متن های ادبی و زیبا درباره سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

یک سال است که از شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید پرآوازه ایرانی، سردار دلهای همه ما مردم ایران می گذرد. یک سال است که دشمن او را پر پر کرده اما عطر و بوی تفکر حاج قاسم میان همه مردم پخش شده و حالا هر کدام از ما بوی غیرت و مردانگی ایشان را استشمام کرده و حالا هر کدام مان تبدیل به یک حاج قاسم شده ایم.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی زیبا و ادبی درباره سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آورده ایم. اگر میخواهید احساس تان در مورد شهادت حاج قاسم بعد از یک سال را با دیگران در میان بگذارید، این متن ها به کارتان خواهند آمد. در ادامه همراه ما باشید.

جملات زیبا و ادبی درباره سالروز شهادت قاسم سلیمانی

سردار دل ها، یک سالیست که دیگر سایه ات بر سر ایران نیست اما نگران نباش، یاد و فکر تو همیشه در قلب مردم این مرز و بوم خواهد بود و همیشه قاسم سلیمانی گونه زندگی خواهند کرد. یک سال است که پر کشیده ای و اکنون سالروز شهادت توست اما این را بدان که داغ شهادتت هنوز بر دل مردم کشورمان و جوانان این مرز و بوم تازه است و آنها تمام تلاش شان را در راستای پیشرفت و تعالی جامعه خواهند کرد تا انتقامی سخت از دشمن بگیرند. بهترین راه انتقام همان پیشرفت کردن و رشد کردن است تا به آن درجه از تعالی برسیم که دشمن به ما نیازمند گردد. پس حاج قاسم آرام بگیر و در بهشت خدا آرامش را تجربه کن چرا که جوانان این مرز و بوم از تو غیرت و مردانگی را به خوبس آموخته اند.

********************

حاج قاسم، یک سالی است که از رفتنت می گذرد و تو برای این مردم میراث غیرت و مردانگی دو چندان را به جا گذاشتی. اکنون مردم ما هر کدام به نوع خود با غیرت و مردانگی شان سعی می کنند راه تو را ادامه دهند و در مسیر تو برای پیشرفت جامعه و نابودی دشمن تلاش کنند. امید است که روزی به تمام اهداف تو برسیم، امید است روزی دیگر هیچ ظالمی در جهان نباشد که بخواهد با ظلم های بیشمارش ضعیفان را مورد ستم قرار دهد. سالروز شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران تسلیت می گویم.

********************

حاج قاسم سلیمانی مانند یک ناجی بشریت بود که یک سال پیش از ما گرفته شد و حالا در بهشت خدا سکنی گزیده. دشمنان می دیدند که منجی خوب کارش را آموخته، دشمنان دیدند که در حال شکست از او هستند و روز به روز قدرت او بر آنها چیره شده و ضعیفشان می کند برای همین نقشه ترورش را کشیدند و سردار را آسمانی کردند. اما نمی دانستند که در پی حاج قاسم سلیمانی، در این کشور صدها حاج قاسم دیگر متولد می شوند، این حاج قاسم ها همان جوانان با غیرتی هستند که مسیر سردارشان را در پیش گرفته اند.

********************

حاج قاسم، رسم عاشقی و عاشق بودن را باید از تو آموخت که تا انتهای مسیر زندگی از هدفت که خیر بود دست نکشیدی و عاشقانه آن را دنبال کردی تا به شهادت رسیدی. عشاق باید رسم عاشقی را از تو بیاموزند، رسم اینکه برای عشقت جان بدهی. حالا داستان عشق تو همه دنیا را در برگرفته، داستان شهادت تو را همه نقل میکنند و از دلیری ها و شجاعت هایت سخن به میان می آورند. اکنون یک سال است که از شهادت تو می گذرد اما هنوز این داستان ها و روایت ها نقل می شوند و تو نه تنها سردار دل ها، بلکه پادشاه قلب های مردمان بسیاری شده ای.

********************

حاج قاسم، شهادت گوارای وجودت. حتم دارم که آرزوی شهادت داشتی، آخر شهادت آرزوی مردان خداست! حتم دارم که هر باره در آرزوی شهادت پا به جبهه جنگ می گذاشتی. حال یک سال است که به آرزویت رسیده ای و اکنون می دانم که در پیش خدا، در بهشت ابدی او مورد رحمت و مغفرتش قرار گرفته ای. حال در آن بهشت آرام بگیر چرا که جوانان این مرز و بوم راه تو را در پیش گرفته و هر کدام یک حاج قاسم شده اند.

********************

سالروز شهادتت را به دلهای غم دیده تمام مردم ایران تسلیت می گویم. وقتی که نام حاج قاسم می آمد، دل دشمنان به لرزه می افتاد و در وجودشان ترسی بزرگ نهادینه می شد. کم کسی که نبود، حاج قاسم بود، همان سرداری که بر دل مردمانش حکومت می کرد. دشمن نقشه ترور او را کشید و او را به شهادت رساند و احساس کرد که قرار است این ترس پایان یابد اما نمی دانست در پس این حاج قاسم، هزاران حاج قاسم دیگر متولد می شوند که هر کدام راه شهید پرآوازه شان را ادامه خواهند داد.

********************

حاج قاسم، یک سال آسمانی شدنت، بهشتی شدنت، شهادت یافتنت که می دانم آرزوی قلبی تو بود مبارک باد. حالا در پیش خدا هستی، همان جایی که به آن تعلق داشتی. بعضی انسان ها ذاتی خداگونه دارند، برخی انسان ها مانند گلی در میان خارها هستند، بعضی انسان ها روحی پاک دارند و گویی به روی زمین تعلق ندارند برای همین خدا آنها را به پیش خود می برد. تو یکی از همین انسان ها بودی که با ذات خداگونه و روح پاکت جایگاهت کنار خدا بود.

********************

شهادت حاج قاسم سلیمانی را به تمام عاشقان این شهید پرآوازه، این شهیدی که بر قلب هایمان پادشاهی می کرد و می کند تسلیت می گویم. اکنون که یک سال است از شهادت قاسم سلیمانی می گذرد ذره ای از عشق و ارادت مان به ایشان کم نشده و هنوز هم با تمام تلاش مان سعی می کنیم که مسیر ایشان را ادامه دهیم و ذره ای کوتاه نیایم. این یعنی مسیر این شهید درست بود، این یعنی این شهید در قلب های همه مان جا داشت.

********************

شهادت حاج قاسم، همان شهیدی که مظلومیتش فریاد می زند که چطور او را به شهادت رساندند و چطور از رعب و وحشت نتوانستند رو در رو او را از پای درآورند را به همه دوست دارانش تسلیت می گویم. اکنون یک سال است که حاج قاسم سلیمانی از میان ما پر کشیده و رفته اما هیچ کدام از ما از پای در نیامده ایم، دشمن بداند که ما همچنان با قدرت در راه حاج قاسم قدم برمیدارم و تا او را به هلاکت نرسانیم، تا تقاص خون حاج قاسم و هزاران مظلوم دیگری که به پای خواسته های آنها به شهادت رسیده یا جان دادند را نگیریم، آرام نخواهیم گرفت.

********************

شهادت حاج قاسم درسی برای همه ما بود، درسی که به ما می گوید دشمن چقدر نسبت به ما کینه و نفرت دارد و این کینه چقدر عمیق است که حاضر شد حاج قاسم را اینگونه به شهادت برساند. همه ما باید از این اتفاق درس جهاد، شجاعت، عشق و ایثار را بیاموزیم و با همان ها به جنگ دشمن برویم در غیر اینصورت این دشمن به زودی به مرزهای ما وارد خواهد شد و آن موقع دیگر هیچ چیز نمی تواند جلوی او را بگیرد. دشمن دین ندارد، دشمن ایمانی ندارد و وقتی که دستش به ارزش های ما برسد، آنها را به نابودی خواهد کشاند! پس هر کدام از ما باید یک حاج قاسم شویم و با قدرت و شجاعت در برابر دشمنان مان ایستادگی کنیم تا بالاخره بینی آنها را به خاک بمالیم. اکنون یک سال است که از شهادت قاسم سلیمانی می گذرد، اما از آن موقع هزاران حاج قاسم متولد شده اند و هزاران حاج قاسم دیگر هم باید متولد شوند تا دشمن بداند که رقیبش به این آسانی کوتاه نمی آید و تقاص خون شهیدانش را خواهد گرفت.

********************

حاج قاسم سلیمانی را کمتر کسی است که نشناسد. حاج قاسم همان شهید پرآوازه و بلند همت ایرانیست که به دستان دشمنان به شهادت رسید و به این مقام رفیع دست یافت. دشمن فکر می کرد که قرار است با این کار حرمت او را بشکند، دشمن فکر کرد که با این کار می تواند ارزش او را بکاهد اما نمی دانست که کاری میکند که در پس این حاج قاسم، هزاران انسان دیگر با تفکر حاج قاسم متولد شوند و با او به مقابله برخیزند. اکنون نه تنها حرمت حاج قاسم از بین نرفته، نه تنها ارزش او کم نشده بلکه این حرمت و ارزش دو چندان هم شده. دشمن با این کارش سردار سلیمانی را وارد قلب و دل های انسان ها کرد و حالا همه حاج قاسم را با نام سردار دل ها می شناسند. سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را به همه دوستداران این شهید والا مقام تسلیت عرض می کنم.

********************

حالا در ردیف یاران بهشتی ات هستی پس در بین آنها شاد باش و بدان که کسانی که دنباله رو تو بودند انتقامت را خواهند گرفت، کسانی که دنباله رو تو بودند به هدفی که داشتی خواهند رسید و راه و هدف تو هرگز فراموش نخواهد شد. دشمن فکر میکرد که با این کار راه و هدفت را هم از بین خواهد برد اما نمی دانست که راه تو قرار است راه هزاران جوان ایرانی شود که در آن قدم گذاشته و هرگز کوتاه نمی آیند. سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران تسلیت عرض میکنم.

********************

طولی نمی کشد که انتقام سخت را از آنها می گیریم. ما مانند آنها انسان هایی خونخوار نبودیم که بخواهیم انتقام مان را با ترور کردن بگیریم اما دشمن بداند که با رشد و تعالی مان انتقام شهادت حاج قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت. ما کوتاه نخواهیم آمد و تا پای جان در این مسیر هستیم. دشمن هر تعداد از ما را که میخواهد ترور کند اما بداند که در پس هر یک، دو نفر دیگر به این راه قدم می گذارند و راه حاج قاسم اکنون راه همه مردمان شجاع و دلیر ایران زمین است. ما انتقام سخت مان را اینگونه خواهیم گرفت و این را در این روز که سالروز شهادت حاج قاسم است به آنها قول خواهیم داد.

********************

حاج قاسم سلیمانی، سردار دل هایمان به شهادت رسید. این خبری است که یک سال پیش غم و اندوه را در دل همه ما نهاد و قلب بسیاری از ما را شکست. اما دشمن فکر نکند که اگر قلب ما را شکسته، غرور و غیرت ما را هم شکسته و از بین برده، هرگز! ما از این قلب شکسته، از این غم و اندوهی که در وجودمان نهادینه شده، درس غیرت و آزادگی میگیریم، درس غرور و شجاعت می گیریم و با تمام این درس ها به مصافش خواهیم رفت تا هدف حاج قاسم را به بالاخره به دستاورد تبدیل کنیم.

********************

سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را به همه مردم ایران تسلیت می گویم. بدون شک می توان حاج قاسم را پدر ایران زمین دانست و حال که یک سال است که او آسمانی شده، گویی یک سال است که ایران پدرش را از دست داده. اما دشمن بداند گرچه ایران را یتیم کرد اما تک تک ما به پای خون شهیدمان به پا خواهیم خواست و تقاص ظلمی که به سردارمان شد را از او خواهیم گرفت. این قولی است که به دشمن در سالروز شهادت پدر ایران زمین، سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می دهیم.

********************

دشمن بداند که ما کوتاه نخواهیم آمد. ما تا پای جان می جنگیم، ما تا پای جان تلاش میکنیم تا بالاخره دست ظلمش بر جهان را کوتاه کنیم. الگوی تک تک ما حاج قاسمی است که شجاعت و مردانگی اش زبان زد خاص و عام است. درست است که دشمن یک سال است که حاج قاسم را آسمانی کرده و به مقام شهادت رسانده اما تفکر حاج قاسم هنوز پا برجاست و هر کدام از ما به عنوان یک حاج قاسم سلیمانی پا به جبهه جنگ می گذاریم تا بالاخره دشمن را زمین گیر کنیم.

********************

شهادت حاج قاسم سلیمانی را به تمام عاشقان این شهید پرآوازه تسلیت می گویم. بدون شک یک سال پیش، وقتی که خبر شهادت این شهید والا مقام را دادند، بسیاری از ما اندوهگین و ناراحت شدیم و اشک به چشم هایمان آمد. این شهید دیگر مانند عضوی از خانواده مان شده بود، همه مانند عضوی از خانواده شان او را دوست داشتند اما دشمن این میزان از عشق و ارادت را نتوانست تحمل کند برای همین حاج قاسم را آسمانی کرد. او جرات رو در رو شدن با این سردار بزرگ را نداشت برای همین از پشت به او خنجر زد و او را ترور کرد. اکنون داستان شجاعت حاج قاسم سلیمانی و داستان ترسی که دشمن از او داشت زبان به زبان نقل می شود. دشمن بداند که به جای این کارش، نه تنها نتوانست به هدفش برسد بلکه رذالت و ظلم و ستم خود را بیشتر به رخ جهان کشید و تبدیل به منفورترین ها گشت.


در ادامه تماشا کنید :

متن مجری گری درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی

متن های زیبا درباره چهلم سردار قاسم سلیمانی

دلنوشته زیبا درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی

مجموعه شعر درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی

متن کوتاه درباره ی شهادت سردار قاسم سلیمانی (2)

متن کودکانه درباره شهادت سردار سلیمانی

دلنوشته زیبا درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی


11 نظر

  1. JbsdWelryJbsdWelrysays:

    Cialis Soft Flavored http://onlinecanda21.com/ Ventolin inhalator

  2. GvdbFeessGvdbFeesssays:

    tadalafil 10mg prices http://boxtadafil.com/ tadalafil canada

  3. AbdgWelryAbdgWelrysays:

    Zantac http://canadianeve21.com/ - Prasugrel canadian pharcharmy online fda approved

  4. JbsdWelryJbsdWelrysays:

    canadian prescriptions http://onlinecanda21.com/ Macrobid

  5. LbsoanilkLbsoanilksays:

    purchase original cialis https://ucialisdas.com/ cialis with out prescription

  6. RebfanilkRebfanilksays:

    cialis black 800mg http://rcialisgl.com/ cialis online safe

  7. JebgWelryJebgWelrysays:

    buying prescription drugs canada http://pharmacylo.com/ vardenafil

  8. RaceSwaRaceSwasays:

    cialis 36 hour https://ckacialis.com/ - buy cialis online in new zealand cialis online australia

  9. anilklohanilklohsays:

    cialis price canada https://rcialisgl.com/ - how long does cialis take to work 10mg cialis soft online

  10. WelryAniWelryAnisays:

    compare canadian pharmacy prices https://pharmacyken.com/ - canadian pharmacy cialis 20 mg new canadian pharmacy express

  11. anilkVedanilkVedsays:

    joker cialis https://krocialis.com/ - express scripts prior authorization form for cialis does cialis help with premature ejaculation