جملات زیبا برای تولد یک سالگی پسرم

وقتی که پسرت به دنیا میاد انگار خدا بهت زندگی دوباره ای بخشیده، انگار دلیل بیشتری برای خوشبختی به تو داده و انگار تو رو دعوت به زندگی در بهشت روی زمین کرده. چه یک سال بگذره و چه صد سال به هر حال تو با هر بار تولد پسرت به خودت یادآوری میکنی که خدا چقدر تو رو خوشبخت دونسته که اون رو بهت داده.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی آوردیم که در رابطه با تولد یک سالگی فرزند پسر هست. اگه پسر یک ساله ای دارید و میخواین حس درون تون رو نسبت به تولدش ابراز کنید میتونید از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن برای تولد یک سالگی پسرم

پسر نازنینم یک ساله که از اومدنت به زندگیم میگذره و توی این یک سال انگار خدا خواست که من معنی واقعی زندگی رو درک کنم. تا قبل تو زندگی رنگ و رویی نداشت و من از اون لذتی نمیبردم اما یک ساله که خدا منو لایق دونسته تا من هم مثل بیشتر بنده هاش خوشبختی رو روی زمین احساس کنم. پسرک نازنینم این احساس فقط و فقط به خاطر وجود تو هست که در من شکل گرفته، تو توی این یک سال که در خونه و زندگی من هستی من رو از هر چی حس خوشبختی و حس ناب زندگیه لبریز کردی. پسرم، برای تموم اینها از تو ممنونم، خیلی دوست دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسر دوست داشتنی من، زندگی با وجود تو طعم و لذتی دیگه داره، زندگی با بودن تو حس دیگه ای داره، اون طعم و لذت و اون احساسی که دارم ازش حرف میزنم یه چیز خاص و نابه که تا یک سال پیش تجربه اش نکرده بودم. یک سال هست که خدا منو لایق دونسته تا اون طعم و لذت و اون احساس قشنگ و ناب رو در کنار تو بچشم. اول از همه میخوام خدا رو شکرگزاری کنم که من رو لایق دونست که تو رو به من بده و دوم هم میخوام از خودت تشکر کنم که به زندگی من اومدی و به اون رنگ و رویی دوباره بخشیدی. زندگی من تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد زندگی منه، یک ساله که از اومدنش به زندگیم میگذره و من از این بابت بی نهایت خوشحالم. پسرم، از وقتی که به خونه و زندگی ما اومدی انگار چراغ خونه و زندگیمون رو روشن تر کردی، عشق توی زندگیمون رو بیشتر کردی و دلمون رو خوش تر از اون چیزی که بود کردی. نمیگم تا قبل تو خوشبختی رو احساس نمی کردیم اما از وقتی که اومدی زندگی ما واقعا دگرگون شد و ما حال خوبمون بیشتر از قبل شد. پسرک من، امیدوارم بی نهایت سال زنده باشی و زندگی کنی و از زندگیت لذت ببری تا ما هم به خاطر بودنت تا وقتی زنده ایم غرق در حس لذت و شادی بشیم، این آرزوی پدرت/مادرت در روز تولدت برای تو و خودشون هست. تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسرک یک ساله من، کاش زودتر بزرگ و بزرگتر بشی تا من بتونم رخت دامادی رو بر تن تو ببینم. امیدوارم یک روز اونقدر بزرگ بشی که بتونی برای خودت خونه و زندگی تشکیل بدی، بتونی برای خودت یک کار خوب فراهم کنی و بتونی برای خودت یک همسر مناسب و شایسته انتخاب کنی. پسر نازنینم، میبینی که چقدر تصورات برای تو دارم؟ پس همیشه در زندگی سعی کن بهترین باشی تا مبادا تصورات من از بین بره و سقف آرزوهایی که برات داشتم روی سرم خراب بشه. یک ساله قشنگ من، بی نهایت بار دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یک سال هست که پسرم اومده و توی همین یک سال مرد و مردونه نگذاشته که خم به ابروهای من بیاد، مرد و مردونه نگذاشته که من احساس بدی رو در زندگی تجربه کنم و مرد و مردونه نگذاشته که لبخند از روی لب های من محو بشه. از همین الان دارم میبینم که پسرم چقدر غیرتمنده و این منو خوشحال میکنه. پسرک عزیزم، یک سال از اومدنت به زندگی ما میگذره و توی این یک سال تو ما رو بی نهایت خوشحال کردی. بمونی برام بهترینم، تولد یک سالگیت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد یک سالگی پسرمه. خوب به یاد دارم توی اون نه ماهی که انتظارش می کشیدم که به دنیا بیاد چقدر استرس و چقدر نگرانی داشتیم. اما خدا بالاخره تموم استرس ها و نگرانی های ما رو از بین برد، پسرک مون به دنیا اومد و الان یک ساله که در آغوش خانواده اش داره زندگی میکنه. پسر نازنینم، یک سال از اومدنت به زندگیمون میگذره و یک ساله که ما با وجود تو از زندگی لذت بیشتری می بریم. تولدت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد یک سالگی زندگی منه، تولد یک سالگی پسرمه، همونی که اندازه خدا دوستش دارم و اگه پرستش چیزی یا کسی غیر از خدا گناه نبود بدون شک اون رو میپرستیدم. از وقتی که پسرم به زندگی من اومده من معنای واقعی زندگی رو درک کردم پس حق بدین که بخوام اون رو بپرستم. پسر نازنینم، یک سال هست که ما زندگیمون رو با عطر حضور تو خوشبو و خوش رایحه کردیم، همیشه بمون که اگه تو نباشی این عطر به تلخی میزنه و ما رو از نفس میندازه. دوستت دارم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد یک سالگی کسیه که من بهش میگم زندگی، بهش میگم عمرم، بهش میگم پسرم. وقتی که پسرک نازنینم با اون دستای کوچیکش دستای منو میگیره یک آرامش وصف ناپذیر به وجودم تزریق میکنه که این آرامش رو با هیچ چیزی توی این دنیا عوض نمیکنم. وقتی پسرکم دستام رو میگیره یک احساس امنیت خاص درونم شکل میگیره که این احساس امنیت رو در هیچ زمانی به جز وقتی که دستم در دستان اون هست تجربه نکردم. پسر عزیزم، تولد یک سالگیت رو بهت تبریک میگم. همیشه بمونی برام.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسرم، کاش میتونستی حرف بزنی تا ببینم که آیا همونقدر که من تو رو دوست دارم تو هم منو دوست داری، کاش میتونستی حرف بزنی تا از احساس و عشقی که در قلبت نسبت به من نهفته هست صحبت کنی تا ببینم که چقدر پدرت/مادرت رو دوست داری و بهش علاقه مندی. مرد یک ساله من، حالا درسته که تو نمیتونی حرف بزنی اما من که میتونم پس میخوام از احساس قشنگی که توی دل و قلبم نسبت به تو نهفته هست صحبت کنم، احساسی که با هیچ حس خوبی قابل قیاس نیست چون از تموم احساسات خوب بالاتره. من تو رو بی نهایت بار دوستت دارم و بی نهایت بار عاشقتم. عشق تو به زندگی من جون میده و با وجود عشق تو هست که من تونستم دوباره سرپا بشم و زندگی رو به معنای واقعی زندگی کنم. کاش خدا عمری بهم بده تا بتونم قد کشیدن و بزرگ شدن و در نهایت رخت دامادی پوشیدنت رو ببینم. زندگی من، تولد یک سالگیت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسرک نازنینم، الان یک سالته و پدرت/مادرت بهت قول میده که از همین یک سالگی تا هر وقت که زنده بود و توی این دنیا زندگی کرد تموم تلاشش رو برای خوشبختی و سعادت تو بکنه، مادرت/پدرت بهت قول میده که از هیچ تلاشی دریغ نکنه تا لبخند رو به لبای تو هدیه بده و تو رو از ته دلت خوشحال کنه. پسرم، تو باید یک زندگی خوب داشته باشی، تو لایق یک زندگی فوق العاده هستی و پدرت/مادرت که این رو میدونه تموم زندگیش رو میذاره تا تو بالاخره بتونی چنین زندگی ای داشته باشی. عشق زندگی من، تولد یک سالگیت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسرم، از همین الان که هنوز یک سالته دارم وقتی رو تصور میکنم که بزرگ شدی و در کنار من در خیابون راه میری و من با غرور به همه نشون میدم که این پسر منه، این کسی که میبینید اینقدر مرد و مردونه هوای خانواده اش رو داره و در کنارم راه میره پسر منه، زندگی منه، همه چیز منه. پسرم، همین الان هم که تو رو در آغوش میکشم و به بقیه نشون میدم وجودم سرشار از غرور میشه اما میخوام بزرگ و بزرگتر بشی تا بتونی در کنارم راه بری تا من حتی به رهگذرهای خیابون هم نشون بدم که خدا من رو لایق چه هدیه خاصی دونسته. پسرکم، کلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد یک سالگی عشق منه و مگه میشه خوشحال نباشم، مگه میشه دل تو دلم نباشه؟ نه من الان خوشحال ترین آدم روی زمینم، من الان اون آدمی هستم که بدترین احساس هم نمیتونه اون رو به زمین بزنه چون حال خوب اون بی نهایت زیاده. تولد پسرمه، شوخی نیست که، از یک سال پیش که به زندگیم اومد زندگیم عطر و رایحه ای خوش به خودش گرفت و هنوز هم این عطر و رایحه در جریانه و میدونم که تا وقتی که زنده ام و توی این دنیا زندگی میکنم این عطر و رایحه وجود داره و از بین نمیره. پسرک نازنین من، عشق من، تولدت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد پسرمه و من واقعا از ته دل شادم که خدا چنین نعمت بی بدیلی رو به من داده. الان قصد دارم جشنی بگیرم و توی اون هم میخوام خدا رو شکر کنم که یک ساله منو غرق در حس خوشبختی کرده و هم میخوام یک سالگی پسرم رو بهش تبریک بگم و از خدا براش یک عمر طولانی بخوام. پسرک نازنینم، تو دلیل تموم حال خوب منی، تو دلیل تموم احساسات خوب در وجود منی پس بمون برام که بودن با تو زیباترین تجربه دنیاست. پسرم، خیلی میخوامت، تولد یک سالگیت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد یک سالگی عشق منه که وقتی که به زندگیم اومد منو از هر چی حال بد و افسردگی هست نجات داد. تا قبل پسرک نازنینم من روانپزشک و روانشناس زیاد میرفتم و همواره برای افسردگیم و نداشتن دلیل برای زندگیم از خدا شکایت داشتم اما از وقتی که خدا درمان رو یعنی پسرم رو به من داد من برای همیشه مداوا شدم و از یک سال پیش که پسرم در آغوشم قرار گرفت من دیگه هیچ ناراحتی و افسردگی نداشتم و حال خوبم همیشگی شد. خدایا شکرت برای این نعمت خاصی که به من دادی. پسرکم، تولدت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد عشق منه که من بهش میگم پسرم. من روی زمین پنج تا عشق پیدا کردم، اول عشق به خودم، دوم عشق به خدا، سوم عشق به خانواده ام، چهارم عشق به همسرم و حالا هم عشق به پسرم. با وجود چهارتا عشق اول من احساس خوشبختی میکردم اما انگار یک چیزی کم بود و از وقتی که پسرم به زندگیم وارد شد خدا عشق پنجم رو هم در دل و قلب من انداخت و الان با وجود این عشق من در اوج احساس خوشبختی و حال خوبم. پسرک نازنینم، تولد یک سالگیت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولدت یکی از فرشته های خداست، یک فرشته یک ساله که توی این یک سالی که روی زمین زندگی میکنه تموم وجود من به وجودش گره خورده، حالا این فرشته خدا شده تمام دارایی من و من حاضرم حتی زندگیم رو بدم تا لبخند به لب داشته باشه و در زندگی احساس خوشبختی و خوشحالی کنه. او فرشته ای که دارم ازش حرف میزنم پسر یک ساله منه که از وقتی که دارمش دیگه غم و ناراحتی برام معنایی نداره. پسرم تولدت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد پسرمه و من میخوام توی روز تولدش براش سنگ تموم بذارم. این تولد مربوط به یک سالگی پسرمه و من از خدا میخوام که زودتر پسرم بزرگ بشه، زودتر قد بکشه و برای خودش مردی بشه تا اون موقع دو نفری توی تولدش کلی بگیم و بخندیم و برقصیم و شاد باشیم. پسر نازنینم، از اینکه در زندگی من هستی و از اینکه دارمت بی نهایت خوشحالم. مرسی از اینکه توی زندگی مامان و بابات حضور داری و زندگیشون رو تبدیل بهشت کردی. بمونی برامون تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسرم کاش میتونستی بفهمی که الان چی دارم میگم، کاش میتونستی حرف بزنی تا جواب احساساتی که بهت بروز میدم رو بدی. الان وجود من غرق در حس خوب و آرامشه، غرق در حس لذت و عشقه و من این عشق و هر چی حال خوب درونم هست رو میخوام تا آخر عمرم به پای تو بریزم. از اینکه هر روز چشمم به چشات میفته، از اینکه هر روز توی آغوشم میگیرمت و با خودم میگم ببین این پسر توئه، عصای دست توئه و قراره پشتوانه تو در زندگیت بشه بی نهایت خوشحالم و بی نهایت خدا رو شکر میکنم. پشرم، امیدوارم صد و بیست ساله بشی و در تموم عمرت من هم در کنارت باشم تا خودم رو فدات کنم تا تو از زندگی لذت بیشتری ببری. بی نهایت بار دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد پسر نازنینم که یک ساله با اومدن لبخند رو هم به لبای من و هم به لبای پدرش/مادر نشونده تبریک میگم. واقعا میگم که هیچ دلیلی توی دنیا و هیچ چیزی توی دنیا نمیتونست به اندازه پسرم به ما لبخند رو هدیه بده. پسرکم، تولد یک سالگیت رو بهت تبریک میگم. تا ابد باشی برام.


در ادامه حتما تماشا کنید :

تبریک تولد یک سالگی کودک

کیک تولد عدد یک

متن تبریک تولد به خواهرزاده + عکس نوشته

متن زیبای تبریک تولد به برادرزاده + آلبوم عکس نوشته

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...