متن عاشقانه در مورد چشم سیاه

اگه عشقتون چشماش سیاه رنگه میتونید با متن یا جملاتی عاشقانه و زیبا در مورد چشم سیاه اونو تحت تاثیر قرار بدید و حالش رو خوب کنید. شما میتونید توی این متن از اینکه چقدر چشمای مشکی رنگش تاثیر گذار و خوشگله و حال آدم رو خوب میکنه صحبت کنید و حرف بزنید.

در ادامه مطلب متن هایی عاشقانه و زیبا درباره چشم سیاه تهیه کردیم. اگه عشقتون چشمای مشکی رنگی داره این متن ها به کمکتون میان و شما میتونید به واسطه اونها بهش احساس خوبی بدید. همراه ما باشید.

جملات عاشقانه درباره چشم مشکی

وقتی که با اون چشمای سیاه رنگش منو نگاه میکنی انگاری واقعا دلم غش و ضعف میره و پاهام سست میشه و میخوام بخورم زمین. چیکار کنم؟ عاشقشم و دوستش دارم. وقتی که شما هم واقعا کسی رو دوست داشتید و عاشقش بودید میبینید که جلوش همینطوری میرید و کافیه یه نگاه بهتون بکنه تا سست بشید و بخورید زمین. عشق واقعا چیز عجیبیه و وقتی که عاشق میشید تازه به عجیب بودنش پی می برید. حالا دلبر چشم مشکیم منو عاشق خودش کرده و من با هر بار دیدنش انگاری پاهام سست میشه و میخوام زمین بخورم.

*******************

آهای عشق چشم سیاه من، تو فقط با اون چشمای مشکی قشنگت منو نگاه کن، همین. نیاز نیست کاری کنی، نیاز نیست حرفی بزنی، نه، من به هیچ کدوم از اینا احتیاجی ندارم، تو فقط منو نگاه کن چون اون چشای مشکی رنگت چنان آرامش رو به وجودم تزریق میکنه و چنان حالم رو خوب میکنه که هیچ کار و هیچ حرفی نمیتونه منو اونقدر آروم کنه و حال دلم رو خوب کنه. خدا انگاری توی چشمای تو یه قدرت خاص نهادینه کرده که اون نگاهات کار آرامش بخش ترین کارها و حرفات رو انجام میدن به شکلی که دیگه لازم نیست هیچ کاری کنی و هیچ حرفی بزنی، فقط کافیه منو نگاه کنی.

*******************

دلبر چشم سیاه من، فکر کردی اون چشای سیاه رنگ و خوشگلت رو به چیزی یا کسی توی این دنیا میفروشم؟ فکر کردی اونقدر ارزش و عیارت برای من کمه؟ من فقط همون چشای مشکی رنگ رو که همه دار و ندارمه رو با دنیا که دنیا هست عوض نمیکنم چه برسه به چیز دیگه ای. تو، چشمات و هر چیزی که در وجودته برای من ارزشمند هست و میخوام که اینو درک کنی و بفهمی. با تموم این حرفا خواستم بگم که عاشقتم و دوستت دارم و تو برای من ارزشمندترین دارایی زندگیم هستی.

*******************

میدونی من با ارزش ترین دارایی زندگیمو چی میدونم؟ حتما ممکنه بگی خونه یا ماشینت اما اینا نیست، من باارزش ترین دارایی زندگیمو فقط چشمای تو میدونم. چشمای تو یه راز خاصی توشون نهفته هست که منو مدام وادار به کشف کردن تو میکنن و باعث میشن که تو رو بیشتر اکتشاف کنم و بیشتر بشناسمت و درک کنم. چشمای تو انگاری منو به سمت خودشون جذب میکنن و کاری میکنن که محو چشمات بشم. شاید ندونی اما من عاشق این محو شدنم چون وقتی محو چشمای تو میشم واقعا دنیا رو با تموم غماش فراموش میکنم.

*******************

آدما برای اینکه حال جسمیشون خوب بشه معجون های انرژی زا میخورن و من برای اینکه حال روحیم خوب بشه فقط و فقط به تو نگاه میکنم و محو چشمای مشکی رنگت میشم. درسته که برای جسم و جون آدم معجون های انرژی زا وجود داره و بعضی وقت ها باید آدم اونها رو بخوره تا انرژی بگیره اما در کنار این روح هم معجون های انرژی زایی داره که گاهی اوقات باید از این معجون ها استفاده کنیم تا سر حال بیایم. خوشحالم که معجون روحم رو پیدا کردم، معجون روح من هم چشمای مشکیتن که نظیر ندارن.

*******************

دلبر زیبای من، ترکیب صورت تو با اون چشمای مشکی رنگت واقعا فوق العاده میشه. خیلی خوشحالم از اینکه آدمی مثل تو وارد زندگیم شده که همه چیش به هم میخوره و یه ترکیب قشنگ به وجود میاره. خواستم بهت بگم که تنها اجزای صورتت و چشمات ترکیب قشنگی دارن بلکه خلق و خویی که داریی و رفتارات هم واقعا بهترین ترکیب دنیاست و من چقدر خوشحالم که یه آدم فوق العاده وارد زندگیم شده. خواستم بدونی که من واقعا دوستت دارم و واقعا عاشق ترکیب هایی هستم که توی وجودت هست.

*******************

دلبر من، مگه میشه من چشمای مشکی رنگ تو رو ببینم و از خود بی خود نشم؟ همین جا میگم تا بدونی که اگه من افسردگی گرفتم، دیوونه شدم، حالم بد شد یا تا حد مرگ پیش رفتم هیچ کاری نباید بکنی جز اینکه بیای و جلو من بشینی تا من چشمات رو نگاه کنم. شاید ندونی اما چشمات برای من حکم مرهم رو دارن و اونقدر حالم رو خوب میکنن که نیاز به هیچ قرص و دارویی پیدا نمیکنم. زندگی من، مرسی که همیشه با همون چشمات و نگاه مهربونت به من آرامش دادی و حال خوبو نصیبم کردی. امیدوارم که بتونم تموم حال خوبی که به من دادی رو در زندگی برت جبران کنم.

*******************

فدای اون چشمای سیاه رنگت بشم که دنیای من سیاه و تیره و تار بود اما از وقتی که به زندگیم اومدی و به دنیای من قدی گذاشتی زندگیم رنگ روشنی رو به خودش دید و یکم هم که شده حالم بهتر شد. تو با اون چشمای مشکی رنگ وقتی به من نگاه میکنی واقعا نوری از امید در قلبم روشن میشه و همین نور هست که دنیای منو از تاریکی در میاره و به روشنایی نزدیک میکنه. امید زندگی من، خوشگل ترین چشم مشکی دنیا، عاشقتم و خواستم بگم که برای بودنت بارها ازت ممنونم.

*******************

دلبر چشم مشکی فقط تو و هر کسی که پز عشق چشم مشکی شو میده باید بیاد و یه نگاه به عشق من بکنه تا بفهمه که دلبر چشم مشکی واقعی کیه. تو واقعا خاص و تکی و من به خودم غبطه میخورم که تو وارد زندگی من شدی. چشم سیاه زندگیم، میخوام بدونی که هر کاری میکنم تا توی زندگیم بمونی و حضورت موندگار بشه چون واقعا به من آرامش و حس خوب میدی و مگه من چند تا چشم مشکی جذاب میتونم پیدا کنم که بخوام تو رو از دست بدم؟ همیشه توی زندگیم باشی و بمونی چون با بودنته که حال من خوبه.

*******************

زندگی من چشاته پس در هر شرایطی و در هر موقعیتی مراقب اون چشمای سیاه رنگ و جذابت باش تا مبادا دچار آسیب بشن. من واقعا زندگی رو توی چشمای تو خلاصه میکنم چون هر چی احساس خوب و مثبته رو میتونم از چشمات بگیرم و به خودم انتقال بدم. من کافیه در بدترین شرایط ممکن باشم و بعد به چشمای تو نگاه کنم تا اون موقع درونم پر از حس خوب و انرژی مثبت بشه و حالم واقعا دگرگون بشه. این خاصیت چشم های تو هست که حال منو خوب کنه پس حالا که اینجوریه قول بده که همیشه مراقب و مواظبشون باشی.

*******************

به چشمون سیاهت قسم که چشمای تو جز قشنگی هیچی دیگه برای عرضه نداره. چشات قشنگه و به قول معروف سگ داره. لعنتی جذاب من، هر سری که تو رو میبینم و چشمم به چشمت میفته انگاری تموم وجود منو از آن خودت میکنی و واقعا تسخیرم میکنی. الان چشمای تو حکم فرمانروا و من هم حکم همون بنده حقیری رو دارم که فرمانبردار فرمانرواشه. چشمای تو انگاری به زندگی میبخشه و حالم رو خیلی بهتر از قبل میکنه.

*******************

یه زمونی ناراحتی و افسردگی تو زندگیم جولان میداد، یه زمانی چیزی جز حال بد نداشتم که به اطرافیانم هدیه بدم و یه زمانی واقعا توی بدترین جایی بودم که یه نفر میتونه در اونجا قرار بگیره اما به لطف چشم مشکی خودم تونستم که از اون جایگاه بیرون بیام و به زندگی عادیم برسم. چشم سیاه جذاب من وقتی که وارد زندگیم شد انگاری هر چی غم و ناراحتی بود رو شوت کرد بیرون و الان که مدتیه از اومدنش میگذره من واقعا احساس میکنم که چیزی جز شادی و خوشحالی در وجودم نیست. خواستم از همین تریبون به دلبر چشم سیاهم بگم که برای اومدنت به زندگیم ازت ممنونم، برای اینکه غما رو از بین بردی و به جاش شادی و خوشحالی به قلبم راه دادی ازت ممنونم و برای اینکه منو به طور کامل دگرگون کردی و حالم رو خوبتر کردی باز هم از تو ممنونم.

*******************

عشق زندگی من، چشمای سیاه تو همون امید زندگی منه. من صبح تا شب برای زندگیمون تلاش میکنم و سختی میکشم و فقط یه امید دارم و اون هم اینه که بعد از تموم اون تلاش کردن ها و سختی کشیدن ها قراره بیام و تو با اون چشمای ناز مشکی رنگت منو نگاه کنی و تموم خستگی رو از بدنم به در کنی. تو قدرت اینو داری که اگه من توی بدترین شرایط ممکن باشم بازم سر حالم بیاری و باز هم احساسم رو خوب کنی. خدا رو شکر میکنم که تو رو وارد زندگیم کرد، تویی که اینقدر خاصی.

*******************

از نظر بقیه ممکنه چشمات رنگ خیلی خاصی نداشته باشه چون مشکیه و بیشتر ادما چشم مشکین اما از نظر من چشمای تو خاص ترین چشمای دنیاست و این چیزیه که خیلی از آدما نمیبیننش. از نظر من رنگ سیاه چشمای تو بین تموم رنگای سیاه خاص و تکه و هیچ کسی اون رنگ خاص مشکی رو توی چشماش نداره. من هر وقت به چشمای تو نگاه میکنم این خاصی و خاص بودن رو میبینم و احساس میکنم برای همین خواستم بهت بگم که تو یه چشم مشکی جذاب و فوق العاده ای که هیچ کس نمیتونه توی خوشگلی به پات برسه.

*******************

آهای چشم مشکی جذاب من، میدونستی جذابیتت وقتی که لبخند میزنی دو برابر میشه. تو با همون چشمای مشکیت هیچ کاری هم نکنی باز هم جذابی و باز هم خوشگلی داری اما اگه لبخند بزنی و بذاری که بقیه خنده هات رو ببینن جذابیتت دو برابر میشه. هیچوقت ناراحت نباش، هیچوقت خم به ابروهات نیار و عصبانی هم نباش، همیشه سعی کن لبخند بزنی و شاد باشی چون با شادیته که لبخند به لبات میاد و خوشگلیت بیشتر نمایان میشه.

*******************

من توی زندگیم فقط از دو نفر آرامش میگیرم که یکی خداست و دیگری هم تویی. خدا با رحمتش و مهربونی و تو فقط با همون چشمای سیاه پر از آرامشت منو آروم و حالم رو خوب میکنی. من احساس میکنم که تو یکی از دستای خدایی که وارد زندگی من شدی که حال خوب منو به خودت گره بزنی و باعث بشی با بودنت واقعا احساس خوب و آرامش بخشی داشته باشم. الان اگه من از خدا بخواهم مهربونی کنی و رحمتش رو به من نشون بده تو رو به سراغ من میفرسته تا با اون چشمای مشکی رنگت نگاهم کنی و بهم آرامش ببخشی، برای همینه که میگم احساس میکنم که تو یکی از دستای خدا توی زندگی من هستی.

*******************

آهای دلبر چشم سیاه من، چشمای سیاه رنگ تو اوج هنر خدا رو نشون میده. حتی اگه کافرترین آدما هم به چشمای تو نگاه کنن به خدا ایمان میارن چون نمیشه چشمای به این قشنگی و خاصی همینجوری خلق شده باشه و حتما یه خالقی داره. دلبر من، زیبایی من، تو با اون چشمات کاری میکنی تا آدم به خدا ایمان بیاره پس حالا که اینقدر خاصی ازت میخوام که هیچ وقت بد نشی چون بدی به تو نمیاد، توی اون چشمای قشنگ تو فقط باید مهربونی موج بزنه پس قول بده که تا ابد هر چی هم که شد مهربون و دوست داشتنی باقی میمونی.

*******************

زیبای من، چشمای مشکی تو کاری با من کرد که اون هواپیمائه با برج های دوقلو یازده سپتامبر نکرد. اون هواپیما زرتی خورد به اون برجا فرو ریختن، همینجوری هم وقتی که تو وارد زندگی من شدی با برق نگاهت کاری کردی که دلم فرو بریزه و در مقابلت سست بشم. واقعا تو چقدر قدرت داری که منی که اینقدر غرور داشتم رو در مقابل عشق خودت به زانو درآورد و منو عاشق خودت کردی؟ چشم سیاه قشنگم، اون هواپیما کاری کرد که اون برجا خراب بشن اما تو مبادا کاری کنی که عشقی که به تو دارم بر سر دل و قلبم خراب بشه که اگه اینطوری بشه تا ابد باید با ویرانه های این عشق سر کنم و دم نزنم.

*******************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگه نظر، انتقاد یا پیشنهادی دارید و یا اگه خودتون متنی عاشقانه در رابطه با چشم سیاه دارید میتونید در بخش نظرات اونو با ما در میون بذارید.


در ادامه تماشا کنید:

عکس نوشته درمورد دختر چشم ابرو مشکی

متن زیبا و کوتاه در مورد چشم خمار

متن انگلیسی عاشقانه درباره چشم + ترجمه

عکس نوشته عاشقانه چشمان تو

متن درباره دختر مو مشکی + عکس نوشته

عکس نوشته چشم هایش شروع واقعه بود

متن زیبا درباره بودنت


1 نظر

  1. منمنsays:

    قشنگ نبودمتنهابایدهمراه باسادگی زیباهم باشه خیلی طولانی نباشدکه حوصله خواننده سربره جزییات همراه باسادگی ازارزش متن کم میکنه