متن فوق العاده برای تبریک تولد پدرم

وقتی که روز تولد پدرتون سر میرسه سعی کنید که متن یا جملاتی زیبا و خاص تهیه کنید و به این واسطه لبخند رو به لب های پدرتون بیار. پدر در کنار مادر مهمترین آدمهای زندگی هر کسی هستن پس از کنار مناسبت های مهم زندگیشون به سادگی عبور نکنید و سعی کنید تا جایی که میتونید توی این روزها اونها رو خوشحال کنید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا در رابطه با تبریک تولد پدر تهیه کردیم که اونها رو در اختیارتون میذارم. همراه ما باشید.

جملات فوق العاده برای تولد پدر عزیزم

جملاتی برای تبریک تولد پدرم

پدر جان، امروز تولد توئه و من خواستم که متن تولدت رو آمیخته به تشکر کنم، تشکر برای تمام زحماتی که برایم کشیدی و تمام مشکلات و دغدغه هایی که برای من به دوش کشیدی. یقینا اگه من در زندگی تو نبودم تو میتونستی بیشتر به زندگی خودت برسی اما حالا که من هستم دارم به چشم میبینم که خیلی از جاها از زندگی خودت میگذری تا من زندگی کنم و من حس زندگی کردن بهم دست بده. فقط خواستم بدونی که من با تموم وجودم این مسئله رو درک میکنم و برای همین خواستم که توی روز تولدت در کنار تبریک تولدت ازت تشکر هم بکنم. پدر جان، ازت متشکرم، تولدت مبارک باشه.

***********

پدر عزیزم، تو سایه بون زندگی من در تک تک لحظاتم بودی و اگه نبودی قطعا خورشید سوزان مشکلات زندگی من میسوزوند و از بین میبرد. در هر لحظه که بهت نیاز داشتم در کنار من بودی و سایه بون زندگی من شدی و این واقعا به من حس ارزشمندی میده، حس ارزشمندی برای اینکه میدونم پشتوانه ای قوی و محکم دارم که مثل کوه پشتم هست و مراقبمه تا مبادا بهم سخت بگذره یا سختی های روزگار زیادی بهم فشار بیاره. پدر جان به خاطر تموم زحماتت ازت متشکرم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

***********

پدر عزیزم، در هر لحظه از زندگی سعی میکنی تا به من درسی بدی تا بتونم مسیر زندگی رو بهتر و عالی تر به پیش ببرم و برای اینها بارها ازت متشکرم. بارها بود که من میخواستم به بیراهه قدم بذارم اما همین درس های تو به من کمک کردند که این کار رو انجام ندم و در مسیر درست باقی بمونم. نتیجه تموم درس هایی که به من میدی مسیر درست و در نهایت تعالی و پیشرفته و منی که اینا رو میدونم سعی میکنم که به تک تک درس هایی که به من در زندگی میدی گوش کنم و عمل کنم. معلم زندگیم، پدر عزیزم، تولدت مبارک باشه.

متن فوق العاده درباره تولد پدر

پدر جان، از اینکه امروز تولدته بی نهایت بار خوشحالم. دارم فکرش رو میکنم که اگه توی چنین روزی تو متولد نمیشدی قرار بود چی بشه؟ الان قطعا منی هم وجود نداشتم و اگه وجود داشتم معلوم نبود بابام به مهربونی تو باشه یا نه. خوشحالم که توی این روز به دنیا اومدی و خوشحالم که فرزند تو هستم. بابا جونم، پدر عزیزتر از جونم، میخوام بدونی که خیلی برام ارزشمندی و حتی یه لحظه هم نمیتونم نبودنت رو تحمل کن. ان شاء الله هزار سال عمر میکنی و من توی این هزار کنارتم تا ازت حس خوب بگیرم. پدر عزیزم، تولدت مبارک..

***********

پدر جان، همیشه پدرها برای فرزندشون هدیه میخرن، همیشه پدرها اون چیزی که فرزندشون دوست داره رو براشون تهیه میکنن و همیشه پدرها هستن که فرزندشون رو سوپرایز میکنن و خوشحالش میکنن اما توی روز تولدشون متفاوته و اونجا باید منتظر بمونن تا فرزندشون به اونا هدیه بده و خوشحالشون کنه. پدر عزیزم، توی امروز سعی کردم که برات همون هدیه ای که میخواستی رو تهیه کنم پس امیدوارم که ازش خوشت بیاد. میدونم که در جوابم قراره بگی بهترین هدیه برای تو اینه که من همیشه سالم و سلامت بمونم اما اگه میشه حالا اینو نگو و کاری کن که بفهمم خوشحال شدی تا از هدیه ای که بهت دادم کلی ذوق کن.

بهترین عکس نوشته برای تولد پدرم

پدر جان، مهربونی های تو، لطف و محبت تو و از خود گذشتگی های تو رو در زندگیم هیچوقت نمیتونم جبران کنم و همیشه مدیون تو خواهم بود. برای تموم زحمت ها و مشقت هایی که تا به الان در زندگیم کشیدی و میدونم هم که در آینده ممکنه باز هم بهت زحمت بدم از تو متشکرم و میخوام بدونی که واقعا احساس کم ارزشی میکنم وقتی میبینم که به پدرم زحمتی متحمل کردم و اون مجبوره به خاطر من اونو به دوش بکشه. پدر جانم، بزرگترین حامی زندگیم، تولدت مبارک باشه.

***********

پدر عزیزم، میخوام تولدت رو تبریک بگم و در کنارش احساسی که نسبت به تو در دل و قلب هست رو بروز بدم. عشق به تو در قلب من انتهایی نداره و اگه تو تونستی انتهایی دنیایی که در اون زندگی میکنیم رو پیدا کنی انتهای عشق من رو هم پیدا خواهی کرد. این عشق به خاطر تموم زحماتی هست که برای من کشیدی، به خاطر تموم کارهایی هست که برای من کردی و به خاطر تموم بارهایی هست که به خاطر من به دوش کشیدی. به راستی که بعد از خدا تو و مادر هستین که بزرگترین نگهبان های زندگی منین و من واقعا قدرتون رو میدونم. تولدت مبارک باشه.

متن فوق العاده برای تولد بابا جونم

پدر جانم، میدونستی که امروز تولدته؟ این سوالو میپرسم چون میدونم اونقدر درگیر ساختن زندگی من و خانواده هستی و اونقدر داری برای ما تلاش میکنی که ممکنه یادت شده باشه که امروز تولدته و تو توی چنین روزی متولد شدی. خواستم بگم که درسته که تو برای ما زحمت میکشی اما ما هم قدر زحمات تو رو میدونم و با تموم وجودمون عاشقت هستیم. پدر عزیزم، توی امروز ازت میخوام که هیچ کاری نکن و هیچ سختی ای به خودت ندی و امروز رو شاد و بی خیال از تموم دنیا باشی و فقط به خودت فکر کنی. دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

***********

پدر نازنینم، امروز تولدته و من توی فکرم که چجوری میتونم تو رو خوشحال کنم. واقعا کار سختیه و نمیفهمم که از چه روشی بهتر میتونم تو رو خوشحال کنم اما موندم که تو چطور بدون اینکه ذره ای بهش فکر کنی میفهمی چی منو خوشحال میکنه و حالم رو بهتر میکنه. پدر، این وجود پر از مهر تو رو نشون میده و من به خاطر اینکه اینقدر به من مهر و محبت داری ازت متشکرم. پدر، تولدت مبارک باشه.

عکس پروفایل پدر عزیزم تولدت مبارک

پدر جان، اگه زحمات تو در زندگی من نبود الان من به اینی که هستم تبدیل نشده بودم. من هر چی که هشتم و به هر جایی که رسیدم مدیون تو هستم چون تو بودی که منو تربیت کردی و باعث شدی که شخصیتم کم کم به اینی که الان هستم شکل بگیره. اگه تو در زندگی من نبودی من هم الان در چنین جایگاهی نبودم و اینو با تموم وجودم باور کردم. ازت ممنونم که در زندگیم حضور داری و با عطر حضورت به من احساس خوشبختی میدی. پدر جان، تولدت مبارک.

***********

پدر جان، در روز تولدت که امروز باشه فقط میخوام دعا کنم، دعا برای سلامتی و طول عمرت. وقتی خوب فکر میکنم میبینم که این عداب بیشتر برای خودمه تا اینکه برای تو باشه چون تو سایه سرمی و اگه لحظه ای احساس کنم که دیگه ندارمت دنیا روی سرم خراب میشه و همه چیز برام نیست و نابود میشه. پدر عزیزم، همه چیز با تو هست که معنا پیدا میکنه و همه چیز با تو هست که برای من و دنیای من قشنگه پس برای همینم که شده خودتم همیشه تلاش کن تا آرزوی منو برآورده کنی. پدر عزیزم، تولدت مبارک باشه.

متن خوشگل و فوق العاده برای تولد پدرم

پدر جانم، تولدت رو بهت تبریک میگم و از صمیم قلبم آرزو میکنم که بتونم انسانی به مانند تو بشم. اگه پا در جای پای تو بگذارم یقینا در زندگی سعادت و خوشبختی به سراغم میاد اما اگه بخوام کاری خلاف این انجام بدم قطعا در بیراهه و گمراهش گرفتار میشم. پدر عزیزم، تو همیشه بهترین تصمیمات رو گرفتی و میگیری و برای همینه که همیشه حال خوب رو هم برای خودت و هم برای خانواده ات به ارمغان میاره. امیدوارم که در مثل تو شد بتونم عالی عمل کنم. پدر عزیزم، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

***********

پدر جان، از تو خاص تر و بهتر ندیدم. تو برای من همیشه در زندگی الگو بودی و هستی و من همیشه سعی میکنم که پا در جای پای تو بذارم و مثل تو بشم. مثل تو شدن یعنی سعادتمند شدن و من باید خیلی ساده باشم که راه دیگه ای رو انتخاب کنم. پدر عزیزم، در این مسیر قطعا خیلی قراره سختی بکشم پس از تو میخوام که کمکم کنی و کاری کنی که یک آدم قدرتمند درست مثل تو بشم. پدر جان، البته من هر چی فکر میکنم میبینم که مثل تو شدن واقعا سخته چون من قدرتمندتر و خاص تر از تو ندیدم اما با این حال تلاشم رو میکنم و از تو میخوام که در این راه کمکم کنی. تولدت مبارک باشه.

متن فوق العاده به مناسبت تولد بابام

پدر عزیزم، امروز بهترین روز عمرمه چون امروز تولد شماست، تولد کسی که باعث شد مسیر زندگیم به بهترین جهت هدایت بشه و من همیشه در بهترین وضعیت قرار بگیرم. اگه تو رو نداشتم و اگه سایه تو بر سرم نبود نمیدونم که الان چی بهم می گذشت و قرار بود در کجای زندگی باشم. تو بودی که زندگی منو سر و سامان دادی و هنوز هم این کار رو میکنی و بابت این موضوع از تو بی نهایت بار متشکرم و دستت رو میبوسم. پدر جانم، تولدت مبارک باشه.

***********

پدر عزیزم، امروز سعی میکنم که ناراحت نباشم، امروز سعی میکنم که گرفتار نباشم، امروز سعی میکنم فقط و فقط در کنار تو باشم و در کنار تو خوشحالی کنم چون امروز تولد بهترین آدم زندگیه منه و اون آدم تویی. زندگی من، تولدت رو بهت تبریک میگم و همونطور که در تموم زندگیم سعی کردی که کنارم باشی و منو خوشحال کنی امروز هم من سعی میکنم که از تو تقلید کنم و کنارت باشم و کاری کنم که خوشحال بشی. هر چند میدونم به اندازه تو نمیتونم قوی عمل کنم اما سعیم رو میکنم و امیدوارم که بتونم خوشحالی رو درونت به وجود بیارم.

***********

پدر جان، امسال هم یه سال به سال های عمرت اضافه شد و قطعا اینجوری کوله بار تجربه ات از زندگی هم پر تر میشه. به خودم میبالم که پدری مثل تو دارم، پدری که همیشه با تجربه هاش و نصیحت هایی که به من داشته سعی کرده که منو در مسیر درست نگه داره تا از وان خارج نشم. من امروز از خود تو بیشتر خوشحالم چون امسال هم تجربه های زیادی کسب کردی و قراره با اونها درس های بیشتر در رابطه با زندگی به من بدی. پدر جان، عاشقتم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

متن و عکس فوق العاده برای تولد پدرم

پدر نازنینم، تولد تو قشنگ ترین اتفاقه و چقدر خوبه این اتفاق امروزه و قراره توی امروز کلی کنار هم شاد باشیم و شادی کنیم. پدر، تو همیشه باعث شدی که زندگی من پر از شادی بشه پس امروز میخوام سعیم رو تا جایی که میتونم بکنم تا باعث شادی تو بشم و حال دلت رو خوب کنم. پدر، تو برای من مهم ترین آدم زندگیمی و من نه تنها توی تولدت بلکه توی تموم روزهای زندگیم این سعی و تلاش رو خواهم داشت و توی امروز اینو بهت قول میدم. پدر جان، دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

***********

یه تبریک جانانه به اونی که اگه نبود رغبتی هم برای من در زندگی باقی نمیموند و سختی های روزگار قطعا بدون اون منو از پا در میاورد. پدر عزیزم، تو مثل یک سپر قوی همیشه در برابر سختی ها و مشکلات ایستادگی کردی و نذاشتی که ذره ای اونها رو احساس کنم. اگه تو نبودی قطعا اونها کمر من رو خم میکردن و منو به زانو در میاوردن. از تو متشکرم که همیشه مراقبمی و همیشه هوام رو داری. قطعا جواب این خوبی های تو رو هیچوقت نمیتونم بدم اما سعی میکنم همیشه مثل امروز که تولدته بهت بگم که پدر، عاشقتم و دوستت دارم. پدر جان، تولدت مبارک باشه، ان شاء الله هزاران سال سایه ات بر سرم مستدام باقی بمونه.

***********

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگه نظرف پیشنهاد یا انتقادی دارید در بخش نظرات با ما در میون بذارید. همچنین اگه متنی در رابطه تبریک تولد پدر داشتید اونو هم میتونید از همون بخش نظرات برامون به اشتراک بذارید تا بقیه در صورت نیاز بتونن ازش استفاده کنند.


در ادامه تماشا کنید :

متن تبریک تولد بهترین بابای دنیا

متن زیبا برای تبریک تولد فرزند به پدرش

کلیپ کوتاه و زیبا برای تولد پدر برای وضعیت واتساپ

متن های انگلیسی تبریک تولد به همراه ترجمه ی فارسی


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...