زیباترین متن های تبریک جشن تکلیف از طرف افراد مختلف

گرفتن جشن تکلیف برای دختران در ۹ سالگی و پسران در ۱۵ سالگی یکی از رسم های بسیار خوب و پسندیده مسلمانان بخصوص ما ایرانیان است. اگر شما هم کسی را در خانواده و یا فاملا خود دارید که به تازگی وارد سن بلوغ شده است و می خواهید این اتفاق مهم را به او تبریک بگویید می توانید از متن های زیبای این مقاله استفاده کنید.

متن تبریک جشن تکلیف :

دختر عزیزم ، امروز برای تو روزی بسیار مهم و خاص است. روزی که به عنوان نمادی از رشد و بلوغ فکری و روحی ، وارد سن تکلیف شده‌ ای و مسئولیت‌ های دینی و اخلاقی جدیدی را بر عهده می‌ گیری. این روز خجسته را به تو تبریک می‌ گویم ، روزی که نشان‌ دهنده پذیرفتن بندگی و عبودیت پروردگار متعال است.

در این لحظه مهم ، آرزو می‌ کنم که تحت توجهات ویژه خداوند کریم ، با اطاعت از فرامین او ، راهی را در پیش بگیری که موجب خیر و سعادت تو در دنیا و آخرت شود. دخترم ، تو همیشه مایه مباهات و سرافرازی ما بوده‌ ای و امیدوارم که در این مسیر جدید نیز همانند گذشته ، با دانایی ، توانایی و ایمان خود ما را به وجد آوری.

✅ مطلب پیشنهادی : عکس نوشته های دوست داشتن حجاب پروفایل حجاب من (2)

جشن تکلیف دخترانه

تبریک جشن تکلیف از طرف معلم

عزیزانم ، شاگردان درخشان و فرشته‌ های کوچک من ،

امروز روزی است که شما قدم در مسیر مهمی از زندگی می‌ گذارید. جشن تکلیف ، نشانی است از بالندگی و رشد شما ، مرحله‌ ای نو در مسیر پر از شکوفایی‌ تان.

بیایید همیشه قلب‌ هایتان را سرشار از مهر و محبت نگه دارید ، چراغ دانایی‌ تان را همواره روشن بدارید و در هر گام ، شور و هیجان یادگیری را در خود زنده نگه دارید.

باور دارم که هر یک از شما ، همچون باغی پربار ، پر از استعداد و توانایی‌ های خاص خود هستید. ایمانتان را همچون جنگلی سرسبز و استوار بپرورانید و همیشه در مسیر خیر و صلاح گام بردارید.

جشن تکلیفتان را به شما، فرشتگان زمینی کلاس من ، صمیمانه تبریک می‌ گویم. باشد که هر روزتان سرشار از یادگیری ، شادی و سربلندی باشد.

با عشق و احترام ،
معلمتان

تبریک جشن تکلیف دختر

✅ پیشنهاد ویژه : دلنوشته زیبا درباره عفاف و حجاب

دلنوشته مادر برای جشن تکلیف دخترم

دختر عزیزم ، شبنم پاک سحری من ،

همچون گل سرخ و یاسمین در باغ زندگی می‌ درخشی ، نشانه‌ ی زیبایی و پاکی. امروز ، روزی است که پا به دنیای جدیدی می‌ گذاری ، دنیایی که در آن تو ، با حجاب و عفت خود ، همچون گلی در باغ حیا و پاکدامنی می‌ درخشی.

در این روز خاص ، دلم پر از احساسات گرم و مهربانی است. به تو، دختر دلبندم ، برای ورودت به این مرحله جدید از زندگی ، تبریک می‌ گویم . باغ حجابت همیشه پر از سبزه و گل‌ های رنگارنگ باد ، نشان از بلوغ ، فهم و درکی که در تو رو به رشد است.

امیدوارم همیشه در مسیر درست و راستین قدم برداری و با عفت و حیای خود، نمونه‌ای برای دیگران باشی. با هر گامی که بر می‌ داری ، افتخار و سربلندی را برای خانواده‌ ات به ارمغان بیاوری.

با عشق فراوان،
مادرت

✅ بخوانید : آلبوم عکس دختر چادری برای پروفایل 2022 جدید

عکس تبریک جشن تکلیف دخترانه 1402

تبریک جشن تکلیف از طرف مدیر و ناظم

به نام خداوند بخشنده و مهربان ،

سلام و درود بر شما ، غنچه‌ های نو شکفته‌ ی باغ دانش و ایمان ، که امروز در این محفل معنوی گرد هم آمده‌اید تا شروع تازه‌ ای در زندگی‌ تان را جشن بگیرید.

به عنوان مدیر و ناظم مدرسه ، افتخار می‌ کنیم که امروز شاهد این گام بزرگ در زندگی شما هستیم. جشن تکلیف ، نه تنها نمادی از رشد و بلوغ شماست ، بلکه نقطه‌ی آغازینی است برای آشنایی بیشتر با معنویت و حقیقت.

این روز را به شما تبریک می‌ گوییم و امیدواریم که هر یک از شما، با گذشت زمان، در مسیر قرب الهی و کسب دانش و فضیلت، قدم‌ های استوار و محکمی بردارید.

به امید آنکه همیشه در مسیر خیر و صلاح گام بردارید، و به یادگاری نیک و پایدار در این روزگار بمانید.

با آرزوی موفقیت‌ های بی‌ شمار برای شما،

مدیر و ناظم مدرسه

✅ پیشنهاد توپ تاپ : عکسهای دختر کوچولوهای باحجاب خوتشیپ و خوش پوش

عکس جشن تکلیف دختر

تبریک جشن تکلیف دخترم از طرف پدر

دختر عزیزم ، شکوفه‌ ی زیبای باغ عبادت من ،

در این روز مبارک که تو به عنوان یک دختر بزرگ و مسئولیت‌ پذیر در مراسم جشن تکلیف شرکت می‌ کنی ، دلم پر از شادی و امید است. این روز ، نشانه‌ ای از رشد و بالندگی توست و من به عنوان پدرت ، به تو و دستاوردهایت افتخار می‌ کنم.

روزه‌ ی ماه مبارک رمضان و قرائت قرآن کریم ، دو جزء اساسی از این مرحله‌ ی جدید در زندگی تو هستند. روزه گرفتن ، نه تنها به تو قدرت جسمی و روحی می‌ بخشد بلکه به تو یاد می‌ دهد که چگونه به خداوند نزدیک‌ تر شوی.


و هر زمان که قرآن کریم را باز می‌ کنی و کلمات آن را می‌ خوانی ، انگار که خداوند با تو سخن می‌ گوید ، تو را هدایت می‌ کند و به تو آرامش می‌ بخشد. در ماه مبارک رمضان و هر زمان دیگر ، همیشه به یاد داشته باش که قرآن را بخوانی و روزه‌ ات را نگه داری.

امیدوارم که این مرحله‌ ی جدید در زندگی‌ ات ، مملو از خیر و برکت ، دانش و روشنایی باشد.

با عشق فراوا
ن،
پدرت

تبریک جشن تکلیف

تبریک جشن تکلیف مادر به دختر:

دخترک زیبای مامان  بزرگ شدنت مبارک.

***********

رخت زیبای تکلیف الهی مبارکت باشه عزیز دل مادر دخترم چون ماهم.

***********

شکوفه باغ عبادت و بندگی جشن تکلیفت مبارک عزیز مادر.

***********

دختر نازم نمی دانی چقدر از بزرگ شدنت خوشحالم و نمی دانی چقدر مشتاق دیدنت در چادر سفید عبادت و بندگی پروردگار هستم. این روز را هزار بار بهت تبریک می گم و امیدوارم بنده لایقی برای خالقت باشی عزیز مادر.

***********

ماه تابانم امروز که تو را در میان گل رزهای صورتی روی چادر نمازت دیدم فهمیدم که بزرگ شده ای و دیگر دوران کودکی را پشت سر گذاشته ای و مرحله ای جدید از زندگیت را آغاز کرده ای. عزیز مادر امیدوارم به عنوان مادرت بتوانم تو را در این راه یاری کنم و مادری را در حقت تمام کنم. جشن تکلیفت مبارک دخترکم.

***********

عزیزترینم، دختر مهربانم امروز برای من روز بسیار مهمی است چون پاره تنم و دختر کوچولویم به سن تکلیف رسیده و از این به بعد باید مثل یک خانم باشخصیت رفتار کنه. حال به روزها و سال های پیش فکر می کنم و می بینم خیلی زود بزرگ شدی و خیلی زود لباس بندگی و عبادت را بر قامتت پوشاندی. جشن تکلیفت مبارک دخترم.

***********

گل نوشکفته باغ بندگی  امیدوارم در این روز مهم بهتربن ها برایت رقم بخورند و جشن عبادت و بندگیت را به بهتربن شیوه برگذار کنی. دخترم شیرین مامان این روز رو هزاران بار بهت شاد باش می گم.

***********

دختر عزیز مامان،  امروز بی نهایت خوشحالم دیدن تو میان چادرو مقنعه منو به یاد ترنم و لطافت باران و زیبایی شبنم و پاکی مروارید درون صدف انداخت. جشن تکلیفت هزاران بار مبارک و آرزو می کنم امروز به بهترین و زیباترین خاطره زندگیت تبدیل بشه.

***********

عزیز دل مامان و ای زیباتر از فرشته آسمانی، امروز مهم ترین روز زندگیت است چون از این به بعد خداوند جوری دیگری به تو نگاه خواهد کرد و تو جور دیگری باید بندگیش را بکنی. گل قشنگم سعی کن امروز کلی بهت خوش بگذره و به خودت قول بدی که بنده خوبی برای پروردگارت باشی. جشن تکلیفت مبارک عزیز دل مادر.

جملات تبریک جشن تکلیف دخترانه

 تبریک جشن تکلیف به دخترم:

دختر عزیز بابا در این روز مهم  آرزو می کنم که در سرت همیشه  شور بندگی و باغ ایمانت سبز و پر گل باشد. جشن تکلیفت را با آرزوی بهترین ها برایت تبریک می گویم.

***********

دخترم ای شبنم پاک سحری و ای گل سرخ باغ حجاب زندگیت  پر از شادی و شور باد. جشن تکلیفت مبارک عزیز ترینم.

***********

دخترم اگر می خواهی همیشه خداوند رو در نزدیکت داشته باشی و اگر می خواهی مثل مروارید، مثل دانه انار و مثل غنچه دست نیافتنی باشی امروزت را جشن بگیر.

دختر دلبندم شکفتنت را  در بهار بندگی تبریک می گویم و با افتخار می گویم رسیدنت به سن تکلیف خجسته باد.

***********

دخترم با آن چادر زیبای سفیدش پروانه وار  پر می زند و شادمانه  می نشیند بر سجاده شکر. جشن بندی و سور تکلیفت مبارک ای زیباترین فرشته الهی.

***********

لباس زیبای تکلیف الهی بر قامتت چه زیباست و چه زیبا و فرشته گون شده است رخسار نورانیت. جشن تکلیف و بندگیت مبارک.

***********

شکوفه های زیبای باغ ایمان و بندگی و ای فرشته آسمان ها امیدوارم در این روز همه برکات و خیر آسمان ها بر سرت ببارد. جشن تکلیفت مبارک دختر بابا.

***********

دخترم اگر می خواهی با تداوند حرب بزنی نمازت را بخوان و اگر می خواهی تدا با تو حرف بزند قران را فراموش نکن و آن را بخوان. دخترم این دو اصل مهم را در زندگیت فراموش نکن چون راه رسیدن به رستگاری و خوشبختی هستند. جشن تکلیفت مبارک دخترم.

تبربک جشن تکلیف به پسرم:

پسر برومندم آرزو می کنم  عمرت همیشه بهارو  دلت همواره گرم به عشق الهی باشد. روز بزرگ شدنت و مرد را تبریک می گویم و امیدوارم جشن تکلیفی به یاد ماندنی در انتظارت باشد.

***********

سلام ای پسر بی مانندم و  سلام ای تندیس زیبای  طراوت و  سلام ای آیه ی بندگی و اخلاص جسن پر شکوه تکلیف مبارکت باشد.

***********

 سلام ای عزیزترینم و سلام ای روشنی بخش چشم هایم و  سلام ای آرزوی شیرین  شکفته در سینه ام جشن طاعت و بندگیت را تبریک می گویم و امیدوارم این جشن نقطه عطفی در زندگیت باشد.

***********

پسرم جشن تکلیف ، سر فصل بهار اطلاعت از پروردگار و آغاز فصلی جدید از  عمر  و زندگی هر انسانی است. عزیزم مواطب باش  بذری که در این فصل می افشانی بذر ایمان و امید به پروردگارت باشد و از نهالی که با دست خود کاشته ای  چنان مراقبت کن که یک عمر میوه  باقیات صالحات برداشت کنی. این جشن بزرگ را به تو تبریک می گویم و امیدوارم بنده صالحی برای پروردگارت باشی.

***********

پسرم امروز روز جشن تکلیف توست می خواهم  با آمادگی کامل وارد این روز شوی و با آغوش باز به استقبال فصل جدید زندگیت بروی. فصلی  که نسیم فرمان الهی دلت  را  آرام کند. این روز را از صمیم قلبم له تو تبریک می گویم.

***********

پسرم جشن تکلیف  یعنی بندگی خداوند و خداوند در این روز به تو می گوید که ای بنده من  من تو را دوست دارم و برای رهاییت از بی راهه های این دنیا تو را به بندگی و اطاعت خودم امر می کنم پس تو نیز با اطمینان خاطر دستی که به سویت دراز کرده ام بگیر تا در هر دو جهان رستگارت کنم. این جشن بزرگ را هزاران بار تبریک می گویم.

***********

پسرم امروز که می خواهیم روز بزرگ شدنت را جشن بگیریم می خواهم بدانی که تو دیگر مرد شده ای و آنقدر رشید و برومند هستی که مواظب زرق و برق های فریبنده دنیای دور و برت باشی تا  تو را فریب ندهند. پسرم این را بدان که دنیا مکانی موقت است و هدف ما جای دیگری است که باید خودمان را برای رسیدن به آن جا آماده کنیم. پسر عزیزم با دلی سرشار از شور و شعف جشن تکلیفت را تبریک می گویم و امیدوارم حرف ۶ایم را به خاطر بسپاری.

تبریک جشن تکلیف دخترانه:

آسمان امروز زیباتر و  آبی تر از هر زمان دیگه ای  شده لحظه ها بوی پریدن  تا آسمان را گرفته اند و مژده سبز شدن ایمان را در قلبت نوید می دهند. جشن تکلیف مبارکتان باد دختران و فرشتگان آسمانی.

***********

امروز روز جشن بزرگ شدنم و جشن تکلیف است. احساس عجیبی دارم انگار در وسط بیان گیر افتاده ام و کسی راه دریا را نشانم داده و مرا به نوشیدن آب حیاط دعوت کرده است. نمی دانم این حس و حال عجیب از کجا می آید اما هر چه که هست دوستش دارم

***********

جشن تکلیف مبارک همه دخترانی باشد که

 سجاده شان به وسعت آسمان است و پیراهن شان عطر گل می دهد و بر لب هایشان سوره توحید و در قنوت شان نغمه های بندگی جاریست.

***********

امروز هر چه می بینم امید است و نور. انگار بارانی از نور الهی  می بارد به باغ و دشت و کوه و تو  برای پر زدن آماده می شوی و فصل جوانیت به گل نشسته، این لحطات زیبا و این جشن باشکوه تکلیف هزاران بار مبارک باشد.

***********

امروز انگار دست هایم دو بال شده اند و می خواهم پرواز کنم. امروز انگار همه ی باغ زندگیم پر شده از گل مهربانی و با خودم تکرار می کنم که موعود عبادت و موسم بندگی از راه رسیده. انگار در تمام وجودم عطر اطلاعت دمیده اند و بر روی لبانم گل های شادی روییده. پس ناخداگاه رو به جانب کعبه می کنم و دل را مانند آینه صاف می کنم و در خلوتم با خداوند گفت گو می کنم. امروز روز جشن تکلیف من است و احساس های ناب این روز را هزاران بار تقدیم  دختران دیگر می کنم.

***********

جشن تکلیف مبارک. امروز روزی است که در خلوت خود باید خدا را صدا بزنی و وجودت مهربانش را با تمام وجودت ثنا بگویی. حرف هایت را همانند قزلی زیبا در کنار هم بیاور و بی پرده آن را برایش بخوان.

***********

جشن تکلیف مبارک. امروز روز گرفتن عطر و رنگ ایمان است. امروز روز گرفتن خوی فاطمه (ص) است. امروز روز گره زدن دل به خالق مهربانی هاست و امروز روز در آغوش گرفتن قران است.

***********

ای ساقه های گندم و ای روزنه های تجلی پروردگار

گلستان سرسبز حیاتتان و حضور تان در جشن بندگی با صلابت و با طراوت باد.

تبریک جشن تکلیف پسرانه:

می روم به مسجد برای  نماز جماعت

چه خوب است عبادت به وقت جوانی

خدا مرا خوانده است و داده نشان

که یادش آرام جان است.

***********

خدای مهربان امروز که به سن تکلیف رسیده ایم به بزرگیت و به شرافتمان قسم می خوریم که همه زندگیمان را در راه تو و دین تو صرف کنیم. این جشن رو به خودمان و به  همه دوستانمان تبریک می گوییم.

***********

پسرانم از خداوند می خوام که دورتان کنه از هر چی ناپاکی و پلیدی ست. شما ای عزیزان دل مامان و بابا در این روز مهم با خودتان عهد کنید که همه زندگیتان را در راه قران و جهاد صرف کنید و مایه افتخار ما شوید. جشن تکلیفتان مبارک پسران رشید.

***********

عزیزانم امروز روز سعادت شماست چون دست های مهربان و رحیم خداوند بر سرتان کشیده می شوند. اکنون که به سن تکلیف رسیده اید به خودتان قول بدهید که راه بندگیش کوتاهی نکنید و نمازهایتان را به موقع بخوانید. رسیدنتان را به جشن تکلیف تبریک می گویم و امیدوارم در این روز مرغ آمین به همه دعاها و آرزوهایتان آمین بگوید.

***********

عزیزانم لباس زیبای تکلیف الهی بر قامتتان مبارک. امیدوارم بندگان مخلصی برای پروردگارتان باشید.

***********

 سلام بر غنچه های نو شکفته و به گل های زیبای  باغ ایمان، پسرانم  امروز محفلی  برایتان تدارک دیده شده تا معنویت و حقیقت را  جلوی دیدگانتان ترسیم  کنیم و شما را با عبادت خداوند آشنا کنیم. به امید آن که بتوانیم  یادگار و خاطره ای شیرین را از امروز برایتان تا همیشه ترسیم کنیم. جشن تکلیفتان مبارک.

***********

جامه زیبای تکلیف بر شما مبارک باد، ورود به سن تکلیف و پذیرفتن بندگی و عبودیت پروردگار را بر شما فرزندان مومن و متعهدم  تبریک می گویم. امید است در سایه ی الطاف و  توجهات بی مانند  خداوند رحمان و اطاعت از فرامینش موجبات سعادت دنیا و آخرت را  برای خود و خانواده هایتان فراهم کنید.

جشن تکلیف

تبریک جشن تکلیف به دختر برادر و ....

برادر زاده عزیزم نمی دانی از این که به سن عبادت رسیده ای و از این به بعد باید چادر عفاف را بر سر کنی چقدر خوشحالم. کاش مجالی بود تا در این جشن کنارت باشم اما از راه دور می بوسمت و برایت بهترین ها را آرزو می کنم و جشن تکلیفت را تبریک می گویم.

***********

خواهر زاده زیبایم  چقدر در این چادر سفیدی که بر سر نهاده ای زیباتر و خانم تر شده ای. جشن تکلیفت را تبریک می گویم عزیز خاله.

***********

برادر زاده خوبم از ته قلبم برای آرزوی سعادت و سلامت می کنم و امیدوارم از این به بعد در خواندن نماز هایت کوشا باشی و الگویی مثال زدنی برای دختران فامیل باشی. جشن تکلیفت مبارک عزیزم.

***********

عزیز دل عمه انگار همین دیروز بود که تو را از بیمارستان به خانه آوردیم و به زندگی مان رنگ و بویی تازه بخشیدی. امروز که فهمیدم می خواهند برایت جشن تکلیف بگیرند اشک در چشمانم حلقه زد و خداوند بزرگ را به خاطر سلامتیت و بزرگ شدنت شکر کردم. عزیزم جشن تکلیفت را شاد باش می گویم و بهترین ها را برایت آرزو می کنم.

در ادامه ببینید :

عکس پروفایل حجاب زهرایی بدون متن

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...