جملات زیبای تبریک پیشاپیش عید نوروز سال 1400 + عکس نوشته

همیشه وقتی به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم همه ی افراد به دنبال متن های خاص و هیجان انگیز هستند تا تبریک نوروز آن ها متفاوت تر و زیباتر از همه باشد. از آنجا که عید نوروز در بین ایرانیان از اهمیت زیادی برخوردار است و آغاز سال نو می باشد پس طبیعی است که هر کس بخواهد برای بیان احساسات خود از جملات و عکس نوشته های زیبا استفاده کند.

~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~

 معمولا تا قبل از تحویل سال همه متن تبریک خود را انتخاب می کنند و آن را برای فامیل و آشنایان می فرستند و یا در شبکه های مجازی به اشتراک می گذارند و تقریبا بعد از تحویل سال نو از حجم پیام ها و متن های به اشتراک گذاشته شده کم می شود.

عکس و متن تبریک پیشاپیش عید نوروز 1400

 برخی از افراد هم هفته ها قبل از تحویل سال متن های پیشاپیش خود را می فرستند و کار خود را راحت تر می کنند. اما پیدا کردن متن و یا نوشتن یک جمله فی البداهه برای اغلب افراد کار مشکلی است از این در وب سایت های مختلف و شبکه های مجازی به دنبال جملات ناب می گردند. 

اگر با ما همراه باشید مجموعه ای از جملات و عکس نوشته های زیبا برای تبریک عید نوروز سال ۱۴۰۰ را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم امیدواریم که بتوانید با این جملات احساس زیبای خود را به مخاطبتان انتقال دهید.

متن تبریک پیشاپیش عید نوروز سال 1400 + عکس نوشته

مجموعه ای از جملات دلنشین در وصف تبریک پیشاپیش عید نوروز 1400

با توجه به اینکه اکثریت افراد تبریک های اعیاد مهم از جمله نوروز را از طریق شبکه های مجازی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارند پس با این وجود تبریکات عید که تنوع و جذابیت در مخاطب ایجاد کند بیشتر پر طرفدار هستند. عید نوروز یکی از مناسبت های مهم می باشد که از دو هفته قبل کاربران شروع به انتخاب متن های زیبا برای تبریک هستند. ما در مجموعه سعی کردیم تا متن های پر طرفدار و زیبایی را برای شما قرار دهیم.

تبریک پیشاپیش عید نوروز 1400 به مادرم

~~~~~~~~~~

آغاز سال ۱۴۰۰ به معنی پایان یک قرن و شروع یک قرن جدید چقدر خوب است که نظاره گر یک رویداد تاریخی مهم هستیم‌. امسال خانه تکانیم را کمی متفاوت تر انتخاب خواهم کرد. می خواهم عشق را در طاقچه بچینم، غم های گذشته از بزدایم، شادی و محبت را برای عزیزان به عنوان هدیه بگیرم، کینه و حسادت را از خود دور کنم و مهر را سبز کنم. چه هفت سین متفاوت و جذابی خواهد شد. عزیزانی که در طول سال های عمرم همراه و همدمم بوده اند برایتان طول عمر، سلامتی و خوشبختی را آرزومندم. پیشاپیش سال نو بر همه ی شما مبارک باد‌.

تبریک پیشاپیش عید نوروز 1400 به پدرم

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

خداوندا در سال جدید سایه بیماری همه گیر کرونا را از روی جهانیان بردار و آسایش و امنیت را به آنان باز گردان. امیدوارم بتوانیم در سال جدید با نبود بیماری آغازی بهتر داشته باشیم. مواظب قلب مهربانتان باشید. عیدتان پیشاپیش فرخنده باد.

عکس پروفایل پیشاپیش سال 1400 مبارک باد + متن زیبا

در آستانه شکفتن شکوفه های بهاری، برایت در تمام طول سال سرسبزی جاودان و شادی و اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از تمام نعمت های خدادادی را آرزومندم. امیدوارم قرن نو آغاز یک رخداد نو باشد رخدادی خوب و شیرین. پیشاپیش نوروز بر همگان مبارک باد.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 1400 به برادرم

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

با شروع بهار همه چیز رنگ و بویی تازه به خود می گیرد. این افسانه ی زیبا و ماندگار همیشه در خاطره ها خواهد ماند که هر شخص احساس می کند که نخستین روز از بهار مشابه اولین روز آفرینش است.پیشاپیش آغاز بهار و زنده شدن زمین مبارک باد.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 1400 به خواهرم

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

در ماه آخر زمستان همه چیز رنگ بوی عید به خود می گیرد درختان شکوفه می دهند و عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار می روند و اندوه فصل سرد را از خاطر خود پاک می کنند. در آغاز بهار تلاش می کنیم تا کابوس غم را زیر خاک مدفون کنیم و سرمست و سرشار از شور و نشاط با رقص و پایکوبی و با سرود و آواز به استقبال نوروز ۱۴۰۰ می رویم و جشن شکوفه ها را برگزار می کنیم. عیدت بر همگان پیشاپیش مبارک باد‌.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 1400 به دخترم

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

به آغاز سال ۱۴۰۰ نزدیک می شویم زمین در حال بیدار شدن از خواب زمستانی و نفس کشیدن دوباره است. شکوفه ها به طبیعت لبخند می زنند و برگ ها به رنگ در می آیند. پرنده ها در آسمان بهاری به پرواز در می اسند و هر چیز رنگی نو به خود می گیرد. سهم من هم از تو تجربه آغازی دیگر در سالی جدیدتر است. پیشاپیش ورود به قرن جدید را تبریک می گویم.

عکس نوشته تبریک پیشاپیش سال 1400 + جملات قشنگ

کاشکی آغاز سال نو به جای اینکه تمام فکر و ذکرمان پیش خریدای عید باشه به این فکر کنیم که چقدر خوب می شه بتونیم تغییر رو از خودمون شروع کنیم دستی روی افکار پوسیده مان بکشیم. تازه کردن افکارمون بوی کهنگی رو می گیره. سعی کنید سال جدید را با افکاری جدید شروع کنید. پیشاپیش عیدتون مبارک باشه و امیدوارم بتونید برای تغییرات مثبت در زندگیتون گام های محکم تری در سال جدید بردارید.

عکس نوشته تبریک پیشاپیش عید نوروز به پسرم

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

چقدر هیجان زده ام چونکه از امروز همه چیز آخرین است. آخرین ماه قرن، آخرین هفته قرن، آخرین دلشوره های دلچسب اسفند، پایان آخرین جای گردگیری نشده خانه، فکر کردن به اهداف و خواسته هایمان در قرن حاضر، آخرین یا مقلب القلوب ها، آخریت امیدهای گره داده شده، آخرین لحظات قرن سیزدهم که به اشاره ی سال نو همه ی این ها تمام می شود و تنها چیزی از آن ها می ماند خاطره ای بیش نخواهد بود. پس بشتابید به سوی نوروز که فصل نو شدن نزدیک است. پیشاپیش بهارتان فرخنده باد به امید روبرویی با روزهای بهتر و زیباتر.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 1400 به همسرم

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

زندگی در جریان است و زمان در حال گذر، هر روز شاهد رخدادها و اتفاقات خوب و بد زیادی هستیم هر چیز بدی ماندگار نیست و هر چیز خوبی هم دست نیافتی نخواهد بود‌ دنیا در حال تغییر و دگرگونی است. امیدوارم در شروع قرن جدید تغییرات مثبت برایت رقم بخورد و آرزوهایت در سال بعد برایت خاطره شوند.

عکس و متن تبریک پیشاپیش عید نوروز 1400 سال گاو

عق انسان دوستدار تکرار نیست و تکرار را قبول نمی کند. اما احساس تکرار را دوست دارد به خصوص اگر این تکرار، تکرار بهار و نوشدن باشد. تکرار بهاریت مبارک باد.پ

عکس نوشته تبریک عید نوروز 1400 به دوست

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

باد و آفتاب بهاری به گل ها نوید شکفتن می دهد. به سبزه ها و گل و درختان بشارت بیدار شدن از خواب زمستانی را بده. در روزهای آغازین سال همه چیز روح تازه به خود می گیرد و این روزهای زیبا یک به یک ثبت خواهند شد. آغاز فصل شکوفه ها پیشاپیش مبارک باد.

عکس نوشته تبریک عید نوروز 1400 به اعضای خانواده

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

هنگام بهــار اسـت و جهــان چون بت فرخار

خیز ای بت فرخار بیار آن گل بیخار

در سایه ی ایزد منان پیشاپیش نوروز فرخنده بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد.

پیشاپیش عید 1400 مبارک

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

 فرخنده باد بهار شورانگیز ، بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد و بر لبتان خنده آکنده از مهر باد. انتهای این قصه ی سرد و سفید اینگونه زیبا شد. برای آغاز بهار تنها یک قدم مانده، تنها یک خورشید باقی است. هزاران تبریک برای آغاز سال ۱۴۰۰

عکس نوشته عید نوروز 1400 مبارک باد

در روزهای پایانی سال همه منتظر اتفاقای مهم هستند. بهار در حال آمدن است. درختان در حال جوانه زدن هستند و شاهد سرسبزی دشت های خشک خواهیم شد. رعد و برق ها و باریدن باران آسمان را نور افشانی می کند. دانه هایی که از روی مهر در دل زمین کاشته ایم تصمیم به سر بیرون آوردن از خاک می کنند و جوانه می زنند. هر پیغامی که از چلچله می رسد نوید بخش یک عشق است و در آن زیبایی یک عشق نهان گشته است. همه ما با این زیبایی ها همراه خواهیم گشت چون با آمدن بهار همه سرمست و خوشحال گشته ایم. پیشاپیش آغاز بهار ۱۴۰۰ را با شوق بیکران به تمام عزیزانم تبریک می گویم.

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

اي نوبهار خندان از لامکان رسيدي

چيزي به يار ماني از يار ما چه ديدي

خندان و تازه رویی سرسبز و مشک بويي

همرنگ يار مايي يا رنگ از او خريدي

پیشاپیش فرا رسیدن قرن جدید را به خاص پسندان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

دانلود عکس پیشاپیش عید نوروز 1400 مبارک باد

در واپسین روزهای اسفند و نزدیک شدن به بهار زیبا، شعر سرایی بهار آغاز می شود. با نغمه ی این سرود برف و یخ ها آب می شوند و چشمه ها جان تازه ای می گیرند. اگر به این زیبایی های بی کران بنگریم حتما جواب آن ها را در خنده زدن آسمان و تبسم زمین می شنویم. گل ها به روی بهار چشمک می زنند و پروانه های زیبا در اطراف آن ها رقص شادی می کنند. جهان رنگ و بویی دیگر به خود گرفته و من چقدر خوشحالم که در آستانه بهار زندگی نورا به شما تبریک خواهم گفت. پیشاپیش بهار ۱۴۰۰ فرخنده باد.

عکس نوشته بهترین رفیق پیشاپیش نوروز 1400 مبارک

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

امیدوارم سال ۱۴۰۰ به پایندگی کوروش به بزرگی اهورا مزدا و به پاکی زرتشت برایتان آغاز شود. آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی که آغاز یک قرن جدید است را تبریک می گویم و امیدوارم در سایه ایزد منان به تمام خواسته های زیبایتان برسید.

عید نوروز سال 1400 پیشاپیش بر همگی مبارک

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

عزیزانم امیدوارم مبارک ترین شب و خرم ترین روز در سال جدید به استقبال شما بیاید. از جای خود برخیزید و شادی را آغاز کنید. خورشید نگاهی به گل ها می اندازد و عشقش را نثار شکوفه ها خواهد کرد. پیشاپیش این نو شکفتن را تبریک می گویم سال نو مبارک.

پروفایل تبریک سال 1400

چندین صبح بیشتر نمانده تا نوروز بیاید. عزیزانم امیدوارم با آمدن نوروز کامروا باشید و بخت خوبتان بیدار شود. سالی پر از برکت را برایتان آرزومندیم. با شروع بهار دل انگیز درختان تاجی از گل و شکوفه بر سر می نهند خودنمایی گل ها و آواز قشنگ پرنده آغاز می شود. جهان همواره در حال نو شدن است و آمدن بهار و نوروز ادامه دار خواهد بود. خوشحالم که عمر فرصت دیدن یک بهار دیگر را نصیبمان کرد. از این بهار لذت ببرید. استشمام عطر گل های بهاری را به شما عزیزتر از جانم تبریک می گویم و در سال ۱۴۰۰ آرزومند آرزوهای خوبی برایتان هستم. سال نو پیشاپیش فرخنده باد.

آلبوم تصاویر و پیام تبریک نوروز سال 1400

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

خزان و سردی زمستان کم کم جای خود را به نوروز تکرار نشدنی ۱۴۰۰ می دهد. برخیز و در شروع قرن جدید شادمانه به استقبالش برو. صحن و سرای دلت را خانه تکانی کن و در چند قدم مانده به بهار سفره هفت سینت را با تکیه بر مهربانی بچین. سرور عاشقانه سر بده و سعی کن پیک مهربانی در جهان باشی. به رسم ادب نوروز باستانی ۱۴۰۰ پیشاپیش مبارک باد برایت بهترین لحظات را آرزومندم امیدوارم شروع سال جدید شروع موفقیت هایت باشد.

عکس نوشته خاص تبریک عید نوروز 1400 با متن

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

وقتی به جاری شدن ذکر یا مقلب القلوب والابصار می افتم از خدا میخواهم برایتان همان شور و نشاطی را رقم بزند که در آرزویش هستید. زمین نفس خود را تازه خواهد کرد و روزهای سرد اسفند کم کم به پیشواز بهار می روند. آرزوهایت در سال جدید خاطره شوند. عیدت مبارک.

عکس عید نوروز سال 1400 مبارک + متن

بیایید برای سال جدید برنامه ای متفاوت را پیش بگیریم. ۳۶۵ روز فرصت خوبی داریم تا عشق را بیشتر احساس کنیم، بیشتر خوشحال و شاد باشیم، کینه توزی و حسد را از خود دور کنیم و هر روز تلاشمان برای بهتر شدن باشد. پیشاپیش رویایی با بهار ۱۴۰۰ مبارک باد.

دلنوشته و عکس نوشته تبریک عید نوروز 1400

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

از خانه به خانه از قلب به قلب، و از مکانی به مکان دیگر برای ما یاد آور نوروز است و نزدیک بودن به یکدیگر را برایمان به ارمغان می آورد.

عکس نوشته دخترم عیدت مبارک

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

پیشاپیش سال نو مبارک! آرزوی امسال من، زندگی رو به پیشرفت و گرمی عشق در تمام لحظه هایتان است.

عید نوروز سال 1400 مبارک

گشت گرداگرد مهر تابناک ايران زمين

روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین

اي تو يزدان، اي تو گرداننده‌ي مهر و سپهر

برترینش کن برایم این زمان و اين زمين

سال ۱۴۰۰، سلامتی، صلح و شادی را برای شما و تمام خانواده تان آرزومندیم. پیشاپیش این بهار پیش رو فرخنده باد.

متن و عکس های تبریک عید نوروز 1400 به همگی

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

نوروز نماد جاودان نو شدن است.

تجدید جوانی جهان کهن است.

زین ها همه خوب تر که هر نو شدنش

یادآور نام پاک ایران من است.

عکس نوشته پسرم عیدت مبارک

{{{____*****____~~~~~~~~~~____*****____}}}

به انتهای این قصه سرد و سفید ۱۳۹۹ نزدیک می شویم و امیدواریم که سال جدید سالی عاری از بیماری و مشکلات باشد و با سبز شدن بهار دل ها هم زلال و سبز شود و عشق و امید در دل ها جوانه بزند. نوروزتان فرخنده باد.

جملات تبریک پیشاپیش عید نوروز سال 1400 با متن کوتاه

سال ۱۴۰۰ به مانند یک افسانه برای من و توست. سالی که شروع یک قرن است و کمتر کسی توفیق این را خواهد داشت که پایان یک قرن و شروع یک قرن دیگر را جشن بگیرد. زیباترینم پیشاپیش این رویدار خاص را تبریک می گویم.

عکس نوشته همسرم عیدت مبارک 1400 جدید با متن

مطالب پیشنهادی :

جملات تبریک عید نوروز 1400 به رفیق

جملات عاشقانه تبریک عید نوروز سال 1400 به همسرم

جملات ادبی و زیبای تبریک عید نوروز سال 1400

متن زیبا برای تبریک عید نوروز به خواهر

متن تبریک عید نوروز به زبان ترکی استانبولی + ترجمه

متن های اداری تبریک سال نو به مدیریت

متن تبریک سال نو به پدر و مادر

جملات زیبا در مورد فرا رسیدن سال نو

متن رسمی تبریک سال نو برای همکاران


1 نظر

  1. فرهادفرهادsays:

    باسلام. عیدتان مبارک. لطفا این عکس نوشته اولی رو تغییر دهید. آیل عکس مناسب تر و هماهنگ با فرهنگ ایرانی وجود ندارد؟! لطفا هرچه سریعتر این کار ضدفرهنگ و غیرقانونی را اصلاح کنید. ممنون