قدر عزیزانمونو بدونیم

در این البوم از سایت توپ تاپ چند عکس نوشته و جملات تصویری متن دار را میبینید که با اولین نگاه شاید اولین مطلب و اولین نکته ای که از ذهن شما عبور میکند این است:قدر عزیزانمونو بدونیم در واقع قصد داریم تا البوم عکس نوشته هایی درباره قدر دونستن و با مضموع قدر بدونیم را در چند مطلب جداگانه انشالله ارسال کنیم قدر همو بدونیم !

عکس نوشته جدید  قدر عزیزامونو بدونیم

بزرگترین ضعف انسان ها تردید آنهاست در این که به دیگران هنگامی که هنوز زنده هستند ، بگویند چقدر دوستشان دارند...

پروفایل قدر عزیزامونو بدونیم

هیچوقت فراموش نکن ، موفقیت امروزت را بخاطر فداکاری چه کسانی از عزیزانت بدست آوردی !

عکس نوشته قدر همو بدونیم 2021 جدید

اگر انسان ها میدانستند فرصت با هم بودنشان چقدر محدود است نامحدود یکدیگر را دوست می داشتند.

عکس نوشته قدر همدیگر را بدونیم

قدر چیزی رو که دارید بدونید ، قبل اینکه روزگار بهتون بفهمونه باید قدرش رو میدونستید ...!

آلبوم تصاویر زیبای قدر یکدیگر را بدانیم

موبایل شما رو به آدمهایی که ازتون دور هستند نزدیک میکنه اما ، شما رو از آدمهایی که نزدیکتونند دور میکنه ، لحظات باهم بودن را بیشتر قدر بدانیم ، روزهای رفته هرگز باز نمیگردند...

پروفایل قدر همو بدونیم

در روابطتان سعی کنید ثبات داشته باشید! سعی کنید به طرفِ مقابلتان اطمینان بدهید که همیشه در کنارش هستید ... وقتی میفهمید دیگری دوستتان دارد قدر بدانید ! دعوا و دوری در هر رابطه ای لازم است اما اگر سرد شدن زیاد شود یکهو به خودتان می آیید که خیلی دیر است ،یکهو میشود آنچه که نباید میشد ...لیوان گرم و سرد شود میشکند جانم ، چه رسد به قلبِ آدمیزاد . با زیادی لوس کردنِ خودتان عشق را به گند نکشید ،آدم های عاشق هم یک حد و تحملی دارند اگر بروند شما می‌مانید و یک دنیا حســــرت و افسوسِ بی ثمر

عکس درباره قدر همو بدونیم

کاش هنوز دیر نشده قدر همو خوب بدونیم نکنه دیر بشه تا ابد پشیمون بمونیم کاش که این یه جمله هیچ موقع ز یادمون نره آدمی چه بد باشه چه خوب باشه مسافره (میگن دنیا کوتاهه پس جای کینه و دورویی و ...نیست ولی ما آدم ها فقط شعار میدیم متاسفانه پای عمل به این شعارها اکثریت جامیزنیم آدم تازنده ست محبت میخواد وگرنه وقتی مردی غریبه هم سر خاکت میاد و دل میسوزونه بیاییم بیشتر به کارهای قبل خودمون فکر کنیم وفقط شعار ندیم.

عکس نوشته های قدر یکدیگر را بدانیم برای پروفایل

قسمت تلخ زندگی اینجاست که مجبوریم بدون آدمهایی که دوستشون داریم ، ادامه بدیم ، قدر همدیگرو بیشتر بدونیم !

عکس نوشته قدر لحظات با هم بودن را بدونیم

زندگی خیلی نامشخص و ناپایداره ، پس قدر لحظاتتو بدون.

عکس نوشته برای قدر دانستن یکدیگر

همدیگر را دوست داشته باشید ، خیلی زود دیر می شود بوی مرگ همه جا را گرفته.

قدر همو بدونیم

 معمولا برای آدمهایی که دوستشون داریم کادوی باارزش مثل طلا می گیریم اما کادوی بهتری هم هست یقینا ارزش آدمها به وقتیه که براشون میذاریم. من میگم وقت از طلا هم با ارزشتره طلا قابل بازیافته ولی وقتی که میگذره دیگه برنمی گرده پس با سر زدن به عزیزانمون و وقت گذاشتن براشون بهشون ثابت کنیم که چقدر دوستشون داریم البته شاید اخیرا بهونه کرونا هم به بهونه هامون برای سرزدن ها اضافه شده قبول برای سلامتیشون به دیدارشون کمتر بریم یا نریم ولی یه زنگ که حداقل می تونیم بزنیم خیلی هم به صرفه تره خستگی راه رو هم نداره. پس هرچند وقت یکبار به کسایی که دوستشون داریم زنگ بزنیم و حالشونو بپرسیم چون اگه بعدها بپرسند اگه برات مهم بودیم چرا حداقل زنگ نزدی توجیه کرونا قابل قبول نیست!....و عجب پائیزیست امسال بجای ریختن برگها ادمها می ریزند مراقب هم باشیم.

عکس پروفایل مواظب هم باشیم

پاییز عجیبی است ، بجای برگ ها ، آدمها میریزند ، مواظب هم باشیم.

عکس نوشته مهربون باشید

مهربون باشید ، زندگی پر از خداحافظی های غیرمنتظره ست...!

عکس نوشته قدر پدر مادرتون رو بدونید

قدر پدر و مادرتون رو بدونید ❤

عکس نوشته قدر همو بیشتر بدونیم

قدر همو بیشتر بدونیم.

پروفایل قدر عزیزان را دانستن

تصور کن یک روز صبح از خواب بیدار میشی ببینی به جز خودت هیچ کس توی دنیا نیست و تو صاحب تمام ثروت زمین هستی ! اون روز چه لباسی می پوشی ؟ چه طلایی به خودت آویزون میکنی ؟ کدوم خونه رو برای زندگی انتخاب میکنی ؟ شاید یه نصفه روز از هیجان این همه ثروت به وجد بیای اما کم کم میفهمی حقیقت چیه ! وقتی هیچ کس نیست که احساستو باهاش تقسیم کنی ، لباس جدیدتو ببینه ، برای ماشینت ذوق کنه ، باهات بیاد گردش ، کنارت غذا بخوره ، به موفقیت هات افتخار کنه ، همه این داشته هات برات پوچه !

عکس نوشته قدر بدانیم باهم بودن را دخترونه

هنگام تولد در گوشمان اذان می خوانند ولی نماز نمی خوانند ! هنگام مرگ برایمان فقط نماز می خوانند بدون اذان...اذان هنگام تولد برای نمازی است که هنگام مرگ می خوانند...و چقدر کوتاه هست این زندگی ، به فاصله یک اذان تا نماز ، قدر بدانیم با هم بودن را

قدر عزیزانمونو بدونیم

********************

قدر بدونیم

مطلب پیشنهادی و داغ :

متن قدر لحظات باهم بودن را بدانیم


عکس نوشته هایی با مضمون قدر بدونیم

 ********************

عکس نوشته هایی درباره قدر دانستن

حتما تماشا کنید :

متن در مورد آدمهای خوب زندگی + عکس نوشته


کاش واقعا قدر بدونیم

 ********************

 قدر همو بدونیم

روزی عمیقاً دلتنگ اون کسی میشی که تا وقتی بود، بودنش رو ندیدی

عکس نوشته های قدر عزیزانمون رو بدونیم

در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته ی مهربانی (آلبوم تصاویر)

متن های زیبا در باره ی دوستی و رفاقت

متن‌های زیبا در مورد دوست داشتن خانواده + عکس نوشته


1 نظر

  1. دوستدوستsays:

    سلام خیلی ممنون بابت متن های زیبایی که قرار دادین. واقعا باید یاد بگیریم قدر همو بیشتر بدونیم. متن عکس نوشته "موبایل شما رو به آدمهایی که ازتون دور هستندنزدیک میکنه اما، شما رو از آدمهایی که نزدیکتونند دور میکنه" از کیه؟