متن تبریک یلدا به عروس و داماد

شب یلدا برای هر کسی خاص و منحصر به فرد است اما این شب برای عروس و دامادها متفاوت تر از تمام انسان هاست چرا که آنها در این شب قرار است که برای اولین بار با هم این شب را تجربه کنند و قطعا این جزو زیباترین لحظات زندگی شان خواهد بود. برای همین بهتر است که شما این شب را به آنها تبریک بگویید.

در ادامه این مطلب جملات و متن هایی آورده ایم که به واسطه آنها می توانید به عروس و دامادها شب یلدا را تبریک بگویید. همراه ما باشید.

جملات زیبای تبریک شب یلدا به عروس و داماد

جملات تبریک شب یلدا به عروس و داماد

امیدوارم که شب یلدای پیش رو، بهترین شب زندگیتان باشد. از خدا میخواهم که امشب سند سعادت و خوشبختی شما را با یکدیگر مهر زده و شما در کنار هم بتوانید یک زندگی سرشار از خوشی و شادی را تجربه کنید. این آرزوی من برای شما عزیزان در امشب است و امیدوارم که خداوند آرزویم را برآورده کنم. یلدایتان مبارک.

********************

در این شب یلدای زیبا از خدا آرزو میکنم که شما دو عزیز بتوانید قله های زندگی را در کنار هم و با کمک هم به راحتی بپیمایید و هیچگاه وارد دره های زندگی نشوید. از خدا میخواهد که آنقدر اسباب راحتی شما را در زندگی مشترک تان فراهم سازد که بتوانید به راحتی صعود کرده و به خوشبختی دست یابید. یلدا مبارک.

********************

این شب یلدا، شب یلدایی خاص تر و زیباتر از تمام شب های یلدا برای شما دو نفر است چرا که این شب شما کنار هم هستید و به عنوان زن و شوهر شناخته می شوید. در کنار خوشحالی از این قضیه امیدوارم که عشق تان هم به اندازه شب یلدا بزرگ و قدرتمند باشد که به واسطه آن بتوانید بر تمام مشکلات و سختی ها فائق شده و آنها را از پا در بیاورید. شب یلدا مبارک.

********************

این شب یلدا شب یلدایی منحصر به فرد است چرا که حالا شما زن و شوهر هستید و قرار است که عمری را با هم سپری کنید. اول از خدا میخواهم که به شما عمری طولانی به اندازه همین شب یلدا که از همه شب ها طولانی ترین است بدهد و سپس آرزوی میکنم که عشق تان هم به اندازه بزرگی همین شب باشد و به واسطه آن بتوانید برای خود یک زندگی سعادتمندانه و سرشار از خوشبختی را رقم بزنید. شب یلدایتان مبارک.

********************

این شب یلدا که شما دو تن حالا در کنار هم هستید، برای من زیباترین شب زندگی ام است. خیلی آرزو داشتم که شما را کنار هم ببینم و حالا که در این شب آرزویم برآورده شده بارها خدا را سپاس گفته و بابتش شکرگزار هستم. آرزوی اکنون من خوشبختی شما در کنار یکدیگر است که امیدوارم خدا آین آرزویم را هم برآورده کند. شب یلدایتان مبارک.

********************

چه لحظه زیباییست، وقتی که شما را در کنار هم میبینم. گویی شما برای هم ساخته شده بودید و دنیا کاری کرد که حالا در کنار هم قرار بگیرید. خدا انسان های هم فرکانس را خیلی زودتر از آنچه که تصورش را بکنند کنار یکدیگر قرار خواهد داد و حالا زمان کنار هم قرار گرفتن شما سر رسیده. برایتان آرزوی خوشبختی میکنم و شب یلدا را تبریک می گویم.

********************

شب یلدا بر شما دو عزیزی که خوشبختی تان آرزوی قلبی من است مبارک باد. امیدوارم که نه تنها در این شب بلکه در تمام روز و شب های زندگی تان بتوانید خوشحالی و شادی را از ته دل احساس کنید و عشق تان نسبت به هم بیش از پیش بیشتر و بیشتر شود. امیدوارم که به واسطه بزرگی عشق تان، تمام مشکلات مد نظرتان کوچک آمده، پا روی آنها بگذارید و از رویشان رد بشوید.

********************

شب یلدا خاص است و برای همین خواستم به خاص ترین ها این شب را تبریک بگوییم. دو تن از خاص ترین های زندگی ام شما هستید که با ازدواج تان خاص بودن تان را برایم بیش از پیش کردید. شب یلدا را به شما تبریک می گویم و امیدوارم که در مسیر سعادت و خوشبختی همواره با هم و در کنار هم قدم بردارید تا در نهایت یک زندگی سعادتمندانه را بسازید.

********************

آرزوی من برای شما فقط و فقط سعادت و خوشبختی است. شما با هم ازدواج کردید تا بتوانید یک زندگی مشترک و زیبا را بسازید پس آرزوی من هم همین است که بتوانید به آن زندگی که در ذهن می پرورانید دست پیدا کنید. در این شب علاوه بر اینکه یلدا را به شما تبریک می گوییم، این آرزو را هم از ته دل از خدا میکنم که امیدوارم آن را برآورده کند.

********************

وقتی که شما خوشحال هستید، گویی من هم خوشحالم و سعادت شما دو تن مانند سعادتمند خود من هست. برای همین علاوه بر اینکه در این شب یلدا را به شما تبریک می گویم، آرزوی سعادت تان را هم از خدا دارم چرا که همانطور که گفتم شما خوشحال باشید من هم خوشحالم پس برای همین با آرزوی سعادت برای شما، از خدا خوشحالی خودم را هم می طلبم.

********************

وقتی شما را با هم میبینم، غرق در عشق و صفا می شوم چرا که عشقی که مابین شما زن و شوهر وجود دارد واقعیست و مگر می شود کسی عشق واقعی را ببیند و اینگونه نشود؟ برایتان از خدا آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم که این عشق هر روز و هر روز بیشتر و بیشتر شود تا شما به قله های خوشبختی برسید. یلدایتان مبارک.

********************

این شب یلدا شما در کنار هم هستید و باید بابت آن خدا را شاکر باشید. همه عاشقان نمی توانند کنار هم باشند و همه عاشقان نهایت مسیرشان وصال نیست اما شما به هم رسیدید و حالا در کنار هم هستید و من حس میکنم که این باید بزرگترین دلیل برای سپاسگزاری شما از خداوند باشد. امیدوارم که این عشق تا ابد پاینده باشد و ماندگار، یلدایتان مبارک.

********************

این یلدای زیبا، با ازدواج شما دو نفر زیباتر از همیشه اش شده. واقعا از ته دل خوشحالم که شما را در کنار هم میبینم و باید بگویم که عشق شما بی مثال و بی بدیل است و به مانند آن را تاکنون ندیده ام. امیدوارم که این عشق تا ابد ماندگار باشد تا مانند همیشه لبخند را روی لبان تان ببینم. یلدایتان مبارک.

********************

شب یلدا را به شما دو کبوتر عشق که در آسمان زندگی با هم پرواز میکنید تبریک می گویم و از شما می خواهم که بال هایتان را قدرتمند باز کنید و همینطور پرواز کنید و به هیچ مانعی توجه نکنید. موانع زیادی سد راهتان خواهد شد که ممکن است شما را از پرواز کردن باز دارند اما شما باید قدرت عشق تان را به یاد آورید و بعد با آن قدرتی تازه یافته و دوباره پرواز را از سر بگیرید.

********************

در این شب یلدا برای شما دو غنچه نوشکفته آرزو میکنیم که غنچه زندگی تان تبدیل به گلی زیبا شود و همه از زیبایی آن خبردار شوند. از خدا میخواهم که ساقه این گل چنان تنومند شود که هیچ چیزی نتواند آن را خم کند، از خدا میخواهم که آنقدر درون تان حس قدرت و عشق را برانگیخته کند تا در کنار هم قدرتمند و استوار بایستید تا به هر آنچه که می خواهید برسید.

********************

در شب وصال پاییز به زمستان، وصال شما دو نفر را هم شاهد بودیم و چه چیزی زیباتر از این؟! امیدوارم که به مانند فصل پاییز که تمام برگ های زرد از درخت می ریزند، غم ها هم از درخت زندگی شما بریزند و از خدا میخواهم که به مانند فصل زمستان که برف می بارد، برفی از خوشی و خوشحال همواره زندگی شما را بپوشاند. این آرزوی قلبی من برای شماست. یلدایتان مبارک.

********************

یلدا را به شما عزیزان تبریک می گویم و امیدوارم که در این شب بهترین تجربه زندگی تان را رقم بزنید. شب یلدا برای عاشقان معنایی دیگر دارد چرا که آنها در کنار هم است که طولانی ترین شب سال را تجربه میکنند. حال از خدا میخواهم که شما در این شب خوشحالی، شادی و نشاط را تجربه کرده و در این شب زیباترین خاطره زندگی تان را رقم بزنید. یلدایتان مبارک.

********************

شب یلدا مبارک. خواستم بگویم که وقتی عشق میان شما دو نفر را میبینم تازه به معنای واقعی عشق پی میبرم و می فهمم که عاشقان چه در دل دارند که اینگونه برای هم تلاش میکنند تا لبخند را به لبان هم بیاورند. اول از شما ممنونم که معنای واقعی عشق را به من یاد دادید و بعد این یلدای زیبا را به شما تبریک می گویم و امیدوارم که در شب یلداهای پیش رو هم در کنار هم باشید و با هم سعادت را تجربه کنید.

********************

حال شما وارد مسیر جدیدی از زندگی شده اید، مسیری که باید در کنار هم بپیمایید و دیگر خبری از تنها رفتن نیست. خواستم در این شب به شما بگویم که بهترین یار و همراهتان در زندگی فقط خودتان دو نفر هستید و نباید روی هیچ کسی جز خودتان حساب باز کنید چرا که هیچ کس از خودتان به شما نزدیک تر نیست. شب یلدایتان مبارک و امیدوارم که در مسیر زندگی با وجود تمام چالش ها هیچوقت دست هم را رها نکنید و همواره کنار هم باشید.

********************

در این شب یلدا به یادماندنی ترین شب یلدا خواهد شد چرا که در این شب وصال دو عاشق را شاهد بودیم، دو نفر که عشق شان حالا به وصال رسیده و آنها هم اکنون در کنار هم قرار گرفته اند. عزیزانم، شب یلدا را به شما تبریک می گویم و امیدوارم که این شب جدای از اینکه برای ما به یادماندنی شده، برای شما خاطره انگیزترین شب زندگی تان شود.

********************

این شب یلدا یک شب یلدای خاص است چرا که خدا در آن آرزوی مرا برآورده کرد، خدا دو تن از عزیزانی که من داشتم را به هم رسانیده و چه از این زیباتر و خاص تر؟ حال دوباره دست به دعا برمیدارم و در پیشگاه خدا در طولانی ترین شب سال میخواهم که همیشه خوشی و شادی جزو جدانشدنی زندگی تان باشد و همواره لبخند به لب داشته باشید.

********************

وقتی که به شما می گویند عروس و داماد قند در دلم آب می شود چرا که خیلی منتظر شنیدن این واژه ها بر روی شما بودم. حال انتظارم سر رسیده و من می شنوم که همه شما را زن و شوهر یا عروس و داماد خطاب میکنند. می دانم که خوشحالی شما چندین برابر من است چرا که انتظاری که مدت ها داشتید بالاخره به وصال ختم شد و حالا شما در کنار هم برای همیشه خواهید بود. یلدایتان مبارک.

********************

..... و ..... عزیز، یا بهتر است حالا بگویم عروس و داماد عزیزم، حال که خوشحالی شما را میبینم، من هم از ته دل خوشحالم. اینکه حالا شما برای مسیر زندگی یکدیگر را انتخاب کرده و قرار است که با هم به زیر یک سقف بروید، زیباترین اتفاق ممکن است که می توانست در این شب یلدای زیبا رخ دهد. این شب را به شما تبریک می گویم و امیدوارم که سقف عاشقی تان برای همیشه قدرتمند باقی بماند.

********************

در شب یلدا آرزوی قلبی من خوشبختی تمام جوانان است، به خصوص خوشبختی شما دو نفری که حالا در مسیر جوانی، مسیری مشترک را انتخاب کرده و قدم در مسیر یکدیگر گذاشته اید. حالا دیگر شما جدای از هم نیستید بلکه در یک مسیر قرار دارید و باید تمام تلاش تان را بکنید تا به این واسطه بتوانید خوشبختی را در کنار هم معنا کنید. شب یلدایتان مبارک.

********************

دست سرنوشت شما را به هم رسانید و من از سرنوشت ممنونم که باعث شد که شما دو نفر به آرزوی قلبی تان دست پیدا کنید. چه اتفاق مبارکیست و چقدر برای شما خوشحالم. امیدوارم که سرنوشت تان در آینده هم در کنار هم بودن و عشقی بی نظیر باشد. یلدایتان مبارک.

********************

یلدا را به عروس و دامادی که جزو عزیزترین نزدیکان من هستند تبریک می گویم. حالا که شما در کنار هم قرار گرفتید باید بگویم که هر دوی تان را به یک اندازه دوست دارم و همواره دعا میکنم که دستان شما در دست هم باقی بماند و برای هیچ مشکلی و هیچ چالشی اندکی هم که شده از هم جدا نشوند.

********************

می دانم که اکنون چقدر خوشحالید و می دانم که الان به آرزوی همیشگی تان رسیده اید. آرزوی شما در کنار هم بودن بود که خدا آن را برایتان برآورده کرد. حال امیدورم خدا آرزویی که من از اعماق قلبم می کنم را هم برآورده کند، آن آرزو این است که شما خوشبختی را در کنار هم تجربه کنید و بتوانید یک زندگی زیبا با هم بسازید. یلدایتان مبارک.

********************

شب یلدا مبارک. برایتان در این شب یک زندگی عاری از هرگونه دغدغه و استرس را از خدا می طلبم و از او میخواهم که در زندگی تان با چالش های سخت و دشوار رو به رو نشوید. گرچه که عشق شما آنقدر قوی و قدرتمند است که از پس هر چالشی بر می آید اما باز هم برایتان آرزو میکنم که همواره مسیر زندگی برایتان هموار باشد. شاد باشید.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن شب یلدا برای عشقم

متن شب یلدا برای دخترم

متن زیبا برای کپشن شب یلدا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...