متن درباره خدایا مواظب عشقم باش

گاهی آدم دوست داره برای عشقش دعا کنه، گاهی آدم دوست داره از پیشگاه خدا برای عشقش دعا کنه و از خدا بخواد که همیشه مراقب و مواظبش باشه و همیشه حواس خدا به عشقش باشه تا مبادا در زندگی بهش بد بگذره. عشق آدم وقتی وارد زندگیش میشه واقعا برای ادم اهمیت پیدا میکنه و دیگه نمیتونه نسبت به حال بد اون بی تفاوت باشه.

در ادامه این مطلب دعاهای قشنگی تهیه کردیم که درباره اینه که از خدا بخوایم از عشق تون مواظبت کنه و مراقبش باشه. متن ها و جملات مختلفی به صورت دعا تهیه شده و شما میتونید از هر کدوم که احساس بهتریه به شما داد برای راز و نیاز با خدا و یا برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی تون استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات در مورد خدایا مراقب زندگیم باش

از وقتی که به زندگیم پا گذاشت تونستم معنای واقعی زندگی رو درک کنم، تونستم خوشبختی و حال خوب رو درک کنم و تونستم بفهمم که آدم های سعادتمند واقعا چجوری زندگی می گذرونن. از وقتی که عشقم وارد زندگیم شد در واقع به من زندگی جدیدی بخشید که در اون حال خوب و احساس خوب بیشتر از هر چیزی در جریان بود. خدایا، بارها به خاطر اینکه منو لایق عشق این آدم دونستی ازت متشکرم و ازت میخوام که همیشه مراقب و مواظبش باشی که مبادا بهش بد بگذره، عشق اون در قلب من غلیان میکنه و اگه ذره ای حالش بد بشه قلب من هم میشکنه.

*******************

خدایا، قلبم به وجودش گره خورده واقعا دوستش دارم. نمیتونم ببینم که حالش بده، نمیتونم ببینم که احساس بدی در وجودشه و نمیتونم ببینم که درگیر مشکلاته پس همیشه مراقب و مواظبش باشه و همیشه کاری کن که لبخند بزنه و از ته دل بخنده. خدایا، وقتی خنده های عشقم رو میبینم انگار دنیا به روم لبخند میزنه و من به اندازه کل دنیا واقعا شاد میشم و حس و حالم خوب میشه. خدایا، حالا که اینقدر وجودم به وجودش وابسته هست پس ازت میخوام که همیشه ازش مراقبت کنی و همیشه مواظبش باشی.

*******************

خدایا مواظب عشقم باش. اون توی زندگی اگه یه همراه واقعی داشته باشه اون تویی. خدایا، منی که حاضرم براش جونم رو هم بدم نمیتونم خودم رو لایق همراهی اون در زندگیش بدونم چون اون لیاقتش خیلی زیاده و باید همیشه چیزهایی که لایق هست رو در زندگیش داشته باشه. یکی از اون چیزهایی که احساس میکنم لیاقتش رو داره همراهی تو در زندگیشه پس خدایا هیچوقت تنهاش نذار و هیچوقت لحظه ای ازش چشم برندار. زندگی عشق من زندگی من هم هست و اگه به زندگی او نبود بگذره در واقع به زندگی من بد گذشته.

*******************

خدایا، تا به حال نشده بود که اینقدر کسی رو دوست داشته باشم، تا به حال نشده بود که اینقدر نسبت به کسی در قلبم عشق و احساس موج بزنه و تا به حال نشده بود که اینقدر واقعا وجودم به وجود کسی گره بخوره و نسبت بهش احساس خوبی در قلبم شکل بگیره. خدایا، اما من حالا اون رو با تموم وجودم دوستش دارم، با تموم وجودم عاشقشم و با تموم وجودم میخوام که همیشه حالش خوب باشه. خدایا، حالا که طعم عشق رو چشیدم ازت میخوام که تا ابد این عشقم رو حفظ کنی و همیشه مراقب عشق زندگیم باشی که مبادا لطمه ای بخوره چون اگه اون لطمه ای به زندگیش وارد بشه من نابود میشم.

*******************

خدایا، عشقم خیلی گوگولی مگولیه، اون خیلی دوست داشتنیه و مگه همچین آدمی رو هم دلت میاد که درگیر اتفاقای سخت و تلخ زندگی کنه؟ خدایا، همیشه مراقب و مواظبش باش و حتی به لحظه هم دستش رو رها نکن. من عاشق اونم و دیوونشم و همین دیوونگی باعث میشه که اگه لحظه ای حالش بد بشه به مرز جنون برسم و حالم بد بشه. خدایا، تو که اینو نمیخوای؟ تو که نمیخوای برای من این اتفاق بیفته؟ پس مراقب و مواظبش باش و هیچوقت دستش رو در زندگیش رها نکن.

*******************

قشنگ ترین خنده های دنیا فقط و فقط متعلق به اونه، متعلق به اونی که اینقدر منو گرفتار عشق خودش کرده و اینقدر منو وابسته به وجود خودش کرده. هیچوقت فکر نمیکردم اونقدر کسی رو دوست داشته باشم که خنده هاش دلیل حال خوبم و گریه هاش دلیل شکستنم بشه. خدایا، اون اگه بخنده من هم شادم ولی خدا نکنه از چشماش اشک بیاد اون موقع دنیا سر من خراب میشه و من واقعا ناراحت میشم. خدای من، از ته دل ازت میخوام که همیشه مراقبش باشی و همیشه ازش مواظبت کنی که حتی خم هم به ابروهاش نیاد، عشق من لایق همیشه خندیدن و همیشه شاد بودنه.

*******************

خدایا، من جز شادی و احساس خوبی چیز دیگه ای رو لایق عشق زندگیم نمیدونم. عشقم وقتی میخنده انگار واقعا دنیا داره به روم لبخند میزنه بس که شیرین میخنده و مهنو با خنده هاش غرق در احساس خوب میکنه. حالا که خنده های یه نفر اینقدر قشنگه نباید اصلا احساس بدی به وجودش رخنه کنه و باید همیشه لبخند به روی لب هاش باشه. خدایا، ازت میخوام که مواظبش باشی تا مبادا خنده هاش تبدیل به اشک بشه، عشق من لایق اشک ریختن نیست، اون لیاقتش خیلی بیشتر از ایناست که بخواد حتی لحظه ای رو هم با ناراحتی و حال بد بگذرونه.

*******************

خدایا، از عشق و علاقه ام نسبت بهش حرفی نمیزنم چون میدونی که چقدر عاشقشم و چقدر دوستش دارم فقط ازت میخوام که همیشه مواظبش باشی. خدایا، اون که جز من و تو کسی رو نداره، هنوز من خودم رو هم لایق این نمیدونم که بخشی از زندگی اون باشم بس که برام ارزشمنده پس حالا خدایا، اون که جز تو کسی رو نداره پس همیشه مواظبش باش و همیشه ازش مراقبت کن. باور کن خنده های اون به قدری قشنگ و خاصه که وقتی میخنده انگار دنیا هم پر از حال خوب میشه پس حالا که اینطوریه یه لحظه هم حال بدش رو براش تکرار نکن.

*******************

حتی تصور اینکه عشقم قراره سختی بکشه و در مشقت باشه برام دشواره. مگه من میتونم ناراحتی اونو ببینم و مگه من میتونم عذاب کشیدنش رو تحمل کنم؟ نه حتی یه ذره هم از پس این کار بر نمیام پس خدایا، ازت میخوام که همیشه مواظبش باشی که مبادا این کار سخت و دشوار برای من به وجود بیاد. باور کن من خودم حاضرم در سخت ترین و بدترین چالش های زندگیم رگفتار بشم اما برای اون ذره ای سختی به وجود نیاد چون با سختی های خودم میتونم کنار بیام اما با سختی ای که در وجودم به خاطر سختی کشیدن اون به وجود میاد لحظه ای نمیتونم کنار بیام.

*******************

خدایا، میدونم که تو خدایی و مراقب همه ای اما میشه حرفم رو گوش کنی؟ میشه بیشتر از خودم مراقب اون باشی؟ اگه حتی فراموش کنی که بنده ای مثل من داری اما مراقب اون باشی و همیشه حال خوبش رو براش به ارمغان بیاره برای من کافیه. خدایا، من اونو حتی بیشتر از خودم هم دوستش دارم و براش بیشتر از خودم احترام قائلم. کاش هیچوقت غم نبینه و کاش هیچوقت ناراحت نشه. خدایا، مراقبشی دیگه نه؟ پشت و پناهش دیگه نه؟ هر چقدر وقت برای مراقبت از من میذاری رو کم کن و فقط و فقط مواظب اون باش چون اون برای من از زندگیم هم مهمتره.

*******************

خدایا، عشقم رو برام نگه دار و همیشه و در همه حال رماقبش باش و لحظه ای توجهت رو از اون برندار. حتی اگه میخوای توجهت رو از من بردار، حتی اگه میخوای من رو فراموش کن و من رو نادیده بگیر اما تموم توجهی که میخواستی به من بدی رو به عشقم بده. اون اونقدر برای من اهمیت داره و اونقدر آرامش و آسایشش برام مهمه که حتی حاضرم خودم عذاب بکشم و سختی هارو به جون بخرم اما اون آرامش داشته باشه.

*******************

خدایا، از عشقم توی هر شرایطی مواظبت کن. اون اینقدر خاص و اینقدر منحصر به فرده که دشمن زیاد داره پس خدایا در برابر تموم اون دشمنا براش تبدیل به سپری شو که تموم ضربه هایی که قرار بهش بزنن دفع بشه و نتونن کاری باهاش داشته باشن. خدایا، خاص بودن عشق من توی چشم و چال خیلی از آدما مثل خار فرو رفته و اونا نمیتون اینو ببینن پس علاوه بر اینکه مواظبشی همیشه دشت یاریگرت رو به سمتش دراز کن و همیشه کمکش کن تا خاص و خواستنی بودنش بیشتر از قبل بشه تا اینجوری چشم و چال بدخواه هاش بیشتر در بیاد. آمین.

*******************

خدایا، من فقط ازت میخوام که از عشقم مراقبت کنی و توی لحظه به لحظه زندگیش مراقبش باشی. اون اونقدر شهامت داره و اون اونقدر جرات و توانایی داره که می دونم میتونه دل به چالشی بزنه و برای خواسته هاش سر جاش ننشینه. اون قدرتمنده و میتونه از پس خودش و خواسته هاش بر بیاد اما در این بین ممکنه آسیب ببینه و ضربه های زیادی رو متحمل بشه برای همین از تو میخوام که مراقبش باشی و همیشه از مواظبت کنی تا اون با یه حال خوب و با جسم و روحی سالم به هر چی که از ته دل میخواد جامه عمل بپوشونه.

*******************

خدایا، عشق من یکی از خاص تری آدم هایی هست که آفریدی. اون یکی از بهترین و عالی ترین نمونه های انسان هاست پس حالا که اینجوریه باید خیلی مراقبش باشی ها، باید خیلی ازش مواظبت کنی ها، باید مدام سپری بشی براش در مقابل دنیا و اتفاقات تلخ تا مبادا که آسیب ببینه و دچار رنجش بشه. عشق من چون خاصه باید باهاش خاص هم رفتار کرد پس از ته دل ازت میخوام که همیشه مراقبش باشی و همیشه ازش مواظبت کنی تا مبادا کمترین رنجشی در زندگیش متحمل بشه.

*******************

من خودم میتونم درد رو تحمل کنم و میتونم رنج کشیدن رو به جون بخرم اما این در مورد عشقم صدق نمیکنه یعنی اگر ببینم که اون در میکشه و در رنجش هست قطعا عذاب میکشم و قطعا حال خوبی نخواهم داشت. اون برای من همه کس و همه چیزمه و نمیتونم ببینم که حتی خم به ابروهاش میاد. خدایا، حالا که اینقدر عشقم رو دوست دارم و جونش به جونم وصله ازت میخوام که همیشه مراقب و مواظبش باشی تا مبادا ذره ای رنج بکشه. اگه عشقم حتی ذره ای رنج متحمل بشه، چندین برابر اون رنج در وجود من شکل میگیره.

*******************

خدای من، عشق احساسی نیست که همیشه به وجود بیاد و تو بتونی دل به هر کسی ببندی. اگه دل به کسی باختی و عاشق اون شدی دیگه مثل اون آدم خیلی کم پیدا میشه و اون در واقع برات حکم یه گوهر نایاب رو پیدا میکنه. خدایا، الان عشقم برای من همینطوره و حکم گوهری نایاب رو داره. من به اون دل بستم و عاشقش شدم و اگه نباشه همین احساس عشق که اینقدر به وجودم آرامش میده میشه بلای جونم و لحظه به لحظه عذابم میده. ازت میخوام که همیشه مراقبش باشی و همیشه ازش مواظبت کنی چون اون با بودنش، با عشقش و با تک تک نفس هایی که میکشه به من زندگی میده و اگه نباشه قطعا خودم هم نخواهم بود.

*******************

خدایا، قدرت عشق خیلی زیاده. کسی که تا یه روزی نمیشناختیش و اصلا نمیدونستی کیه از یه روزی به بعد همه کس و همه داراییت میشه و میشه مهمترین آدمی که توی زندگی داشتی. خدایا، من مهمترین آدم زندگیم رو پیدا کردم و الان فقط و فقط براش هر چی اتفاق خوب و خوشه رو توی این دنیا میخوام. خدایا، مبادا اخم به ابرو بیاره، مبادا ناراحت بشه و چشم هاش لبریز از اشک بشه چون اینجوری واقعا من میشکنم و نابود میشم. اون همیشه باید بخنده و همیشه باید خنده رو باشه پس ازت میخوام در برابر تموم اتفاقات بد دنیا و در برابر هر چی که ممکنه حال خوب اونو تهدید کنه ازش مواظبت کنی و کاری کنی که واقعا از زندگیش لذت ببره و در اون شاد باشه. این الان تنها خواسته ای هست که من از تو دارم.

*******************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. نظر شما در مورد محتوای این مطلب چی بود؟ آیا پیشنهاد و انتقادی در رابطه با اون داشتید؟ آیا خودتون هم متنی در این رابطه دارید که دوست دارید برای بقیه به اشتراک بذارید؟ شما می تونید نظر، پیشنهاد، انتقاد و یا متنی که در رابطه با این مطلب دوست دارید رو در بخش نظرات با ما در میون بذارید.

مطالب پیشنهادی:

جملات زیبا و عاشقانه درباره مواظب خودت باش

کلیپ خدایا مواظب عشقم باش برای وضعیت

آلبوم عکس نوشته خدایا مواظب عزیزانم باش

متن در مورد خدایا مواظب همسرم باش

متن خدایا مواظب زندگیم باش

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...