متن زیبا درباره ی روز پزشک

پزشکای کشور از مقام و جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند چرا که سلامتی و حال خوب رو برای ما به ارمغان میارن .چه خوبی در زادروز بوعلی سینا که روز پزشک هم هست این روز رو به تموم پزشکا چه از طریق شبکه های اجتماعی و چه از هر طریق دیگه ای تبریک بگیم و از اونها به خاطر زحماتشون تشکر کنیم.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی برای تبریک روز پزشک تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات در مورد تبریک روز پزشک

اگر پزشکان و طبیبان دلسوز و دل رحم وجود نداشتند یقینا تا به اکنون بیماری و مشکلات جسمی و روحی نسل بشریت را رو به انقراض میبرد. پزشکان از جان و دل مایه میگذارند تا سلامتی و حال خوب را برای انسان ها به ارمغان آورند و این یقینا پاداش بسیاری نزد خداوند دارد. امروز که روز پزشک و زادروز بوعلی سیناست، روز پزشک را به تمام پزشکان زحمتکش تبریک عرض میکنم و امیدوارم همانطور که آنها سلامتی را برای مردم به ارمغان می آورند، خداوند هم همیشه آنها را در پناه خود حفظ کرده و سالم و سلامت نگه شان دارد. روز پزشک مبارک.

*******************

آهای دکتر عزیزی که درد خیلی از آدما رو درمون کردی و باعث شدی که حالشون خوب بشه، از ته دل آرزو میکنم که خودت هیچ وقت سر و کارت به دکتر جماعت نخوره، امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باقی بمونی و امیدوارم که همیشه همینطور که حال خوب رو به بقیه هدیه میده خدا بهت هدیه اش بده و همیشه حالت خوب باشه. امروز روز دکتره پس خواستم با یک آروزی قشنگ این روز خاص رو به تموم دکترای کشورم تبریک بگم. روز پزشک مبارک.

*******************

آهای آقا/خانوم دکتره، میشه یه آرزوی بکنم که به نفعت نیست؟ درسته به نفع تو نیست اما به نفع خیلی از آدماست، ان شاء الله که مطبت همیشه خالی بمونه. آخه وقتی مطلب دکترا شلوغ میشه نشون از مریضی و حال بد مردم داره برای همین از خدا میخوام که مطلب شما خالی بمونه که هیچ وقت هیچ انسانی مریضی رو احساس نکنه. اما در کنار این از خدا میخوام که یه جیب پر از پول و کلی رفاه رو برای شما که زحمت کشیدید و در راه سلامتی انسان ها قدم گذاشتید بهتون بده تا نتیجه تموم زحمت هایی باشه که کشیدید.

*******************

پزشکای عزیز و محترمه کشورم، امروز روز پزشکه، میدونستید که؟ پس امروز با تموم وجودم از شما برای تموم زحمت هایی که برای انسان ها میکشید تا سالم و سلامت باشن و با استفاده از علمتون کاری میکنید که سلامتی شون موندگار بشه تشکر میکنم و از ته دل برای تک تک تون آرزو از خدا آرزو میکنم که همیشه تن سالمی و روحی و روانی سلامت داشته باشین که هیچوقت خودتون سر و کارتون به دکتر نیفته. روز پزشک مبارک همه پزشکای عزیز کشورم باشه و از خدا میخوام که جدای از سلامتی، هر چیز دیگه ای هم که میخوان بهشون بده آخه اونا وظیفه فوق العاده سنگین و حساسی رو به عهده دارن.

*******************

دکترا وظیفه ای فوق العاده سنگین و حساس رو بر عهده دارن به شکلی که اگه ذره ای خطا در کارشون به وجود بیاد ممکنه جون بیمارشون به خطر بیفته. برای چنین انسان هایی که چنین شغل پر خطر و حساسی دارن یقینا باید روزی وجود داشته باشه که ازشون تقدیر و تشکر به عمل آورده بشه و برای اینکه خطرات این شغل رو به جون میخرن و با تمام وجود سعی میکنن سلامتی رو برای مردم به ارمغان بیارن قدردانی بشه، پس چه روزی بهتر از امروز که زادروز بوعلی سیناست! در این روز از تموم پزشکای عزیز کشورم برای تموم زحمت هایی که میکشن متشکرم و روز پزشک رو بهشون تبریک میگم.

*******************

پزشک ها و دکترا همون کسایی هستن که تلخی زندگی دیگران رو براشون تبدیل به شیرینی میکنن. درد چه جسمی و چه روحی وجود انسان رو آزار میده و باعث میشه که زندگیش تلخ بشه اما این پزشکه که با روش های درمانی خاص سعی میکنه این تلخی رو از بین ببره و سلامتی و حال خوب رو برای بیمارش به ارمغان بیاره. شاید دلیل اینکه زندگی خیلی از آدما با حال خوب آمیخته شده و دیگه هیچ تلخی ای رو احساس نمیکنن به خاطر وجود همین دکتراست. روز پزشک رو به تموم پزشکای زحمتکش تبریک عرض میکنم.

*******************

آهای پزشکای عزیز، توی روز پزشک یه درخواستی ازتون داشتم که میدونم درخواست خیلی از آدماست. شاید شما از آمپول نترسید اما مطمئن باشین که خیلی از ما آدم معمولی ها از آمپول ترس داریم و خیلی هامون هم شاید فوبیای آمپول داشته باشیم. حالا که اینجوریه میشه یه لطفی کنید و تا جایی که امکان داره آمپول ننویسید؟ درسته زودتر خوب میشیم و حالمون سر جاش میاد اما خب چه کنیم که میترسیم؟ اینو شاید جلوی روتون رومون نشه بگیم اما حالا که اینجا دارید این متنو میخونید نهایت تلاش تون رو بکنید تا به آدم ترسوهایی مثل بنده آمپول ندید. یه دنیا تشکر، روز پزشک مبارک.

*******************

پزشک شایسته تکریم و قدردانی است، اگر روز پزشکان وجود نداشته باشند همان روز را می توان پایان بشریت دانست چرا که بیماری های جسمی و روحی مختلف بر مردم غلبه میکنند و آنها را از پا در می آورند. ستون قوی ای که جامعه را پابرجا نگه داشته پزشک است و اگر روزی این ستون اندکی تزلزل یابد ممکنه است جامعه ویران شود. در امروز که زادروز بوعلی سینا و روز پزشک است، باید از همه پزشکان کشور تقدیر و قدردانی به عمل آورده شود. روز پزشک مبارک همه پزشکان.

*******************

پزشک وظیفه دارد که سلامت را برای انسان به ارمغان آورد اما جدای از این وظیفه، وظیفه سنگین تری به دوش او هست که آرامش دادن به بیمار نام دارد. بیمار وقتی که به پزشک مراجعه میکند یعنی تمام امیدش را به پزشک خود گره زده و این پزشک باید آموخته باشد که چطور به بیمار خود آرامش هدیه بدهد. روز پزشک را به تمام پزشکانی که جدای از وظیفه اصلی خود سعی میکنند که بیماران خود را آرام کنند و به آنها آرامش دهند تبریک عرض میکنم..

*******************

وقتی که یکی به عشقش میگه تو تنها دلیل حال خوب منی و تموم بود و نبودم به تو گره خورده پزشکا قیافشون دیدنی میشه. جدای از تموم این حرفای عاشقونه، باید بدونیم که بیشتر حال خوب ما و بود و نبودمون اول به دستای خدا و بعد هم به دستای پزشکا گره خورده. اگه ما سلامت مون رو از دست بدیم و حالمون خوب نباشه تنها امیدی که برامون باقی میمونه پزشکه. پزشک با تلاشی که برای تو به خرج میده سلامتی رو برات به ارمغان میاره. امروز روز پزشکه پس این روز رو به تموم پزشکای کشور تبریک عرض میکنم.

*******************

بدین وسیله روز پزشک که زادروز بود علی سینا پزشک حاذق ایرانی و یکم شهریور ماه می باشد را به تمام جامعه پزشکی کشورم تبریک عرض میکنم و از ته دل از خداوند منان برای تک تک پزشکان که سلامتی و حال خوب را برای بیماران شان به ارمغان می آورند آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم همه پزشکانی که خود مختص خوب کردن حال مردم هستند هیچوقت حالشان بد نشود و هیچ وقت خود به پزشک نیازمند نشوند. مجددا روز پزشک را تبریک عرض میکنم.

*******************

امروز روز پزشکه، بهتر قبل از همه تبریک گفتنامون این طرز فکرمون که پزشکا و دکترا فقط پول الکی میگیرن رو بندازیم دور. یه پزشک سال های زیادی درس خونده، تلاش کرده و با پشتکارش به این درجه رسیده که میتونه درد کسیو درمان کنه. اگه به پیش پزشکی میری و اون برای درمان بیماری تو مبلغ خاصی به عنوان حق ویزیت میگیره بدون که این بهای خوب شدن تو و پاداش تموم زحمت هایی هست که اون کشیده. با عوض کردن این طرز تفکر واقعا تبریک گفتن روز به پزشک به پزشکا ارزشمنده. روز پزشک مبارک.

*******************

من پزشکا رو مثل فرشته نجاتی میدونم که خدا روی زمین آفریده که هیچ کدوم از بنده هاش درد رو احساس نکنن و ناراحتی رو تجربه نکنن. میگن اگه خدا درد رو آفریده پس درمان رو هم آفریده و به نظر من دکترا درمانی هستند که خدا خلق کرده تا بنده هاش اگه به دردی دچار شدن به پیش اونها برن. دکترها با علم خاصی که دارن سعی میکنن بهترین روش های درمانی رو برای بیمارشون به کار ببرن و بیمارانشون رو سریعا مداوا کنند که همین از اونها یک فرشته میسازه. روز پزشک مبارک باشه.

*******************

دانشی که در راه سلامتی جامعه و مردم به کار برده شود واقعا مقدس و ارزشمند است و پزشکانی که از دانش شان در راه سلامتی جامعه استفاده می کنند انسان های فوق العاده ارزشمند و مقدس نامیده می شوند. اگر پزشکی وجود نداشت ممکن بود بیماری ها و مشکلات جسمی و روحی در جامعه سر به فلک بکشند. جامعه سالم و سلامتی که اکنون داریم را مدیون پزشکانی هستیم که از علم ارزشمندشان در راه این سلامتی استفاده کرده و بهره می برند. امروز روز پزشک است و دوست داشتم از جایگاه بزرگ پزشکان و علم مقدس و ارزشمندی که دارند سخت بگویم. روز پزشک را به همه پزشکان عزیز تبریک عرض میکنم.

*******************

حیفه که اون همه مناسبت های مختلف داشته باشیم اما یه روز به اسم پزشکا که بخش مهمی از جامعه ما رو تشکیل میدن نداشته باشیم. چه خوبه که امروز که زادروز بوعلی سینا هم هست رو روز پزشک نامگذاری کردند تا ما در چنین روزی به استقبال پزشکان عزیز کشورمون بریم و این روز رو به اونها تبریک بگیم. یک پزشک از جایگاه بسیار بالایی برخورداره پس سعی کنیم که هر کدوم از ما به نوع خودمون حتما در این روز از زحمات پزشکان قدردانی به عمل آورده و به اونها تبریک عرض کنیم. روز پزشک مبارک باشه.

*******************

آدم های بزرگ زود از یاد نمیرن و به نظر من آدم هایی که واقعا در جایگاه بلند زندگی قرار دارند پزشکان هستند که هیچگاه از یاد نمیرن چون جون های زیادی به انسان ها بخشیدن و سلامتی بسیاری از انسان ها رو تضمین کردند. یک پزشک گاها سلامتی خودش رو به خطر میندازه تا سلامتی بیمارش تضمین بشه و همینه که جایگاه اون رو واقعا بلند میکنه و کار میکنه که اون در یاد و خاطر انسان ها تا ابد هم که شده موندگار بشه. روز پزشک رو به همه پزشکان بلند مرتبه کشورم تبریک عرض میکنم.

*******************

کلام یک پزشک قدرت بسیاری داره تا حدی که اگه بیمارش سالمه سالم هم باشه و به اون بگه که مشکلی داره در وضعیت فوق العاده بدی قرار میگیره. بیمار حرف ها و سخنان پزشکش رو به عنوان وحی منزل در نظر میگیره و همین وظیفه و شغل پزشکی رو بسیار سخت میکنه چون چنین چیزی جای کمترین ریسک و اشتباه رو به جا نمیذاره. با این حال دم همه اون هایی که شغل دکتری رو انتخاب میکنن و این وظیفه سخت رو به دوش میکشن تا سلامتی رو برای مردم به ارمغان بیارن تبریک عرض میکنم.

*******************

روز پزشک رو جدای از تموم پزشکای عزیز کشورم به قرص استامینوفن عزیزم هم تبریک عرض میکنم که هر دردی و مرضی داشتم مادر محترمه یه دونه از اون قرصا رو به من داد و گفت یه دونه بنداز بالا تا زودی خوب بشی. انگاری که مهم نیست دردو بلات چی باشه، قرص استامینوفن دوای دردت رو میدونه و حالت رو خوب میکنه. حالا که روز پزشکه پس باید به مقام بلند مرتبه این قرص بزرگوار هم احترام گذاشت و این روز رو به اون هم تبریک گفت. قرص استامینوفن عزیزم روز پزشک مبارک. البته که اینا همشون شوخیه و برای درد و بیماری باید مستقیم دست به دامن دکترای واقعی شد نه اینکه الکی استامینوفن بندازیم بالا.

*******************

توی روز پزشک جا داره جدای از تموم پزشک به مادرم هم که نقش یک طبیب حاذق رو برام بازی میکنه تبریک عرض کنم. من کافیه بگم دردم چیه تا مامانم یک گیاه دارویی که اغلب تلخ هم هست رو متناسب با دردم بهم بده و بگه بخور تا دردت خوب بشه. به نظر من مامانا هر کدوم برای خودشون به دکترن و ظرف گیاه های دارویی شون هم داروخونه شونه. دم تموم مامانا گرم و امروز که روز پزشکه باید به اونها هم تبریک گفت.

*******************

از شما متشکریم که در ما رو در این مطلب همراهی کردید. نظر شما در مورد محتوای این مطلب چی بود؟ حتما نظرتونو در بخش نظرات با ما به اشتراک بذارید.


مطالب پیشنهادی:

متن های زیبا و محترمانه برای تشکر از دکتر

متن تشکر از پزشکان کرونا

متن تبریک قبولی و موفقیت در آزمون دکترا

متن تشکر از کادر درمانی کشور

جملات انگیزشی برای پزشک شدن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...