رضایت نامه ورزشی تکواندو

این سند، رضایت نامه ای است که توسط ولی یا سرپرست قانونی ورزشکار زیر 18 سال امضاء می گردد. در این سند، ولی یا سرپرست قانونی رضایت خود را مبنی بر شرکت فرزند خود در کلاس های آموزشی تکواندو تحت نظر مربی رسمی فدراسیون تکواندو اعلام می دارد.

همچنین، با آگاهی از احتمال بروز حوادث و صدمات احتمالی در حین فعالیت های ورزشی، مسئولیت هرگونه حادثه و خسارت احتمالی را به عهده می گیرد.

این رضایت نامه باید در دو نسخه، در حضور دو شاهد، امضاء گردد. یک نسخه از این رضایت نامه به باشگاه ورزشی و یک نسخه به پرونده ورزشکار ضمیمه می گردد.

رضایت نامه ورزشی تکواندو

من، [نام کامل و نام خانوادگی]، فرزند [نام پدر]، به شماره شناسنامه [شماره شناسنامه]، متولد [تاریخ تولد]، به موجب این سند، رضایت خود را مبنی بر شرکت فرزندم [نام کامل و نام خانوادگی]، به شماره شناسنامه [شماره شناسنامه]، متولد [تاریخ تولد]، در کلاس های آموزشی تکواندو تحت نظر [نام استاد]، مربی رسمی فدراسیون تکواندو، در [نام باشگاه]، واقع در [آدرس باشگاه]، اعلام می دارم.

همچنین، با آگاهی از احتمال بروز حوادث و صدمات احتمالی در حین فعالیت های ورزشی، مسئولیت هرگونه حادثه و خسارت احتمالی را به عهده می گیرم.

این رضایت نامه در تاریخ [تاریخ]، در دو نسخه، در حضور دو شاهد، امضاء می گردد.

[نام و نام خانوادگی و امضای ولی یا سرپرست قانونی] [نام و نام خانوادگی شاهد اول] [نام و نام خانوادگی شاهد دوم]

[تاریخ]

[مهر و امضای مربی]

این رضایت نامه باید توسط ولی یا سرپرست قانونی ورزشکار زیر 18 سال امضاء گردد. همچنین، در صورت شرکت در مسابقات، رضایت نامه ای جداگانه برای اعزام ورزشکار به مسابقات باید توسط ولی یا سرپرست قانونی امضاء گردد.


مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...