زیباترین متن در وصف دختر (2)

دخترا به عشق و محبت نیاز دارن، اونا نیاز دارن تا یکی ویژگی های مثبتشون رو ببینه و از اونها تعریف کنه، اونها نیاز دارن تا گاهی دیده بشن و به خاطر دختر بودنشون خاصص شناخته بشن. اگه دختری داری یا دختری توی خانواده ات هست سعی کن متن یا جملاتی زیبا در وصف اون تهیه کنی و بهش هدیه بدی تا اینجوری خوشحالش کنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

جملات زیبا درباره دختر

دختر نازنینم، حتی زیباترین آفریده های خدا از نظر من در برابر زیبایی تو هیچ اند. نمی خواهم زیبایی آفریده های خداوند را زیر سوال ببرم اما وقتی به چهره ناز و مهربان تو می نگرم واقعا یقین پیدا میکنم که زیباتر و خاص تر از تو در هیچ جای این دنیا پیدا نخواهد شد. دخترکم، من به خود غبطه میخورم و احساس خوشحالی بسیاری میکنم که خدا لیاقت داشتنت را در من دید و خاص ترین آفریده اش را وارد زندگی من کرد. برای داشتنت بارها خداوند را شکر میکنم.

*******************

دختر نازم، ناز و اطوارهای دخترانه تو دنیای من هستند پس تا می توانی برای مادر/پدرت ناز کن چرا که او تا عمر که دارد ناز کش توست و هر کاری میکند تا دنیای صورتی رنگ دخترانه ات حفظ شود و همانطور که زیبا هست و زیبا بماند. دخترم، تو برای من از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستی، من تو را حتی بیشتر از خودم هم دوست دارم و وقتی که ناز و ادای تو را میبینم غرق در حس خوب زندگی می شوم پس حق بده که تا عمر که دارم حاضر شوم به تو عشق بورزیم و احساس خوبم را به پایت بریزم.

*******************

دختر نازنینم، می دانی عشق چیست؟ اسم عشق را روی رابطه ای که من با تو دارم می گذارم. من حاضر می شوم حتی جانم را هم برایت بدهم، من حاضر می شوم از تمام زندگی ام برای تو بگذرم و من حاضر می شوم که تمام دنیایم را فدای یک تار موی تو کنم و همین از نظر من عشق نام دارد. هر وقت خواستی مثالی بی بدیل از عشق را به یاد اوری رابطه خودم و خودت را به یاد آوری که تو به مانند معشوقی زیبا هستی و من عاشقی هستم که هر چه به تو عشق بورزیم باز هم گویی از نظر خود کم کاری کرده ام. دخترک ناز و شیرین ادایم، دوستت دارم.

*******************

دخترم، می گویند دخترها مظهر عشق و مهربانی هستند و برای اینکه روحیه و احساسات آنها خدشه دار نشود دائما باید به آنها عشق ورزید. خواستم بدانی که من فقط از آنجا که تو مظهر عشقی و روحیه ای لطیف داری به تو عشق نمی ورزم، من به تو عشق می ورزم چرا که احساس میکنم این عشق به مانند اکسیژن است و برای اینکه من زنده بمانم به آن نیاز دارم. دخترم، عشق به تو تا این قدر برای من اهمیت دارد. دوستت دارم و تا همیشه هم دوستت خواهم داشت.

*******************

دخترم، می شود خواسته ای خودخواهانه از تو داشته باشم؟ می شود تا ابد هم که شده برایم بمانی و در کنارم باشی؟ حضور تو در زندگی ام بزرگترین نعمتیست که خدا به من داده پس حالا که خدا این نعمت را به من داده تو آنرا از من دریغ نکن و بگذار که با داشتنت حس خوب زندگی را همیشه تجربه کنم. شاید خودخواهانه به نظر برسد اما من جانم به جان تو وصل است و عاشقانه دوستت دارم و همین دوست داشتن نمی گذارد که لحظه ای دور بودنت از خودم را تحمل کنم.

*******************

دخترک نازم، ناز و اطوارهای دخترانه توست که دنیای مرا زیبا می سازد. حتی اگر خسته ترین آدم روی زمین هم باشم کافیست تو را ببینم و تو با ان صورت ناز و مهربانت برای من ناز کنی و من ناز تو را بخرم تا سر حال آمده و هر چه خستگی داشته ام را به فراموشی بسپارم. من احساس میکنم که این حس در وجود تمام پدران است و همه آنها نسبت به دخترکشان چنین احساسی دارند. دخترم، تا همیشه به تو عشق می ورزم و عاشقت هستم چرا که این عشق ورزیدن بیشتر از تو حال خودم را خوب می کند.

*******************

دختر یعنی شیرینی زندگی و وقتی که دختر داشتی واقعا زندگی ات شیرین و لذت بخش می شود. دختر با خودش عشق و حال خوب را به همراه می آورد. دختر وقتی که در خانه حضور دارد گویی خونه روشن تر می شود و آن دختر چشم و چراغ خانه می شود. دختر می تواند با احساساتش، با عشقش و با روحیه لطیفی که دارد حال خوب تمام اعضای خانواده را تضمین کند و آنها را از هر چه حس بد و منفی ست به دور نگه دارد.

*******************

من احساس میکنم که فرزند دختر به مانند یک نعمت است، نعمتی که خدا آن را لایق هر کسی نمی داند. من احساس میکنم که خدا برخی بندگان نظر کرده دارد و فقط انهایی که نظر کرده هستند دارای فرزند دختر می باشند. دختر که در خانه و زندگی کسی باشد آن خانه و زندگی تبدیل به بهشتی بی بدیل می شود. اگر حتی خسته و بی حال باشی و دخترت را ببینی چنان سرِ حال خواهی آمد که گویی تا به حال خستگی به سراغت نیامده! دختر چنین قدرتی دارد و می تواند با عطر وجودش فضای خانه را پر از مهربانی و عشق کند.

*******************

اگر فرزند دختری داری برای بودنش در زندگی ات بارها خدا را شکر کن. فرزند دختر یکی از بی بدیل ترین نعماتی است که خداوند به بندگانش می دهد. وقتی که خدا فرزند دختری به تو می دهد در کنار این دختر سند خوشبختی تو را هم امضا خواهد کرد. وقتی که دختری داری و او با چهره مهربانش لبخند می زند و به تو عشق می ورزد محال ممکن است که احساسی به جز احساس خوشبختی به سراغت بیاید. دختر، نازترین و زیباترین نعمت خداست و آنها که دختر دارن گویی شایسته ترین بندگان خدا هستند که صاحب این نعمت فوق العاده خاص شده اند.

*******************

اگر میخواهی زیبایی نعمات خدا را دریابی می توانی این زیبایی را در وجود دختران جستجو کنی. آنها منبع هر چه زیبایی و عشق در این دنیاست هستند، آنها منشا هر چه احساس خوب و حال خوب در این دنیاست هستند. وقتی که دختری داری و آن دختر با ادا و اطوارهای شیرینش به سراغت می آید تو واقعا به معنای حقیقی زیبایی پی می بری و حال خوب و احساس خوب در همان جا برایت معنا می شود. اگر دختری داری بارها برای بودنش در زندگی ات خداوند را شکر و سپاس بگو چرا که این نعمتی نیست که خدا آن را لایق همه بداند.

*******************

میدونی یکی از قشنگ ترین نعمت هایی که خدا خلقش کرده چیه؟ معلومه که دختره. دختر با همون ناز و اطوار قشنگش میتونه کی قشنگی و خوشگلی به بار بیاره. وقتی که دلت میگیره، ناراحتی، افسرده ای، نگرانی یا غمی در وجودته کافیه به سراغ دخترت بری تا ببینی این موجود قشنگ و خاص خدا چجوری کلی حال قشنگ و خوب برات به ارمغان میاره و حالت رو بهتر میکنه. خدا تموم این موجودات خاص و دوست داشتنی رو برای پدر و مادراشون حفظ کنه.

*******************

دختر که توی خونه باشه اون خونه پر از نور امید و انگیزه هست. خونه ای که دختر داشته باشه نمیتونه که بدون انگیزه و امید باشه، نمیتونه که در تاریکی و غم به سر ببره و اعضاش افسرده و ناراحت باشن. یه دختر با وجودش میشه مثل چراغ یک خونه و اون خونه رو روشن نگه می داره و به همه اعضای خانواده دل روشنی و حال خوب هدیه میده. دختر با اداهای قشنگش، با صحبت های قشنگش، با حرف های پر از امیدش و با نگاه مهربون و صورت زیباش کاری میکنه تا وجودت پر از حس امید بشه.

*******************

وجود یک دختر انگاری از جنس عشقه، از جنس محبت ه و مهربونیه. محال ممکنه که تو یه دختر رو ببینی که در وجودش مهربونی و عشق وجود نداشته باشه. دختر با همون دل کوچیکش اونقدر مهربونی میکنه و اونقدر عشق میورزه که واقعا وقتی که در کنارشی احساس آرامش میکنی. انگار که خدا از همون اول که میخواست دخترا رو خلق کنه، از گل استفاده نکرده بلکه از محبت و احساس و عشق استفاده کرد برای همین وجود دخترا اینقدر موجب آرامش میشه و حال خوب و احساس خوب رو به تمام اعضای خانواده هدیه میده.

*******************

اگه توی خانواده ات دختر هست و تو دارای خواهری هستی واقعا خدا رو بابتش شکر کن و از ته دل سپاسش رو به جا بیار. دختر نعمتی نیست که خدا به هر کسی بده و اون خانواده ای که صاحب نعمت دختر میشه واقعا نظر کرده هست. خانواده ای که دختر دار میشه یعنی خدا خواسته که به تموم غم ها و ناراحتی های اون خانواده پایان ببخشه و بهشون انرژی مثبت و حال خوب رو هدیه بده. دخترا از همون وقتی که به دنیا میان و تا عمر که دارن با عشق وجودشون خانواده شون رو سیر از هر چی عشق هست میکنن و همینه که اونا رو تبدیل به نعمتی خاص و بی بدیل میکنه.

*******************

دخترا همشون خاص هستند، توی وجود هر دختری یه ویژگی و یه خاصیتی وجود داره که اونو واقعا عالی و منحصر به فرد میکنه. تو نمیتونی دختری رو پیدا کنی که هیچ ویزگی مثبتی نداشته باشه. همه دخترا بالاخره یه نقطه قوتی دارن و به خاطر همون اطرافشون پر از خواستگار و پر از خاطرخواه هست. دور از جون تموم دخترا فقط دختری که مرده هست خاطرخواه نداره وگرنه تا دختری توی این دنیا نفس میکشه یه ویژگی خاص و یا چندین ویژگی خاص و منحصر به فرد در درونش داره که برای همون ها هم که شده خاطرخواه های زیادی پیدا میکنه.

*******************

دخترا مهربونن و به خاطر همین مهربونی شونه که از اونها به عنوان سمبل عشق و محبت یاد میکنند. دخترا حتی اگه عصبانی باشن، حتی اگه ناراحت باشن و حتی اگه توی وجودشون غمی وجود داشته باشه با این حال مهربونی میکنن چون این مهربونی بخشی از وجودشونه و نمیتونن کنارش بذارن. اونا ممکنه حتی با یکی دشمن باشن اما وقتی که کنارش قرار میگیرن جز عشق و محبت به اون چیز دیگه ای ندن. همینه که دخترا رو خاص میکنه و وجودشون رو موجب آرامش میکنه.

*******************

دخترا میتونن چنان دلبری کنند و چنان حالت رو خوب کنند که تا مدت ها فقط و فقط خاطره هاشون توی یادت بمونه و به هیچ وجه نتونی فرامش شون کنی. انگار خدا مهار دل به دست آوردن و عاشق کردن رو در وجود همه دخترا از همون اول آفریده و اونا از همون اول با این ویژگی خدادادی بزرگ شدن. اگه یه دختری و داری این متن رو میخونی بابت دختر بودن خودت بارها خدا رو شکر کن چون خدا درون ویژگی خاصی قرار داده که درون هر کسی نیست.

*******************

دختر بودن مهارت میخواد و خدا این مهارت رو در وجود همه دخترا از همون اول می آفرینه. یک پسر حتی اگه بخواد خودشو هم بکشه نمیتونه مثل یک دختر رفتار کنه و مثل یک دختر زندگی کنه. دخترا انگار خوب دختر بودن رو بلدند و میتونن به خوبی نقش دختر رو بازی کنند. دخترا دارای ویژگی ها و اخلاقیات خاصی هستند که فقط و فقط مختص به خودشونه و جز اونها هیچ کسی این ویژگی ها رو دارا نیست. دختر بودن وظیفه خیلی سنگینی هم هست اما باز هم چون دخترا خوب بلدند که دختر باشن و از دنیای دخترونه شون لذت ببرند این وظیفه سنگین رو با تمام وجودشون میگذرن و به دوش میکشن.

*******************

دختر بودن انگاری توی بعضی جامعه ها یعنی جرمی مرتکب شدن و کسی که دختر به دنیا میاد انگاری جرمی مرتکب شده و تا آخر عمر باید در اسارت برخی فرهنگ ها و تابوها زندگی کنه. اما میون تموم این جامعه ها و فرهنگ های اشتباه شون دخترایی هستند که رشد میکنند و پیشرفت میکنند و نمیذارن که به جرم دختر بودن آینده و زندگیشون تباه بشه. این دخترا کم هم نیستند و روز به روز داره تعدادشون بیشتر و بیشتر میشه. به امید روزی که هیچ دختری به خاطر دختر بودن محکوم به چشیدن رنج و عذاب نباشه.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید.


در ادامه حتما تماشا کنید :

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته

متن زیبا در مورد داشتن دختر

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

شعر زیبا درباره فرزند دختر

متن درباره بزرگ شدن دخترم

دلنوشته مادرانه و زیبا برای فرزند دختر (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...