انشا در مورد زمستان سرد از زبان یک درخت

انشا در مورد زمستان سرد از زبان یک درخت : در این انشا، من از زبان یک درخت از فصل زمستان سخن گفته‌ام. من سعی کرده‌ ام که زیبایی‌ های زمستان را به تصویر بکشم و همچنین به جنبه‌ های سخت این فصل هم اشاره کنم.

Essay on cold winter from the language of a tree

زمستان سرد

من یک درخت کاج هستم که در یک جنگل بزرگ زندگی می کنم. سال هاست که در اینجا ایستاده ام و شاهد آمدن و رفتن چهار فصل هستم. بهار را دوست دارم که همه چیز دوباره زنده می شود و طبیعت پر از زیبایی می شود. تابستان را دوست دارم که هوا گرم و آفتابی است و می توانم از نور خورشید لذت ببرم. پاییز را دوست دارم که درختان رنگارنگ می شوند و منظره ای زیبا را ایجاد می کنند. اما زمستان هم فصلی خاص است.

زمستان سرد است و هوا پر از برف است. برگ های من مدت هاست که ریخته اند و من تنها با تنه و شاخه هایم ایستاده ام. اما این سرما و برف برای من مشکلی ایجاد نمی کند. من به خوبی به آن عادت کرده ام. در واقع، زمستان برای من فرصتی است برای استراحت و تجدید قوا.

در زمستان، من می توانم انرژی خود را ذخیره کنم تا در فصل بهار دوباره شکوفا شوم. در زمستان، من می توانم به اطراف خود نگاه کنم و زیبایی های طبیعت را در زیر برف ببینم. در زمستان، من می توانم با آرامش در کنار دوستانم باشم و از سکوت و آرامش لذت ببرم.

البته، زمستان برای همه افراد خوشایند نیست. برخی از مردم از سرما و برف متنفرند. اما من فکر می کنم زمستان هم فصلی زیبا است. زمستان فصلی است که می توانیم از طبیعت لذت ببریم و زیبایی های آن را قدردان باشیم.

یک روز زمستانی

امروز یک روز زمستانی سرد است. هوا بارانی است و برف می بارد. من در کنار دوستانم در جنگل ایستاده ام و از زیبایی های طبیعت لذت می برم. برف روی شاخه های درختان می نشیند و آنها را سفید و زیبا می کند. دانه های برف آرام آرام از آسمان می افتند و روی زمین می نشینند. من صدای وزوز باد را می شنوم که در میان درختان می پیچد.

یکی از دوستانم به من می گوید: "زمستان سرد است، اما زیباست." من با او موافقم. زمستان فصلی سرد است، اما زیبایی های خاص خود را دارد. من از این فرصت استفاده می کنم تا از طبیعت لذت ببرم و انرژی خود را ذخیره کنم تا در فصل بهار دوباره شکوفا شوم.

من می دانم که زمستان زودگذر است و بهار دوباره خواهد آمد. اما من از این فرصت استفاده می کنم تا قدردان این فصل زیبا باشم.

Essay on cold winter from the language of a tree

زمستان سرد از زبان یک درخت

سلام، من یک درختم. یک درخت بلوط بزرگ و تنومند. سال‌ های زیادی است که در این جنگل زندگی می‌ کنم و شاهد آمدن و رفتن چهار فصل بوده‌ ام.

زمستان سردترین فصل سال است. روزها کوتاه و شب‌ ها طولانی می‌ شوند. هوا سرد و خشک است و برف می‌ بارد. من در این فصل برگ‌ هایم را از دست می‌ دهم و شاخه‌ هایم لخت می‌ شوند.

در زمستان ، حیوانات به خواب زمستانی می‌ روند و انسان‌ ها هم کمتر به بیرون می‌ آیند. من در این فصل تنها می‌ مانم و با خودم فکر می‌ کنم. فکر می‌ کنم که زمستان چقدر سرد و سخت است. اما در عین حال ، زمستان هم زیبایی‌ های خاص خودش را دارد.

من عاشق برف هستم. وقتی برف می‌ بارد ، جنگل تبدیل به یک دنیای سفید و زیبا می‌ شود. من از تماشای برف‌ بازی کودکان لذت می‌ برم.

زمستان همچنین زمان مناسبی برای استراحت و جمع‌ آوری انرژی است. من در این فصل ریشه‌ هایم را عمیق‌ تر می‌ کنم تا در فصل بهار ، با قدرت بیشتری رشد کنم.

من زمستان را دوست دارم، حتی اگر سرد و سخت باشد. زیرا می‌ دانم که این فصل، مقدمه‌ ای برای فصل بهار است. فصلی که دوباره برگ‌ هایم سبز می‌ شوند و پرندگان به جنگل باز می‌ گردند.

نتیجه‌ گیری

زمستان فصلی سرد و سخت است، اما زیبایی‌ های خاص خودش را هم دارد. درختان در این فصل برگ‌ هایشان را از دست می‌دهند و به خواب زمستانی می‌ روند. اما این خواب ، مقدمه‌ ای برای فصل بهار است. فصلی که دوباره درختان سبز می‌ شوند و زندگی دوباره جریان پیدا می‌ کند.

Essay on cold winter from the language of a tree

انشا در مورد زمستان سرد از زبان یک درخت :

در دل سرمای زمستان ، من ، یک درخت کهنسال، ایستاده‌ ام در گوشه‌ ای از باغ. برگ‌ های سبز و پر جلوه‌ ام حالا خاطره‌ ای از گذشته‌ اند. باد سرد زمستانی لحظه‌ ای آرام نمی‌گیرد و به شاخه‌ های خالی‌ ام می‌ پیچد ، گویی نجوایی دور و دراز را در گوشم زمزمه می‌ کند.

شب‌ های زمستان طولانی و ساکت‌ اند. زیر نور مهتاب، یخ‌های براق بر پوست سختم می‌ درخشند و ستارگان در آسمان پرستاره می‌ درخشند. گاهی برف می‌ بارد و پوششی سفید و نرم بر تنم می‌نشاند. برف‌ های سنگین گاهی باعث خم شدن شاخه‌ هایم می‌ شوند، اما من مقاوم ایستاده‌ام.

صدای کودکانی که در برف بازی می‌ کنند گاهی قلبم را گرم می‌ کند. آنها برف‌ ها را به شکل آدم برفی درست می‌ کنند و خنده‌ هایشان در هوای سرد زمستان طنین‌انداز می‌ شود. حیوانات کمیابی به دنبال پناه و غذا به نزدیکی‌ ام می‌ آیند و من سعی می‌ کنم به آنها پناه بدهم.

در این سکوت زمستانی ، من، درختی که روزگاران بسیاری را دیده‌ ام، در انتظار بهاری دیگر هستم. بهاری که با آن برگ‌ های جدید و گل‌ های رنگارنگ بر من خواهند نشست و دوباره زندگی پر جنب و جوشی را تجربه خواهم کرد. اما تا آن زمان ، من در این زمستان سرد، به عنوان نگهبانی استوار ، پایداری می‌ کنم.

Essay on cold winter from the language of a tree

در ادامه ببینید :

انشا در مورد یک صبح سرد و برفی زمستان دوازدهم

انشا در مورد زمستان در روستا برای کلاس هشتم

انشا در مورد زمستان با مقدمه و نتیجه

متن ادبی انشا درباره زمستان (2)

انشا صفحه ۴۱ نگارش نهم درباره دریا ، پاییز ، زمستان و بهار

متن ادبی درباره یک روز سرد زمستانی

انشا در مورد فصل ها با مقدمه بدنه و نتیجه (2)

متن ادبی در مورد پایان زمستان

انشا درباره چهار فصل برای کلاس چهارم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...