متن زیبا در مورد معجزه خدا

چیزی به اسم معجزه وجود نداره چون خدا اتفاقات مختلف رو اینقدر به شکلی طبیعی وارد زندگیت میکنه که هیچ وقت فکرش رو نمیکردی که معجزه باشن. این راه های طبیعی رو هم پیش روی خودت گذاشته و تو میتونی اونها رو انتخاب کرده و واردشون بشی و بعد از رسیدن به مقصد همون چیزی که به اسم معجزه میشناختی رو تجربه کنی.

در این مطلب متن هایی درباره معجزه خدا تهیه کردیم. اگه میخواین متن هایی در رابطه با خدا بخونید و حال دلتون رو بهتر کنید، پس در ادامه همراه ما باشید.

جملات زیبا و کوتاه در مورد معجزه خدا

جملات درباره معجزه خدا

تو معجزه خدا روی زمین هستی. خدا تو رو خلق کرده و از روح خودش در تو دمیده. تو همین حالا هنوز که هیچ کاری هم نکردی خاص ترین از نوع خودت هستی پس خودت رو دوست داشته باش و خودت رو یک معجزه بدون، معجزه ای که وقتی آفریده شد خدا برای آفریده شدنش به خودش آفرین گفت.

********************

خدا به شیوه های مختلفی معجزه هاش رو توی زندگی آدما نشون میده. بستگی به این داره که ما چقدر بهش توکل کردیم و چقدر بهش ایمان داریم. بسته به میزان ایمانمون به خدا، معجزه هاش رو هم میبینم. کافیه باران رحمت خداوند در زندگی رو احساس کنیم و به وجود این باران ایمان داشته باشیم تا اینجوری کم کم ببینیم چیزهایی که برامون مثل خواب و خیال بودن یا اصلا فکرش رو هم نمیکردم معجزه وار اتفاق می افتند.

********************

میخوای خدا زندگیت رو معجزه وار دگرگون کنه؟ پس خودت به دنبال تغییر دادن زندگیت باش. وقتی که آدم برای خواسته ای حرکت میکنه و اقدامی انجام میده، خدا الهاماتش رو حتی شده از غیب به اون میرسونه تا خواسته اش برآورده بشه و به اون چیزی که میخواست برسه. معجزه همینه. حرکت از تو و برکت از خدا.

********************

چیزی به اسم معجزه وجود نداره فقط اتفاقایی که ما نمیتونیم درکشون کنیم رو معجزه نام گذاری کردیم. تموم نعمت هایی که خدا به ما میده، تمام خواسته هایی که برآورده میکنه و تمام اتفاقای خوبی که در زندگی ما رخ دادن بنا به دلیلی بوده، دلیلی که شاید ما هنوز درکش نکردیم و برای همین اسمش رو معجزه میذاریم. توی دنیای قانونمند خدا معجزه جایی نداره. اگه اتفاقی برات مثل معجزه رخ داده، بدون که تو در جهت قانون های این دنیا حرکت کردی.


مطلب پیشنهادی :

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)


خدا یه سری قانون خاص داره که اگه به اونها عمل کنی معجزه هاش رو میبینی. در واقع وقتی به قوانین عمل کردی دیگه اسم اتفاقایی که برات رخ میدن معجزه نیست چون تو میدونی چرا به وجود اومدن.

********************

خدا میتونه برای هرکسی مثل یک معجزه عمل کنه. درست وقتی که توی دل مشکلات گیر کردیم و راهی برای نجات پیدا نمیکنیم، خدایی اون بالا سر هست که حواسش به ماست و ما رو تنها نمیذاره. درست وقتی که فکر میکنی در حال غرق شدن در مرداب مشکلات هستی، به صورت معجزه وار دستان یاری خدا رو میبینی که به شکل های مختلف به سمتت میان و بهت کمک میکنن.

********************

چه خوب میشد که اسم مرحمت خدا به خودمون رو معجزه نذاریم. این فقط بخشش و لطفی از سوی پروردگار بوده، بخشش و لطفی که بارها در موردش در قرآن صحبت کرده و حرف زده. این فقط مرحمت خدا به بنده اش بوده، بنده ای که اونو عاشقانه دوست داره و اونو لایق اتفاق های خوب میدونه. پس وقتی برات اتفاق خیلی خوبی افتاد نگو معجزه بود بلکه بگو مرحمت خدایی بود که من رو دوست داشت و در مقابل این میخواد که من هم اون رو ببینم و دوستش داشته باشم.

********************

عشق معجزه ای از سوی خداست، معجزه ای که به انسان انسانیت میبخشد. با عشق آدمی طعم واقعی انسان بودن را میچشد، لذت واقعی خدا هنگامی که او را خلق کرد میچشد، به واسطه عشق انسان می تواند خدا را درک کند، که چرا اینقدر او را دوست دارد، چرا او را اشراف مخلوقات کرده. اگر عشق چیزی فراتر از معجزه نباشد کمتر از آن هم نیست.

********************

بعضی آدمها وارد زندگی ات می شوند که می توانی آنها را معجزه خدا بدانی. انگار قبل از آنها تمام رابطه هایی که داشته ای و تمام کسانی که اطرافت بودند سوءتفاهمی بیش نبودند. آنها طوری لبخند را به لبت می آورند، طوری تو را به زندگی امیدوار می سازند و طوری تو را عاشق خود میکنند که تو به معجزه بودن آنها ایمان می آوری. امیدوارم در زندگی تک تک تان چنین معجزه ای رخ دهد.


مطلب پیشنهادی :

متن درباره کمک خواستن از خدا


از یک جایی به بعد به این پی خواهی برد که معجزه خدا برای تو فقط خودت هستی. هیچ وقت اتفاقی فرا طبیعی رخ نمی دهد، هیچوقت جادو و جنبلی خاص اتفاق نمی افتد، هیچ وقت وِردی خاص خوانده نمی شود و بعد از مدتی به این پی میبری که تو خودت همان معجزه ای بودی که سال ها انتظارش را میکشیدی. از یک جایی به بعد به خودت می گویی که اکنون زمان حرکت کردن است، خودم باید دست به کار شوم، خودم باید چیزهایی که میخواستم را در زندگی بسازم، وقتی به این تفکر رسیدی به تو تبریک میگویم چون آن موقع میفهمی که معجزه اصلی همین خواستنت بود که مدت ها از آن سر باز میزدی.

********************

معجزه خدا چیست؟ معجزه خدا همان کسی است که وقتی وارد زندگی ات شد تازه معنای عاشقی و عاشق بودن را درک میکنی، معجزه خدا همان کسی است که با خودش زندگی را به همراه می آورد و بعد از او تو تازه معنای واقعی زندگی را خواهی چیشد. امیدوارم چنین معجزه ای در زندگی ات رخ دهد و تو بمانی و زندگی نابی که پس از آن قرار است تجربه کنی.

********************

می خواهی معجزه خدا را ببینی؟ پس به او ایمان داشته باش. عده ای می گویند خدایا در زندگی ام معجزه ای میخواهم، معجزه ای که همه چیز را تغییر دهد، معجزه ای که برایم اتفاقات خوش و زیبایی را به ارمغان آورد اما دقیقاً بعد همین حرف ها ایمانی که باید در دل داشته باشند را از خدا سلب کرده و به غیر متوصل می شوند. برای دیدن معجزه خدا تنها روی او حساب باز کن، توجه ات را از غیر بردار و چشم امیدت را به دستان خدا گره بزن آن موقع میبینی که اتفاقات شیرین زندگی چگونه معجزه وار برایت یکی پس از دیگری رخ خواهند داد.

********************

دنبال چه معجزه ای از خدا می جگردی؟ تو همان معجزه ای هستی که خدا آفریده. کمی با خود فکر کن، او به تو قدرت انتخاب داده، او به تو قدرت اندیشه داده، او به تو قدرت تحلیل و درک مسائل را داده، او به تو جهانی را داده که نامحدود است و می توانی آن را درک و تجربه کنی. اکنون به دنبال چه معجزه ای میگردی؟ تو هر آنچه که میخواستی را در اختیار داری منتهی چون از همان اول این ها را داشتی نادیده شان می گیری. هم اکنون به پا خیز و دست بردار از خیالات خامی که یک شبه قرار است معجزه ای فراطبیعی رخ دهد. در جهانی که قانون مند است، تنها معجزه حرکت کردن و خواستن و استفاده از توانایی هاییست که خدا به تو داده پس این را از خودت دریغ نکن.


پیشنهاد پرطرفدار :

آلبوم عکس نوشته های فانتزی و زیبا در مورد خدا (2)


خدا معجزه ای در وجود آدمها آفرید به اسم تعقل و اندیشه. آدمی به واسطه اندیشه می تواند اتفاقات اطرافش را درک کن، آنها را لمس کند و به این واسطه دنیایی که در آن زندگی می کند را تجربه کند. لحظه ای به زمانی بیندیش که انسان اندیشه ای نداشت، آن زمان هیچ فرقی بین او و دیگر آفریده های خداوند نبود. معجزه تغییر آدمی و تبعیض او نسبت به سایر آفریده ها همین اندیشه اوست که می توان آن را با نام معجزه شناخت.

********************

دنیایم بیهوده بود، هیچ دلیلی برای ادامه دادنش نداشتم، گویی فقط در آن نفس میکشیدم و روزگار سپری میکردم اما از یک روز به بعد معجزه خدا را در همین دنیای بیهوده دیدم، تو وارد زندگی ام شدی. وقتی تو را دیدم، تعریفم از دنیا فرق کرد، دیگر هیچ چیز بیهوده نبود، دیگر برای نفس کشیدن هایم دلیلی داشتم، تو دلیل نفس هایم بودی. اگر بخواهم روی تو لقبی بگذارم بدون شک لقبت را معجزه خدا خواهم گذاشت، معجزه ای که مرا به زندگی کردن دعوت کرد.

********************

تو در دنیایی زندگی میکنی که پر از معجزه است منتهی از بس این معجزه ها را دیده ای برایت عادی و طبیعی شده اند. صبحگاهی که کم کم به شبانگاه تبدیل می شود و شبانگاهی که کم کم به صبحگاه تبدیل می شود، آسمان تیره ای که بالاتر از سیاهی آن رنگی نیست در دل روز روشن ترین رنگی را دارد که می توانی در جهان ببینی. حال توجه ات را از آسمان و شب و روز بردار و به طبیعت خیره کن. درختی که خشکیده بود و فکر میکردی برای همیشه خشکیده با آمدن فصل بهار سرسبز و استوار می شود گویی که هیچوقت خشکیدگی را تجربه نکرده و همین درخت سرسبز به مرور در فصل پاییز و زمستان مجددا خشکیده می شود گویی که فکر میکنی هیچگاه رنگ سرسبزی را به خود ندیده. این ها همان معجزه خدا بر روی زمین هستند. کافیست کمی با دقت بیشتری به دنیای اطرافت بنگری تا بی نهایت معجزه به مانند این ها را ببینی. پس خدایی که در دل همه اینها معجزه ای قرار داده حتم داشته باش که برای زندگی تو هم معجزه ای دارد، معجزه ای که شاید هنوز آمادگی دریافتش را نداری، یا قرار است برایت در زمان الهی رخ دهد.

********************

آدم های موفق به دنبال راهی برای پیروزی میگردند و آدم های شکست خورده و معمولی به دنبال معجزه ای از سوی خدا. تو جزو کدام دسته هستی؟ آیا هنوز میخواهی منتظر معجزه باشی؟ در دنیایی که بر اساس قانون پیش می رود، چه معجزه ای می تواند رخ دهد؟ پس از زندگی نهایت استفاده را ببر، به دنبال اهدافت باش و سعی کن در آنها پیروز شوی. وقتی این کار را کردی، تو خودت همان معجزه ای میشوی که مدت ها انتظار به وقوع پیوستنش را داشتی.

********************

زندگی یک معجزه از سوی خداست پس از آن نهایت استفاده را ببر. تو یک بار بیشتر فرصت زندگی نداری و یک بار بیشتر نمی توانی این دنیا را تجربه کنی پس چرا خودت را محدود کنی؟ چرا خودت را در بند قوانین کنی؟ از خودت بودن و از تجربه دنیا لذت ببر، سعی کن معجزه خدا را به خوبی درک کنی. زندگی خیلی شیرین تر از آنچه که در ذهنت تصورش را میکنی هست فقط باید به دنبال درک و تجربه هر چه بیشتر آن باشی.


همچنین ببینید :

عکس نوشته از خدا میخوام برای پروفایل


بگذار خیالت را راحت کنم، اگر خدا میخواست معجزه ای بیافریند اصلا به تو قدرت اختیار را نمی داد و تو را در این جهان می آفرید سپس در هر زمان مشخص به واسطه معجزه ای زندگی ات را دگرگون می کرد. ولی حالا که خدا این نعمت را به تو داده یعنی میخواهد که خودت زندگی ات را تغییر دهی، خودت زندگی ات را دگرگون سازی و همانگونه که میخواهی شکلش دهی. به دنبال معجزه نباش تو خودت معجزه خدا هستی.

********************

به خودت به شکل یک معجزه نگاه کن، معجزه ای از سوی خدا، معجزه ای دوست داشتنی. تعریف های مردم از خودت را کنار بگذار، عاشقانه و از صمیم قلب به خودت افتخار کن، برای آنچه که هستی، برای آنچه که قرار است بشوی. چرا خودت را در بند قوانین این انسان ها کنی؟ تا مانند آنها شوی؟! تا دچار روزمرگی های زندگی شوی؟! تعریف خودت را از زندگی داشته باش و باز هم میگویم به خودت به دید یک معجزه نگاه کن، معجزه ای متفاوت از سوی خدا!

********************

حتی معجزه هم می تواند رخ دهد به شرط نیروی باور. باور آدمی نیرویی بسیار قدرتمند است که با جهان ارتباطی مستقیم دارد و وقتی آدمی چیزی را باور کند به شکل معجزه واری اتفاقاتی مشابه با همان باور را تجربه خواهد کرد. حال چه می خواهی تجربه کنی؟ چه چیزهایی را می خواهی به دست آوری و می خواهی زندگی ات چگونه باشد؟ آن را باور کن تا نتیجه اش را از سوی خدا ببینی.

********************

خدا را به شکل یک پادشاهی زورگو که دنیا رعیت اوست نگاه نکن. خدا در قلب توست، به تو نزدیک تر از آنچه که فکرش را میکنی هست. خدا نه پادشاه هست و نه صاحب رعیت، خدا یک انرژی منبع است و تو هم قسمتی از آن انرژی. پس اگر میخواهی معجزه را در زندگی ات ببینی، باور کنی که قسمتی از خدایی چون روح خدا در تو دمیده شده. تفکراتی که به تو می گوید خدا مانند آن حاکم زورگوست را رها کن، باور کن که خدا در همین حوالیست کافیست او را با چشم دل ببینی تا معجزه هاش در زندگی ات هویدا شوند.


در ادامه ببینید :

جملات زیبا برای سپاس از خداوند


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...