جملاتی که دل زنان را آب میکند

زن موجودی احساساتی و لطیفه. احساسات اون وقتی که برانگیخته بشه میتونه دنیا رو زیباتر از هر وقتش بکنه و تو میتونی اون موقع بهشتی که خدا از اون دم میزنه رو توی همین دنیا تجربه کنی. مردی واقعا قویه که بلد باشه احساسات زن زندگیش رو برانگیخته کنه و کاری کنه که اون زن سرشار از حس خوب بشه.

اگه به دنبال متن ها و جملاتی خاص میگردین که به واسطه اونها بتونین دل زنان رو آب کنید پس جای خوبی اومدید چون توی این مطلب چندین متن طولانی و کوتاه قرار دادیم که به واسطه اونها میتونید احساسات همسر یا پارتنرتون رو برانگیخته کنید و بهش حس و حال خوبی هدیه بدید. همراه ما باشید.

متن هایی که دل زنان را آب میکند

تو شیرین ترین و زیباترین اتفاقی هستی که توی زندگی من افتاده. با وجود تو، با بودنت، مهم نیست چه مسئله و چالشی سر راه من سبز بشه! تو اینقدر به من قدرت میدی، تو اینقدر با وجودت به من شهامت میدی که میتونم به جنگ هر ناخواسته ای برم، به جنگ هر چالشی برم و از اون پیروز بیرون بیام. بودن در کنار تو اونقدر به من انگیزه میده، اونقدر به من امید میده که حاضرم برای داشتنت هر کاری بکنم و دست به هر خطری بزنم. تو ثمره ای شیرین توی زندگی من هستی پس بهم حق بده که به خاطر داشتنش هر خطری رو تحمل کنم، من این خطرها رو به جون میخرم چون میدونم که آخرش قراره دوباره همون ثمره شیرین، همون اتفاق ناب و همون زیباترین قسمت زندگیم رو تجربه کنم و اون تو هستی. مرسی از اینکه به زندگیم وارد شدی و مرسی از اینکه با زیبایی هات کاری کردی که زندگی من هم زیبا بشه و زندگی من هم رنگ خوشی به خودش بگیره.

***********

من تو رو نه یک زن بلکه یک فرشته میدونم که خدا وارد زندگی من کرده تا زندگیم رو تبدیل به بهشت کنه و تو چه خوب کارت رو بلدی چون به محض اینکه به دنیای من وارد شدی اون رو تبدیل به بهشت کردی و زندگی و دنیای من حالا تو بهترین وضعیتی که میتونست داشته باشه به سر میبره.

***********

فقط خواستم بدونی که تو برای من زیباترین و بزرگترین خواسته ای بودی و هستی که از خدا داشتم. وقتی که تو برای من برآورده شدی و خدا خواسته ام رو بهم داد حقیقتش رو بخوای احساس بی لیاقتی کردم و احساس کردم که من لیاقت این خواسته بزرگ و زیبا رو ندارم. لیاقت تو خیلی بهتر از من بود، فکر میکنم که کسی که لایق تو باشه تا حالا اصلا خلق نشده چون تو اونقدر خوبی، اونقدر مهربونی و اونقدر خواستنی هستی که هیچ انسانی نمیتونه لایق وجود تو در زندگیش بشه. چقدر خوشبختم که خدا منو لایق تو دونست، این خواسته رو برآورده کرد و حالا تو شدی بخشی از زندگی من که به هیچ وجه حاضر نیستم ازش بگذرم و به هیچ وجه حاضر نیستم ازش جدا بشم. مگه میشه بزرگترین خواسته ات رو از خدا بگیری و بعد به راحتی ازش جدا بشی و از کنارش بگذری؟ هرگز! من قسم میخورم تا پای جون برای تو و زندگیمون تلاش کنم و همیشه کاری کنم که حضورت در زندگیم ثابت باشه.

***********

اگه از من بخوان بهترین و زیباترین زن دنیا رو توصیف کنه، من ویژگی های مختلف یک زن خوب رو بیان نمی کنم، من فقط تو رو معرفی میکنم و میگم اگه میخواین زیباترین و بهترین زن دنیا رو بشناسید فقط کافیه نگاهی به عشق زندگی من بندازین تا با اون آشنا بشین. اون توی هر قسمت از زندگیمون بهترینه، اون توی همه فاکتورهای زیبایی از تموم زن های دنیا سرتره. من تو رو معرفی میکنم چون در وجود تو تمام این ها رو میبینم و این اغراق نیست بلکه واقعیتیه که من به اون ایمان دارم و هیچ وقت از این ایمان من کاسته نمیشه. تو خیلی ناب هستی، تو خیلی خاص هستی، تو خیلی خواستنی هستی و حس میکنم برای هر مردی بودن زنی مثل تو در زندگیش مثل یک آرزو یا بهتره بگم مثل یک خیال میمونه. حالا هم انگار که من توی خواب و خیال زندگی میکنم و تو توی خواب و خیال منی آخه این حجم از خوبی، این حجم از مهربونی و این حجم از زیبایی و خواستنی بودن یه آدم فقط توی خواب و خیال امکان پذیره نه واقعیت. خدا رو شکر میکنم که زندگی من رو تبدیل به همون خیالات زیبایی کرد که سال ها در ذهن می پروروندمش.

***********

وقتی که دوباره تو رو به یاد میارم، تموم خستگی ها و تموم ناراحتی ها از تنم بیرون میره. تو مثل یک مسکن قوی میمونی که وقتی من با یاد و خاطرش اون رو به وجودم تزریق میکنم انگار تمام وجودم آروم میگیره و انگار تمام دردها و تموم کسالت ها نیست و نابود میشن. به من بگو که چرا من نباید اینقدر عاشقت بشم؟ راستش رو بخوای تو توی هر زمینه ای، توی هر مسئله ای بهترینی و سرتر ازت وجود نداره. حس میکنم خدا خیلی به من لطف و مهربونی داشت که تو رو به من داد، حس میکنم خدا تو رو وارد زندگی من کرد تا از خستگی ها و ناراحتی هام فاصله بگیریم و با معنای واقعی زندگی آشنا بشم. آره من تا قبل از تو از زندگی درک و فهمی نداشتم، معنی اون رو نمیفهمیدم و فقط روزگار میگذروندم تا به نقطه آخر برسم اما از وقتی که تو اومدی انگار که دارم تمام تلاشم رو میکنم تا از اون نقطه آخر فاصله بگیرم و بیشتر با تو بمونم و بیشتر این دنیا رو با تو تجربه کنم. نمیدونم اگه خدا زنی مثل تو رو به من نمیداد، من چطور میتونستم این زندگی رو زندگی کنم.

***********

حقیقتش رو بخوای من زندگیمون رو مثل کارتونا و غصه ها میدونم. همون غصه هایی که یک روز یه شاهزاده خانم به زندگی یه مرد فقیر قدم میذاره و اون مرد عاشق شاهزاده خانم میشه. اون مرد فقیر از هر احساسی بود، فقیر از هر حال خوبی بود اما از وقتی که شاهزاده خانم غصه ما وارد زندگی اون شد، زندگیش متحول شده و اون حالا شادترین مرد روی زمینه. اون مرد فقیر من بودم و اون شاهزاده خانم هم تو بودی. از وقتی که وارد زندگی من شدی، من تازه با حس و حال خوب آشنا شدم و تازه فهمیدم که معنی حال خوب واقعی یعنی چی! تا قبل تو سعی میکردم خودم رو شاد نشون بدم، سعی میکردم از خودم یک شخصیتی بسازم که نیستم، شخصیتی که لبخند به لب داره، شخصیتی که رفتارهاش شادی رو نشون میده اما تو دلش یه عالمه غصه و ناراحتی وجود داره. شاهزاده خانم من، از وقتی که تو به زندگیم اومدی، همه چیز فرق کرد و حالا من همون مرد ثروتمندی هستم که از هر احساس خوب غنیه و هر احساس خوب و زیبایی که فکر کنی به خاطر وجود تو در وجود اون شکل گرفته.

***********

نمیتونم بودنت در زندگیم رو باور کنم. آیا این واقعا تو هستی؟ همونی که سالها آرزوی بودن در کنارش رو داشتم؟ تو همون زنی هستی که من برای داشتنش به زمین و آسمون میزدم، دائم در رویاهام اون رو می پروندم و دائم در خیالاتم با اون زندگی می کردم؟ حالا که وارد زندگیم شدی حس میکنم که هنوز در همون رویاها و خیالاتم و ازشوم بیرون نیومدم. آخه چطور بپذیرم که خدا اون رویای بزرگی که همیشه داشتم رو برآورده کرده و تو رو بهم داده؟ نه نمیتونم باورش کنم. لطفا اونقدر دوستم داشته باش، اونقدر خوب باش و اونقدر بمون تا من هم واقعیت رو ببینم و ببینم که حالا تو واقعا از من شدی و حالا واقعا تو رو دارم.

***********

تو مثل یک رایحه خوش بو هستی که وقتی به فضای زندگی من وارد شدی، اونجا رو از عطر وجودت اونقدر خوشبو و قشنگ کردی که حالا تمام وجودم غرق در حس نشاط و غرق در حس خوب شده. وقتی که وارد زندگیم شدی، بار زیادی روی دوشم احساس میکردم، خستگی تموم وجود من رو در بر گرفته بود و ناراحتی منو غرق در خودش کرده بود اما تو با همون وارد شدنت کاری کردی که من از همه اینها رهایی پیدا کنم و اندکی هم که شده شادی و خوشحالی رو حس کنم. مرسی از اینکه به زندگیم وارد شدی و اون رو زیباتر از همیشه اش کردی.

***********

اگه بخوام زندگی خودم رو مثل یک تابلوی نقاشی فرض کنم، این تابلو پر از خط خطی های زشت شده بود، هیچ کس دوست نداشت به این تابلو نگاه کنه. اما یکی بود که میون تموم این خط خطی ها، همون ارزش اندک اون تابلو رو درک کرده و اون رو خرید. اون شخص تو بودی. از وقتی که من از آن تو شدم، تو با هنرت کاری کردی که تموم اون خط خطی ها حالا به زیباترین اشکال در بیان و حالا زیباترین نقاشی خدا درون این تابلو رسم شده. نمیگم که حالا من آرزوی هر کسی شدم اما میخوام بگم از اون زمان کاملا فرق کردم و دلیل این فرق کردن من تویی. حالا ممکنه که این تابلو خریدار زیادی داشته باشه اما اون میخواد جای صاحب اصلیش بمونه، همون کسی که با وجود تموم اون خط خطی ها و خط خوردگی ها ارزشش رو درک کرد و اون رو خرید.

***********

من چی میتونم در برابر زیبایی تو بگم؟ تو برای من زیباترین زن دنیایی، تو برای من خاص ترین و خواستنی ترین موجود دنیایی، تو همون آرزویی هستی که همه دارن، تو همون پرنسس خانم داستان ها و کارتونهایی هستی که همه دیدیم. نمیدونم چطوری تو رو وصف کنم که تمام ویژگی های خوبت رو بتونم بیان کنم، انگار هنوز صفتی ساخته نشده که بتونه ویژگی های تو رو توضیح بده، بتونه تو و شخصیتت رو بیان کنه. اگه بخوام صفت های تو رو بگم میتونم، مهربونی، زیبایی، خاص بودن و کلی از این دست صفت ها رو نام ببرم اما من اینها رو نمیگم چون تا فردا مجبورم همینطور صفت های خوب رو بیان کنم. من فقط میگم تو مثل خدای دوم من هستی چون فقط خداست که میتونه اونقدر خوب باشه و تو خدای دومی هستی که من بعد از خدای اوم اون رو عاشقانه ستایش میکنم و برای داشتنش روزی هزار بار خدای اولم رو شکر میکنم.

***********

زن های زیادی توی این دنیا هستن اما حس میکنم که هیچ کدومشون نمیتونن به اندازه تو خاص و منحصر به فرد باشن. تو درونت یک انرژی خاص داری، تو درونت یک قدرت خاص داری که من هر وقت تو رو میبینم اون رو احساس میکنم. من عاشق همون انرژی و قدرتت شدم که خیلی از زن ها ندارنش و اگر هم داشته باشن میزان اندکی از اون در وجودشون هست. اون انرژی و قدرت مثل یک مهره مار هست، مثل یک ویژگی هست که زیباتر و خواستنی تر از هر کَست میکنه. حالا که من رو وابسته به اون انرژیت کردی ازت میخوام که همیشه توی زندگیم بمونی چون حالا انرژی من هم وصله به همون انرژی درونی تو و اگه تو از زندگیم بری بیرون من دیگه هیچ احساس قدرتی نخواهم داشت.

***********

یک زن میتونه تمام دلیلی باشه که یک مرد به خاطر اون احساس قدرت میکنه و تو چقدر خوب و زیبا اون حس قدرت و اون حس شهامت رو به من میدی. وقتی که با تو هستم احساس میکنم که خاص ترین مرد روی این زمینم و خدا هیچ مردی رو مثل من اونقدر خوشبخت نیافریده. تموم این قدرتی که دارم به خاطر وجود توئه! تو با اعتماد به نفسی که به من میدی من رو آماده میکنی تا در برابر تمام جدال ها و سختی هایی که ممکنه سر راه زندگیمون به وجود بیان بایستم. از تو میخوام که همیشه برام مثل تکیه گاه باشی چرا که وقتی که من به احساسی که تو به من میدی تکیه میکنم میتونم از پس هر مشکلی بر بیام.

***********

همه فکر میکنن که تکیه گاه یه زن مرده، اما من میخوام بگم که این قضیه کاملا متقابله و اتفاقات یک زن بیشتر میتونه نقش یک تکیه گاه رو بازی کنه. من این باور رو از زمانی که تو وارد زندگیم شدی به دست آوردم. تو مثل یک تکیه گاه قوی هستی، مثل یک مامن امنی که وقتی بهت پناه میارم، وقتی بهت تکیه میکنم، خیالم از همه جا راحته چون میدونم که پشتم رو خالی نمیکنی و میدونم که تمام تلاشت رو میکنی تا به من مثل یک تکیه گاه احساس امنیت بدی. حالا میخوام بگم تمام اون امنیتی که احساس میکنم به خاطر بودن تو در زندگیمه. بزرگترین تکیه گاه من، همیشه بمون که بودنت باعث میشه که پر قدرت ترین مشکلات و پر زورترین اتفاقات تلخ رو از پا در بیاریم.


سایر مطالب پیشنهادی :

گلچین جملات بزرگان در مورد دختر و زن

جملات عاشقانه تاثیرگذار روی دخترها

جملات زیبا برای قربون صدقه رفتن

جملات عاشقانه برای عشقم


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...