جملات زیبا در مورد فرا رسیدن سال نو

فرا رسیدن سال نو می تواند نوید بخش خاطرات ماندگار و شیرینی در زندگی شما باشد که ماه ها و روزها چشم به راه آن ها بوده اید و اینک در دم دمای فرا رسیدن سال نو می توانید خود را برای سالی سرشار از خوبی و آرامش آماده و مهیا سازید. سالی که پیش روی شماست، سال شستن غم و کینه های گذشته است.

با توجه به فرا رسیدن عید نوروز 99 باید رخت ها را بربست و خود را برای آمدن یک سال جدید آماده و مهیا کرد تا تمامی غم و غصه های گذشته را فراموش کرد و دلی برای خود نو ساخت. آمدن نوروز 99 می تواند ره آورد روزهای سرشار از شیرینی و شادی و خرمی باشد.

*********************

دم دمای عید نوروز است و باید خود را برای نو شدن، برای شروعی دوباره و برای یک زندگی سرشار از نوگرایی آماده کرد. فرا رسیدن نوروز می تواند به شما خاطرات بسیار شیرین و ماندگاری را به ارمغان آورد.

*********************

فرا رسیدن عید نوروز به منزله این است که باید از هر چه در گذشته بر شما گذشته است، به طور کلی دل بکَنید و خود را این بار برای نو بودن و نوگرایی آماده کرد. فرا رسیدن سال جدید یعنی همه چیز برای شما جدید خواهد شد.

*********************

فرا رسیدن سال نو همیشه به معنای نو کردن لباس های جدید نیست؛ گاهی به معنای تغییر و تحولات بسیار جدی در نوع رفتار و کردار و اخلاق خویش است تا این بار متفاوت تر ظاهر شوید و خود را به گونه ای فراتر از آن چه در پیش بوده اید، در آینده ای پیش رو در مقابل دیگران ظاهر سازید.


مطلب پیشنهادی و داغ :

متن تبریک پیشاپیش عید نوروز 99


همواره ما امید به فردایی بهتر داریم تا گذشته تیره و تار خود را به باد فراموشی بسپاریم و این بار به گونه ای دیگر ظاهر شویم. فرا رسیدن سال نوروز می تواند نوید آن روزهای درخشانی باشد که در انتظار ماست. بهانه ای که شما می توانید به واسطه آن گذشته خویش را فراموش و آینده ای نو برای خود بسازید.

*********************

فرا رسیدن سال نو برای کودکان یک حال و هوای دیگری دارد حتی نوجوانان و جوانان نیز همواره چشم به انتظار رسیدن سال جدیدی هستند تا به واسطه آن بتوانند همه وسایل و لباس های خود را نو کرده و از لباس های کهنه سال پیش خود دل بکنند.

*********************

با فرا رسیدن سال نو انگار همه چیز با تغییر و تحولی جدی رو به رو می شود. برگ های درختان سبز می شوند و زمین را سرسبزی خاصی فرا می گیرد که یک حس فوق العاده بی نظیر را در درون شما ایجاد خواهد شد. نو بودن و جدید بودن همیشه همراه حس های خوب و نابی است که انسان ها دائم در پی آن هستند.

*********************

بوی خوش گل و سبزه همه جا را عطرآگین کرده است. گویا کلاغ های خوش خبر آمدن عید نوروز را به ما خبر داده اند. عیدی پر از خیر و برکت که در انتظار ماست.

*********************

با فرا رسیدن سال نو همه به فکر خانه تکانی خواهند افتاد تا با نونوار کردن خانه و کاشانه خود امسال را زیباتر از سال پیش به چشم خود و دیگران تبدیل سازند. ولی ای کاش همین که به فکر خانه تکانی هستند، به فکر خانه تکانی دل خویش هم باشند و هر چه کینه و حسادت و دشمنی در دل آنان جای خوش کرده است را همگی به دور ریزند و باز هم به کانون گرم خانواده و دوست و آشنای خویش بازگردند.

*********************

فرا رسیدن سال نو یعنی لبخند نو، حس ناب و زیبا، دور کردن کینه و سبز کردن دل خویش که مسلما کلی اتفاق های جدید قرار است برای شما رخ دهند که شما را خوشحال و خرسند خواهند ساخت.

*********************

و اینک کم کم به لحظات پایانی سال نزدیک می شویم و می خواهیم همه با هم به استقبال سال جدید برویم. فرا رسیدن سال نو را خدمت همه شما عزیزان تبریک و تهنئت عرض می کنم.


همچنین ببینید :

متن های اداری تبریک سال نو به مدیریت


همیشه با فرا رسیدن سال نو کوچه و خیابان ها را جوش و خروشی نو می گیرد و همه به فکر رسیدن به کارهای خویش هستند و دمی آرام و قرار ندارند. با رسیدن به لحظه سال تحویل می توان خیلی کارها انجام داد و با فرا رسیدن همان لحظه سال تحویل تنها بایستی دست ها را به سوی آسمان دراز کرد و آرزوی عاقبت به خیری و دعاها و آرزوهای خوب برای خود و اطرافیان خود کرد.

*********************

با فرا رسیدن سال نو باید خاطرات کهنه را دور ریخت تا افکار و اندیشه های خود را هم این بار جدید و نونوار تر ساخت. افکاری که ممکن است به سمتی پیش روند که به وسیله آنان بتوانید آینده ای درخشان برای خود و ملت خویش بسازید.

*********************

فرا رسیدن سال نو، یعنی فرا رسیدن گل و گیاهان سرسبز و میوه های پربارتر و و حس و حال قدم زدن در آب و هوایی بسیار مطبوع تر و طبیعتی بکر تر است. فرا رسیدن تمامی این لحظات ناب جزء با فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز محقق نخواهد شد.

*********************

با فرا رسیدن عید نوروز می توان دل های خود را شستشو دهید تا باری دیگر انگار از نو زاده شده اید و می خواهید بی شیله پیله به زندگی خویش روی آورید و هر گونه غم و کینه را برای همیشه کنار زد. آری رسیدن عید فقط منوط به شستن فرش ها نیست؛ گاهی باید درون خویش را از هر چه کینه و حسادت و پلیدی شست.

*********************

هر یک از ما با آمدن نسیم باد نوروزی سعی بر نونوار کردن زندگی و تیپ و لباس های خود خواهیم کرد ولی ای کاش می دانستیم که صورت زیبای ظاهر مهم نیست؛ آنچه مهم است سیرت زیباست که ان شاء الله در سال پیش رو هر کسی علاوه بر آراستن ظاهری به فکر آراستن درون خویش نیز بیفتد.


شاید بپسندید :

متن رسمی تبریک سال نو برای همکاران


همیشه فرا رسیدن عید نوروز پر از خاطره های رنگین رنگین بوده است و همه در دم دمای عید نوروز به دنبال فرا رسیدن این فرصت ویژه بوده اند تا بتوانند حال و هوای خود را دگرگون سازند و با یک شوق و ذوق زیاد خود را برای سال جدید آماده کنند. سالی که ممکن است برای آن ها پر از اتفاق های شیرین و ماندگار زیادی باشد.

*********************

با فرا رسیدن سال نو انگار همه چیز نو می شود و کهنگی به کنار می رود. درست مثل اینکه گل و سبزه و سوسن می آید و برگ های زردرنگ درختان می روند. همه چیز با رسیدن سال جدید نو می شود و این نو بودن را به عینه می توان دید.

*********************

با فرا رسیدن سال نو همه در حال و هوا و تب و تاب خاصی هستند. خیابان ها شلوغ تر از قبل می شوند. انگار جمعیت شهر به یکباره چندین برابر می شود و همه برای آماده سازی یک اتفاق شیرین خود را آماده و مهیا می سازند.

*********************

هر کس با فرا رسیدن سال نو در پی نوسازی درون خویش است تا با آمدن بهاری دوباره این بار رنگ و لعابی نو به زندگی خویش ببخشد و زندگی خود را از یک زاویه دیگری بنگرد.

*********************

خاطرات زنده می شوند وقتی که یک سال دیگر در تقویم این زندگی می گذرند. سالی که گذشت، پر از خاطرات تلخ و شیرینی بود که دم لحظه سال تحویل تمامی آن ها دوباره از نو زنده می شوند. یکی با غم از دست دادن عزیز خود طعم شیرین بهار را به مانند گذشته نمی چشد و دیگری با رسیدن بهار به یاد خاطرات خوب و شیرینی می افتد که برای وی رقم خورده است تا طعم شیرین بهار را برای خود شیرین تر سازد.


مطلب پیشنهادی :

متن زیبا برای تبریک عید نوروز به خواهر


با فرا رسیدن سال نو انگار هوا هم تغییر می کند و به گونه ای بهاری می شود. حال و هوای بهاری که از بهترین حال و هواهایی است که می توان انتظار داشت. نو شدن فقط در لباس و تیپ و قیافه نیست. گاهی حال و هوای آسمان تغییر می کند و گاهی حال  و هوای دلمان با تغییر و تحول بسیار زیادی رو به رو می شود.

*********************

فرا رسیدن سال نو هر سال لحظات معنوی دم سال تحویل را به یاد من می آورند که کنار پدر و مادر و مادربزرگ و پدربزرگ و سایر اقوام نشسته بودیم و همه با هم کانون گرم زندگی را گرم تر و صمیمانه تر جشن می گرفتیم. اینک که آن ها در کنار ما نیستند، لحظه ای غبار غم بر روی شانه هایم نشسته اند.

*********************

فرا رسیدن سال نو یعنی تجدید میثاق با طبیعت و حلول بهاری با طراوت که بی گمان سرشار از خاطرات دل انگیز و بسیار بی نظیری خواهد بود که می تواند از دل این طبیعت زیبای خداوندی بیشترین بهره را برد.

*********************

با فرا رسیدن سال نو انگار درختان به رقص در می آیند و باد نسیم نوروزی آن ها را به سمت حرکت و پویایی وامی دارد تا دل ما را مسحور زیبایی های خویش سازند. بی گمان بهار زیباست و  همیشه با سبزی های خود و بوی باطراوت خود با روح و روان ما بازی می کند و قلب ما را تسخیر خویش می سازد.

*********************

فرا رسیدن سال نو شکوه جاودانه شدن روزهای ناب و لحظات بی نظیری است که نوید فرا رسیدن عید نوروز را با تمامی سبزه ها و گل و گیاهان و عطرهای خوشبوی خویش به ما ارزانی می دارند.

*********************

همواره آغازی نو سرلوحه خاطراتی ماندگار و شیرین بوده است و حسی ناب و بی نظیر را درون ما آدم ها شکوفا می سازد. فرا رسیدن سال نو هم به نوبه خود سرمشقی از خاطرات ماندگار و چشمنوازی هستند که تا سالیان سال برای ما به یادگار می مانند.

*********************

فرا رسیدن فصلی پر از سرسبزی و خرمی، پر از نشاط و شادابی، سرشار از خاطرات خوب و ماندگار و سرشار از ثبت لحظه های دورهمی و صفا و صمیمیت را خدمت همه شما عزیزان تبریک و تهنئت عرض می کنم.

*********************

نو بودن همیشه یعنی کنار گذاشتن چیزهای کهنه. همان طور که با پوشیدن لباس های نو، کم کم لباس های کهنه و قدیمی کنار گذاشته می شوند و جای خالی آن ها را لباس های جدید پر می کنند. با آمدن آراء و اندیشه های جدید و با ورود به برهه های جدید زندگی نیز افکار خام و عقیده های سست دوران جوانی و کودکی شما کم کم کنار می روند و وارد یک برهه جدیدی از زندگی می شوید. فرا رسیدن سال نو یعنی دور ریختن تمامی چیزهای کهنه در زندگی شما.

*********************

خجسته باد فرا رسیدن سال نو! سالی که پیش روی شماست و با آمدنش در زندگی شما صفا و صمیمیت را به همراه خود سر سفره های هفت سین شما می آورد تا سین هشتم آن را به سلامتی و تندرستی شما برای یک سال دیگر تضمین کند.

*********************

مبارک باد آمدن این عید بزرگ و خاطره انگیز. عیدی که اقوام دور و نزدیک را به شما نزدیک و نزدیک تر می کند. عیدی که با فرا رسیدن آن همه خاطرات زنده می شوند. عیدی که با آمدن خود سرسبزی و شکوفایی را همراه خود می آورد و عیدی که به معنای واقعی عید است و درون شما را شور و شوق فراوان ایجاد می سازد.

*********************

فرا رسیدن سال نو یعنی آمدن سالی پر از اتفاقات شیرین تا تمامی غم و غصه های گذشته خود را به باد فراموشی بسپاری و جای آن ها را با شیرینی های زندگی بدل سازی تا طعم زندگی را بهتر از پیش بچشی.

*********************

با فرا رسیدن نوروز می توان طعم شیرین زندگی را درست سر زبان خویش حس کرد. طعمی که با خود اتفاق های قشنگی را رقم خواهند زد و شما را شاد و خرسند خواهند ساخت.

*********************

چقدر لحظه قشنگی خواهد شد که همه یک دل و یک صدا برای آمدن یک چیز دعا کنیم. این بار نه برای آمدن معشوق که وابسته به یک نفر است و نه برای آمدن منجی که وابسته به یک شهر و کشور است؛ بلکه برای فرا رسیدن سال نو که وابسته به همه است و همه برای آمدن آن دست به دعا می نشینند تا با فرا رسیدن آن دلی برای خود تازه کنند.

*********************

حس و حال عجیبی شهر را فرا گرفته است. خیابان ها که انگار بمب در آن ها ترکانده اند همه در حال خرید هستند. غوغایی به پا شده است. چرا که همه برای آمدن عید نوروز لحظه شماری می کردند و اینک در دم دمای فرا رسیدن سال نو هستند تا با لحظه نهایی درون خویش را از هر چه کینه و دشمنی است، تخلیه کنند و خود را برای ثبت لحظات جدید در تقویم زندگی خویش آپدیت کنند.

*********************

مرد و زن، پیر و جوان، کودک و میان سال همه و همه با فرا رسیدن سال نو اندرون خویش را صفا می بخشند و هر یک به فراخور سن و سال و جنسیت خودش حسی ناب را در درون خویش ایجاد می سازند که فوق العاده بی نظیر و ماندگار است.

*********************

با فرا رسیدن سال نو همه در گیر و دار کارهای شخصی خویش هستند تا هر کسی خود را برای این روز فرخنده آماده سازد. یکی از برترین خاطراتی که می توان آن را در قاب زندگی خویش برای همیشه حک کرد؛ دیدن لبخند پدر و مادر شماست که در کنار شما همچنان هستند تا گرمای زندگی خود را به شما ببخشند. عکس گرفتن از این صحنه در دم دمای سال تحویل می تواند تا سالیان سال برای شما ماندگار گردد.

*********************

نوروز می آید تا به ما تجدید خاطره با طبیعت و رویش مجدد گل و گیاه و نو شدن همه چیز را بفهماند. نوروز می آید تا به ما گوشزد کند که اگر در سالی که گذشت، دلی را شکانید، الان بهترین فرصت برای آشتی و برطرف کردن قهر و کدورت های بین شماست. نوروز می آید تا به ما درس های بزرگی بدهد. درس دور راندن اتفاقات و خاطرات کهنه و زنده ساختن اتفاقات شیرین و ماندگار.

*********************

درک هر کسی از نوروز می تواند کاملا با دیگری متفاوت باشد. بچه کوچکی که چیزی از سن و سال او نگذشته است، نوروز را بهانه ای می داند برای بازی کردن با دوستان خویش و برای لباس خریدن ها و عیدی گرفتن ها. جوانی که نوروز را از زاویه دیگری می بیند و مرد و زن میانسالی که نوروز را فرصتی می دانند تا به یاد گذشته های خویش افتند. خلاصه هر کسی از زاویه دید خویش نوروز را می بیند تا با فرا رسیدن این روز بزرگ جانانه به استقبال نوروز روند.

*********************

همیشه فرا رسیدن یک اتفاق خوب و میمون می تواند برای هر کسی نویدبخش باشد و دل هر کسی را در هر کجایی که هست کاملا خوشحال و خرسند سازد. اگر این خبر خوشایند، خبر فرا رسیدن سال نو باشد که همه را درگیر خود خواهد ساخت و همه با هم به استقبال این خبر خوشایند خواهند رفت.

*********************

نوروز فرصتی است برای دید و بازدیدها. دید و بازدیدهایی که ممکن است با شرایط فعلی جامعه کمتر کسی فرصت کند که به دیدن اقوام درجه دو و سه خود رود. حتی گاهی اوقات آنقدر شرایط اقتصادی جامعه بار مسئولیت سنگینی را روی دوش مرد خانواده می گذارد که برادر خانه برادر خویش نمی رود. پس برای پایداری و حفظ صله رحم هم که شده از این فرصت ویژه نهایت استفاده و بهره را ببرید و به دیدار دوستان و آشنایان خود بروید.

*********************

شاید اگر فرا رسیدن سال نو نبود، کمتر کسی دیداری تازه می نمود و خود را برای دیدار دوستان و آشنایان خویش آماده و مهیا می ساخت. این فرصت ویژه می تواند برای تمامی کسانی کاملا مفید و خوشحال کننده باشد که پدر و مادر پیری در منزل دارند. شاید بزرگترین آرزوی آن ها جمع شدن تمامی فرزندان و نوه های خود به دور و بر آن ها باشد. این  فرصت ویژه را غنیمت شمارید و دیداری تازه کنید.

*********************

نسیم باد نوروزی با خود پیامی آورده است. صدای جیک جیک گنجشک ها خود نوید بخش فرا رسیدن و پای نهادن در یک فصلی دیگر است. فصلی از جنس بهار با تمامی گل و سبزه های خوش آب و رنگ خود. آری بهار در راه است برای فرا رسیدن این فصل زیبایی خود را آماده کنید.

*********************

زندگی در فصل بهار انگار آغازی دوباره است. بهار می آید تا شما تمامی خاطرات و اتفاقات گذشته خود را به کنار گذارید و این بار از نو زندگی خود را بسازید. زندگی که می تواند سرشار از اتفاقات شیرین و ماندگاری در تقویم زندگی شما به حساب آیند.

*********************

روزها و ماه ها یکی پس از دیگری پشت سر نهاده شده اند و اینک در دم دمای روزهای واپسین سال هستیم. سالی که برای هر یک از ما خاطراتی در پی داشت. اما با تمامی خاطراتی که در دل خود جای داد، اینک آخرین نفس های خود را می کشد و پس از چند روز دیگر تمام می شود و از پس پرده آن سالی نو می آید تا سر تا پای ما را نو سازد. امیدوارم تمامی لحظات شما نو شده و خاطراتی بهتر از سال پیش برای شما رقم بخورند.

*********************

کمتر کسی است که نسبت به فرا رسیدن سال نو کاملا بی تفاوت باشد و برای رسیدن این اتفاق مهم و ماندگار در زندگی خویش هیچ طرح و برنامه ای نداشته باشد. چرا که بیش از سیصد و اندی روز می گذرند تا باری دیگر روزی به بزرگی این روز فرا رسد. چه بسا عمر ما به سالی دیگر کفاف نکند. پس باید این روز بزرگ را ارج نهیم و به بهترین وجه از آن استفاده و بهره ببریم.

*********************

فرا رسیدن سال نو را خدمت تک تک مردمان این مرز و بوم تبریک و تهنئت عرض می کنم و امیدوارم در سالی که پیش روست، برای تک تک شما خاطرات شیرینی رقم بخورد و به تک تک آرزوهای خویش نائل آیید. دعای عاقبت به خیری ما همواره پشت سر شماست.

*********************

خدایا با فرا رسیدن سال نو دست هر فقیری را بگیر و به وی لباس بپوشان، دست هر مریضی را بگیر و به وی شفای عاجل ببخش. دست هر حاجتمندی را بگیر و حاجت آنان را اجابت به خیر بگردان. خدایا بارپروردگارا در این لحظات نورانی و معنوی دم تحویل سال با قدرت بی کران خویش کاری کن که در سال آتی هیچ نیازمندی دست گدایی به سوی دیگران دراز نکند.

*********************

امشب که بگذرد از فردا که چشم باز کنی، سال تحویل شده است و همه اولین ها رقم خواهند خورد. اولین برخورد، اولین دیدار، اولین بوسه، اولین تجدید خاطره و اولین و اولین هایی که همگی در انتظار شما هستند تا از همان ابتدا بهترین ها را برای شما به ارزانی آورند.

*********************

چقدر این لحظات معنوی دلنواز و شیرین و لذت بخش هستند. لحظاتی که تیک تیک ساعت فرا رسیدن سال نو را به ما می فهمانند. ثانیه شمار ساعت یکی پس از دیگری به دنبال همدیگر می دوند تا نویدبخش سالی دیگر شوند. سالی که پیش روی شماست، امیدوارم سرشار از خاطرات شیرین برای شما باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...