متن عاشقانه در مورد چشم آبی

چشم آبی یک نعمت خدادادیه که البته به هر کسی داده نمیشه. خدا انگاری از بین آدما انتخاب میکنه که کی رنگ چشماش آبی باشه و کی نه. هر کسی که رنگ چشمهاش ابیه باید خودش رو برای کلی نگاه که از طرف بقیه هست آماده کنه چون هر جایی که بره به خاطر چشم های قشنگش بقیه محوش میشن و فقط به اون نگاه میکنن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبا و عاشقانه ای درباره چشم آبی تهیه کردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

جملات عاشقانه درباره چشم آبی

نگاه کردن چشمای آبی رنگش به قدری دلپذیر و زیباست که نمیخوای لحظه ای از اون چشما چشم برداری. اون وقتی که با اون چشمای قشنگت بهت نگاه میکنه تو رو محو زیبایی چشاش میکنه و اونقدر ممکنه به تماشای چشاش بشینی که وقتی به خودت اومدی متوجه بشی که کلی زمان گذشته و تو کلی محو اون بودی. اون همچین توانایی ای داری، اون با همون چشمای آبی رنگش حتی میتونه دل سنگ رو هم آب کنه و دلی که از جنس سنگه رو هم عاشق خودش کنه. چشای اون توی وجود هر کس و هر چیزی معجزه میکنه و همین معجزه هست که باعث میشه عاشقش بشی.

*******************

چشمای اون به قدری قشنگه که میتونی همزمان به چشماش نگاه کنی و فکر کنی توی دریای آبی رنگ چشاش داری شنا میکنه. چشای آبی رنگ اون یکی از زیباترین آفریده های خداست که وقتی بهشون نگاه میکنی واقعا میتونی به قدرت خدا پی ببری. قطعا خدایی وجود داره که چنین اثر زیبایی از خودش خلق کرده وگرنه چشمای اون نمیشد که اینقدر زیبا و دلنشین باشن و اینقدر همه رو مجذوب خودشون کنن. چشمای آبی رنگ اون مثال همون چشایی هست که میگن سگ داره چون چنان آدم رو به خودش میگیره که دیگه رهایی امکان پذیر نیست.

*******************

میتونم تا صبح درباره چشمای آبی رنگش صحبت کنم و متن بنویس، میتونم تا صبح شعر و غزل های زیبا در مورد اون چشای آبی رنگی که وقتی بهم نگاه میکنن تموم غم و غصه هام یادم میره بنویسم و میتونم تا صبح خیال پردازی کنم و خودمو در کنار اون با اون چشای زیبا و خاصش تصور کنم. چه حرف بزنم و چه بنویسم، چه شعر بگم و غزل بسرایم و چه خیال پردازی کنم و اونو در کنار خودم تصور کنم به هر حال عشق اون در درون من غلیان میکنه و همین عشقه که باعث میشه حرف های زیادی برای گفتن، متن های زیادی برای نوشتن، شعرهای زیادی برای سرودن و تصورات زیادی در ذهن و فکرم به وجود بیارم.

*******************

خدایا، اون با همون چشای آبی رنگش وقتی که وقتی وارد زندگی من شد تبدیل به همه کس من شد، تبدیل به آغوش گرمی شد که هیچوقت نداشتم و تبدیل به مامن امنی شد که در اون هجمه اتفاقات تلخ روزگار بهش نیاز داشتم. اون با همون چشمای آبی رنگش وقتی وارد زندگیم شد حتی لازم نبود حرف بزنه، فقط کافی بود لحظه ای منو نگاه کنه اون موقع من در عمق نگاهش آرامش رو می دیدم و به اون میرسیدم. اون چنان منو بلده که لازم نیست کلمه ای به زبون بیاره، فقط کافیه نگاهم کنه چون حتی با نگاهشم من آروم میشم.

*******************

خدایا، مراقب چشم آبی من باش. من اونو حتی از خودم هم بیشتر دوست دارم و براش فقط و فقط خوبی و اتفاقات زیبای زندگی رو میطلبم. خدای من، مبادا در زندگیش تلخی رو احساس کنه و بدی رو تجربه کنه، آخه اون با چشمای قشنگش حیف نکرده بخواد توی سختی باشه و مشقت های زندگی رو به دوش بکشه؟ به جای این ها به زندگیش اتفاقات شیرین و لذت بخش رو وارد کن، اتفاقاتی که هر دم به خاطرشون شکرگزار تو میشه و سجده شکر برات به جا میاره. خدایا، چشم آبی من لیاقت هر چی اتفاق خوب توی زندگی هست رو داره پس از این اتفاقات محرومش نکن.

*******************

خدایا، چشم آبی من هر جا قدم بذاره ممکنه چشمش کنن پس همیشه مراقبش باش و نذار که این اتفاق براش بیفته. چشمای آبی رنگ و جذاب اون به قدری آدما رو محو خودش میکنه که منجر به این میشه که چشمش بزنن و بخوان براش اتفاقات بدی رو به وجود بیارن. خدای من، اونو همیشه در پناه و سایه خودت حفظش کن و همیشه کاری کن که تموم بدخواهاش به زمین گرم بخورن و تموم کسایی که ازش تعریف میکنن چشمش نزنن.

*******************

چشای آبی رنگ اون برای من خود آرامشه. فکرش رو بکن مگه میشه اون با اون چشمای قشنگش بهت نگاه کنه و بعد درون تو پر از استرس و نگرانی باشه؟ هرگز! چشمای ملوس و خوش رنگش انگاری باهات حرف میزنن و بهت نوید اتفاقات خوب رو میدن، چشمای آبی رنگ عشق زندگی من هر وقت به من دوخته میشن انگاری که بهم میگن آروم باش و حالت خوب باشه. واقعا اگه خدا بنده هاش رو مثل من لایق یک عشق چش آبی میدونست الان دیگه شاید هیچ غمی توی دنیا وجود نداشت.

*******************

چشم آبیا از همون بچگی که به دنیا میان خاصن و خاص آفریده میشن اما میخوام بگم که کسایی که پارتنر یا همسر چش آبی ها میشن از اونها هم خاص ترن و انگار خدا مهر خوشبختی رو به پیشونی اونها زده. چشم آبی ها بیشتر وقتا نمیتونن چشای خودشون رو نگاه کنن و ببینن که چه اثر خارق العاده ای از خدا توی صورتشونه اما پارتنر یا همسرشون همیشه اون چشای آبی رنگ رو میبینه و همیشه با وجود اونها وجودش غرق در عشق و احساس خوب میشه.

*******************

چشم آبی ها همونطور که رنگ چشماشون به رنگ دریاست، دلشون هم از جنس دریاست یعنی خیلی بزرگه. اونا زود ناراحت نمیشن، زود کنج عزلت اختیار نمیکنن و زود عصبی نمیشن، اونا اینقدر دلشون بزرگه که زودی میبخشن، زودی میگذرن و زودی فراموش میکنن. همین خصلت اونها باعث میشه که عاشقشون بشی و دوستشون داشته باشه چون در کنارشون حالت خوبه و دائم لازم نیست که نگران باشی که حالشون بد بشه یا از دستت ناراحتی و کینه ای به دل بگیرن. میون آدمای این دوره و زمونه که چیزی جز خیانت کردن انگاری بلد نیستن، یه دلبر چشم آبی داشته باشی که با خیال راحت بهش تکیه کنی یکی از بهترین نعمات خداست.

*******************

دلبر چشم آبی من، تو حتی اگه این چشای خوشگل و زیبات رو هم نداشتی باز هم من عاشق تو میشدم و باز هم با تمام وجود به تو وابسته میشدم. درسته که الان چشات زندگیمه و من اگه یه روز اون چشای آبی رنگت رو نبینم انگاری روزم شب نمیشه اما تو اونقدر مهربونی و اونقدر خاصی و به دل میشینی که حتی اگه چشات نبود خوب بلد بودی با قلب پر از مهرت و با زبون شیرینت باز هم منو عاشق خودت کنی و باز هم کاری کنی که وابسته بودنت در زندگیم بشم.

*******************

انگاری خدا یه عشق خاص و محض آفریده که جز در چشم آبی ها نمیتونی در هیچکس دیگه ای این عشق رو جستجو کنی. این عشق خاصه، این عشق قابل ستایشه و این عشق نمونه بارز عشق خدا به آدماست. عشقی که درون قلب چشم آبی ها نهفته شده واقعا پاکه و واقعا لیاقت میخواد که همچین عشقی نصیب یه آدم بشه. آدمی که عشقیه چشم آبی شد باید خودش رو خوشبخت ترین آدم این دنیا بدونه چون از خالص ترین و زیباترین عشقی که توی دنیا وجود داره بهره مند شده.

*******************

عشقی که توی دل و قلب چشم آبی ها میجوشه اونقدر زیاده که وقتی کسی وارد زندگیشون شد در همون بدو ورودش از اون عشق بهره مند میشه و وجودش با اون پر از حس خوب میشه. وقتی که وارد زندگی یه چشم آبی میشی مهم نیست که چند روز یا چند سال از اومدنت گذشته باشه، اون تو رو از عشق وجودیش بهره مند میکنه و چنان کاری باهات میکنه که واقعا محتاج عشقش میشی و به عشقش وابسته میشی. چشم آبی ها خوب بلدن عشق بورزن و با عشقشون خواسته یا ناخواسته دیگران رو وابسته خودشون کنن.

*******************

اونا یه دل دارن مثل آب زلال، شفاف و پاک، چشم های آبی رنگشونه هم نشون از همین موضوع داره. رنگ چشمای چشم آبی ها از دلشون حرف میزنه، از دلی که بی نهایت بزرگه و صاف و پاکه، از دلی که مثل آب زلاله و هیچ کدورت و نفرتی در اون نیست. چشم آبی ها با همون رنگ چشم زیباشونبه همه میفهمونن که یه آدم فوق العاده هستن، آدم فوق العاده ای که به مانند اون روی این کره خاکی خیلی کم شده چون همه وجودشون پر از کینه و کدورت و نفرت شده و جز تاریکی هیچ چیزی در دلشون وجود نداره.

*******************

مراقب باشید که عاشق چشم آبی ها نشید اخه اون خواستگار زیاد دارن و اگه عاشق شون شدید مدام مجبورید با خواستگارهاشون سر جنگ بردارید تا بالاخره به خواسته دلتون که رسیدن به چشم آبی زندگیتون هست برسید. چشم آبی ها هر جا که پا میذارن توجه ها رو به سمت خودشون جذب میکنن چون واقعا جذابن و واقعا انگاری خوشگلی فقط توی اونا معنا میشه. چشم آبی ها شاید هیکل درستی هم نداشته باشن یا شاید اجزای صورتشون اونقدر که باید ملاک ها و معیارهای جذابیت رو نداشته باشه اما این ها مهم نیست چون اونا چشم های آبی رنگی دارن که همین چشم ها توجه عموم رو از تموم ویژگی های منفی شون برمیداره.

*******************

اگه یه چشم آبی هستی بهت تبریک میگم چون خدا تو رو خاص آفریده. هر جایی از زندگی که گفتی چه ویژگی خاصی دارم فقط برو توی آینه نگاه کن و بعد با خودت بگو که چند نفر مثل من چشم هاشون اینقدر خاصه؟ چند نفر مثل من رنگ چشم هاشون آبیه؟ اون موقع میفهمی که خاصی و از همون بدو تولد هم خاص آفریده شدی. چشم آبی قشنگی که این متن رو میخونی، هیچ وقت احساس نکن که خاص نیستی چون اگه خاص نبودی خدا خاص ترین رنگ چشم رو به تو نمیداد.

*******************

چشم های آبی رنگ چشم آبی ها اونقدر دیگران جذب خودشون میکنه که حتی اگه کسی باهاشون دشمنی داشته باشه و کلا ضدشون باشه باز هم جلو میاد و از چشماشون و رنگ زیبایی که داره تعریف میکنه. چشم آبی ها انگار دیگران رو در برابر خودشون خلع سلاح میکنن و دیگران هر چقدر هم با اونا دشمن باشن باز هم در برابر چشم های آبی رنگشون دووم نمیارن و محو زیبایی شون میشن. چشم آبی ها برای صلح خوبن یعنی اگه بین دو گروه دعوا شده بود اونا برای آشتی کردن پیش قدم بشن چون اینجوری همه دعوا یادشون میره و فقط به چشمای قشنگ اونا زل میزنن.

*******************

رنگ آبی قشنگه حالا فکر کن که این رنگ توی چشمای یکی به کار برده شده باشه اون موقع اون فوق العاده ترین ملاک جذابیت رو درون خودش خواهد داشت. اگه تو یه چشم آبی هستی پس بهت تبریک میگم چون تو یکی از جذاب ترین آدمهای روی این کره خاکی هستی که همه توی زیباییت میمونن و زیباییت واقعا خیره کننده هست. وقتی که چشم های آبی رنگ داشته باشی انگاری دیگه مهم نیست بقیه ملاک های زیبایی رو داشته باشی یا نه چون همون چشم آبی یه تنه میتونه تو رو جذاب ترین آدم نشون بده.

*******************

چشم های آبی نعمتیه از طرف خدا که انگاری فقط به اونایی که واقعا دوستشون داشته و بیشتر از بقیه عاشقشون بود هدیه داده. شاید این حرف در مورد خدا و عدالتش درست نباشه اما وقتی که به چهره چشم آبی ها نگاه میکنیم و میبینیم که چقدر همین چشم های آبی رنگ صورتشون رو از بقیه متمایز میکنه حس میکنیم که انگاری واقعا نظر کرده هستند و انتخاب شدن که خاص باشن و بین بقیه به خاطر خاص بودنشون بدرخشن.

*******************

چشم های آبی رنگ نعمتیه که نصیب هر کسی نمیشه و واقعا خاص و کمیابه و خیلی آدمای کمی هستن که از این نعمت برخوردار شدن. انگاری خدا موقع خلق آدمایی که رنگ چشماشون آبیه به جای خاک عادی از خاک بهشت استفاده کرده وگرنه اینقدر اونا زیبا نمیشدن و بین بقیه نمی درخشیدن. اگه به چشم آبی هستی قدر خودت رو بدون چون واقعا انگار تو از خود بهشت اومدی و قسمتی از خود بهشتی.

*******************

از شما متشکریم که تا به انتهای مطلب همراه ما بودید. اگر نظر، پیشنهاد یا انتقادی دارید میتونید در بخش نظرات اونو برای ما به اشتراک بذارید.


در ادامه حتما تماشا کنید :

متن عاشقانه در مورد چشم سیاه

متن های زیبا درباره چشم سبز + عکس نوشته

متن انگلیسی عاشقانه درباره چشم + ترجمه

متن زیبا و کوتاه در مورد چشم خمار


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...