بهترین متن عاشقانه برای تولد همسر (3)

همسر آدم نزدیک ترین فرد به اونه. همسر آدم میتونه همدم اون، همراز اون، انیس و مونس اون و شریک اون در تک تک لحظات زندگیش بشه. اگه همچین کسیو دارید که زندگیتون به زندگیش وصله، از هر موقعیتی استفاده کنید تا عشق و احساس تون رو به اون بروز بدید، تولد یکی از بهترین موقعیت هاست.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی عاشقانه برای روز تولد همسر تهیه کردیم. اگه روز تولد همسرتونه، میتونید با این جملات عاشقانه و احساسی این روز قشنگ رو به اون تبریک بگید. همراه ما باشید تا این جملات رو باهاتون به اشتراک بذاریم.

بهترین جملات عاشقانه و کوتاه تولد همسرم

جملات عاشقانه برای تولد همسر

همسر جان، تو تا ابد ساکن محکوم شده قلب من هستی و هیچ راهی برای اینکه از قلب من خارج شوی نداری. می خواهم سند تمام قلبم را به نامت کنم که تا همیشه و تا ابد در آن باقی بمانی و هیچوقت از آن خارج نشوی. همسر جان، این قلب برای توست، این قلب جاییست که مهر و علاقه تو قرار است تا ابد در آنجا سکنی گزیند. حالا که روز تولدت فرا رسیده، میخواهم با هر چه حس خوب و زیباست تولدت را تبریک بگویم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

همسر نازنینم، تو چه بخواهی و چه نخواهی، معشوق من هستی و تا ابد خواهی ماند و چه من کنم جز عشق ورزیدن به تو؟ مگر از دست عاشق کاری جزو عشق ورزیدن بر می آید؟ حالا که روز تولدت است، با یک دنیا عشق به نزدت آمده ام تا روز تولدت را به تویی که بهترین همسر دنیا هستی تبریک بگویم. همسر جانم، تولدت مبارک باشد، امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم که در زندگی ام بمانی و با بودنت مرا تا همیشه خوشحال کنی.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

همسر جان، احساسی خوبی که قرار است در این متن به تو بدهم هدیه ایست در روز تولدت به تو قبل از هدیه اصلی ام. می خواهم بدانی که عاشقت هستم و عاشقت میمانم چون هر لحظه و هر ثانیه دلیلی برای عاشقت ماندن و بیشتر شدن عشقم نسبت به خودت به من میدهی. تو همان دلیل عاشق شدنی که همه از آن سخن می گویند و خدا را شکر که به زندگی ام وارد شدی و با رنگ عشقت تمام زندگی ام را زیبایی بخشیدی. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

همسر جان، یک دوستت دارم ساده نمی تواند برای تو کافی باشد، من باید تمام عمرم و تمام وجودم را به پای تو و زندگی ات بگذارم تا بالاخره به آنچه که لیاقت توست جامه عمل بپوشانم. اکنون تولد توست و میخواهم در روز تولدت به تو قول بدهم که تا لحظه ای که عمر دارم، وجودم را به پایت می گذارم و از هیچ کاری دریغ نمیکنم تا تو احساس خوشبختی و خوشحالی کنی، این قولی است که من به تو داده ام و تا پای جان به پای آن خواهم ایستاد. زیبای من، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عاشقانه ترین جملات نمی توانند عشق مرا به تو ابراز کنند. عشق من به تو بی انتهاست، عشق من به تو بیشتر از آن چیزیست که بخواهد در کلمه و جمله گنجانده شود، عشق من به تو احساسیست که هر لحظه و هر ثانیه به من یادآوری میکند که حتی اگر لازم باشد جانم را هم برایت بدهم تا تو در آرامش باشی. عشق دوست داشتنی من، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

زندگی من، نمی دانی وقتی که لبخند می زنی، چقدر عاشقانه محو تو می شوم و نمی فهمم دقیقه ها و ساعت ها چگونه یکی پس از دیگری میگذرند. حتی اگر به من باشد، حاضرم ساعت ها جلوی من بنشینی و هیچ کاری جز لبخند زدن انجام ندهی، همین برایم کافیست تا حس خوب زندگی را در عمق همین لبخندهایت پیدا کنم و از زندگی ام لذت ببرم. دلبر دوست داشتنی من، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولدت بهترین یارو همراه زندگی ام فرا رسیده، تولد همسر دوست داشتنی ام است. در این روز که روز تولدش است، از خدا میخواهم که هر لحظه به ما دلیلی برای بیشتر عاشق شدن مان نسبت به هم بدهد، از خدا میخواهم که در امروز که روز تولدش است، سند خوشبختی ام را با او امضا کند و تا عمر که داریم با هم خوشحال و عاشق باقی بمانیم و زندگی بگذرانیم. همسرم، تولدت مبارک باشد.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

همسر جان، خدا دو تا شانس به من داد، شانس اولم تولدم بود که به معنی قدم گذاشتنم در این دنیا و تجربه اون بود و شناس دومم هم قدم گذاشتن تو به زندگیم بود. در شانس اولی که خدا به من داد احتمال خوشبخت شدنم کم بود اما توی شانس دومی که به من داد، خوشبختی برام تضمین شد. شانس دومم الان کاری باهام کرده که هر لحظه و هر ثانیه برای زندگی خدا رو سپاسگزاری میکنم. شانس دوم من، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عشق من، سعادت با تو برای من معنا میشه، خوشبختی با وجود تو هست که برای من به خودش معنا میگیره. مبادا منو تنها بذاری و بری که اینجوری خوشبختی به معنای واقعی رو از من میگیری. من در هیچ چیز و هیچ جایی نمی تونم به جز تو خوشبختی رو پیدا کنم پس اگه میخوای غرق در حس خوشحالی و خوشبختی بشم، کنارم باش، تنهام نذار و با عطر عشقت رایحه زندگیم رو خوشبو کن. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یار همیشگی من تولدت مبارک. میدونم که اگه به سخت ترین شرایط و مراحل زندگیم هم بر بخورم، تو کنارمی و از کنارم بودن دست نمیکشی. نمیدونی که چقدر برای این موضوع خوشحالم و از ته دل خدا رو شکر میکنم که تو رو به من داده. خدا یه همدم، یه همراز، یه همدل و یک یار باوفا که هیچ وقت ترکم نمیکنه و حتی توی سخت ترین شرایط از من بیشتر تلاش میکنه تا سختی ها رو از بین ببره به من داده. همسر دوست داشتنی من، کلی دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد همسرمه، مگه میتونم چیزی جز حس خوشحالی و شادی داشته باشم؟ تولد کسی هست که با موندنش خوشبختی رو برام معنا کرد و الان با وجود اون من غرق در حس خوشبختی ام پس معلومه که برای این مناسبت مهم اینقدر باید شاد باشم و بخندم. نازنین من، دلبر دوست داشتنی من، همسر جان، از خدا توی روز تولدت برای هر دومون یک عمر طولانی میخوام که تا همیشه کنار هم باشیم و از کنار هم بودن غرق در حس خوشبختی بشیم. تولدت رو تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

همسر جان، امروز روز تو هست پس هر چی که از ته دل دوست داری از من بخواه تا من با تمام وجودم به تو تقدیم کنم. همینکه من رو لایق دونستی و وارد زندگیم شدی، بزرگترین دلیلی هست که من تمام خواسته هات رو برآورده کنم و حالا هم که روز تولدت هست، دلیلی بیشتر برای این کار دارم پس ازت میخوام هر چی که در دل داری رو بروز بدی تا من با نهایت عشق اون رو بهت تقدیم کنم. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

همسرم، من و تو جدای از همسر هم بودن دوستای فوق العاده صمیمی و خوبی برای هم هستیم، دوستایی که هر کاری میکنن تا همدیگه رو از کنار هم بودن راضی نگه دارن. الان هم نه به عنوان همسرت بلکه به عنوان بهترین دوستت میخوام تولدت رو بهت تبریک بگم و همینطور یادآوری کنم که این دوستت زندگیش به زندگیت وصله. کلی میخوامت، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

میگن اونایی توی زندگی مشترک خوشبخت هستن که بتونن همدیگه رو درک کنن. همسر جان، من و تو فکر میکنم یک روح در دو بدن هستیم چرا که هر چی خواسته و نیاز داریم با هم مطابقه و کاملاً همدیگر رو درک میکنیم و میفهمیم. امروز هم که روز تولدته، من دقیقاً میدونم چی تو رو خوشحال میکنه و چی تو رو به وجد میاره پس سعی در انجام دادن همون کار دارم. امیدوارم که به بهترین نحو از پسش بر بیام تا خوشحالی عمیقی رو در چهره و وجودت احساس کنم. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

همسر مهربون من، تو با مهربونی هات بود که زندگی مون رو ساختی. خیلی از اوقات من کم آوردم، خیلی از اوقات من دیگه نتونستم ادامه بدم اما تو بودی که با همین مهربونی ها زیر بال و پر من رو گرفتی و کاری کردی که پاشم و دوباره به سمت هدف ها و آرزوهامون حرکت کنم. همین مهربونی هات هست که منو بیشتر از هر وقتی عاشقت میکنه. دوستت دارم، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

میخوام توی روز تولدت بهت اهمیتت رو یادآوری کنم. همسر جان، اگه میخوای بدونی که تو برای من مثل چی هستی، باید بگم مثل اکسیژنی که اگه نباشی زندگی من در چند لحظه از بین میره. اگه میخوای بدونی که دوباره تو برای من مثل چی هستی باید بگم مثل وجودمی که اگه ذره ای احساس ناراحتی به تو دسته بده، من هم تموم وجودم غرق در ناراحتی میشه. دوباره اگه میخوای بدونی که تو برای من مثل چی هستی، این بار میخوام از قلبم بگم که تو برای من مثل قلبم هستی و باید باهام باشی و با وجودت به من زندگی بدی وگرنه من میمیرم. دلبر من، تویی که برام مهمتر از زندگی هستی، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد عشق منه، تولد تمام وجود منه، میخوام همه شهر بدونن که چقدر عاشقشم، میخوام همه مردم بدونن که اون مال منه پس مبادا کسی به طرفش بره. اون عشق همیشگی منه، با اونه که زندگی برام معنا میشه و میخوام الان که تولدشه این حس من رو به خودش بدونه و بفهمه که چقدر برام مهم و چقدر برام با اهمیته. همسرم، نیمه گمشده من که الان پیدا شدی و با وجودت من و زندگیم رو کامل کردی، دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

میدونی عشق چیه؟ به احساسی که من به تو دارم عشق میگن، عشقی واقعی که هیچوقت کم نمیشه، عشقی واقعی که هیچوقت از بین نمیره، عشقی واقعی که وجودم رو به وجودت گره زده. همسرم، عاشقتم و عاشقت میمونم چون عاشق تو بودن رسالت زندگی منه که باید انجام بشه. اینو بدون هر اتفاقی بیفته، هر چالشی سر راه زندگیمون سبز بشه، ذره ای از عشق من به تو کاسته نمیشه. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بعضیا هستن که ناخودآگاه عاشقشون میشی، دوستشون داری و میخوای که هر لحظه و هر ثانیه از زندگیت رو کنار اونها باشی. خدا رو شکر که خدا اون کسی که من ناخودآگاه عاشقش شدم و دوست داشتم زندگیم رو با اون تقسیم کنم بهم داد، همسر جان، خدا تو رو به من داد. من از همون لحظه ای که تو رو دیدم، تمام وجودم وابسته به وجود تو شد و عشق تو تموم زندگی من رو در بر گرفت. نمیدونی که چقدر خوشحالم که خدا تو رو به من داد، دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دلبر زیبای من، این رو بدون که دنیا بدون تو خیلی زشت و کریه هست، این رو بدون که دنیا بدون تو مثل جهنمه و این رو هم بدون که وقتی تو باشی، دنیا بهشته. حداقل اگه برای هیچ کسی اینجوری نباشه، برای من اینجوریه و تو برای من به معنای بهشت هستی. پس اگه میخوای خوشبختی رو احساس کنم، اگه میخوای حس بودن در بهشت همیشه بهم دست بده، اگه میخوای توی زشتی دنیا و کراهتی که داره غرق نشم، همیشه باهام بمون. دوستت دارم، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

آهای کسی که نمیدونم کی، چطوری و چجوری عاشقش شدم و وجودم وصل شد به وجودش، تولدت مبارک. نمیدونم کی بود، نمیدونم چه لحظه ای بود و نمیدونم اصلاً چجوری عاشقت شدم فقط میدونم که از یه بازه زمانی به بعد تمام وجودم به وجودت وابسته شد و اگه تو الان از من گرفته بشی، دیگه زندگی برای من معنا نداره چون از اون بازه زمانی به بعد, تو برای من معنای زندگی هم شدی. فقط میخوام بدونی که چقدر دوستت دارم، عشق من، تولدت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد عشق زندگیم رو بهش تبریک میگم و از خدا براش یه عمر طولانی میخوام. عشق من، اینو بدون که با نبودن تو من توی جهنم زندگی گرفتار میشم پس از خدا میخوام که اگه قرار به رفتن بود، من زودتر از تو برم تا مبادا نبودنت رو تحمل کنم. مرگ برای من شیرین تر از نبودن تو هست پس حاضرم اون رو به جون بخرم. عشق من، تویی که برای من مثل زندگی شدی، تولدت مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

تولد کسیه که من نمیتونم اسمش رو همسر بذارم، اون برای من زندگیه، اون برای من همه چیزه. اون تنها یه همراه و یه همدم توی زندگی نیست، اون کسیه که نفسم به نفسش بنده، تپیدن قلبم به تپیدن قلبش وصله، وجودم به وجودش وصله. کاش دنیا این رو بفهمه، کاش خدا این رو بفهمه و تا ابد ما رو کنار هم نگه داره، تا ابد دستای ما رو توی دستای هم نگه داره و هیچوقت به هیچ دلیلی میون مون فاصله نندازه. عشق من، خواستم توی روز تولدت این رو بدونی که تمام وجودم به وجودت وابسته هست، تولدت مبارک.


در ادامه حتما ببینید :

جملات فلسفی عاشقانه برای همسر

عکس نوشته های همسرم تاج سرم | توپ تاپ

متن های ناب و زیبا درباره عشق به همسر (2)

متن تشکر از همسر بابت تبریک تولد

دلنوشته ای برای همسر فوت شده

متن در مورد دوست داشتن همسر + عکس نوشته

بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (2)

عکس نوشته تولد آقامون نزدیکه


مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...