متن خدایا کمکم کن گرفتارم

آدم گاهی دوست داره با خدا راز و نیاز کنه، دوست داره ازش کمک بخواد و از زندگیش بگه، از سختی هاش بگه، از گرفتاری هایی که براش پیش اومده بگه. آدم گاهی دوست داره از صمیم قلب از خدا برای تموم مشکلاتش راه حل درخواست کنه و بگه خدایا کمکم کن چون گرفتارم و مشکل دارم.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی برای درخواست کمک از خدا تهیه کردیم. اگه با گرفتاری ها و مشکلات دست و پنجه نرم میکنید میتونید برای اینکه اندکی هم آرامش بگیرید این متن ها رو بخونید و با خدای خودتون راز و نیاز کنید.

جملات خدایا کمکم کن

خدایا، میون تموم این مشکلات و سختی ها فقط سایه تو هست که میتونم بهش پناه ببرم، فقط آغوش تو هست که میتونم در اون آروم بگیرم و فقط مرحمت تو هست که میتونه شامل حال من بشه و حال من رو دگرگون کنه. پس خدایا، خدای خوبم، سایه ات، آغوشت و حال خوبی که قراره شامل حال من کنی رو از من محروم نکن چون من به تو محتاجم، من به کمک تو، یاری تو، عشق تو و سایه تو در زندگیم محتاجم و اگه تو همراه من نباشی و تو نباشی که منو در سایه خودت حفظ کنی قطعا در زیر بار گرفتاری ها و مشکلات نابود خواهم شد.

*******************

خدایا، هیچ گرفتاری و مشکلی از تو بزرگتر نیست پس حتی اگه با سخت ترین گرفتاری ها هم دست و پنجه نرم کنم باز هم ذکر تو بر روی زبانم و یاد تو در ذهن و قلبم خواهد بود. خدایا، فقط از تو میخوام که همراهم باشی، همدمم باشی، تنهام نذاری و در برابر هر سختی و چالشی دستت توی دستام باشه. میدونم که این اتفاق میفته و میدونم که حتی اگه نگم باز هم تو هوای بنده ات رو داری اما خدایا، بعضی وقت ها بعضی گرفتارها چنان به آدم فشار میاره که ممکنه بعضی وقت ها ایمانش رو از دست بده پس برای همینه که ازت میخوام که همراهم باشی و کمکم کنی تا مبادا به این درجه برسم. آمین.

*******************

خدایا، اونقدر سختی و مشکلات کشیدم که قوی بشم اما میخوام بگم که بعضی از سختی ها واقعا از حد و توانم خارجه، بعضی از سختی ها فقط به دست توهست که گره شون باز میشه و بعضی از سختی ها فقط به واسطه تو هست که نابود میشه. خدایا، گرفتارم، درگیرم، مشکلات داره منو در خودش غرق میکنه پس ازت میخوام که در این مشکلات دست یاریگرت رو به سمت من دراز کنی و اون مشکلات رو از بین ببری. آمین.

*******************

خدای من، چه مشکلی میتونه بزرگتر از تو باشه؟ هیچ مشکلی! پس من به جای اینکه سر جنگ با مشکلم بردارم و زندگی خودم رو فراموش کنم به درگاه تو میام و از تو یاری میخوام. خدایا، تو که از هر مشکلی بزرگتری پس مشکل من رو هم حل کن، نذار که گرفتارش بشم، نذار که درگیرش بشم، منو از شر اون رها کن و با نعمت آرامش زندگیم رو زیباتر از هر وقتش کن. خدایا، تو برای بنده ات جز تجربه بهترین ها چیزی نمیخوای پس برای من که بنده ات هستم مشکلم رو حل کن و بذار تا با حل اون بهترین ها رو در زندگیم تجربه کنم. آمین.

*******************

خدای من، چه چیزی میتونم جز آرامش برای زندگیم از تو بخوام؟ خدایا، بعضی از گرفتاری ها و مشکلات باعث میشه که نتونم آرامش رو تجربه کنم، باعث میشه که همون آرامشی هم که داشتم مختل بشه و باعث میشه که حال درونیم بد و بدتر بشه پس از تو فقط آرامش میخوام، آرامش یعنی نبودن این گرفتاریها و مشکلات. خدایا، به من آرامش بده، بذار تا در سایه تو حس خوب آرامش و نبودن این مشکلات که زندگی منو در بر گرفته اند تجربه کنم.

*******************

خدایا، وقتی درگیر گرفتاری و مشکلی هستم چیزی به غیر از نام تو بر روی زبونم نیست چون میدونم فقط تو هستی که میتونی بهترین و قدرتمندترین یار و همراه من باشی تا اون مشکل رو حل کنم. خدایا، الان هم که درگیر مشکلی هستم باز نام تو بر روی زبونمه و ازت میخوام که هر چی سریعتر کمکم کنی تا از مشکل پیش رو بگذرم و ازش عبور کنم. خدایا، کمکم کن، گرفتارم و هر چقدر این گرفتاری زودتر حل بشه بنده ات میتونه سریعتر به سمت رسالتی که براش در این دنیا در نظر گرفتی قدم برداره.

*******************

خدای من، بنده ات از تو کمک میخواد، از تو هدایت میخواد، از تو راهنمایی میخواد. این بنده ات الان در بیراهه زندگی گرفتار شده، نمیدونه به کدوم سمت بره و به کجا پناه ببره. خدایا، هر دری که زدم بسته بود و به هر جایی که رفتم ناکجا آباد بود، فقط میتونم که به تو پناه ببرم و از تو بخوام که منو هدایت کنی تا در مسیر درست زندگی قرار بگیرم. خدایا، انتخاب های اشتباهم منو به این سمت کشوند و من از گناه خودم آگاهم اما تو که بخشنده ای پس منو به خاطر اشتباهات و گناهانم ببخش، این گرفتارهای رو از دوش من بردار و منو به مسیری درست که سعادتم در اون مسیر هست هدایت کن.

*******************

خدایا، جز هدایت از تو چیزی نمیخوام. انسان در زندگی گرفتاری های مختلفی رو پشت سر میذاره و الان هم من گرفتارم و مشکل دارم و راه حل این مشکل رو کسی غیر از تو نمیتونه به من بده پس ازت میخوام که به سمت راه حل هدایتم کنی و کاری کنی تا بفهمم مشکل و گرفتاری خودم رو چجوری حل کنم. خدایا، اگه منو با این مشکلات رها کنی قطعا چیزی جز گرفتاریها و مشکلات بیشتر برام به ارمغان نخواهم اومد پس مراقبم باش و یاریگرم شو.

*******************

خدایا، هر مشکل و گرفتاری ای که در زندگی دارم به خاطر انتخاب های اشتباهم بوده و من از این مسئله کاملا آگاهم. اما خدایا، دیگه خسته شدم، دیگه این مشکلات و گرفتاری ها و تبعات انتخاب های اشتباهم رو نمیخوام. به تو پناه آوردم، تو که بهترین پناه دهنده ای، من رو در برابر این گرفتاری ها و مشکلات حفظ کن و یاریگر من شو تا از پس اونها بر بیام. خدایا، این گرفتاریها کاری کردن که من دیگه لذت زندگی رو نچشم پس ازت میخوام که با برطرف کردنشون کاری کنی که من دوباره بتونم طعم لذت از زندگی رو بچشم.

*******************

خدایا، اونقدر گرفتاری و مشکلات دارم که نمیدونم به خاطر کدوم یکی از تو طلب کمک کنم پس ازت میخوام که همراهم باشی و در هیچکدوم از این مشکلات تنهام نذاری. قطعا اگه دست یاریگتر تو در دستای من باشه و تو همراه من باشی من میتونم از پس حتی سرسخت ترین مشکلات هم بر بیام و اونها رو به زانو در بیارم. خدایا، یاری خودت رو از من دریغ نکنم و همراهم در تمام مشکلاتم شو. آمین.

*******************

خدایا، میون تموم این گرفتاری ها، میون تموم این غم ها و دغدغه ها، فقط یکی بود که تونستم بیام و در خونش رو بزنم و اون هم تو هستی. خدایا، منو بی جواب نذار، نذار که بنده ات در برابر این گرفتاری ها سر تعظیم فرود بیاره. خدای من، تو که عزت بنده ات برات مهمه وگرنه هیچوقت به فرشته ها نمیگفتی که بهش تعظیم کنن پس حالا که من در این جایگاه قرار گرفتم به خاطر کل بخشندگی و مهربانی ای که از تو سراغ دارم در خونه ات رو زدم و از تو میخوام که کمکم کنی و گره گشای کار من بشی.

*******************

خدایا، در کارم گره ای افتاده که جز تو هیچ کس دیگه ای نمیتونه اون گره رو برام باز کنه. من میتونم برم در خونه همه آدما رو بزنم و از همه اونها کمک بخوام اما میدونم که این گره فقط به دستان تو هست که باز میشه. خدایا کمکم کن، گرفتارم، مشکل دارم و این گره داره کم کم تمام زندگیم رو در بر میگیره و منو به زانو در میاره. من نمیخوام که این اتفاق بیفته، نمیخوام که از زندگی دست بکشم و به خاطر این گرفتاری و مشکل از اون سیر بشم پس خدای من، گره گشای من شو و یاری ام کن تا از پسش بر بیام.

*******************

خدایا، جز تو هیچ کسی رو ندارم، تو پناهم باشم، تو اون آشیانه امنی باش که در برابر تموم اتفاقات تلخ و مشکلات بهش پناه میارم، تو اون سایه ای باش که در برابر خورشید سوزان مشکلات روزگار به اون پناه میارم و آرامش میگیرم. خدای من، اگر لحظه ای توجهت رو از من برداری و منو از درگاهت به در کنی یقینا در این دنیا جایی نخواهم داشت چون اونقدر در مشکلات و گرفتاری ها غرق میشم که مرگ بهتر از هزار بار زنده بودنه. پس خدایا، به وقت گرفتاری کمکم کن و دست یاریگرت رو در دستانم قرار بده.

*******************

خدای من، آغوش تو رو به هر چیزی ترجیح میدم چون آرامشی که از آغوش تو میگیرم رو در هیچ جایی پیدا نکردم. خدایا، حالا گرفتارم و مشکل دارم و به آغوش تو پناه آوردم پس کمکم کن که از اون عبور کن. میدونم که همه چیز به دست خودمه و خودم باید همت کنم اما همین دعای من از تو نشون دهنده اینه که همت کردم و اراده ام رو برای گرفتاری ام به کار گرفته ام اما از تو میخوام که چراغ راهم باشی و منو تنها نذاری. با وجود تو هست که من قوت قلب میگیرم که بتونم از پس مشکلاتم بر بیام.

*******************

خدایا، به راستی اگه تو در زندگی من نبودی تا الان هزاران مشکل قوی تر و سخت تر از مشکلی که الان دارم منو به زانو در آورده بودن. تو بودی که در تک تک اونها کلید مشکل گشایی رو در اختیارم قرار داده و کاری کردی که قفل مشکلاتِ خیلی قدرتمندتر از این رو هم باز کنم. حالا هم ازت میخوام که اون کلید مشکل گشایی که همیشه باهاش به کمکم میومدی رو بهم بدی تا از این مشکل و چالش هم بتونم عبور کنم و در اون موفق بشم.

*******************

خدایا، موفق شدن و خوشبخت شدنم رو فقط در گرو خواست تو میدونم. اگه تو نخوای و اگه تو اراده نکنی هیچ خوشبختی و حال خوبی به سراغ من نمیاد. خدایا، میدونم که اراده تو هم به خودم بستگی داره و خودم باید تلاش کنم اما ناظر اعمال من که هستی و میبینی که چقدر دارم از خودم تلاش به خرج میدم تا بالاخره به چیزی که میخوام برسم پس تو هم یاریگرم شو و بخواه تا من بتونم از مشکلات و گرفتاری هایی که دارم عبور کنم و طعم شیرین خوشبختی و موفقیت رو بچشم. آمین.

*******************

خدایا، اونقدر گرفتاری و مشکلات به سمت زندگی من هجوم آوردن که نمیدونم بابت کدوم شون به تو گلایه کنم. اصلا نمیدونم که باید گلایه کنم یا نه. خدایا، دارم کم میارم و دارم کم کم به سمت نابودی کشیده میشم. هر کدوم از این مشکلات کافیه تا زندگی یه انسان رو به طور کامل از هم بپاشونه اما من دارم همشون رو با هم همزمان تحمل میکنم. ازت میخوام اول از همه بهم تحمل بدی که هنوز هم بتونم تحملشون کنم و دوم میخوام که یاریگرم بشی تا ازشون عبور کنم. خدایا، خواسته این بنده ات که در قعر مشکلات و سختی ها داره صدات میزنه رو گوش کن. الهی آمین.

*******************

خدای من، اگه سختی های زندگی نبودند خوشی های زندگی هم معنا پیدا نمیکردند چون همه چیز یکنواخت میشد و همه چیز برای ما یک معنا پیدا میکرد. اما خدایا، دارم احساس میکنم که سختی های زندگی من از خوشی هایی که باید تجربه شون کنم بیشتره پس از ته دل ازت میخوام که اون سختی ها رو برطرف کنی و مشکلاتی که سر راهم سبز میشن رو از بین ببری. خدایا، این بنده ات نیاز به کمی آرامش داره، نیاز به کمی حال خوب داره و نیاز داره تا در سایه تو کمی آروم بگیره پس دست رد به سینه اش نزن و در مشکلاتش یاریگر اون بشو. الهی آمین.

*******************

خدایا، چه سختی و گرفتاری ای میتونه بزرگ تر از تو باشه؟ میون تموم سختی ها و مشکلات هنوز هم امید دارم و هنوز هم دل به تو بستم. میدونم که در زمان الهی به کمکم میای و منو کمک میکنی و به این موضوع ایمان قلبی دارم. اما خدایا، کاش زمان الهی اش زودتر سر برسه و کاش زودتر وقتش بشه که مشکلاتم رو حل کنی و اندکی هم که شده طعم خوشی و لذت زندگی رو به من هم که یکی از بنده هاتم بچشونی. الهی آمین.


در ادامه تماشا کنید :

آلبوم عکس نوشته های زیبای خدایا کمکم کن

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)

کلیپ خدایا کمکم کن برای وضعیت واتساپ و استوری


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...