زیباترین متن در وصف همسر

همسر آدم بزرگترین همراه و همدم اون در زندگیشه. اگه همسری داری بهتره بدونی که گاهی نیازه تا در وصف همسرت متن ها و جملات زیبایی تهیه کنی و به اون هدیه بدهی. این متن ها یا جملات باید زیبا و عاشقانه باشند تا در همسرت تاثیر بذارن و حس اون رو نسبت به اینکه تو همسرشی بهتر از همیشه کنند.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در وصف همسر تهیه کردیم که شما رو به خوندن و آنها دعوت می کنیم. همراه ما باشید.

زیباترین جملات در وصف همسر

جملات درباره همسر

همسر عزیزم، بودن در کنار تو به من آرامشی خاص می دهد، آرامشی که به واسطه آن می توانم از پس هر سختی و مشکلاتی بر بیایم و می توانم به کمک آن به دل دنیای پیش رو بزنم و در آن موفقیت های بسیاری را از آن خود و تو که خانواده ام هستی کنم. همسر عزیزتر از جانم، از تو میخواهم که تا آخر عمر کنارم باشی و هر لحظه با وجودت به من آرامش بدهی. نمی دانی که چه آرامش وصف ناپذیری از تو می گیرم، از تو میخواهم که این آرامش را از من محروم نکنی.

*******************

همسر عزیزم، از خدا فقط یک خواسته دارم و آن هم بودن سایه ات بر سر زندگی ام است. وقتی که سایه تو بر سر زندگی من باشد آرامش من تضمین می شود، حال خوب من تضمین می شودو هر احساس خوبی که یک انسان می تواند داشته باشد به سوی من روی می آورد. تو برای من معنی کامل احساس خوب و فوق العاده ای و وقتی که در کنار تو هستم گویی در بهشت خدا زندگی می گذرانم. از تو میخواهم که مرا از این بهشت محروم نکنی و تا عمر که دارم مرا با عشق خود لبریز از حس خوب کنی.

*******************

همسر مهربانم، دوست داشتن تو به من انرژی مضاعفی می دهد که با هر غم و اندوهی مبارزه کنم. هر بار که غمی به سراغم می آید با خود میگویم مشکلی نیست از آن میگذرم چرا که نیروی انگیزاننده ای در کنارم دارم که بسیار بزرگتر از آن غم است و آن هم همسرم است. همسر جان، تو واقعا به من انگیزه و انرژی می دهی تا با هر اندوهی دست و پنچه نرم کنم و خودم را در برابر آن نبازم. خواستم بدانی که برای تمام این ها دوستت دارم و عاشقت هستم.

بهترین متن در وصف همسر

همسرم، من عشق را در رابطه خود با تو معنا می کنم. هر کس که میخواهد معنای واقعی عشق را درک کند کافیست لحظه ای به رابطه من و تو نگاهی بیندازد تا به معنای حقیقی عشق دست یابد. رابطه من و تو چیزی جز عشق برای ارائه ندارد، من وقتی که تو را می بینم وجودم سرشار از حس خوب می شود و فقط و فقط حال خوب است که در آن لحظه در قلبم غلیان می کند و مگر نام این حال خوب را چیز دیگری به جز عشق هم می توان گذاشت؟

*******************

همسر جان، وقتی که عاشق کسی می شوی و دنیایت به دنیایش گره میخورد تمام وجودت وابسته اش می شود و دوست داری که لحظه به لحظه در کنار او باشی تا با وجود او به معنای آرامش دست پیدا کنی. تو مرا آنقدر غرق در عشق خود کرده ای که واقعا بدون تو بودن برای من عذاب است. اکنون که قدرت آن را داشته ای که مرا عاشق و وابسته خود کنی از تو میخواهم که هیچوقت رهایم نکردی و دستانم را از دستانت جدا نکنی، من بدون تو لحظه ای نمی توانم دوام بیاورم و دوست دارم که این را درک کنی و متوجه اش شوی.

*******************

همسرم، تو برای من به معنای جان و زندگی ام هستی، تو برای من به مانند نفس کشیدن هستی و وجود تو در زندگی من الزامیست در غیر اینصورت من از زندگی محروم خواهم شد. وقتی که کسی را با تمام وجود دوست داشته باشی نسبت به او چنین احساسی خواهی داشت و می خواهم بدانی که من نسبت به تو چنین احساسی دارم. کاش خدا من و تو را برای همیشه در کنار هم نگه دارد و حتی برای لحظه ای من و تو را از هم جدا نکند.

*******************

همسرم، دل به تو دادم و اکنون اسیر عشق تو شده ام. عشق تو زندانبان عجیبیست، مرا زندانی کرده اما به من آرامش می دهد به نحوی که هرگز نمی خواهم از این زندان خارج شوم. همسر جان، وقتی که به تو و رابطه ام با تو فکر میکنم به خود غبطه می خورم که تو همسر من هستی و من لیاقت آن را داشته ام که وارد زندگی ات شوم و بخشی از زندگی تو را به خود اختصاص دهم. از اینکه همسرمی بی نهایت خوشحالم و در نهایت تمام حرف هایم می خواهم بگویم که دوستت دارم و عاشقت هستم.

قشنگ ترین متن در وصف همسر

همسرم، وقتی که میگویم دوستت دارم و عاشقت هستم فکر نکن که این حرف ها گذراست و فقط برای بیان احساس خوبم به تو این ها را به زبان می آورم، من از اعماق قلبم با تو سخن می گویم، این عشق تمام وجودم را در بر گرفته و من وقتی که میگویم عاشقت هستم دارم از چیزی سخن می گویم که زندگی و تمام وجود مرا تحت تاثیر خود قرار داده. از تو میخواهم که حتی اگر سخت ترین و بدترین چالش های دنیا بر سر راه زندگی مشترکمان قرار گرفتی باز هم کنارم بمانی چرا که وقتی کنارم هستی من از پس سرسخت ترین چالش ها هم بر می آیم و دوباره آرامش را برای خودمان به ارمغان می آورم.

*******************

همسرم، دوست داشتنت به من امید میده، به من انگیزه زندگی می دهد و به من نوید ادامه دادن می دهد. وقتی که به تو و زندگی مشترک مان فکر میکنم انگیزه می گیرم تا دوباره با تمام وجود برای خوشبختی جفتمان تلاش کنم. در وجود من تا وقتی که تو هستی خستگی معنا ندارد. من کافیست تا نگاهی به تو بیندازم تا وجودم از هر چه خستگی و درد است رها شود و دوباره به حالت اولش باز گردد.

*******************

همسر جانم، جانِ جانانم، دوستت دارم و عاشقت هستم. کارهایی که در حق من و زندگی ام کرده ای، لطف های بی شماری که به من داشته و محبت های بی اندازه ات باعث شده اند که من از اعماق قلبم با تو سخن بگویم و به تو بگویم که دوستت دارم و عاشقت هستم. بودن تو در زندگی من نعمتی بی بدیل از سوی خدا بود و میخواهم بدانی که من قدر این نعمت را می دانم و برایش ارزش بسیاری قائل هستم. کاش خدا من و تو را همیشه کنار هم نگه دارد و لحظه ای میان مان فاصله ای حتی به اندازه یک دانه ارزن نیندازد، چرا که ما با قدرت عشق مان هر لحظه می توانیم در کنار هم خوشحالی و حال خوب بیشتری را تجربه کنیم.

*******************

همسرم عزیزم، وقتی که در کنار تو هستم زمان برای من معنایی ندارد. بودن با تو برای من معنای واقعی آرامش است و من واقعی که کنارت آرام میگیرم متوجه نمی شوم که زمان چگونه می گذرد و ساعت ها چگونه یکی پس از دیگری می گذرند. وقتی که در کنار تو هستم آنقدر محو تو و زیبایی هایت می شوم که دوست دارم مدت ها همان جا بنشینم و تو و روی ماهت را ببینم. به من قول بده که تا ابد کنارم میمانی و مرا از این حال خوب بهره مند میکنی.

متن در وصف همسر خوب و مهربان

همسرم، فقط می خواهم بگویم بگویم عاشقت هستم. البته آنقدر حرف ناگفته با تو دارم که اگر تا آخر عمر هم بنشینم و با تو سخن بگویم باز هم حرف دارم اما اکنون فقط می خواهم همین یک کلمه را بگویم، همین یک کلمه تمام احساس و حال دل مرا به تو می فهماند و می گوید که من به تو چه حسی دارم. تو خوبی های زیادی در حق من و زندگی ام کردی و همین خوبی هایت است که تعریف مرا اینگونه عاشقت تو کرده است. همسر عزیزم، بگذار که دوباره این کلمه دوست داشتنی را تکرارش کنم، عاشقتم.

*******************

همسر عزیزم، تو با فداکاری هایی که در حق زندگی مان کردی باعث پیشرفت مان شدی و کاری کردی که هر دو اگر در دره بودیم به قله های زندگیم برسیم. هر چه پیشرفت و هر چه حال خوب در زندگی داریم را مدیون تو می دانم، مدیون تویی که هنوز هم در حق زندگی مان فداکاری و از خودگذشتگی می کنی. نمی دانم اگر تو از خود نمی گذشتی و در بسیاری از مواقع فداکاری نمی کردی چطور می خواستیم از پس چالش های پیش رویمان عبور کنیم. اکنون همین فداکاری هایت باعث شده که من تا بی نهایت عاشق تو شوم.

*******************

همسرم، عاشقت هستم و می خواهم بدانی که عشق تو به من زندگی جانی دوباره می دهد. برای من مهم نیست که با چقدر سختی و مشقت مجادله کرده باشم، همینکه به پیش تو بیایم و از عشق تو لبریز شوم دوباره سرحال خواهم آمد و دوباره جان خواهم گرفت. از تو می خواهم که تا همیشه در زندگی ام باقی بمانی، بودن توست که زندگی مرا تبدیل به بهشتی بی بدیل کرده پس مرا از این بهشت محروم نکن.

*******************

همسرم، در هر جا که نیاز بود و نبود پشتم بودی، در هر جا که خودم هم تنهایی می توانستم از پس کاری بر بیایم دستم راگ رفتی و تنهایم نگذاشتی و در هر جایی که بودم تو هم کنارم بودی و لحظه ای دستت از دستانم رها نشد. همه این ها یک چیز را می رسانند و آن هم عشق است. عشق میان رابطه من و تو جاریست و همین عشق باعث می شود که تو برای من چنین کارهایی کنی و من هم برای تو چنین کارهایی انجام بدهم.

متن زیبا در وصف همسرم

همسر دوست داشتنی من، تو انقدر ویژگی های خوب داری که نمی دانی وقتی میخواهم تو را توصیف کنم کدام ویژگی خوبت را به زبان آورم. فقط میخواهم بگویم که تو پکیجی از تمام خوبی ها هستی و من انسان بسیار خوشبختی هستم که تو را در زندگی ام دارم، تویی که با خوبی هایت زندگی مرا تبدیل به بهشتی بی بدیل کرده ای. از تو میخواهم که لحظه ای در زندگی از پیش نروی و دم به دم در کنارم بشی چرا که من به این بهشت عادت کرده ام و اگر از پیش من بروی زندگی برایم جهنم می شود.

*******************

همسر نازنینم، همیشه در زندگی من حضور داشته باش، حتی کاری نکن، عکس العملی به خرج نده و واکنشی هم نشان نده، فقط باش، باش تا من از وجود تو انرژی بگیرم، به تو قول خواهم داد که خودم از پس همه چیز بر خواهم آمد فقط تو مرا از خودت محروم نکن. وقتی که تو کنارم باشی خودم را خوشبخت ترین انسان می دانم اما خدا نکند که از پیش من بروی، آن موقع تبدیل به ضعیف ترین انسان خواهم شد. تو فقط باش، قول می دهم که خودم زندگی هر دوی مان را زیباتر از همیشه اش کنم.

*******************

همسر جانم، اگر به تو بگویم تو برای من حکم قلبم را داری دروغ نگفته ام. تو واقعا حکم قلبم را داری و با هر سخنی که با من می گویی گویی قلبم می تپد و من جانی دوباره می گیرم. اگر تو از حرف زدن با من دست برداری، اگر تو از توجه به من دست برداری و اگر تو مرا ترک کنی گویی قلبم می ایستد و دیگر نمی تپد. تو که این را نمی خوای؟ همسر عزیزم، همیشه برایم بمان و همیشه با بودنت و با حرف هایت به من حس زندگی بده. دوستت دارم.

زیباترین متن در وصف همسر جدید

همسر نازنینم، میخواهم برایت از عشق بگویم، عشقی که در همان ثانیه هایس اول دیدنت در وجودم شکل گرفت. وقتی که تو را برای اولین بار دیدم ریشه های عشق در قلبم نهاده شد و کم کم رشد کرد و تمام وجودم را گرفت. اکنون تمام وجود من تشکیل شده از عشق به تو. این عشق به توست که مرا زنده نگه می دارد و باعث می شود که زندگی کنم.خواستم این ها را بدانی تا بفهمی که نسبت به تو در وجودم چه احساسی دارم. همسر عزیزم، دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت، همیشه برایم بمانی و امیدوارم که تا همیشه مرا از عشقت بهره مند کنی.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


مطالب پیشنهادی:

متن های ناب و زیبا درباره عشق به همسر (2)

متن در مورد دوست داشتن همسر + عکس نوشته

کلیپ کوتاه درباره همسر عزیزم دوستت دارم جدید

متن درباره احترام به همسر

جملات زیبا و عاشقانه درباره مواظب خودت باش

متن عاشقانه برای مریضی همسر


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...