متن تشکر کارمند از مدیرعامل

تقدیر و تشکر از افرادی که لطف و محبتی در حق انسان انجام می دهند بسیار ارزشمند و پسندیده است. برخی مواقع افرادی به مدت طولانی برای انسان زحمت می کشند و در حقشان خوبی می کنند، این گونه افراد لایق تشکر و سپاسگذاری می باشند. در ادارات و سازمان ها برای تشکر کردن از افراد، به خصوص تشکر کردن کارمند از مدیر و رئیس خود، از متن های اداری و ادبی استفاده می شود که در ادامه تعدادی از این تقدیرنامه ها را به منظور استفاده دوستان و همراهان گرامی گردآوری کرده ایم.


به نام خدا

مدیرعامل محترم ------------

با سلام و احترام

بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود از زحمات و تلاش های بی وقفه و صادقانه شما در زمینه دستیابی به اهداف ایمنی و بهداشت در محیط کار را به حضورتان تقدیم می کنیم.

از درگاه خداوند تبارک و تعالی عزتمندی، تندرستی، حضور مستمر و تاثیرگذاری جنابعالی در زمینه دستیابی به اهداف والای بهداشتی، بالا بردن کیفیت زندگی و نشاط ملت غیور و شریف ایران و همچنین تداوم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

جمعی از کارمندان سازمان-------------

*************************************

سرکار خانم/ جناب آقای ------------

از اینکه در زیر سایه الطاف خاصه ی الهی چندین سال را به صورت متوالی به عنوان خادم جامعه ی اسلامی به انجام وظیفه ی اثربخش و مفید مشغول بوده اید و حال که مشیت الهی توفیق خدمت گزاری در جایگاهی دیگر را به شما عرضه داشته ، بسیار شایسته است به پاس تلاش ها و پیگیری های مداوم شما در زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه ی -----------------، تشکر و قدر دانی بی انتهای کارمندان و پرسنل ------------ را حضور جناب عالی و همچنین خانواده گرامی شما که در این مسیر همواره همراه شما بوده اند اعلام داریم.

*************************************

همکاران و کارمندان این اداره به هیچ وجه خاطرات خوشی که از تلاش های بی وقفه، پیگیری ها و سخت کوشی شما را در زمینه های مختلف مدیریتی و اجرایی در ذهن دارند، از یاد نمی برند و امید دارند که در آینده نیز از مدیریت و رهنمودهای خالصانه و همچنین حضور پر شور شما و افتخار همکاری با شما در این اداره و یا در زمینه های دیگر بهره مند و برخوردار باشند و حال که دست تقدیر و گردش ایام موجب این جدایی سخت می شود،  با خاطرات روزهایی که در غم و شادی در کنار هم بوده ایم و زندگی می کردیم، مسرور و دلخوشیم.

یاد خوش خاطرات تلاشهای شما تا ابد در این اداره که در گوشه و کنار آن اثر قدم های خیر و پشتکار و همت شما در آن جلوه می کند به یادگار خواهد ماند و این باقی الصالحات مانند چراغی روی زندگی و آینده شما خواهد بود و در ادامه مسیر راه را برای شما روشن خواهد کرد.

لطف پروردگار و امیر مومنان یار و یاور شما باشند.

*************************************

به نام خدا

ز دلم نمی گریزد رخ  چون مه تو یارا، نه ز قلب من برونی نه ز دیده آشنا را

نروی ز دل که مشکل برود ز خاطراتم، که ز مکتب تو دارم به خدا قسم صفا را

جناب آقای ------------

مدیرعامل محترم -------------

با سلام

اینک که در سایه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و رحمت پروردگار الهی، دوره انجام وظیفه شما در پست مدیرعامل --------------- به پایان رسیده و انجام خدمت در سنگر دیگری از نظام جمهوری اسلامی عاید شما شده است، وظیفه خود دانستم تا از زحمات و تلاشهای ارزشمند شما در جهت بهبود فعالیت های این سازمان و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مردم عزیز تشکر و قدردانی نمایم.

از خداوند تبارک و تعالی توفیق روز افزون و سربلندی بیش از پیش شما را خواستارم.

*************************************

بسمه تعالی

مدیرعامل محترم شرکت -----------

سلام و احترام خالصانه ما را پذیرا باشید. با توجه به تلاش و پیگیری های شما در جهت رفع مشکلات کارکنان و همچنین فراهم نمودن فضای ایده آل و صمیمانه در شرکت به منظور انجام امور محوله برای پرسنل، بر خود لازم دانستیم تا بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را که از اعماق وجودمان برمی خیزد نسبت به شما اعلام نماییم.

امیدواریم در پناه خداوند مهربان و در زیر سایه عنایات پروردگار، همچنان از وجود ارزشمند و راهنمایی های گوهر بار شما بهره مند شویم.

کارمندان و پرسنل واحد -----------

*************************************

جناب آقای / سرکار خانم ---------

با سلام و احترام

از این فرصت استفاده کرده و مراتب سپاس خود را از کوشش و زحمات ارزشمند و خالصانه جنابعالی در خصوص پیشبرد اهداف در محیط کار به حضورتان تقدیم می دارم. از درگاه خداوند بلند مرتبه عزت وسلامت روز افزون، ادامه حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه ----------- آرزو دارم.

*************************************

جناب آقای مهندس -----------

مدیرعامل محترم شرکت ------------

با سلام و احترام فراوان،  بدین وسیله اینجانبان جمعی ازکارکنان شرکت ------------ به مصداق حدیث  "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"    مراتب تشکر و قدردانی خود از اقدامات و تلاش جناب عالی در جهت رسیدگی به مشکلات و همچنین تبدیل وضعیت کارکنان این شرکت از وضعیت پیمانی به قرارداد مّدت موقت (مستقیم) به حضورتان تقدیم می کنیم.

به طور حتم موانع قانونی و مقرراتی و اداری در حل نشدن تمامی مشکلات و نیز به سرانجام نرسیدن برخی از اقدامات صادقانه حضرت عالی برای ما و تمامی همکاران روشن و واضح بوده است. ولی همت و نیّت خیر شما بیشتر از هر نتیجه ای برای ما  گرانبها و ارزشمند است. چرا که به آیه "کل الاعمال بالنیّات "اعتقاد راسخ داریم.

درپایان ضمن سپاسگذاری مجدد، اعلام می کنیم که برای تلاش مضاعف و افزون بر گذشته به منظور موفقیت و سربلندی سازمان و رسیدن به اهداف والای آن آمادگی کامل داشته و از ایزد منان برای حضرت عالی موفقیت، سعادت و شادکامی را مسئلت می نمائیم.

*************************************

به نام خدا

گاهی خدا می خواهد با دست تو، دست دیگر بندگانش را بگیرد. وقتی دستی را می گیری بدان که دست دیگرت در دست خداست.

جناب آقای ------------

مدیرعامل محترم شرکت ------------

بدین وسیله با اهدای این لوح سپاس از پیگیری های مستمر حضرت عالی در خصوص بهبود وضعیت رفاهی و انگیزشی کارکنان و پرسنل اعم از پرداخت به موقع حقوق و توجه به ابزار کار مورد نیاز و دیگر موارد، که نتیجه آن دلگرمی و اشتیاق به کار بالا و احساس رضایتمندی بیشتر و عملکرد مطلوب را در پی داشته است، نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

با امید به آنکه بتوانیم با همت و تلاش بیشتر در مسیر دستیابی به اهداف سازمان قدم مثبت برداریم.

*************************************

سمه تعالي

((من لم يشكر المنعم من المخلوق لم يشكر الله عزوجل))

برادر ارزشمند جناب آقاي مهندس ----------

مدير عامل محترم ------------

با سلام و دعاي خير

ما کارکنان شرکت --------- افتخار مي كنيم كه شما به طور مستمر در برنامه هاي خود همكاران و پرسنل شرکت را سرمايه هاي اصلي شركت به حساب می آورید و با فراهم کردن رفاه و امنيت شغلي براي پرسنل از خواسته های قانوني آنها دفاع مي كنيد.

به همین منظور ما كارکنان و پرسنل این شرکت مراتب سپاس و قدرداني خود را از همت و زحمات ارزشمند و صمیمانه جناب عالي، همچنین توجه مستمر به مشکلات، دغدغه ها و حقوق كارکنان در تمامي زمينه ها، به حضورتان تقدیم مي داريم.

بدون تردید توجه شما به پرسنل و کارمندان اين شرکت، اعتماد به نفس و اشتیاق و کوشش آنها را در انجام وظايف محوله بیش از پیش كرده است و همه ی ما از داشتن مدير عاملي مانند حضرت عالي به خود می بالیم برای شما به ديده منت دعا خواهيم كرد .

برخورد همراه با محبت شما با پرسنل، جملات مهربانانه، لبخندهاي از ته دل و دوستانه، رهنمودهاي كارشناسانه، حمايت هاي بی دریغ و همه جانبه و همكاري هاي مخلصانه شما را نمی توانیم پاسخ دهیم مگر با دعای خیر برای شما و همت مضاعف در انجام وظایف خود.

ضمن تقدیر و تشکر، از درگاه خداوند تبارك و تعالي موفقیت روز افزون شما برادر ارجمند و بزرگوار را مسئلت داریم و اميدواريم در تمامي عرصه هاي شغلی و زندگي موفق و سرافراز باشيد.

کارکنان و پرسنل شرکت ------------

*************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب اقای ------------

مدیر کل -------------

در سایه الطاف خداوند متعال و اهتمام دلیر مردان عرصه سازندگی، خوانی از مهر به فرزندان این مرز و بوم گستراندید و دست در دست همکاران خود سرایی از آموزش و پژوهش در دیارمان برافراشتید. حال در شوق شیرین این ره آورد بر خود واجب دانستیم از همکاری و مساعدت خالصانه حضرت عالی در پیشبرد اهداف سازمان و رسیدگی به امورات و مشکلات کارکنان تقدیر و تشکر نماییم.

امید است با توکل به حضرت احدیت زیر سایه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زعامت حضرت ولی عصر (عج) همواره در راه اعتلای فرهنگ و آبادانی کشور عزیزمان ایران اسلامی، با همدلی و همزبانی، پیروز و سربلند باشید.

*************************************

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای ------------

مدیرعامل محترم شرکت -----------

با سلام و احترام

بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی کارکنان این شرکت را از زحمات و حمایت های شما که باعث شد این واحد صنعتی با همت و تلاش شبانه روزی طی اجرای یک پروژه تحقیقاتی و با استناد به بررسی های کارشناسی گزارش های کنترل کیفیت محصولات تحویلی موفق شدند برای اولین بار در کشور محصولات منطبق با استانداردهای اروپای متحد تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید ابراز داشته، سلامتی و سعادت و توفیق روز افزون برای جناب عالی جهت خدمت هر چه بیشتر به میهن اسلامی از ایزد منان خواستاریم.

*************************************

حضور محترم -------------

با سلام و احترام، بدون تردید برای همه ی افراد پاکدل و بصیر واضح و روشن می باشد که در دوران مدیریت جناب عالی چه میزان تغییرات بزرگی در شرکت ----------- به وجود آمده است.از جمله، اعتلای نام این شرکت و بازگشت به روزهای اقتدار و سربلندی شرکت، حضور فعال و گسترده در بازار، تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و بسیاری موارد دیگر که بدون شک در این مجال نخواهد گنجید. لذا کلیه کارکنان و پرسنل اعم از رسمی و قراردادی شرکت وظیفه خود می دانند بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را بابت تمامی تلاش ها و پیگیری های آن مقام محترم در انجام مواردی که ذکر شد به خصوص تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل شرکتی به قراردادی و همچنین اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای کارمندان قراردادی به حضورتان تقدیم نمایند و از خداوند متعال آرزوی توفیق و سلامتی و سعادت آن مقام محترم را خواستارند.

از طرف کلیه پرسنل و کارکنان قراردادی شرکت -------------

*************************************

مدیرعامل محترم -----------

با عرض سلام و احترام، اینجانبان تعدادی از همکاران قراردادی، ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای جناب عالی، از حسن نیت و تلاش و پیگیری مجدانه شما و همچنین معاونت مالی و اداری، مدیریت دفتر حقوقی و نیز سایر همکاران دلسوز و با ایمان که در جهت بهبود وضعیت کارکنان قراردادی، پرداخت ما به التفاوت و همچنین اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، و افزون بر آن ارتقای پوشش دفترچه های درمان و ... کوشش کردند، تقدیر و سپاسگزاری می نماییم و امیدواریم در سایه الطاف پروردگار یکتا و عنایات آقا امام زمان (عج) در آغاز سال جدید همگام و همراه با مقام مدیریت عامل و دیگر مقامات دلسوز، در راستای تعالی هر چه بیشتر شرکت ---------- و خدمت خالصانه به کشور عزیزمان ایران تلاش مضاعف نماییم.

*************************************

جناب آقای -----------

بدین وسیله از جناب عالی به سبب اینکه با تعهد و اخلاص در طول سالهای مدیریت در این شرکت به منظور توسعه و پیشرفت آن همت گمارده اید و با دقت نظر در انجام امور به نحو احسن، در مسیر ارتقاء و ابقای اهداف والای آن تلاش کرده اید، نهایت تشکر و تقدیر را تقدیم حضورتان می کنیم.

از خداوند متعال مسئلت داریم که گامهای بعدی تان را نیز سرشار از اقتدار و موفقیت قرار دهد.

پرسنل و کارکنان شرکت --------------

*************************************

به نام پروردگار یکتا

برادر محترم و گرامی جناب آقای ------------

با سلام و عرض ارادت خدمت شما مدیر بزرگوار شرکت -------------. خواهشمند است مراتب تقدیر و تشکر من را به منظور رسیدگی به مشکلات استخدامی بنده و مساعدت جناب عالی در رفع این مشکلات و لطفی که نسبت به بنده حقیر روا داشتید پذیرا باشید. از خداوند بلند مرتبه مسئلت دارم به شما توفیق مستمر و سلامتی عطا بفرماید و سایه پر مهر جناب عالی از سر کارکنان این مجموعه کم نشود.

ارادتمند شما -----------

تهیه کننده : توپ تاپ

12 نظر

  1. LrbsWelryLrbsWelrysays:

    coupons for levitra http://uslevitraanna.com/ levitra precio

  2. GvdbFeessGvdbFeesssays:

    liquid tadalafil reviews https://boxtadafil.com/ is tadalafil the same as cialis

  3. RfvbanilkRfvbanilksays:

    cialis overnight http://cileve.com/ cialis professional review

  4. LhdvanilkLhdvanilksays:

    how can i buy cialis online http://asciled.com/ cialis dosage recommend

  5. LebnWelryLebnWelrysays:

    Lotrisone https://xlnpharmacy.com/ pharmacy website

  6. LebnWelryLebnWelrysays:

    canada discount drug https://xlnpharmacy.com/ national pharmacies

  7. RebfanilkRebfanilksays:

    cialis dosage recommend http://rcialisgl.com/ buy cialis 365 pills

  8. LebnWelryLebnWelrysays:

    Prasugrel http://xlnpharmacy.com/ canadian pharmacy ed medications

  9. LbsoanilkLbsoanilksays:

    cialis with alcohol http://ucialisdas.com/ cialis no script

  10. FeessAsdFeessAsdsays:

    cialis dominican resort https://cialisjla.com/ - cialis shipping cialis canada pharmacy

  11. anilklohanilklohsays:

    free sample cialis https://rcialisgl.com/ - generic cialis next day delivery cialis store in qatar

  12. anilkVedanilkVedsays:

    get generic cialis overnight https://krocialis.com/ - generic cialis online canada generic cialis 20 mg