متن تشکر از کادر درمانی کشور

برای تشکر از کادر درمانی کشور، لازم نیست کار خاصی بکنید. آنها دلی پر مهر دارند که این دل بیشتر بخشندگی را یاد گرفته. ولی گاهی اوقات می توانیم حتی با یک متن هم که شده، تشکرمان را به آنها ابراز کنیم و به خاطر زحماتی که می کشند قدردانی مان را به آنها نشان دهیم.

در ادامه متن هایی در رابطه با تشکر از کادر درمانی کشور برایتان قرار داده ایم. با استفاده از این متن ها، خستگی روزانه کادر درمانی را از بین ببرید و به آنها حس نشاط را هدیه دهید. شاید از نظر شما این یک متن ساده باشد اما وقتی که آن را با تمام وجود به آنها بگویید، قطعا تاثیر به سزایی در آن ها خواهید گذاشت. همراه ما باشید.

جملات تشکر از کادر درمانی کشور

از همه کادرهای درمانی ای که به نحوی درگیر کرونا شدند و جان خودشان را برای درمان هر چه سریعتر این ویروس به خطر انداختن، کمال تشکر را داریم.

******************************

امیدواریم که خداوند اجر کارتان را چه در دنیا و چه در آخرت به اندازه ی خوبی هایتان نصیب تان کند. در این روزهای کرونا، حضور شما دلگرمی بسیار زیادی به مردم به خصوص بیماران کرونا می دهد.

******************************

کادر درمانی کشور، از پزشکان گرفته تا پرستاران، همگی حقی بر گردن ملت ایران دارند که شاید هیچوقت نتوانیم این حق را ادا کنیم. آنها از سلامت خویش میگذرند و همواره در حال تلاش برای بهبود و سلامتی بیماران شان هستند. این کاری بزرگ و خداگونه است. از تمام این عزیزان متشکریم.

******************************

افرادی که در کادر درمانی مشغول به فعالیتند، پاک ترین انسان های روی زمین هستند. انسانی که برای بهبودی و سلامت انسانی دیگر تلاش کند و عرق بریزد، این عرق تمام گناهان را از او خواهد زدود و او را دوباره مانند روز اولی که به دنیا آمده بود، پاک خواهد کرد. به تمام انسان های پاک خدا که در کادرهای درمانی کشور مشغول به کارند خدا قوت میگویم و از آنها برای تمام زحمات شان متشکرم.

******************************

کادر درمانی کشور در این روزهای وخیم بیماری، همان کسانی هستند که مقاوم تر از فولاد، استوارتر از کوه و پاک تر از هر آب در این دنیا می باشند و بدون هیچ چشم داشتی برای سلامت مردم می کوشند تا دوباره آنها را به دامان گرم خانواده بازگردانند. از همه ی این عزیزان کمال تشکر را به جا می آورم.

******************************

آنها اگر اجر دنیایی را می خواستند که اصلا وارد کادر درمانی کشور نمیشدند. این شغل آنقدر سخت است و آنقدر خستگی برایشان به بار می آورد که اجر دنیوی اش اصلا به چشم نمی آید. این انسان ها، به مزایای دنیوی فکر نمی کنند بلکه چشم شان به مزایای اخروی است و برای همین عضو کادر درمانی شده اند. دست بوس تمام این انسان های پاک هستم و از خداوند برایشان زندگی ای زیبا و سرشار از سعادت چه در این دنیا و چه در منزلگاه آخرت خواستارم.

******************************

افرادی که در کادر درمانی یک مجموعه مشغول به فعالیت می شوند، تنها علم شان باعث پیشرفت کارشان نمی شود. آنها خوب یاد گرفته اند که این علم را با مهربانی در هم آمیزند و برای مردم صرفش کنند. دم تمام پزشکان، پرستاران و هر کسی که در کادر های درمانی به این شکل مشغول به فعالیت است گرم.

******************************

فردی که در کادر درمانی مجموعه ای فعالیت می کند، ایثار و از خود گذشتگی از بارزترین نشانه های اوست. گاهی مجبور می شود تا ساعت ها به اضافه کاری مشغول شود؛ گاهی در روزهای افزایش شدت بیماری ها، مجبور می شود به دل آنها بدون هیچ ترسی نفوذ کند؛ گاهی تا مدت ها خانواده اش را برای شغلش نمی بیند و ... . همین ها کافی هستند تا به ایثار کادرهای درمانی مطمئن شویم. از همه ی این افراد به خاطر ایثارشان متشکریم.

******************************

از انسان های آزاده ای که آزادی شان را در کادرهای درمانی فدای سلامت مردم می کنند، تشکر میکنم. آنها می توانند شغلی راحت تر برگزینند و به زندگی عادی شان مشغول شوند اما سلامت مردم برایشان مهم تر از هر چیز دیگر است.

******************************

سپاس بی نهایت از پرستاران و پزشکانی که در این روزهای کرونایی در کادرهای پزشکی جانانه فعالیت می کنند تا کشورمان را از شر این ویروس راحت سازند. خواستم به این افراد بگویم شما فرشتگانی هستید که خدا برای زیبا کردن زمین آنها را آفریده. مرسی که هستید.

******************************

خوب بلدند خورشید خاموش زندگی را پرنورتر از هر زمان دیگرش کنند. منظورم کادرهای درمانی اند. همان ها که سلامتی را به انسان ها باز می گردانند و یک زندگی زیبا به آنها هدیه می دهند. خواستم از همه ی این فرشتگان خدا، کمال تشکر را به جا آوردم.

******************************

خدا اجرتان را نزد خود نگه داشته. نگران نباشید! به زودی زود آن را به شما خواهد داد. گرچه مجبورید خستگی کارتان را به دوش بکشید، اما این خستگی دو ثمره بزرگ با خود به همراه خواهد داشت که یکی نزد خدا و دیگری سلامتی است. از همه کادرهای پزشکی که خستگی برایشان معنایی ندارد متشکرم.

******************************

کادر درمانی بیمارستان ها و درمانگاه ها، در حال و هوای کرونا، تاثیری مهم بر یک جامعه دارند و اگر نباشد می توان گفت که نابودی آن جامعه حتمی است. خدا را شکر میکنم چون در جامعه ای که در آن قرار داریم، کادر درمانی ای بی نظیر در حال فعالیت هستند. سپاسگزار همه عزیزان هستم و دست شان را می بوسم.

******************************

می دانی بزرگترین پاداش برای کادرهای درمانی چیست؟ بزرگترین پاداش برای آنها وقتی است که بیمارشان سلامت کامل به دست می آورد و دوباره به روزهای عادی زندگی باز می گردد. این انسان ها، ذات و سرشت شان خدا گونه است! پس باید هم چنین ثمره ای را به جای ثمرات مادی طلب کنند. از تمام انسان های پاک سرشتی که در کادرهای درمانی مشغول به فعالیت هستند ممنونم.

******************************

کاش میشد بدانم که در دل بزرگ شما چه می گذرد که این چنین جانانه به مصاف بیماریها می روید. مهم نیست بیماری چقدر شدت داشته باشد، برای محافظت از بیمارتان هم که شده، با آن رو در رو خواهید شد و به جنگ با او می پردازید. امیدوارم که در تمام جنگ های زندگی تان، پیروز میدان شما باشید. دست بوس تمام شما عزیزان هستم.

******************************

خداوند اجر کارتان را بدهد. قصد شما از این کار این است که خدا از شما راضی باشد. امیدواریم که با دعاهایی که در حق شما میکنیم، به آن چیزی که میخواهید برسد. از تمام شما متشکریم.

******************************

کادر درمانی، نقشی موثر در تشکیل یک جامعه دارد و اگر نباشد، آن جامعه ناقص خواهد بود. این نقص به قدری بزرگ است که بعد از مدتی جامعه را دچار فروپاشی خواهد کرد. دست بوس تمام عزیزانی که پایه های اصلی جامعه را تشکیل می دهند هستم و امیدوارم که در زندگی شان، همیشه طعم شادی را به جای غم بچشند.

******************************

شما انسان هایی هستید از جنس امید. امید برای کودکانی که دیگر امید زندگی ندارند، امید برای انسانهایی که از درد پناه آخرشان شما شده اید، امید برای ملتی که اگر نبودید، آینده اش نامعلوم بود. وجود شماست که بر همه چیز سر و سامان بخشیده. به خاطر حضورتان در کنارمان از شما تشکر میکنیم.

******************************

از شما برای قوت قلبی که به ما می دهید، تشکر می کنیم. در این مشکلات و دغدغه های زندگی، بیماری بار اضافه ایست که شاید شانه های هر کسی تحمل آن را نداشته باشد. از شما ممنون و متشکر هستیم که شر بیماری ها را از جامعه مان کم می کنید و به آن سلامتی می بخشید.

******************************

دستان توانگر شما، سلامتی بخشیدن را خوب آموخته اند. هر کسی با دست هایش کاری می کند! یکی نجار می شود و چوب را صیقل میدهد، یک معلم می شود و روح را صیقل میدهد و شما پزشک می شوید و جسمی را صیقل می دهید که اگر زیان ببیند، به تمام زندگی فرد زیان خواهد رسید. از همه ی کادرهای درمانی کشورم برای انجام این کار بزرگ و خداپسندانه متشکرم.

******************************

بزرگترین سرمایه ی کشورم، کادرهای درمانی ای هستن که بدون در نظر گرفتن منافع، وارد میدان جنگ با بیماری ها می شوند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند تا بالاخره بیماری ها درمان شوند. از همه کادرهای درمانی که به نوعی در جهت بهبود یک بیماری خاص فعالیت می کنند سپاسگزارم.

******************************

فرقی نمی کند بیمار شما یک سرماخوردگی ساده یا یک بیماری کشنده مثل کرونا داشته باشد. در هر صورت خوب بلدید او را به سوی سلامتی هدایت کنید. گویی از همان ابتدا در تقدیر شما، نجاتگران انسان ها نوشته شده بود. به پاس ارمغان سلامتی تان، ما هم از شما تشکر می کنیم.

******************************

آرزوی خیلی از آدما سلامتیست و شما آنها را به آرزویشان می رسانید. شما دستان توانگر خدا بر روی زمینید که مامور شده اید انسان ها را به خواسته هایشان برسانید. اگر سلامتی وجود داشته باشد، انسان به هر چیز دیگری می تواند برسد و شما با دادن سلامتی به انسان ها، به آنها در رسیدن به تمام اهداف شان یاری خواهید رساند. برای اینکه بدون هیچ چشمداتی اینگونه برای کشورتان تلاش می کند، سپاسگزار شماییم.

******************************

شاید هیچ کس نتواند کادرهای درمانی را به خوبی درک کند. همان افرادی که حتی شده شبانه روز فعالیت می کنند تا بتوانند درمانی برای یک بیماری کشف کنند. کسانی که از بیرون به قضیه نگاه می کنند، فکر میکنند درمانی که برای یک بیماری پیدا شده، خیلی راحت و آسان به دست آمده اما آنهایی که برای به دست آوردنش حتی از جان مایه گذاشته اند، اینطور فکر نمی کنند. حال می خواهم بگویم که ما قدردان تمام زحمات شان از کوچکترین گرفته تا بزرگترین هستیم و همیشه در گوشه ای از قلبمان، آنها را به یاد خواهیم داشت. به همه ی این عزیزان می گویم که هرگز کاری که برای ما میکنید را فراموش نخواهیم کرد.

******************************

مهم نیست در کدام نقطه از کره ی زمین حضور داشته باشید، قلب شما همواره برای مردم خواهد تپید. با تمام عشق و احساس تان کار می کنید و فقط یک خواسته دارید که آن هم سلامتی هر چه زودتر بیماران تان است. برای پزشکان و تمام کسانی که مسئولیت های پزشکی دارند مهم نیست کجا هستند، مهم حفظ سلامتی انسان های اطراف شان است. به سلامتی تمام این انسان های بزرگ.

******************************

پاداش کاری که می کنید را با پاداش دنیوی نمی توان داد. در این دنیا هیچ پاداشی به اندازه ی کاری که میکنید ارزشمند نیست. تنها پاداشی در خور شأن شماست که از سوی خدا و برای آخرتتان باشد. می دانیم که همگی تان برای این پاداش بی دریغ زحمت میکشید و فعالیت می کنید. دستان پر توان و زحمت کش کادر درمانی کشورم را به خاطر تلاش های بی دریغ شان بوسه می زنم.

******************************

شغل شما، یک شغل آسمانیست. اصلا شاید نباید نام آن را شغل گذاشت چرا که کاری که شما میکنید در اصل عشق است، عشقی که از وجودتان ساطع می گردد. درمانگر بودن را نمی توان یک شغل ساده در نظر گرفتن. تشکر از همه ی کسانی که با عشق وجودشان، به درمان بیماریهای مختلف مردم می پردازند.

******************************

وقتی که کادر درمانی کشورم را میبینم، غروری تمام وجودم را در بر می گیرد. این غرور به من می گوید که نیازی نیست نگران بیماری ها باشم، نیاز نیست نگران کسالت ها باشم، این کادر از تمام وجودش مایه خواهد گذاشت تا برای من سلامتی را به ارمغان آورد. از تمام بزرگانی که در کادرهای درمانی مختلف کشورم فعالیت می کنند تشکر ویژه ای دارم و دست تک تک شان را می بوسم.

******************************

هاله ای از نور دور تک تک تان وجود دارد، نوری که شما را از انسان های دیگر متمایز می کند. این نور، نوری است که از سوی خدا بر شما تابیده. گویی خدا با این نور از همین الان به شما می گوید که سند بهشتی شدن تان امضا شده. شما لایق بهشت خداوند هستید، بهشتی که فقط برای انسان های خاصی مانند شما ساخته شده. از تک تک شما انسان های بهشتی، کمال تشکر را دارم.

******************************

احساس میکنم شما به درجه ای فراتر از انسان بودن رسیده اید، درجه ای هم ردیف با فرشتگان مخصوص خدا! این مقام والا را به شما و تمامی همکاران تان تبریک میگویم. امیدوارم که همیشه در زندگی تان، همانطور که برای مردم سعادت را به وجود می آورید، سعادت را با تمام وجود احساس کنید.

******************************

هر روزه شاهد مرگ بسیاری از انسان ها به خاطر نبود امکانات پزشکی و پزشک هستیم. ما اکنون در کشوری زندگی میکنیم که تا حد زیادی می توان گفت از این نیاز تامین است. این را مدیون کادرهای پزشکی مختلف در سراسر کشوریم. از این بزرگواران برای تامین نیازهای زندگی مردم متشکرم. قطعا اگر آنها حضور نداشتند، ما هم اکنون از داشتن یک زندگی سالم محروم بودیم.


پیشنهاد های جدید :

جملات تشکر از مدافعان سلامت

متن تشکر از پزشکان کرونا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...