متن درباره ی خدایا دوستت دارم

خدا اونقدر به بنده اش نعمت داده، خدا اونقدر زندگی بنده اش رو با بارون رحمتش زیبا کرده و خدا اونقدر مسیر زندگی بنده اش رو به سوی خوشی و حال خوب هدایت کرده که اگه بنده اش بتونه ردپای خدا رو در زندگیش پیدا کنه عشقی بی نظیر نسبت به اون در دلش شکل میگیره و بارها میگه که خدایا دوستت دارم.

توی این مطلب متن ها و جملاتی تهیه کردیم که به واسطه اونها میتونید به خدا بگید که خدایا دوستت دارم و عاشقتم، شما به واسطه این متن ها میتونید از عشقی که در دل و قلبتون نسبت به خدا موج میزنه حرف بزنید پس همراه ما باشید.

جملات در مورد خدایا دوستت دارم

خدایا، تویی که در سخت ترین شرایط هم دستم رو رها نکردی، تویی که وقتی همه ازم روی برگردوندن لحظه ای نگاهت رو از من بر نداشتی، تویی که وقتی همه پشتم رو خالی کردن پشتم رو داشتی و منو از عالم و آدم بی نیاز کردی و تویی که با تو بود که عشق رو شناختم و درک کردم، عاشقتم و دوستت دارم. خدایا، دوست داشتن تو انگار به من جونی دوباره میده، انگیزه ای بی نهایت میده و شور و اشتیاقی مضاعف میده که ادامه بدم و کوتاه نیام و باور داشته باشم که یکی هست که کنارمه، یکی هست که همیشه دستاش توی دستامه و یکی هست که همیشه تکیه گاهمه. خدایا شکرت.

************

خدایا، برای کدوم نعمتت از تو شکرگزاری کنم؟ برای کدوم رحمتت سپاست رو به جا بیارم؟ مگه میتونم؟ حتی اگه تموم عمرم هم بذارم و حتی اگه تموم زمانی که برای زندگی لایق من دونستی رو صرف کنم باز هم نمیتونم برای تموم داشته هام، برای تموم نعمت هات و برای تموم رحمت و عشقی که به زندگی من داشتی تو رو شکر کنم و سپاست رو به جا بیارم. خدای من، همه این ها باعث میشه که بی نهایت بار دوستت داشته باشم، همه این ها باعث میشه که عاشقت بشم و با عشق به تو بی نهایت از زندگیم لذت ببریم، زندگی ای که خودش بزرگترین نعمت تو به منه و بارها باید به خاطرش شکر و سپاست رو به جا بیارم.

************

خدایا، تک تک نفس هایی که میکشم به من یادآوری میکنن که تو رو دست داشته باشم و لحظه ای تو رو از یاد نبرم. کسی که خدا رو از یاد برده باشه در تاریک ترین مسیر زندگی قراره گرفته و فکر نمیکنم که لحظه ای بتونه خوشبختی رو تجربه کنه. خدای من، تک تک نفس هام انگار بهم میگن عشق به توست که به زندگی من جون داده، عشق به توست که حال منو دگرگون کرده و عشق به توست که نمیذاره لحظه ای احساس بد به دل و قلبم راه پیدا کنه. خدایا، دوستت دارم و دوست داشتنته که باعث شده دیدم به دنیایی که آفریدی قشنگ و زیبا باشه.

************

خدایا، دوستت دارم، حتی همون زمانی که بدترین اتفاقات زندگیم میفتن، حتی همون زمانی که توی بهترین لحظات به سر میبرم، حتی همون زمانی که شور و اشتیاق در وجودم غلیات میکنه و حتی همون زمانی که حس غم و افسردگی تموم وجودم رو در برگرفته باز هم دوستت دارم و باز هم عاشقتم. خدایا، من توی هر لحظه تو رو دوست دارم و عاشقتم چون میدونم هر اتفاقی که در زندگیت بیفته به من کمک میکنه تا زندگیم ساخته بشه و تجربه بیشتری از زندگی داشته باشم، من تو رو دوست دارم چون میدونم تموم این اتفاقات به حکمت تو افتاده و ممکنه توی بعضی از اتفاقات حکمت تو رو درک نکنم اما میدونم که در نهایت به نفعم بوده و هست و کمک میکنه تا رشد کنم و پیشرفت داشته باشم.

************

خدای من، دوستت دارم، برای تک تک نفسهایی که میکشم، برای زندگی خوبی که دارم، برای آدم های فوق العاده ای که توی زندگیم هستند، برای کار خوبی که دارم، برای جسم و روح سالمی که دارم، برای تک تک قدم هایی که روی این زمین بر میدارم و دنیایی که آفریدی رو تجربه میکنم و برای همه چیزهایی که الان حضور ذهن ندارم اما میدونم که به خاطرش باید ازت شکرگزار باشم دوستت دارم و عاشقتم. خدای من، عاشقتم که بی مزد و بی منت بنده ات هر چی که میخواد رو وارد زندگیش میکنی و زندگیش رو سرشار از رحمت و نعمت میکنی.

************

خدای من، مگه میشه مخلوق خالقی مهربان و بخشنده داشته باشه و باز هم اونو دوست نداشته باشه؟ مگه میشه که مخلوق غرق در نعمت هایی بشه که خالق براش آفریده و باز هم با این اوصاف اونو دوست نداشته باشه؟ خدای من، من مخلوقم و تو خالق منی و میخوام بدونی که این مخلوق بی نهایت دوستت داره و بی نهایت بار عاشقته. خدای من، توی بدترین وضعیت زندگیم مهربانی تو رو به خودم دیدم و توی بدترین جاهایی که احساس گناه یا ضعف کردم بخشندگی و مرحمت تو رو دیدم و همین هاست که منو بی نهایت بار عاشق تو میکنه.

************

اگه میخوای به معنای واقعی عشق پی ببری باید عاشق خدا بشی. وقتی که عاشق خدا میشی اون موقع هست که میفهمی چرا میگن عشق زیباترین و بی بدیل ترین احساسیه که آدم میتونه تجربه اش کنه. وقتی که تموم وجودت سرشار از حس عشق به خدا میشه، هر چی احساس بد و منفی هست از وجودت پر میکشه و میره و تو در بهترین لحظات زندگیت به سر خواهی برد چون وجودت تماما سرشار از احساس خوب و زیباست. همین هاست که تو رو با معنای واقعی عشق آشنا میکنه. خدایا دوستت دارم و آرزو میکنم که تک تک لحظات زندگیم با عشق به تو زیباتر از هر وقتشون بشن.

************

عاشق خدا که باشی میفهمی هیچ عشقی زیباتر از عشق به خدا نیست، میفهمی انگاری همه عشق ها به جز عشق به خدا الکین و تصور میکنی که عشق به خدا برات کافیه تا در این دنیا زندگی کنی و احساس خوشبختی کنی. عشق به خدا بهت جونی دوباره میده، بهت احساس سرزندگی میده و بهت حال خوبی میده که باعث میشه در برابر دنیا و مشکلاتش هیچوقت کوتاه نیای و هیچوقت جا نزنی. خدایا شکرت که منو با عشق خودت آشنا کردی و میخوام بدونی که بی نهایت بار دوستت دارم.

************

عاشق خدا باش تا اون موقع ببینی که زندگیت چجوری دگرگون میشه. وقتی که عاشق خدا میشی و از ته قلب خدا رو دوست داری انگار هر اتفاقی که برات میفته یه اتفاق شیرین و قشنگه، یه اتفاقی که از ته دل دوستش داری و بابتش از خدا شکرگزاری. وقتی که عاشق خدا میشی حتی اگه اتفاقاتی که به زعم بقیه تلخ و ناگوار هستند برات رخ بدن بابتشون احساس خوبی داری و میدونی که به رشد و پیشرفت کمک میکنن و کاری میکنن که به تعالی برسی. خدایا، دوستت دارم و عاشقتم چون با عشق توئه که معنای یه زندگی خوب و سرشار از خوشبختی رو درک کردم.

************

خدایا، برای دوست داشتن تو چرا باید دنبال دلیل بگردم؟ چرا باید دلیلی وجود داشته باشه تا مخلوقی خالقش رو دوست داشته باشه؟ خدای من، من بی دلیل تو رو دوست دارم و عاشقتم و اونقدر در قلبم نسبت به خالقم عشق نهفته هست که هر چی وارد زندگیم کنه و هر اتفاقی که سر راهم سبز بشه رو با جون و دل میپذیرم و قبول میکنم چرا که میدونم عشقی که خالقم به من داره بی نهایت بزرگتر و بیشتر از عشقی هست که من به اون دارم و قطعا این اتفاقات به منفعت من بودند که وارد زندگیم شده. خدایا، برای همه چیز شکرت و میخوام بدونی که این بنده ات بی دلیل عاشقته و کلی دوستت داره.

************

خدایا، دوستت دارم ولی نمیدونم چجوری دوست داشتنم رو ابراز کنم. دوست دارم فریاد بزنم و بلند بگم خدایا عاشقتم اما بعد که با خودم فکر میکنم میبینم که تو خیلی نزدیک تر از اون چیزی به ما هستی که فکرش رو میکنیم پس داد زدن لازم نیست. خدایا، بعدش میگم دوست داشتنم رو در درونم نگه دارم و فریاد نزنم اما انگار دوست دارم احساسی که نسبت به معبودم دارم رو به زبون بیارم و بلند و بلند در موردش حرف بزنم و با این کار به خود انرژی مثبت بدم. خدایا، بی نهایت بار عاشقتم، این عشق چه در زبون و چه در دل و قلبم کاملا هویداست.

************

خدایا، این همه نعمت به من دادی و من برای اونها هم شده مگه میتونم تو رو دوست نداشته باشم و عاشقت نباشم؟ به نظر من کسایی که تو رو دوست ندارن و عشقی در قلبشون نسبت به معبودشون شکل نگرفته هنوز نتونستن خوب بشناسنت، هنوز نتونستن قشنگ ردپای تو رو در زندگیشون پیدا کنن و هنوز نتونستن قشنگ نقش تو رو در زندگیشون احساس کنن. این افراد به محض اینکه بدونن که تو در زندگیشون چه نقشی داشتی و چقدر اتفاقات خوب و لذت بخش زندگیشون به خاطر حضور تو بوده قطعا عشق و علاقه ای بی نظیر در قلبشون نسبت بهت ایجاد میشه. خدایا، این عشق و علاقه در قلب من به وجود اومده و من در هر سکانس زندگیم که مرور میکنم به راحتی میتونم ردپای تو رو پیدا کنم. خدایا، برای اینکه مراقب زندگی مخلوقت هستی و آفریده ات رو تنها نمیذاری و هر لحظه کنارشی بی نهایت شکرت.

************

خدایا، وقتی که خوب فکر مکینم میبینم که دوستی بهتر از تو ندارم، دوستی که واقعا به فکرمه، به یادمه و هر لحظه توجهش به زندگیمه. خدایا، توی زندگی خیلی به دنبال دوست گشتم، خیلی خواستم یکی رو پیدا کنم که شریک و همدمم بشه و توی تنهایی ها سراغم رو بگیره و نذاره هیچوقت کنج عزلت انتخاب کنم اما انگاری هیچکدوم از این آدما بلد نیستن خوب نقش دوستی که من از اونا انتظار دارم رو بازی کنن. خدایا، میون تموم اونها وقتی به قلبم رجوع کردم و تو رو در اون پیدا کردم متوجه شدم که من از همون اول یه دوست داشتم که هیچوقت تنهام نذاشته و لحظه به لحظه کنارم بوده و اون هم تو بودی. خدایا، بارها به خاطر بودنت شکر، بی نهایت بار دوستت دارم.

************

خدایا، مگه بزرگی تو رو میشه اندازه گرفت؟ هیچوقت، پس عشقی که من به تو دارم رو هم نمیشه اندازه گرفت و به هیچ وجه انتهایی نداره. خدایا، مخلوقت بی نهایت دوستت داره و عشق تو در قلب اون غلیان میکنه. وقتی که انسان بتونه نقش خدا رو در زندگیش ببینه قطعا به جز خدا اونقدر که باید عاشق هیچکس دیگه ای نمیشه و من چقدر خوشبختم و چقدر خوش اقبالم که تونستم نقش تو در زندگیم رو ببینم و تاثیری که توی زندگیم داری رو درک کنم. برای اینها بار شکرت.

************

خدایا دوستت دارم چون تو خودت بودی که دوست داشتن و عشق ورزیدن رو به من یاد دادی، تو بودی که من رو با احساسی به من عشق آشنا کردی، تو بودی که قلبی به من دادی تا به واسطه اون تو و تموم دنیا و آفریده هات رو در اون جا بدم و بهتون عشق بورزم. خدایا، تو خالق قلب و احساس خوب منی پس مگه میشه تو رو دوست نداشته باشم و عاشقت نباشم؟ نه! من بارها میگم که خدایا عاشقتم و بارها میگم که دوست داشتنت انگار پیشفرض دل و قلب من شده چون به هیچ وجه نمیتونم لحظه ای به دوست نداشتنت و نبودنت توی قلبم فکر کنم.

************

خدایا، آدم وقتی که از کسی مهربونی و عشق میگیره اونو به قلبش وارد میکنه و خودش هم عاشق اون میشه و دوستش داره پس به من حق بده که بی نهایت بار عاشق تو باشم و دوستت داشته باشم. تو از همون اول و ابتدای زندگی که چشمام رو در این دنیا باز کردم منو مورد لطف و مرحمت خودت قرار دادی و منو در اقیانوس نعمت هات غرق کردی پس من چطور میتونم تو رو دوست نداشته باشم و عاشقت نباشم؟ خدایا، به خاطر تموم عشقی که به من داشتی و داری از تو سپاسگزارم و میخوام بدونی که بنده ات هم عشقی بی نظیر نسبت به تو در قلبش داره.

************

خدایا، میگن تو احساسی که در دل و قلب آدما در جریانه رو متوجه میشی پس قطعا فهمیدی که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقتم. خدایا، به هر گوشه زندگیم که نگاه میکنم میبینم که به خاطر بودن تو بوده که در اون خوشبختی عایدم شده و اگه تو نبودی قطعا در اون حوزه خاص هیچوقت نمیتونستم طعم خوشی و لذت رو بچشم. خدایا، به خاطر بودنت، به خاطر اینکه هر لحظه و هر دم حواست به زندگیمه و بنده ات رو تنها نمیذاری از تو متشکرم. خدایا، میخوام بگم که دوستت دارم اما میدونم که لازم هم نیست به زبون بیارم چون تو خودت متوجه اش میشی.


مطالب پیشنهادی:

عکس نوشته درباره منم خدایی دارم

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)

جملات کوتاه و زیبا درباره خداوند

متن خاص در مورد خدا کوتاه برای بیوگرافی

متن در مورد خدایا پناهم باش

متن درباره خدایا به امید خودت (2)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...