تصویر نوشته روانشناسی

در این مطلب از توپ تاپ ، آلبوم عکس نوشته های روانشناسی زیبا و جدید با موضوعات مختلف و مناسب برای عکس پروفایل ارسال شده است ، و در آستانه ی ورود به سال 1400-2021 بار دیگر این پست با تصویر نوشته های بیشتر و تاثیرگذار تر ویرایش شده است ، لطفا برای دیدن ادامه همراه ما باشید.

عکس نوشته روانشناسی جدید

********************

عکس متن دار روانشناسی

ممکنه فکر کنیم دست کم گرفتن خودتان رفتاری فروتنانه، دلپذیر و مودبانه است. و با محبت های مستمر، حتی به قیمت به هرج افتادن خودمان سعی در خوشنود سازی دیگران داریم. اون شخص هر کس که میخواد باشه، تو یه روزی براش زیادی میشی. این خصوصیت آدم هاست. خودت رو نه توی محبت و نه در خشونت زیاد ارائه نده. تو به دنیا آمدی که خوب زندگی کنی و در آرامش باشی و آرامش کسی رو هم مختل نکنی.

عکس و متن روانشناسی

اگر به ترس اجازه دهیم ما را در بر بگیرد، هر سفری محکوم به شکست خواهد بود. ترس، تا حد زیادی از داستانی که ما به خودمان می گوییم‌ منشا میگیرد برای همین انتخاب کن که به خودت داستان متفاوتی بگویی...
به خودم بگو که امن هستم، قوی هستم، شجاع هستم و هیچ چیز نمی تواند مرا در هم‌بشکند

عکس نوشته های روانشناسی

وقتی ادم ها به بلوغ عاطفی و رشد شخصیتی واقعی نرسیده باشند وقتی خودشون رو کم میبینن هراس دارن که تنها بشن چون موقع تنهایی فقط مشغول سرزنش خودشونن این افراد با توسل به روابط خام و سرسری فقط دنبال جایی هستند که بتوانند از خودشون فرار کنند. خیلی مواظب باشید وارد رابطه با این قبیل افراد نشید.

عکس نوشته روانشناسی برای پروفایل

من شیفته کلماتم. کلمات فقط ترکیب چند واژه نیست. گاهی کلمات غوغا میکنند.کلمات مهمند . خیلی مهم. خیلی خیلی مهم... و وای بر آنان که کلمات را اسراف می کنند، ریخت و پاش می کنند ، بذل و بخشش می کنند و بدتر این که چیزی را می گویند که برآمده از دل و جانشان نیست اما دل و جانهایی را خراب می کند ، نابود می کند و به باد می دهد...
گاهی خصوصا آقایان با سینه فراخ از خواستن هایشان می گویند و آنقدر با اقتدار صحبت می کنند گویی اول و آخر نظر آنهاست. اما همین که دختری را دلبسته خود کردند و رابطه جدی تر شد سر و کله فک و فامیل قدرتمند پیدا می شود. دختر خانم منتخب داستان باید از فیلتر همه رد شود. و هر جا گیر کرد آقا پسر مستأصل و رنجور ابراز شرمندگی می کند و قصه به تلخ ترین شکل ممکن به ظاهر پایان می یابد نکنید این کار را...
به قدر خواستن تان و ظرفیت و توانتان، دلبری کنید.

عکس نوشته روانشناسی زیبا

جواب «نه» را داخل ساندویچ بپیچید!!
با یک عذرخواهی کوچک و بیان دلیل به طرفتان «نه» بگویید. مثلا به یک مهمانی دعوت شده اید ولی به هر دلیلی نمی توانید در آن شرکت کنید. سعی کنید از تکنیک ساندویچ استفاده کنید. یعنی شما یک ساندویچ درست می کنید و کلمه «نه» را در آن قرار می دهید. خیلی مختصر، به صورت رودررو یا تلفنی به کسی که دعوتتان کرده می گویید که: «می خواستم درباره دعوتت صحبت کنم. من از تو خیلی ممنونم اما این بار واقعا نمی توانم به مهمانی بیایم.از اینکه فکر من بودی بسیار متشکرم. امیدوارم همیشه من را در نظر بگیری.» این می شود یک عذرخواهی کوتاه و خلاصه که هیچ اشکالی ندارد اما اگر بیش از اندازه توضیح بدهید، ممکن است به دردسر بیفتدید. البته حواستان جمع باشد که در همین لحظات هم لحنتان صمیمانه و در عین حال جدی باشد.

عکس نوشته روانشناسی مثبت

بعضی از مردم می گویند:" من پُر از دردم شما برام دعا کنید.‏حاضر هم نیستند کاری کنند، اخه این چطور دعایی می شه؟شما که نمی خواهید خوب شوید ، شما که نمی خواهید دردها و کینه ها را دور بریزید، شما که نمی خواهید از مقاومت و قضاوت و بقیه اقلام ذهنی خود، که زندگی تان را می دزدند و هر لحظه فعال‏ند، دست بکشید، از دیگری می خواهید شما را ‏دعا کند !؟
"‏دعا هم جایی دارد ". اگر شما از یک مدعی شنیدید که گفت: '' من می توانم برایتان کاری کنم، من اینجا در تلویزیون نشسته ام به من زنگ بزنید تا وردی برایتان بخوانم که نجات پیدا کنید، یا اینکه طی سه ماه، چیزی به شما یاد دهم که می توانید شفا بدهید ، و... " ‏دروغ محض است ".چنین چیزی ممکن نیست. اصلاً و اساساً، بخت و توانایی شفا دهندگی در درون شماست. آن جوهری که مقدس است، در درون شماست، در بیرون نیست. کس دیگر هم نمی تواند آن را به شما بدهد. این استعداد و توان قبلا به شما داده شده، خمیرمایه ذات شماست. باید خودتان، خودتان را با تحقیق و با تعهد، بیدار کنید.

عکس نوشته روانشناسی بالینی

برای یک اشتباه ساده، یک نفر کافی است، اما برای یک حماقت جدی، حداقل دو نفر لازم است!
‌جمله‌ی بالا را ادوارد کامینگز گفته است و مثل هر جمله‌ی کوتاه دیگری مثال‌های بسیاری را در رد یا تأیید آن می‌توان تصور کرد.
اما به گمان من اهمیت این جمله آن‌قدر زیاد هست که ارزش داشته باشد آن را در حد یک «تذکر» جدی بگیریم و به مصداق‌هایش فکر کنیم.نفر دوم همان کسی است که به رغم خطاهای فاحش و جدی نفر اول در یک رابطه‌ی عاطفی باقی می‌ماند.نفر دوم کارشناسی است که در برابر قضاوت و تحلیل اشتباه مدیر خود سکوت کرده یا آن را تأیید می‌کند.
نفر دوم سرمایه‌گذاری است که شوق بی‌پایه‌ی فرد صاحب ایده یا کسب‌و‌کار، حرص او را برمی‌انگیزد و در یک بازی بی‌آینده درگیر می‌شود.
نفر دوم شریکی است که در کسب و کار، منطق مستقل خود را کنار می‌گذارد و صرفاً بر پایه‌ی ترس یا اعتماد، با شریک خود همراه می‌شود.
نفر دوم کسی است که برای حفظ یک دوستی، اشتباه فاحش و واضح دوستش را به روی او نمی‌آورد و می‌گوید: «چرا من بگویم؟ بگذار دیگران بگویند و تذکر دهند.»
ما معمولاً در سیاست، اقتصاد، مدیریت، مشکلات اجتماعی و روابط عاطفی، نفرات اول را زودتر و زیادتر می‌بینم و نقش و سهم تأثیرگذار نفرات دوم را در زیر سایه‌ی سنگین آن‌ها فراموش می‌کنیم.
نفر دوم نباشیم.

عکس نوشته های روانشناسی 2021 جدید

یه خانم خانه باید اينو باور كنه كه خيلی مهم است خودش را خیلی مواقع در اولویت قرار دهد. بدانید بانوان در خانواده نقشی محوری دارند. اگر حال شما خوب باشد،حال همه خوب است.پس به خودتان اهمیت بدهید.
آنچه باید در اولویت زندگی تان قرار دهید توجه به سلامت جسمی و روحی خودتان است.
برای خودتان زمان بگذارید.
اگر احساس می کنید که کاری حالتان را خوب می کند، آن کار را انجام دهید.مهم نیست دلتان چه می خواهد، نیازهای شما مهمترین چیز است و نباید برای برطرف کردن آنها شرمنده باشید. نباید احساس گناه کنید که گاهی اولویت خرید آنچه که نیاز شخصی شما است باشد تا فرزندتان.

aksneveshte ravanshenasi

معروف است که یوزپلنگ از هر ده بار تلاش برای شکار، تنها در یکی از آنها موفق می شود.
وقتی یوزپلنگ نُه بار تلاش می کند و نتیجه نمی گیرد با خود نمی گوید که من برای این کار ساخته نشده ام، من شکارچی نیستم، بهتر است بروم علف بخورم.
او برای دهمین بار نیز تلاش می کند. او آنقدر تلاش می کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد.
اگر ناملایمات مسیر تو را خسته کردند از تلاش دست برندار، زیرا تو هیچ وقت نمی دانی تا چه اندازه به موفقیت نزدیک شده ای. یادت نره که هیچ موفقیتی بدون درد و رنج نیست.

عکس نوشته روانشناسی آدمها

آدما رو تو عصبانیت بشناسین...
اینکه میگن «تو عصبانیت حلوا خیرات نمی کنند»همش برای توجیه کردن حرفاییه که اون موقع زدن و موقعیتشون به خطر افتاده...
آدما توی عصبانیت حرفایی رو میزنن که همیشه بهشون فکر کردن...حرفایی که اعتقادشونه...
حرفایی که باورشون دارن...ا اما خب نمیگم با یک بار عصبانیت قید اون آدم رو باید زد منظورم اینه چون ما در این مواقع بدون برنامه ریزی قبلی افشا سازی می کنیم بهتر میشه به اصل وجودی کسی پی برد گر کسی حتی توی عصبانیت وسط داد و بیداداش هنوزم حرفاش بوی دوست داشتن می داد...اون آدم از ته قلبش شما رو دوست داره!
مراقب این آدما باشین

عکس نوشته روانشناسی دخترها

دخترانی را می شناسم که وجودشان پر است از حسرت و خواسته ها ، و خانواده هایی را سراغ دارم که منتظرند کسی در منزلشان را بزند و بگوید آمده ام دخترتان را خوشبخت کنم. این تراژدی مضحک امیدوارم روزی به پایان برسد. امیدوارم دخترانی تربیت کنیم که بلد باشند روی پای خودشان بایستند و بلد باشند کشتی خودشان را به آب بیاندازند. هیچ کس هیچ گاه با اسب سفید برای رساندن شما به خوشبختی نخواهد آمد. سعادت در شیوه تفکر من و توست. دیگران خیلی همت کتند مانع رسیدن ما به اهداف مان نشوند.

تصاویر تاثیرگذار روانشناسی

با خودتان جوری برخورد نکنید
که انگار مانده اید روی دست خودتان
مانند جنس های باد کرده توی مغازه
که به هر مشتری ای با هر قیمتی
جنس مانده روی دست را میدهی ببرد
اگر خودت با خودت اینگونه برخورد کردی
مطمئن باش دیگران بدتر از آن برخورد میکنند
دیگر کسی خریدارتان نخواهد شد
و اگر هم کسی پیداش، آنگاه حتما با اکراه
قیمت ارزانی را به شما نسبت میدهد و
با منت شما را خواهد گرفت
لطفا با ارزش باشید.

عکس روانشناسی

نگرانی تان را ابراز کنید اما زیاده روی نکنید
و آن را تبديل به خشم نكنيدمثلا فرزندتان خصوصا در سن نوجوانی، دير به خانه برگشته و به تلفنهای شما پاسخ نداده يا دير امدن خود را اطلاع نداده است. شما نگران هستيد اما با ديدن او نگرانی شما تبديل به خشم و عصبانيت ميشود.
اشتباه ، به محض ديدن او بدون هيچ كلمه ايی پرخاشگری ميكنيد: سلام كردنت بخوره تو سر من، يه زنگ نميتونستی بزنی؟
صحيح  جمله خود را با كلمه وقتي كه شروع كنيد. سپس احساس خود را بيان كنيد و در اخر دليل خود را بگوييد.
وقتي" تو دير ميايي و جواب تلفنتو نميدی "احساس نگرانی ميكنم" چون فكر ميكنم برات اتفاق بدی افتاده كه جواب نميدی.

عکس نوشته روانشناسی عشق

ما با شور و هیجان و شتاب،گیاهی را که عاشقش بودیم یا اسمش عشق بود کاشتیم؛اما، قطره‌یی، قطره‌یی آب پایِ آن نچکاندیم. جویِ باریکِ سیر کننده که هیچ! آنگاه، مبهوتِ این ماندیم که چرا گیاهِ مقدسِ ما در رَوندِ خشک شدن است؛ و بعد عصبانی شدیم، و رنجیده، و افسرده، و صدایمان به خانه همسایه رفت.
عشق، یک معجزه یک کرامت یک اقدامِ ساحرانه نیست؛ نفس عینی، عاطفی، حسی، اندیشمندانه‌ی زندگیست. عشق، بدونِ اراده به اقدام، قدم از قدم برنمی‌دارد. عشق، پاسداری و نگهبانی دائمی می‌خواهد:آب... نور... حرکت...عشق، بدون نیروی برپادارنده‌یعشق، در جام می‌پوسد.

عکس نوشته روانشناسی درباره افسردگی

افسردگی یک اختلال روانی است، که بر روی احساسات، تفکر و رفتار شخص تاثیر می گذارد و منجر به مشکلات متعدد جسمی و روحی می شود.ممکن است فرد در فعالیت های روزمره خود دچار مشکلاتی شود یا اینگونه فکر کند که زندگی ارزش زیستن ندارد. افسردگی هیچ درمان مطلق خانگی ندارد که با یک جوشانده سر و تهش را هم بیاوریم؟!! درمان افسردگی پروسه طولانی دارد و بهتر است فرد نزد یک روان درمان حاذق برود .وقتی از دانش کافی برخوردار نباشیم گمان می کنیم با چند توصیه و نصیحت انگیزشی می توان افسردگی را درمان نمود. اینکه موعظه کنیم و بگوییم: آدم اگه اراده کنه حالش خوب میشه !! واقعا فکر می کنید این نسخه صحیحی است؟ کیه که دلش نمی خواد خوب و سرحال باشه. عزیز من نصیحت هیچ خریداری نداره و حال فرد افسرده رو خراب تر می کنه.

عکس نوشته روانشناسی زن و شوهر

انتقاد حتی اگر به شکل درست هم بیان شود موجب رنجش طرف
مقابل میشود و در رابطه هایی که هنوز به انبساط کافی نرسیده اند گاه مخرب
خواهد بود. در انتقاد معمولا صفتی به شخص مقابل نسبت داده می شود و بر
مبنای آن طرف قضاوت می شود که معمولا به بگو مگو و ناراحتی منجر می شود.
اما در گلایه فرد بازگو کننده از حال و هوا و حس خودش می گوید و در خاتمه
از نقشی که شریک عاطفی اش در ان احساس دارد نیز صحبت می کند. اگر به ادامه
رابطه می انذیشید انتقاد نکنید.

پروفایل روانشناسی ازدواج + متن

از خانواده تون یه ارتش بسازید از اون دفاع کنید در مقابل هر آسیبی و به هیچ کس اجازه دخل و تصرف در زندگی تون رو ندید. بعضی ها متاسفانه تا چشم شون به کسی می افته انسجام خانواده رو یادشون میره و شوخی یا جدی از معایب یا نقطه ضعف های همسرشون میگن
دیوار دفاعی تون رو خوب بچینید.

عکس نوشته روانشناسی مردان و زنان

مردان و زنان به لحاظ ساختار فیزیولوژیکی و تبعا روانی با هم متفاوتند و این واقعیتی غیر قابل انکار است. لذا هر چقدر هم که با هم تفاهم داشته باشید نمی توانید به طور کامل همسرتان را درک کنید، او از جنس دیگریست و تجربیات متفاوتی داشته پس در کمال تفاهم هم شما پر هستید از تفاوت! گاهی نیازی است که به او ایمان داشته باشید، حتی اگر نمی توانید او را درک کنید و به او حق بدهید اما طبق شناختی که رو او دارید باید مطمئن باشید که او اشتباه نمی کند.

آلبوم عکس نوشته روانشناسی + متن روانشناسی

فرد وابسته با دادن امتیازات درست و نادرست پیاپی به دیگران تلاش میکند که افراد مورد هدف خود را پایبند کند و وقتی از این راه موفق به حبس و نگهداشتن فرد مقابل نمی شود حس قربانی شدن ناکامی و سرخوردگی به او دست میدهد، معمولا روزها را با اهمال و سستی و رخوت پشت سر می گذارد و متعاقب آن حس بیهودگی و افسردگی و خشم درونی شده نسبت به برخی از مردم.

عکس نوشته روانشناسی کودک

حقیقتا تربیت فرزند بزرگترین هنر انسان است، بهترین های آدمی در جریان پرورش کودک متجلی می‌شود. کودکان بسیار کنجکاوند و عاشق بازی. لباس پوشیدن را برایش تبدیل به بازی کنید. حتی وقتی حاضر به پوشیدن لباس خاصی نیست آن لباس را همراه لباس دیگر به او پیشنهاد بدهید و از او بخواهید یکی را انتخاب کند. حمام کردن را نیز با بازی برایش لذت بخش کنید. پرورش فرزند سخت ترین و شیرین ترین هنر است.

عکس روانشناسی


عکس پروفایل روانشناسی

 اگه قرار باشه واسه یکی هدیه کفش بخری اون شخص کیه

جواب:کسی که تو دنیا بیشتر از همه بهش اهمیت میدی 

تصویر نوشته روانشناسی

اگه یه تیکه ابر بهت بدن چیکارش میکنی؟

جواب

حالا جای ابر همسر رو بذار

عکس نوشته روانشناسی

 

مهم ترین خصوصیاتی رو که در کلمات زیر میبینی توصیف کن

1-سگ ۲-گربه3 -موش 4-اقیانوس 5-قهوه

جواب:


1 .شخصیت خود شما
2. شریک زندگی.
3. دشمنان شما
4.به زندگی خود شما
5. تعبیرت از رابــــ ـطه جـــنــ.... . 

تصویر نوشته روانشناسی

به هرکدوم از رنگهای زیر، یک نفر که می‌شناسی و برات مهمه رو نسبت بده

۱-زرد ۲-پرتقالی۳ -قرمز ۴-سفید ۵-سبز

جواب

۱- کسی فراموشش نمی‌کنی.

۲-یه دوست خوب

۳- واقعاً دوستش داری

۴- یک روح در دو بدن

۵- همیشه یادش هستی

تصویر نوشته روانشناسی

حیوونای زیر رو به ترتیبی که برات اولویت دارن نام ببر


۱-گاو ۲-ببر ۳-گوسفند ۴-اسب ۵-خوک

جواب:

1. حرفه و شغل
2. غرور
3.عشق
4 . خانواده
۵. پول

تصویر نوشته روانشناسی

اگه تو خیالت درحال قدم زدن تو جنگل باشی
چه وقتی رو تصور میکنی
-1صبح زود 2 -عصر ۳-شب

جواب:
1:تو زندگیت هدف داری و برای رسیدن بهش تلاش میکنی
2: هدف داری اما تنبلی
3:هدف خاصی تو زندگیت نداری

تصویر نوشته روانشناسی

3تا حیوون که خیلی دوست دارید روبه تریب نام ببر و برای هرکدوم 3 صفت بگو

جواب:


1 نظر مردم در موردت

2: نظر خودت در مورد خودت

3: خصوصیات واقعیت

تصویر نوشته روانشناسی

اگر با این ۴ تا حیوون تو کشتی باشی طوفان بیاد و مجبور بشی یکشون رو بندازی تو دریا

کدوم رو میندازی ؟

۱-گاو ۲- گوسفند ۳- پلنگ ۴- اسب

جواب:

۱. مال و درایی

۲. خانوادت

۳. غرورت

۴. عشقت

تصویر نوشته روانشناسی

از بین این چهار گزینه کدوم رو بیشتر دوست داری

۱- خورشید۲-جنگل ۳-دریا ۴- آسمون

جواب:

۱- مادر

۲-غرور

۲-عشقت

۴-خانوادت 


مطلب پیشنهادی :

جملات زیبا در مورد شخصیت انسان


2 نظر

  1. جعفر صادقیجعفر صادقیsays:

    بسیار زیبا بود استفاده کردم متشکرم

  2. جعفر صادقیجعفر صادقیsays:

    بسیار زیبا بود استفاده کردم متشکرم