه ما پناه اوردن .پرستو گنجشک و پرنده های زیبا و کوچیک ، از بین این همه پرنده یک پرنده زیبا و خوش صدا توی دستم نشسته بود من مدام پروازش میدادم و اون پرنده برمیگشت مینشست توی دستم و ازم دور نمیشد منم توی خواب گفتم پس باید بزارمش داخل قفس که گربه نتونه بخوردش بقیه پرنده ها هم اصلا از من نمیترسیدن بهشون اب دادم و غذا 5تا جوجه پرنده هم بودن که نمیدونم چه نوع بودن ولی زیبا بودن بهشون مخلوطی از اب و آرد دادم که بخورن . تقریبا همه پرنده ها به تمنای اب امده بودن و من به همه اب میدادم اما پرنده سبز رنگ خوش صدام مدام توی دستم نشسته بود و اینکه مادرم گفت این پرنده فک کنم مال فلانی گفتم اگه مال انها بود میومدن دنبالش. ان شخص که مادرم گفت چندین سال فوت شده ،بعد دیدم چند تا خانم هم امدن خونمون .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که به زودی به مراد دلتان میرسید

  242. مهدی محمدیمهدی محمدیsays:

    خواب دیدن پرنده طلایی ونشستن بر روی دست تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر مراداست

  243. سهرابیسهرابیsays:

    سلام. خواب دیدم یه لانه پرنده همراه پرنده ی مادر و جوجه هاش توی خونمون هستن و انگار یه موجودی اذیتشون میکرد و باعث بیماریشون میشد برای همین من اونا رو گذاشتم بیرون تا اون موجود از توی لونشون بیرون بره اما بعد انگار یادم رفت بیارمشون داخل و اون بیرون مونده بودن و حسابی گرسنه شده بودن طوری که فکر میکردم مردن ولی وقتی رفتم سراغشون دیدم خیلی بی حال و لاغر شدن اما زنده اند و بهشون غذا دادم. تعبیرش چیه؟ خیلی ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مراد است و بر به دست اوردن خواسته هایتان دلالت دارد

  244. بهاربهارsays:

    سلام دیشب خواب دیدم به یه پرنده فروشی رفتم. من عاشق پرنده هام. همین جور که داشتم نگاه میکردم قیمت مرغ عشق رو از فروشنده پرسیدم بعد نگاهم به فنچا افتاد داشتم یکی یکی نگاشون میکردم که نگاهم به جعبه جوجه ها روی میز افتاد همین طور کخ جوجه هارو نگاه کردم چند تایی از اونا از جعبه پریدن بیرون اومدم جوجه ها رو بگیرم یه دونه رو انداخنم توی جعبه که نگاهم به یه جوجه اقتاد که روی کف مغازه خیلی بی حال افتاده بود شبیه جوجه هایی بودکه تازه متولد شدند اما خیلی بی حال بود تموم بالاش و بدنش انگار خیس شده بود حتی فک کردم مرده انقدر دلم برای جوجه سوخت که حدا میدونه واقعا قلبم درد گرفته بود وقتی که جوجه رو با دستم از کف زمین بلند کردم تو دستم تکون خورد انگار میخواست رو پاهاش وایسه امانتونست رفتم سمت فروشنده بهش گفتم خواهش میکنم یه کاری براش کنین و بعد از خواب پریدم این خواب و حدودا ساعت یک و نیم دو دیدم و زیاد هم طولانی نبود اما جالب که باجزییات زیادیاین خواب و یادم میاد میشه یگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دیدن مرغ عشق به معنای احساسات و روابط عاشقانه است، که یا در زمان حال است و یا در زمان آینده که شما باید مراقب کیفیت و اتفاقات آن باشید

  245. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر من توی خواب دیدم منو مامانم پرنده ای بزرگ و با رنگای زیبا رو به خونه اوردیم و وقتی از دستمون رها میکنیم باز به سمتمون برمیگرده و همش با ارامش توی خونه میچرخه ولی یادم نیست که دقیقا از کجا گرفتیم میشه تعبیرشو بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویانشان دهنده مراد است و بر به دست اوردن خواسته هایتان دلالت دارد

  246. نگارنگارsays:

    سلام من در خواب دیدم که چند مرغ عشق رنگی به رنگهای سبز ولیمویی وابی به حیاط خانه ی ما امدند و به قفس می رفتند که اب و دانه بخورند و بعد از قفس بیرون می امدند ما هم خوشحال بودیم که مرغ عشق داریم.ممنون میشم تعبیرش را بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده برکت و روزی است که در زندگی برایتان ایجادشود

  247. روناکروناکsays:

    خواب دیدم در حال بیرون آمدن از خانه بودم که پرندگان زیادی کنار خانمان مرده بودند و مجبور بودیم برای رد شدن ان هارا کنار بزنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از احساسات سردی برخوردارین

  248. مهرانگیزمهرانگیزsays:

    سلام.بنده شوهرم به رحمت خدا رفته. و برای بار دوم شوهر کردم.در خواب دیدم با این شوهری که تازه ازدواج کردم منو سوار بر یک بوقلمون نر کرده. ممنون میشیم تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      همسرتون براتون منفعت داره

  249. یاسیاسsays:

    سلام من خواب دیدم داخل خونمون ی پرنده ک دمش شبیه ب هروس بود ولی دمش سفید بود من گفتم این چی میتونه باشه اول بیرون کردم ولی تو خواب پیش خودم فک کردم مرغ امین بخاطر همین سریع رفتم دم در دوباره خودش راحت وسریع برگشت تو خونه.ولی من تواب حس میکردم مرغ امینه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      امید وارین یه آرزویی براتون حل شه و شما بهش برسین برای همین عجله دارین و بی تابی می کنین ولی خب بهتر خودتون برین سمت خدا

  250. NazninNazninsays:

    سلام.خواب دیده شده که یه دسته پرنده زیبا در حال پرواز بودند ومدام در اطراف شخص خواب دیده پرواز میکردند .ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر مراد است

  251. بهنام درقندیانبهنام درقندیانsays:

    سلام عزیز،من خواب دیدم تو یه محیط بسته بزرگ مثه یه باغ که پرنده ها نمیتونن فرار کنن،دارم پرنده میگیرم،انگار پرنده های حلال گوشت رو داشتم با دست میگرفتم واسه خوردن،اولی گنجشک کوچیک بود گرفتمش دستمو نوک زد ولش کردم،بعد رفتم سراغ دوتا پرنده بزرگتر درشت مثه گور یا سرت که داشتم میگرفتمشون برای خوردن،ممنون میشم تعبیر خواب بنده رو هم بگید عزیز من

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب منفعت و رهایی از ظلم است

  252. سونیاسونیاsays:

    سلام خواب دیدم خونه من روبروی جنگل زیبایی پراز درختان پرتقاله انگار خونه من یه سری آدم بودن میخواستن خونه منو بخرن منم اونا را بردم توی تراس و ویو بهشون نشون دادم درختان پرتقال اینقدر زیاد بودن که شاخه هاشون دیده نمیشد توی همین حین یه پرنده شبیه عقاب اومد رو شونم نشست اولش میترسیدم بهم آسیب بزنه ولی بعدش دیگه اومدم وارد خونم شدم ممنون میشم تعبیر. خوابمو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر آشنایی با شخصی به شما نفعتی میرسه

  253. زهرازهراsays:

    سلام.خواب دیدم داداشم تعداد زیادی حیوون توی قفس های جداگونه نگهداری میکنه که انگار اکثرا پرنده هستن و این پرنده ها رو جوری تربیت کرده که بسیار درنده و وحشی هستن.جوری که قفس یکی از اونا که از گنجشک یکم بزرگتر بود رو باز کردم که شروع کرد با نوک زدن گوشت از پای یک نفر کند من همه قفس ها رو نابود کردم و سعی دارم اون پرنده وحشی رو هم بکشم ولی اون هی سعی کرد گوشت از پام با نوکش بکنه.تعبیرش چی میشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده طولانی شدن عمر و زندگی آرام و با برکت میباشد

  254. حسینحسینsays:

    سلام..من خواب دیدم که یک دسته پرنده خوشگل و رنگارنگ از بالای سرم در حال پرواز بودن که بروی درختی نشستن من دستم را به نشانه دانه دادن به آنها دراز کردم و یکی از انها به نزدیکی من فرود آمد و من آنرا گرفتم وبه قفس انداختم..و هنگام تمیز کردن قفس دوباره فرار کرد... و من دوباره به حیاط پشت خانه رفتم که پراز پرنده های قشنگ بود هم کبوتر هم پرندگان زیبا..اینبار گندم برایشان ریختم و یکی که خیلی زیبا بود برای خوردن گندم آمد جلو و من آنرا گرفته و به قفس انداختم...ممنون میشم اگه جواب بدین....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما از فرصت های خوبی که براتون پیش میاد استفاده نمی کنین

  255. میثممیثمsays:

    سلام خواب دیدم که یه جعبه کروی مانند و سفید دیدم روی زمین از یه سوراخ داخلش نگاه کردم که دیدم یه پرنده از داخلش میخواد بیاد بیرون که گرفتمش و باز داخلش دیدم که یه جوجه تازه از تخم در آمده داره. پرنده سعی کرد فرار کنه و من نذاشتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مراد است و بر ارزوها دلالت دارد

  256. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم صدای بلبل تو خونه شنیدم گفتم ب بابام بلبل اوردی گفت اره تو اشپزخونه هست رفتم دیدم یکی از پاهاش شکسته بعد اونو نوازش کردم هی میپرید از دستم میگرفتمش .بعداهرجا میرفتم دنبالم میومد تو دستم بازی میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر طولانی بودن عمر و برکت مال و اسایش درزندگیتان است

  257. پویاپویاsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم که تو خونه با خانواده ام داشتیم شام میخوردیم که یهویی چن تا موش بزرگ و کوچیک رو پشتمون دیدیم ولی موش ها آرام و بی توجه بودن من و مامانم رفتیم که اونرو بگیریم از خونه بندازیم بیرون که یهویی همشون زیر کمد رفته و از اون طرف کمد به شکل پرنده های زیبا و رنگی دراومدن که مادرم و من اونا رو گرفتیم یادم میاد که دو پرنده کوچک و بزرگ رنگی گرفتم که بزرگه داد و هوار میکرد و میخواست فرار کنه منم تا خواستم اونا رو له قفس بندازم از خواب بلند شدم ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین🙏🏻

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      امکان دارد دزدی ازتون بشه طوری که شما بهش شک نکنین

  258. علی قاسمیعلی قاسمیsays:

    سلام من خواب دیدم که پرنده های زیادی روی درخت نشسته اند من سعی بر این داشتم که آن را بگیرم ولی موفق نشدم اما یکی از دوستام یک جوجه پرنده ی زیبایی را گرفت که در شهر ما وجود داشت و آن را به من داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر مراد است و بر حاجت روایی دلالت دارد

  259. امینامینsays:

    سلام استاد؛ببخشیدمزاحم میشم.دیشب خواب دیدم که یک کبک داشتم که چندتاکبک دیگه اومدن اطرافش اونهم شروع به خواندن کردتااونهاروبه طرف خودش بکشه یعنی کبک من نربود،اماکبک من احساس کردم فرارکردرفتم بگیرمش امادیدم پدرم اونو سربریده واسه خوردن ممنون میشم اگه تعبیرش روبگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و برکتی بهتون می رسه که بدلیل بحث یا بی احترامی به پدرتون ازتون زایل میشه

  260. محمدمحمدsays:

    با سلام خواب دیدم که پرنده ای شکاری که فکر میکردم شاهین هست وارد منزلمان شد و من یک پارچه روی سرش انداختم و گرفتمش.وقتی هم گرفتمش نه تقلا کرد و نه بال بال زد.البته به شک افتادم که عقاب گرفته ام یا شاهین.جثه اش از عقاب کوچکتر و از شاهین بزرگتر بود ولی زیبا و با ابهت بود.ممنون میشم برام تعبیرش کنید.یا حق

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به شخصی پر مدعا و بی اخلاق که شما ازش خوشتون نمیاد

  261. نرجس خانمنرجس خانمsays:

    س خواب دیدم منو دوستم تو حیاط خونمون نشستیم بعد یه پرنده زیبا و خوش رنگ اومد کنارمون دوستم هر کاری کرد نتونست بگیرتش فرار میکرد منم با اینکه میدونستم نمیتونم بگیرم و فرار میکنه دستمو دراز کردم و خیلی راحت گرفتمش تعبیر داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به هدفتون می رسین

  262. نرجسنرجسsays:

    سلام چند روز پیش خواب دیدم(تو واقعیت چند قفس پرنده داریم تو خونه) رفتم کنار قفساشون دیدم همشون جوجه دارن جوجه های کوچیک و بزرگ بعضیام داشتن از تخم درمیومدن من کلی ذوق کردم و تعجب ک چطور تا الان ندیده بودمشون تعبیرشو لطف کنید بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شانس های زیادی در مسیرزندگیتون وجود داره

  263. سهیلاسهیلاsays:

    باسلام خدمت شما. خواب دیدم یه پرنده ای که شبیه گنجشک بود ولی کمی بزرگتر اومد جلوم. بعد اون رفت یکی دیگه اومد رو دستم نشست که با دستم گرفتمش ولی اصلا نمیترسید یا اینکه بخواد فرار کنه، لطفا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید تلاش خودرابرای کسب موفقیت در زندگیتان زیادتر کنید

  264. زریزریsays:

    سلام خواب دیدم با همسرم رفتیم پیش یه رودخانه ای و همسرم گنجشک با دست گرفت بعد هم سرش را برید انداخت داخل سبد گذاشت تو آب بعد یه گربه اومد. و حرف میزد میگفت چه گنجشک خوبی و میخواست گنجشک را برداره من هم هر چی بهش سنگ مینداختم نمیرفت که یکدفعه گربه اینگار اسلحه داشت و به طرف من شلیک کرد و بعدش از خواب بیدار شدم.ممنون میشم اگر تعبیری داره بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مراد است و بر به دست اوردن خواسته هایتان دلالت دارد

  265. حسینحسینsays:

    با سلام ی لانه پرنده خواب دیدم که ی حیوونی تموم جوجه های داخل لانه رو خورده بود و فقط از هر جوجه یکمی پر مونده بود هر کدوم از جوجه ها رو تو ی قسمت از اطراف لانه خورده بود معلوم بود ک تعداد جوجه ها خیلی زیاد بود نزدیک به 10 تا بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای آرزوهاتون تلاش کنید و نگذارید صرف خیال پردازی شما را نسبت به آرزوهاتون دور کنه

  266. مهدیمهدیsays:

    سلام هنگام طلوع خورشید خواب دیدم که شب هستش، زیر یک درخت سرسبز نشستم و چنتا پرنده زینتی که فکر کنم مرغ عشق بود دوروبرم هستن و یکی شون که از همه قشنگ تر بود و پرهای زرد کرکی شکل داشت تو دستم گرفتم و نوازشش میکردم و اون هم آروم رو دستم دراز کشیده بود و من هم از داشتنش لذت می‌بردم. ممنون میشم تعبیرش کنین. بنده متاهلم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر خوشی بهتون داده میشه که باعث تغییرات مثبت هم هست

  267. کریم نیاکریم نیاsays:

    سلام من خواب یه پرنده قرمز رنگ‌زیبایی رو دیدم که روی شاخه درخت بود اون رو گرفتمشو یکم بعد خواست فرار کنه که نذاشتم یهو چسبید ب دستمو حس خفگی داشتم هرچقد خواستم از دستم جداش کنم نشد تو هین جدا کردنش یه پاشو ناخواسته کندم و پراشم همینطور داشت میریخت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، پس می باید مراقب باشید در دنیای واقعی به صورت ناخواسته موجب رنجش عزیزان یا اطرافیان خود نشوید.

  268. پیمانپیمانsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یه پرنده زیبا تو دستم بود نمیدونم قناری بود یا مرغ عشق من نازش میکردم میبوسیدمش و میمالیدم به صورتم اونم سعی میکرد منو نوک بزنه ولی نمیتونست نمیدونم واقعا نمیتونست یا نمیخواست نوکم بزنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس دوستی دارین که معمولا ازش رنجیده میشین ولی خب اون شخص خوش طینتیه

  269. فائزهفائزهsays:

    سلام من در واقعیت نمی تونم پرنده ای در دست بگیرم ولی تو خواب دیدم ک تو کوچه بودم بعد چند پرنده کوچک و زیبا را گرفتم و اوردم خونه و دنبال کارتون و قفس بودم تا ان ها را داخل ان بگذارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یکی از آرزو هاتون برآورده میشه

  270. سانازسانازsays:

    سلام وقت بخیر بنده دیشب دیدم پرنده های سفیدی در آسمان در حال پرواز کردن بودند خیلی هم زیبا بودند مرغابی یا قو بودند دقیق نمیدانم اما کسی ب من گف انگار غاز هستند یکی از آن ها سفید بود و شبیه عقاب تیزو سریع پرواز میکرد ناگهان دیدم اومد پایین و کوچکتر شد و روی دست من نشست و من با لبخند نگاهش میکردم و دستی رویش کشیدم و بعد دوباره ب جمع همون پرندگان سفید ب آسمان فرستادم دقیق نمیدانم ولی فکر میکنم قبل از اینکه ب آسمان خودم بفرستم یکبار ب آسمان رفت دوباره برگشت و روی دست من نشست میشه تعبیرخوابم رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای اهدافتون تلاش کنید

  271. الهامالهامsays:

    با سلام‌ من خواب دیدم که در آسمان پرنده ای است و عقاب است ، و با دیدن اون پرنده عقاب هم شگفت زده و متعجب بودم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مراد است

  272. ساراساراsays:

    سلام خالم ی پرنده ی مینا داره که ماله خودشم نیست خواب دیده اون پرنده رو ی عدس بهش داده قورتش داده بعدخشک شده بعدچنددقیقه دخترخالموصداکرده وبعدچنددقیقه دیدن که دوباره بال زده بعد بیدارشده ودوباره خوابیده ودوباره خواب دیده کاهو بهش داده ومرده ودخترخالموصداکرده وخالم دیده که قلبش از زیر پوستش میزنه ودخترخالم به قلبش دست زده وخون ازقلبش اومده ممنون میشم تعبیرشو کامل بگید واقعامیخوام بدونم چی هست مرسی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند به توانایی ها و خواسته های شما در زندگیتان اشاره داشته باشد

  273. shimashimashimashimasays:

    من کلا از پرنده میترسم.خواب دیدم با همسرم رفتیم خرید و اون پول همراهش نبود و سه تا پلیور خریدیم که من حساب کردم.بعد که برگشتیم اومدیم خونه پدر و مادر من که انگار همسرم در بالکنو باز کرد و یه کبوتر پشت در بود و اومد داخل خونه.من خیلی ترسیدم و توی اتاق قایم شدم.همسدم گرفت و انداخت بیرون.پرنده رفت روی پشت بام خونه روبرویی و تبدیل شد به یک طاووس زیبا و شروع کرد به آواز خوندن.بارون خیلی شدیدی میبارید و خواهر و برادرم و من داشتیم اواز خوندن پرنده رو تماشا میکردیم و همسرم با یک مشت پر طاووس وارد شد.بعد همه انگار ناراحت بودن که طاووسه رو پروندن.اما طاووس خودش برگشت و روی شونه همسرم نشسته بود و من خیلی میترسیدم.مبخاستم تعبیرشو بهم بگین.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به آرزو ها و موفیقت هایی می رسین

  274. سیماسیماsays:

    سلام تعبیر اینکه دیدم قوهای سفید زیبا توی آب حرکت میکردند و کنارشون باغ بود من هم کنارشون میدویدم چیه؟ قبل حرکت قو ها توی جوی کنار باغ آبی نبود یهو اب زلال از زیر زمین اومد جو ها پر شدند و قو ها حرکت کردند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یک رابطه ی احساسی براتون اتفاق می افته

  275. مرضیهمرضیهsays:

    سلام ممنون از تعبیرتون. من دم صبح خواب دیدم تو حیاط بودیم با خواهرم و شوهرش. یهو دوتاپرنده رنگی فوق العاده خوشکل تو حیاطمون اومد درخت حیاطمون خیلی ل نیس ولی تو خواب درخت خیلی بزرگ و سبز بود . هی چرخیدن دوتاش اومدن توی خونمون بعد توی سالن روی زمین یکیش چرخیدوچرخید تو چرخیدن رو زمین هی بالهاش رنگشون عوض میشد و عین لامپ های رنگی هی پرهاش رنگ عوض میکزد و میچرخید بعد گذاشتیمش تو قفس تا اومدیم اون یکی ک طوطی ابی رنگ بود بودو بگیریم فرار کرد رفت. همون موقع ک تو حیاط بودیم نوه همسایمون از رودیوار پریدنوک درخت حیاطمون خودشو انداخت تو حیاطمون دوباره پرید رو دیوار . طولانی شد ببخشید . ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس، اشاره داره به دوستانتون و تجربیاتی که با اونها دارین

  276. hdhdsays:

    سلام خسته نباشید همسرم خواب دیده درمحل کارش روی تپه سبز پرنده های زیادی باسرعت بهش نزیک میشدن اینم تادستش وبلند میکرده راحت ازشون میگرفته تعدادزیادی که قناری وسهره بودن رومیگیره وداخل قفس میندازه که همکاراش سرمیرسن وباتعجب میگن که این چقدر پرنده گرفته خوش به حالش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس اشاره داره به موفقیت ها و رسیدن به خواسته هاشون

  277. مهدی گزلیمهدی گزلیsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم که سه جفت طوطی زرد سفید وسبز گرفتم دریک جای طبیعی بزرگ بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام همراهی با دوستان

  278. ميثم كرديميثم كرديsays:

    سلام شب خواب ديدم كه يه پرنده زيبا و نادري رو كه شبيه قناريه ولي بفش هست رو از روي درخت گرفتم و بردم خونه فكرنميكردم پرنده اهلي باشه ولي اهلي بود و از اونجايي كه در واقعيت پرنده در قفس در منزل ندارم ولي در خواب هايم هميشه پرنده دارم اونو گزاشتم توي قفل پيش دوتا قناري ديگه و چون خيلي تشنه بود سريع رفت سراغ اب خوردن بعد در اخبار ميبينم كسي كه از مشابه اين پرنده نگداري ميكنه از نادر بودن و با ارزش بودن اين پرنده ميگه لطفا تعبير ميفرماييد ممنونم از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به برآوردگی آرزوتون حکایت میکنه

  279. بابکبابکsays:

    سلام من خواب دیدم که توی حیاط خونمون دراز کشیده بودم که یه پرنده زیبا که نمیدونستم اسمش چیه ولی خیلی شبیه کبوتر بود از روی دیوار حیاطمون پرواز کرد و نشست توی دستم و با دو دستم گرفتمش توی این لحظه خیلی ترسیده بودم و طوری که پرنده رو بخوام از خودم دور کنم یا پرواز بدم اونو انداختم اونور ولی پرنده پرواز نکرد هیچ، اومد کنارم نشست و در همین لحظه توی خواب شروع کردم به گفتن این جمله لعنت به شیطان لعنت به شیطان هی تکرار میکردم که از خواب پریدم. خیلی خواب عجیبی بود لطفا برام تعبیرشو بگین، ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب وسوسه های شیطان باشین و آیه ی 200سوره ی اعراف را زیاد بخونین مخصوصا قبل خواب

  280. مینامیناsays:

    سلام من خواب دیدم یه دسته بزرگ از پرنده هایی ک نمی دونم اسمشون چیه روی اب دریا نشستن تعدادشون خیلی زیاد بود من از روی تپه نگاه می کردم هوا افتابی بود طوری ک هنوز روشنی خورشید و شفافی دریا تو ذهنمه.نمی دونم کی همراه بود ولی بهش گغتم ببین این پرنده ها چقدر بزرگن ک از این فاصله بازم بزرگ دیده می شن پرهاشون نارنجی بود فکر کنم سیاه و نارنجی بودن همه رو اب نشسته بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به آرزهاتون اشاره داره

  281. نادر سالمنادر سالمsays:

    سلام،دیشب خواب دیدم با پدرم لب ساحل نشسته بودم یهو دو تا پرنده لب ساحل دیدم که با فاصله از هم لب آب رو زمین بودن،یهو یکیشون که پرنده دریایی نبود و یه تیکه سبز رنگ داشت نمیدونم اسمش چیه پرواز کرد اومدم سمت و منم با دو تا دستم گرفتمش ،زیبا بود..نشونه چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتوان نشان دهنده مراد در زندگی باشد

  282. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم داشتیم میرفتم مسافرت سرراهی تو یه خانه پیاده شدیم خیلی بزرگ بود توش پراز حیوانات مختلف بود از صاحب خونه پرسیدم اینا واسه چی نگه داری میکنید گفت واسه مسابقه وقتی داشتم دید میکردم ی غاز چشم زرد ی پرنده انگار دو تیکه پرنده بهم چسبیده از یه طرف ی رنگ دیگه بود از آون طرف هم ی رنگ دیگه وقتی ک سوار ماشین شدیم ی پرنده صورتی کوچیک نشست رو دستم صدام میکرد مادر خیلی خوشگل بود صاحب مزرعه اومد آون گرفت برد گفتم چند میفروشی گفت ۲تومان بیخیالش شدم باز هم اومد رو دستم نشست باز اومد صاحبش برد بازم اومد آخرش بالشو کوتاه کرد بعد انگار چندسال باز اومدیم اونجا تا صداش کردم اومد پیشم ولی بزرگ شده بود . البته من مجردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مراد است و بر نزدیک شدن به خواسته هایتان دلالت دارد

  283. نگارنگارsays:

    سلام؛ ساعت 5 صبح خواب دیدم یه یاکریم یا همان قمری با زور می خواد وارد منزل ما بشه و انقد نوک می زنه که نوکش کج می شه و بالأخره وارد می شه، انگار که داشته خفه می شده و از ما کمک می خواسته ( لفظ خفگی رو در خواب از زبان یکی از کسانی که در خوابم بود شنیدم، اما کمک خواستن پرنده رو حسّم تو عالم رؤیا بهم گفت) همینطور در قالب یه تصویر دیگه دیدم که یک یا دو یاکریم (دقیق خاطرم نیست) تو حیاط خانه لانه درست کرده اند و یه تور افتاده رو لانه و اونها گیر افتاده اند و بال بال می زنند. ممنون می شم اگر تعبیر را بفرمائید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام قدر داشته ای را نمی دانید

  284. ۰۰۰۰۰۰says:

    سلام خواب دیدم که من و دخترعمم توی یه جای پر درخت یه پرنده سفید خیلی خوشکل با کاکلهای رنگارنگ نشسته و ما داریم نگاش میکنیم و خیلی ارومه و من چادر سرمه با اینکه چادری نیستم و میگم وای چقدر خوشکل شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر مراد است

  285. رها نعمتیرها نعمتیsays:

    سلام من خواب دیدم منو عشقم شبیه ب پرنده بودیم خیلی هم خوشگل بودیم . پرواز میکردیم . دام هایی هم وجود داش ک دوتایی ب هم کمک میکردیم ک توشون نیوفتیم کسایی در حال سنگ انداختن بهمون بودن . در اخر ی جا دیدم تخم کردم ولی تخمم افتاد شکست خیلی غصه خوردم ولی ب عشقم گفتم عب نداره بازم فرصت تو زندگی هس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شکستی اشاره دارد

  286. رايحهرايحهsays:

    سلام، خواب ديدم نشستم رو نيمكت تو فضاي باز، بعد بالاي سرم ي پرنده خوشگل و بزرگ هست، به دوستام نشون ميدم و ميگم واي چقدر خوشگله، ي دفعه اي پرنده با سرعت مياد به سمت من و دست چپم رو نوك ميزنه (گاز ميگيره)، دستم قرمز ميشه و بعدش ميترسم از اون پرنده، ممنونم از سايت خوبتون، با تشكر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مراد است و بر حاجت روایی دلالت دارد

  287. N.ghN.ghsays:

    خواب دیدم که عقاب و جوجه هاش روی پشت بوم خونمونه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به آرزوهایتان اشاره دارد

  288. امیر محمدامیر محمدsays:

    سلام وقت بخیر . درخواب پرنده ای رو دیدم که به سرپرستی گرفته بودم و با من و همسرم خیلی خوب رفتار میکرد و به ما وابسته بود همه جا همراه ما بود روی شانه من می‌نشست ونامش را تیتو گذاشته بودم و هرکس به جز منو همسرم سربه سرش میزاشت عصبانی میشد و جیغ میکشید. کمی که بزرگ تر شد به عقاب طلایی قهوه ای تبدیل شد بسیار بزرگ و منو همسرم از این که جوجه ما عقاب بود تعجب کردیم بسیار بزرگ شده بود و درخواب سنگین بودن وزنش روی شانه ام احساس می کردم جوری که اتاق برایش کوچک شده بود و بسیار به من محبت میکرد و منو همسرم هیچ ترسی ازش نداشتیم. تعبیرش چیه؟تشکر.

  289. سادیاسادیاsays:

    سلام من باردارم خواب پرنده ی سفیدی رو دیدم که کسی گفت درنا من پرسیدم درنا یا برنا؟ من هیچ ذهنیتی نسبت به این پرنده نداشتم و اصلا به یاد ندارم کی نام این پرنده رو شنیدم، میشه لطفا تعبیرش رو به من بگید. باسپاس فراوان

  290. ايمانايمانsays:

    سلام خواب ديدم خودم يه جوجه لك لك بودم و داشتم اولين پروازم رو امتحان ميكردم كه اوج گرفتم به سمت اسمون و از اون بالا همه كره زمين مشخص بود بعد يه چرخي زدم و به سمت زمين سقوط كردم

  291. مرتضیمرتضیsays:

    سلام خواب دیدم دارم بالای ساختمان های بلند پرواز میکنم بدون هیچ وسایل کمکی و در دستم یک کبوتر بود و به دنبال کبوتر دیگر بودم که آخرش موفق شدم تو بلندترین ساختمان شهر بگیرم و یک کبوتر دیگه بود که من کاری با اون نداشتم و اونم با من کاری نداشت انگار هدف من همون یک دونه بود که دنبالش پرواز میکردم میخواستم تعبیرش چی میشه

  292. شادی کشانیشادی کشانیsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم که خونه ی پدر بزرگم توی ایوان خونشون همراه خودشون نشسته بودم.توی خواب من شب بود.ولی شب روشنی بود.بعد میدیدم که بلبل ها جفتی میان میشینن رو درخت ها و یکم میخونن میرن.ولی طوری بود که یه جفت میخوندن میرفتن بلافاصله بعدش یه جفت بلبل دیگه میومدن میخوندن.توی خواب من خوش حال بودم و به بقیه هی می گفتم ببینین بلبل ها دارن میخونن.میشه تعبیرش رو بهم بگید لطفا

  293. ندا رضاییندا رضاییsays:

    تعبیر خواب طوطی های رنگی و زیبا بچه هم داشتن جفت نر ماده عشق بازی میکردن، پرنده نوک و منقار همدیگر رو میگرفتن خیلی هم پرصدا بودن ممنون

  294. علیعلیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که کنار گنجه فنچام یه سهره اومده نشسته تشنه و گشنه سعی کردم بگیرمش اولش در رفت ولی بعد خودش اومد به آرومی روی دستم وبعد من انداختمش داخل قفس و براش دون و آب گذاشتم .ممنون

  295. حسین زادهحسین زادهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه عروس هلندی از روی درخت پرید و اومد روی قلب مامانم نشست به مامانم گفتم این پرنده رو بده به من من هیچ پرنده ای ندارم مامانم پرنده رو داد به من ولی بعد که بردمش خونه دیدم این پرنده دوتا نوک داره یکی نوک خودش یکی هم پشت سرش اونی که پشت سرشه خونیه گفتم عیب نداره درمانش میکنم این پرنده خیلی هم اهلی و اروم بود تعبیرش چی میتونه باشه

  296. ر. تر. تsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یک پرنده ی قرمز و بیسار زیبا روی ستونی نشسته بود و روی بال هایش نقطه های نقره ای بود ولی ب خوبی نمی‌توانست پرواز کند وقتی او را گرفتم و بالش رو باز کرد رو یکی از بال هایش با نقطه های نقره ای نوشته شده بود الله و روی بال سمت چپش نوشته بوده با نقطه های نقره‌ای اکبر و من او را اودم داخل خونه چند ساعت بعد مرد و قبل از اینکه بمیره چهار تا جوجه مشکی ب دنیا آورده بود

  297. سعید سلیمانیسعید سلیمانیsays:

    به نام خداوند بخشنده مهربان سلام معبر گرامی عرض تشکر بابت زکات علمی که از جانب خداوند متعال به شما اعطاء فرموده شده من سینه زن حضرت ارباب آقا اباعبدالله الحسین (ع) هستم ... پارسال بعد از آخرین شب مراسم به خانه برگشتم و چون خسته بودم شاید حدود 10 الی 15 دقیقه حالتی بمانند خواب و رویا بمن دست داد و در خواب 4 قفس که در هر کدام یک پرنده بود اعطاء فرموده شد. اولی و دومی بلبل بود سومی سهره و چهارمی پرنده ای ناشناس من در مراسم از آقا سید الشهداء (ع) چند حاجت خواسته بودم ... و در شب پایانی این خواب که البته مثل عرفان بود و نه کاملا خواب دیدم ... ازدواج بود با شخص مورد علاقه م _ حل مشکلات مالی _ ایجاد شغل بود _ و حل یکسری از مشکلات اطرافیانم . لطفا تعبیر بفرمایید . خداوند متعال به شما و علم و زندگی شما برکت عنایت بفرمایند.

  298. تنهاتنهاsays:

    سلام من خواب دیدم در اشپز خانه ی خانه ای هستم که برام غریب بود ،پرنده ای شبیه قو یا طوطی بزرگ که داشت توی اشپز خانه پرواز میکرد و بسیار رنگارنگ بود و زیبا بود که من داشتم سم پاشی میکردم مقداری سم به پرنده هم پاشید که پرنده افتاد و بیحال شد سریع پرنده رو شستم و سرحال شد و من داشتم حالشو خوب میکردم و نوازشش میکردم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

  299. کریمیکریمیsays:

    سلام دیشب در خواب با چند تا از اعضای فامیل در یه جایی بودیم که دیدم درآسمان بالای سرم چند پرنده بزرگ و سفید وزیبا درحال پرواز هستند به بچه‌ها نشان دادم و گفتم که اونا قو هستند چند تا لک لک بزرگ هم بودند

  300. زهرازهراsays:

    یک شب خواب دیدم توی درخت نارنگی خونه مادرم که الان دیگه قطع شده چند تا بچه بلبل گرفتم تو دستم و میذاشتم کنار و امروز طرفای صبح خواب دیدم بیرون کار داشتم توی مسیر خونه سوار اتوبوس شدم اونجا یه دختر بچه خیلی ناز بود که گفتم ماشاالله و توی دلم میگفتم کاش این بچه من بود بعد رفتم لب دریا و از آب یه بچه بلبل دراومد که من گرفتمش تو دستم و نوازشش کردم(ما توی خونمون بلبل داریم از کوچیکی بزرگش کردیم و اینکه منتظر هستم بعد از چند وقت باردار بشم ودلم میخواد یه دختر سالم بیارم)

  301. حسینحسینsays:

    سلام .من خواب دیدم با دونفر اشنایمون در ایوان خونه بودیم که من با گوشی خود صدای پرنده ای گذاشتم که دیدم ناگهان دوتا پرنده سریع آمدند دم ایوان خونه منم سریع به پدرم که داخل خونه بود گفتم در ایوان را باز کنه چون میخاستم بروند تو سالن خونه که بتونم بگیرمشون بعد در را باز کرد رفتند تو سالن خونه بعد دوتا پرنده رفتند بالای پرده خونه منم بعد از مدتی که فکر کنم میخاستند مهمون ها بروند و بعد بگیرم رفتم چهارپایه را برداشتم و رفتم بالا چهارپایه دیدم دوتا پرنده انگار خواب بودند که آمدند بیدار شوند منو دیدند ولی من آخر هر جفتشون را گرفتم به صورت همزمان و خوشحال شدم و دنبال قفس میگشتم که دیگه یادم نماید بود یا نبود

  302. امیدامیدsays:

    سلام من خواب ندیدم. بلکه در واقعیت چند روز پیش یک طوطی زیبا ( عروس هلندی ) توی تراس ما اومد و ما الان داریم ازش نگهداری میکنیم. اهلی هست و توی خونه با بچه ها بازی میکنه. تعبیرش چیه؟؟؟

  303. محمد رضامحمد رضاsays:

    با سلام چرا دیگه در سایت توپ تاپ تعبیر خواب انجام نمیشه؟مشکلی برای مدیر سایت پیش آمده؟

  304. امیر شریفیامیر شریفیsays:

    سلام،وقت بخیر،من چند شب پیش خواب یک پرنده ای رو دیدم که اول ترکیبی از رنگ سیاه و سفید بود، که با دیدن اون شروع کردم به دویدن تا سعی کنم اون رو بگیرم،پرنده هم وقتی دید که من درحال دویدن به سمت اون هستم شروع به پرواز کرد و درحین پرواز اول به رنگ سیاه یکدست تبدیل شد، و بعد از مدت خیلی کوتاهی مثل کبوتر ، سفید شد و تا اخر هم سفید یکدست باقی ماند. این رو هم بگم که من نمیدونستم اون ه نوع پرنده هست ولی کسی که کنارم بود و داشت به پرنده نکاه میکرد گفت که این یک کبوتر هستش ، با این که هیچ شباهتی هم به کبوتر نداشت.

  305. مرضیهمرضیهsays:

    من دیشب خواب دیدم دوپرنده به سمت من پرواز کردن من اولش ترسیدم ولی بعدش دیدم جفتشون خودشونو چشبوندن به کمر من آروم هردوشون رو از خودم جدا کردم گذاشتموشون روبه روم پرهای قشنگی داشتن خیلی زیبا بودن بعدش یهو دیدم به دوتا دختر زیبا تبدیل شدن که توخواب به خودم میگفتم اینا دخترای منم،ولی من بچه ندارم در واقعیت

  306. مینامیناsays:

    سلام،، من خواب دیدم رو حیاط خونه مادرم وایسادم و یهو تو اسمون یه چیزهای سیاه رنگ و زیادی پیدا شد،بعد که دقت کردم دیدم تعداد خیلی زیادی پرنده سفید سیاه در حال مهاجرت هستن بعد دیدم چند تا پرنده رنگی و زیبا هم با اینها هستن یکیشون به سمت من پرواز کرد و من انگار باهاش رابطه برقرار کردم و در دل گفتم که خیلی دوسش دارم اونم همینو بدون بیان به من گفت و پرواز کرد و رفت تا صدا مادرم زدم بیاد ببینه دیگه اسمون خالی شد،حس خیلی قشنگی هم داشتم، لطف میکنید تعبیرش رو بگید.

  307. روح الله قلندریروح الله قلندریsays:

    سلام من خواب دیدم که یک بالن در جلوی خانه ام از اسمان سقوط کرد من رفتم دیدم داخل آن ۴پرنده مینا بود انها را به خانه اوردم دیدم ۲تا از انها سر حال بودن ودر خانه پرواز میکردن اما ۲تا از انها انگار که مریض بودن و پرواز نمیکردن لطفا تعبیر رابگویید.

  308. نگیننگینsays:

    سلام؛خسته نباشید من خواب دیدم ک خونه عمم هستم بعد دوتا پرنده هست یکی سبز ویکی دیگه سفید (نمیدونم ک چ پرنده ایی بود ولی تقریبا اندازه مرغ عشق بودن) بعد سبزه توی قفس بود با نوکش در قفس و باز کرد و اومد کنار من نشست بعد من خیلی ترسیدم از پرندهه و شروع کردم ب جیغ کشیدن(کلا من از پرنده ها میترسم)

  309. نگیننگینsays:

    سلام؛خسته نباشید من خواب دیدم ک ی پرنده کوچولو شاید اندازه کف دست ی گوشه ایستاده من رفتم و بادستم گرفتمش(پرندهه خیلی خوشگل بود) بعد انگار ولش کردم و خواستم دوباره برم بگیرمش ک دیدم ی گوشه درحال جون دادنه و داره میمیره(همون موقع انگار بالاش و یکم باز کرده بود و ی قسمت از بالش رنگش ب حالت فیروزه ایی درومده بود)

  310. محمد کریمیمحمد کریمیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تو یه جایی یک جفت کبوتر خیلی زیبا و سرحال دیدم ک یکیشو گرفتم ک کبوتر با نوکش سعی میکرد منو بزنه و فرار کنه، من هردو کبوترو داخل یه کارتن انداختم تو خوابم یه نفر ک یادم نیست ۲ تا جوجه های این کبوترارو هم داخل کارتن گذاشت . تعبیرش چیه؟

  311. حامد حبیبیحامد حبیبیsays:

    سلام وقتتون بخیر بنده دیشب یه خواب عجیب دیدم دیدم که دوستی پرنده ای بلدرچین مانند برای من اورد و که نگهدارم در همین حین که داشتم میفرتم دوتا پرنده زیبا دیدم که اولیو رو شاخه ای گذاشتم ولی دومی به قدری زیبا بود که شباهت می دادم به سیمرغ ولی اندازه کوچیک که تو دستم بود داشتم نوازشش میکردم ممنون میشم تفسیر این خواب بنده رو گویا باشید ‌

  312. زیبا حکیمیزیبا حکیمیsays:

    سلام خسته نباشید چاشت روز بود بعد از ملا ادان نماز خوانده خوابیدم در خواب دو پرنده زیبا با بالهای گل کاری روشن را گرفتم از داشتن شان خوشهال بودم هردو را در داخل یک جالی تکه یی ماندم و در فکر پیدا کردن یک قفس برای پرندها بودم تعبیرش چیست؟ ممنون

  313. علیرضا شمسی پورعلیرضا شمسی پورsays:

    من درخواب پرنده رنگی گرفتم شبیح قناری بود تعبیرش چیه

  314. Z.HZ.Hsays:

    سلام. خواب دیدم خونه پدربزرگم هستم و پدربزرگم ۴یا۵تاپرنده بسیارزیبادارد ومادربزرگم به من گفت که یکی از این پرنده هاخودش امد به قفس ،ودرهمان موقع یکی دیگر از پرنده های پدربررگم که ان را خریده بود وبه رنگ بنفش بود پرواز کردو رفت ومن بسیار ناراحت شدم

  315. فاطمه کوهیفاطمه کوهیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید به معبر عزیز من خواب دیدم در روستای زادگاه مادری و پدری ام هستم و در حیاط خانه ای قدیمی مسغول میوه خوردن هستم از درخت گوجه سبز تویه حیاط هم غاز بود یه غاز خیلی چاق و من خواستم که رد بشم تا بیام داخل خونه یه طاووس سفید پرهاشو جلوم وا کرد و اونقدر زیبا خودنمایی و رقص و خرامان میکرد که من محوش شده بود تعببیر چی میتونه باشه 🙁

  316. M.sM.ssays:

    سلام وقتتون بخیرمن خواب دیدم یه عالمه وسیله توی دستمه و یه پرنده خیلی زیبا دورنگ صورتی و سفید دیدم و اون رو بااینکه دستم خیلی پربود گرفتم اما بعداز چنددقیقه دیدن نیست وقتی دنبالش گشتم یه قفس پ دیدم ک توش چندتا پرنده همون شکلی بودوچندتا هم آزاددوروبر قفس بودن من ب اونا کاری نداشتم فقط دنبال همون پرنده بودم اما پیداش نکردم ولی درکل حس خیلی خوبی داشت خوابم

  317. مصم.احمدیمصم.احمدیsays:

    سلام خواب دیدم تو مدرسه بودم و یهو داییم با یه هدیه اومد تو سالن مدرسه،بهم گفت برات کادو گرفتم، من اون هدیه رو ازش گرفتم و خیلی خوش حال بودم،اون هدیه دورش با پارچه صورتی پوشونده شده بود،پارچه رو کنار زدم،و یه قفس پرنده بود،داخل اون قفس سه تا پرنده بود،یه یاکریم،یه جوجه زرد و یه گنجشک خیلی کوچیک،در قفس باز شد و جوجه زرد پر زد و فرار کرد،منم دنبالش کردم.......به سختی گرفتمش،و دوباره انداختمش تو قفس.جوجه زرد خیلی نرم و زیبا بود،نوکش مثل نوک اردک بود... . بعدم از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه؟؟؟؟؟

  318. پویاپویاsays:

    سلام من خواب دیدم که دوتا سهره از بین زیادی سهره گرفتم که پرنده خوش رنگی هست بعد انداختم داخل قفس بعد اومدم چارتا طوطی زیبا گرفتم که داخل قفس بود احساس میکردم برای یکنفره و خیلی عجله داشتم فرار کنم مممنون میشم تعبیرشو بگید

  319. مهدیمهدیsays:

    لطفا تعبیر خواب ها رو بگین دیگه سه ماه پیش پیامم رو ارسال کردم هنوز تعبیر رو نگفتید

  320. نرجس رستم خاننرجس رستم خانsays:

    سلام امروز ساعت ۱۰ تا۱۰ونیم خواب دیدم کناردیوار حیاط خونمون یه طاوس با پرهای رنگارنگ همون رنگ طبیعی وزیبایی که طاوسها دارن سعی داشتم بگیرمش که خودش خیلی رام واهلی امد نشست روی شونم ومن باخودم به ارامی که پرنزنه روی شونم ارام ارام از زیر پرده سفید اتاقمون بردمش داخل منزل واونوبه شوهر ودخترکوچیکم نشون دادم این پرنده هم بدون مقاومت وبه اسانی وارداتاق شدداشتم ازش تعریف میکردم که ببینیدچقدرزیباس شوهرم به من میگفت نگهداشتنش زحمت داره منم گفتم فوقش فردامیبریم میفروشیمش این پرنده بالهای ارزمشمندی داره وقتی دم شو باز کنه خیلی زیبا میشه از اعضای خوانوادم میترسید وپنا میاوردبه من ودرکنار من ارام میگرفت انگار همه ی حرفای مارو میفهمید سرشو میبرد زیر بغلم وبا من خوگرفته بود منم از ترس اینکه فرار نکنه هی به دخترم وشوهرم میگفتم در خونرو ببندید چند باری خواست فرار کنه رفت تا بیرون ولی باز گرفتمش اودمش داخل ،تادم پنجه هاش پربودوهمش میترسیدم بال ودم شو حین گرفتن بکنم واون دردش بیاد خیلی مواظب بودم اذیتش نکنم بار اخر که ازدستم پریدورفت طرف پرده ودرمن رفتم طرفش که بگیرمش از خواب پریدم. وهمش ازوقتی که اورده بودم داخل منزل حرس میخوردم چرا همسرم ودخترم حرفموجدی نمیگیرن که دروببندن تااین پرنده ازدستم نپره .باسپاس از شما

  321. سید علی سینا امیریسید علی سینا امیریsays:

    با عرض سلام دیشب خواب دیدم که یک پرنده زیبا بالا منزل دو همسایه مون است و من او را با گرفتن برنج در دستم صدا میزنم و میاید و بالا ششانه ام ایستاد میشود و بعد داخل اطاق خانه مون او را میبرم . تعبیر این خواب چیست ؟ با تشکور از شما

  322. ایمانایمانsays:

    درود بر شما من خواب دیدم که ی طوطی نر بارانگای روشن را که در حال پرواز بودا به سختی گرفتم که داشتم میبردمش خونه دار حال رفتن به خونه دیدم ی نفر داره دنبال ی چیزی میگرده لای درخت تا منا دید حاج و واج شد ولی دوباره شروع کرد به گشتن که ی پرنده ماده از لای درخت پرید و من اون پرنده را به راحتی گرفتم و اون مرد فقط نگاه کرد و بردمشون به خونه سپاس گذارم تعبیرشا بگید

  323. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم دوتا پرند آبی رنگ که شبیه بلبل بودن گرفتم به همراه یک مرغ واقعا بزرگ جسه و زیبا و چند روز پیش هم با نامزدم بحث کردیم و الان بینمون جداییه تعبیرش لطفا

  324. صابر اسدیصابر اسدیsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم پرنده های زیبا و قیمتی را ازاد کرد ومن چون قیمتی بود چنتاشونو گرفتم داخل قفس کردم همه فرار کردن بغیر از یکیشون که سیاه بود همونجا تو قفس موندو نرفت تعبیرش چی هست؟

  325. فردین عابدیفردین عابدیsays:

    سلام من خواب دیدم ی پرنده ای بسیار عجیب و خشکل هست چنتا از دوستام افتادیم دنبالش و در اخر من گرفتمش بعد پرنده تو دستم خیلی ترسیده بود من ازادش کردم

  326. پریساپریساsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم گنجشکی تو دستامه و خیلی خوشحال بودم و بوسش میکردم و اون گنجشک هم میلی به فرار نداشت و خوشحال بود

  327. حسینحسینsays:

    با سلام من چن روز پیش خاب دیدم ک پرنده ای مثل گنجشک در دست دارم و بهش غذا میدم پرنده هم خیلی آروم رو دستم بود سعی به فرار نداشت غذا ک بهش دادم تقریبا آخر های خابم دیدم ک دختر بچه کوچکی تو بغلم هست خیلی دوستش دارم و بوسش میکنم و بهش غذا میدم لطفا این رو تعبیر کنین ممنون از سایت خوبتون

  328. حسنحسنsays:

    سلام. امیدوارم سلامت و پیروز باشید من خواب دیدم که توی اتاق خواب هستم که دیدم صدای پرندگان که دقیقا نمیتونم بگم که چه پرنده ای بود اما انگار مانند مرغ ولی با پرهای خاکستری و قهوه ای خالدار از بالکن میاد که من با زیرکی یکی از اونها رو گرفتم. اون که غافلگیر شده بود میخواست از دستم بپره که من با این که دوستش داشتم و به بقیه نشونش میدادم ، اما دیدم تقلا می کند آزادش کردم و پرواز کرد و رفت. لطفاً تعبیر خواب مرا از زحمتی نیست بفرمایید ‌‌ پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم.

  329. امیرامیرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که داخل حیاط یکی از اقوام هستم ویک پرنده ای مثل مرغ عشق وعروس هلندی داخل حیاط نشست ومن سریع رفتم یک ظرف آب آوردم و رویش ریختم تا بگیرمش خیس شد من هم گرفتمش ولی دررفت ولی دوباره داخل حیاط چون خیس شده بود گرفتمش ممنونم اگر زحمتی نیست تعبیر خواب مرا بگویید

  330. رعنارعناsays:

    سلام من خواب دیدم یه پرنده صورتی زر دار که وقتی بال میزد زر میریخت اومدم خونمون یه پرنده چاق وکوتاهتر از اون به رنگ زرشکی هم پیش بود من رفتم نشستم صورتی رو بغلش کردم و احساس ارامش داشتم میگفتم اینارو خدا از بهشت برام فرستاده پرنده بهشتی هستن بعد رفتم اهل خونه رو صدا زدم که بیاین ببینین خدا برام چی فرستاده دست داداشمو گرفتم آوردم دیدم نیستن داداشمم میگفت کو پس بعد دیدم بیرون در وایساده ولی اینبار همون پرنده سیاه شده و سرش پایینه اون پرنده کوچیکم مثل یه تیکه سنگ کنارش .از خواب بیدار شدم من خیلی تو خواب میبینم پرنده بغل کردم مثلا طاووس میشه بگید تعبیرش چیه .

  331. فائزهفائزهsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه کوه که پر از پرنده بود و میخواستم پرنده بگیرم تا اینکه دوتا طوطی کوتوله پیدا کردم گرفتنشون ببرم خونه تو راه حتی یکیشون ول شد از دستم اما خودش دنبالم اومد تا برسیم اما وقتی رسیدم خونه دیدم همسرم ازدواج مجدد کرده یا قصدش و داره درست یادم نیست تعبیر این خواب چیه ممنون میشم پاسخ بدین

  332. مریممریمsays:

    سلام تعبیر خواب روی شیشه ای که توش آبه تصویر پرنده میکشی وبعد توی آب اون شیشه پرنده بوجود میاد یعنی یه جورایی خلق پرنده تعبیرش چیه

  333. GnGnsays:

    مادرم خواب دید که پرنده ی خیلی زیبایی در حیاط خانه اش بود مادرم در حال تمیز کردن خانه بود بعد متوجه شد که پرنده ای هست اما نادیده گرفت اما برادرم به سمت پرنده رفت و پرنده ک پرواز کرد مادرم ان را گرفت بعد گفت به کسی نگو این پرنده رو داریم چون پرنده ی خیلی خوشگلی بود

  334. الف-جالف-جsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه پرنده به اندازه یه کبوتر پشت پنجره ما راه میره رنگ سیاه و خاکستری زیبا و رگه های از رنگ طلایی بین پرهاش بور با چهره زیبا به طوری که بچه هام گفتن مامان بگیرش منم پنجره رو باز کردم گرفتمش و کلی نوازشش کردم بعد خواستم آزادش کنم پنجره رو باز کردم پرس دادم اما متاسفانه پایینو نگاه کردم دیدم افتاده مرده انگار سقوط کرده لطفا تعبیر این خواب منو هم بگید ممنون از اینکه وقت میذارید

  335. مطهره محمودیمطهره محمودیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم از یه شخص اشنا ک پرنده هاش فرار کرده بودن یکی عروس هلندی یکی مرغ عشق و ی جفت فنچ گلدن برا خودم دزدیدم تعبیرشو میگین لطفا

  336. علیرضا صمدیعلیرضا صمدیsays:

    چطوری سوالم رو بپرسم؟

  337. مهدیمهدیsays:

    خواب دیدم پرنده ای زیبا وارد اتاقی شد و من حوله ای روی آن انداختم و آن را گرفتم و در وقتی گرفتم قصد داشتم آن را آزاد کنم که پرنده تقلا کرد و گردنش شکست.تعبیرش چیه

  338. SarabSarabsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم ک تو خیابون بودم و دو پرنده زیبا تو اسمون پرواز کردن اخرین پرنده از کنارم رد شد و سریع گرفتمش پرنده خیلی بزرگی بود با پرهای سبز و زردو نارنجی بردمش تو قفس ک بفهمم چ نوع پرنده ای تو فکر این بودم ک حتما گران قیمت بفروشمش😑

  339. الهه رعدیالهه رعدیsays:

    سلام .روزتون زیبا.من دیشب بعد از نماز صبح خواب دیدم دراز کشیدم و دارم به آسمون نگاه میکنم.و دیدم یک دسته پرنده که نمیدونم غاز بود یا قو در حال مهاجرت به صورت عدد هشت بودن و صداشون به گوشم می رسید.که یک دفعه یه غاز یا قو از دسته جدا شد و اومد سمت من پایین خانواده ام اول میخواستن بکشتش اما منصرف شدن چون گفتن اومده پایین استراحت کنه.بعد دیدم سه یا چهار تا جوجه تقریبا بزرگ هم برامون اومده

  340. احمدحمادیاحمدحمادیsays:

    باسلام من دیشب خواب دیدم واردیه ساختمان بزرگ وزیباشدم که پربودازمرغ عشق سفیدوعروس هلندی سفیدبودناگهان دیدم برادرصاحب کارم (که حدود۱۵روزپیش عذرمنوخواستن) که مدیریت فروش شرکت دست اون بود درحالی که سعی میکردپرنده شکارکندبالای ساختمان بودیه دفعه دوتاعروس که درحال پروازاکنارمن بودن یکیشونوزودی گرفتم بعدچندتامرغ عشق رویه شاخه درخت بودن دستموبه طوری که فرارنکنن بردم جلوکه دیدم یه جفتشون اومدن روانگشتم نشستن وقتی که صداش کردم که بهش نشون بدم که چطوربه راحتی پرنده گرفتم که دیدم ۲تارعروس هلندی و۳تامرغ عشق دستم بودویه عروس هلندی دیگه زیرپیرهنم بود

  341. احساناحسانsays:

    سلام. من خواب دیدم به جایی مثل داخل ماشینم .و چند تا پرنده کوچیک دارم. در حدی که انگار یکیشون جوجه بود و هنوز بال درنیاورده بود. که یهو یه کلاغ توشون دیدم.کلاغرو با دست گرفتم و انداختم بیرون ولی انگار یکی از پاهای کلاغه رو دستم جا موند.که از خواب پریدم

  342. فاطمه نصیریفاطمه نصیریsays:

    سلام من امشب خواب دیدم در خانه مادر بزرگم هستم و حیوانات و جانواران که کوچک شده بودند رو داشتم از خونه بیرون میکردم که حتیسوسکی هم بینشون بود بعد یه صحنه دیگه دیدم یه نفر اومد و یه پرنده ای که شبیه کنجشک بود و بهشخیلی وابستگی داشت رو میخواست ازش دست بکشه و گفت شما ازم بگیردش و من گرفتمش و میخواستم اونو داخل چیزی مثل کارتن بزارم تا پرواز نکنه ر.البته میگن خوابو هر جور تعبیر کنی همون میشه.احساس میکنم تعبیرش اینه که مشکلات و گرفتاری هام از بین میره و اون پرنده هم حاجت و خواسته هست بهم رسیده و سعی دارم حفظش بکنموالله اعلم

  343. م غنیمتم غنیمتsays:

    باسلام من صبح خواب دیدم پسرداییم که چند ماه پیش فوت شدن اومدن و یه مرغ عشق خیلی زیبا بهم دادن گفتن صاحب این پرنده بهم گفت هرکدوم میخوای بردار منم خوشگلترینش برداشتم برای تو بعد من گفتم این پرنده تشنه هست رفت و یک گونی آورد داخل اون گونی آب خیلی زلال و شفافی بود اما داخلش ۳تا پرنده بود که یکیش مُرده بود پرنده هارو آورد بیرون با دستش آب برداشت من گفتم پرنده داخلش مرده اون آب کثیفه از اون آب کمی خورد و گفت این آب تمیز و گواراست بعد داد به پرنده خورد و پسرداییم بلند شد و رفت خواهرش اومد پرنده رو از دستم بگیره پرنده پرید و رفت رو درخت نشست بعد چند دقیقه دوباره برگشت رو دستم نشست میخواستم بدونم تعبیرش چیه ممنون میشم

  344. فردینفردینsays:

    من خواب دیدم یک کبوتر زینتی زیبا که روی سیم نشسته بود و پشتش به من بود رو گرفتم گردن کبوتر چند رند زیبا داست تعبیرش چی میشه

  345. بیتیبیتیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک ی پرنده عروس هلندی رویه درخته .. من اسم پرنده خودمو صدازدم اول فکر کردم اونه اما اون نبود ، خلاصه ک اومد رو دستم نشست و من گرفتمش و بردمش خونه انداختمش داخل قفس پرنده خودم .. اون حرفم میزد اما پرنده خودم حرف نمیزنه

  346. رضا عزیزیرضا عزیزیsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم که بصورت دو دست روی سینه خوابیده بودم و پرنده ای شبیه به کلاغ کوچک با حبه ای شبیه حبه انگور سیاه روی دستم نشست و خواست که آن حبه را با نوکش در دهان من بگذارد و من نتوانستم حبه را با دهانم از نوکش بگیرم و مرد دیگری که کنار من خوابیده بود و حبه را با دهانش از نوک پرنده گرفت و با دهانش در دهان من گذاشت و به من تلقین شد که مرتاض شده ام.

  347. آنیسا جدیدیآنیسا جدیدیsays:

    سلام من خواب دیدم با شوهرم‌ داریم میریم بعد دوتا طوطی دیدیم یکی صورتی یکی سبز شوهرم گفت برم بگیرمش با هم طوطی سبز و گرفتیمش و بردیمش خونه مون توی راه به شوهرم میگفت بابا و حرف میزد.در ضمن من باردار هم هستم میخاستم ببینم تعبیرش چیه؟ ممنونم

  348. آنیسا جدیدیآنیسا جدیدیsays:

    سلام من خواب دیدم با شوهرم‌ داریم میریم بعد دوتا طوطی دیدیم یکی صورتی یکی سبز شوهرم گفت برم بگیرمش با هم طوطی سبز و گرفتیمش و بردیمش خونه مون توی راه به شوهرم میگفت بابا و حرف میزد.در ضمن من باردار هم هستم میخاستم ببینم تعبیرش چیه؟ ممنونم

  349. آرشآرشsays:

    سلام خواب دیدم دوتا طاووس که در یه لوله آب بود گرفتم آوردم خونه ودوتا پرنده تزیینی دیگه هم بود تعبیرش چیه ممنون

  350. شادی ناصریشادی ناصریsays:

    سلام من خواب دیدم پرنده های نوک دراز وکوچک وچسب ناک زیادی واردخونمون شدن ومن سعی میکردم ازخودموبچم جداشون کنم تعبیرش چی میشه خوبه یابد؟

  351. شادی ناصریشادی ناصریsays:

    سلام من خواب دیدم توخونه پدریم گربه مادربابچه های خاکستریش موقعه خواب واردخونه شدن و۲تاازبچه گربه هاواردلباسم شدن ومن وقتی میخواستم درشون بیارم گازم گرفتن ولی دردم نگرفت همش من مینداختم بیرون اونادوباره واردخونه میشدن بعدمادرگربه هابه دخترمن که۱۱ماه داره گفت بیابیرون بریم بعدمن ازدخترم چنددقیقه غافل شده بودم دیدم دخترم داره ازپله هابه طرف پشته بام میره که گرفتمش وبغلش کردم بعدپرنده های کوچک ونوک درازوچسب ناک زیادی اومدن توخونه میخواستن وارددهن وگوش خودموبچم بشن من همش جداشون میکردم ازدخترم این تعبیرش خوبه یابد؟

  352. مهشید الله دادیمهشید الله دادیsays:

    دیشب خواب دیدم چند جفت پرنده زیبا رو گرفتم آوردم خونمون گذاشتم تو قفس و کلی ذوقشونو میکنم یه جفتش میاد تو بغلم و میاد رو شونم و کلی نوازششون میکنم و تو خیابون باهاشوم قدم میزنم و لذت میبرم

  353. احمد محمراویاحمد محمراویsays:

    من خواب دید دوتا پرنده سبز زیبا با فاصله ی حداقل ۳ متر یا ۲ متر از بالای سر من در حال پرواز بودن که می پرم و‌ پرنده ی مادّه رو با دوتا دست میگیرم ولی باردار بوده چون‌دستمو ی جورایی سفت فشار داده بودم در حین‌گرفتنش تخم درون‌رحمش میشکه و من خیلی ناراحت میشم بابت این‌موضوع با این‌وجود پرنده هر چقدر تقلا کرد ک بره من سفت گرفتمش و نزاشتم‌بپره و بردم‌گذاشتم‌تو خونه . ولی چیزیش نشد پرنده یعنی احساس‌نکردم‌دردش بیاد ... و اینکه وقتی گرفتمش سعی کردم‌با استفاده ازش جفتش رو هم‌ک‌اونورتر بود بگیرم‌ولی اون‌زود پرواز کرد

  354. عارف طیبی زادهعارف طیبی زادهsays:

    سلام و عرض ادب دیشب خواب دیدم پرنده طاووسی که به طور خوابیده بر سقف ماشینم بود رو دیدم و شب هم بود و دایی خودم ک در حیاط بود رو صداش کردم تا اومد و از پشت طاووس را گرفت و من خیلی خوش حال بودم و اصلا من فقط خوش حال بودم و حتی فکر نکنم دست بهش زده باشم و انگار یکم پرنده هم یکم کم حرکت بود

  355. Jasmine.piousJasmine.pioussays:

    سلام خواب دیدم وقتی داشتم تو حیاط میرفتم نگاهم به طاووسی بود که اونجا داشت راه میرفت، یهو پام سر خورد و از لبه ای وه وایساده بودم داشتم میوفتادم که همون طاووس منو گرفت و نجاتم داد بعد هم کلی وقت بغلش کردم و مدام میبوسیدمش! دقیق یادم نیست باهم حرف هم زدیم انگار ممنون میشم بفرمایید چی میشه تعبیرش