انشا اگر محیط بان بودم

انشا اگر محیط بان بودم : مطلب پایین ، سه نمونه انشا زیبا با موضوع اگر یک محیط بان بودم ، می باشد که دانش آموز و یا نویسنده خودش را به جای محیط بان و یک جنگل بان میگذارد و شروع به نوشتن می کند.

انشا پیشنهادی : انشا در مورد اگر من جنگل بودم

اگر محیط بان بودم

اگر محیط بان بودم، هر روز با عشق و علاقه به جنگل می رفتم و از آن مراقبت می کردم. از درختان و حیوانات آن محافظت می کردم و اجازه نمی دادم کسی به آنها آسیب برساند.

صبح ها زود از خواب بیدار می شدم و به جنگل می رفتم. ابتدا به سراغ درختان می رفتم و آنها را بررسی می کردم. اگر درختی بیمار یا آسیب دیده بود، آن را درمان می کردم. همچنین به سراغ حیوانات می رفتم و آنها را مراقب بودم. اگر حیوانی بیمار یا گرسنه بود، به آن کمک می کردم.

اگر محیط بان بودم، به مردم نیز آموزش می دادم که چگونه از محیط زیست مراقبت کنند. به آنها می گفتم که نباید درختان را قطع کنند، آتش روشن کنند یا زباله در طبیعت رها کنند. همچنین به آنها می گفتم که چگونه با حیوانات مهربان باشند و به آنها آسیب نرسانند.

محیط بانی شغلی سخت و پر از مسئولیت است، اما من عاشق آن بودم. از اینکه می توانستم از طبیعت و حیوانات آن محافظت کنم، لذت می بردم.

چند کار مهمی که اگر محیط بان بودم انجام می دادم را نوشته ام :

از جنگل ها و مراتع در برابر تخریب های انسانی محافظت می کردم.

به کاشت نهال های جدید و احیای جنگل های تخریب شده کمک می کردم.

از حیوانات وحشی در برابر شکارچیان غیرقانونی محافظت می کردم.

به مردم در مورد اهمیت حفظ محیط زیست آموزش می دادم.

اعتقاد دارم که محیط بانی یکی از مهم ترین شغل های جهان است. محیط زیست ما خانه ماست و همه ما مسئول مراقبت از آن هستیم. اگر محیط بان بودم، تمام تلاشم را می کردم تا به حفظ این میراث ارزشمند کمک کنم.


انشا ساده اگر محیط بان بودم

از کودکی به طبیعت و محیط زیست علاقه زیادی داشتم. همیشه دوست داشتم در جنگل ها و کوه ها قدم بزنم و از زیبایی های آنها لذت ببرم. بعدها که بزرگ شدم، تصمیم گرفتم که محیط بان شوم تا بتوانم از طبیعت و حیوانات آن محافظت کنم.

اگر محیط بان بودم، هر روز صبح زود از خواب بیدار می شدم و به جنگل می رفتم. با دقت تمام، جنگل را بررسی می کردم تا مطمئن شوم که هیچ آسیبی به آن وارد نشده است. اگر درختی خشک شده بود یا شاخه ای از درختی شکسته بود، آن را برمی داشتم و دور می انداختم. اگر آتش سوزی رخ می داد، با تمام توانم آن را خاموش می کردم.

همیشه به دنبال شکارچیان غیرمجاز بودم و آنها را دستگیر می کردم. همچنین به مردمی که به محیط زیست آسیب می رساندند، هشدار می دادم.

با حیوانات جنگل دوست می شدم و از آنها مراقبت می کردم. اگر حیوانی بیمار یا زخمی بود، آن را درمان می کردم. همچنین به آنها غذا می دادم و به آنها کمک می کردم تا به زندگی عادی خود بازگردند.

با مردم محلی همکاری می کردم تا آنها را در مورد اهمیت حفاظت از محیط زیست آموزش دهم. به آنها می گفتم که چگونه می توانند از درختان و حیوانات جنگل محافظت کنند.

محیط بانی شغلی سخت و پرخطر است، اما من از انجام آن لذت می بردم. می دانستم که با کارم، به حفظ محیط زیست و حیوانات آن کمک می کنم.

تصویر محیط بان در حال کار در جنگل

اگر محیط بان بودم ، با افتخار از این شغل انجام وظیفه می کردم و برای حفاظت از محیط زیست تلاش می کردم. می دانستم که این کار، وظیفه هر انسانی است که در این کره خاکی زندگی می کند.


انشا در مورد تصور کنید یک جنگلبان هستید با مقدمه و نتیجه

مقدمه

جنگل ، یکی از نعمت‌ های بزرگ خداوند است که نقش مهمی در حفظ محیط زیست و زندگی انسان‌ ها دارد. جنگل‌ ها منبع تولید اکسیژن ، جلوگیری از فرسایش خاک ، جذب آب و جلوگیری از وقوع سیلاب هستند. همچنین ، جنگل‌ ها زیستگاه بسیاری از حیوانات و گیاهان هستند.

تنه انشا

من یک جنگلبان هستم. وظیفه من حفاظت از جنگل و همه موجودات آن است. من صبح زود از خواب بیدار می‌شوم و به جنگل می‌روم. اولین کاری که می‌ کنم ، بررسی درختان و گیاهان است. آیا درختی خشک شده است؟ آیا گیاهی مورد حمله آفات قرار گرفته است؟ اگر مشکلی وجود داشته باشد ، آن را برطرف می‌ کنم.

سپس، به اطراف جنگل می‌ گردم تا از وجود آتش‌ سوزی جلوگیری کنم. اگر آتش‌ سوزی کوچکی ببینم ، آن را خاموش می‌ کنم. اگر آتش‌ سوزی بزرگ باشد ، با کمک سایر جنگلبان‌ ها آن را مهار می‌ کنم.

من همچنین ، با شکارچیان غیر مجاز مبارزه می‌ کنم. شکار حیوانات غیرمجاز ، باعث از بین رفتن تعادل اکوسیستم جنگل می‌شود. من با کمک نیروهای انتظامی، شکارچیان غیرمجاز را دستگیر می‌کنم.

من عاشق جنگل هستم و وظیفه خود می‌ دانم که از آن محافظت کنم. من به همه مردم توصیه می‌ کنم که از جنگل‌ ها محافظت کنند. جنگل‌ ها، سرمایه ملی ما هستند و باید از آنها برای نسل‌ های آینده محافظت کنیم.

نتیجه

جنگلبان بودن ، شغلی سخت و پرمسئولیت است. اما، این شغل، بسیار ارزشمند است. من با افتخار، جنگلبان هستم و از انجام وظیفه خود لذت می‌برم.

در پایان ، می‌ خواهم بگویم که همه ما باید در حفظ محیط زیست، نقش داشته باشیم. ما باید از جنگل‌ ها محافظت کنیم و از منابع طبیعی خود، به طور صحیح استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید :

انشا در مورد اگر صاحب کل دنیا بودم

انشا اگر من عکاس بودم

انشا در مورد اگر من طوطی بودم

انشا در مورد اگر من یک فرشته بودم

انشا در مورد اگر من یک نویسنده بودم

انشا در مورد اگر من معلم بودم

انشا اگر مداد جادویی داشتم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...