متن زیبا درباره تبریک روز کارمند

کارمندی شغل بسیار ارزشمند و قابل احترامیه. هر کسی که کارمنده به نوع خودش پایه و ستونی برای جامعه هست که جامعه محکم نگه داشته تا مبادا فرو بریزه و از بین بره. شغل کارمندی با اینکه ممکنه برای کارمندا مزایای کمی داشته باشه اما اونها با عشق به کارشون ادامه میدن پس در روز کارمند باید از اونها واقعا تشکر کرد و این روز رو به اونها تبریک گفت.

در ادامه این مطلب متن هایی زیبا درباره تبریک روز کارمند تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

جملات در مورد تبریک روز کارمند

امروز روز کارمنده و من این روز رو به تموم اون کسایی که سر یه ساعت خاص از خواب پا میشن تا برن اداره و سر یه ساعت خاص بر میگردن و دوباره این تکرار میشه و این چرخه توی زندگیشون مدام در حال جریانه رو تبریک میگم. شاید از نظر خیلی ها زندگی کارمندا کسل کننده باشه اما هر کسی یه سری علایق داری که شاید علایق کارمندا هم همین سر یه ساعت خاص رفتن به اداره و برگشتن باشه. کاش به جای اینکه به شغل کارمندی اینجوری نگاه کنیم فقط سعی کنیم احترام بذاریم، شاید طرف مقابلمون با اون شغل راحته و دوستش داره. روز کارمند مبارک.

*******************

روز کارمند رو به تموم حقوق بگیرایی که سر یه تایم خاص یه حقوق مشخص به حسابشون واریز میشه تبریک میگم. شغل آزاد حقوقش مشخص نیست، تایمش مشخص نیست، برنامه و اهدافشم گاهی چندان مشخص نیست اما شغل کارمندی اینجوری نیست و همه چیزش سر حساب و کتابه. از اونجایی که این شغل همه چیزش سر حساب و کتابه پس آدمایی رو هم میطلبه که همه چیزشون سر حساب و کتابه پس مجددا باید این روز رو به اون دسته از آدمایی که طبق حساب و کتابی مشخص میرن سر کار و برمیگردن هم تبریک میگم.

*******************

روز کارمند رو به تموم کارمندای عزیز کشورم تبریک عرض میکنم. یقینا یکی از بزرگترین دلایلی که باعث میشه چرخ کشور بچرخه و متوقف نشه کارمندای عزیزی هستن که هر روز به وظیفه خودشون در ادامه یا مجموعه ای خاص به مشغول به کارند و کار رو پیش میبرن. شغل کارمندی سختی های خودش رو داره اما از یه طرفی میتونه برات یه حاشیه امن فوق العاده باشه که همیشه توی اون احساس امنیت میکنی پس مجدد این روز رو به تموم چرخ گردونا و امنیت طلبای عزیز کشورم تبریک میگم.

*******************

وقتی کارمندی دیگه لازم نیست که نگران باشی که مبادا پولت رو سر ماه کم یا زیاد بشه، وقتی که کارمندی دیگه لازم نیست که نگران باشی مبادا شغلت به طور کل نابود بشه و هر چی داشتی پودر بشه، وقتی که کارمندی دیگه لازم نیست مدام توی ساعتای مختلف نگران کارت باشی بلکه سر یه ساعت خاص میری اداره و برمیگردی و وقتی که کارمندی خیلی از استرس های دیگه ای که شغل های آزاد داره رو تجربه نمیکنی. همینطور که میبینید شغل کارمندی کلی مزایا داره پس دیدتون نسبت بهش بد نباشه، روز کارمند مبارک.

*******************

آهای کسایی که میگین شغل کارمندی خوب نیست و باهاش نمیشه پیشرفتی داشت، خوبه بدونید که توی همون شغل کارمندی هم میشه ارتقا گرفته و به ردیف های شغلی بالاتر دست یافت. درسته که توی شغل آزاد آدم میتونه پیشرفت کنه اما توی شغل کارمندی هم همینه، فقط پیشرفتش نیاز به تلاش و کوشش داره همینطور که توی شغل آزاد برای پیشرفت تلاش و کوشش میکنن. پس الکی نباید شغل کارمندی رو زیر سوال برد بلکه باید میزان تلاشی که خودتون میکنید تا پیشرفت کنید رو زیر سوال ببرید. روز کارمند مبارک باشه.

*******************

میگن کارمندای اداره ها وقتی ارباب رجوع میان به حرفشون گوش نمیدن، کاراشون رو راه نمیندازن، اونا رو لنگ یه امضا نگه میدارن، کلی اذیت شون میکنن، کلی وقتشون رو تلف میکنن و کلی باعث آزارشون میشن، روز کارمند رو به تموم کارمندایی که اینجوری نیستن و سعی میکنن که تا جایی که میشه راحتی ارباب رجوع رو براش به ارمغان بیارن و کاری کنن که کار طرفشون زود راه بیفته تبریک میگم. درسته که ممکنه تعداد اون دسته از کارمندا زیاد باشه اما کارمندای خوبی هم داریم که به فکر ارباب رجوع هستن که توی چنین روزی حتما باید از اونها تقدیر به عمل آورد.

*******************

هر روز به امید تلاش کردن از خواب پا میشه، میره اداره، غر غرای کارفرما رو گوش میده، اعصابش به هم میریزه، تازه از اون ور هم ارباب رجوع میان و کلی سرش غر میزنن که چرا کار رو زود راه نمیندازه، با این حال اون با عشق به کارش ادامه میده تا وقتی که تایم کاریش به پایان برسه. بعد از این کار تایم کارش تموم شده میره خونه و صبح روز بعد دوباره این اتفاق میفته و اون میاد اداره و تموم اون چیزایی که گفتم براش تکرار میشه. اما هیچکدوم از اینها باعث نمیشه که اون ذره ای عشق به کارش رو فراموش کنه. حتما تا حالا فهمیدید که دارم در مورد کیا صحبت میکنم. امروز روز کارمند هست پس توی این روز باید از این انسان های تلاشگر و فوق العاده تقدیر به عمل آورد. این روز رو به تموم کارمندای کشورم تبریک عرض میکنم.

*******************

می گویند که ماهیت کارمند خدمت کردن است، همین هم هست، کارمند وظیفه خدمت کردن به کشورش را دارد تا کشورش رشد کرده و مراتب پیشرفت و تعالی را یکی پس از دیگری بپیماید. به راستی که اگر کارمندان نبودند شاید چرخ هیچ کشوری آنطور که باید نمی چرخید. کارمندان هستند که از وجود خود مایه می گذارند تا بخشی عظیمی از چرخه کشور چرخیده و همه چیز طبق روال پیش برود. امروز روز کارمند است پس جا دارد که این روز را به تمام تلاشگران و خدمت کنندگان عزیزمان به کشور تبریک عرض کنیم.

*******************

اگر کارمندی پس سعی کن افکار خود را از اینکه باید هر روز به ملت پاسخ بدهم و زیر بار منت ها و غر غرهای کارفرمای خود قرار بگیرم رها کن. هر کسی به واسطه شغل و کاری که دارد به معنای واقعی انسانیت میرسد و زندگی را زندگی میکند. بخش عظیمی از زندگی تو را کاری که انجام می دهی معنا میکند. اگر شغل کارمندی را دوست نداری رهایش کن و به سراغ شغل دیگری برو اما اگر دوستش داری افکارت را در رابطه با آن به همان اندازه که دوستش داری زیبا کن.

*******************

به سلامتی اون کارمندی که هنوز زیر بار اقساط چند سال پیشش گیر کرده، به سلامتی اون کارمندی که کارفرما مدام سرش غر غر میکنه، به سلامتی اون کارمندی که جدای از کارفرما باید منتظر غر غرای ارباب رجوع هم باشه، به سلامتی اون کارمندی که اگه یکم دیرتر برسه سر کارش ممکنه حتی اخراج هم بشه و به سلامتی اون کارمندی که به اندک حقوق رضایت میده تا چرخ زندگیش بچرخه. کاش توی امروز که روز کارمند هست جدای از تبریکی که به اونها گفته میشه باری از روی دوششون هم برداشته بشه. روز کارمند مبارک.

*******************

حتی اگه بخوان مثال بی پولی بزنن جیب کارمند بیچاره رو مثال میزنن که آخر ماه خالی خالیه و هیچی توش نیست. کاش همینطور که کارمندای ما تلاش میکنن و برای پیشرفت و تعالی جامعه زحمت میکشن، مسئولین و کارفرمایان اونها هم کمی بیشتر به فکرشون باشن. کارمندا هم خانواده دارن، کارمندا ها هم صاحب فرزندن و خانواده و فرزند اونها نیاز به رفاه دارند که این رفاه از بسیاری از کارمندان به دلیل شرایط بد اقتصادی گرفته شده. کاش کمی بیشتر به فکر این قشر زحمتکش جامعه بودیم. روز کارمند مبارک باشه.

*******************

روز کارمند رو به تموم کارمندا به جز اون کارمندایی که کار مردم رو راه نمیندازن، مدام کارشونو پشت گوش میندازن و مدام به هر بهانه ای از زیر کار شونه خالی میکنن تبریک میگم. یقینا برای داشتن جامعه ای پویا و سرزنده نیازه که همه برای پیشرفت اون تلاش کنیم اما کارمندی که با این روش کاری مدام کار مردم رو پشت گوش میندازه فقط باعث خلل و آسیب به جامعه خواهد شد. به امید اینکه چنین کارمندایی هیچوقت دیگه وجود نداشته باشن و به امید پر پول شدن جیب تموم کارمندایی که کارشون رو به نحو احسنت انجام میدن.

*******************

کارمندان بخش عظیمی از مسیری که تا اهداف کشور و جامعه وجود را می پیمایند و این سختی بیشتر مسیر را به دوش میکشند. کارمندان با وظایفی که بر عهده میگیرند و اهدافی که پیش رو خود تعیین میکنند هر کدام قدمی به سوی هدف های بزرگ جامعه که در نهایت به پیشرفت و تعالی جامعه کمک خواهند کرد خواهند برداشت. کارمندان نقش بزرگی و قابل تقدیری در پیشرفت جامعه دارند و در چنین روزی که روز کارمند است جا دارد که این روز را به تمام کارمندان زحمتکش تبریک عرض کنم.

*******************

کارمند عزیزم، روزت رو بهت تبریک میگم. میدونم که بعضی وقتا در حقت بی انصافی میشه، میدونم که آخرای ماه که میرسه ممکنه دیگه تو یخچالت هیچی نداشته باشی، میدونم که گاهی حتی به خاطر وضعیت بد حقوق و شرایط اقتصادی ممکنه شرمنده بچه ات بشی و میدونم که از شرایط موجود راضی نیستی اما از اونجا که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظه پس امید داشته باش که نتیجه زحماتت رو نه از خلق خدا بلکه از خود خدا میگیری. روز کارمند رو بهت تبریک میگم.

*******************

کارمند عزیز و گرامی که هر کس میخواد از جیب خالی مثال بزنه اسم تو رو میاره، اینو بدون که خیلی از همون هر کس ها آرزوی شغل تو رو دارن و دوست دارن که جای تو باشن و جای تو کار کنن. کار تو یه شغله مفیده و شغلی که مفید باشه حالا هر چی هم باشه مقدسه و قابل احترامه. پس هیچوقت از کاری که انجام میدی بیزار نشو و ارزش کار خودت رو پایین نیار. تو به نوع خودت کمک بزرگ و شایانی به پیشرفت جامعه ای که در اون هستی میکنی. روز کارمند مبارکت باشه.

*******************

روز کارمند رو به خصوص به تموم اون کارمندایی که با ارباب رجوع سر و کار دارن تبریک عرض میکنم. سر و کله زدن با مردم برای حل مسائل شون واقعا کار مشکل و سختیه و اینکه تو بتونی کار تموم اونها رو راه بندازی واقعا مهارت میخواد. هر کارمندی که با مردم در ارتباطه و تمام سعیش رو میکنه که کار اونها رو راه بندازه واقعا انسان با مهارتیه و در چنین روزی که روز کارمنده باید از تلاش ها و زحمات اون تقدیر و تشکر به جا آورد.

*******************

روز کارمند رو به تموم اون کارمندایی که شغل شون رو با عشق ادامه میدن و صرفا برای اینکه یه درآمدی داشته باشن و یه آب باریکه ای به زندگیشون راه پیدا کنه شغل کارمندی رو انتخاب نکردن تبریک میگم. البته که در امروز باید به همه کارمندا تبریک گفت اما باید یه تبریک به خصوص به همه اونایی که واقعا عاشق شغل کارمندی هستن و اونو دوست دارن گفت چون اونا دیگه از ته دل شون کار میکنن و واقعا عاشق کارشونن.

*******************

شغل کارمندی هر چقدر هم سخت و مشقت بار باشه و هر چقدر هم خسته کننده باشه باز هم برای کشور نیازه و کسایی باید وجود داشته باشن که شغل کارمندی رو انتخاب کنند تا مبادا چرخ های کشور از کار بیفته. کشور برای رشد نیاز به هر شغلی داره که یکی از مهمترین شغل هاش کارمندیه. دم همه اونایی که با مزایای کم شغل کارمندی کارشونو ادامه میدن و صرفا برای علاقه چشم شون رو روی خیلی از رنج هایی که قشر کارمند میکشن میبندن گرم. روز کارمند مبارک.

*******************

کارمندا واقعا شایسته احترام هستند چرا که این افراد بهترین روزهای عمر خودشون رو و بهترین ساعاتی که در روز میتونن برای زندگی خودشون صرف کنند رو در اداره ها مشغول به کارند تا چرخ جامعه راه بیفته و موتور جامعه ریپ نزنه. به امید اینکه مزایای شغل کارمندی اونقدر زیاد بشه که هر کسی که کارمنده واقعا از شغلش راضی باشه و با عشق بیشتری به کارش ادامه بده. کاش مسئولین کمی بیشتر به فکر کارمندان بودند. روز کارمند مبارک.

*******************

ما همش میگیم که کاش مسنولین به کارمندا کمک کنند و کمی از بار روی دوش اونها رو بردارن اما اگه خود ما هم وقتی به اداره ای یا جایی مشابه میریم مدام کارمند بیچاره رو تحت فشار نذاریم و به اون سخت نگیریم کمک بزرگی به اون در کارش کردیم و بار کمتری روی دوش اون گذاشتیم. روز کارمند مبارک باشه.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...