جملات انگیزشی برای شجاعت کوتاه

شجاعت بخش عظیمی از موفقیت انسان رو شکل میده. اگه شجاعت داشته باشی میتونی به خیلی از خواسته هایی که برای دیگران حتی از رویا هم بالاتره دست پیدا کنی و با اون ها زندگی رو به معنای واقعی زندگی کنی. شجاعت داشته باش و سعی کن که در زندگی همیشه نقش یک انسان شجاع رو بازی کنی، باور کن که زندگی اینجوری برات قشنگتره.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات انگیزشی و زیبایی تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات انگیزشی شجاعت در زندگی

در زندگیت شجاع باش! هر چقدر شجاعت بیشتری داشته باشی دنیا هم به تو فرصت بیشتری میده تا خوشبختی و حال خوب رو تجربه کنی و احساس خوبت بیشتری رو به زندگیت وارد کنی. بر خلاف تصور خیلی ها که توی دایره امن زندگیشون میمونن و فکر میکنن دنیا باهاشون کاری نداره، دنیا به کسایی که شجاعت دارن و خودشون برای زندگیشون تلاش میکنن کاری نداره اما با اونایی که خنثی باقی میمونن و هیچ شجاعتی برای پیشرفت از خودشون نشون نمیدن فوق العاده کار داره و هر روز به زندگی اونها چالش های جدیدتر و سخت تر وارد میکنه.

*****************

اگه میخوای خوشبختی و سعادت رو پیدا کنی شجاع باش. تو خواسته هایی داری، اهدافی داری و آرزوهایی در ذهنت در گردش هستند که خوشبختی و سعادت در مسیر رسیدن به همون ها برات معنا میشه. تو باید شجاعت داشته باشی و برای اهداف و خواسته هات حرکت کنی و هر کاری بکنی تا به اونها برسی. تو باید دلیری و شجاعتت رو به رخ دنیا بکشونی تا اون هم خواسته هات رو به تو نزدیک و نزدیک تر کنه و اینجوری خوشبختی به معنای واقعی رو از آن تو کنه.

*****************

زندگی معنا نمیشه وقتی که شجاعت نداشته باشی. فقط آدمای شجاع هستند که به دنبال معنای زندگیشون میرن و در این مسیر هر چی چالش هست رو به جون میخرن و در مقابل هیچ چالشی کوتاه نمیان. در زندگیت شجاع باش و به دنیا معنای اون برو. مطمئن باش که اینجوری شیرینی زندگیت برات چندین برابر میشه و تو میتونی حال خوب بیشتر و احساس خوب بیشتری رو تجربه کنی. شجاعت درسته پله اولش سخته اما همینکه بر روی اولین پله اش قدم گذاشتی و از اون بالا رفتی مطمئن باش بقیه پله هاش برات آسون میشه و اعتماد به نفس اینو میگیری که از بقیه هم بالا بری و خودت رو به معنای زندگی نزدیک تر کنی.

*****************

تو میتونی توی زندگی هم ترسو باشی و هم شجاع. زندگی به تو حق انتخاب میده و هیچ دخالتی هم در انتخاب هات نمیکنه. هر چی که تو بخوای زندگی تو رو تبدیل به همون میکنه و همیشه تو تبدیل به اون آدمی میشی که در ذهنت از خودت ساختی. سعی کن آدم توی ذهنت یه آدم قوی و شجاع باشه، سعی کن تعریفت از خودت یه آدم ترسو نباشه و سعی کن همیشه در زندگیت تلاش کنی تا از خودت شجاعت به خرج بدی. با شجاعت دنیا تو رو تبدیل به یک آدم قوی و فوق العاده میکنه و این واقعا زیباست.

*****************

شجاعت در زندگی یعنی اینکه خواسته هات، اون چیزی که قلبا میخوای و اون چیزی که واقعا نیازش داری رو به زبون بیاری و برای به دست آوردنش تلاش کنی. ترسو بودن دقیقا نقطه مقابل شجاعته. آدمی که ترسو هست هیچوقت اون چیزی که میخواد رو به زبون نمیاره و همیشه خواسته هاش رو توی دلش نگه میداره. سعی نکن اینجوری باشی، اینجور آدمها در زندگیشون شکست میخورن و خیلی زود به زمین میفتن.

جملات انگیزشی شجاعت در رابطه

در رابطه ات شجاعت داشته باش. اون چیزی که میخوای، اون چیزی که از پارتنرت انتظار داری و اون چیزی که حالت رو بهتر میکنه به زبون بیار و بذار که پارتنرت در مورد تو بیشتر بدونه. خیلی از آدمای ترسو صرفا برای اینکه پارتنرشون رو خوشحال نگه دارن خیلی از خواسته هاشون رو بیان نمیکنن که این اشتباهه. تو نباید جزو این دسته از آدما باشی. البته هر خواسته نامعقول رو هم نباید به زبون بیاری اما خواسته هایی که میدونی به خوشحالی جفتتون کمک میکنه رو همیشه بیان کن و از بیان شون هیچ ترسی نداشته باش.

*****************

اگه میدونی یک رابطه دیگه به آخر رسیده و هیچ فایده ای نه برای تو و نه برای طرف مقابلت داره اون رو به پایان برسون. خیلی ها شجاعت انجام چنین کاری رو ندارن و تا مدت ها خودشون رو با یک رابطه سمی عذاب میدن. تو که نمیخوای اینجوری باشی؟ یعنی میخوای عمر و زندگی با ارزشت رو با یک رابطه سمی هدر بدی؟ اگه اینو نمیخوای پس شجاعت رو به دلت راه بده و خواسته ای که توی دلت هست رو بیان کن چون اینجوری هم به خودت و هم به کسی که باهات توی رابطه هست آرامش رو هدیه میدی.

*****************

شجاعت بیان خواسته هات در رابطه ات رو داشته باش تا اون موقع ببینی که چقدر رابطه ات زیباتر و قشنگتر از همیشه اش میشه. دلیل خیلی از رابطه هایی که تموم میشه اینکه که افراد نمیتونن خواسته هاشون رو بیان کنن و شجاعت اینکه بگن از طرف مقابل چی میخوان رو ندارن. خیلی از آدما با یکی وارد رابطه میشن اما اینقدر ترس از دست دادن دارن که هیچوقت خواسته های قلبی شونو رو نمیکنن و نمیدونن که همینه که در نهایت رابطه رو سرد میکنه و باعث میشه که طرفشون رو از دست بدن. اگه خواسته معقولی داری از بیان کردنش نترس و مطمئن باش که این خواسته به گرم شدن رابطه ات هم کمک میکنه.

*****************

همه آدمای شجاع رو دوست دارن، همه از آدمای با اعتماد به نفس خوششون میاد و همه میرن دنبال کسایی که با اعتماد به نفس و شجاعت اون بتونن زندگی خودشون رو هم زیباتر کنن و حس خوب بیشتری رو به خودشون هدیه بدن. کیه که از یه آدم ترسو خوشش بیاد؟ کیه که بخواد بار یه آدم ترسو رو در زندگی به دوش بکشه؟ هیچکس! اگه رابطه خوبی میخوای و اگه میخوای که روابطت موندگار و زیبا باشه همیشه سعی کن شجاع و با اعتماد به نفس باشی و ضعفی از خودت نشون ندی.

*****************

آدمای الان تا کوچکترین ضعفی از تو ببینن ترکت میکنن و میرن. این آدما حوصله خودشون رو هم ندارن چه برسه به اینکه بخوان یه آدم ترسو و بی اعتماد به نفس رو هم تحمل کنن. اینا رو میگم تا بدونی چقدر ترسو بودن و بی اعتماد به نفس بودن میتونه در زندگیت تاثیر منفی بذاره و حتی رابطه هات رو هم خراب کنه و از بین ببره. همیشه برای شجاع بودن تلاش کن. حتی اگه احساس میکنی که شجاع نیستی خودت رو یک آدم شجاع نشون بده چون مطمئن باش ادای هر چیزی رو در بیاری کم کم تبدیل به همون چیز میشی.

جملات انگیزشی شجاعت در کسب و کار

چه هدفی توی کسب و کارت داری؟ میخوای به کدوم درجه در کسب و کارت برسی؟ هر چی که هست براش شجاعت به خرج بده و تلاش کن تا به اون درجه ای که میخوای دست پیدا کنی. باور کن وقتی که از خودت شجاعت به خرج میدی و تلاش میکنی تلاش میکنی ناخودآگاه هر چی مانع سر راهت هست برداشته میشه و تو به چیزی که میخوای میرسی. فقط شجاعت داشته باش و نذار که ترس یا هر چیزی شبیه به این به تو غلبه کنه.

*****************

نه تنها توی کسب و کارت بلکه اگه در هر زمینه ای از زندگی میخوای موفق بشی باید شجاعت داشته باشی. شجاعت به خواسته هات واقعیت میبخشه و کاری میکنه تا بتونی اونها رو تجربه کنی و از تجربه کردنشون لذت ببری. شجاعت داشتن تو رو به درجات بالای زندگی میرسونه و کاری میکنه تا بتونی از خودت انسانی موثرتر بسازی. وقتی برای این دنیا موثر بودی دنیا هم در عوض خوشبختی رو وارد زندگی تو میکنه و اینجوری تو سعادتمند خواهی شد.

*****************

توی کسب و کارت هر چالش و هر مشکلی که پیش میاد با خودت بگو که من میتونم از پس بر بیام و حتما هم انجام میدم. هیچوقت نگو مشکلی بزرگ دارم و نمیتونم براش راه حلی پیدا کنم. به جای این کار به خودت بگو تمام سعی و تلاشم رو میکنم و حتی اگه نتونستم میدونم که شجاعت به خرج دادم و جلوی خودم دیگه شرمنده نیستم. اگه از همون اول نمیتونم و نمیشه ها رو شروع کنی هیچ پیشرفتی در کارت نخواهی داشت و اتفاقا چیزی که برات به وجود میاد پسرفته و تو هر روز با این نمیتونم گفتن ها پسرفت خواهی کرد و به مراتب پایین تر زندگی خواهی رسید.

*****************

شجاعت در کسب و کار یعنی اینکه به فکر گسترش کسب و کارت باشی و فقط به همون ناحیه امنی که در اون ساختی تکیه نکنی. وقتی میتونی بگی شجاعت دارم که هر روز به دنبال ایده ها و روش هایی باشی که بتونی کسب و کارت رو رونق ببخشی و نسبت به قبل درآمدت رو افزایش بدی. اگه هیچ کاری نمیکنی و همینجوری سر جات ایستادی در صورتی که میتونی کارهای زیادی بکنی باید بگم که تو یک آدم ترسو هستی که درگیر ترس هاش شده و نمیخواد که با نیروی شجاعت از روی این ترس ها عبور کنه.

*****************

توی کسب و کارت شجاعت میتونه تو رو از فرش به عرش برسونه. فقط آدمای شجاع هستن که میتونن توی کارشون رشد کنند و پیشرفت داشته باشن. آدمی که توی سب و کارش ترسو هست هیچوقت اقدامی برای پیشرفت نمیکنه و هیچوقت کاری نمیکنه که کارش بیشتر رونق بگیره و بیشتر موفقیت ها رو از آن خودش کنه.

*****************

توی کسب و کارت شجاع باش! اگه اینطوری نباشی خیلی راحت حقت رو میخورن و خیلی راحت تو رو نادیده میگیرن. توی بازار امروز باید خودی نشون بده و نظر دیگران رو به خودت جلب کنی چرا که اینجوریه که موفقیت برات به ارمغان میاد. اگه شجاعت به خرج ندی دیگران کسب و کار تو رو یک کسب و کار شکست خورده خواهند شناخت و این به هیچ وجه به نفع تو نیست.

جملات انگیزشی شجاعت و اعتماد به نفس

کسی که اعتماد به نفس داره شجاعت انجام خیلی از کارها رو هم داره. اعتماد به نفس شجاعت تولید میکنه و کاری میکنه که تو به خیلی از درجات بالای زندگیت دست پیدا کنی. اگه میخوای شجاعتت رو افزایش بدی بهتره روی اعتماد به نفست کار کنی چون اینجوری ناخودآگاه شجاعتت هم بیشترو بیشتر میشه.

*****************

اعتماد به نفس و شجاعت دو نیروی انگیزاننده هستند که هر کسی از این نیروها استفاده کنه موفقیت و خوشبختی خودش رو تضمین کرده. محال ممکنه کسی به خودش اعتماد داشته باشی و شجاعت هم داشته باش و باز هم در گرو ترس هاش باقی بمونه و نخواد که به سمت اهدافش حرکت کنه.

*****************

اعتماد به نفس و شجاعت رو همیشه در خودت تقویت کن. همیشه بذار از تو fه عنوان آدمی که اعتماد به نفس و شجاعت داره یاد کنند. چرا بذاری بقیه تو رو یک آدم ترسو بشناسن و همیشه از تو به عنوان آدمی که هیچ کاری نمیکنه و فقط سر جاش میشینه و نگاه میکنه یاد کنن؟ این اجازه رو به اونها نده و با کار کردن بر روی اعتماد به نفس و شجاعتت به همه ثابت کن که تو انسان فوق العاده قوی و قدرتمندی هستی.

*****************

تو اگه بخوای هم میتونی شجاعت و هم میتونی اعتماد به نفس داشته باشی فقط کافیه که بخوای. خواستن نیروی اعتماد به خودت رو در وجودت شکل میده و همینطور نیروی شجاعت رو هم در دلت بزرگ و بزرگتر میکنه. تا وقتی که نخوای هیچ اتفاقی نمیفته. همین الان بخواه و استارت شروع یک آدم قوی بودن و یک آدم قدرتمند بودن رو در خودت بزن. باور کن که زندگی وقتی یک آدم قوث هستی خیلی بر وفق مرادته و خیلی باهات خوب تا میکنه.

*****************

شجاعت و اعتماد به نفس داشته باش. مهم نیست دیگران چی میگن، مهم نیست نظرشون در مورد تو چیه و مهم نیست از تو چه برداشتی دارن، مهم فقط و فقط خودتی. هیچوقت به خاطر تعریف دیگران خودت رو نباز و همیشه خودت رو یک آدم فوق العاده با اعتماد به نفس و شجاع بدون. برای این کار کافیه موفقیت هایی که در زندگی از آن خودت کردی رو به یاد بیاری اون موقع میبینی که چطور تعریفت از خودت عوض میشه و خودت رو به خوبی یاد میکنی.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...