جملات تاثیرگذار در مورد خدا

خدا هیچوقت ما را در زندگی تنها نمی گذارد، همراهیست که حتی اگر ما او را ترک کنیم همراهی اش را به اتمام نخواهد رساند. خدا بهترین همراه ما در زندگیست، همراهی که اگر او را ببینیم و راهنمایی هایش را درک کنیم، هم در این دنیا و هم در آخرت به سوی سعادت، کمال و خوشبختی قدم برخواهیم داشت.

در این مطلب قصد داریم با شما متن ها و جملاتی تاثیرگذار در رابطه با خدا را به اشتراک بگذاریم. با این حرف های خداگونه آرامش را با تمام وجود احساس خواهید کرد. در نهایت از شما میخواهیم که اگر متنی مطابق میلتان بود آن را با دوستان تان هم سهیم شوید تا آنها هم این احساس آرامش را دریابند. همراه ما باشید.

جملات تاثیر گذار راجب خدا

متن تاثیرگذار درباره خدا

خدایا، چگونه حتی وقتی که خود، خودم را به فراموشی میسپارم تو مرا به یاد داری؟ چگونه وقتی در انتهای جاده دلتنگی هستم دل مرا شاد میکنی؟ چگونه وقتی درد و غم مرا به سلطه گرفته مرا در آغوش میکشی و به من آرامش میدهی؟ چطور وقتی که در اعماق وجودم احساس ناامنی میکنم قلب مرا به تسخیر خود درآورده و به من احساس امنیت میدهی؟ به من بگو چگونه زمانی که حس میکنم دیگر هیچ چیزی برای از دست دادن ندارم یا دیگر هیچ اتفاق بدتر از این قرار نیست که برای من رخ دهد تمام وجود مرا در بر میگیری ؟

********************

درست همان جا که حس میکردم همه مرا تنها گذاشته بودند خدایی را به یاد آورم که همواره مرا از تنهایی در می آورد. این خدا همیشه کنار من بوده و هست و من کافیست به او ایمان داشته باشم، به او امید داشته باشم تا او هم به این وسیله مرا از کنج عزلت و تنهایی در آورده و درونم را سرشار از حس خوب کند. حال دیگر به حضور هیچ کسی در زندگی ام نیازی ندارم چرا که خدایی دارم که بالاتر و والاتر از هر کس است و اوست که با آغوش امنش مرا در بر میگیرد و حس و حال خوبی را در تمام وجودم می پراکند که به مانند آن را از هیچ کس دریافت نکرده ام.

********************

خدا بهترین دوست و همراهیست که می توانی در زندگی بیابی. روزی بالاخره همه تو را تنها خواهند گذاشت، روزی می رسد که همه به پی زندگی خود می روند و تو را به فراموشی میسپارند و حتی اگر خود نخواهند مرگ است که آنها را از تو جدا خواهد کرد اما خدا همواره با توست، او تو را ترک میکند، او حتی اگر مرگ برایت فرا رسد باز هم کنارت خواهد بود و باز هم تو را از سایه اش بی بهره نخواهد گذاشت. کاش تمام مایی که در این دنیا برای خود به دنبال دوستی می گردیم، آن دوستی را ببینیم که خیلی وقت هست پشتمان را به او کرده و به او بی توجهی میکردیم.

متن تاثیرگذار در مورد خداوند

چه زمان ها که به خدا بی توجه بودیم، او را از یاد می بردیم، او را فراموش میکردیم و انگار خدایی در زندگی مان وجود نداشت اما او هیچگاه ما را ترک نکرد، هیچگاه ما را فراموش نکرد و همواره در وجودمان، در قلبمان بود و به ما احساس امنیت میداد. خداوند اینگونه بندگانش را دوست دارد، خداوند اینگونه به بندگانش مرحمت دارد، بندگانی که ممکن است او را به فراموشی سپرده و از یاد ببرند اما او هیچگاه بنده اش را از خاطرش نمی برد چرا که می داند بنده اش ممکن الخطاست و ممکن است خطایی از او سر بزند.

********************

بیاییم برای خطاهایی که در زندگی داشته ایم از خدای مهربانی که توبه پذیر است طلب آمرزش و مغفرت کنیم. برخی می گویند آنقدر غرق در گناه شده ام، آنقدر زندگی ام در بیراهه گذشته که خدا مرا نمی پذیرد اما آن شخصی که این را میگوید نمی داند که این برداشت او از خداست و خدای واقعی تا چیزی که او فکر میکند فرسنگ ها فاصله دارد. کافیست خدا را در قلب مان بیابیم، کافیست وجود او را در زندگی احساس کنیم و به دنبال این باشیم که خطاهایمان را جبران و مابقی زندگی مان را در مسیر خدا بگذرانیم، آن موقع خواهیم دید که خداوند چگونه توبه ما را پذیرفته و ما در مسیر درست و الهی قرار می گیریم.

********************

زندگی مسیرهای متفاوتی را سر راهت می گذارد، مسیرهایی که برخی شیطانی و برخی هم الهی هستند. تو کدام مسیر را بر می گزینی؟ مسیرهای شیطانی ممکن است لذت های دنیوی بسیاری داشته باشند، تو را جذب خود کنند و فکر کنی که لذت فقط همان ها هستند اما یادت باشد که این ها زینت های دنیاییست که دوامی ندارند و بعد از مدتی از بین خواهند رفت. در کنار این ها مسیرهایی هم هستند به نام مسیرهای الهی که تو می توانی در آنها هم لذت ببری اما فرقی که این مسیرها با مسیرهای شیطانی دارند این است که لذت هایشان ماندگار است. گرچه به دید برخی ممکن است این لذت ها کم باشند، اما اگر به دل آن مسیرها بنگری می بینی که از قضا لذت های واقعی همین ها هستند و خوبی ماجرا اینجاست که همیشگی هم می باشند.

متن نوشته تاثیرگذار درباره خدا

خدایا، کاری کن که جز خوبی از ما بر نیاید، کاری کن که از هر گونه شر و بدی دوری کرده و فاصله بگیریم، کاری کن که آنقدر غرق در نعمت های تو شویم که معنای واقعی زندگی را دریابیم، کاری کن که مسیر درست را شناخته و در آن قدم بگذاریم، کاری کن که آنقدر نسبت به زندگی بینش پیدا کنیم که رسالت خود را شناخته و در مسیر آن قدم بگذاریم، کاری کن که آنقدر در مسیر رسالتمان ثابت قدم بمانیم که بتوانیم به گسترش دنیایی که تو آفریده ای کمک کنیم و در نهایت کاری کن که جهان را از آنچه که بود، جایی بهتر برای زیستن و زندگی کردن تبدیل کنیم.

********************

خدایا، زندگی ما انسانها اگر تو در آن نباشی پوچ و بیهوده است، زندگی ما انسان ها اگر تویی نباشی معنایی ندارد، زندگی ما انسان ها اگر تویی نباشی در جهل و اشتباه به پیش می رود. اما تو هستی بلکه ما انسان ها هستیم که فکر میکنیم تو نیستی. ما زندگیمان را به سمت بیراهه می بریم، زندگی مان را در گناه غرق میکنیم و می گوییم که خدایی نیست که مسیر درست را به ما نشان دهد. خدایا به تمامی بندگانی که اینگونه مسیری را در پیش گفته و تو را نادیده می گیرند بینشی عطا فرما تا حضورت را در زندگی شان درک کرده و خود را اصلاح نمایند، خدای من کاری کن که آنها تو را در زندگی باور کرده و رد پایت را در ببینند.

********************

خدایا، حس میکنم در دنیای به این بزرگی گم شده ام و کسی هم نیست که مسیر را به من نشان دهد چرا که افراد دیگر هم مانند من گمگشته اند. خدایا، مسیر درست را به من نشان بده، بگذار که در مسیری که حق است قدم بگذارم، مسیری که انتهای آن تو هستی، مسیری که نور هدایت تو بر آن می تابد و روشن تر از هر مسیر دیگریست. خدایا، من گم شده ام پس مرا به مسیر بندگی هدایت کن، مرا به مسیر انسان بودن هدایت کن و بگذار تا زندگی را در مسیری درست به پیش ببرم تا از امانیت یعنی روحی که در وجود من دمیده ای به خوبی مراقبت کنم.

جملات تاثیرگذار خدایی

چه زیباست اینکه حس کنی کسی هست که مراقب توست، کسی هست که همواره کنار توست و کسی هست که حتی وقتی که خواب هستی از تو فاصله نمی گیرد و نزدیک توست. آن کسی که همواره با ماست خداست. خدایی که همواره مراقب ماست و اگر لحظه ای توجه اش را از ما بردارد، اگر لحظه ای از ما فاصله بگیرد، اگر لحظه ای دیگر نزدیک ما نباشد آن لحظه دنیا بر سرمان خراب خواهد شد. خدای من، چه زیباست بودنت در زندگی ما، تو را برای بودنت، برای مراقبت هایت سپاس می گویم.

********************

دلم میخواهد فریاد بزنم که خدایا شکرت، خدایا شکر که دنیایی به این زیبایی آفریدی، دنیایی که در عین زیبایی همه چیزش بر اساس یک نظم خاص به پیش می رود. دلم می خواهد فریاد بزنم و سپاس خدایم را به جا آورم و به او بگویم که چگونه همه چیز طبق یک روال مشخص به پیش می رود به گونه ای که هیچ خطایی در آنها وجود ندارد، دلم میخواهد بدانم که معمار دنیا چگونه دنیایی به این زیبایی و عظمت را با وجود نظمی خاص آفریده. دلم می خواهد آنقدر فریاد بزنم و خدا را شکر کنم که تمام حس عشقی که به خدا دارم را بروز دهم، حس سپاسگزاری ام را به نهایت برسانم و به پای شکرانه هایم به خدا نزدیک تر شوم و وجودش بهتر درک کنم.

********************

خدایا، خیلی از ما وجود تو را در زندگی درک نکرده ایم. ما تا انتهای مسیر اشتباه می رویم و وقتی که سرمان به سنگ خورد آن موقع نشانه هایی از حضور تو را یافته و کم کم به دنبال تو می گردیم. خدای من، به ما بینشی عطا فرما که در همین ابتدای مسیر تو را در زندگی یافته و رد پای تو را دنبال کنیم تا در نهایت به سوی کمال و سعادت قدم برداریم. خدایا، مسیری که به سمت تو نباشد قطعا به سمت بیراهه خواهد بود و بعد از مدتی ما در این بیراهه گمراه خواهیم شد و نخواهیم دانست که به کجا آمده و به کجا می رویم. ما را در زندگی هدایت فرما و نور هدایتت را از ما دریغ نکن، بگذار که در همان ابتدا مسیر بندگی را شناخته و در همان قدم بگذاریم.

جملات تاثیرگذار کوتاه درباره خدا

آن کسی در زندگی پیروز است که در مسیر خدا ثابت قدم باشد. شاید بگویی ثابت قدم بودن یعنی چه؟ ثابت قدم بودن یعنی اینکه خدا را با وجود مشکلات از یاد نبری، وقتی که درگیر چالش های مختلف زندگی می شوی حضور خدا را در زندگی فراموش نکنی، وقتی که با مسئله ای دست و پنجه نرم میکنی کمک خواستن از خدا را از خاطر نبری. بسیاری از ما زباناً می گوییم که در مسیر خداییم اما وقتی که به مشکلی برخورد می کنیم خدا را فراموش کرده و خود را به زمین و آسمان می زنیم و به جز در خانه خدا به در هر خانه ای برای کمک میرویم.

********************

خدایا، مسکین و نیازمندم، مرا در خانه امنت پناه ده، مرا در آغوشت بگیر و به من این احساس را بده که در امنیت هستم، در آرامش هستم و همه اتفاقات تلخ روزی به پایان می رسند. خدایا، در مسیر دنیا گمراه گشته ام و هیچ خانه ای نیست که به من پناه دهد، تو به من پناه ده، تو مرا در این مسیر پناه باش و هیچوقت سایه ات را از سرم کم نکن تا بتوانم رسالتم که زندگی در این دنیا و گسترش جهان است را به خوبی انجام دهم.

********************

دلم یک آغوش میخواهد، آغوشی که تماماً حس عشق را درونم بر می انگیزد، آغوشی که وقتی مرا در بر میگیرد احساس آرامش در من برانگیخته می شود، آغوشی که وقتی مرا در بر می گیرد حس میکنم تمام مشکلات دنیا به پای آن هیچ اند، این آغوش، آغوش خداست. خدایا، از تو می خواهم که مرا در آغوش بگیری و بگذاری که در آغوش تو کمی احساس آرامش و امنیت کنم. این دنیا خوب بلد است که امنیت و آرامش را از انسان ها بگیرد، این دنیا خوب بلد است کاری کند که انسان ها آغوش تو را از یاد ببرند، اما من میخواهم تا ابد هم که شده این آغوش را داشته باشم و در آن آرامش و امنیت را بیابم.

جملکس های قشنگ درباره خدا ( تاثیرگذار)

انسان ها به دنبال شریکی برای زندگی می گردند و این بسیار هم خوب است اما کاش قبل از شریک زندگی دنیایی شان، شریک زندگی ای را بیابند که هم در دنیا و هم در آخرت با آنهاست و هیچ وقت شراکتش را با آنها به اتمام نمی رساند. این شریک خداست. کاش قبل از آنکه برای زندگی مان هر گونه شریکی را انتخاب میکنیم، شریک اصلی را فراموش نکرده و به خاطر آوریم. خدا بهترین شریک است و این را بدان که این شراکت با او صد در صد برایت سود داشته و تو را به قله های زندگی خواهد رساند.

********************

خدایا در دره های زندگی هستم و می دانم که دستم را میگیری و مرا به سوی قله ها میبری. خدای من، ایمان به تو همان طنابیست که برای یاری من انداخته می شود و من می توانم آن را بگیرم و به سمت قله ها بروم. خدایا، کاری کن که آن قدر ایمانم به تو قوی و محکم شود که هیچگاه این طناب رنگ پوسیده شدن را هم به خود نبیند، کاری کن که آنقدر در دلم به تو باور داشته باشم که این طناب نه تنها پوسیده نشود بلکه روز به روز به قدرتش هم اضافه شود.


مطالب پیشنهادی :

جملات کوتاه و زیبا درباره خداوند

جملات زیبا در مورد حکمت خدا + عکس نوشته

جملات عاشقانه کوتاه درباره خدا

متن درباره کمک خواستن از خدا

جملات زیبا برای سپاس از خداوند

جملات زیبا درباره راز و نیاز با خدا


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...