تعبیر خواب نذری دادن و گرفتن برنج و قیمه

تعبیر خواب نذری دادن و گرفتن برنج و قیمه ، ممکن است رویایی باشد که شما را به تفکر وادار کند ، شاید شما در زندگی بیداری اصلا اهل نذری دادن نباشید ولی به طور ناگهانی خواب دیده باشید کسی برای شما نذری برنج و قیمه آورده باشد و یا برنج و قیمه را به کسی یا کسانی نذری می دهید ، در این مطلب از توپ تاپ سعی میکنیم تا بطور جامع درباره ی این موضوع به بحث و گفتگو بپردازیم .

تعبیر خواب نذری دادن برنج و قیمه چیست : اگر کسی خواب دیده باشد که ظرفی را که در ان برنج و خورشت قیمه می باشد را به دیگران می دهید و یا به درب منزل آن ها مراجعه می کند و به آن ها نذری می دهد ، می تواند نمادی از روزی و یا وسعت در روزی باشد و در هر صورتی می توان به این رویا از جنبه های معنوی و مثبتی نگاه انداخت.

سوال : من دختر مجردی هستم که خواب دیدم به همسایه های خودمون طرف های مختلفی از برنج و خورشت قیمه را نذری می دهم در جایی که سابقه نداشته من اصلا چنین کاری را بکنم ، و اینکه در واقعیت هم به کسی علاقمند هستم و مدت هاست قرار هست باهم ازدواج کنیم ولی بنا به دلایل مختلفی تا الان جور نشده ، معنی این رویا چیست :

پاسخ : این رویا می تواند نشانه هایی از رفاه ، رزوی ، برکت و یا نعمت در زندگی باشد و نباید آن را به مسائل حاشیه ای مانند ازدواج و یا روابط عاطفی ربط بدهید ، این رویا را میتوانید نمادی از موفقیت و یا برکت برداشت کنید.

تعبیر خواب برنج و خورشت قیمه نذری چیست : چنان چه دیده باشید افرادی از آشنایان بطور مثال دوستان ، خویشان و ... در حال دادن برنج و خورشت قیمه نذری هستند ، نمادی از رشد و موفقیت و یا خبرهای نسبتا مطلوب برای بعضی از اطرافیان خودتان می باشد ، بطور مثال ممکن است خبر از یک شادی و یا رونق در کسب و کار را به گوش شما برسانند و طبیعتا شما نیز با شنیدن این خبر امیدوار شوید.

خیلی از کاربران سوالاتی  را که در این زمینه مطرح کرده بودند ، چیزی را که بیش از همه به آن توجه داشتند ، مجرد بودن و یا متاهل بودن افراد بوده است ، باید در این زمینه دقت داشته باشید که نباید این رویا را به چنین مسائلی مرتبط کنید و تنها چیزی را که مهم بدانید معنای کلی رویا باشد.

تعبیر خواب نذری گرفتن برنج و قیمه : در بسیاری از موارد نیز ممکن است خواب دیده باشید یکی از اقوام یا بستگان ( خاله ، دایی ، خواهر زاده ، دوست ، عمه و ...) به شما نذری برنج و خورشت قیمه میدهند و شما در واقع در این رویا گیرنده ی نذری هستید ، این رویا ممکن است نمادی از گشایش ها و یا باز شدن گره از برخی از مشکلات سربسته می باشد و در حالت کلی می توان نسبت به این رویا دید خوبی داشت و به آن امیدوار بود.

خیلی از ایرانی ها به غذای برنج و خورشت قیمه علاقه ی خاصی نشان میدهند و عاشق این غذا هستند و حتی شما برخی از ساعات و دقایق فکر خود را به این موضوع معطوف کنند ، و در همین حسن ممکن است شبانه خواب برنج و خورشت قیمه خوشمزه را دیده باشند ، بنابراین در این مورد این رویا فقط ناشی از افکار و یا تخیلاتی است که شما در بیداری درباره ی این غذا دارید و نباید روی تعبیر آن حساس باشید و به دنبال معنا برای آن باشید.

خیلی از اعتقادات و حرف هایی که ممکن است درباره تعبیر خواب گرفتن و یا دادن نذری برنج و خورشت قیمه ، بین کابران شایع است صحت ندارد ، به طور مثال برخی باور دارند که این رویا نشانه ای از رسیدن به معشوق است و یا این رویا نشانه ای از دوست داشت کسی در بیداری می باشد در جایی که چنین مطالبی دور از واقعیت به نظر می رسند.

مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب نذری دادن برنج

1 نظر

  1. لیلا خواجهلیلا خواجهsays:

    من خواب دیدم بالای یه کوهستان پیش یه پیر زن تنها رفتم که کلبه چوبی داشت با وسایل ابتدایی زندگی میکرد اونجا کلی برنج و خورشت قیمه درست کردم هم افراد خانوادم که باهام هم سفر بودن خوردن هم خودم بعد مقدار زیادی از میوه های تابستونی که هلو البالو و گیلاس و سیب بود جمع کردم و خوردم هم زمان تو کارهای اون پیرزن کمک میکردم (مدتی هست پیگیر یه وام هستم ولی همش انگاری سنگ جلو پام میفته و جور نمیشه )