متن درباره اولین ماهگردمون مبارک عشقم

همسر یا شریک زندگی آدم یه آدمی متفاوت از تموم آدماست، یه آدمی که واقعا به احساس خاص و زیبا به اون داری و هر لحظه دوست داری خوشحالش کنی و حال دلش رو خوب کنی. اوایل رابطه یکی از راه هایی که به واسطه اون میشه حال پارتنر یا همسر رو خوب کرد اینه که اولین ماهگرد با یک متن زیبا بهش تبریک گفت.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا برای تبریک اولین ماهگردتون رو به همسر یا پارتنر تهیه کردیم. همراه ما باشید.

عشق زندگیم، اونقدر با تو حالم خوب بود که متوجه نشدم چطور یک ماه گذشته از رابطه مون و حالا اولین ماهگردمونه. من میخوام این روز متفاوت تر از تموم روزایی که با هم بودیم بگذرونیم و این کار رو با گرفتن یه جشن کوچیک دو نفره انجام میدیم. میخواام توی این جشن از ته دل از خدا آرزو کنه که نه تنها ماهگردهای بعدیمون، بلکه سالگردها هم اتفاق بیفتن و من و تو بتونیم همچنان در کنار هم شاد و خوشحال باشیم و از بودن با هم لذت ببریم. بهترین و زیباترین نعمت زندگیم، ماهگردمون رو تبریک میگم.

***********

عشقولی من، باورت میشه که الان یه ماه که با همیم؟ باورت میشه اینقدر زود زمان گذشت؟ اگه از من بپرسن که کی باهاش آشنا شدی میگم همین دیروز چون اونقدر با تو بهم خوش گذشت و تو اونقدر حال منو خوب کردی که واقعا ساعت ها و روزها خیلی زود گذشتند و من متوجه زمانی که داره میگذره نشدم. حالا که ماهگردمون شده از ته دل میخوام بگم که دوستت دارم و از خدا میخوام که همیشه برای هم نگهمون داره و هیچ اتفاقی نیفته که باعث بشه من و تو از هم دیگه لحظه ای جدا بشیم.

***********

عشقم، یادت میاد توی چنین روزی با هم دیگه آشنا شدیم و به هم قول دادیم که این روز مهم رو بهم تبریک بگیم و توی این روز جشن بگیریم؟ حالا این روز اومده و حالا یک ماه هست که از شروع عشق ما گذشته. خیلی دوستت دارم و خیلی میخوامت و برای هر دومون عمری طولانی از خدا میخوام که کنار هم بتونیم معنای واقعی خوشبختی رو تجربه کنیم و دوباره در کنار هم بتونیم ماه های زیادی زندگی بگذرونیم و از بودن با هم لذت ببریم. عشق همیشگی من، ماهگردمون مبارک باشه.

***********

زیباترین اتفاق زندگیم، چقدر خوبه که دارمت و چقدر خوبه که کنارمی. احساس میکنم که خدا توجه ویژه ای به من داشته و منو واقعا دوست داشته که تو رو به زندگیم آورده وگرنه بعید میدونستم که فرشته ای مثل تو وارد زندگیم بشه و زندگیم رو مثل بهشت کنه. الان یک ماه از ماهگردمون میگذره و من و تو یک ماه هست که بعد از شروع عشقمون در کنار همیم و از بودن با هم لذت میبریم. خدا من و تو رو همیشه برای هم نگه داره و همیشه همینقدر از همدیگه ان شاء الله احساس خوب بگیریم. دوستت دارم و ماهگردمون رو تبریک میگم.

***********

یک ماه گذشت و حالا قراره وارد ماه جدیدی بشیم. ممکنه بگی چه ماهی، ماهگردمونه و الان یک ماهه که از شروع عشقمون گذشته. اونقدر در کنار تو حالم خوبه که حاضرم حتی تموم سال های زندگیم رو در کنار تو باشم و در کنار تو این روزم هم رو جشن بگیرم. خدا رو شکر میکنم که چنین روزی اتفاق افتاد و من تونست عشق زندگیم رو پیدا کنم و بهش برسم. حالا دیگه از دستت نمیدم و هر اتفاقی هم بیفته کنارتم و دستام توی دستاته. عشق دل من، ماهگردمون رو به هردومون تبریک میگم.

***********

زیباترین بهانه زندگی، مگه میشه تو باشی و آدم از زندگیش سیر بشه؟ مگه میشه تو باشی و حالم آدم از زندگیش بد باشه؟ تو خوب قلق آدما رو بلدی و خوب بلدی حال اونا رو خوب کنی. خدا رو شکر که دارمت و خدا رو شکر که رابطه من و تو در چنین روزی شروع شد و من سعادت این رو از اون روز به بعد داشتم که تو رو در کنارم داشته باشم و از حضور تو در زندگیم بهره ببرم. بی نهایت بار دوستت دارم و از خدا میخوام که تموم روزهای زندگیم رو فقط و فقط در کنار تو باشم. اولین ماهگردمون مبارک عشقم.

***********

عشق دل من، از همون روزی که تورو دیدم عاشقت شدم و یه لحظه هم از دل و قلب من بیرون نرفتی. نمیدونم چطور شهامتش رو پیدا کردم که ازت خواستم مال من باشی، برای من باشی و با بودنت زندگیم رو قشنگ کنی. خدا رو شکر میکنم که در چنین روزی اون شهامت به سراغ من اومد و من هم به سراغ تو اومدم و ازت خواستم که از اون روز به بعد زندگیمونو با هم تقسیم کنیم و از بودن با هم لذت بیشتری ببریم. بی نهایت بار دوستت دارم و اولین ماهگردمون رو بهت تبریک میگم.

***********

همه کس من، نمیدونم اگه توی اون روز به سراغ من نمیومدی و نمیخواستی که رابطه ای بین ما شکل بگیره الان من کجای زندگیم بودم؟ اصلا میتونستم آدمی مثل تو رو در زندگیم پیدا کنم و اصلا میتونستم با کسی که به اندازه تو حالم باهاش خوب آشنا بشم؟ خدا رو شکر میکنم که تو رو سر راه من گذاشت و خدا رو شکر میکنم که در چنین روزی تو اومدی و پیشنهاد دادی و رابطه من و تو رقم خورد. قطعا این رابطه مثل آهنربای حال خوب برای من بوده و از روز اول رابطه مون به بعد من هر چی حال خوب بوده رو به سمت خودم جذب کردم. اولین ماهگردمون مبارک عشقم، دوستت دارم.

***********

نازنین من، باورت میشه که یک ماه از رابطه مون گذشته؟ من باورم نمیشه چون اصلا نمیتونم بپذیرم که زمان اینقدر سریع گذشته و من اونو در کنار تو متوجه نشدم. ببین که کنارت چقدر حالم خوبه که اصلان زمان رو احساس نمیکنم. خواستم توی امروز اینا رو بهت بگم که بفهمی تو دقیقا همون کسی هستی که من باهاش حالم خوب میشه و در کنارش احساس خوشبختی میکنم. نازنینم، ماهرگردمون مبارک.

***********

حیف که نمیشه روزگرد گرفت و گرنه ماهگرد چیه، من اونقدر از بودن با تو خوشحالم و اونقدر از بودن در کنارت حالم خوبه که حاضرم هر روز رو در کنارت جشن بگیرم و هر روز رو برات هدیه بخرم و به سراغت بیام و از اینکه در زندگیمی ازت بارها تشکر کنم. ازت میخوام که همیشه در زندگیم بمونی چون الان دیگه حال خوب من به بودن تو گره خورده و اگه نباشی زندگی برای من معنایی نخواهد داشت. زیباترین دلیل زندگی و زیباترین دلیل حال خوبم، اولین ماهگردمون مبارک باشه.

***********

عشق زندگی من، میدونستی زندگی با تو چقدر قشنگه و چقدر حال و هواش زیباست؟ خیلی خدا رو شکر میکنم که تویی رو وارد زندگیم کرد که خوب حالمو میفهمی و منو بلدی و میدونی چیکار کنی و چه کاری انجام بدی که منو خوشحال تر کنی. برای تموم اینها از تو متشکرم و ممنونم و با تمام وجود میخوام بگم که دوستت دارم. یک ماه از رابطه مون گذشت و من توی این یک ماه خوشبختی رو به معنای واقعی تجربه کردم و برای این از تو متشکرم. اولین ماهگردمون مبارک باشه عشقم، از خدا میخوام که سالهای سال من و تو رو کنار هم نگه داره. آمین.

***********

زیبای من، زیبایی برای من با وجود تو معنا پیدا میکنه. اگه تو نباشی و اگه حضورت رو در زندگیم احساس نکنم چیزی جز زشتی وجود نخواهد داشت و من چیزی جز زشتی در زندگیم تجربه نخواهم کرد. خدا رو هزاران بار شکر میکنم که تو رو وارد زندگیم کرد که با وجود تو بتونم زیبایی زندگی رو پیدا کنم و از اون بی نهایت بار لذت ببرم. بارها برای تو سجده شکر به جا آوردم و امروز هم که ماهگردمونه باز هم خدا رو برای تو شکر میکنم و به سجده اش در میاد که تو رو وارد زندگی ام کرد. بمونی برام همیشه، اولین ماهگردمون مبارک باشه عشقم.

***********

زیباترین دلیل زندگی، مگه میشه تو باشی و من دلیل دیگه ای برای ادامه زندگی پیدا کنم؟ تو تموم دلیل زندگی و حال خوب من هستی پس همیشه کنارم بمون که با توئه که حالم خوشه. تو انگار توی خوب کردن حال آدما استادی و وقتی که کنارتن واقعا با تو شادی و آرامش رو به معنای واقعی تجربه میکنن. نمیدونم خدا چقدر لیاقت منو زیاد میدید که تو رو به من داد اما به خاطرش اونو هزاران بار شکر میکنم و از ته دل سپاسش رو به جا میارم. زندگی من، اولین ماهرگردمون مبارک باشه عشقم.

***********

مبادا خنده هات قطع بشه ها، میانادا لبخندات از بین بره ها، مبادا اون حالت زیبای چهره ات از بین بره ها، من به خاطر هموناست که زنده ام و زندگی میکنم. وقتی که میخندی انگار که خدا یه جون اضافه به من میده، وقتی که لبخند میزنی انگار حال دلم بهتر میشه و وقتی که اون نگاه آرامش بخشت رو با چهره زیبات به من میدوزی من احساس میکنم که خوشبخت ترین آدم توی عالم هستی هستم. مبادا این حس خوشبختی رو از من بگیری ها! واقعا دوستت دارم و امروز که ماهگردمونه برای هر دومون آرزو میکنم که سال های سال کنار هم بمونیم و سالگردهامون رو با هم جشن بگیریم. اولین ماهگردمون مبارک عشقم.

***********

زیبای جذاب، جلوی تو خدای جذابیت باید سر تعظیم فرود بیاره چون تو حتی از اون هم جذاب تری و بیشتر به دل میشینی. نمیدونی وقتی که خنده هات رو میبینم و وقتی که میبینم لبخند به لب داری چقدر احساس خوشبختی میکنم چون احساس میکنم خدا جذاب ترین و خاص ترین آدم روی زمین رو نصیب من کرده. بارها به خاطر اینکه به زندگی من اومدی و منو لایق دونستی تا با آدم جذاب و فوق العاده ای مثل تو هم مسیر باشم از تو متشکرم. زیبای من، اولین ماهگردمون مبارک.

***********

اگه از من بپرسن که خوشگلی رو توی چی معنا میکنی، من میگم تو چی نه بلکه بپرسین توی کی اونو معنا میکنم! من خوشگلی رو فقط و فقط توی عشق زندگیم معنا میکنم. هر خصلت، ویژگی و حالتی که اون داشته باشه برای من خوشگلی حساب میشه و هر چیزی غیر از اونها برای من هیچی هست. اون اینقدر به دل من نشسته و اینقدر دوستش دارم که حتی بدترین حالت هاش هم برام قشنگه و کلی دوستشون دارم. زندگی من، اون کسی که دارم در موردش صحبت میکنم خود تو هستی.اولین ماهگردمون مبارک باشه عشقم.

***********

زیباترین دارایی من، واقعا چقدر با وجود تو احساس خوشبختی میکنم. همیشه بمون برام و هیچوقت دستات رو از دستام جدا نکن. نمیدونی وقتی که کنارمی و دستام توی دستاته چقدر احساس آرامش میکنم و چقدر زندگی برام لذت بخش تره. با تو اصلا انگار زندگی زیبایی بیشتری داره و من وتی اون حال خوش بیشتری رو تجربه میکنم. وقتی که تو هستی واقعا انگار غم برای من معنا پیدا نمیکنه و تنها چیزی که درونم موج میزنه و غلیان میکنه حال خوبه. قشنگترینم، ماهگردمون مبارک باشه.

***********

یه سری آدما هستن که میان و به دلت هم میشینن اما ته نشین میشن یعنی بعد یه مدت دیگه حضورشون رو احساس نمیکنی و حتی اگه نباشن هم به زندگی ادامه میدی امام یدونی خوبی تو چیه؟ از همون وقتی که اومدی هیچوقت ته نشین نشدی و همیشه بودی و من طعم لذت کنار تو بودن رو همیشه در زندگیم چشیدم. برای این از تو متشکرم و میخوام بدونی که من به طعم بودن در کنار تو عادت کردم و جز این طعم هیچ چیزی دیگه این نمیتونه کام منو شیرین کنه پس همیشه کنارم بمون و همیشه در کنارم باش. اولین ماهگردمون مبارک باشه عشقم.

***********

با تو که باشم زیباترین احساسی که وجود داره یعنی عشق رو با تموم وجود می چشم پس مگه دیوونه ام که از کنارت برم و تنهات بذارم؟ تو هم قول بده که همیشه کنارم باشی و هیچوقت منو تنها نذاری. بودن من و تو با همدیگه است که خوشبختی رو معنا میکنه و سعادت و حال خوب رو میسازه. بی نهایت بار دوستت دارم و میخوام بدونی که بی نهایت بار عاشقتم. عشق زندگی من، اولین ماهگردمون رو به جفتمون تبریک میگم و از ته دل برای جفتمون آرزو میکنم که تا ابد کنار هم باشیم. آمین.

***********

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. شما میتونید نظر، انتقاد یا پیشنهادتون رو در خصوص این مطلب در بخش نظرات برای ما به اشتراک بذارید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...