متن تشکر بابت هدیه همسر

متن تشکر بابت هدیه همسر باید نشان هدهنده ی قدرشناس بودن شما و همچنین لطف و مهر شما باشد . به طور مثال متن تشکر بابت هدیه همسر : عشق من  همین که دست تو در دست من است من به همه ی خاسته هایم رسیده ام .وجود تو برای من با ارزشترین هدیه است ضمن آن از این هدیه ی ارجمندت برای روز تولدم نیز بسیار ممنونم

متن تشکر از همسر بابت سوپرایز :

عزیز دلم ،

دلم می‌ خواهد از صمیم قلب بابت سورپرایز شگفت‌ انگیزی که برایم تدارک دیدی ، تشکر کنم. لحظاتی که با تو سپری کردم ، همچون نگینی درخشان در خاطرات من ماندگار شده است.

نمی‌ دانم چطور می‌ توانم قدردانی خود را از این همه محبت و دقتی که در جزئیات این سورپرایز به خرج داده‌ ای ، بیان کنم. تو نه تنها روز من را روشن کردی ، بلکه قلبم را با شادی و عشق لبریز ساختی.


هر لحظه‌ ای که در کنار تو هستم ، معنای واقعی مهربانی و عشق را درک می‌ کنم و این سورپرایز تو تنها یکی دیگر از دلایل بی‌ شماری است که چرا من تو را به عنوان همسرم انتخاب کرده‌ ام.

از تو ممنونم که همیشه تلاش می‌ کنی لبخند را بر لبانم بیاوری و زندگی ما را با خلاقیت و عشقت غنی‌ تر کنی.

با عشق و سپاس فراوان ،
[نام شما]

جملات تشکر از همسر برای تبریک گفتن روز تولد :

عزیزم،

در این لحظات شیرین و به‌ یاد ماندنی ، قلبم لبریز از احساسات گرم و صمیمی است. از تو ، همسر گرامی‌ ام ، بابت تبریک زیبا و معنا دار تولدم صمیمانه تشکر می‌ کنم. حضور تو در زندگی‌ ام بزرگترین هدیه‌ ای است که تا به حال دریافت کرده‌ ام.

تو با محبت و توجه خود ، هر روز را برایم ویژه و خاص می‌ کنی. لحظاتی که با تو می‌ گذرانم ، پر از شادی و خاطرات دلنشین است. تبریک تولد تو نه تنها روزم را روشن‌ تر کرد ، بلکه یادآور عشق و حمایت پایان‌ ناپذیر تو به من بود.

با تمام وجودم از تو متشکرم که همواره در کنارم هستی ، در شادی‌ ها و سختی ها ، در لبخند ها و اشک‌ ها. امیدوارم که من هم بتوانم همیشه منبع شادی و حمایت برای تو باشم ، همانطور که تو برای من هستی.

با عشق ،
[نام شما]

پیام تشکر از همسر بابت تبریک تولد :

همسر عزیز و دوست داشتنی‌ ام ،

سلام ! می‌ دونی ، وقتی امروز صبح اون هدیه‌ ی کوچولو و نازنینت رو دیدم ، دلم یه جور خوشحالی و هیجان خاصی گرفت. همون لحظه فهمیدم این سورپرایز دست‌ پخت توئه
!

خیلی ممنونم بابت این همه دقت و محبتی که توی این هدیه گذاشتی. واقعاً دلم رو شاد کردی و یه شروع فوق‌ العاده به روز تولدم دادی.

نمی‌ دونم چطور باید ازت تشکر کنم ، واقعاً دستم خالیه. فقط می‌ تونم بگم که خیلی خیلی دوستت دارم و قدردان این همه محبت و توجهت هستم.

همیشه با این کارهای قشنگ و دلنشینت ، زندگی رو برام لذت‌ بخش‌ تر می‌ کنی.

با تمام محبت ،
[نام شما]

پیام تشکر از همسر بابت هدیه

از این که  مرا با هدیه های زیبایت  خوشحال کردی سپاس گذارم. امیدوارم توان جبران این همه محبت تو را داشته باشم همسر مهربانم.

" " " " "

همسر عزیزم هدیه هایی که  تو به من  هدیه می دهید جزء زیبا ترین و خاص ترین هدیه هایی هستند  که در طول زندگیم از کسی دریافت کرده ام. به خاطر ساختن این خاطرات زیبا از تو سپاس گذارم.

متن تشکر از کادو همسر 2022 جدید + عکس

همسرم تو بهترین و بزرگ ترین هدیه ی خداوند برای من هستی. وجود تو از هر هدیه ای زیباتر و ارزشمند تر است. به خاطر هدیه ای که با مناسبت روز تولدم بررایم گرفتی از تو ممنونم و روی چون ماهت را می بوسم.

" " " " "

همسر عزیزم تو بهترین  یار و دوست  من در روزهای خوشی و ناخوشی هستی. هدیه ی زیبایت مرا بی نهایت خوشحال کرد. به خاطر این انتخاب زیبا و دلنشین از تو ممنونم.

" " " " "

همسر نازنینم همیشه با کارهایت مرا شگفت زده کرده اید. این بار هم با هدیه ای که برایم خریدی بی نهایت خوشحالم کردی از تو به خاطر این همه محبت ممنون و سپاسگذارم.

جملات کوتاه تشکر بابت هدیه گرفتن از همسر

همسر مهربانم و ای عزیز تر از جان از این که با همه گرفتاری ها و مشغله هایی که داشتید مرا از یاد نبردید و برای هدیه ای این چنین زیبا خریدی ممنونم. اما بدان  زیباتر از هدیه  وجود با ارزشت است که با هیچ چیز در دنیا عوض نخواخم کرد.  

" " " " "

همسر بی مانندم  همیشه بهترین هدیه ها  را از  تو گرفته ام.  هیچ هدیه ای به زیبایی هدیه تو نبوده و نیست. برای بازکردن هیچ هدیه ای به اندازه هدیه ای که از طرفتو  باشد هیجان زده نخواهم بود.   ممنونم به خاطر هدیه ی با ارزشت

" " " " "

همسر عزیزم به خاطرهدیه ای که برای روز تولدم گرفتید از تو ممنونم. برای من وجود پربرکتت  یادآور  همه  خوبی هاست. به عشقت و به دوست داشتنت افتخار می کنم.

" " " " "

من از داشتن همسری چون تو به خودم می بالم   به خاطر هدیه  با ارزشت سپاس گذارم. امید وارم لایق این همه دوست داشتن باشم.

متن و عکس نوشته تشکر از هدیه همسر 1401 جدید

همسر خوبم افتخارهمسری تو بهترین هدیه ای است که می توانم داشته باشم. به خاطر هدیه ای که برایم خریدی از تو سپاس گذارم.

" " " " "

همسرم  تاج سرم داشتن تو از هر هدیه ای در این دنیا زیباتر و دلنشین تر است. ممنونم که در این روز مرا فراموش نکردم.

" " " " "

همسرم  ای همه وجودم. هدیه ای دل فریب تر و زیباتر از تو هرگز وجود ندارد.  وجودت بهترین  هدیه برای من است. تو همیشه با هدیه هایت مرا خوشحال کرده ای این بارهم هدیه ای که برایم خریده ای زیباترین چیزی است که هدیه گرفته ام.

همسرم عزیزم بابت هدیه ممنونم

همدمم ، نفسم ای همسر عزیزم به خاطرهدیه ای که برایم خریدی ممنونم. بی اندازه دوستت دارم.

" " " " " 

متن تشکر بابت هدیه همسر باید بیان کننده ی احساس شما به همسرتان باشد .

عزیزم با حضور تو در زندگی ام شور و شوقی دیگر در من ایجاد شده است واسه هدیه ی قشنگی که برایم دریافت کردی ممنونم . 


عشق من تو در قلب من تنها نوری هستی که همواره می درخشی تورا دوست داشتن را عاشقم بایت هدیه ی ارزشمندی که برایم دریافت کردی سپاسگزارم 


متن تشکر بابت هدیه همسر: ماه من وجود تو در زندگی ام به من امید زندگی می دهد تو تنها کسی هستی که در همه ی فراز و نشیب ها در کنار من بودی من به خود می بالم که تو را دارم از تو بابت هدیه ای قشنگی که در روز تولدم مرا با آن سورپرایز کردی ممنونم عاشقتم عشقم .


من همین که تو را دارم بزرگترین ثروت دنیا را دارا هستم عشق با تو برایم معنا می شود روزهایی که نبوده ای را احساس می کنم زندگی نکردم ماهک من با آمدن به دنیای من به من امید و شور دادی بابت هدیه زیبایت در روز تولدم از تو ممنونم .

متن تشکر از همسر بابت هدیه تولد

هنوز هم در کنار تو من احساس هیجان روز اول آشناییمون را دارم تو برای من موهبتی از سوی خداوند هستی بابت هدیه ارزشمند تو به خاطر سالگرد آشناییمون ممنونم .


همیشه تو در کنار من در همه ی خوبی ها و خوشی ها و سختی ها بوده ای تو تنها مشوق من و همراه همیشگی من تو را از بیشتر از جانم دوست دارم تو برایم زیباترین نعمت است به خاطر هدیه ی با ارزشی که در روز تولدم دریافت کردی ممنونم.


متن تشکر بابت هدیه همسر: می خواهم چرخ روزگار را به کامت بچرخانم اگرچه دستهایم آنقدر بزرگ نیست ولی از خداوند میخواهم تو را به همه ی خواسته ی زیبایت برساند .


 متن تشکر بابت هدیه همسر

نگاه تو و لبخند زیبایت مرا از هر سردرگمی رهایی می بخشید عزیزم تو در زیباترین گوشه و کنج دلم جا گرفته ای بی تو زندگی ام حال و آب ندارد واسه هدیه ی قشنگت به خاطر روز تولدم ممنونم .

متن قدردانی از همسرم بخاطر هدیه تولدش

متن تشکر بابت هدیه همسر: همسر عزیزم ، مهربان من تو را داشتن یعنی رسیدن به همه یآرزو ها است تو را داشتن یعنی خوشبخت شدن است ، من با تو به همه ی خواسته هایم میرسم همین که دستت در دستانم باشد عزیزم بابت هدیه ی با ارزش تو در سالگرد ازدواجمون یه دنیا تشکر .


متن تشکر بابت هدیه همسر برای روز تولد : عزیز دلم من با داشتن تو به خود می بالم ممنونم از اینکه هستی ممنونم از اینکه در همه ی فراز و نشیب ها در کنارم ماندی ممنونم از اینکه با همه ی مشکلاتی که بود ساختی من تو را دوست دارم به خاطر هدیه با ارزش تو نیز از تو قدردان هستم .


متن تشکر بابت هدیه همسر

تشکر حقیرترین واژه ای است که من می توانم بگویم عشق من تو زیباترین و مهربان ترین شخصی هستی که دیده ام تو همیشه برای خانه ی من گرمی و لطافت بخشیدی تو را دوست دارم و به خاطر هدیه شیکی که برای سالگرد ازدواجم برایم پسندیدی ممنونم .

متن تشکر از همسر بابت هدیه سالگرد ازدواج

همسر عزیزم امروز هشتمین ماهگرد ازدواجمان است مرد م همین که دست تو در دستانم باشم هیچ دستی مرا دست خالی نمی گیرد تو را داشت یعنی داشتن همه ی نعمت ها تو را داشتن یعنی داشتن همه ی دنیا از تو بابت هدیه ی قشنگت در ماهگرد ازدواجمان ممنونم .


متن تشکر بابت هدیه همسر : فرشته ی نازنینم همسر زیبایم به خاطر جشن زیبایی که برای روز تولدم در نظر گرفته بودی و هدیه ی زیبایی که برایم خریده بودی ممنونم مهر ت و محبت در دلم آنقدر بزرگ است که هیچ واژه ای قدرت بیان آن را ندارد .


انگار به قول شاعر عاشقان راه تشکر را فدا شدن می بینند قربانت بروم که من به داشتنت می بالم .


پروانه ها برای قدردانی از شمع در آتشش آب می شوند عشق من تو را دوست داشتن را دوست دارم تو نور امید خانه ی من هستی زیباترین فرشته یروی زمین که با تهیه ی هدیه ی شیک و جشنی باشکوه مرا در روز تولدم دلشاد ساخت وجود تو برای من بزرگترین هدیه است .

متن با عکس نوشته تشکر از عشقم بخاطر هدیه

احساسی ترین متن تشکر بابت هدیه همسر

همسر عزیزم مهرت و محبتت در دلم آن چنان بزرگ است که هیچ کلمه ای لایق و قدرت تفسیر آن را ندارد .


من با تو دیگر نگران هیچ چیز نیستم تو را که داشته باشم همه ی دنیا را با پای پیاده می دوم بابت هدیه زیبایت در روز سالگرد ازدواجمون ممنونم .


عزیز من هر چقدر قدردان مهر و محبتت باشم باز نیز کم است تو با همه ی بدی های و سختی ها و مشکلات من تا به امروز ساختی تو را صمیمانه دوست دارم مرسی که هستی و با هدیه زیبایت در روز تولدم مرا شرمنده کردی .


متن تشکر بابت هدیه همسر به خاطر ماهگرد : عزیز من تو را چون ماه تو را چون آفتاب تورا چون ستاره می بینم از اینکه برایم معرفت خرج دادی و با هدیه ی زیبایت مرا دلشاد کردی در روز ماهگردمون ممنونم .

متن با عکس نوشته های زیبا واسه تشکر از همسر بابت کادوی تولد

متن تشکر بابت هدیه همسر : عشق من تو لبخندی در زندگی ن هستی که وجودت به خانه ی من دلگرمی و شور بخشیده است مانده ام بدون تو چگونه می زیستم مانده ام مگر می شود بی تو نفس کشیدن بیهوده است عزیزم به خاطر سورپرایز زیبایت در جشن تولدم از تو ممنونم .


عاشقانه ترین متن تشکر بابت هدیه همسر

متن تشکر بابت هدیه همسر:عشق من ، ماه من ر این دنیا تو با ارزشترین هستی من هستی و تو را از صمیم قلب دوست دارم .


از تو بابت لبخندهای قشنگی که به زندگی من بخشیدی ممنونم حضور تو با ارزشترین هدیه برایم است به خاطر هدیه ی قشنگی که برایم روز تولدم نیز زحمت کشیدی قدردانم .


متن تشکر بابت هدیه همسر: وجود تو با ارزشترین هدیه برای من است رشته های محبت تو در زیباترین جای قلبم گره خورده است ای نازنینم ای مهربانم تو را داشتن یعنی رسیدن به همه ی دنیا است از تو به خاطر هدیه ی قشنگی که در روز تولدم برایم لایق دانستی بسیار ممنونم هیچ گاه فکر نمی کرد ام آنقدر مرا شناخته باشی که بتوانیم در خرید هدیه درسترین انتخاب را انجام دهی .

عکس پروفایل تشکر از هدیه ماهگرد ازدواج

چقدر بوی مهربانی تو خوب است که همه ی فضا را اشباع کرده تو برایم موهبتی از نعمت های خدا هستی که با آمدن به زندگی ام برکت و خیز نیز آورده ای امروز در روز تولدم با وجود همه ی مشقت هایی که بود هدیه ی زیبای تو قلبم را شاد و لبخند بر لبانم نشاند از تو به خاطر این سورپرایز زیبایت ممنونم .


متن تشکر بابت هدیه همسر: تو در مرکز قلبم جا گرفته ای عزیز دلم تو را دوست دارم و مهرت در قلبم همانند روز اول درخشان است و می تتپد تو را دوست داشتن را دوست دارم بابت هدیه ی شیک و با ارزشی که در روز سالگرد ازدواجمان برایم تهیه کرده ای ممنونم .


رمانتیک ترین متن تشکر بابت هدیه همسر

متن تشکر بابت هدیه همسر: ازت متشکرم همسرم

اگر باید بین نفس کشیدن

و دوست داشتن تو عشقم

یکی را انتخاب کنم

در آخرین نفسم بـه تـو می گفتم

دوستت دارم و ازت ممنون و تشکر !

جمله های کوتاه و زیبای تشکر از همسر بخاطر سورپرایز تولد

گاهی اوقات سختی های بسیاری برای ما فرو آمد ولی من همیشه در طوفان زندگی ام تو را داشتم تو همیشه خاص بودی که دست مرا بگیری بدون اینکه مرا قضاوت کنی تورا دوست دارم ای مهربانم تو چراغی درخشان در زندگی ام هستی بابت هدیه ی با ارزش تو در روز تولدم از ت صمیمانه سپاسگزارم .


عشق معجزه ای است که در قلب من رخ داده و تو را با نخ های نامرئی به قلب من وصل کرده است تو تنها کسی هستی که هر لحظه حواست به من هست تو تنها کسی هستی که هر لحظه نگران من هستی تو را از جان و دل دوست دارم به خاطر هدیه ی زیبایت نیز قدردانم .


متن تشکر بابت هدیه همسر: تی زمانی که در غیر قابل تحمل ترین حالت خود بودم تو در کنارم بودی تو با من در همه ی روزهایم ساختی و من اگر امروز به این موفقیت ها رسیده ام به خاطر وجود پربار و پر برکت تو است همسر عزیزم از تو بابت هدیه و سورپرایز زیبایت قدردانم .

متن تشکر از هدیه همسرم در روز  تولدم + عکس نوشته

زیباترین متن تشکر بابت هدیه همسر

متن تشکر بابت هدیه همسر: تو نیمه ی گم شده ی من هستی بی تو من ناقصم بی تو من عاجزم بی تو من سرگردانم تو دقیقا پازل گم شده و دیگر زندگی ام بودی با وجود تو کامل شده ام امید آن را دارم که در همه ی این سال ها توانسته باشم لایق تو باشم و امید آن است تو نیز چنین احساسی به من داشته باشید تو را دوست داشتن را دوست دارم و از تو به خاطر هدیه قشنگی که در روز تولدم مرا با آن شاد ساختی قدردانم .


من تو را دوست دارم نه با چشمانم نه با قلبم نه به ذهنم تو را من با روحم دوست دارم که در هر دو جهان دوست داشته باشم بایت سورپرایز قشنگت ممنونم . .


متن تشکر بابت هدیه همسر: عزیزم وقتی تو مرا صدا میزنی انگار زیباترین آواهای جهان را می شنوم هیچ کس در دنیا مرا به زیبایی تو صدا نمیزند همان لحظه که نامم را با میم به اتمام می رسانی عزیزم به خاطر مهر و محبت و به خاطر هدیه ی قشنگی که در روز تولدم برایم لایق دیده بودی از تو ممنونم دوستت دارم از ته قلبم .

متن تشکر از همسر بخاطر هدیه روز تولد

متن تشکر بابت هدیه همسر: یار من دوستت دارم عزیزترین از تو بابت هدیه ی قشنگت و فکر زیبایی که در پس هدیه ی با ارزش تو بود ممنونم .

بهترین متن تشکر بابت هدیه همسر

متن تشکر بابت هدیه همسر: وجود تو باعث شده لحظات زندگی ام شیرین گردد لبخندت را دوست دارم نگاهت وجودت به من امید می دهد که از همه ی غم و اندوه های زندگی ام رهایی یابم از تو بابت هدیه ی زیبایت در روز تولدم ممنونم .


متن تشکر بابت هدیه همسر: از تومی خواهم در همه ی سالهایی که قرار است در این دنیا باشم تنها همدم باشید ت برای من منحصرترین فردی هستی در هر حال که باشم یاد تو مرا آرام بخش است . و نمیتوانم مهرت را از یادم بیرون کنم تو اولین و آخرین عشق من هستی از تو بابت سورپرایز قشنگ و زیبایت ممنونم .


متن تشکر بابت هدیه همسر: همین که دست تو را دوست دارم و قلبم با یاد تو می تپد من به همه ی خواسته های خود رسیده ام تو نور امیدی برای من هستی ای آرامش زندگی ام از تو بابت هدیه ی با ارزش تو که در روز تولدم برایم دریافت کردی قدردانم .

زیباترین متن های کوتاه مناسب تشکر از همسرم برای هدیه تولد

زیباترین متن تشکر بابت هدیه همسر: یاد تو در همه جا در خاطره ی من هست همین صبح چشم باز می کنم و چهره ی زیبای تو را می بینم شوری در من می درخشد اندازه ی عشق من به تو با هیچ ترازویی سنجیده نمی شود و با هیچ واژه ای ابراز نمی گردد از تو بابت هدیه ی قشنگت در روز تولدم قدردانم .


رسم ترین متن تشکر بابت هدیه همسر

متن تشکر بابت هدیه همسر: مهم نیست زندگی چقدر می خواهد با من بجنگد همین که حامی و تکیه گاهم در زندگی تو باشد من همیشه برنده ی میدان خواهم بود ای مهربان من فقط با یک لبخند تو من به همه ی خواسته هایم میرسم فقط با لبخند تو همه چیز درست می شود عشق من بابت سوپرایز قشنگی که برایم در نظر گرفتی از تو قدردانم و تو را از صمیم قلب دوست دارم .


متن تشکر بابت هدیه همسر: حتی همه ی ستاره های آسمان نیز نمی توانند عشق من به تو را نشان دهند عشق من برای تو باید با کهکشان ها سنجیده شود . من همیشه در کنارت خواهم ماند همین که تو را دارم همین که عشق تو را دارم برایم کافی است و امروز در روز سالگردمون با این هدیه ی زیبا مرا شاد ساختی از تو بابت همه ی مهر و محبتت ممنونم .


من معنی عشق را با تو فهمیدم و احساس کردم همسر عزیزم تو با مهر و لطف خود در همه ی این سال ها مشوق من بودی و من به تو می بالم که تو را به عنوان شریک زندگی ام انتخاب کرده ام .


مطلب پیشنهادی جدید :

متن تشکر بابت هدیه گل

بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (2)

متن تشکر از همسر بابت تبریک تولد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...