انشا در مورد از خدا چه می خواهید

انشا در مورد از خدا چه می خواهید، موضوعی است که با توجه به اعتقادات و باورهای هر فرد متفاوت است. اما در مجموع می توان گفت که انسان ها از خداوند خواسته های مختلفی دارند، از جمله سلامتی، ثروت، خوشبختی، موفقیت، و ...

Essay on what do you want from God

از خدا چه می‌ خواهم؟

خداوند ، خالق هستی ، آفریننده همه موجودات ، مهربان‌ ترین و بخشنده‌ ترین ، تنها کسی است که می‌ تواند همه نیازهای ما را برآورده کند. او به ما زندگی، سلامتی، نعمت‌ های فراوان و همه چیز های دیگری که برای سعادتمان نیاز داریم، عطا کرده است.

من از خدا می‌ خواهم که همیشه مرا در مسیر هدایت خود قرار دهد و از گمراهی و بیراهه‌ روی حفظ کند. می‌ خواهم که قلبم را با نور معرفت و محبت خود روشن کند و به من بینشی دهد تا همیشه راه درست را ببینم و انتخاب کنم.

می‌ خواهم که به من قدرت ایمان و توکل عطا کند تا در برابر مشکلات و سختی‌ های زندگی تسلیم نشوم و همیشه بر او تکیه کنم. می‌ خواهم که به من صبر و بردباری دهد تا بتوانم در برابر ناملایمات زندگی پایداری کنم و از آنها درس بگیرم.

می‌ خواهم که به من عشق و محبت عطا کند تا بتوانم با دیگران مهربان و سخاوتمند باشم و به آنها کمک کنم. می‌ خواهم که به من صلح و آرامش دهد تا بتوانم در دنیای پر از آشوب و ناآرامی ، زندگی آرام و سعادتمندانه‌ ای داشته باشم.

می‌ خواهم که به من سلامتی و تندرستی دهد تا بتوانم در طول زندگی خود به عبادت او و خدمت به خلقش مشغول باشم. می‌ خواهم که به من نعمت‌ های فراوان عطا کند تا بتوانم از آنها برای کمک به دیگران استفاده کنم.

من می‌ دانم که خداوند مهربان و بخشنده است و خواسته‌ های من را برآورده خواهد کرد. من همیشه به او توکل دارم و می‌ دانم که او بهترین‌ ها را برای من می‌ خواهد.

نتیجه گیری

خداوند منبع همه نعمت‌ ها و برکات است. او تنها کسی است که می‌ تواند سعادت و خوشبختی ما را تضمین کند. اگر ما به او اعتماد داشته باشیم و از او بخواهیم ، او خواسته‌ های ما را برآورده خواهد کرد.

Essay on what do you want from God

انشا ادبی در مورد از خدا چه می خواهید

از خدا چه می خواهم؟

در سکوت شب، به آسمان نگاه می کنم و به ستارگان خیره می شوم. در آن تاریکی مطلق، تنها نور ستارگان است که امید را در دلم زنده می کند. فکر می کنم به خدا، به خالق این همه زیبایی و عظمت.

خداوند بزرگی که همه هستی را آفریده است، و ما انسان ها نیز یکی از مخلوقات او هستیم. او مهربان و بخشنده است، و همیشه به ما کمک می کند.

من از خدا می خواهم که همیشه سلامتی و شادابی را به من عطا کند. می خواهم که خانواده ام را همیشه سالم و خوشبخت نگه دارد. می خواهم که در زندگی موفق باشم، و بتوانم به دیگران کمک کنم.

اما مهم ترین چیزی که از خدا می خواهم، این است که قلبم را پاک کند. می خواهم که مهربان و بخشنده باشم، و همیشه به دیگران کمک کنم. می خواهم که از ظلم و ستم دوری کنم، و همیشه در راه حق باشم.

می دانم که خدا همه خواسته های من را برآورده می کند، اگر من هم در راه او قدم بردارم. اگر من هم مهربان و بخشنده باشم، و همیشه به دیگران کمک کنم.

خدایا، تو را به همه چیزهای خوب قسم می دهم که قلبم را پاک کنی، و به من کمک کنی تا در راه حق باشم.

نتیجه گیری

از خدا می خواهم که همیشه در زندگی همراهم باشد، و به من کمک کند تا انسان بهتری باشم. می خواهم که همیشه از او سپاسگزار باشم، و به او توکل کنم.

امیدوارم که همه انسان ها بتوانند از خدا بخواهند که قلبشان را پاک کند، و به آنها کمک کند تا در راه حق بایستند.

Essay on what do you want from God

انشا کودکانه در مورد از خدا چه می خواهید

از خدا چه می خواهم

من یک دختر بچه کوچک هستم که اسمم فاطمه است. من خیلی دوست دارم با خدا حرف بزنم. گاهی اوقات وقتی تنها هستم، با خودم فکر می کنم که اگر خدا را می دیدم، چه چیزهایی از او می خواستم.

اول از همه، از خدا می خواستم که همیشه سالم و تندرست باشم. دوست دارم بتوانم به مدرسه بروم و درس بخوانم و با دوستانم بازی کنم.

دوم، از خدا می خواستم که خانواده ام را دوست داشته باشد و از آنها مراقبت کند. دوست دارم همیشه پدر و مادرم کنارم باشند و مرا دوست داشته باشند.

سوم، از خدا می خواستم که دنیا را جای خوبی کند. دوست دارم همه مردم دنیا با هم مهربان باشند و از یکدیگر مراقبت کنند.

چهارم، از خدا می خواستم که به من کمک کند تا انسان خوبی باشم. دوست دارم همیشه کارهای خوب انجام دهم و به دیگران کمک کنم.

البته، من می دانم که خدا همه این خواسته های من را برآورده می کند. او خدای مهربانی است و همیشه به ما کمک می کند.

نتیجه گیری

من خیلی خوشحالم که خدا را دارم. او بهترین دوست من است و همیشه به من کمک می کند. من همیشه از خدا دعا می کنم و از او می خواهم که همیشه کنارم باشد.

Essay on what do you want from God

در ادامه تماشا کنید :

انشا در مورد و خدا با شماست هرجا که باشید

بهترین انشا در مورد در آینده میخواهید چه کاره شوید

متن زیبا درباره خدا و طبیعت

جملات تاثیرگذار در مورد خدا

جملات زیبا در مورد حکمت خدا + عکس نوشته

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...