انشا قشنگ در مورد فصل پاییز کلاس چهارم ( سری 2)

انشا قشنگ در مورد فصل پاییز کلاس چهارم ( سری 2)

بچه های کلاس چهارم سلام ! پاییز یکی از فصل‌ های زیبا و دوست‌ داشتنی سال است. هنگامی که تابستان تمام شده و هوا شروع به خنک شدن می‌ کند، پاییز می‌ آید و طبیعت را با رنگ‌ های زیبا و دل‌ نشین خود تزیین می‌ کند.

انشا درباره پاییز کلاس چهارم

پاییز ، فصل هزار رنگ

پاییز، فصلی زیبا و دلنشین است که با آمدنش، طبیعت را با رنگ‌های زیبای خود، متحول می‌ کند. در این فصل ، برگ‌ های درختان به رنگ‌ های زرد ، نارنجی ، قرمز و قهوه‌ ای درمی‌ آیند و به زمین می‌ ریزند. این صحنه ، زیبایی خاصی به طبیعت می‌ بخشد.

در پاییز ، هوا کمی سردتر می‌ شود و باران‌ های پاییزی ، زمین را سیراب می‌ کنند. این باران‌ ها ، طراوت خاصی به طبیعت می‌ بخشند و بوی خاک باران‌ خورده ، هوا را پر می‌ کند.

پاییز ، فصلی پر از میوه‌ های خوشمزه است. در این فصل ، میوه‌ هایی مانند سیب ، گلابی ، انار، خرمالو و کیوی به بازار می‌ آیند. این میوه‌ های خوشمزه ، طعم و رنگ خاصی به پاییز می‌ بخشند.

پاییز ، فصلی است که مدارس باز می‌شوند و دانش‌آموزان دوباره به مدرسه می‌روند. این فصل، فصل شروعی دوباره است و دانش‌آموزان با انگیزه و امید، آماده شروع سال تحصیلی جدید می‌شوند.

پاییز ، فصلی است که مردم با لباس‌های گرم‌تر بیرون می‌روند و لباس‌های تابستانی خود را جمع می‌کنند. این فصل، فصلی است که مردم به فکر سرمای زمستان هستند و خود را برای آن آماده می‌کنند.

من پاییز را دوست دارم. این فصل،  فصلی زیبا و دلنشین است که با آمدنش، طبیعت را با رنگ‌ های زیبای خود ، متحول می‌ کند. پاییز ، فصلی است که در آن، می‌توانم از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرم و با دوستان و خانواده‌ ام ، لحظات خوشی را سپری کنم.

چند جمله زیبا در مورد پاییز

پاییز، فصل هزار رنگ است.

پاییز، فصل شروعی دوباره است.

پاییز، فصلی است که در آن، می‌توانم از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرم.

نتیجه

پاییز، فصلی زیبا و دلنشین است که با آمدنش، شادی و نشاط را به طبیعت و زندگی مردم می‌بخشد.

انشا در مورد پاییز

پاییز با بهار خداحافظی می‌ کند. در این فصل، برگ‌ های درختان آغشته به رنگ‌ های قرمز ، زرد و نارنجی می‌ شوند و در زمین پراکنده می‌ شوند. صدای باد و باران نیز به گوش می‌ رسد و همه این ها به خاطر فصل پاییز است.

پاییز یک فصل چشم‌ نواز است. طبیعت در این فصل خواب زمستان را می‌ پوشاند و به زمین انرژی می‌ دهد. ما می‌ توانیم در این فصل لذت ببریم و برگ‌ های پاییزی را در آغوش بگیریم. در این فصل ، طبیعت به ما یادآوری می‌ کند که همه چیز در حال تغییر است و این یک قانون طبیعی است.

همراه با پاییز، میوه‌ های لذیذی نیز تازه و شیرین می‌ شوند. سیب ، گلابی ، خرمای شیرین و زردآلو از میوه‌ های خوشمزه پاییز هستند. ما می‌ توانیم این میوه‌ ها را بخوریم و از طعم لذت ببریم. همچنین، ما می‌ توانیم با برگ‌ های خشک پاییزی بازی کنیم و این ها برای ما تبدیل به خاطره می شوند..

پاییز همچنین زمان بازگشت به مدرسه است. بعد از تعطیلات تابستانی ، دوباره به مدرسه می‌ رویم و دوستان قدیمیمان را می‌ بینیم. ما می‌ توانیم درس‌ های جدیدی یاد بگیریم و روز به روز با هوش شویم.

پاییز همچنین زمان خانه‌ یابی است. از آنجایی که هوا سرد تر شده است ، ما بیشتر در خانه‌ مان می‌ مانیم. می‌ توانیم برای خانواده‌ مان وقت بگذرانیم و بازی‌ های جدیدی کنیم. همچنین می‌ توانیم کتاب‌ های جدیدی بخوانیم و داستان‌ هایی را بنویسیم.

پاییز فصلی است که برای خودش بازی‌ های زیبا تدارک دیده است. ما می‌ توانیم در روز‌های پاییزی به پارک برویم و در طبیعت قدم بزنیم. ما باید از خداوند بخاطر همه فصل ها تشکر کنیم ، این نعمت ها خیلی بزرگ و با اهمیت هستند.

در کل، پاییز یکی از بهترین فصل‌ ها است. طبیعت را با رنگ‌ های زیبا و دل‌ پذیرش تزیین می‌ کند و به ما یادآوری می‌ کند که همه چیز در حال تغییر است. 

ما می‌ توانیم از برگ‌ های پاییزی برای بازی استفاده کنیم و می‌ توانیم میوه‌ های لذیذ پاییزی را بخوریم. همچنین ، ما می‌ توانیم در مدرسه جدید چیز هایی یاد بگیریم و بازی‌ های جدیدی با دوستانمان انجام دهیم. پاییز فصلی است که برای خاطره‌ سازی و لذت بردن آمده است.

انشا در مورد فصل پاییز کلاس چهارم :

کلاس چهارمی های عزیز ، پاییز فصلی است که هر ساله با رنگارنگی های خاص خودش ما را شگفت زده می کند. این فصل ، زمانی است که درختان و باغچه ها را به رنگهای زیبای ، نارنجی، زرد و قرمز می پوشاند. در این انشا ، به بچه ها می خواهیم بگوییم که چه بخش هایی از پاییز را می توانند برای لذت بردن از این فصل زیبا بررسی کنند.

یکی از زیبایی های شگفت انگیز پاییز ، تغییر رنگ برگ ها است. وقتی هوا سرد تر می شود، برگ های درختان شروع به تغییر رنگ می کنند و این منظره بسیار زیبا و شگفت انگیز است. می توانید با بچه ها برگ هایی با رنگ های مختلف جمع آوری کنید و سپس با آنها نقاشی کنید. این فعالیت هم زیباست و هم به کودکان کمک می کند تا درباره رنگ ها و طبیعت بیشتر بیاموزند.

پاییز، یکی از فصول زیبا و جذاب است. وقتی در دیر وقت صبح از خواب بیدار می‌ شویم، تمام رنگ‌ های زیبای پاییز را می‌ بینیم. برگ‌ های درختان درخشان و قشنگ می‌ شوند و شاخه های کوچک و برگ ها به زمین می‌ افتند. گاهی اوقات باد نیز می‌ وزد و برگ‌ ها را به هوا می‌ برد. برگ‌ ها به هر طرفی می‌ روند و در آسمان می‌ چرخند.

در پاییز ، هوا کم‌کم سردتر می شود. ما دیگر نمی‌ توانیم لباس‌ های نازک را بپوشیم و باید لباس‌ های گرم و راحت بپوشیم. در پاییز، نیز باید داروها و سرپنجه‌ها را بشماریم، چون سرما می‌آید و ممکن است ما را بیمار کند.

یکی از کارهای خوبی که در پاییز می‌ توانیم انجام دهیم ، استفاده از میوه‌ های پاییزی است. این میوه‌ ها با رنگ‌ های خوشگل و طعم‌ های لذیذ پر شده‌ اند. ما می‌ توانیم به باغچه برویم و از محصولات درختان لذت ببریم. سیب، انار، گردو و هلو نمونه‌ هایی از میوه‌ های پاییزی هستند که ما می‌ توانیم بخوریم.

پاییز همچنین زمانی است که بچه‌ ها به دبستان باز می‌ گردند. آنها با دوستان قدیمی خود دیدار می‌ کنند و با هم بازی می‌ کنند. در مدرسه، معلمان به ما چیزهای جدید یاد می‌ دهند و ما می‌ توانیم بیشتر یاد بگیریم.

هنگامی که پاییز به پایان می‌ رسد، درختان بدون برگ می‌ مانند. آنها خود را برای زمستان آماده می‌ کنند. در این فصل ، برف می‌آید و همه چیز را سفید می‌ کند. ما می‌ توانیم به بیرون برویم و با برف بازی کنیم.

به طور خلاصه ، پاییز یک فصل زیبا و شاد است. هوا سرد می‌ شود و برگ‌ ها می‌ افتند. میوه‌ های لذیذ پیدا می‌ کنیم و با دوستان خود بازی می‌ کنیم. این فصل می‌ تواند برای همه ما خاطرات زیبایی را به ارمغان بیاورد.

از مطالب پایین دیدن کنید :

چند انشا کوتاه درباره فصل پاییز مناسب کلاس های مختلف

انشا در مورد پاییز برای دبیرستان

معرفی بهترین موضوع انشا برای کلاس هفتم و هشتم

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...