بهترین جملات عاشقانه برای دوست دختر

دختر یه موجود احساسیه و تو میتونی با حرف ها و صحبت هات احساس اون رو برانگیخته کنی. تو میتونی حرف های عاشقانه ای به اون بزنی یا میتونی جملات و متن های احساسی و عاشقانه ای رو با اون به اشتراک بذاری تا اون دختر متوجه احساسی که تو بهش داری بشه و عشقش نسبت به قبل چندین برابر بشه.

اگه پسر هستین و میخواین به پارتنرتون یعنی همون دوست دخترتون حرف های عاشقانه و خاصی بزنید ما توی این مطلب متن ها و جملات بسیار قشنگی آماده کردیم که میتونه احساساتتون رو به صورت کامل به دختر مورد علاقه تون بیان کنه. پیشنهاد میکنیم که حتما اونها رو بخونید و اگه دوست داشتید ازشون استفاده کنید. همراه ما باشید.

جملات عاشقانه و کوتاه برای دوست دختر

متن جملات احساسی برای دوست دختر

برای دفعه اولی که تو رو دیدم حس کردم همونی هستی که میخوام. تو دقیقا مطابق همون چیزی که میخواستم رفتار میکردی. حرف زدنات، رفتارات، واکنشات و عکس العملات به مسائل مختلف دقیقا همون چیزی بود که من میخواستم. حالا چقدر خوبه که تو رو دارم. ازت میخوام که تا همیشه کنارم باشی چون با تو بودن حس منو خوب میکنه و منو از درون سرشار از شوق و شعف میکنه. تو که باشی انگار کل دنیا هم قشنگه و دنیا روی خوبش رو به من کرده. تو بهترین و خاص ترین دختری هستی که من توی زندگیم دیدم و نمیخوام خیلی ساده از دستت بدم پس بیا تا همیشه برای هم بمونیم و تا همیشه با همدیگه احساس خوشبختی داشته باشیم.

***********

دلم نیومد اینو بهت نگم که تو خاص ترین دختر دنیایی و هر دختری حتی اگه تمام تلاش هاش رو بکنه و روز به روز روی خودش کار کنه نمیتونه مثل تو باشه چون تو تکی و خاصی و انگار خدا فقط یه نسخه از تو رو آفریده که اون هم خودتی. میدونی بابت چی از خدا ممنونم؟ بابت اینکه خاص ترین دختری که روی زمین وجود داشت رو وارد زندگی من کرد و حالا من و اون دختر شدیم بهترین قسمت های زندگی همدیگه. هر روز به خاطر داشتنت خدا رو شکر میکنم و هر روز به خاطر اینکه کنارت هستم و تو با منی کلی خدا رو شکر میکنم.

***********

مهم نیست فاصله بین من و تو چقدر باشه، میخواد یه دنیا باشه یا حتی یه قدم، اگه تو اونطور که باید به من توجه نکنی اون حس دلتنگی همیشه به سراغ من میاد و منو از درون نابود میکنه. من به اون احساس خوب تو وابسته شدم و حالا حتی اگه توی دورترین نقطه کره از زمین باشی اما بدونم که اون احساست هنوز سرجاشه هیچوقت ناراحت نیستم. اما امان از روزی که احساست به من برگرده اون موقع حتی اگه هر روز ببینمت، حتی اگه توی یک قدمی من باشی چون دیگه اون احساس رو ازت نمیگیرم دلتنگی تموم وجودم رو در بر میگیره و من کم کم نابود میکنه.

***********

خوشگلی تو رو میتونم هنر خدا بدونم که انگار خدا کلی وقت گذاشته و چهره تو رو ساخته. خوشگلی تو معمولی نیست، تو برای من خیلی خاصی، زیبایی تو برای من خیلی منحصر به فرده و برای همین حس میکنم بهترین دختر روی کره زمین هستی که خدا تا به حال آفریده. چه خوبه که منو انتخاب کردی، چه خوبه که منو لایق تموم این زیبایی هات دونستی. بعضی وقت ها اونقدر برای داشتنت خدا رو شکر میکنم که درونم سرشار از حس عشق میشه و فکر میکن حس دوست داشتن من به تو داره کم کم تبدیل به عشقی بی بدیل میشه.

***********

میدونی جالب ماجرا کجاست؟ تو دختر پیچیده ای هستی، احساساتت خیلی پیچیده هستند و برای فهمیدنت باید کلی زمان گذاشت اما من خیلی ساده عاشقت شدم. من خیلی ساده عاشق همون پیچیدگی ها و رفتارهای خاص تو شدم و حاضرم کلی وقت بذارم تا بفهممت، کلی زمان بذارم تا درکت کنم و بشناسمت. برام جالبه که چطور من خیلی ساده عاشق یه موجوده پیچیده و خاص شدم. شایدم به خاطر همون ویژگیته که باعث میشه آدما ساده تر از هر وقتشون عاشقت بشن، چون این ویژگی تو رو خاص میکنه و آدمای خاص همیشه تو چشمن.

***********

اینو بدون که یه اسم روی قلبی که توی سینه من میتپه حک شده، اسم دختری که تا همیشه قراره روی اون بمونه و هیچوقت پاک نشه. اسم تو روی قلب من حک شده! از وقتی که تو رو شناختم و فهمیدم که چقدر حالم باهات خوبه اسمت رو روی قلبم حک کردم و میخوام که همیشه اونجا بمونه تا اگه کسی خواست وارد اون بشه اسم تو رو ببینه و از همون راهی که اومده برگرده. من اسمت رو روی قلبم حک کردم تا به همه بفهمونم این قلب صاحب داره.

***********

خوشبخت ترین پسر اون کسیه که اولین عشق یه دختر باشه و من امیدوارم همیشه همین پسر خوشبخت باقی بمونم و همیشه توی قلبت جا خشک کنم. میدونی خوشبخت ترین دختر هم کیه؟ اون کسی که آخرین عشق یه پسر باشه و میخوام بهت بگم که تو آخرین عشقی هستی که من توی زندگی پیدا کردم. توی تو تموم اون چیزی که من همیشه به دنبالش بودم هست. مهربونی ها و احساسات تو اونقدر پاک و اونقدر زیباست که هیچوقت به من این اجازه رو نمیده که بخوام عاشق دختر دیگه ای بشم یا بخوام به جز تو دختر دیگه ای رو دوست داشته باشم.

***********

میدونی چرا احساسم نسبت به تو قوی تر شد؟ وقتی که میفهمیم یکی عاشقمونه جلوش خیلی مغرور میشیم و خودمون رو میگیریم اما وقتی که تو فهمیدی دوستت دارم و عاشقت هستم درونت اون احساس غرور شکل نگرفت و انگار تو به من نزدیک تر شدی. همین بود که تو شدی خاص ترین دختری که من توی زندگیم دیدم. وقتی که رابطه های دیگه رو نگاه میکنم میبینم که چطور یه دختر برای اینکه یه پسر عاشقشه اونو میرنجونه اما انگار تو با همه دخترا فرق داری و انگار عشق درون تو یک عشق خداگونه هست که هیچ وقت نمیذاره غرور جای اون بشینه.

***********

تو به راحتی میتونستی کسایی که بهتر از من هستن رو انتخاب کنی، تو به راحتی میتونستی روی کسایی دست بذاری که شرایطی به مراتب بهتر از من دارن اما دست گذاشتی روی من و این خیلی برام ارزشمنده. این رو بودن که تا وقتی که با هم هستیم، تا وقتی که کنار همیم با تمام وجودم سعی میکنم تا این انتخابت ر. جبران کنم و کار اشتباهی انجام ندم تا مبادا احساس کنی که انتخابت خطا بوده و می بایست کس دیگری رو انتخاب کنی. وقتی که تو با وجود تمام نقص هام من رو پذیرفتی، من هم تلاشم رو بیشتر از قبل میکنم تا لیاقت انتخابت رو داشته باشم.

***********

تو دختری هستی که همه برات سر و دست میشکنن و من کجا و تو کجا؟ شاید همه راست میگفتن که من و تو فاصله زیادی از هم داریم و تو لیاقتت خیلی خیلی بیشتر از منه اما تو منو انتخاب کردی و شاید خودت ندونی اما این ارزشت رو پیش من بیشتر از قبل کرد. حالا تو نه یه دختر بلکه فرشته ای هستی که خدا به من و زندگیم داد تا با وجود اون بتونم طعم یک عشق واقعی رو بچشم و احساس کنم. با وجود تمام اون فاصله ها، تو من رو انتخاب کردی و این در تو یک لیاقت بزرگ می آفرینه، لیاقتی که برای عشق داری و من با تمام وجودم سعی میکنم عشقی که لایق تو هست رو بهت بدم.

***********

دل یه پسر مثل آسمونه و کسی از غم اون خبری نداره. وقتی که از آسمون بارون میاد همه فکر میکنن حال و هوای دنیا خوبه اما نمیدونن که این اشک آسمونه که داره میاد. رفتارهای یک پسر هم ممکنه خبر از حال و هوای خوبش بده اما مهم اینه که آسمون دلش بارونیه یا نه. باید اعتراف کنم که تا قبل از تو آسمون دلم همیشه بارونی بود و هیچ کس اون بارون رو نمیدید چون توجه همه رو به اون حال و هوای خوب جلب میکردم. اما از وقتی که تو وارد زندگیم شدی، دیگه از آسمونم بارونی نبارید. مرسی که به زندگیم اومدی و حال دل آسمون من رو خوب کردی.

***********

یک بار به هم قول مردانه دادیم که به پای هم بمانیم و خوب و بد را با هم تجربه کنیم. تو چه خوب پای حرفت ماندی. با اینکه دختر بودی اما پای قولت بیشتر از منی که پسر بودم و قول مردانه دادم ماندی. به خاطر تمام کوتاهی هایی که تاکنون کرده ام، به خاطر تمام اشتباهاتی که در این رابطه از من سر زد مرا ببخش، مرا به پای قول مردانه ات ببخش. حالا من اشتباه کرده ام و متوجه آن اشتباه شده ام! من با وجود مرد بودنم قول مردانه ام را شکستم اما تو به پای آن قولی که دادی بمان.

***********

این دنیا پر از آدماییه که عاشقانه همدیگه رو دوست دارن اما با یک نفر دیگه زیر یک سقف زندگی میکنن. خدا رو شکر میکنم که من جزو این دسته از آدمها نیستم. من همون دختری که عاشقانه دوستش داشتم رو انتخاب کردم و امیدوارم که برای تو هم همینطور باشه. میدونم که میتونیم با هم اون سقف رو به وجود بیاریم و در زیر اون داستان عاشقانه زندگی مون رو ادامه بدیم. اینو بدون که اگه این اتفاق نیفتاد من مثل اون همه آدمی که با فکر و خیال یکی با یکی دیگه میرن زیر سقف زندگی میکنن نیستم و تا همیشه فقط با همون فکر به تو زندگیم رو خواهم گذروند.

***********

عاشقت میمونم چون تو لیاقت عشق رو داری. تو لایق ترین دختری هستی که من اون رو لایق عشق خودم میدونم. پسرا یا عاشق نمیشن یا اگه عاشق بشن تا پای جون به پای عشق شون میمونن و الان تو حکم اون دختری رو داری که لایق عشق همیشگی منه، لایق اینه که من تا پای جون براش تلاش کنم و به دستش بیارم.

***********

یک عشق پاک، یک عشق بی مثال، یک عشق که حس و حالت رو خوب کنه رو میخواستم و حالا اون عشق بین من و تو وجود داره. خدا رو بارها برای وجود چنین عشقی در زندگیم سپاسگزاری کردم. شاید خودت ندونی اما تو یه دختر خاص و منحصر به فردی و هر روز دلیلی میدی تا من بیشتر از قبل عاشقت بشم و بیشتر از قبل دوستت داشته باشم. اگه ازم بپرسن که چرا تو رو دوست دارم میتونی ساعت ها به ذکر دلیل بپردازم و باز هم دلیل داشته باشم. انگار خدا تو رو نیمه گمشده من آفریده که حالا پیدا شده و قراره که با او کامل بشم و از خودم یک منِ کامل بسازم. خیلی خوشحالم که به زندگیم اومدی و خیلی خوشحالم که پیشنهاد من رو قبول کردی. نمیدونم که اگه این اتفاق نمی افتاد و این رابطه شکل نمیگرفت آیا من میتونستم عشق رو در وجود کس دیگه ای پیدا کنم یا نه. این سوالیه که هر روز از خودم میپرسم و بعد یک حس سپاسگزاری قوی درونم شکل میگیره که این حس نسبت به خداست! من اون رو بارها شکر میکنم که کاری کرد تا من با تو آشنا بشم، تو به پیشنهاد من جواب مثبت بدی و حالا من و تو کنار هم قرار بگیریم و کنار هم به سمت آینده حرکت کنیم و من با وجود اون سوال خاطرم جمع باشه چون تو رو کنارم دارم. هیچ وقت دستت رو از دستم جدا نکن و همیشه کنارم باش تا من بتونم همیشه احساس کامل بودن کنم.

***********

امیدوارم همونقدر که من عاشق تو هستم تو هم عاشق من باشی و من رو دوست داشته باشی. من از درون تو خبری ندارم اما میخوام از درون خودم و حس و حالم بگم که بعد از اینکه وارد زندگیم شدی چقدر تغییر کرد. تا قبل از تو من توی احساسات خسیس بودم، بقیه من رو مثل یک شی میدونستن چون انگار هیچ احساسی درون من وجود نداشت اما وقتی که تو رو دیدم و از وقتی که تو وارد زندگیم شدی، همون کسی که مثل یه شی بود تبدیل شد به با احساس ترین پسر دنیا. حالا درون من هر روز احساس جدیدی نسبت به تو شکل میگیره، احساسی که در نهایت منجر میشه که من بیشتر از پیش عاشقت بشم و بیشتر از قبل دوستت داشته باشم. عشق تو بود که این آدم بی احساس رو با احساس کرد و امیدوارم که چنین احساسی هم درون تو وجود داشته باشه چرا که اگه نباشه من نه اینکه به همون حال شی گونه قبلیم برگردم، نه! اون آدم سابق نمیشم بلکه یه آدم میشم که با احساسات مرده اش زندگی میکنه و نمیخواد برخی حقایق رو بپذیره. اون موقع من با خیال داشتنت به زندگی ادامه خواهم داد و هیچوقت نخواهم خواست که حقایق رو بپذیرم.


سایر مطالب پیشنهادی :

شعر عاشقانه درباره دوست دختر

جملات ناب و عاشقانه درباره دوست داشتن

جملات عاشقانه برای عشقم

جملاتی که دل زنان را آب میکند


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...