متن فوق العاده عاشقانه و تاثیرگذار کوتاه

عشق زیباترین احساس در دنیاست، عشق تجلی قدرت خداونده و وقتی که عشق هست انگار همه احساسات خوب هم هستن و همه احساسات خوب به سمتت سرازیر میشن. عشق وقتی که در وجودت شکل بگیره هر جا حتی توی جهنم هم باشی احساس میکنی تو بهشتی و توی بهشت داری زندگی میکنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی عاشقانه، زیبا و تاثیرگذاری به صورت کوتاه آوردیم که شما رو دعوت به خوندن اونها میکنیم. همراه ما باشید.

جملات فوق العاده عاشقانه و تاثیرگذار

جملات عاشقانه و تاثیرگذار کوتاه

اناگر عاشق تو بودن وظیفه من شده، انگار باید دوستت داشته باشم، باید عاشقت باشم، باید تموم دار و ندارمو به پات بریزم و هر روز از عشقی که در قلب دارم برات خرج کنم در غیر اینصورت احساس میکنم یه چیزی کمه، احساس میکنم یه کار مهمی رو انجام ندادم و همواره توی ذهن و افکارم خلاء ای وجود داره که تا به تو عشق نورزم نمیتونم اون خلاء رو پر کنم. زندگی من، با محبت و عشقی که به من دادی عشقت رو تبدیل به وظیفه ای برای من کردی. دوستت دارم و عاشقت هستم.

*****************

عاشقت بودن انگار به من جونی دوباره میده، انگار منو سر حال میکنه و حال دلمو خوب میکنه. وقتی که من میگم عاشقت هستم فکر نکن فقط برای خوب شدن حال تو اینو میگم، وقتی به زبون میارمش انگار تموم وجودم از هر چی حس بده پاک میشه. دوست داشتن تو معجزه میکنه و منو حتی اگه توی بدترین شرایط هم باشم خوبم میکنه. مرسی از اینکه با بودنت این حس خوب رو به من هدیه میدی.

*****************

من زیاد اهل به زبون آوردن کلمه عاشقتم نیستم، من نمیتونم زیاد بگم دوستت دارم، برات میمیرم، اگه تو نباشی انگاری کامل نیستم و از اینجور حرفا، من تموم احساسی که به تو دارم رو در عملم بهت نشون میدم. شاید بلد نباشم مثل خیلی ها با حرفام برات دلبری کنم و عاشقانه هام رو با کلمات به پات بریزم اما میخوام بدونی که تا پای جون برای عشقی که به تو دارم تلاش میکنم تا همیشه بخندی، همیشه شاد باشی و همیشه حال دلت خوب باشه.

متن فوق العاده عاشقانه و کوتاه

وقتی که عاشق کسی میشی دلت میخواد فقط اون کنارت باشه، انگاری اگه اون نباشه حالت خوب نیست، هیچ چیزی سر جاش نیست و هیچ کسی هم نمیتونه تو رو از این حال و هوا به غیر از خود اون در بیاره. وقتی که کسی رو دوست داری باید کنارت باشه تا لبخند بزنی، باید باهات باشه تا احساس شادی کنی و باید دستاش توی دستات باشه تا آرامش بگیری. وقتی قلبت به قلب یکی دیگه گره میخوره، احساساتت هم به بودن اون پیوند میخوره و تا نباشه انگار هیچ احساس خوبی سراغتو نمیگیره.

*****************

میون تموم این آدما یه دونه تو رو داشتن برای من کافیه. من نمیخوام دورم شلوغ باشه، نمیخوام هر روز با یکی باشم و هر روز با این و اون تفریح کنم، من فقط بودن تو رو در زندگیم میخوام، بودن تویی که اگه باشی جای خالی همه رو برام پر میکنی و منو از همه بی نیاز میکنی. تو در وجودت همون چیزی رو داری که من مدت ها به دنبالش گشت و اون هم عشقه. من عشق رو در وجود تو یافتم پس به من حق بده که به جز بودن با تو، بودن با هیچکس دیگه ای حال منو خوب نکنه.

*****************

وقتی یکی به دلت میشینه، وقتی عاشق یکی میشی و با تموم وجودت بهش وابسته میشی دیگه به ویژگی های منفی اون شخص توجه ای نمیکنی. حتی اگه تموم دنیا بخوان که اونو جلوی تو تخریب کنن، حتی اگه همه آدما از اون بد بگن و حتی اگه تموم کائنات دست به دست هم بدن تا اونو از چشم تو بندازن نمیتونن چون تو قلب به وجود اون گره خورده و باید با تموم ویژگی های به ظاهر بدش کنارت باشه تا حالت خوب باشه، بخندی و احساس خوبی داشته باشی.

متن بسیار عاشقانه برای پروفایل جدید

احساس خوب برای من تنها در یک صورت معنا میشه و اون هم زمانیه که با تو هستم. وقتی که در کنارتم و دستام توی دستاته حال خوب برای من معنا پیدا میکنه و با تمام وجودم احساس خوب رو تجربه میکنم. احساسی که با تو دارم و اونو در کنارت تجربه میکنم با بودن با هیچ کسی و با بودن در هیچ جایی به سراغم نیومده و هیچوقت تجربه اش نکردم. انگاری قلب من فقط این احساس رو با بودن تو لمس میکنه و اگه نباشی این احساس برای همیشه از وجودم پر میکشه و میره.

*****************

میگن وابسته طرفت نباش، میگن اگه وابسته بودی میذاره و میره، میگن اگه وابسته اش بودی پررو میشه، برات شاخ میشه و هزارتا از اینجور حرفا. من احساس میکنم کسایی که اینا رو میگن با عشق واقعی آشنا نشدن، عشق حقیقی رو توی زندگیشون لمس نکردن و تا به حال کسی رو ندیدن که با وجودش دلشون بلرزه و قلبشون سرشار از احساس خوب میشه. وقتی که آدم خودت رو پیدا میکنی، وقتی یکی رو میبینی که دلت بهت میگه این همونیه که میخواستی، انگار دفاعی در برابر او نداری، انگار قلبت ناخودآگاه به وجودش گره میخوره و وقتی که به خودت میای میبینی که وابسته اش شدی و لحظه ای دور بودن ازش چیزی جز حال بد برای تو نداره.

*****************

عشق چیز عجیبیه، تا زمانی که توی زندگیت نیومده میگی چرته و وجود نداره اما همینکه آدم خودت وارد زندگیت شد، همینکه اونو دیدی و دلت براش لرزید با تمام وجودت به عشق معتقد میشی و با خودت میگی چطور تا قبل این من عشقو احساس نکرده بودم، چطور عشقو نشناخته بودم و چطور اونو نادیده میگرفتم؟ عشق یه احساس خیلی قویه که همیشه به سراغت نمیاد اما اگه اومد جوری بهش وابسته میشی که میگی چطور تا قبل این من زندگی میکردم و یا بهتر بگم میگی تا قبل این اصلا من چطور زنده بودم.

متن واقعا عاشقانه و تاثیرگذار

مشغول زندگیتی، کارتو میکنی و سرت تو لاک خودته، کلا به هیچ کسی غیر خودت اهمیت نمیدی و فقط و فقط خودتو توی زندگیت میشناسی اما خدا یهویی توی تله ای به اسم عشق گرفتارت میکنه. وقتی که گرفتار تله عشق شدی دیگه نمیتونی فقط به کارت فکر کنی، دیگه نمیتونی فقط سرت تو لاک خودت باشه، دیگه نمیتونی فقط به خودت اهمیت بدی و فقط و فقط خودتو بشناسی و احساسات خودت برات اهمیت داشته باشه. وقتی که عاشق میشی انگار بخشی از وجودت رو میسپری دست طرف مقابلت، اون موقع اونم باید زندگی کنه تا تو زندگی کنی، اونم باید احساس خوبی داشته باشه تا تو حال خوب باشه و اونم باید از زندگیش لذت ببره تا تو هم لذت ببری.

*****************

عشق احساس عجیبیه به شکلی که حتی بدترین آدما رو هم از پا در میاره و غلام و برده خودش میکنه. آدم میتونه در برابر هر احساسش از خودش دفاع کنه و نذاره برده اون بشه اما انگار عشق خوب قلق آدما رو بلد شده و نمیذاره که آدما افسارش رو به دست بگیرن. برای همینه آدمایی که عاشقن دیوانه وار به عشق وابسته اند. کسایی که عشق رو تجربه نکردن نمیتونن حال عاشقا رو درک کنن و گاهی از شدت عاشقیشون با تعجب به اونها نگاه میکنن. تنها وقتی عشق واقعی به سراغت اومد میفهمی که آدما چقدر در برابر عشق ضعیفن و چقدر راحت افسارشون رو به دستش میدن.

*****************

عشقو به دلت راه بده، بذار با عشق هر چی علف هرز از احساسات بد توی زمین دلت روییده از بین برده بشه و حال دلت خوب بشه. چرا حالت رو بد کنی؟ چرا تا زمانی که فرصت عاشقی داره بخوای نفرت بورزی یا بخوای بخوای وجودت رو با احساست بد پر کنی؟ بذار تا عشق زندگیت رو دگرگون کنه، بذار تا عشق توی زندگیت معجزه کنه و کاری کنه تا از زندگیت لذت ببری. عشق وقتی به وجود بیاد زندگیت رو مثل بهشت میکنه و تو هر جایی هم که باشی مهم نیست کافیه عشقت پیشت باشه، دستاش توی دستات باشه و حضورش رو احساس کنی تا همون جا برات تبدیل به بهشت بشه. اگه با عشقت حتی توی جهنم هم باشی اونجا برات بهشته چون اون هست که با عشقش هر چی حال بده رو ازت دور کنه.

متن فوق العاده عاشقانه و تاثیر گذار برای عشقم

عشق یکی از مقدس ترین و کمیاب ترین احساسات دنیاست. عشق خیلی کم به وجود میاد و چون کمیابه و مقدس، ارزشمنده و میتونه حالت رو به طور کامل دگرگون کن. وقتی که عشق باشه احساست خوب دیگه هم به سراغت میان، وقتی که عشق باشه تو شادی، لبخند میزنی، از همه چی راضی هستی و انگار هیچ چیزی نیست که وجودت رو آزار بوده. این حس کمیاب درسته به تعداد محدود توی زندگی آدما شکل میگیره اما اگه شکل گرفت با وجودش زندگی آدم تبدیل به بهشتی بی بدیل میشه.

*****************

عاشق که باشی حتی اگه همه بهت بگن اون بدترین آدم روی زمینه تو هیچ چیزی حالیت نمیشه و فقط چهره اون هست که توی ذهنت تداعی میشه و لبخند به لب میاری. وقتی که عاشقت کسی میشی انگاری چشمات روی بدی هاش بسته میشه و فقط خوبی های اونو میبینی، فقط ویژگی های مثبتش رو میبینی و از اون توی ذهنت برای خودت خدای دومی میسازی که اگه سجده به خدای اول گناه نبود به اون هم سجده میکردی.

*****************

عشق میتونه زندگیت رو دگرگون کنه اما امان از روزی که عاشق آدم اشتباهی شدی اون موقع همین عشق تبدیل به شلاقی از زندگیت میشه که هر روز مجبوری ضربه هاش رو به دل و قلبت احساس کنی و دم نزنی. وقتی که عاشق میشی جلوی طرفت ضعیف میشی و کافیه اون یه اخم کنه تا دوباره دل و قلبت ضربه شلاقی که گفتم رو احساس کنه. وقتی که عاشق کسی میشی انگاری در برابرش بی دفاع میشی و اون باید همیشه بهت لبخند بزنه، همیشه احساسش رو خرجت کنه و بهت بگه که کنارته، مراقبته و هیچوقت تنهات نمیذاره وگرنه حتی همون کاری نکردنش هم میتونه حکم شلاق هایی رو داشته باشه که با تموم وجود آزارت میده.

متن فوق العاده احساسی و تاثیرگذار

میگن عشق آدمو کور میکنه به هر چی مجبور میکنه راست گفتنا. تو یه آدم فوق العاده عاقل و منطقی رو بیار و کاری کن که عاشق بشه اون موقع میبینی حتی بی منطق ترین کارها رو هم انجام میده و هیچ وقت اصلا به عاقبت کاری که در رابطه با عشقش هست فکر نمیکنه.

*****************

وقتی که عاشق میشی تازه میفهمی که خدا چه قدرتی داره و چه قدرتی رو در وجود تو خلق کرده. وقتی که عاشق میشی وجودت سراسر انرژی میشه و با خودت میگی مگه چه سیستمی منو خلق کرده که اینجوری حال دلم فقط با وجود یه نفر خوب میشه و احساسم مثبت میشه؟! و بعد با خودت میگی اون سیستم مگه چقدر قدرت داشته که باز به من چنین قدرتی داده؟ وقتی که عاشق میشی همراهش به خدا هم حتی اگه ایمان نداشته باشی ایمان میاری چون باورت میشه که این همه زیبایی و این همه قدرت خود به خود به وجود نیومده.

*****************

عاشق که باشی مهم نیست در چه مرحله ای از زندگیت باشی، مهم نیست کجای زندگی ایستاده باشی و در چه مقطع ای هستی، در هر جایی از زندگیتم که باشی فقط تلاش میکنی که حال عشقت خوب باشه، فقط تلاش میکنی که به اون بد نگذره و اون از زندگیش لذت ببره. وقتی که عاشق میشی حتی اگه توی بدترین شرایط هم باشی باز هم برای حال خوب طرفت تلاش میکنی و انگاری اون موقع خودت یادت میره و فقط طرف مقابلته که توی ذهن و خاطرته.

متن با عکس فوق العاده عاشقانه جدید

عشق به وجود میاد و کم کم پر قدرت تر از قبلش میشه. ممکنه از یکی متنفر باشی اما وقتی کمی با اون ارتباط برقرار کردی کم کم این تنفر از بین برده بشی و حتی عاشقش هم بشی. عشق خبر نمیکنه کی ریشه اش شروع به رشد میکنه و شکل میگیره و وقتی که به خودت میای میبینی عاشق طرفت شدی.

*****************

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب ما رو همراهی کردید. نظرتون نسبت به متن هایی که در این مطلب با شما به اشتراک گذاشته شد چی بود؟ خوشحال میشیم نظر، پیشنهاد یا انتقادتون رو در بخش نظرات با ما در میون بذارید. همچنین اگه خودتون متن ها یا جملاتی عاشقانه داشتید میتونید از بخش نظرات به ما به اشتراک بذارید تا بقیه هم اونها رو بخونن و در صورت نیاز ازشون استفاده کنند. در آخر هم ازتون میخوایم اگه مطلب رو مفید دونستید حتما اون رو با دیگران به اشتراک بذارید چون با این کار حمایتی بزرگی از ما کردید.


در ادامه تماشا کنید :

جملات عاشقانه برای عشقم

متن عاشقانه از راه دور دوستت دارم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...