نمونه متن تبلیغاتی کاشت ناخن

کاشت ناخن از دسته خدماتیست که به تازگی بیشتر کلینیک های زیبایی آن را ارائه میدهند و همین بازاری پر رقیب در آن ساخته به همین جهت باید با تبلیغات مشتری های خود رو پیدا کنیم. با یک تبلیغ درست و مناسب می توانیم به راحتی در این زمینه از رقیب های خودمون جلو بزنیم و مردم را ترغیب کنیم تا برای زیبایی ناخن های خود از ما کمک بگیرند.

یکی از خدمات زیبایی که توسط سالن های آرایشی به مردم ارائه می شود، خدمات کاشت ناخن است. کاشت ناخن مدتیست که فراگیر شده و توسط عده زیادی صورت می گیرد. از آنجا که تقاضا برای این نوع خدمات بسیار است، سالن های آرایشی متعددی هم شروع به ارائه این خدمات کرده اند.

اما چطور می توان میان این ارائه خدمات و تقاضای بسیار، به واسطه تبلیغات حرفه ای مشتریان بیشتری یافت و آن ها را تبدیل به مشتری دائم خود نمود؟ این پاسخیست که قرار است در این مطلب آن را با شما در میان بگذاریم. در انتها نیز چند متن تبلیغاتی موثر برای خدمات کاشت ناخن با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همراه ما باشید.

چرا تبلیغات برای کاشت ناخن اهمیت دارد؟

نگهداری و مراقبت از ناخن های طبیعی بسیار سخت و دشوار است و عده ای ناخن های شکننده ای دارند برای همین خدمات کاشت ناخن با استقبال خوبی برخوردار بوده و همانطور که گفتیم مراکز زیادی آن را ارائه می دهند.

قاعدتاً مانند هر بازار دیگری، بازار کاشت ناخن هم به دلیل زیاد شدن مراکز خدماتی بسیار رقابتی شده. مبنی بر همین رقابت موجود در بازار این مراکز مستلزم هستند که برای دریافت مشتریان بیشتر تبلیغاتی انجام داده و خدمات خود را به گوش مردم برسانند.

همچنین این مراکز به واسطه تبلیغات می توانند نام کلینیک و مرکزی که در آنجا فعالیت می کنند را به سر زبان ها آورده و به نوعی در بین مردم فراگیر کنند. البته این به شرطی است که تبلیغات را به شیوه ای درست و کارا انجام دهند.

پس حالا که در مورد اهمیت تبلیغات کاش ناخن صحبت کردیم، بد نیست روشهایی را به شما بیاموزیم که به واسطه آنها تبلیغاتی حرفه ای و سودمند انجام داده و مشتریان مخصوص خود را بیابید.

نحوه عملکرد در تبلیغات برای کاشت ناخن

برای اینکه تبلیغاتی خوب و کارا برای این نوع خدمات انجام دهید می بایست به چندین نکته مهم توجه داشته باشید. عمل به این نکته ها برابر است با سودبخشی بیشتر از تبلیغات، پس آنها را جدی بگیرید.

ارائه مدل ها و طرح ها

در تبلیغات مدل ها و طرح های ناخن هایی که کار می کنید را بیاورید. بسیاری از مشتریان منتظر این هستند تا بداند که کدام طرح و مدل مناسب انگشتان دست آنهاست. پس این فرصت را به آنها بدهید تا با طرح ها و مدل هایی که کار میکنید آشنا شوند و اطلاعاتی را در زمینه آنها به دست بیاورند.

لازم نیست توضیحات کاملی ارائه کنید. همینکه مدلها را ذکر کرده و کارایی آنها را برای افراد مختلف بیان کنید برای مشتری کافیست و او به اطلاعاتی که نیاز داشت دست پیدا کرده. همچنین می توانید در این کار ترفندی به کار ببرید به این شیوه که اندکی اطلاعات بدهید و برای اطلاعات بیشتر مشتری را ترغیب کنید تا با شما تماس گرفته یا به کلینیک مراجعه کند. اینگونه درصد بیشتری احتمال دارد که مشتری تان از خدمات شما استفاده نماید.

بهتر است عکس هایی که از مدل ها ارائه می دهید کار خود و کلینیک تان باشد. عده ای از عکس های اینترنتی در این زمینه استفاده میکنند. درست است که این عکس ها با کیفیت و حرفه ای هستند اما مشتری کار شما را نمی بیند. مهم کار شماست نه عکس با کیفیتی که در اینترنت وجود دارد. پس از چندین کار با کیفیتتان عکس حرفه ای گرفته و آن را در تبلیغات به کار ببرید و همچین ذکر کنید که تمامی عکس ها متعلق به شما و کلینیکی که در آن کار میکنید هستند.

ارائه مشاوره رایگان

قاعدتاً برای اینکه مشتری بتواند بهترین طرح و مدل برای کاشت ناخن را انتخاب کند نیاز است که مشاوره شود و شما ملزم هستید که این اطلاعات را به او بدهید. پس چه بهتر که نام ارائه این اطلاعات را مشاوره گذاشته و در تبلیغات به آن اشاره ای داشته باشید که به صورت کامل مشتری را راهنمایی می کنید تا بهترین طرح و مدل را انتخاب کند.

همچنین در تبلیغات ذکر کنید که میتوانید به آنچه که مشتری در ذهن می پروراند جامه عمل پوشانده و همانی مدلی که دوست دارد را روی ناخن هایش کار کنید. اینگونه او رغبت بیشتری خواهد داشت که برای دریافت خدمات شما را انتخاب نماید.

ارائه سابقه کار

بهتر است سابقه کار خود را هم در این زمینه ذکر کنید که به عنوان مثال با چندین سال سابقه کار می توانید به شکلی حرفه ای ناخن هایی زیبا و شیک به مشتریان هدیه دهید. معمولا مردم از افراد تازه کاری ترسی برای درست انجام نشدن خدمات مورد نیازشان دارند که شما با ذکر این موضوع می توانید این ترس را درون آنها از بین ببرید.

اگر فرد تازه کاری هستید ناراحت نباشید شما به راحتی با ارائه نمونه کار در تبلیغات می توانید این اطمینان را به مشتریان تان بدهید. برای افراد تازه کار بهتر است که صحبتی در مورد سابقه کاری به میان نیاید و فقط به واسطه نمونه کار مشتریان ترغیب شوند.

استفاده از وسایل مناسب

نکته دیگری که باید در تبلیغات کاشت ناخن به آن توجه کنید، ذکر این مسئله است که از وسایل تمیز و مناسب استفاده میکنید که امکان انتقال بیماری و یا بروز مشکلات دیگر را به حداقل می رساند. شما باید تمام تلاش تان را بکنید که تمام ترس های مشتریان را در تبلیغات بریزید و وسایل مورد استفاده برای کاشت ناخن هم یکی از همین ترس هاست که به سراغ آنها می آید.

اطلاعاتی که نیاز است را در مورد این وسایل ذکر کرده و سپس به مشتریان اطمینان دهید که مشکلی برایشان به وجود نخواهد آمد. در کنار این موضوع میتوانید ضمانتی هم انجام دهید تا اعتماد آنها را از همان ابتدا به خود جلب کنید. اما یادتان باشد که ضمانت تان واقعی بوده و در صورت بروز مشکل واقعا خدماتی برای مشتری در نظر بگیرید.

استفاده از متن های هیجان انگیز

از متن هایی در تبلیغات استفاده کنید که هیجان مخاطب و مشتری را برانگیخته میکند. معمولاً مشتری ها یک نگاه کلی به تبلیغات می اندازند و اگر این تبلیغ آنها را سر شوق نیاورد، به راحتی از آن عبور می کنند و دوباره هیچوقت به سراغش نخواهند آمد.

روی متن های که قرار است بنویسید زمان بگذارید و با دقت هر کلمه را انتخاب کنید تا مطمئن شوید مشتری با شنیدن یا خواندن آنها رغبتی برای استفاده از این نوع خدمات به دست خواهد آورد. به عنوان مثال برخی در تبلیغات از یک متن ساده مانند ارائه خدمات کاشت ناخن استفاده میکنند. شما می توانید همین متن را کمی جان بخشید و به شکلی دیگر مانند ارائه انواع خدمات کاشت ناخن با بهترین وسایل و متدها استفاده کنید.

این شغل شماست پس به خوبی فکر کنید که چه حرف هایی بیشتر روی مشتریان تان تاثیر می گذارد و از همان ها استفاده کنید تا آنها را به خدمات تان علاقه مند کنید.

تبلیغات در فضای مجازی

به عنوان نکته آخر در مورد شیوه تبلیغات به شما توصیه می کنیم تبلیغات سنتی را کنار بگذارید و به سراغ تبلیغات مجازی بروید. در این نوع تبلیغات شما به راحتی در هر بازه زمانی می توانید عکس ها یا فیلم هایتان را تغییر داده و از عکس ها یا فیلم های دیگر استفاده کنید، متن هایتان را در صورت نیاز تغییر دهید، اگر خدمات جدیدی ارائه می دهید آن را در تبلیغ اضافه کنید و به صورت کلی تبلیغات را اغلب به صورت رایگان به شکل و شیوه ای دیگر در بازه های زمانی مختلف ارائه دهید.

تمام این ها به عنوان معایب تبلیغات سنتی شناخته میشوند ولی در تبلیغات مدرن یا همان تبلیغات در فضای مجازی اینگونه نیست. حتی شما می توانید در این تبلیغات از اشخاص معروف هم بخواهید که کار شما را تبلیغ کنند که این درصد بیشتری احتمال دارد تا مشتریان زیادی به دست آورید.

خب تا به همینجا صحبت را در مورد شیوه تبلیغات برای کاشت ناخن به اتمام می رسانیم. از اینجا به بعد چندین متن تبلیغاتی خواهیم آورد که از آنها ایده بگیرید و یا همان ها را در تبلیغات تان به کار ببندید. همراه ما باشید.

نمونه متن تبلیغاتی کاشت ناخن

ناخن هایی زیبا، چیزیست که انگشت شما آن را می طلبد. آن را از انگشتان تان دریغ نکنید. مرکز تخصصی کاشت ناخن ..... با ارائه بهترین متدها و روش های کاشت ناخن در خدمت مشتریان ارجمند است تا در این رابطه برایشان خاطره ای خوش و زیبا بسازد. منتظر تماستان هستیم.

***************************

مرکز تخصصی کاشت ناخن .....، با افراد ماهر و زبردست در حوزه کاشت ناخن آماده خدمت رسانی به مشتریان ارجمند می باشد. فقط کافیست با ما تماس گرفته و وقت رزرو کنید تا در ابتدا در این زمینه مشاوره شده و سپس بهترین طرح روی ناخن های شما کار شود.

***************************

به واسطه خدمات ما از خدمات هر کلینیک و مرکز کاشت ناخن دیگری بی نیاز خواهید شد. ناخن کاران ماهر ما آماده هستند تا زیبایی را به انگشتان دست شما هدیه دهند. فقط کافیست با ما برای مشاوره تماس بگیرید.

***************************

کاشت ناخن با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها هم اکنون در کلینیک تخصصی ...... در این کلینیک قرار است انگشتان دست تان رنگ و رویی دوباره و جلوه ای دیگر به خود بگیرند. این فرصت را از آنها دریغ نکنید. هم اکنون منتظر تماس تان هستیم.

***************************

ارائه خدمات کاشت ناخن در طرح ها و مدل های مختلف توسط ..... که سابقه کاری ..... ساله در این زمینه دارد. شما می توانید کیفیت کارها را در عکسها/فیلم ها مشاهده نمایید.

***************************

کیفیت کار ما، تضمینیست که دوباره برای ارائه خدمات نزد ما بیایید. ارائه با کیفیت ترین خدمات کاشت ناخن فقط با کلینیک تخصصی ......

***************************

با وسایل مناسب و ناخن کاری حرفه ای دیگر نیازی نیست نگران عفونت ها و یا مشکلات مربوط به کاشت ناخن باشید. در مرکز ما این خدمات به صورت کامل حرفه ای صورت می پذیرد و مشتری محترم تمام نگرانی اش بابت این قضیه رفع خواهد شد.

***************************

اگر می خواهید متفاوت باشید، کلینیک کاشت ناخن ..... را انتخاب کنید. در این کلینیک انواع خدمات با نازل ترین و مناسب ترین قیمت ها ارائه می گردد. نگران نباشید، ما کیفیت کار خود را ضمانت کرده و به واین واسطه اطمینان شما مشتری محترم را به دست خواهیم آورد.

***************************

تجربه ای متفاوت از کاشت ناخن در مرکز کاشت ناخن ...... در این مرکز علاوه بر خدمات، آموزش نیز صورت می پذیرد و هنرجویان محترم می توانند برای ثبت نام هم اکنون اقدام کنند.

***************************

زیبایی و زیبا دیده شدن حق هر خانم است، درهای زیبایی را به سوی خود نبندید. با خدمات کاشت ناخن، زیبا شده و زیبایی را برای انگشت تان به ارمغان بیاورید. در طرح ها و مدل های مختلف، طبق سلیقه تان هر آنچه در ذهن دارید را به شما هدیه خواهیم داد.

***************************

کاشت ناخن یکی از خدماتیست که مدتیست طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده. یقیناً با زیاد شدن تقاضا، مراکز غیر حرفه ای شروع به انجام این کار می کنند. مرکز خدماتی ما با مدت ها سابقه کاری و رضایت مشتریان این اطمینان را به شما میدهد که کیفیت کارتان فوق العاده و زیبایی آن دوچندان خواهد بود. کافیست یک بار به ما اعتماد کنید تا جزو مشتریان دائم مان بشوید.

***************************

دوست داری ناخنات خوشگل بشن؟ از اینکه مدام میشکنن ناراحتی؟ از اینکه شکل و فرم درستی ندارن حالت بده؟ پس چرا ناخن نمیکاری؟ نمیدونی کجا باید بری؟ من یک کلینیک بهت معرفی میکنید که ناخن کارای حرفه ای داره و در طرح ها و مدل های مختلفی کارش رو ارائه میده. تعداد مشتری های راضیش هم زیاده و تازه بهتر از همه اینها کارش رو هم ضمانت میکنه. دیگه چی میخوای؟ همین الان تلفن رو بردار و برای مشاوره رایگان با این کلینیک تماس بگیر.

***************************

ارائه خدمات کاشت ناخن با وسایلی مناسب و محیطی بهداشتی در ایام کرونا. نگرانی های خود را از بین ببرید چرا که ما به تمام نکات بهداشتی در این مرکز عمل میکنیم. زیبایی را به خاطر پخش این ویروس از خود دریغ نکنید. مشتریان راضی ما ضمانت کننده ادعای ما هستند. منتظرتان هستیم.

***************************

به انگشتات ناخن هایی زیبا هدیه بده. میدونستی چقدر همین ناخن ها جذاب و دلبرت میکنن؟ پس چرا قشنگشون نکنی؟ فقط کافیه به این کلینیک تخصصی که در ادامه معرفی میکنم بری و با مشاوره ای که بهت میدن از خدمات کاشت ناخن استفاده کنی.

***************************

ناخن های زیبای و روی فرم فقط با کلینیک کاشت ناخن ...... صرفاً برای اینک ناخن هایتان زود شکسته می شوند و یا شکل و فرم نامناسبی دارند شما محکوم به تحمل این وضعیت نیستید. با خدمات کاشت ناخن ما به راحتی می توانید ناخن هایی زیبا درست همانطور که در ذهن می پرورانید داشته باشید.


سایر مطالب پیشنهادی :

نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه

نمونه متن تبلیغات آرایشگاه مردانه


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...