متن خداحافظی اجباری از عشق

وقتی که قراره با کسی که عشقت بود تموم کنی و رابطه ات رو با اون به اتمام برسونی واقعا حس بدی تموم وجودت رو در بر میگیره. این حس بد به قدری زیاده که حتی مدت ها بعد از رابطه هم تموم وجود تو رو آزار میده و اذیتت میکنه. جدایی از کسی که دوستش داشتی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای خداحافظی اجباری از عشق تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات برای خداحافظی اجباری از عشق

مرا ببخش اگر نتوانستم بمانم، مرا ببخش اگر نتوانستم جواب عشقت را با ماندن بدهم و مرا ببخش اگر میخواهم بروم و این رابطه را رها کنم. گاهی وقت ها در زندگی اتفاقاتی می افتد که به اجبار مجبور می شوی بعضی از مهم ترین لذت های زندگی ات را رها کنی. رابطه با تو یکی از زیباترین بخش های زندگی من و یکی از لذت بخش ترین اتفاقات زندگی من بود که اکنون مجبورم با قلبی پر از حس غم آن را رها کنم و برای همیشه بروم. من از پیش تو می روم اما بدان که عشق تا تو ابد در قلب من خواهد ماند.

*******************

برای آخرین بار می گویم که دوستت دارم، برای آخرین بار می گویم که عاشقت هستم و برای آخرین بار می گویم که هیچکس جز تو در دل و قلب من خانه نخواهد کرد. تو آنقدر خوب بودی که اکنون تمام دل و قلب مرا از آن خود کرده ای و هیچکس نمی تواند به جز تو در آنها جایی داشته باشد. اکنون با حسرت عشقی که از تو بر دلم می ماند قرار است ترکت کنم و برای همیشه بروم. این رفتن اجباریست اما عشق تو انتخابیست و من عشق تو را انتخاب میکنم و تا ابد با عشق تو زندگی خواهم گذراند.

*******************

کاش بدانی که چقدر دوستت دارم، کاش بدانی که چقدر برایم عزیز هستی و کاش بدانی که زندگی بدون تو چقدر برایم سخت است. بعضی وقت ها در زندگی اتفاقاتی به وجود می آید که تو را مجبور به کاری میکند که به هیچ وجه راضی به انجام آن نیستی اما جبر ماجرا تو را وادار میکند تا دل به آن اتفاقات دهی و آن کار را انجام دهی. اکنون میان رابطه من و تو نیز اتفاقاتی افتاده و ماجراهایی پیش آمده که مرا مجبور به رفتن می کند. میخواهم بدانی که این رفتن از روی اجبار است نه اختیار، اگر به اختیار بودن من تا عمر که داشتم عشق تو و بودن در کنار تو را انتخاب می کردم.

*******************

کاش بدانی که عشق تو عمیقا در قلبم نهفته شده است و این عشق به قدری عمیق است که دیگر نمی توانم عشق کس دیگری را جایگزین تو کنم. من می روم اما بدان که عشق تو در قلبم تا همیشه زنده خواهد ماند و تا همیشه با من خواهد بود. در این مدت که با تو بودم زیباترین خاطره های عمرم را به ثبت رساندن و از این به بعد که نمی توانم در کنار تو باشم مابقی عمرم را با خاطره های تو خواهم گذراند.

*******************

من حتی اگر جسمم کنار کسی دیگری باشد ذهن و روانم کنار تو خواهد بود، تنها فکر و دغدغه من تو خواهی بود و تنها کسی که در زندگی تا آخر عمر عاشق او هستم تو خواهی بود. من اکنون به اجبار مجبور به رفتن هستم، شرایطی پیش آمده که دیگر نمیشود کنار تو باشم اما بدان که این رفتن به معنی آن نیست که تو را به فراموشی میسپارم و زندگی جدیدی را شروع میکنم. من تا عمر که دارم تورا به یاد خواهم داشت و با یاد تو زندگی می گذرانم تا این دنیا بر من تمام شود، شاید در دنیایی دیگر تو سهم و حق من بودی.

*******************

تنها عشق بود که در رابطه ما جریان داشت. هیچ کینه، نفرت، حس منفی و حال بدی در رابطه من و تو جریان نداشت. تا وقتی که با هم بودیم نهایت لذت را از زندگی بردم و واقعا اکنون از ته دل خدا را شکر میکنم که بخشی از زندگی ام را با تو بودم. اکنون که مجبور به رفتنم دلم نمیخواهد که این لحظات برایمان بد باشد، میخواهم برای آخرین بار هم که شده اخرین خاطره زیبای زندگی ام کنار تو را ثبت کنم و از بودن در کنارت لذت ببرم. مرا ببخش اگر نتوانستم کنارت باشم اما بدان که تا عمر که دارم در دل و قلب من خواهی بود.

*******************

فقط یک کلمه دارم که به تو بگویم و آن هم این است که ببخشید. ببخشید که دیگر نمی توانم بمانم، ببخشید که دیگر نمی توانم باتو باشم و ببخشید که دیگر دستانم نمی تواند در دستان تو باشد جبر روزگار مرا به زانو درآورد و اکنون اتفاقاتی پیش آمده که می دانم اگر از تو جدا شوم و این رابطه را تمام کنم برای تو بهتر است و تو بهتر می توانی زندگی بگذرانی و از زندگی لذت ببری. رابطه با من برای تو سم است و دوست دارم که این را درک کنی. برای همیشه خدانگهدار.

*******************

تو همیشه مرا درک کردی، همیشه مرا فهمیدی و همیشه متوجه من بودی، اکنون میخواهم که درک کنی چرا میخواهم این رابطه را تمام کنم. اگر این رابطه تمام شود به نفع هر دوی ماست. من و تو در این دنیا حق و سهم یکدیگر دیگر نبودیم، جبر زمانه نگذاشت که حق دیگدیگر شویم. اگر دنیایی دیگر باشد امیدوارم که حداقل در آن دنیا بتوانیم سهم یکدیگر شویم و از بودن در کنار هم لذت ببریم.

*******************

بودن ما در کنار یکدیگر فقط غم و ناراحتی به وجود آورد، نه برای خودمان بلکه برای دیگران، دیگرانی که نتوانستند رابطه من و تو را درک کنند و هر کاری کردند تا رابطه مان تمام شود. اکنون آنها موفق شده اند و رابطه من و تو به اتمام رسیده. این را بدان که درست است آنها تو را از من دور میکنند اما عشق تو را هیچوقت نمی توانند از قلب من خارج کنند و تا عمر که دارم با عشق تو زندگی می گذرانم. تو تنها عشق من در زندگی ام خواهی بود و این چیزی است که دیگران هرگز نمی توانند آن را تغییر دهند.

*******************

مجبور به خداحافظی هستیم، خداحافظی از هم و چه سخت است این خداحافظی. اکنون که میخواهم به تو بگویم خداحافظ، تمام آن خاطرات شیرین و لذت بخشی که کنار هم داشتیم برایم تداعی می شود. این خاطرات را تا ابد در ذهنم نگه خواهم داشت چرا که با آنها حال دلم خوب است و می توانم دوباره معنای شادی حقیقی را درک کنم. بله، من وقتی کنار تو بودم واقعا شاد بودم و هیچوقت تا به آن لحظات شادی واقعی را تجربه نکرده بودم. در آخر با خداحافظی ام می خواهم دعایی برایت بکنم، امیدوارم همیشه بر روی لبانت لبخند نقش بسته باشد چرا که لبخند تو زیباترین منحنی دنیاست. خدانگهدار.

*******************

دروغ نیست اگر بگویم تمام لحظاتی که به تو گفتم دوستت دارم و عاشقت هستم را به یاد دارم، دروغ نیست که اگر بگویم تک تک بوسه هایمان هنوز بر ذهن و روانم نقش بسته و هیچ کدام از آنها را فراموش نکرده ام و دروغ نیست که اگر بگویم تک تک لحظاتی را که وقتی در آغوش هم بودیم از آن ها لذت میبردم هنوز هم به یاد دارم و با به یاد آوردن شان لبخند به لبانم می آید. تو یک نعمت از سوی خدا برای من بودی اما زمانه نخواست که دیگر این نعمت در زندگی من باقی بماند. اکنون تقدیر ما جداییست و ما باید این تقدیر را با کوله باری از غم بپذیریم.

*******************

مجبورم که از پیش تو بروم، مجبورم که داغ نبودن را بر قلبم تحمل کنم و مجبورم که دستانت را رها کنم و زندگی ای که همیشه با تو تصور میکردم را به تنهایی زندگی کنم، مرا ببخش اگر ضعیف بودم، مرا ببخش اگر نتوانستم برای بودنت آنقدر که باید بجنگم و مرا ببخش که انقدر توان نداشتم تا در برابر هجمه های روزگار دوام بیاورم. اکنون زمان جداییست و این لحظه تلخ ترین لحظه زندگی من است.

*******************

منکه با تلخی جدایی زندگی خواهم گذراند و می دانم که لحظه ای هم قرار نیست که این تلخی از یادم برود. این لحظه که قرار است از تو خداحافظی کنم تلخ ترین لحظه زندگی من است و تا به حال از آن تلخ تر را ندیده ام برای همین همیشه به یادم خواهد آمد و همیشه روحم را خواهد آزرد. فقط امیدوارم که برای تو اینگونه نباشد. امیدوارم که حداقل تو بعد از این جدایی بتوانی زندگی کنی و خوشبختی را بیابی. خوشبختی من با همین خداحافظی به پایان می رسد اما آرزو میکنم تا تو خوشبختی ات هیچوقت تمام نشود و حتی هر لحظه بیشتر و بیشتر هم بشود.

*******************

عاشقت بودن به من انگیزه زندگی میداد، دوست داشتنت به من حس امید میداد و بودنت در کنارم به من انرژی می داد تا در برابر تمام سختی ها بایستم و کوتاه نیایم. اکنون قرار است با سخت ترین لحظه زندگی ام مواجه شوم و آن خداحافظی از توست. بعد از خداحافظی از تو دیگر تویی را ندارم که کنارم باشی و به من امید و انگیزه بدهی. کاش دنیا به ما اینقدر سخت نمی گرفت و من و تو تا ابد برای هم میماندیم.

*******************

نمی دانم دنیا را مقصر بدانم، دیگران را مقصد بدانم یا خودم و خودت را مقصر این جدایی بدانم. اکنون قرار است میان ما فاصله ای همیشگی بیفتد و من نمی دانم که مقصد این فاصله کیست. در هاله ای از ابهام گرفتار شده ام و می دانم که تا عمر که دارم برای این لحظه خواهم سوخت و دنیا، دیگران و خودم را لعنت خواهم کرد. اکنون که رابطه مان تمام شده اما از خدا میخواهم که حداقل خوشبختی تو را تضمین کند شاید اینگونه کمی از عذاب من کاسته شود، خدا کند که حداقل تو کمی روی آرامش را ببینی و بعد از این رابطه بتوانی لبخند به لب بیاوری.

*******************

مرا ببخش اگر نتوانستم در این رابطه آنطور که باید کنارت باشم و آنطور که باید به تو حس خوب داشتن یک رابطه زیبا را بدهم، مشکلات و سختی های روزگار به قدری روی من فشار آوردند که تمام آن حس خوبی که باید به تو می دادم را از تو محروم کردم، اکنون دیگر احساس میکنم که لیاقت بودن در کنارت را ندارم. تو لیاقت کسی را داری که هر لحظه در کنارت باشد و عشق و محبت بسیار به پایین بریزد. امیدوارم که مرا ببخشی.

*******************

مرا ببخش اما دیگر نمی توانم به این رابطه ادامه دهم. این را بدان که دلیل اینکه می خواهم رابطه مان تمام شود فقط و فقط خوشبختی توست. این را می دانم که تو در کنار من خوشبخت نمیشوی، نمی توانی به آرزوهایی که داشتی برسی و نمی توان آن تعریفی که از یک رابطه در سرت داشتی را تجربه کنی. من عاشق تو هستم اما دنیای ما با یکدیگر فاصله بسیاری دارد. اکنون من تصمیم گرفته ام که از دنیای تو بروم، می دانم که این به نفع توست چرا که دیگر سختی و عذاب رابطه با من را نخواهی چشید.

*******************

عذاب میکشم از اینکه میبینم رابطه ام با کسی که بی نهایت بار دوستش دارم دارد تمام می شود و من هیچ کاری نمی توانم بکنم. می دانم که این عذاب تا ابد با من خواهد بود و هر لحظه برای اینکه کاری نکردم خودم را لعنت خواهم کرد. باور کن اکنون حسی مبهم نسبت به زندگی دارم و گویی اصلا نمی دانم که چه تصمیمی بگیرم و چه کاری انجام دهم. حس میکنم اگر این رابطه به پایان برسد برای تو بهتر است چرا که تو در این ندانم کاریه ای من شریک نخواهی شد.

*******************

امیدوارم که خوشبختی هر لحظه و هر ثانیه زندگی ات را احاطه کند و سختی و طعم تلخ رابطه با من را به فراموشی بسپری. تو که بخشی عظیمی از قلب مرا به خود اختصاص داده ای و من نمی توانم فراموش کنم اما حداقل آرزو میکنم تا تو مرا فراموش کنی تا بتوانی مسیر خوشبختی را پیدا کرده و در آن قدم بگذاری. خوشبختی تو بزرگترین آرزوی من است و اکنون که میخواهیم رابطه را به پایان برسانیم میخواهم از تو قول بگیرم که آرزوی مرا برآورده کنی.


مطالب پیشنهادی:

متن خداحافظی از عشقت واسه همیشه

متن خداحافظی از عشقت برای سربازی

عکس نوشته های زیبا و غمگین برای خداحافظی

متن انگلیسی درباره ی خداحافظی + ترجمه

متن های ادبی برای خداحافظی با دوستان صمیمی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...