متن فوق العاده برای تبریک تولد برادر

وقتی که تاریخ تولد برادرت سر میرسه سعی کن که براش متن و یا جملاتی زیبا تهیه کنی و بهش هدیه بدی. سعی کن که توی این متن ها و نهایت عشق و احساسات رو به برادرت بروز بدی و به اون بگی که چقدر دوستش داری و چقدر عاشقشی. این کار باعث میشه که روی برادرت تاثیر مثبت بذاری و حس و حال اونو خوب کنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبا و فوق العاده ای برای تبریک تولد برادر تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ام باشید.

جملات برای تبریک تولد برادر

برادر جان، مثل کوه پشتم بودی و تنهام نذاشتی، همیشه همراهم بودی و من همیشه اطمینان داشتم که غیرت مردانه برادرم نمیذاره که سختی و ناراحتی رو به دوش بکشم. خواستم توی امروز که روز تولدته به پیشت بیام و اینا رو بهت بگم تا بدونی که حواسم به تموم کارهای خوبی که در حقم کردی هست و متوجه تموم خوبی هات به خودم هستم. اگه تو نبودی قطعا منم الان اینقدر حال خوب و احساس خوبی نداشتم. برادر جان، دوستت دارم و از صمیم قلبم تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

برادر عزیزم، از خدا میخوام که یه عمر طولانی و با عزت بهت بده. همونطور که تو الان برای عزت خانواده تلاش میکنی و هر کاری میکنی تا غرور و افتخار ما بشی، منم از خدا میخوام تا همونقدر بهت عزت بده و در زندگیت سربلند باشی. برادر جان، تو همیشه مایه افتخار ما در زندگی بودی و میخوام که این بدونی. تو حتی همون موقع ها که به زعم خودت اشتباهی میکردی باز هم توی بهترین قلب ما خونه داشته و بدون که در آینده هم همینطور خواهد بود. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم، خدا تا همیشه تو رو برای ما نگه دار.

*****************

برادر عزیزم، تو بعد پدر بهترین و بزرگترین پشتوانه من در زندگی ام بودی و من اینو با تموم وجودم درک کردم. هر لحظه که احساس تنهایی کردم، ره لحظه که احساس ناراحتی کردم و هر لحظه احساس کردم که دارم کم میارم، سر و کله تو در زندگیم پیدا شد و با وجودت بهم حس قدرت و حس انگیزه و ادامه دادن دادی. برادر، برای تموم اینها از تو متشکرم. تو میتونستی زندگی خودت رو داشته باشی و اصلا به من و زندگی من توجهی نداشته باشی اما این کار رو کردی و این برای من بی نهایت بار ارزشمنده. دوستت دارم و تولدت رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم.

*****************

برادر عزیزم، از اینکه هر لحپه برای حالب خوب من، احساس خوب من و تموم زندگی من تلاش میکنی تا من شاد باشم و از زندگیم لذت ببرم ازت متشکرم. من گاها دیدم که حتی تو از شاید ها و لذت های خودت میگذری تا من حال دلم خوب بشه و همینه که باعث میشه من با تموم وجودم بهت وابسته بشم و حتی حاضر بشم که زندگیم رو هم برات بدم. برادر عزیزم، دوست دارم و میخوام بدونی که حتی اگه همه رو از قلبم بیرون بندازم تو تا ابد پادشاه قلبم میمونی و توی قلبم حکم فرمایی میکنی. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

برادر جان، تو قشنگ ترین اتفاق زندگی من بودی و من احساس میکنم که خدا از همون اول میخواسته که من خوشبختی رو تجربه کنم برای همین تو رو به زندگی من آورد. اگه تو نمیبودی من الان واقعا احساس خوشبختی نمیکردم. بیشتر دلیلی که احساس خوشبختی به سراغ من اومده خودت تو هستی. توی روز تولدت خواستم تا تموم اینها رو بهت بگم تا بفهمی که چقدر برام مهمی و من چقدر با تموم وجود دوستت دارم. الان هم از صمیم قلبم تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

امروز یه روز قشنگه چون تولد قشنگ ترین و بهترین آدم زندگی منه. من امروز میخوام از هر چی حال بده به دور باشم و فقط حال دلم خوب باشه. من میخوام اون توی روز تولدش شاد باشه و برای این کار نیازه تا خودم هم شاد باشم پس به هیچ اتفاق و حال بدی اجازه نمیده انگیزه ام رو از من بگیره. امروز روز تولد برادرمه و من میخوام که تموم این کارها رو انجام بدم تا یه روز خاطره انگیز و فوق العاده بارش بسازم. امیدوارم که موفق باشه. راستی برادر جون، اگه این متن رو میخونی از میخوام از صمیم قلبم بهت بگم که دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

برادر جان، اگه تو و تلاشهای تو توی زندگی من نبودین قطعا من به این درجه از حال خوب نمی رسیدم. بیشتر دلیل حال خوب من تویی چرا که هر کاری که از دستت بر اومده انجام دادی تا احساس خوب رو به من هدیه بدی. من اینو درک کردم و فهمیدم پس میخوام توی روز تولدت ازت قول بگیر که هیچوقت از پیشم نرو همیشه پیشم بمونی. الان دیگه من به وجود تو توی زندگیم وابسته شدم و باید حتما باشی که حال دلم خوب باشه. تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

برادر جان، من هیچوقت احساس بدی توی زندگیم تجربه نکردم چون یکیو داشتم که مثل یک فرشته مراقبم بوده و هیچ وقت به هیچ اتفاقی اجازه نداره که باعث حال بد من بشه. اون فرشته ای که دارم در موردش صحبت میکنم تو هستی. تو بودی که هر لحظه مراقبم بودی و تلاش کردی تا حالم خوب باشه. برای تموم اینها از تو ممنونم و میخوام بدونی که این کارهات باعث شدی تا عشقی عمیق نسبت به تو در قلب خواهرت/برادرت شکل بگیره. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

باز هم این روز قشنگ و دل انگیز سر رسید و باز هم این روز که بهترین روز زندگی منه سر رسید. ممکنه بپرسید مگه امروز چه روزیه که اینقدر برای من مهمه و خوبه، میخوام بدونید که امروز روز تولد برادرمه. مگه میشه روز تولد برادرم برای من قشنگ و دل انگیزه نباشه و مگه میشه که روز تولد برادرم برای من بهترین روز زندگیم نباشه؟ برادرم مهمترین دلیل حال خوب منه پس روز تولدش برام خیلی اهمیت داره. میخوام که توی امروز براش بترکونم و یه جشن تولد فوق العاده بگیرم، از همین جا هم تولدش رو بهش تبریک میگم.

*****************

برادر نازنینم، با تموم وجودم عاشقتم و تا ابد هم عاشقت میمونم. تو حتی بذار از زندگیم برو، تو حتی بدترین کارها رو در حق من انجام بده و تو حتی به زعم خودت تلاش کن که قلبم رو بشکنی، میخوام بدونی که هر کاری هم که بکنی عشق و محبت تو مثل سیمان به دل و قلب من چسبیده و هیچوقت مهرت از دل و قلبم بیرون نمیره. اینا رو گفتم تا بدونی که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقتم. برادر جونم، امروز روز تولدته و من از صمیم قلبم این روز قشنگ رو بهت تبریک میگم.

*****************

داداشی جونم، از نظر من تو جنتلمن ترین، فوق العاده ترین و خاص ترین پسر دنیایی و هیچ کس هم نمیتونه رو دست تو حرکت کنه. همه بیان بگن بردپیت و فلانی خوبه، من میگم نه، تنها کسی که خوبه و هیچ وقت رو دستش نمیاد فقط و فقط داداشمه. تو برای من بهترین آفریده خدایی و خوشگل ترین و خاص ترین پسری هستی که توی زندگیم دیدم. هر وقت که حس کردی غیر اینه بدون که یه خواهر داری کمه با تموم وجود به این قضیه ایمان داره. تولدت مبارک باشه.

*****************

داداش عزیزم، من و تو با هم دنیای پسرونه مون رو ساختیم، هر کدوم اهداف و آرزوهایی داشتم و با کمک هم قدم در اونها گذاشتیم و همیشه دستامون توی دست همدیگه بود. محال بود که من و تو یک بار از هم دیگه جدا بشیم و نخوایم به هم کمک کنیم و الان هم همینطوره. امروز که روز تولدته حیفم اومد که این مسئله خیلی مهم رو نگم و در موردش صحبت نکنم. خدا رو شکر میکنم که برادری مثل تو دارم .برادر جانف تا همیشه برام بمونی چون تو برای من یه نعمتی و همیشه دست کمک کننده ات در زندگی همراه من بوده. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

داداش جونم، اون همه با هم دعوا میکنیم، اون همه به سر و کله هم میزنیم و اون همه همه رو از سر و صداهامون کفری می کنیم و همه فکر میکنن که از همدیگه متنفریم ولی نمیدونن که این نحوه عشق ورزیدن من به تو و تو به منه و من و تو اینجوریه که به همدیگه میگیم که دوستت دارم و عاشقتم. داداشی، امروز که روز تولدته دیگه نمیشه باهات دعوا کنم، به سر و کله ات بزنم بیا بخوام باهات سر و کله بزنم، امروز دیگه زبوناً باید بیام و بگم که دوستت دارم. ان شاء الله از فردا باز دعواهامون رو شروع میکنیم، همین یه روز رو لطفا شما فاکتور بگیر. دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

*****************

برادر جونم، تو مثل یک کوه همیشه پشت من بودی و هیچوقت هم منو رها نکردی پس چطور توقع داشتی که من مهمترین روز زندگی تو یعنی تولدت رو فراموش نکنم؟ تولدت رو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام به هر دومون اونقدر وقت آزاد و و اونقدر عمر طولانی بده تا بتونیم بیشتر در کنار هم باشیم و از بودن در کنار همدیگه لذت ببریم. برادر، روز تولدت یکی از همون وقتای آزاده پس مبادا امروز رو به کار بگذرونی. امروز رو پیش من باش و بذار که از با هم بودن لذت ببریم. دوستت دارم و مجدد تولدت رو بهت تبریک میگم.

*****************

برادر عزیزم، توی این دنیا فقط دو نفر بودن که مثل کوه پشتم بودن و هیچوقت از اینکه میگفتن پشتتیم جا نزدن و اونها هم تو و بابا بودین. به غیر از شما به حرف هیچ کس دیگه ای اطمینان نکرد و خوب هم کردم چرا که به غیر از شما هیچکس پشتم نموند. نمیدونی از اینکه پشتم بودی و ترکم نکردی چقدر خوشحالم و چقدر ارزشت از اون موقع برای من بیشتر شده. دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت چون تو لایق دوست داشته شدنی. برادر، تولدت مبارک.

*****************

برادر جان، اگه بین من و خودت بگن انتخاب کنم که کدوم یکی زنده باشه و از زندگیش لذت ببره من بدون شک اسم تو رو میارم. من نمیتونم زنده بمونم و زندگی کنم وقتی که تو رو ندارم برای همین اسم تو رو میارم که تو زندگی کنی و زنده بمونی و خوشبختی رو تجربه کنی. خوشبختی تو برای من همه چیزه و میخوام که این رو بدونی و درکش کنی. برادر، اینا رو گفتم تا اندازه عشق و علاقه ام به خودت رو مشخص کنم. دوستت دارم و تولدت مبارک.

*****************

برادر جان، یه جشن تولد به بنده بدهکار میشین چون امروز قراره براتون جشن تولد بگیرم، اون نه هر جشن تولدی، یه جشن تولد خاص چون تو یک آدم خاصی و نباید جشن تولد معمولی برات گرفت. توی این جشن میخوام خاص ترین اتفاقات برات بیفته و خاص ترین لحظات زندگیت رو تجربه کنه. برادر، قصد کردم که امروز رو برای تو تبدیل به یک روز خاطره انگیزه کنم که هر لحظه ای به یادت بمونه و بعدها لبخند به لبت بیاره. دوستت دارم و چون دوستت دارم این کارها رو برات میکنم. امیدوارم که از جشن تولدی که برات میگیرم لذت ببری. تولدت مبارک باشه.

*****************

برادر گرامی، تولدتون مبارک باشه. از شما خواهشمندم کمتر بنده رو اذیت کنید، کمتر رو مخی بنده برید و کمتر فشار عصبی به بنده بیارید. باور بفرمایید اگه یکم رو مخی نباشید خیلی خوبه و بنده هم بیشتر از قبل شما رو دوست خواهم داشت. البته که اینا رو شوخی میکنم چون زندگی برای من با همین رو مخی رفتن های تو قشنگ میشه چون فرصت پیش میاد که خودم هم اونا رو در حقت جبران کنم و خودم هم رو مخیت برم. نمیدونی وقتی که کارهات رو جبران میکنم چقدر لذت میبرم، خواستم توی روز تولدت این نکات مهم رو باهات در میون بذارم. تولدت مبارک.

*****************

برادر جونم، تو از همه دنیا برای من ارزشمندتریی و هر کسی که نمیتونه ارزش تو رو درک کنه میتونه بذاره و از دنیا بره. من نمیذارم که کسی ارزش برادرم رو پایین بیاره و اگه خودش از دنیا نره کاری میکنم که با دستای خودم به خارج از این دنیا هدایتش کنم. به من حق بده چون خیلی دوستت دارم و نمیتونم ببینم یکی داره حرمت داداشیم رو خدشه دار میکنه. عاشقتم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه ببینید :

متن انگلیسی تبریک تولد به برادر + ترجمه

کیک تولد برای برادر (2)

گلچین شعرهای زیبا برای تولد برادر

کلیپ کوتاه تولد برادر عزیزم برای وضعیت واتساپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...