متن خدایا کمکم کن به هدفم برسم

اگه هدف و برنامه ای داری و اگه چیزی در سر داری که میخوای بهش برسی از خدا کمک بخواه و از اون درخواست کن تا کنارت باشه، دست های یاریگرش رو وارد زندگیت کنه و کاری کنه تا زودتر و بهتر به خواسته ات و چیزی که میخوای برسی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبایی در رابطه با کمک خواستن از خدا در مسیر رسیدن به هدف تهیه کردیم که شما رو به خوندن اونها دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

جملات خدایا کمکم کن به هدفم برسم

خدایا، هدفی که دارم منو به تعالی و پیشرفت میرسونه، منو به درجات بالایی از زندگی میرسونه و باعث میشه که قله های زندگی رو کشف کنم و این دنیا رو به بهترین شکل تجربه کنم پس از تو میخوام که کمکم کنی تا به هدفی که دارم جامه عمل بپوشونم و خودم رو به اون چیزی که از ته دل دوست دارم نزدیک تر کنم. قطعا اگه من به هدفم برسم باعث میشم جهانی که تو آفریدی و من در اون زندگی میکنم گسترده تر و بزرگ تر بشه پس خدایا، من کمکم کن.

*******************

خدایا، در مسیر هدفم در خونه هیچکسی غیر از تو رو نمیزنم و از هیچکسی غیر از تو کمک نمیخوام. چرا تا وقتی که خدای بزرگی مثل تو دارم که هر لحظه میتونه به بهترین شکل یاریگر و همراه من و کمک کننده به من در مسیرم باشه به سراغ آدمایی برم که خودشون محتاج کمک هستند و در مشکلات غوطه ور شدند؟ خدایا، من تو رو برای یاری و همراهی خودم انتخاب کردم پس تو هم نقش یه همراه فوق العاده رو برام بازی کن و در گام به گام مسیری که در پیش گرفتم کمکم کن تا بتونم به بهترین شکل به چیزی که میخوام جامه عمل بپوشونم.

*******************

خدایا، من هدفم رو خیلی دوست دارم و اشتیاقی سوزان نسبت به اون در دل و قلبم به وجود اومده. جدای از این اشتیاق سعی میکنم که باورهای درستی نسبت به اون و رسیدن به اون هم در هنم ایجاد کنم. حالا که اینجوریه و من دارم تمام سعیم رو میکنم که انگیزه داشته باشم و افکارم رو در مسیر خواسته ام قرار بدم پس تو هم کمکم کن و یاریگرم شو. اگه تو کمکم کنی در کنار اون انگیزه و باورها یقینا میتونم به خواسته ای که دارم برسم و هدفم رو برای خودم تبدیل به واقعیت کنم.

*******************

خدایا، هدفی که دارم خیلی دور از ذهن نیست، تا حالا آدمای زیادی بهش رسیدن و آدمای زیادی اونو به ثمر نشوندن پس میشه به من هم کمک کنی که در هدفم موفق بشم؟ میشه به من کمک کنی تا تک تک برنامه هام برای هدفم عملی بشه و من بتونم به اون چیزی که واقعا از صمیم قلبم میخوام بهش برسم دست پیدا کنم؟ خدایا، یقینا با وجود اون ثمرات اون در هدف در زندگیم میتونم خوشحالی و خوشبختی بیشتری رو تجربه کنم پس منو از رسیدن بهش محروم نکن و بذار تا وارد زندگیم بشه و بشه بخشی از زندگی ام.

*******************

خدای من، اگه لازم باشه هر لحظه و هر دم به درگاهت میام و ازت میخوام که خواسته ای که دارم رو برآورده میکنی. میدونم که منو بالاخره به خواسته ام میرسونی اما میخوام که زمانش زودتر بشه و من سریعتر به خواسته ام برسم. خدایا، من به خواسته ام وابسته نیستم و عجله خاصی هم براش ندارم اما اگه هر چی زودتر به اون دست پیدا کنم برنامه هام جلوتر میفته و میتونم زندگی رو به معنای بهتر زندگی کنم و تجربه های خیلی شیرین تری رو برای خودم به ارمغان بیارم.

*******************

خدایا، اگه خواسته ای توی ذهن من شکل گرفته و اگه من هدفی برای خودم انتخاب کردم به این معنیه که تو لیاقت رسیدن به اون خواسته و ده، رو در من دیدی وگرنه هیچ وقت فکر رسیدن بهش به ذهنم خطور نمیکرد. پس خدایا، حالا که اینجوریه و حالا که من لایق رسیدن به هدفم میدونی پس کمکم کن و یاریگرم باش تا به اون دست پیدا کنم و هدفم رو از آن خودم کنم. خدایا، هیچ دست یاریگری و هیچ دست کمک کننده ای نمیتونه به اندازه دست تو منو در هدفم کمک کنه و یاریم بده پس همراهم باش و دستت در دستانم باشه.

*******************

خدای خوبم، با خوبی ها و مهربونی های تو محال ممکنه که به خواسته ام نرسم و اون فقط در حد یک خواسته باقی بمونه. من میدونم که تو بی نهایت راه در مسیر زندگی من برام میذاری تا به اون چیزی که میخوام برسم پس هیچ نگرانی و اندوه و غمی به دلم راه نمیدم و مطمئنم که تو به من در رسیدن به خواسته ام کمکم میکنی و تنهام نمیذاری. خدایا، من با تمام وجود سعی میکنم که این رو باور کنم و تو هم به من مدد برسون و کمکم کن تا باورم هر لحظه نسبت به قبلش قوی تر بشه.

*******************

خدایا، اگه تو در مسیر هدفم همراه من نباشی مطمئن باش که زودی زمین میخورم و زودی شکست های متوالی به سراغ من میان. بودن تو هست که منو از شکست ها مصون نگه میداره و باعث میشه که با قدرت ادامه بدم و کوتاه نیام. خدایا، مسیر پیش روم سخته و ازت میخوام که فقط باشی و فقط منو در پناه خودت حفظ کنی تا مبادا درگیر شکستی بشم و همین شکست باعث بشه که دیگه نخواهم حرکت کنم و ادامه بدم.

*******************

خدایا، همیشه از ته دل دوست داشتم که به چیزی که میخوام برسم و بهش جامه عمل بپوشونم پس میشه حالا که چیزی نمونده تا بهش برسم کمکم کنی و زودتر منو به خواسته ام برسونی. خدایا، هر چقدر تلاش لازم بود کردم، هر چقدر زحمت لازم بود کشیدم و هر چقدر کار لازم بود انجام دادم و الان مابقی اش فقط و فقط به دستای توئه و تویی که تصمیم میگیری که کی به خواسته ام برسم و کی خواسته ام برام به ارمغان آورده بشه. پس خدایا، حالا که اینجوریه میشه که خیلی زود منو به چیزی که میخوام برسونی و اینجوری دل بنده ات رو کلی شاد و پر از حس خوب کنی؟

*******************

خدای من، هدف من چیزیه که باعث میشه جهانی که آفریدی گسترده تر بشه و من با هدفم میتونم به آدم ها کمک بیشتری کنم و زندگی رو براشون راحت تر کنم. حالا که اینجوریه میشه که کمکم کنی تا زودتر به هدفم برسم و زودتر اونو عملی کنم؟ هدف من هدفی هست که نه تنها به خودم بلکه به آدم های زیادی کمک میکنه و یاریگر اونها میشه پس ثمرات اون فقط برای خودم نیست بلکه برای تموم مخلوقاتته. خدایا، با تمام وجودم ازت میخوام که برآورده اش کنی و مراتب رسیدن به اون رو برای من به وجود بیاری. آمین.

*******************

خدایا، هدفی که دارم به من در بهتر تجربه کردن زندگی کمک میکنه و کاری میکنه تا به معنای واقعی به کمال برسم و بتونم خوشبختی رو به معنای واقعی تجربه کنم. با تمام وجودم از تو میخوام که منو کمک کنی تا به هدفم برسم و ثمره اش رو وارد زندگیم کنم. قطعا با رسیدن من به هدفم خیلی های دیگه هم میتونن از ثمرات اون استفاده کنند و نتیجه اش رو در زندگیشون ببینن. خدایا، هدف من تنها برای زندگی خودم نیست بلکه اگه حقیقی بشه زندگی خیلی های دیگه رو میتونه تحت تاثیر قرار بده پس کمکم کن. الهی آمین.

*******************

خدایا، کمکی از تو جز حضورت در زندگیم نمیخوام چون تو ریش و قیچی رو به دست خودم داد و این منم که تصمیم میگیرم چطور و چجوری به اون هدف برسم. خدایا، با قدرت انتخاب و تصمیم گیری تو همه چیز رو به خود من سپردی و این خود من هم هستم که با راه هایی که در پیش میگیرم و اونها رو انتخاب میکنم تصمیم میگیرم که از هدفم دورتر بشم یا به اون نزدیکتر بشم. من فقط از تو حضورت رو میخوام، ازت میخوام که چراغ راهم بشی و کمکم کنی که همیشه بهترین ها رو انتخاب کنم و همیشه دقم در بهترین مسیرها بذارم. خدایا، حضورت رو از من دریغ نکن و اینجوریم کمکم کن تا به هدفم برسم.

*******************

خدایا، هدف من چیزی نیست که بقیه به اون نرسیده باشن و خیلی ها تونستن اونو در زندگیشون به ارمغان بیارن و از ثمرات نیکو و شیرین اون استفاده کنند. من هم میخوام بشم بخشی از همون خیلی ها و هدفم رو برای خودم تبدیل به واقعیت کنم و تجربه اش کنم پس ازت میخوام که کمکم کنی و همراهم باشی تا بتونم به اون برسم. خدایا، یقینا اگه تو همراه من نباشی و دست منو در رسیدن به اون رها کنی من نمیتونم اونطور که باید بهش برسم و حتی اگه رسیدم هم شاید لذتی ازش نبرم. پس خدایا کمکم کن و رهام نکن تا به هدفم برسم.

*******************

خدای خوبم، من هدفی دارم که احساس میکنم به واسطه اون زندگیم بهتر میشه و بهتر میتونم دنیایی که خلق کردی رو تجربه کنم. من احساس میکنم که این هدف منو به مراتب خوب زندگی میرسونه و کاری میکنه تا واقعا احساس خوشبختی کنم. درسته که راه های زیادی برای تجربه خوشبختی هست اما من این راه و هدف رو برای تجربه خوشبختی انتخاب کردم پس حالا که انتخاب بنده ات اینه ازت میخوام که فقط همراهم باشی و کمکم کنی تا اونو به ثمر بنشونم و بتونم به واسطه اش زندگیم رو قشنگ کنم.

*******************

خدای قشنگم، یه هدف قشنگ دارم، یه هدف که پر از لذت و حال خوبه و اگه بهش برسم واقعا انگار زندگیم متحول میشه. میذاری بهش برسم؟ کمکم میکنی؟ دستت رو توی دستام نگه میدازی و بهم قدرت میدی تا اونو از آن خودم کنم؟ خدایا، اگه تو نباشی که رسیدن به اون هدف هیچ شیرین و لذت خاصی نداره. من میخوام که در این راه خدای من، مخلوق من و آفریدگار من همراهم باشه و کمکم کنه پس خدایا کمکم کن تا به هدفم برسم. الهی آمین.

*******************

خدایا، من میدونم که تو بی نهایت دست روی این زمین داری که میتونی به واسطه اونها به کمک من بیای و منو کمک کنی پس ازت میخوام که در راه و مسیر هدفم این دست ها رو به یاری و کمک من بیاری و کاری کنی که در سریع ترین زمان من مسیر رسیدن به هدفم رو بپیمایم و به هدفم برسم. خدایا، من نمیدونم که قراره از چه راه هایی کمکم کنی فقط میدونم که تنها نمیذاری و کمکم میکنی پس از راهی که میدونی به کمکم بیا و نذار که این مسیر رو تنهایی برم. الهی آمین.

*******************

خدا جونم، من به واسطه هدفی که انتخاب کردم میخوام به زندگیم سمت و سو بدم و میخوام جهت زندگیم رو مشخص کنم. من نمیخوام زندگی ای داشته باشم که هدفی نداره و هیچ رنگ و رویی نداره، من میخوام زندگیم معنا دار بشه و این هدف بهم کمک میکنه تا به اون معنا ببخشم. خدایا، حالا که اینجوری میشه بهم کمک کنی تا به هدفی که دارم برسم و به اون جامه عمل بپوشونم؟ خدایا، این بنده ات رو تنها نذار و یار و همراهش بشو. الهی آمین.

*******************

خدای خوبم، اگه راهنمایی ها، الهامات و کمک های تو در زندگیم نبود شاید خیلی قبل شکست خورده بودم و شاید خیلی قبل از زندگی دست کشیده بودم اما تو بوده که همواره منو راهنمایی کردی، همواره ایده هایی ناب بهم الهام کردی و همواره کمکم کردی تا از شرایط سخت بگذرم و به آسونی برسم. الان هم یه هدف پیش روم دارم که برای رسیدن به نتیجه اش نیاز دارم تا راهنمایی کنم، بهترین ایده ها رو برای رسیدن بهش بهم الهام کنی و در مسیرش کمکم کنی تا در نهایت اونو از آن خودم کنم. خدایا کمکم کن تا به هدفم برسم. الهی آمین.

*******************

خدایا، من نمیدونم که چجوری و چطوری اما فقط میخوام کمکم کنی تا به هدفم برسم و به اون جامه عمل بپوشونم. هدفم برای من ارزشمنده و من براش اهمیت خیلی خاصی قائلم پس از ته دل میخوام که به من در رسیدن بهش کمک کنی. خدایا، من مثل خیلی ها نیستم که سر جام بشینم و از تو بخوام که نتیجه هدفم رو وارد زندگیم کنی بلکه خودم اراده کردم و پا شدم تا با تلاش و پشتکارم بهش برسم پس حالا که اینجوریه تو هم کمکم کن و تنهام نذار. الهی آمین.


مطالب پیشنهادی:

متن زیبا در مورد من می توانم (2)

متن در مورد جنگیدن برای هدف

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)

آلبوم عکس نوشته خوشگل برای پروفایل سری (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...