متن زیبا برای کپشن شب یلدا

هیچ کس از اهمیت شب یلدا غافل نیست چرا که در این شب زیبا، زیباترین خاطرات انسان ها هم رقم می خورد. در شب یلدا که طولانی ترین شب سال هم هست خانواده ها و دوستان کنار هم جمع می شوند تا با دورهمی هایشان و خاطره سازی هایشان این شب را به یک شب خاص در زندگی شان تبدیل نمایند.

در ادامه این مطلب قصد داریم متن ها و جملاتی در رابطه با متن کپشن برای شب یلدا عاشقانه، برای خانواده، برای دوستان و برای کرونا به اشتراک بگذاریم. همراه ما باشید.

جملات زیبا و کوتاه برای کپشن شب یلدا

متن کپشن شب یلدا عاشقانه

چه شب یلدای عاشقانه ای، این یلدا قرار است متفاوت ترین یلدایی شود که داشته ام آخر قرار است که این یلدا را با او بگذرانیم. زیبا نیست؟ اینکه طولانی ترین شب سال را با بهترین کسی که در زندگی داری پشت سر بگذرانی! امشب ما فرصت بیشتری برای عاشقی کردن و عشق ورزیدن داریم.

********************

امشب که شب یلداست و شبی طولانی در پیش رو دارم میخواهم عشقم را به پایش بریزم و آنقدر او را غرق در عشقم کنم که از هر چه غم در روزگار است رها شده و فقط حس خوب درونش موج بزند. می خواهم او را از تمام غم ها فارغ کنم و لبخند واقعی را بر روی لبانش بنشانم. او شایستگی اش را دارد، او لیاقت این همه عشق را دارد.

********************

زیبای من، شب یلدای مان را به هر دویمان مبارک باد می گویم. این شب واقعا هم مبارک میشود چرا که من و تو قرار است کنار هم آن را بگذرانیم. فکرش را بکن، در این شب من و تو کنار هم و در زیر کرسی در حالی که انار دانه کرده و به هم می نگریم داستان عشق مان را مرور می کنیم و از مرور کردن آن و خاطره هایمان غرق در لذت و شادی می شویم.

********************

او لیاقتش را دارد که برای یک شب هم که شده شاد باشد و غم زمانه را فراموش کند برای همین می خواهم امشب را متفاوت ترین شب زندگی اش کنم. امشب متفاوت ترین شب سال هم هست، امشب شب یلداست و من می خواهم در متفاوت ترین شب سال کاری کنم که او هم متفاوت ترین شب زندگی اش را تجربه کند.


مطلب پیشنهادی :

متن شب یلدا برای عزیز از دست رفته


عشق میان ما هر روز و هر شب مان را زیبا می کند و فرقی نمی کند امشب شب یلدا باشد یا یک شب معمولی، من و او غرق در عشق یکدیگر می شویم و با این عشق روز و شب سپری می کنیم. عشق من به او بی انتهاست و حتی اگر او دیگر عاشق من نباشد، دیگر مهری در دلش نسبت به من نداشته باشد، باز هم او را دوست خواهم داشت و باز هم او در بهترین جای قلبم خواهد ماند.

********************

بیا تا در طولانی ترین شب سال زیباترین داستان عاشقانه را بسازیم، بیا تا در این شب به یاد ماندنی ما هم عشقی به یادماندنی از خود خلق کنیم تا مدت ها در ذهن مان بماند. بیا تا این شب را خاص بگذارنیم درست همانند حس خاصی که میان من و توست، بیا تا این حس را به مرحله عاشقی تبدیل کنیم و با عشق سعادت زندگی مان را تکمیل نماییم.

********************

چه تلخ است شب های بی تو و شب یلدا که طولانی ترین شب سال هم هست و اگر تو نباشی یقینا در این شب به من سختی بسیار خواهد گذشت. پس حال که این را میدانی مرا ترک نکن و در پیشم بمان. حالا تو تمام دلیل لبخندهای من، شادی های من، احساس خوب من شده ای و من تمام حال خوبی که دارم را به تو مدیونم. بیا و این شب را کنار من باش تا این حال خوبم را حفظ کنم.

متن کپشن شب یلدا برای خانواده

به طولانی ترین شب سال رسیده ایم و دور هم جمع می شویم. چه زیبا و لذت بخش است این دورهمی. دوست دارم که تا صبح هم که شده با هم بگوییم و بخندیم و از غم روزگار فارغ شویم، دوست دارم طولانی ترین شب سال با این گفتن ها و خندیدن ها غم درونم را از بین برده و عشق را جایگزین آن کنم.

********************

به طولانی ترین شب سال خوش آمدید. تجویز من برای این شب برای شما مقدار بسیار خنده، پرهیز از هرگونه ناراحتی، استفاده بیش از حد از شادی و دوری از هر گونه افسردگی است. اگر دوست دارید که این شب را خاطره انگیزترین شب زندگی تان کنید پس به توصیه های من گوش کرده و این شب را خوش باشید.


همچنین تماشا کنید :

عکس نوشته های تبریک شب یلدا به اسم سری (2)


بیا تا در شب یلدا هر چه ناراحتی هست را دور بریزیم و ذهن خود را فقط با افکار مثبت تقویت کنیم، بیا تا در طولانی ترین شب سال افسردگی ها را دم در بگذاریم تا شادی را به در قلب و ذهن مان وارد کنیم. ناراحتی ها برای اتفاقات گذشته فقط ما را از پا در می آورند، بیا تا این شب را خوش بگذرانیم و دلیلی پیدا کنیم تا تمام آن ناراحتی ها را از بین ببریم.

********************

همه خانواده امشب دور هم جمع شده ایم و قرار است با گفتن ها و خندیدن هایمان تمام خستگی ای که در طول سال بر روی شانه هایمان سنگینی می کرد را از بین ببریم. بله تمام خستگی در طول سال! در طولانی ترین شب سال، باید اتفاقی متفاوت تر از همه شب ها رخ دهد و ما می خواهیم آنقدر بخندیم و شاد باشیم و از ته دل عشق بورزیم که تمام خستگی هایی که روز و شب های دیگر سال برایمان به وجود آورده بودند را از بین ببریم.

********************

امشب شب یلدا هست و من در کنار خانواده ام هستم. هیچ چیز از این زیباتر و خاص تر نیست که شب به این زیبایی را در کنار خانواده ات سپری کنی. وقتی به چهره تک تک اعضای خانواده ام می نگرم، دلیلی پیدا می کنم که این شب را جز پیش آنها در پیش هیچ کس دیگری نباشم. آنها بدون آنکه سخنی بگویند و فقط با نگاه کردن شان به من می گویند که همیشه کنارت هستیم، هیچ وقت تنهایت نمی گذاریم و حتی اگه همه دنیا علیه تو شدند باز هم همراهی ما را خواهی داشت.

********************

خانواده ام زیباترین اتفاق زندگی ام هستند و اکنون من میخواهم با زیباترین اتفاق زندگی ام زیباترین شب سال را پشت سر بگذارم. زیبا نیست؟ چقدر من خوشبختم و چقدر سعادت به من روی آورده! در این شب زیبا از خدا خواسته ای دارم، خدای من همیشه سایه خانواده ام بر سر من بوده و نه تنها در این شب بلکه در هر روز و شب دیگری هم بذر شادی را در دل ما بکار تا همینطور شاد و خرم باشیم! این بذر شادی را نه تنها در دل ما بلکه در دل تمام انسان ها و خانواده ها بکار.

متن کپشن شب یلدا در کنار دوستان

یک شب یلدای رویایی کنار دوستانی که حتی اگر خودم هم از خودم ناامید شوم آنها هرگز از من ناامید نخواهند شد و همیشه و در همه حال کنارم خواهند بود. وجود چنین دوستانی در زندگی هر کسی الزامیست تا او معنای واقعی سعادت و خوشبختی را درک کند.

********************

چه شب یلدای زیبایی بود، این زیبایی به خاطر بودن دوستانم رقم خورد. وقتی که آنها هستند، مگر می شود چیزی غیر از زیبایی انتظار داشت؟ آنها تمام تلاش شان را میکنند تا به من خوش بگذرد و از غم زمانه فارغ شوم. به همه پیشنهاد می کنم که یک نسخه برای خود بپیچند، آن نسخه بودن در کنار دوستان خوب در شب یلداست. یقیناً اگر این شب را با دوستان خوبت بگذرانی، این شب به یاد ماندنی ترین شب زندگی ات خواهد شد.


مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته تبریک شب یلدا به اسم دلخواه شما !


در کنار دوستان هستیم و مشغول گذراندم شب یلداییم. چه امشب خوش می گذرد، کاش این شب هیچوقت تمام نشود و کاش همینطور ادامه داشته باشد. خوش و بش کردن با دوستانم را دوست دارم، حال که امشب طولانی ترین شب سال هم هست پس می خواهم آنقدر با آنها خوش و بش کنم که از درون و تا اعماق قلبم شادی را احساس کنم.

********************

اینکه دوستانی داشته باشی که در شب یلدا کنارت باشند و تنهایت نگذارند یعنی خوشبختی، اینکه دوستانی داشته باشی که از خودت بیشتر به فکر تو هستند و نمی گذارند که اندکی هم که شده احساس تنهایی کنی یعنی خوشبختی، اینکه آنها سعی کنند که تو در طولانی ترین شب سال به یادماندنی ترین شب زندگی ات را هم سپری کنی یعنی خوشبختی و من چقدر خوشبختم.

********************

خواستم در این شب یلدا از همه دوستانی که مرا تنها نگذاشتند و باعث شدند که این شب به یادماندنی را زیباتر تر از همیشه اش تجربه کنم تشکر کنم. تا به حال شب یلدایی به این زیبایی را تجربه نکرده بودم و آنها این حس و حال زیبا را به من هدیه دادند. برای همه شان آرزوی خوشبختی و سعادت می کنم و امیدوارم همانطور که در این شب لبخند را به لبانم من هدیه دادند، خودشان هم همیشه بخندند و شاد باشند.

********************

شب یلداست پس بلند شو و به پیش دوستانت برو و این شب را با آنها سپری کن. چرا تنها بمانی؟ چرا کنج عزلت را در این شب زیبا انتخاب کنی؟ به جای آن لبخندهایی که قرار است کنار دوستانت بزنی را انتخاب کن، به جای آن طعم شیرین خوش گذراندن کنار دوستانت را انتخاب کن.

********************

شب یلداست و در این شب دوستانم پیش من آمدند تا این شب را زیباتر از هر وقتش کنیم. آنها همیشه به من لطف داشته اند! آنها حتی همان موقع هایی که درخواست هیچ کاری نمی کنم باز هم لطف و مرحمت شان شامل حال من میشود. تا چندی پیش احساس میکردم که قرار است امشب را به تنهایی سپری کنم اما آنها باز هم مرا شامل لطف خود کردند و تنهایم نگذاشتند. خواستم از اینجا از تک تک شان تشکر کنم و بگویم که آنها خاص ترین و بهترین ها در زندگی من هستند.

متن کپشن شب یلدا برای کرونا

شب یلدای کرونایی را پیش رو داریم. اگر تا دو سال پیش به ما میگفتند که قرار است بیماری ای به وجود بیاید که همه ما را از هم دور کرده و میان مان فاصله های بسیاری بیندازد با تمام وجود می ترسیدیم اما حالا در دل همان بیماری هستیم. بیاییم قضیه را از این ترسناک تر نکنیم. با گرفتن دورهمی در شب یلدا فقط به خود و خانواده مان ضرر زده و حتی موجبات مرگ یکدیگر را فراهم میکنیم. پس اگر چنین اتفاقی نمی خواهیم بهتر است که این فاصله ها را رعایت کنیم.

********************

شب یلدای کروناییست و هر یک از ما در خانه هایمان هستیم. سال های قبل را به یاد می آورم که چقدر پیش هم می گفتیم و میخندیدم و شاد بودم و از غم روزگار فارغ، اما حالا مجبوریم که تنها در خانه هایمان مانده و طولانی ترین شب سال را بدون هیچ کدام از آن اتفاقاتی که در سال های گذشته تجربه می کردیم، بگذرانیم. سخت است و تلخ اما برای اینکه از کرونا عبور کنیم مجبوریم که این تنهایی ها را تحمل کنیم.

********************

بیاییم طولانی ترین شب سال را به غم انگیزترین شب زندگی مان تبدیل نکنیم، ما این کار را با دورهی گرفتن و پیش هم رفتن انجام خواهیم داد. اگر جان عزیزان تان برایتان مهم است، اگر آنها را دوست دارید، بهترین کار این است که به پیش آنها نروید تا این ویروس منحوس از بین برود.


همچنین ببینید :

دلنوشته شب یلدا


کرونا مجوز دید و بازدیدهایمان در شب یلدا را از ما گرفته و چقدر سخت است و تلخ که در این شب زیبا باید از هم دور باشیم و روی یکدیگر را نبینیم. اما چه کنیم چاره ای نیست و باید به این اکتفا کنیم. انشالله سال دیگر کرونایی در کار نخواهد بود و ما تمام حس و حال خوبی که قرار بود در این سال در شب یلدا تجربه کنیم را آن موقع در شب یلدای پیش رو تجربه خواهیم نمود.

********************

چه کسی گفته که ما از حال خوب شب یلدا در این شب های کرونایی محروم هستیم؟ ما می توانیم به واسطه فضای مجازی مثل همین کاری که حالا من دارم با آن حال خودم را خوب میکنم، حالمان را خوب کنیم. بیاییم حال خوب مان را به چیزی گره نزنیم. فقط دورهمی نیست که می تواند حال ما را خوب کند، همین کار ساده هم می تواند موجبات شادی ما را فراهم سازد. من به جایی اینکه حسرتی بر دلم بماند، سعی میکنم از طریق فضای مجازی ارتباطم را با دیگران حفظ کنم تا مبادا به خاطر کرونا لذت این شب را از دست بدهم. بیاییم همه اینگونه باشم.

********************

کرونا آمده و مشکلات زیادی را به وجود آورده. یکی از همین مشکلات عدم دورهمی ها در شب یلداست. چه غم انگیز است اما باید این غم را به جان بخریم تا عزیزانمان در امنیت باشند تا در سال دیگر که انشالله تا آن موقع کرونا از بین می رود دوباره دور هم جمع شویم و دوباره در این شب برای هم خاطره هایی زیبا بسازیم.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن های احساسی و زیبا درباره شب یلدا (3)

متن کارت دعوت شب یلدا کودکانه

آلبوم عکس نوشته عاشقانه تبریک شب یلدا (3)


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...