متن کوتاه درباره ی شهادت سردار قاسم سلیمانی (2)

سردار سلیمانی به شهادت رسید. کشور خبیث آمریکا او را به شهادت رساند. البته که اکنون این پاسدار بزرگ انقلاب، در بهشت خداوند سکنی گزیده. اما دشمن بزرگ و همیشگی ایران یعنی آمریکا باید بداند که این حمله اش بی جواب نخواهد ماند و جوانان ایران تا جان در بدن دارند، از ارزش های انقلاب شان دفاع خواهند کرد.

در این مطلب متن های زیبا و کوتاه درباره شهادت سردار سلیمانی با شما به اشتراک گذاشته می شود. همراه ما باشید.

جملات کوتاه و غمگین از شهادت سردار قاسم سلیمانی

متن درباره شهادت سردار سلیمانی

آنقدر از وجود تو می ترسیدند که در دل سیاهی شب آن هم نه از راه زمین، بلکه آسمان تو را پر پر کردند. این را بدان در ایران غیور مردانی به مانند تو زیاد هستند. تفکر سردار سلیمانی هر روز در دل و ذهن مردم زاده می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن یک سردار سلیمانی، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد.

*******************

این خوی خبیثانه دشمن را نمی توان عوض کرد. تو با درایتت و با نقشی که برای کشور می آفریدی، در وجود آنها ترس ایجاد کردی. از ترسشان از راه آسمان به تو حمله بردند و تو را آسمانی کردند. آسمانی شدنت مبارک سردار راه خدا. این را بدان که یاد تو برای همیشه زنده است و زنده خواهد ماند.

*******************

سردار سلیمانی جان داد و پر کشید. این خبریست که صبح دی سال 1398 ایران را در غم و اندوه فرو برد. اما دشمن شاد نباشد؛ هیچوقت این شادی او ادامه دار نخواهد بود. در گذشته ما فقط یک سردار سلیمانی داشتیم، اما با این کار غیر انسانی او، اکنون بیش از 72 میلیون سردار سلیمانی وجود دارند که حاضرند جانشان را در راه کشورشان فدا کنند.

*******************

سردار سلیمانی شهید شد؛ در راه ایران رفت و پرکشید. او آسمانی شد و راه و مسیر خودش را برای جوانان به جای گذاشته. آیا فکر کرده ای که او نمی دانست که قرار است به شهادت برسد؟ آیا او نمی دانست که دشمن به خونش تشنه است؟ با این همه ی این دانسته ها، قدم در مسیر حق نهاد. اما دشمن حق شناس نیست، دشمن فقط خوی خبیث خود را می شناسد و به آن عمل می کند. مسیر حقی که سردار سلیمانی به جا گذاشت، برای همیشه مسیر اصلی جوانان این مرز و بود خواهد بود.

*******************

خون سردار سلیمانی را ریختند؛ پنداشته اند که ضربه ای بزرگ به ایران وارد کرده اند. اما نمی دانند که در اصل شاهرگ اصلی کشور خودشان را با این کار زده اند. خون جوانان ایرانی به جوش آمده و این کار آنها، غیرت مردان و زنان این سرزمین را چندین برابر کرده. آمریکا با این کار خود، ضربه ای بزرگ بر قلب خویش وارد کرد و احساس می کند که این ضربه را به ایران زده.


پیشنهاد جدید و پربازدید :

متن های ادبی و زیبا درباره سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی


آسمانی شدنت مبارک ای مرد خدا. تو از همان اول هم جایت روی زمین نبود. تو جایت بین ما زمینی ها نبود. غیرت و شرف تو را کمتر انسانیست که داشته باشد. تو یکی از فرشتگان خدا بودی که گویی برای پاسداری از مردم ایران پا به زمین نهاده بودی و اکنون رفتی و پر کشیدی. راه تو برای همیشه ادامه خواهد داشت.

*******************

جسمش را فدا کرد، اما روحش را نه؛ سردار سلیمانی را می گویم. همان که از ترس هیبتش، دشمن به او در دل سیاهی شب حمله کرد. آری جرات می خواهد که رو در رو مقابل سردار بزرگ ایران بایستی. دشمن آنقدر حقیر بود که تو را در آن موقع به شهادت رساند. اما نگران نباش؛ جسم تو از ایران گرفته شده و روح تو برای همیشه در کنار آن خواهد ماند. جسم تو از ایرانیان گرفته شده، اما یاد تو برای همیشه با آنها خواهد ماند.

*******************

همیشه 13 آنقدر هم عدد نحسی نبود, اما در دی ماه سال 1398 عدد 13 نحس ترین عدد روی کره ی زمین شد. در سیزدهم این ماه، سردار بزرگ ایران به شهادت رسید. بدنش در راه ایران تکه تکه شد. او جان داد تا مسیر درست باقی بماند. او جانش را فدای ایران کرد تا ایران و ایرانی همیشه سربلند باشد.

*******************

شهادت سردار سلیمانی را به همه ی ایرانیان تسلیت عرض می کنیم. این پاسدار بزرگ انقلاب، روز سیزدهم دی ماه 98 به دست توطئه ی کشور همیشه دشمن ما یعنی آمریکای خبیث کشته شد و از بین پر گشود. باشد که راهش برای همیشه در ذهن ما باقی بماند و یادش را همیشه گرامی بداریم.

*******************

تنها سردار سلیمانی نیست که جانش را در راه ایران داده، اگر به تاریخ بنگری، می بینی که هزاران هزار سرباز در راه وطن جان خود را فدا کرده اند. آنها جانشان را نثار ایران و ایرانی کردند تا دشمن نتواند به آنها دست درازی کند. یاد سردار سلیمانی برای همیشه در بین ما ایرانیان زنده خواهد بود.

*******************

پنداشته اند که اکنون که تو را از بین ما برده اند، توانسته اند ضربه ای به ما وارد کنند. تا زمانی که سید علی باشد، تا زمانی که جوانان این مرز و بوم باشند، تا زمان که غیرت تو در بین مردم موج بزند، هیچگاه دشمن طعم راحتی را نخواهد چشید. شیرینی کشتن تو را به زودی این جوانان به زهری تبدیل خواهند کرد و نوشیدنش را بر دشمن واجب خواهند نمود.

*******************

شهادتت را تبریک می گویم ای مرد خدا. حتما خودت هم میدانی که شهیدان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند. اکنون نوبت راحتی تو فرا رسیده. آسوده باش و آرام بگیر. اکنون وقت آن است که از مزرعه ی دنیوی ات در آخرت ثمره ات را کشت کنی و آنچه که کاشته ای را درو کنی. نگران ایران و ایرانی نباش؛ آنها همان غیریتی را دارند که تو داشتی؛ همان مسیری را می پیمایند که تو رفتی و همان باوری را دارند که تو در مورد دشمن داشتی.

*******************

آرام بگیر ای مرد خدا. دیگر نمی خواهد نگران توطئه های دشمنان باشی. دشمنان ایران، دشمنان تو بودند. فکر نکن که اکنون که جسمت را تکه تکه کرده اند، توانسته اند تو را کوچک کنند. آنها خود کوچک بودند که نتوانستند رو در رو از پس تو بر بیایند. قماربازان در ذهنشان این را هک کنند که هیچوقت با کشتن پاسداران ایران، نمی توانند این کشور بزرگ را به زانو درآورند.

*******************

سردار سلیمانی های زیادی در کشور داریم؛ تفکر سردار سلیمانی تا همیشه نزد ایران و ایرانی باقی خواهد ماند. در مدرسه های ایران، تفکر این بزرگ مرد آموزش داده می شود؛ کودکان ایرانی با آرزوی اینکه روزی به جایگاه سردار بزرگ کشورشان برسند، درس می خوانند و رشد می کنند. شیطان صفتان همیشه به یاد داشته باشند که نمی توانند ذره ای با این کارشان از غیرت مردان و زنان ایرانی بکاهند.

*******************

اکنون حتما جشن گرفته اند؛ می پندارند که این پایکوبی هایشان ادامه دارد. اما کور خوانده اند. با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، تفکر و راه او هرگز از بین نخواهد رفت. دشمنان انقلاب اسلامی همیشه برای به زمین زدن آن، بزرگانش را کشتند و در آخر خود مغلوب شدند. این بار هم به مانند همان دفعات خواهد شد. این بار هم آنان نمی توانند به این کشور نفوذ کنند.

*******************

سردار سلیمانی را مگر خارج از همان مرزهای ایران می کشتند. سردار سلیمانی را مگر در همان تاریکی ها می کشتند. سردار سلیمانی را مگر از همان راه هوایی می کشتند. به زمین زدن غیور مردان ایرانی کار راحتی نیست و دشمن به این مسئله خیلی خوب آگاه است و به همین دلیل این کار را کرد.

*******************

انگشترت هنوز در دستت بود، زمانی که دشمن تو را به شهادت رساند. این انگشتر یادبودی از تو خواهد بود. از دلیری هایت، از شجاعت هایت، از ترس هایی که در دل دشمن نهادی. شهادت مبارک سردار بزرگ انقلاب.

*******************

تو به شهادت رسیدی، اما این را می خواهم بگویم که زنده نگه داشتن یادت کمتر از شهادت نیست. تک تک جوانان ایرانی باید بدانند که اگر میخواهند برای همیشه کشورمان سربلند باشد، اگر می خواهند که روی دشمن کم شود، باید یادت را زنده نگه دارند. این کاریست که دست کمی از شهادت ندارد. تفکر سردار سلیمانی باید فرا گیر شود و ترس دشمن را چندین برابر کند.

گلچین جملات زیبا و کوتاه در مورد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی

خونی که از تو ریخته شد، دست کمی از خون شهدای کربلا ندارد. همگی شما در راه حق جانتان را دادید. همگی شما انسانهایی پاک سرشت بوده اید که گویی از همان اول جایتان روی زمین نبوده. شهادت مبارک ای شهید بزرگ ایران. شهادت سردار سلیمانی را تسلیت عرض می کنیم.

*******************

خدا حسودیش میشد که تو روی زمین باشی و در کنار خودش نباشی. برای همین خواست که تو را نزد خودش ببرد. اما چه بد که تو به واسطه ی دشمنی خبیث بهشتی شدی. نگران نباش؛ زخم های که روی تنت به جا مانده، تک تکه های بدنت، همگی تلافی خواهند شد؛ همگی شان در روز مناسبش جبران خواهند شد.

*******************

کشور خبیث آمریکا، ایران را عزادار کرد. گویی که نمی خواهد از توطئه هایش دست بکشد؛ انگار که هنوز هم همان کینه ی همیشگی را نسبت به ایران و ایرانی دارد. دیگر دستش به صورت کامل برای تمام ایرانیان رو شده. دیگر پیام های حمایتش را ایرانیان درصدی قبول نخواهند کرد؛ دیگر پیام های دوستانه اش را به هیچ وجه نخواهند پذیرفت. با کشتن سردار سلیمانی، اندک اعتمادی که برخی از ایرانیان به این کشور داشتند هم کشته شد.

*******************

آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، آبروی خودش را هم کشت. یک کشور چقدر می تواند حقیر باشد که به جای رو به رو شدن، از پشت خنجر بزند. آتشی که به جسم سردار سلیمانی انداختید را ایران به جانتان خواهد انداخت. در پی یک سردار سلیمانی، هفتاد و دو میلیون سردار سلیمانی دیگر متولد شده اند و شما نمی توانید در سیاهی شب به همه ی آنها حمله کنید و آنها را هم آسمانی کنید.

*******************

یادتان باشد که هیچ چیز بی جواب نخواهد ماند. این را به همان دیو صفتانی می گویم که سردار بزرگ انقلاب را به شهادت رساندند. ایران کشور دلیر مردان است و تا خون در رگ این مردان جاریست، نمی گذارند که دشمن آب خوش از گلویش پایین برود. باشد که شیرینی این حمله را با تلخی از دست رفتن آبرویتان بچشید.

*******************

شهادتت مبارک ای مرد بزرگ. تو قلب بسیار بزرگی داشتی که این همه شجاعت از خود به خرج دادی. این همه شجاعتت، بالاخره مزدت را داد. مزد تو شهادت بود. تو شهید زنده ای بودی که اکنون به شهادت واقعی دست یافتی. گوارایت باد این شهادت.

*******************

در آینده ای نه چندان دور، قدس آزاد خواهد گشت! خون قاسم ها پایمال نخواهد شد و هدف والایشان بالاخره ثمره خواهد داد. می گویند که هدف قاسم برقراری صلح بود، اما ظالمین جهان می خواهند که صلح نباشد، پس عامل صلح را هم از بین خواهند برد. آری قاسم را آسمانی کردند که صلحی هم برقرار نماند. در آینده ای که چندان هم دور نیست از آهنگران خواهیم شنید که می گوید قاسم نبودی ببینی، قدس آزاد گشته.

*******************

می خواهم برایتان داستانی بگویم. داستانی از یک بزرگ مرد؛ بزرگ مردی که زمانی که به شهادت رسید، خبر شهادتش همه را بر آشفت. داستان این است که گویی همه ی مردم عزیزی را از دست داده بودند. عزیزی که نزدیک تر از همه کسشان بود. آن مرد با رفتنش، ایران را به سوگ نشاند. آن مرد، شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

*******************

عزتت، شرفت، شجاعتت بر تمامی نقشه های دشمنان چیره می شود. آنها تو را کشتند، اما نتوانستند به زانو درآورد. چقدر این قصه آشناست. قصه ی کربلا ...!

*******************

امام حسین علیه السلام می فرمایند که مرگ با عزت بهتر است زندگی با ذلت است. او ذلت را نپذیرفت و او را از میان برداشتند. پنداشتند که اینگونه می توانند به زانو درآید. اما گویی حتی پاره های آتش هم حامی حاج قاسم بودند؛ در زمانی که او را آسمانی کردند اما هنوز انگشترش در دستانش بود.

*******************

قاسم سلیمانی مثل یک دیوار بزرگ بود که جلوی دشمنان را می گرفت که تجاوز نکنند. دشمن دید که چقدر این دیوار سفت و محکم است، پس قصد تخریب آن را کرد. آری دشمن این دیوار را در هم کوبید، اما خبر ندارد که دیوارهایی در حال ساخته شدن هستند که الگوی شان همان دیوار استوار و محکم است. جوانان ایرانی، سپهبد حاج قاسم را الگوی خود قرار داده اند.

*******************

از تو خداحافظی می کنم ای سرباز زینب. این لشکردار سپاه اسلام! باشد که در آرامش باشی. باشد که روزی با انتشار خبر اینکه قدس آزاد شد، روحت شاد شود. آن روز دیر نیست. آن روز نزدیک است. شهادت تو قطعا رگ غیرت جوانان را بالا خواهد زد و آن زمان قماربازان هرگز نمی توانند در برابر قدرت این جوانان بایستند.

*******************

حاج قاسم، تو برای بیداری مردم کوشیدی؛ برای زنده ماندن نام اسلام؛ و چه حیف که در زمانی که همین مردم خواب بودند تو پر کشیدی و رفتی. آری تو بیدار مانده بودی تا اسلام بیدار و زنده بماند، اما چه حیف که پر گشودی و رفتی. گویی شهادت رسم غیور مردانی مثل توست که رهبرمان لقب شهید زنده را بر تو نهاد.

*******************

تا اسمت می آمد، غرور در مردم ایران موج می زد. نام قاسم سلیمانی طوری شده بود که زمین را به لرزه درمی آورد و دشمنان را به ترس بزرگی وا می داشت. کجاست آن حاج قاسمی که ترس را حتی با نامش در دل دشمنان می نهاد؟ او آسمانی شد. او رفت... راه این شهید پرآوازه برای همیشه ادامه خواهد داشت. شهادت گوارای وجودت ای شهید بزرگ انقلاب.

*******************

مالک اشتر ایران را به زمین زدند. چه قدر دشمنان پست اند که تو را در دل سیاهی شب از پای درآوردند. آنها از ترس هیبت تو جرات نداشتند که در روشنی روز حمله کنند. مگر می شود؟! حتی نام تو، دل آنها را به لرزه در می آورد؛ چه برسد به آنکه بخواهند به سراغت بیایند و قصد به شهادت رساندن تو را داشته باشند. اکنون آرام بگیر سپهبد حاج قاسم سلیمانی! چرا که جوانان غیور ایرانی هنوز زنده اند و راهت را می پیمایند.

*******************

نمی دانیم بر غم از دست دادنت بگرییم یا شاد باشیم برای اینکه به مقام شهادت رسیده ای. کدامش را انجام دهیم؟ حسرتت بر دلمان خواهد ماند، اما چون دشمن از این حسرت شاد می شود، شاد خواهیم ماند. چه مقامی بهتر از شهادت؟ شهادتت را بی نهایت بار به تو تبریک می گوییم.

*******************

یک دل گرمی بزرگ بودی برای ما وقتی که به ما اطمینان می دادی که دشمنان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند. دشمن این دلگرمی را از ما گرفت و پنداشته که به دستاوردی بزرگ رسیده است. به کوری چشم دشمنان، درست است که قاسم سلیمانی آسمانی شد، اما تفکرش هنوز پابرجاست. تفکری که قوت قلب است برای مردم ایران. تفکری که به جوانان یادآوری می کند که دشمنان اسلام هیچوقت دوست ایران باقی نخواهند ماند.

*******************

ای بزرگترین فرمانده، شهادتت را تبریک می گویم. روحت شاد باشد. هیچ غمگین مباش. دستاوردهایت همیشه در ذهن مردم باقی خواهد ماند. برای همین شاد باش! چرا که گرچه که تو رفته ای، اما راهت را مردم ادامه خواهند داد.

*******************

بالاتر از غیرت چیزی نیست که بخواهم آن را به تو انتساب دهم. مالک اشتر ایران، شهید زنده ای که اکنون پر گشوده ای و رفته ای، شهادتت مبارکت باد. تو را هیچ وقت بر زمین نخواهند زد، غرورت را هیچ وقت لگد مال نخواهند کرد. تو را کشتند؛ اما مرگ تو، مرگی با عزت بود و این چه قدر برتری دارد به زندگی با ذلت.

*******************

روز سیزدهم دی ماه سال 1398، حاج قاسم سلیمانی دنیا را به مقصد آخرت ترک کرد. این حجرتش را بر او تبریک می گوییم! چرا که به مقام رفیع شهادت نازل گردید. با این غیور مرد بزرگ وداع می کنیم اما با باورهایش نه؛ با اعتقاداتش نه؛ با آیینی که در پیش گرفته بود نه. نابودی دشمن حتمی است! چه حاج قاسم باشد چه نباشد، دشمن نمی تواند به خاک وطن دست درازی کند.

*******************

تو تنها سردار کشور ایران نبودی، تو سردار دل های مردم ایران بودی، تو سردار قلب های مردم بودی، تو سردار عزت و شرف مردم ایران بودی. پر گشودی و رفتی؛ اما با رفتنت درسی بزرگ به مردم ایران دادی؛ این درس این است که آمریکا هیچوقت دوست ایران نخواهد بود و هرگز دوست ایران نخواهد شد. گِل باید گرفت دهانی را که بعد از این اتفاق بگوید که با آمریکا باید صلح کرد.

*******************

تو نامت قاسم بود، اما رسم عباس را در پیش گرفته بودی؛ رسم حسین را در پیشه گرفته بودی. تو در برابر زور کوتاه نیامدی، تو در برابر دشمنان ساکت نشستی و چقدر چنین انسانی می تواند والا مقام باشد؛ چقدر چنین انسانی می تواند با عزت باشد. شهادتت را تبریک می گویم سردار دل مردم ایران، حاج قاسم سلیمانی.

*******************

می خواهم از پدر خانواده ای برایتان حرف بزنم که غیرتش هیچوقت اجازه نمی داد که بر خانواده اش ظلمی برسد یا خانواده اش دچار ذلت شود. این خانواده، جمعیتش بیش از هفتاد و دو میلیون است و پدر این خانواده، سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که جانش را برای آن خانواده داد.

*******************

بزرگ ترین و زیباترین صفت ها هم در برابر مقام والای تو کم می آورند. با غیرت، پر هیبت، شهید زنده، مالک اشتر ایران و ...؛ دیگر مانده ایم که چه صفتی به تو بدهیم، چه لقبی بر تو نهادینه کنیم که سزاوار مقام رفیع تو باشد. اکنون شهید زنده ی ما به مقامش رسید؛ یعنی همان شهادت! بیاییم شهادتش را به او تبریک بگوییم و غم از دست دادنش ما را غمگین نکند که هدف دشمن همین غمگینی ملت است. از دست دادن شهید سلیمانی، غمی بزرگ بود که بر دل مردم ایران نهادینه شد؛ اما این غم در همان دل بماند و به چهره نیاید که این موجب شادی دشمن می شود.

*******************

مرد خدا بودی تو، هدفت پیمودن راه خدا بود. اما چه حیف که همیشه ابلیس هایی وجود دارند که موانعی بر سر راه رسیدن به خدا بگذارند. این بار مانعی که موجب میشد مسیر رفتن مردم به سمت خدا کمی مختل شود، از میان برداشتن مرد خدا، سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود. اما گویی شیاطین زمان نمی دانند که مسیر خدا همیشه باز خواهد شد. این را تاریخ شهادت می دهد.

*******************

آرزوی مردان خدا، رسیدن به مقام شهادت است. او به مقامش رسید. روز سیزدهم دی ماه به شهادت رسید. چه شهادت شیرینی. نامش در تاریخ ماندگار خواهد ماند. او نیز به صف شهادت راه خدا پیوست. حاج قاسم را می گویم! همان که لقب شهید زنده را به خود گرفته بود، همان را که مالک اشتر ایران می نامیدند.

*******************

سرباز ولایت، حاج قاسم سلیمانی، روز سیزدهم دی ماه آسمانی شد. این تیتر اغلب خبرگزاری های نه ایران بلکه تمام دنیاست. جلال و شکوه و عظمت تو چنان زیاد بود که که حتی کسانی هم که با مسیری که تو می پیمودی آشنایی ندارند، خبر رفتنت دلشان را لرزاند. یادت گرامی باد شهید پرآوازه ی ایران.

*******************

شجاعت را باید در حاج قاسم معنا کرد. از این به بعد باید در فرهنگ لغت برای معنی کلماتی مانند شجاعت، شهامت، استواری و ... اسم سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نهادینه کنند. هر کس که می خواهد معنای واقعی شجاعت را درک کند، کافیست حاج قاسم را به یاد آورد. حاج قاسم سرمشق کودکان ایران خواهد شد. یاد او برای همیشه در دل مردم زنده خواهد ماند.

*******************

شهید بزرگ راه خدا، آرام بگیر. بدان که جوانان این مرز و بوم، هرگز نخواهند گذاشت که خونت پایمال شود.

*******************

متن های کوتاه و تک خطی درباره شهادت سردار سلیمانی مناسب کپشن و پروفایل

شهادتت مبارک سردار بزرگ دل های مردم ایران. این رو بدون که همیشه جات بین ما خالیه و هیچوقت هم پر نمیشه.

**********

درسته که تو از پیش ما رفتی، اما راهت همچنان برقراره و جوانان ایرانی راه تو رو خواهند پیمود. شهادت مبارک سردار سلیمانی.

**********

سردار حاج قاسم سلیمانی الگویی شد برای جوانانی که می خواهند راه خدا را در پیش بگیرند.

**********

شهادتت رو بهت تبریک میگم. الان دیگه تو کنار همرزمای شهیدت هستی و میدونم که از این بابت خوشحالی. یادت گرامی سردار

**********

ما باید هر کدوم در زندگی سردار سلیمانی رو الگوی خودمون قرار بدیم و هر کدوم سردار سلیمانی زندگی خودمون باشیم.

**********

پیر و جوون، زن و مرد اومده بودن که با سردار کشورشون خداحافظی کنند. خون سردار پایمال نخواهد شد.

**********

حاج قاسم سلیمانی فقط جسمش از بین ما رفت ولی روحش و یادش همیشه بین ما خواهد بود.

**********

دشمن فکر میکرد با شهادت حاج قاسم به اون ضربه زد اما در واقع به خودش ضربه وارد کرد.

**********

آمریکا قراره تقاص خون حاج قاسم رو بده. این کار قماربازان بی جواب نخواهد موند.

**********

انتقام سخت در راه است. خون حاج قاسم سلیمانی پایمال نخواهد شد. دشمنان اسلام این را بدانند.

**********

شهادت قاسم سلیمانی غم بزرگی روی دل ملت ایران گذاشت. باشد که این غم را تلافی کنیم.

**********

تو آنقدر بزرگ بودی که از جانت برای کشورت گذشتی؛ آن هم در خارج از مرزها. شهادت مبارک سردار سلیمانی.

**********

حاج قاسم سلیمانی یکی از بارزترین نمونه هایی بود که ما را به یاد قیام عاشورا و امام حسین می انداخت.

**********

اگه خواستی به فرزندت درس آزادگی بدی، زندگی نامه ی سپهبد حاج قاسم سلیمانی را جلوش بزار بخونه.

**********

میهن پرستی در وجود سردار قاسم سلیمانی موج می زد و برای همین میهن هم جونش رو داد. بهشتی شدنش مبارک.

**********

چیزی که جوانان می توانند از تو بیاموزند آزادگی و شجاعت است. سردار سلیمانی نمونه ی بارز آزادگی و شجاعت بود.

**********

حاج قاسم برای غرور ایران و ایرانی جنگید و اکنون نوبت ماست که برای خونخواهی اش بجنگیم.

**********

در تشیع جنازه ات ده ها نفر جان باختند اما این جان باختن به خاطر عشقی بود که به تو داشت حاج سلیمانی.

**********

فکر میکنی که فرشته ها روی زمین زندگی نمی کردند؟ اگه اینطور فکر میکنی، نگاهی به زندگی قاسم سلیمانی بنداز.

**********

خدا یکی از بهترین گل های روی زمین رو چید. خدا حاج قاسم رو از کشور ما گرفت و به جای خودش برد.

**********

تو بر دل ما حکومت میکردی! با شهادتت فرمان دادی و عمل خواهیم کرد. هدف تو که برچیدن بساط ظلم است فرمان ماست سپهبد سلیمانی.

**********

تا جان در بدن هست، راه قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت. او سردار دل های ما ایرانیان بوده و هست.

**********

دشمن خواست با شهادت سردار سلیمانی موقعیت پیشرفتش رو به وجود آورد اما تبدیل به منفورترین ها شد.

**********

اگر به تو می گویند تروریست بگذار بگویند. سپهبد سلیمانی؛ عمل آنها نشان می دهد که تروریست واقعی کیست.

**********

قاسم سلیمانی با شهادتش به مردم آموخت که کشور آمریکا هیچوقت دوست ایران نیست و نخواهد شد.

**********

شهادتت را به تو تبریک می گویم ای سردار بزرگ قلب و دل مردم ایران. باشد که همیشه در آرامش باشی.

**********

دشمن خواست که تو را نابود کند اما خود نابود شد با کاری که انجام داد. اکنون منفورترین کشور دنیا آمریکاست.

**********

حالا که به جای خدا رفته ای، آرامش داری؟ روحت شاد ای شهید پر آوازه. سپهبد حاج قاسم سلیمانی.

**********

تو چه در وجودت بود که مردم این چنین تو را دوست داشتند؟ می پندارم که تو یکی از فرشتگان خدا بودی.

**********

اکنون یک دل سیر می توانی بخوابی. ماموریت تو در این دنیا به پایان رسیده. حاج قاسم آرام بگیر که مردمت بیدارند.

**********

شهادت لیاقت میخواهد و هرکسی لیاقت آن را ندارد. حاج قاسم لایق شهادت بود و به آن رسید.

**********

انقدر برای مردم کشورت عزیز بودی که از جان خود مایه گذاشتند تا در مراسم تشییع جنازه ات شرکت کنند. شهادتت مبارک.

**********

مبارک باد خجسته ترین اتفاقی که می توانست برایت روی دهد. مبارکت باد شهادتت ای سردار دلها.

**********

سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهیدی بود که با شهادتش هم بر دشمن تاخت و به او ضربه زد.

**********

کسانی که در راه خدا شهید می شوند زنده اند و نزد خدایشان روزی میخورند. گوارایت باد این روزی خدا حاج قاسم.

**********

ضربه ای که حاج قاسم به واسطه ی شهادتش به دشمن زد و اون رو منفور کرد رو ما با هزار سلاح جنگی هم نمیتونستیم بزنیم.

**********

این مردم آرام نمی نشینند که آمریکا راحت از زیر بار خطایش شانه خالی کند. آنها قاسم سلیمانی الگویشان شده است.

**********

حاج قاسم سلیمانی را به منزلگاه ابدی اش سپردند. اکنون در آنجا می تواند آرامشی وصف ناپذیر را تجربه کند.

**********

پیمودن راه سردار سلیمانی فقط با توپ و تفنگ امکان پذیر نیست. ما میتونیم با قلم و خودکار راه اون رو بریم.

**********

هدف قاسم سلیمانی از بین بردن ظلم بود نه غلبه بر کشوری. این رو همیشه در ذهن داشته باشیم.

**********

از ترسویی آمریکا براتون بگم که سردار عزتمند سپاه اسلام رو در دل سیاهی شب به شهادت رسوند. او سردار سلیمانی رو به شهادت رسوند.

**********

شهادت حق قاسم سلیمانی و همرزمانش بود که دشمن اون رو به اونها هدیه داد و فکر کرد که به آنها ضربه زده.

**********

قاسم سلیمانی به دنبال شهادت بود و به اون نمی رسید. دست آخر دشمنش با فکر حمله به او، این هدیه ی بزرگ رو به اون داد.

**********

این ملت قاسم سلیمانی ها خواهد داشت که حاضرند در راه نابودی ظلم و دشمن از جان خود هم بگذرند.

**********

حاج قاسم سلیمانی را همه ی ما می شناسیم. همان مردی که مهربانی و شرفش بر هیچکس پوشیده نبود.

**********

مالک اشتر ایران! تو اکنون به دیدار مولایت امام حسین رفته ای. چیزی که آرزوش را داشتی را پیدا کردی یعنی شهادت.

**********

تو برای ما همیشه زنده خواهی بود و همیشه سردار قلب و روح ما هستی. حاج قاسم نمیزاریم که خونت پایمال بشه.

**********

از بین بردن دشمن الان برای ما هدفی شده که به پاس خونخواهی سردار سپهبد قاسم سلیمانی باید به اون برسیم.

**********

خدا یکی از فرشته های روی زمین رو کم کرد. خدا حاج قاسم سلیمانی رو از باغچه ی گلهای زینتی دنیا برچید.

در ادامه حتما ببینید :

مرتبط

متن تبریک روز پدر به حاج قاسم سلیمانی

متن های زیبا درباره چهلم سردار قاسم سلیمانی

آلبوم عکس شهادت سردار قاسم سلیمانی برای پروفایل + متن

متن مجری گری درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی

مجموعه شعر درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی

دلنوشته زیبا درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی

متن کودکانه درباره شهادت سردار سلیمانی

تحقیق درباره سردار قاسم سلیمانی برای کودکان

6 نظر

  1. حسین مقدمحسین مقدمsays:

    سردار ما ، عاشق تر از عاشق ترین عاشقان ، بعد از امام و رهبرش ، در این زمان است او اهل عشق بازی های زیبا با خدا ، مالک اشتر گشته آری ، این عیان است این عشق بازی ها ز قاسم های او بارها عیان است ، این عیانی بی گمان است این راز زیبایی او در این جهان است او همچنان هم ، راز راه و ، غمخوار کودکان است دغدغه دارد هنوز هم ، آن هم ، درد های هرچه مظلوم در جهان است او نماد و ، پهلوان عاشقان است

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جمله بسیار زیبایی بود.

  2. سیدعلی کرامتی مقدمسیدعلی کرامتی مقدمsays:

    مسئولان سیاسی آمریکا در پیامی نابخردانه به ایران گفته اند شما هم یکی از فرماندهان ما را ترور کنید تا انتقام گرفته باشید؟؟!!! اول به آنها بگوئید در بین تمام سردمداران سیاسی و نظامی خود فردی به محبوبیت سردار سلیمانی بیابید که هموزن او باشد بعد چنین درخواست ابلهانه‎ای داشته باشید. فردی به اخلاص سلیمانی بیابید بعد پیشنهاد بدهید. فردی به شجاعت و شهامت سردار سلیمانی بیابید بعد چنین تصمیمی بگیرید. سرداری به توانمندی رزمی سردار سلیمانی بیابید بعد او را به دام منتقمان سردار سلیمانی بیاندازید. فردی همانند حاج قاسم سلیمانی بیابید که زنده و کشته‎اش، لرزه بر اندام دشمن بیفکند و آوازه‎اش زهرۀ سردمداران آمریکا و صهیونیستها را بترکاند بعد بگوئید که به جای سردار دلها او را ترور کنید. تا قیامت هم که در تمام ممالکتان جست و جو کنید فردی چون حاج قاسم سلیمانی نخواهید یافت. پس بهراسید از انتقام سخت خونخواهان سردار ایرانی که شهره جهانی در ادب مقاومت و پایداری دارد سرگذشت خواجه نظام الملک و فدائیان اسماعیلیه را بخوانید تا بفهمید چگونه باید سخن بگوئید و آداب مجادله را دریابید آن روز نزدیک است

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، و سپاس بخاطر این متن زیبا

  3. ghazalghazalsays:

    سلام علیکم من یک انتقاد کوچیکی در رابطه با یکی از مطلبتون دارم ، در یک بندی از این مطالب نوشته شده بود (خدا حسودیش شده ) مطلب جالب بود ولیکن کمی دارای اشکال است ، حسادت یک صفت کاملا زشت و ناپسنده و منصوب کردن این صفت زشت به خدا کمی ناشایسته امیدوارم کسی رو ناراحت نکرده باشم ممنون از مطالب زیباتون 🌺🌺🌺

  4. AzadiAzadisays:

    سردار دلها باور داشت که اخلاص، اورابه جایگاه رفیع می رساند.سردارخوب می دانست خدا بدوعنایت خاص دارد وآن ویژگی که اورا نزدخداوند متمایز نموده اخلاص اواست ودراختیار داشتن نحوه شهادت خود هم پاداش اوبود،حاج قاسم ازخداپرسید آیا ازاین مقام بالاترهم هست، خدا گفت بله امروز روز توست روز اقیانوس شدن تو، روز چشیدن حقیقت ،پرسید ازاقیانوس بزرگتر هم هست؟ هست. سردار گفت پس من آنرا می خواهم بزرگترین را، بی نهایت را،پس خدا قطره ی خونش را برداشت وبر قلب مردم مومن گذاشت و گفت اینجا فی مقعد صدق عند ملیک مقتدراست، اینجا بی نهایت است. آنگاه چشم هابه یاد ابا عبدالله الحسین علیه السلام بارانی شد. قطره ازقلب عاشق عبورکرد و وقتی ازچشم عاشق چکیدخداگفت،حالا تو بی نهایتی زیراکه عکس من درقلب عاشق است. السلام علیک یا قتیل العبرات الحمدلله اشهدان لااله الاالله وحده لا شریک له واشهدان محمدا عبده ورسوله وان حسین بن علی حجته 💠من قطره ام و توروح اقیانوسی، من بادل تو تو باسحر مانوسی، زیباست طلوع عشق درساحل تو، آن لحظه که آفتاب رامی بوسی،

  5. صدراصدراsays:

    واقعا من گريه ام گرفت واقعا عالي بود

  6. عسل روز افزایعسل روز افزایsays:

    سلام سردارم حاج قاسم ،،من دانش آموز کلاس چهارم هستم ،سردارم هیچوقت فراموشت نخواهم کرد.