رضایت نامه ورزشی بوکس

رضایت نامه ورزشی بوکس یک سند قانونی است که توسط ورزشکار، والدین یا قیم او، و مربی یا سرپرست تیم امضا می شود. این رضایت نامه بیان می کند که ورزشکار با آگاهی از خطرات و آسیب های احتمالی ناشی از ورزش بوکس، رضایت خود را برای شرکت در مسابقات اعلام می کند.

همچنین، ورزشکار متعهد می شود که در طول مدت حضور در مسابقات، کلیه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت نموده و از انجام هرگونه اقدامی که منجر به آسیب رساندن به خود یا سایر ورزشکاران شود، خودداری نماید.

رضایت نامه ورزشی بوکس

من، [نام ورزشکار]، فرزند [نام پدر] به شماره ملی [شماره ملی]، با آگاهی کامل از خطرات و آسیب‌های احتمالی ناشی از ورزش بوکس، رضایت خود را به [نام مربی] به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس [نام باشگاه] جهت شرکت در مسابقات [نام مسابقات] اعلام می‌دارم.

همچنین، متعهد می‌ شوم که در طول مدت حضور در مسابقات، کلیه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت نموده و از انجام هرگونه اقدامی که منجر به آسیب رساندن به خود یا سایر ورزشکاران شود، خودداری نمایم.

این رضایت نامه در تاریخ [تاریخ] در [محل امضای رضایت نامه] به امضای من رسید.

[نام ورزشکار] [نام پدر] [شماره ملی]

[تاریخ]

[محل امضای رضایت نامه]

[نام مربی]

[نام باشگاه]

این رضایت نامه باید توسط ورزشکار، والدین یا قیم او، و مربی یا سرپرست تیم امضا شود. همچنین، باید تاریخ و محل امضای رضایت نامه نیز در آن قید شود.

در این رضایت نامه، ورزشکار با آگاهی از خطرات و آسیب‌های احتمالی ناشی از ورزش بوکس، رضایت خود را به مربی یا سرپرست تیم برای شرکت در مسابقات اعلام می‌کند. همچنین، متعهد می‌شود که در طول مدت حضور در مسابقات، کلیه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت نموده و از انجام هرگونه اقدامی که منجر به آسیب رساندن به خود یا سایر ورزشکاران شود، خودداری نماید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...